کد خبر: ۴۴۵۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:
۴ بازیکن جدید تراکتورسازی باید به تیم‌های دیگر بروند

محرومیت عالیشاه، نوراللهی و بیک‌زاده از بازی با پرسپولیس

۳ بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی نمی‌توانند فردا مقابل پرسپولیس به میدان بروند
محرومیت عالیشاه، نوراللهی و بیک‌زاده از بازی با پرسپولیس

به گزارش بولتن نیوز، احمدرضا براتی اعلام کرد احمد نوراللهی و امید عالیشاه و هاشم بیک‌زاده نمی‌توانند فردا برای تراکتورسازی مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

این 3 بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل به تراکتورسازی اضافه شدند.

همچنین بنا بر تصمیم فیفا این 3 بازیکن به علاوه سجاد شهباززاده نمی‌توانند در تراکتورسازی بمانند و می‌توانند راهی تیم‌های دیگر شوند.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
شهباز زاده میتونه به تیم دیگه ای بره ولی این 3 تا نه چونکه تو یه فصل فقط برای دو تیم میتونن بازی کنن مگر اینکه نیم فصل اول بازیکن ازاد بوده باشن که هیچکدومشون ازاد نبودن تیم داشتن
نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین