کد خبر: ۴۵۰۹۲۸
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

دهنوی: بازی سرد و کسل‌کننده‌ای بود

هافبک تیم فوتبال صبای قم معتقد است دیدار این تیم مقابل سایپا، سردوکسل‌کننده‌ای بود.
دهنوی: بازی سرد و کسل‌کننده‌ای بود
به گزارش بولتن نیوز، قاسم دهنوی پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی سرد و کسل‌کننده‌ای بود. بالاخره فوتبال است و بالا و پایین دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث شد چنین بازی کسل‌کننده‌ای را از دو تیم شاهد باشیم، اظهار داشت: بی‌پولی و عوامل دیگر باعث شد بازی اینگونه باشد.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: دهنوی ، هافبک ، صبای قم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین