کد خبر: ۴۴۰۹۰۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

هاشمی: وزنه‌بردار خودمختاری نیستم

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران با تاکید بر اینکه وزنه‌برداری خود مختار نیست از اولویت تیم ملی بر همه چیز سخن گفت.
هاشمی: وزنه‌بردار خودمختاری نیستم
به گزارش بولتن نیوز،علی هاشمی وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان در خصوص آمادگی خود برای حضور در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: با انگیزه خیلی بالایی در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنم. در ماه‌های گذشته و حتی پس از رقابت‌های قطر کاپ تمریناتم را ادامه دادم. هم اکنون 70 درصد آماده‌ام و با شرایط ایده‌آل در اردوها حاضر می‌شوم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی و آسیب دیدگی‌اش نیز گفت: طبق معمول با مصدومیت زانو به تمرینات خود ادامه می‌دهم ولی هم اکنون شرایط بدنی‌ام در فرم ایده‌آل است.

هاشمی در خصوص مقررات اردویی تاکید کرد: ورزشکار حرفه‌ای همیشه با دستورات مربی به تمرینات خود ادامه می‌دهد و اینگونه برای ورزشکار لذت بخش خواهد بود. من وزنه‌بردار خود مختاری نیستم که از قانون و مقررات اردو سرپیچی کنم و همیشه در خدمت تیم بوده‌ام.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین