کد خبر: ۴۰۷۸۰
تعداد نظرات: ۹۱ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

دست‌دادن اصغر فرهادی بامدل‌ایتالیایی/عکس

بولتن نیوز : هفته گذشته شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم برلین برگزار شد و طی آن داوران این جشنواره خرس طلایی را به اصغر فرهادی اهدا کردند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، مراسم اختتامیه این دوره جشنواره برلین در کاخ جشنواره برگزار شد و هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل به ریاست ایزابلا روسلینی بازیگر ایتالیایی جایزه خرس طلای بهترین فیلم جشنواره را به فیلم اصغر فرهادی اعطاء کرد.



گفتنی است ایزابلا روسلینی (Isabella Rossellini) هنرپیشه، فیلمساز، نویسنده، مدل ایتالیایی است و به مدت ۱۴ سال بعنوان مدل شرکت لانکوم مورد توجه بوده است.

فرهادی هنگام قرار گرفتن بر روی سن با این مدل ایتالیایی دست داد و جایزه خود را دریافت کرد
.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
29
31
اصغر فرهادی نشان داد جزو خواص بی بصیرت است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
عاشق نظرتم.مرتیکه بی بصیرت ضد ولایت.فک کنم هین روزا تو خونه اش زندانیش کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
24
17
اعدامش کنید
مدیر پایگاه یعنی جی اعدامش کنید ای بابا حالا یه اشتباهی کرده تو خودتو ناراحت نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
30
22
كاملا برعكس! اصغر فرهادي نشان داد كه هيچي نيست، چه برسه به اينكه جزو خواص باشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
19
18
من از دیدن این عکس متوجه شدم آقای فرهادی هم آب ندیده اند وگرنه شناگر ماهری هستند ( به قول آقای پور مخبر در فیلم زندگی شیرین گوشت خواره لامذهب )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
11
25
کی گفته ایشون خواص هستن اصلاً !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
7
12
ايزابلا روسيليني دختر روبرتو روسيليني و اينگريد برگمن بازيگر سرشناس سوئدي است.

بولتن نیوز : یعنی اشکال نداره دیگه!
پاسخ ها
anar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
نه بابا
چه اشکالی؟
فقط آن دنیا براش گذاشتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
16
32
كارش درسته اين مرد ايراني كه سينما را دوباره زنده كرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
16
34
اصغر فرهادي اسم ايران و سينماشو زنده كردي خيلي مردي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
16
17
كسايي كه انتقاد كردن يا نميدونن برلين چيه يا ايران دوست ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
11
9
اينكه چيزي نيست . آهني معاون فعلي اروپا هم بارها با خانم هاي غربي دست داده. فكر كنم شماها ازبعضي فتواهاي جديد بي اطلاعيد
مدیر پایگاه این نظر را تایید می کنیم تا بگوییم ما هیچ فتوایی را که حرمت دست دادن با زن نامحرم را بی اشکال بدونه ندیدیم و در خصوص آقای آهنی نیز به هیچ وجه تا بحال چنین خبری را نه شنیده و نه دیده ایم در صورت اثبات این مطلب بی هیچ جانبداری حتما اطلاع رسانی خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
age aghlesh be fatva didan miresid kae dast nemidad. aziz.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
9
29
وای چه مسئله ی مهمی !!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
12
35
آدم خیلی باید احمق باشه که افتخاری که ایشون بدست آورده رو بذاره کنار و فکر کنه همه باید با عقاید خودش منطبق باشن
به شما چه مربوط که دست داده.
شما جایزه بردین دست ندین که دینتون به خطر نیفته.
مدیر پایگاه چه بگیم از این حماقتی که بعضی ها دارند یه آدم با یه کف و سوت و یه جایزه از هول حلیم می افتده توی دیگ . دین داری خیلی سخته نه اخوی اینکه به زن نامحرم دست ندی اینکه حرمت دینتو نگه داری اینکه حرمت کشورتو حفظ کنی درسته اخوی براتون خیلی سخته!
پاسخ ها
anar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
سخته !!!
از آن حرفازدی
بابا اینا دین ندارن بخواهد حفظ کنن
دیدی بازم خواب نما شدی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
18
21
وقتی رییس جمهور این مملکت تو دوره اصلاحات (خاتمی) با همه زنهای خارجی دست میده (تازه ما فقط دست دادن اش رو میدیدیم) دیگه از اصغر فرهادی چه انتظاری میشه داشت!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
Dorost goft aziz.
Inha dast parvarde ye vezarat ershade khatami hastand. che entezary dary?
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
21
5
انسان جائزالخطاست...
ما باید عمیق تر به موضوع نگاه کنیم عزیزان...
پاسخ ها
Ahmad
| Canada |
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
Doode hame in ha az goore khatamy bolande. che to vezarate ershaedsh ke pedare bache haye salem ro daravord che to riasat jomhoorish.
ناشناس
|
Iceland
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
11
5
سلام. حالا اصلا این عکس واقعی که شما دارید در موردش بحث می کنید.؟
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
17
25
خیلی دهاتی هستید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
متاسفم که برای بعضیا دست دادن با زنان نامحرم جزء مظاهر شهری شدن حساب میشه!...به کجا چنین شتابان؟؟!
anar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
هیچ جا بخدا
میریم دهاتمون
ما همه دهاتی هستیم بچه شهری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
22
6
اینم اعدام کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
19
24
هر کسی رو تو قبر خودش میزارن به تو چه کثافت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
12
30
خيلي براتون متاسفم.
كاش به جاي اينكه دستشو ميديدين يه مقدار به فيلمش توجه ميكردين.
همين شما ها هستين كه با فكر بسته خودتون دارين گور ايران اسلامي رو ميكنين.
با آرزوي موفقييت براي كارگردان محبوبم اصغر فرهادي وآرزوي پيشرفت روزافزون براي كشور عزيزم ايران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
19
8
بهرحال من کارشو قبول ندارم
حمیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
17
12
توقع داشتین مسعود ده نمکی با این خانم دست بده؟بالاخره باید فرقی بین یه حزب اللهی بایه روشنفکرنماباشه دیگه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
10 ta mese aghaye deh namaki dashtym, javv avaz mishod. man nemidoonam bache hezbollahy ha , emtehan pas dade ha chera varede in arse nemishand va jashoono be adamhayee midan azin ghomash. man 12 sale kharej hastam va modiriate ye time kochike mohandesi ke 4 tashoon ham khanom hastand ro daram vali be lotfe khoda va bekhatere chizike behesh bavar daram say kardam dast nadam. bavar kon asemoon ham be zemin naioomade, madareje taraghy ro ha be lotfe oosta karim raftym bala va hichkas ham behemoon chap niga nakarde. mah ramezoonham bichare ha coffee maker va kitcheno mokhtasar tar mikonan ke be man haal bedan. Makhlase kalam: mikhaye ezzat dashte bashy, be balaa niga kon va daste ali ro begyr.
befahm ke al ezzato lellahe va lel momomenin.
Sharmande ke type farsi nadarm.nokare hamatoon va moltamese doa.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
13
15
آقاجون اینا دین چه می فهمن چی چیه! انتظاراتی دارین! همه دنیا داره می ره طرف اسلام این احمقا تازه دارن بر میگردن به دوره پارینه سنگی
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
Gol gofty aziz.
hala be esme eslam ya be shive ye ma mosalmoon ham nashan valy vaghean be samte eslame amali raftand va roshde aghlishon beheshoon komak mikone ta ba ye dame masihayee mahdy ya bache haye momen, tahlil ham began va moslem shan.amma ina....? vaghean sharmande hastym, ina az zendegy to gharb ham chizi nemidona. aghleshoon be poze bi poshtovanashoone aziz.
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
10
16
خب ديگه از الان كلي پول مملكت به گ... ميره كه توي سايتا و روزنامه ها و نقل محافل بشه كه يه شير مرد ايراني با يه خانم دست داده. بابا ماه رو هم فتح كردند . شما چسبيدين به ناخن و سه وجب بالا و پائين
مدیر پایگاه دوست عزیز آخه اینا چه ربطی بهم داره اگر دین نداری لااقل آزاده باش امروز دست می دند فردا با سر برهنه تو کشورهای خارجی ظاهر می شند پس فردا کلا کشف حجاب می کنند چند روز بعد فیلم می سازند و در آن فیلم اخلاقیات را مراعات نمی کنند و می گند هنر یعنی این یعنی وقتی دو تا هنرپیشه در فیلم زن و شوهر هستند باید وقتی تو خونه کنار هم هستند مثلا حجاب نداشته باشند و...... به خدا یه کمی فکر کن این شیر مردی نیست شیر مرد آدمهایی بودند که در اسارت در زندانهای عراقی زیر تهدید به شکنجه سربازان عراقی وقتی خبرنگار هندی برای مصاحبه می آید می گوید اول حجابتو درست کن بعد باهات صحبت می کنم اینها شیر مردند نه انسانهای خودباخته ای که وقتی به یک کشور خارجی می روند در ملاء عام و با کمال افتخار فعل حرام انجام می دهند آنوقت امثال توی عزیز هم از اون به نام شیر مرد ایرانی نام می بری و.....
پاسخ ها
مصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
شير مرد آيت الله قاضي(ره) و سيد هاشم حداد(ره) بودند كه آنقدر روي نفس خود كار كرده بودند كه به فرموده عارف كامل سيد هاشم حداد"چشم ترس" گرفته بود و قبل از ورود نامحرم بي درنگ چشمان مباركشان بر روي هم مي افتاد.
شيرمرد آنهايي نيستند كه از روي هوي نفس خود عمل كنند، اگر اين شيرمردي باشد، پس شيطان از همه شيرمرد تر است.
شيرمرد مردان و زنام با ايماني هستند كه هر روز از صبح تا شام نفس خود را از كثافات دنيا پاك نگه مي دارند و در دل شب وقتي امثال ما بي چاره هاي دنيازده در خواب غفلتيم، از رختخواب جدا مي شوند و در مقابل ذات يگانه حضرت حق زانوي ادب زده و مناجات مي كنند.
قبول نداري؟! فرداي قيامت دير نيست! عمر ما هم كه نوح نيست! پس انشاءالله ديدار ما براي اثبات حرفهامون به قيامت!
ياعلي
ناشناس
| Canada |
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
Fathe mahe ye bahse, vadadegy ye bahse dige. maa to ye fathe mah shagerdishhonam ba mennat mikonym va rahe be maah raftan ham yaad migyrm valy to masayele farhangy dige chera? hatta chera bayad ma modele hokoomatymoono az oona begyrym va hey demokrasi demokrasi konym mage khodemoon ajezim modele hokoomatye khodemono ke ham flexibl tare va ham jame tar be ona neshoon bedim. tarykho bekhon va bebin chand sad saal ghabl saladdin chikare boode ba adamkoshaye salibi chetor be hesh tamkin mikardan. ta ezzat e nafs nadashte bashym na maho mitoony fath konim na khake zemino.
خورشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
9
7
واقعا متاسفم برای اونایی که درک این رو ندارن که این دست دادن به اینجا ختم نمیشه امام خامنه ای که میگه بصیرت داشته باشید یه ذره به خاطر اینه اگه یه خورده درمورد دینت میدونستی از این حرفها نمیزدی خاک بر سر فرهدی زیر گل رفته که اسم ایران اسلامی رو با این کارش زیر سوال برد زیر گل برید خب مث آدم رفتار کنید یه کاری بکنید که در راستای عقایدتون باشه شما یعنی نمیتونید این کار رو بکنید نسلتون نابود شه اینقدر به اسلام ضربه نزنید
مدیر پایگاه ما برخلاف این دوستمون از خداوند برای آقای فرهادی سلامتی و هدایت در مسیر دین خدا را خواستاریم و امیدواریم آنقدر فهیم باشند که ضمن عذرخواهی از ملت ایران در مسیر بسط و گسترش هنر متعهد بکوشند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
Eslam ba in fard va amsale man ha payeen nemire. amma faghat be in fekr kon: age ye deyghe ya hatta 30 sanie ke tool keshide va in mosafehe ro karde, age in karo nemikard, chaghadr khodesh aziz tar mishod. Pishe ki? pishe hishki, pishe khodes, pishe oonaye ke tike pare shodand va doorbino dadand daste in aghayoon. khoda komakesh kone.
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
8
18
ای وای خاک برسر ما اسلام ازبین رفت دین نابود شد . چه فاجعه وحشتناکی. صد روز عزای عمومی اعلام می کنم.
مدیر پایگاه عیب نداره تو هم با این حرفا دلتو خوش کن سعی کن برای فرار از این واقعیت تلخ که هنرمندان ما را در برگرفته با تمسخر خودتو خالی کنی
پاسخ ها
anar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
بابا این بد نگون کلش خالی بود خواست با کمی خاک پر کنه چیکارش داری بولتن
ناشناس
| Canada |
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
na khak be sare islam mishe na moslemin. in bi mayegy va vadadegy e aghayoone ke khak besare khodeshoon mikone. hala dast bedand ya nadand che ahamiaty vase ki dare? na avvalishe na kharish. vali neshoon dad ghabele eftekhar nist. bayad midonest ke jayeze ro bayad az daste bache 12 sale ye basiji migereft ke to majnoon, zir e tirbare doshman vaisad va az ezzate ma va amsale maa defa kard. rasty ye safar be tou tube bazan va filmaye jango ke araghy ha gozashtan bebin. badesh khodet ghezavat kon.dametam garm
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
3
5
سلام
آره یه خورده تند رفتم خدا و فرهادی منو ببخشن
ایشالله هم ما هدایت شیم هم فرهادی
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
2
4
بچگی کرده شماببخشید
مدیر پایگاه خدا ببخشه
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
3
6
شرمندم این اقا چیکاره هستن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
4
4
من خودم اين برنامه راتماشا كردم كجاي كاريدهمان خانمه كه نقش چي چي بازي مي كردبه اقايان دست دادچه دست هاي اي بشكندآن دستي به عجنبي بدهيدچه برسدبه كارگردان عاقبت مخبل باف مي شود
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
5
5
با سلام
به نظر من گناه شما هم در نشان دادن اين صحنه كمتر از ايشان نيست.
بهتر بود به جاي بدگويي يه كمي هم از خوبيهاي ايشون مي گفتيد و به نرمي با اين قضيه برخورد ميكردين، احتمالاً اينطوري اثرگذارتر بود.
بهتره در خصوص رفتار خودمون هم، دين و ارزشهاي ديني را در نظر بگيريم.
ناشناس
|
Norway
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
5
8
الان اونوقت تو شهر ری بچه حزب الهی های بی ادب هرچی که دلشون می خواد و هر چی الفاظ رکیک رو به دختر هاشمی می گن اشکال نداره ، چون برای اسلام هست نه؟
مدیر پایگاه الفاظ رکیک الفاظ شیطان است از دهان هر کسی بیرون بیاید بداند عمله شیطان شده است ، ما باید الگویمان رهبران دینی مان باشد آنها هرگز در مقابل دشمنانشان از الفاظ رکیک استفاده نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
من فکر کنم توی این بولتن نیوز چند نفر با بیماری های چند شخصیتی دچارند. همچین با ادب و یک کم چاشنی طنز جواب دوستان می دن که آدم فکر می کنه مطالب پر از فحش و افترا و بی ادبی رو یکی دیگه توی این سایت uPLOAD می کنه!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
5
4
هر کس ذره ای به آخرت معتقد باشه ! حتما معنی دین ومسایل را بهتر می فهمد "فمن یعمل مثقال ذره شره یرا"
vafa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
9
12
ماتعریف هنر را ازسید شهبدان اهل قلم یاد گرفته ایم نه از اصغرفرهادی ها...
مدیر پایگاه احسنت به خانواده ای که چون تویی را پرورش داد
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
2
8
آنهائیکه دم از ایرانی و اصالت میزننن،اصلا از تاریخ پر افتخار ایران چیزی نمیدانندتا از اسلام بخواهند بدانند. زنان در دین زرتشت دارای حجاب بودن و حریمها رعایت میشد.حالا چند به فرنگ رفته الگوی ایرانی واسلامی برای بعضی!میشوند.
babali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
6
3
کار درستی نیست که گناه کسی را اینطور در جمع مطرح کنید
این دقیقا مشابه برنامه های تفریحی شبکه های بیگانه است که با کنجکاوی در احوال هنر پیشه ها افراد معروف سعی در سرگرم کردن مردم دارند
پاسخ ها
حمیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
عجب یعنی این اقای فرهادی از گرفتن این عکس با خبر نبوده ؟یعنی شما نمی دانید فرهادی با خبر بوده که تمام دوربین های بین الملی دارن عکسش رو می گیرن؟
6masih9
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
5
2
یاهو
درباره اصی
بله هرکس عقیده خودش را دارد.اما هر عقیده ای قابل احترام نیست.
وقتی کسی با علم به اینکه کاری که انجام میدهد خلاف شرع و مصالح کشور است و اینکه میداند با اینکار نوعی حاشیه برای کشور ایجاد کرده و موجب ایجاد خوشحالی دشمنان میشود و... چه هدفی دارد؟
1.آدم ساده ای و بی تفاوتی است.(نیست چون کارگردان است)
2.زیرک است
3.نا مسلمان است.(زبانم لال)
4.دشمن است.(خدا میداند)
5.بازیگری است در سناریوی استکبار.
6.نادان است.!!!؟
7.خودش را به نفهمی زده است.(بلا نسبت)
8.بهش گفتن.(مگه میشه هنرمند کاره سفارشی کنه؟!)
.
.
.
...همه چیز نسبی است.

او کسی است همانند پایان بندی فیلمهایش: "نسبیت"
او در عین اینکه همه اینها هست,هیچ کدام از آنها نیست...اینها=آنها=\اینها =\anha
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
8
0
مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز ...ظاهرا میشود به لحاظ شرعی توجیهش کرد. برخی چیزها هست که فتوایش را نمی دهند اما در درسهای فقه دلیل محکمی برایش وجود ندارد. خیلی تعجب نکنید.عین واقع را گفتم
مدیر پایگاه اشتباه می کنی نص صریح قرآن مبنی بر حرمت محارم است
jafar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
13
به شما چه ربطی داره که او دست داده
مدیر پایگاه اینم یه حرفیه
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
5
10
با این حرک غیر اخلاقی و غیر اسلامی و غیر انسانی ایشون امروز فرداس که یه زلزله ی چند ریشتری بیاد .
سید احمد
|
Italy
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
10
خاک بر سر ندید پدیدتون!! این خانم هم 50 سالش هست و بازیگر ...نه مدل !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
4
8
بولتن نیوز عزیز
خدایی است ، لطفا حانشین خدا نباشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
3
8
کار فوتوشاپه .من اون خانوم رومیشناسم .اصلا"به غریبه هادست نمیده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
3
6
بابا، يه دست داده، اتفاقي نيافتاده که!!!!! سخت ميگيريدااااااا.
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
2
4
با با اصغر فرهادی زن داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
4
6
خدایی بعضی ها متوجه نیستند در اروپا چه زن چه مرد اگر با هم دست ندهند خیلی بی احترامی می دانند آقای فرهادی چون در اروپا بود اشکالی ندارد خودتون ناراحت نکنید چون شما ها اروپا نرفتید زیاد خودتان ناراحت نکنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
1
0
خدایا ما را ببخش که گناهان خود را میبخشیم.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
3
2
وقتي برخي از هنرمندان داخل كشور با لودگي تمام در فيلم هاي سينمايي ظاهر ميشوند (حالا بماند پشت صحنه)بدون اينكه بينديشند افرادي در سالهاي نه چندان دور اين ديار در سنين جواني خود همه تعلقات مادي را بدرود ميگويند تا سرزمينشان را از چنگال گرگ هايي كه همين كشورها حاميشان بودند نجات دهند چه توقعي از اين افراد داريم؟ هنر فاخر ايراني عظيمتر از اينهاست كه بخواهد تفاله اي ان را لكه دار كند . از نظر اين اقايان هنر يعني هنر به دست اوردن دل اين كشورها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
0
7
خدا خیرتون بده از این خبر و کامنهایی که دوستان گذاشتند کلی خندیدم ، واقعا مرسی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
2
6
بابا شاید اصلا این آقای فرهادی مسلمون نیست. حالا بابا مامانش مسلمون بودن دلیل نمیشه خودشم مسلمون باشه؟
پاسخ ها
عباس 133
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
آره بابا !اصلا هروقت از دهاتمون رفتم اروپا خرس بگیرم وافتخار بیارم برای اینکه افتخارم با بی احترامی به صاحبان بی غرض خرسه همراه نشه دینم وچنج میکنم اوه !ساسکی سوزمی!!!!!یعنی همون ببخشید خودمون هنوز نرفته اروپا لهجم تغییرکرد ؟راستی اگه دینم وتغییربدم شهری ترم نه!!!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
2
6
دوسداشته دست بده به شما چه مربوطت می گی به ما چه مرب
مدیر پایگاه راست می گی به ما چه مربوط!
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
3
2
خیلی جالبه.به جایی رسیدیم که طرفدار یه حرکت غیر شرعی میشیم ...و میگیم مهم اینه که فیلمساز خوبیه...ایشون با هر عقیده ای هم که باشن چون به نمایندگی از یه جامعه ی مسلمان به اونجا رفتن باید رعایت کنن.حتی اگه خودشون اعتقادی به هیچی نداشته باشن...
پاسخ ها
پوری
| Canada |
۰۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
مگه تیم ملیه که از طرف کشور رفته ؟
یه کارگردانه رفته جایزشو بگیره نمایندگی هم نداره
عاقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
2
4
چرا شلوغش کردین !!!
شاید داشته میرفته روی جایگاه توی راه خطبه سیقه رو خوانده بوده بیچاره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
2
2
این ها همان کسانی هستند که دنبال آزادی بیان یابهتره بگم آزادی عمل یا...اصلاحات! و از این نوع می گردند.این هم یک جورش دیگه!
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
3
5
از ماست که بر ماست!
به همه اونایی که درد دین دارن تسلیت میگم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
4
3
آخر الزمان است
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
3
1
سلام در فیلم این کارگردان(جدایی نادر از سیمین) صحنه ای وجود دارد که لیلا حاتمی با پیرمردی که در فیلم مثلا پدر شوهرش هست تماس بدنی دارد و او را رسیدگی میکند خب درسته که سن مرده زیاده اما به هر حال قبح تماس بدنی با نامحرم ریخته میشود در فیلم با او محرم است در واقع که نیست........
متاسفانه ماها فقط باید حرص بخوریم این همه گناه میشه و ماها کاری نمیکنیم تا اینکه گناه قبحشو میریزه و معروف و عادی میشه
صفاريان مح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
3
0
خداوند ستارالعيوب است ايا گناهي بدترازپرده دري هم وجود داره اقاي فرهادي از خانواده كاملا مذهبي هستند من ازدوران كودكي ايشان را ميشناسم خود ايشان هم فردي معتقد و پايبند به اسلام و دين ميباشند شايد به فتواي اقايان(يا درست يا اشتباه )كه دست دادن با غير مسلمان اشكالي نداره استناد كردنددر ضمن خداوند در قيامت خوبيها وبديها را باهم مقايسه ميكنه نه بديها را و نه خوبيها را بتنهايي!
احسان اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
2
3
عجیبه...!! خوده این خانومه دست نمیده... و این اصغر فرهادیه که دستشو دراز میکنه که با این خانم دست بده!!

(بازم به این خارجیا که میفهمن نباید با ایرانی های مسلمون دست بدن) ولی آدم نمیدونه چی بگه... چرا این فرهادی اینجوری کرد؟!!!!!
دست نمیداد مثلا چی میشد؟
خوبه حالا خرسشم گرفت و نیازی به دست دادن نبود...
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
2
1
این خیلی ناراحتیه بزرگیه ...

من 1 فیلم از آقای فرهادی ندیدم که در آن حجاب داشتن را خوب جلوه بدهد و معنی حجاب را ب هدرستی و کامل توصیف کند ... آیا این درست است ؟؟؟

آدم همیشه باید کاری کنه که دینش رو با فیلمش به بیننده ها القا کنه ... حالا اگر در جهان معروف هم شد چه بهتر ...
الان آمریکایی ها و یا حالا هرکشور دیگه ای هر کدوم به اندازه ی خودشان دارند دینشان را به تمامی بیننده ها القا میکنند ... یک نمونه ی عینی که بخواهید ، همین هالیوود ... %90 فیلمهایش مربوط به دین میشود ...
این یعنی چی ؟؟؟
آقای اصغر فرهادی ، شما که توانایی این را دارید که فیلمهایی بسازید که در خارج هم جوایز بگیرد ، چرا فیلمی نمیسازید که اسلامی و دینی باشد ...
آیا حقش این هست که آنها دین خود را با فیلم سازی به جوانان ما القا کنند ولی ما نه ،
من 1 فیلم از آقای فرهادی ندیدم که در آن حجاب داشتن را خوب جلوه بدهد و معنی حجاب را به درستی و کامل توصیف کند ... آیا این درست است ؟؟؟
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
2
2
این خیلی ناراحتیه بزرگیه ...

من 1 فیلم از آقای فرهادی ندیدم که در آن حجاب داشتن را خوب جلوه بدهد و معنی حجاب را ب هدرستی و کامل توصیف کند ... آیا این درست است ؟؟؟

آدم همیشه باید کاری کنه که دینش رو با فیلمش به بیننده ها القا کنه ... حالا اگر در جهان معروف هم شد چه بهتر ...
الان آمریکایی ها و یا حالا هرکشور دیگه ای هر کدوم به اندازه ی خودشان دارند دینشان را به تمامی بیننده ها القا میکنند ... یک نمونه ی عینی که بخواهید ، همین هالیوود ... %90 فیلمهایش مربوط به دین میشود ...
این یعنی چی ؟؟؟
آقای اصغر فرهادی ، شما که توانایی این را دارید که فیلمهایی بسازید که در خارج هم جوایز بگیرد ، چرا فیلمی نمیسازید که اسلامی و دینی باشد ...
آیا حقش این هست که آنها دین خود را با فیلم سازی به جوانان ما القا کنند ولی ما نه ،
من 1 فیلم از آقای فرهادی ندیدم که در آن حجاب داشتن را خوب جلوه بدهد و معنی حجاب را به درستی و کامل توصیف کند ... آیا این درست است ؟؟؟
Xxxxxx
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
1
1
Az ghadim goftan esa be dine khod .musa be dine khod.be ma che marbut che kar karde.man ke filmesho kheyli dust daram.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
.....................................................
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
3
2
بذار حسابی توی دنیا خوش باشه بالاخره یه جایی باید جواب بده . خدا هدایتش کنه اگه قابل هدایته.
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
1
4
به شما هيچ ربطي نداره كه اين آقاي محترم داره با كي دست ميده
اصلا شما بگو با يه دست دادن ساده چه اتفاقي ميوفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
2
(اختلاس بچسب. نه دست يكي كه مال خودشه دوست داره به هركي ميخوار دست بده)
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
1
1
فکر می کنم دست دادن ایشون یک مساله شخصی باشد اگر به جای بزرگ کردن اینگونه مسائل به فکر مسائل مهم تر مملکت بودید وضعمان این نبود !!
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
1
0
این دست دادن و زشتی عمل به کنار! اما حرف من با اون دسته از عزیزانی است که قر وفر ها در دیگر فیلم ها رو نمیبینن اونا رو به خاطر یک نگاه حزبی جایز میدونن!اما گیر میدن به این که چرا فرهادی دست داد . عمل فرهادی بی احترامب به دیپلماسی ایران بود این تحلیل خبر گزاری فارسه بعد جالبه بدونید همین خبرگزاری وقتی یه عده ریختن توی سفارت انگلیس اون رو یک عمل خوب دونست!!!! شما بزن برقص (فعل حرام)فیلم اخراجی ها و یا هزارتا فیلم فارسیه دیگه رو بی خیال شدید، این رو می بینید؟؟
سید مرتضی یکی از اخلاق های بی نظیری که داشت نگاه نمی کرد کی میگه؟ دقت می کرد چی میگه؟
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
1
2
دمش گرم دستشم درد نكنه رو سفيدمون كرد.
hamzes
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
1
2
آقای اصغر فرهادی آیا ارزش جایزه بیشتر از ارزشهای یک ملت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
شما ارزشه ملت رو چی می دونید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
2
2
اصغر فرهادي يه مرد ايراني كه دل ايراني ها رو شاد كرد شما اول خودتون رو درست كنيد بعد به اين بيچاره اتهام هاي عجيب غريب بزنيد. به يه زن دست داده قتل كه نكرد به كسي هم ربطي ندارهههههههههه
Y@yahoo.com
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
1
حالا دست داد اشکال نداره ولی آدم می ترسه از این یه دست دادن به چند دست دادن برسه. خودفروشی از یه بار دست دادن یه ببخشید یه دست دادن شروع میشه دیگه. خوش به حال خودش و خانواده باغیرتش
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین