کد خبر: ۳۲۳۳۶۹
تعداد نظرات: ۱۱۱ نظر
تاریخ انتشار:

گروهک های دمکرات و کومله در مورد برجام چه می گویند؟

همزمان با اعلام آغاز برجام از کشورهای نزدیک تا دور همه مواضع خود را اعلام کردند و این توافق را دیپلماسی اعلام نمودند. به برخی از این مواضع اشاره می شود.
گروه بین الملل-همزمان با اعلام آغاز برجام از کشورهای نزدیک تا دور همه مواضع خود را اعلام کردند و این توافق را دیپلماسی اعلام نمودند. به برخی از این مواضع اشاره می شود.

وزارت خارجه ژاپن: توکیو به سرعت تحریم‌هایش علیه تهران را لغو می‌کند. متخصصان هسته‌ای ژاپن به ایران می‌آیند

به گزارش بولتن نیوز،موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: برای بررسی روابط کشورهای اروپایی با ایران، یک تیم فنی به ایران اعزام می شود .
گروهک های دمکرات و کومله در مورد برجام چه می گویند؟

تحریم سوئیفت لغو شد

سوئيفت (جامعه جهانی ارتباطات مالی بين بانكی) با صدور بيانيه‌ای اعلام كرد: كليه بانك‌های ايرانی كه از فهرست تحريم‌های اتحاديه اروپا خارج شده‌اند، می‌توانند با طی كردن روند معمول، مجددا به سوئيفت متصل شده و از خدمات پيام‌رسانی مالی اين شركت بهره‌مند شوند.

وزیر اقتصاد آلمان:  پایان تحریم ها نقطه عطفی در روابط تجاری تهران - برلین است
شورای وزیران سوئیس ضمن استقبال از آغاز رسمی اجرای برجام اعلام کرد که هم‌راستا با سازمان ملل و اتحادیه اروپا، برخی از تحریم‌های ایران را لغو کرده است.

گروهک های دمکرات و کومله در مورد برجام چه می گویند؟

در پی برداشته شدن تحریم های اتمی ایران، ارزش سهام بازار بورس عربستان سعودی، بزرگترین بازار بورس در کشورهای عربی، بیش از شش درصد سقوط کرد.

موگرینی: اجرای برجام، پیروزی دیپلماسی است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی درباره اجرای برجام نوشت: یک وعده به حقیقت پیوست و این یک پیروزی برای دیپلماسی است.

واکنش خشم‌آلود وزیر صهیونیست به آغاز اجرای برجام
وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی :

«روز اجرای توافق هسته‌ای ما را وارد دورانی جدید و خطرناکی می‌کند که در آن بخش اعظم تحریم‌های اقتصادی ایران برداشته شده در حالی‌که این کشور از برنامه‌های هسته‌ای خود و یا فعالیت‌های نظامی‌اش دست برنداشته است.»

وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که اجرای توافق هسته‌ای باعث افزایش امنیت و کامیابی و آغاز کاهش تحریم‌ها است.

همانطور که می بینیم همه خوشحال هستند جز رژیم صهیونیستی و عربستان و حالا دمکرات و کومله.

گروهک های دمکرات و کومله در مورد برجام چه می گویند؟

در جدیدترین موضع گیری عبدالله مهتدی یکی از سرکردگان گروهک تروریستی کومله اعلام کرده است که قوی تر از همیشه به ایران بازخواهند گشت.

دوستی می گفت اربابتان که اسرائیل و آمریکا بودند سرتعظیم در مقابل ملت ایران فرود آوردند حالا شما می خواهید عرض اندام بکنید.

سایر گروهکها هم گفته اند ایران جام زهر نوشیده است.

ظاهرا به اردوگاههای دمکرات و کومله خبر نمی رسد وگر می رسد به گوش کسی نمی رسد چون به خواب زمستانی  فرو رفته اند.

بیش از این خودتان را فریب ندهید و ابزار این و آن نشوید.

البته بنده خدایی می گفت رهبران این گروهکها که کمترین زمان را در اردوگاهها هستند بیشتر وقتشون را در اروپا و مشغول خوشگذرانی هستند اما بدبخت نیروهای عادی که محتاج نان شب بوده و از همه حقوق انسانی محروم شده اند.ولی خوب خود کرده را تدبیر نیست.

پدربزرگم همیشه می گفت خدا بهتون عقل بده به ما هم یک گونی پول. این داستان گروهکهای تروریستی است که برای جلوگیری از ریزش نیروهایشان چیزی ندارند بگویند جز یکسری دروغ شاخ دار. خدا به شما ها هم عقل بدهد و به ما یک گونی پول. البته شاید هم جهان نمی فهمد و این شما هستید که می فهمید.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
1
5
منافقن هم که باتوسل به صدام ونتانیاهو وجناح جنگ افروز وضدبشر آمریکا ونشخوار سیاست های جنون آمیز خاندان وحشی وعقب مانده آل سعودخودرابیش ازپیش رسوا شده می بینند این روزها باوقاحت تمام ازجاسوسی هایشان به نفع آمریکا واسرائیل باآب وتاب دم میزنند وابعاد خیانت ودشمنی خود به مردم ایران رابرملا میکنندکه نتیجه اش تحریم وفشار مضاعف 10 ساله برمردم ایران گردید.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
8
5
احتمال سفر آنگلا مرکل به ایران هست.

دوستان توجه کنید اگر کمپینی در اینترنت برای درخواست تحویل سرکرده گروهک تروریستی پژاک که شاخه ایرانی پ ک ک ترکیه هست طراحی شود و این کمپین از مرکل بخواهد که حسن نیت خود را با تحویل حاج احمدی پانکرد نشان دهد،این موضوع قابل توجه خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
پیشنهادارزنده ای است
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
چقدر بعضی ها خوش خیال تشریف دارند ، دستور دیگه ای نیست ؟
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
جواب علی 22:15
اسمش روشه کمپین اگر استارت بشه آبروی شما ها ...خواهد شد معلومه که باید نگران باشید!!!
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
1
2
الان این امیر میاد و از این جانیها دفاع میکنه
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
3
4
خب بیا تو ایران مگه چه غلطی میتونی بکنی با چند تا تیر هوایی سپاه که بالای کوهها در رفتین نمیگم که شب بیاین و چند تا سرباز اونم تو خواب بتونین بکشین اخه مثل کفتار شبا از کمینگاه بیرون میاین و از پشت خنجر زدن تو ذاتتونه
توی جنگ تحمیلی خیانت این گروهکها باعث شد بخشی از نیروهای ایرانی به دور از جبهه اصلی {حبهه جنوبی و میانی} در ناحیه کردستان مستقر بشن تا با تحرکات این گروهکهای تروریست مقابله کنن و همین امر باعث شد تا عراق فرصتهای زیادی برای ساماندهی ارتش و حمل داشته باشه وگرنه جنگ تو همون سالهای اول با پیروزی ایران خاتمه میافت
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
1
2
پس دشمنان اصلی ما مشخص شدن
عربستان اسراییل کومله دموکرات
هلن
|
United States
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
2
می ترسم این مثلا شکسته شدن تحریم ها اسب تروا باشه.خدا خودش رحم کنه.نمی دونم چرا نمی تونم خوشحال باشم.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
6
0
امیدوارم بولتن چاپ کنه اولا عکس مربوط به پ ک ک است دوما ناشناس پرچم خارجی دشمن ایران اسراییل ومتحدانش ترکیه واذربایجان وعربستانه سوما این گروههای که ذکر شده علیه ایرانه کافیه محرومیت ازمناطق کردنشین رو بردارند و به قانون اساسی کشوردرمورداقوام عمل بشه خودبه خود نامی ازشون نمیمونه چون دیپلماسی بهترازداغدارشدن مادران است
ناشناس
|
Austria
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
1
2
فعلا که ترکیه و اذربایجات از برداشته شدن تحریمها ابراز خوشحالی کردن اذربایجان هم سریع خواستار اجرای کریدور شمال به جنوب شد
بهتره بجای نژادپرستی واقعیت این گروهها رو قبول کنی بقدر کافی توی ایران جنایت کردن هدف تجزیه طلبیه رفاه هم بهانتونه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
7
1
ناشناس 18:08 جالبه تو ایران به خاطر دودیقه توهین توبرنامه طنزبه صورت غیرعمد اشفته بازاری درست شد که نگو!!!بعد ما تجزیه طلبیم که خواهان محرومیت زداییم ؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
15
1
دشمنی تو با اذربایجان کاملا بر حسب تعصبات قومی هست وگرنه اقلیم اونقدر برای ایران دردسر داشته که هر کشوری به غیر ایران این رفتار رو تحمل نمیکرد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
6
1
المانی من باکسی وسرزمینی مشکل ندارم اماوقتی هرشخص وحکومتی به تاریخ وتمدن ایران توهین وزیرسوالش ببره ب ناحق وقتی به زبانهای ایرانی توهین بشه وقتی به اداب ورسوم ایرانیان توهین بشه مقابل ان خواهم ایستاد امادشمنی تو با کردها چیه????کردهایی که الان باداعش والنصره وتروریستهادرحال جنگه چه بلایی سرتواوردند???
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
0
اگه واقعا بخاطر تعصبات ملی ناراحتی چرا این گروهکهای معاند تروریستی کومله و پژاک رو تایید میکنی متن این مقاله نشوندهنده عمق دشمنی اونها با ایرانه
من با کردها مشکلی ندارم با تجزیه طلبها و طرفداران گروهکهای تروریستی مشکل دارم
طوری میگی انگار ترکمنها اعراب ایران سوریه با داعش نمیجنگند میدونی چقدر از شهیدان مدافع حرم اذری هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
2
0
دو دقیقه طنز
شما خودتون اتیش گرفتن مناطق خودتونو تحمل نمیکنین تقصیر دیگران میندازین ایا زمانیکه که ایرنا گفته بود مرد شمال عراق با پوشش شلوار محلی چنان جنجال سازی شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
5
0
ناشناسان 12:46 و 12:52 اولا بارهاگفتم کردها جزایران هستندوخواهندبود کافیه محرومیت زدایی بشه وقانون اساسی کشوربرای اقوام اجرابشه دوما کجا کردها جنجال به پاکردند ودرموردسوریه ترکمنها که باحمایت مالی وتسلیحاتی ترکیه مقابل اسدقرارگرفتند وجالبه بدانی کردها یا ypg نیروی شورای دمکراتیک که متشکل ازکردها واعراب واشوریان ومسیحیان تشکیل دادند با پنجاه هزارنیروتنهانیروموثرمقابل داعش والنصره ست
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
12
0
خطاب به شکی
زمانی که داعش با بارزانی هماهنگ کرد برای تصرف موصل و غرب عراق پان کردها چنان خوشحال بودند که از شر دولت عراق راحت شدن و علم استقلالشونو افراشته میکنن و اظهار کردن مشکلات عراق ربطی به اقلیم نداره و وارد حنگ با داعش نشدن تا وقتی که داعش به عین العرب{شما بگو کوبانی} حمله کرد از اون زمان ادعای مبارزه کردها با داعش گوش فلک رو کر کرد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
5
0
ناشناس المانی وقتی داعش به عراق حمله کرد کردها بارها هشدارداده بودند امادولت عراق توجهی نکرد اخبارواسنادش موجوده بعدش اقلیم که تسلیحاتش همان اسلحه های جنگ ایران وعراقه هیچی نداره منابع مالی نداره وحتی دولت بهش سلاح نمیده چطورمقابل داعش که ترکیه جانت مسلحش میکنه قراربگیره???? جالبه وقتی داعش به شنگال حمله کرد پیشمرگ به خاطر کمبودسلاح وتسلیحات قدیمی عقب نشینی کردوجالبتراز اون دولت عراق تا حالا نتونسته با اون همه تجهیزات ونیروهوایی پیشرفتی مقابل داعش داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
6
0
خطاب به امی
بهتره بدونی کردها خودشونو درگیر جنگ با داعش نکردند فقط تو چند شهر کردنشین بین داعش و کردها جنگ در گرفت باید بدونی بزرگترین نیرو علیه داعش حشدالشعبی ارتش سوریه ارتش عراق و مدافعان حرم ایرانی و دسته ترکمنان عراقی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
8
0
خطاب به امیر
یادمه وقتی هنوز حشدالشعبی شکل نگرفته بود دولت عراق از اقلیم در مورد داعش کمک خواست که اقلیم گفت مشکل خود دولت عراقه ربطی به اقلیم نداره {چون در گشت گرده با داعش نقشه تقسیم عراقو کشیده بودن مثل المان و شوروی در مورد تقسیم لهستان} داعش پیشروی میکرد و اقلیم شاد بود و بارزانی با شعف گفت الان ما دیگه همسایه عراق نیستیم و همسایه دولت اسلامی عراق و شام هستیم تا اینکه داعش بسمت مناطق کرد هم حمله کرد اینبار بارزانی دست به دامان ایران شدو پیشمرگه ها از سنجار فرار کردند . این حشد الشعبی بود در تمام جبهه ها در الانبار و نواحی غربی با داعش جنگید و مانع پیشروی داعش شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
5
2
خب کردهافقط میتونندمناطق خودرانجات دهند چون نه سلاح پیشرفته دارندنه نیروی هوایی وزرهی پیشرفته دومامنابع مالی ندارند سوما حرف خنده دارنزنید ترکمنها!!!! درعراق خودارتشش پیشرفتی نداشته و ترکمنهای تلعفرو کرکوک راپ ک ک و پیشمرگ نجات داد کافیه ارخودمردمش بپرسید وگرنه پانترکها الانم کردهای سوریه راکه مقابل داعش والنصره میجنگند تروریست مینامند
aref
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
جالبه اینهای که دم از آزادی می زنند و در همین جا پیامهاشون موجود می باشه . خودشون بسی خطر ناکتر از نازیهای آلمانی می باشند حالا می یاند در مورد پانکوردیسمها می نویسند یه مسله هست می گه کلاغ به کلاغ گفت رووو سیاه
عجببببببببببببببببببببببب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
0
کافیه پان کردها تو گوگل بزنن دسته ترکمنهای جنگنده با داعش تمام دروغهاشون برملا میشه
نکنه ترکمنها دارای لشگر زرهی هستن و یا با جنگنده های اف 35 دارن میجنگن
پیشمرگه ها که از سنجار هم فرار کردن نتونستن منطقه خودشونم نجات بدن ولی ادعای دلاوریشون گوش فلکو کر کرده
کردهای سوریه اولین دستجات مخالف دولت سوریه رو تشکیل دادن و همین امر باعث هجوم داعش شد
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
ترکمنها بهترین سلاحهای اسرائیلی و ترکیه از مرز بهشون میرسه جانم. ضمنا اینها اگه ادعای دلاوریشون میشه چرا با این همه امکانات از تل عفر و بشیر و ... فرار کردن. الان هم روسیه و سوریه دارن ترکمنهای داعشی رو بمباران میکنه، همه شون دارن از جبل الترکمان سوریه فرار میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
0
من دهها گروهک ترور نام میبرم از اقلیم و ترکیه تو فقط یک گروهک با ماهیت ترک نام ببر که علیه ایران اسلحه کشیده
خبات جندالاسلام کومله پیشمرگه پ ک ک و....
پاسخ ها
aref
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
من هم دهها وزیر و امیر و رئیس جمهور و استاندار و دیپلمات و ... ترک نام می برم شما هم یه وزیر یا استاندار و یا ریس جمهور و ... کرد را نام ببر هیچ کردی دوست ندارد زندگی بی سرپناه را..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
حزب دموکرات پیشه وری، گروهک داک و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
0
پیشمرگه ها زنان ایزدی خودشونو نتونستن از کوهها نجات بدن ترکمنها رو نجات دادن
اقلیم میخواست ترکمنها و حشد الشعبی رو به عنوان گوشت قربونی تقدیم داعش بکنه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
4
0
ناشناس 11:30 رهبرترکمنهای سوریه گفته 80000 نفرنیروداشتیم والان 22000 نفریم و ازحمایت مالی وتسلیحاتی ترکیه برخوردارند بعدش همین چن وقته پیش امریکاسلاحهای پیشرفته ازجمله موشک های تاو دراختیارشون گذاشت بعدش نکنه ارتش ترکیه یاترکمنها شنگال نجات داد مانمیدونیم !!!!ناشناس 11:46 کافیه منطقه اذربایجان ایران چن مدت بودجه وامکاناتش قط بشه نه تنها اعتراضات شدیدبلکه گروه هم شکل میگیره هرچندگروه داک درترکیه ب شدت دنبال تجزیه ایرانه
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
10
0
خطاب به امیر
نکنه منطقه کردستان از دولت بودجه دریافت نمیکنه در ضمن اذربایجانشرقی بزرگترین صادر کننده کالاهای غیر نفتی در کشوره با تلاش مردم سخت کوشش
پاسخ ها
aref
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
اون کالهای که صادر می کنه تو کردستان و کار دستی کردهای کردستان هستش مثلا همین تابلو فرش که کار و نقش دست خانمهای کردستانی هستش ولی به علت اینکه هیچ اورگانی این زحمات رو تحت پوشش قرار نمی دهند مجبورند با قیمت خیلی کم به تجار های تبریزی بفروشند برای اثبات حرفهام می تونی به کارگاههای و تولید کنندگان در استان کردستان مراجعه شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
10
0
اقلیم هم از کمکهای روسیه و اسراییل برخورداره در ضمن امریکا خودت میگی اخیرا این تسلیحات رو داده پارسال رو چی میگی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
6
2
المانی اذربایجانشرقی بزرگترین صادرکننده ست چون وامها وامکانات عالی بهش داده شده چون حتی روستاهاش کارخانه دارن وراحت مجوزمث اب خوردن بهشون داده میشه بعدش کجا روسیه واسراییل به اقلیم کمک کردند کجا ب پ ک ک کمک کردند اخه دروغگو پهبادهای اسراییلی دست ترکیه واذربایجانه
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
3
0
تا اونجایی که ما شنیدیم پیشمرگه ها با دیدن طلایه داران ارتش داعش از سنجار فرار کردند نیروهای امریکایی هم با هلی کوپتر به کردها انواع سلاحهای سبک رو مثل باران میریختند همین دیروز هم روزنامه های روسیه نوشتند که ترکیه دو فروند هلی کوپتر امریکا رو که برای کردها تسلیخات میبرد هدف قرار داده و 12 نظامی امریکا مردن البته امریکا اعلام میکنه که این دو هلی کوپتر در منطقه ای دیگه سقوط کردن و ترکیه اونارو نزده حالا کدوم درست میگن نمیدونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
ترکیه اگه این جرئتها داشت که همون لحظه های اول که بمب افکن روس رو زدن ده تا نامه غلط کردم به شورای امنیت و ناتو و ... نمینوشت. امنیت ترکیه رو همین آمریکاییها با پایگاه شون تامین میکنن، وگرنه روسیه تا حالا ده بار با خاک یکی شون کرده بود.س
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
5
2
ناشناس 22:17 واقعا این حرفاتو ازکدوم منبع میاری بگوبدونیم!!!! پیشمرگ درشنگال عقب نشینی کردچون باکلاشینکف جنگ جهانی دوم توانایی مقابله باداعش باسلاح امریکایی نداشتند بعدش انواع سلاحهای سبکی که به پیشمرگ داده شده یاتسلیحات المان همگی انهایی هستندکه درجنگ جهانی دوم اکثرابودند جمله اخرت محشره ترکیه هلی کوپتر امریکارابزنه واقعاپانترکها چقدرخودبزرگ بینن خدامیداند!!!!ناش
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
11
0
نه خیر چون اذربایجانشرقی مردم سختکوشی داره مردهاش بحای لم دادن در قهوه خانه ها از صبح زود میرن سرکار و همه چیز رو از صفر شروع کردن مغز اقتصادی دارن کار افرینی هم میکنن
بهتره بجای اینهمه دروغ و نفرت از اقوام باید بدونی اسراییل و پ ک ک هدفشون تحزیه کشورهای منطقه هست تازگیها عربستان هم با احتیاط{بخاطر روابط خوب با ترکیه} به این جریان پیوسته بهتره بدونی کسی در ایران با این جریانی که توسط اسراییل رهبری و توسط عربستان پشتیبانی مالی و توسط گروهکها اجرا میشه و با چراغ سبز امریکا و اروپا رنگ جدی تر بخودش گرفته موافق نیست
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
آره من اومدم دیدم!! خخخخخخخخ. بعضي ها حتی حال جواب سلام دادن هم ندارن!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
11
0
به امیر
تو گوگل بزن اذربایجانشرقی نوشته امن ترین و کم جرم ترین استان ایران
یادت باشه پیشرفت همگام با امنیت پیش میاد مسافرانی که در خیابانها و پارکها در تابستان و عید چادر میزنن همگی به امنیت عجیب اینجا اذعان دارن خود ما رفته بودیم مسافرت یادمون رفته بود در خونه مونو ببندیم تو حیات هم موتور و دوچرخه و بعضی وسابلمون بود اومدیم دیدیم باد درو چسبونده به دیوار ولی چیزی از حیات کم نشده مطمئننا هم خداوند و هم سرمایه گذار از چنین جامعه ای خوششون میاد
کیف قاپی که دیده نشده زورگیری هم همینطور تمام اهالی جمهوری اذربایجان برای انجام جراحیها و معاینات مهم وارد اذربایجانشرقی میشن حتی بیمارهایی از ارمنستان گرجستان و ترکیه هم میان گاها هیچ راننده تاکسی ای یک ریال بیشتر از میزان مقرر دریافت نمیکنه مگر اینکه از جایی دیگه اومده باشه راننده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
هیچ کدوم از این عباراتی که گفتید درباره آذرباجان شرقی دیده نمیشه..
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
10
0
اولا امریکا داره اونها رو تجهیز میکنه دوما گفتم روزنامه های روسی نوشتن و هنوز صحت و سقمش مشخص نیست سوما پان ترکها هر قدرم خود بزرگ بین باشن به پای پان کردها نمیرسن چهارما ترکیه و هر کشور مستقلی چون ایران حق دفاع از خودشو داره
پنجما عقب نشینی با فرار فرق داره عقب نشینب موقعی هست که بر اثر پاتک دشمن نیروها مقداری بنا بر مصلحت عقب میان تا مواضع بهتری برای دفاع پیدا کنن نه اینکه اسله خودشونو بزارن زمین بدو که رفتی تا اربیل
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
4
1
المانی جوابتومیدم اگرتمامش چاپ شه اولا مناطق کردنشین هم جزامن ترین مناطق ایرانه مثال شهرستان مهابادهرساله درنوروز رتبه اول گردشگری است اما درمورد بیمارستان وکارخانه وسختکوشی اذربایجان شرفی بگم مثلا وقتی به سنندج تجهیزات وامکانات پیشرفته بیمارستانی نمیدن ....
مدیر پایگاه متاسفانه بعضا اين تصور غلط و ناشي از افكار قوم گرايانه وجود دارد كه بعضي تصور مي كنند كه جايي مشكلي وجود دارد يا محروميتي هست بخاطر گرايش هاي قومي است . در حالي كه به هيچ وجه اينگونه نيست و هيچ دولتي براساس حضور اقوام در مناطق مختلف كشور به توزيع امكانات نپرداخته و نخواهد پرداخت . اگر در نقاط مختلف كشور محروميت وجود دارد به دلايل جغرافيايي ، اقتصادي و خصوصا ناشي از مشكلات كل كشور است و هرگز جايي عمدا محروم نگه داشته نمي شود .
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
8
0
احسنت بولتن خوب جوابشو دادی ضرب المثلی ترکی هست که میگه عروس نمیتونه برقصه میگه اتاق کجه
مثلا ..چی کم داره فرودگاه بیمارستان پارک جنگلی
باید خدمتت عرض کنم امکانات شهرها و مجامع انسالنی با افزایش جمعیت بیشتر هم میشه و مقایسه دو شهر غیر هم جمعیت قیاس معالفارغه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
5
1
المانی همه میدانیم ن تنها بولتن بلکه مقامات کشور باترکیه محتاطانه برخوردمیکنند بعدش درایران کرمانشاه کلانشهر رابا تبریز نه با اردبیل مقایسه کن قابل قیاس نیستند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
5
1
المانی اولا اون ضرب المثل تمام ایرانیانه دوما ازدیدشما پانترکها مناطق کردنشین محروم نیستند????پس تمام امار وسندهای کشورزیرسوال میبرید ...
مدیر پایگاه به اين ادعا و سخن نادرست و تصور باطل قبلا جواب داديم . اگر در هر كجاي كشور محروميتي هست هيچ ارتباطي با قوميت ها ندارد . چندين بار هشدار داده ايم كه تخريب وحدت ملي را تحمل نمي كنيم و اجازه نمي دهيم كسي از تريبون بازي كه ايجاد شده راه تفرقه و دميدن در تنور اختلافات قومي را در پيش بگيرد .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
جناب بولتن اگ شما واقعا دنبال وحدت کشور بودی وقتی اینجا در کامنتها به طور مستقیم و غیرمستقیم به کردها توهین میشد، نباید چاپ میکردی یا باید همینطوری جوابشون رو میدادی. هر روز راجع به کومله و ... که اصلا خیلیهاشون دیگه فعالیت مسلحانه ندارن، مقاله میدید، اما روز روشن در سلماس مجسمه فردوسی با اهداف خاصی برداشته میشه، در ورزشگاه شعار مرگ بر فلان و ... میدن، شعار خلیج ... میدن، راجع به اینها چرا مقاله نمیدی؟ بله توهین کردن یه عده و شما هم با منتشر کردن اونها در این توهینها سهیم هستید و ما هم هر وقت بتونیم از این حرفها میزنیم و جواب میدیم. تا وقتی که برخوردها با همه یکسان باشه. شما اینجا توی یک سایت نمیتونید مساوات رو برقرار کنید بعد راجع به توزیع عادلانه امکانات کشور حرف میزنید؟؟؟؟
مدیر پایگاه هيچگاه نه تنها كوچترين توهيني به اقوام نشده بلكه در كرامت همه اقوام عزيزايراني صدها مطلب نوشته و خواهيم نوشت . مخالفت با گروهك ها هيچ ارتباطي با اقوام ندارد بلكه اينكه انتقاد به گروهك ها را انتقاد به اقوام قلمداد كنيم توهين به اقوام است .
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
8
0
خطاب به امیر
همگان میدونن رتبه های اول گردشگری در ابران شیراز اصفهان گیلان مازندران گلستان مشهد جزیره کیش جزیره قشم تهران هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
1
2
دراين سال هاچكاري براى ملت كردانجام داده اىدتادل خوشى ازشماداشته باشيم چرانميگيدجوانان كردازبيكارى وتبعيض دارن به امثال پژاك مى پيوندند
مدیر پایگاه بله متاسفانه نرخ بيكاري بالا است و تحريم ها وسياست ها غلط گذشته به آن دامن زد ولي بازهم مجدانه عرض مي كنيم كه اگر محروميتي هست براي همه هست . اين تصور خوبي نيست كه برخي همه چيز را به قوميت نسبت مي دهند .آيا محروميت در سيستان و بلوچستان نيست؟ در ايلام ، در كهگيلويه و بوير احمد ، در لرستان در خراسان و.... اگر هر كس بگويد فقط در منطقه ما محروميت هست و آن هماز روي عمد است ببينيد چه آشفته بازاري ايجاد مي شود ؟ در همين تهران هم نقاطي وجود دارد كه از كاستي هايزيادي رنج مي برند وهيچ شنيده نشده كه بگويند محروميت ما ناشي از عمد است و...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
جناب بولتن. کردستان با داشتن ده ها محصول کشاورزی، مثل توت فرنگی که هشتاد درصد توت فرنگی کشور در کردستان تولید میشه، با وجود جنگلها و دریاچه ها و غارها و ده ها جاذبه گردشگری، با همسایگی با کردستان عراق که در حال رشده و امنیتش در کل عراق مثال زدنیه و ... با این مناطقی که گفتی قابل مقایسه نیست. لطفا فرافکنی نکنید. ..
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
9
0
خطاب به امیر
متاسفانه پان کرد همواره طلبکاره و همه رو مقصر جلوه میده و مرغ همسایه براش غازه بهتره بجای تلف کردن وقتت برای دید زدن داشته های مردم این وقتو صرف افزایش داشته های خودت بکنی
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
8
0
به ناشناس
چیکار بوده دولت نکرده اکثر روستاهای کردستان برق داره اب اشامیدنی مدرسه دارن حتی مناطق صعب العبور موبایل هم اکثر جاها انتن میده فرستنده های تلویزیونی و رادیویی هم نصب کرده همه جا
مشکل شما اینه محرومین دیگه رو نمیبینین و با بد بینی فقط مرفهین رو میبینین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
کجا رو میگی دقیقا؟؟؟؟؟؟ روستاهای کردستان که تازه دارن گاز میکشن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
9
0
خطاب به امیر
میشه بگی اردبیل چی داره که کرمانشاه نداره ما هم متوجه بشیم
اردبیل بخاطر همجواری با 3
مرکز عمده توریستی در ایران گیلان{استارا} سرعین کوه همیشه سفید سبلان خواه ناخواه پذیرای توریستهای فراوانی هست به دولت میگیم یدونه کوه سبلان هم تو کرمانشاه نصب میکنه
محروم همه جا هست مرفه هم همه جا هست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
5
1
المانی تویاسوادنداری یامطالب نمیخونی نوشتم مهاباد دراذربایجان غربی رتبه اول گردشگری است نه درایران ومنظورم امن بودن مناطق کردنشینه وخطاب به بولتن که همش طرفداری ازیک قوم خاص میکنه چرا مناطق ترک نشین محروم نیست بهترنیست واقعیاتو قبول کنیم امیدوارم چاپ کنی هرچن فکرنکنم
مدیر پایگاه هر منطقه اي محروم نباشد ما خوشحال مي شويم . نويسنده اين سطور خود اهل خوزستان است كه محروميت هاي زيادي آنجا هست ولي اگر براي بنده ثابت شود كه هركجاي مهينمان محروميت نداشته باشد از ته دل خوشحال مي شوم و اميد به اينكه همه جا از محروميت نجات پيدا كنند .
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
5
1
جناب پانترک المانی چقدرسرمایه گذاری درمناطق کردنشین کرده انداماربیکاری رودرمناطق کردنشین چقدراست ودربعضی نقاط ایران چقدراست ؟چه دل خوشی داشته باشیم که خودمان راایرانی بنامیم درحالی که ماروشهرونددرجه دو هم حساب نمی کنید
مدیر پایگاه خیلی از وقت ها مشکل افراد نادانی و جهل نیست ، انسان چیزی را می خواهد اگر خورشید جلویش بیاید انکار می کند . البته قطعا ذهنیت قاطبه اقوام عزیز و مختلف ما از کرد و ترک ولر و بلوچ این نیست و اغلب مشکلات کشور و محرومیتی که کما بیش در خیلی از جاها هست را می دانند وهرگز نمی پذیرند که عمدی در محروم زایی وجود داشته باشد و شهروند درجه یک و دو داشته باشیم . بله بعضی وقت ها برخی همه چیز را می دانند ولی اگر توهم ایجاد نکنند چطور خواهند توانست از اقوام مختلف سوء استفاده کنند وماهی مقصود را صید...
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
8
0
خطاب به امیر
تو اگه واقعا دلسوز محرومین هستی چرا دلت برای اون مرد نابینایی نمیسوزه تو تهران که با پول بهزیستی و یارانه امرار معاش میکنه
چرا دلت برای اون دانش اموز مشگین شهری دلت نمیسوزه چکمه هاش سوراخه و مجبوره کلی راه پیاده بره
چرا دلت برای اون باغدار شمالی نمیسوزه که حاصل دسترنج یکسالش به فروش نمیره و مجبوره بارشو خیلی ارزون بفروشه
چرا دلت برای مستاجر اصفهانی نمیسوزه با حقوق خیلی کم مجبوره اجاره خانه هم بده
چرا برای هموطن اهوازی دلت نمیسوزه در حاشیه شهرها با کمترین امکانات زندگی میکنه
چرا دلت برای مرد نابینای مشهدی نمیسوزه جلوی حرم امام رضا ع با دست فروشی و کار ابرومندانه امرار معاش میکنه
تمام تفکراتت بوی نژاد پرستی و طلبکاری میده اصلا برای ایران چیکار کردی احتمال زیاد مثل اکثر همپیاله ایهات سربازی هم نرفتی ولی اینهمه از جامعه طلبکاری حتی طلبکارتر از شهدا جانبازان
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
6
0
خطاب به امیر
تو که سواد داری به ما بگو امنیتی که با اتش زدن هتل بدست میاد رو کدوم مسافر تحمل میکنه
هرمسافری مطمئننا نمیخواد داخل هتل تو اتیش بسوزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
البته با آتش زدن اتوبوس و پرچم ایران و ... هم به بهانه توهین چیزی به دست نمیاد.
aref
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
همانطور که با آتش زدن سفارتها بوجود میاد.
هتل اگر آتش گرفت بخاطر حفظ ناموس بود همانطور که سینما ریکس آبادان اتیش گرفت
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
4
2
المانی کرمانشاه به عنوان بزرگترین شهرکردنشین مقام دوم بیکاری داره واقعا توهیچ دوره ای کرمامشاه محروم نبوده بعضی ازمردم شهرهای مرزی از اذربایجان غربی وکردستان وکرمانشاه
هستند کارشون کولبری وهرساله تعدادزیادیشون کشته میشن این لایق مردم و دولت نیست
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
8
0
خطاب به المانی پانکرد
مشکل شماها میدونی چیه اشتهای سیر نشدنی و طلبکاری
یاد یه قصه ای افتادم یک پسری بود خیلی شکمو بود تا از مدرسه به خونه میرسید یک بشقاب پر غذا براش نگه میداشتند دعوا میکرد میگفت برای من غذای کمو نگه میدارین اخرش تو خونه تصمیم میگیرن یک دیگ بزرگ غذا برای این پسر بپزند و نگه دارند پسر از مدرسه میاد دیگ پر از غذا رو میبینه بازم غر میزنه میگه ببین چقدر غذا زیاد بوده که یک دیگ رو فقط برای من نگهداشتی
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
جناب آلمانی لطفا این واژه پان رو که درباره هم قظارهای شما استفاده میشه سعی نکنید با زرنگی به بقیه بچسبونید. اگه واژه پان ترک رو سرچ کنیم، ده ها مقاله و کتاب درباره اون هست، درحالیکه واژه های پان کرد و پان فارس و پان ارمنی و ... درست شدن تا پان ترکیسم رو عادی جلوه بدن
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
8
0
خطاب به امیر
میدونی علت اصلی برخی شهرهای بزرگ چیه علت اصلی اینه مردم شهرها و روستاهای اطراف خونه و کار و زندگی خودشونو رها میکنن با مهاجرت زیاد به شهری بزرگ باعث انفجار جمعیت ترافیک بیکاری و... میشن در حالیکه اگه تو شهر کوچک و ده خودشون میتونن تولید و بازدهی بیشتری هم داشته باشن سراب شهرهای بزرگ در نگاه دیگران باعث شیوع اصلی این رویداده و این یک مقوله کلی در کشور و حتی بیشتر نقاط جهان هست و اینکه تو با این شیوه میخوای اشوب راه بندازی و مظلوم نمایی کنی و طلب نداشتتو از ایران بگیری مقوله ای دیگست
پاسخ ها
aref
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
حالا من که تو روستا بودم هر سال کلی تولیدی کشاورزیم رو زمین می موند بجوز ساعت کاری خودم خانواده ام پولی هم مصرف می کردیم و بعدا باعث ضرر می سد کدام ارگان اومد از من حمایت مالی کرد سه سال تولید محصولات کشاورزی اعم از گردو سیب زمینی و میوه جات بعلت ورود میوه های خارجی که باعث ضرر جیبی من شده و من رو راهی شهرها کرده آیا جنابعالی می تونید جواب منو بدید
خوب جنابعال که تفکر تولید دارید شغلتون بدین به من تو شهر منم زمینهام رو تو روستا به شما خواهم داد که بیکاری کم شود
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
5
1
المانی یکبارجوابتو راجع به تجزیه طلبی وگروهها میدم امیدوارم چاپ کنه گروههای کومله واینادرایران طرفدارزیادی ندارند..
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
5
1
جالبه بدانی پانترکها ودولت اذربایجان وترکیه فقط بلدندازپشت خنجربزنند درحالیکه ایران به نخجوان کمک های زیادی میکنه امامجلس اذربایجان طرح اذربایجان جنوبی مطرح میکنه علی اف کمکهای مالی زیادی به گروه داک میکنه درترکیه علنا دههاجلسه واسه تجزیه تشکیل میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
تروريست ها با کشتن سربازان در خواب نشان دادند از هر کسی از پشت خنجر زدن رو بهتر بلدند.
در زلزله اردبیل از جمهوری نخحوان 11 کامیون کمکهایی اومد که دولت نخجوان گفت کامیونها رو هم نمیخواییم بفروشید پولشو بدید به زلزله زده ها یا تو زلزله اخیر کمکهای اذربایجان بی مثال بود تقریبا هر روز کمکهایی از اذربایحان میرسید شامل پتو اب معدنی کنسرو چادر
و اما نقشه تجزیه طلبانه اقلیم که همگام با اسراییلیها دارن برای تجزیه ایران و ترکیه نقشه میکشن با اعزام پیشمرگه کومله دموکرات خبات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
0
به عارف
من خودم روستا ندیده نیستم و 4 سال عمرمو در روستا سپری کردم علی رغم همه کاستیها اون 4 سال بهترین خاطرات عمرمو رقم زد هوای تمیز مردمانی نجیب امنیت اتحاد مردمانی سختکوش همه و همه ارامش روحی عجیبی برای انسان به ارمغان میاورد و الانم که دولت اکثر جاده های روستاها رو اسفالت کرده برق و گاز کشیده تعرفه گاز برق اب تلفن روستاها از شهرها کمتره و شما میتونستین با بیمه محصولات کشاورزی جلوی ضرر خودتونو بگیرید و اما بنده خودم همواره قاچاقچیان رو مذمت کردم که باعث ضرر تولید کننده ایرانی میشن مثل برنجکاران و چایکاران پر تلاش شمالی
و اما شما میتونید با نو اوری در زمینهاتون محصولی جدید بکارید شرایط طبیعی منطقه شما رو نمیدونم ولی میشه با کاشت انگور یا زعفران یا کدو تنبل{مخصوص تولید تخمه اجیل} یا لوبیا و کاشت محصولات پر بازده و پر سود میشه منفعت کرد با تعاریفی که کردید بنده حدس میزنم منطقه شمت منطقه ای تقریبا سردسیر باشه بجای کشت سیب زمینی میشه لوبیا و یا زعفران رو جاگزین کرد و بجای فرار از مشکل با مشکلات جنگید
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
فک کردی مثلا اینها به عقل خودشون نمیرسه؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
5
1
المانی دراصل فرق ماباشما اینه ماکردهاباتاریخ وتمدن ایران هیچ مشکلی نداریم تنها ازحکومت وبرادران هموطن مخصوصا فارسها خواهان محرومیت زدایی وبرابری هستیم اماشما به تاریخ وتمدن ایران حمله میکنیدبه کوروش به فردوسی شاعران ایرانی راترک مینامیدهمچون مولوی و ماکردها جبهه مقدم مقابل ترکیه هستیم واگر چپ به ایران نگاه شود درمرصاد بامنافقین چه کردیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
5
1
خطاب به اون شخصضی که با نامهای جغلی مثل ایرانی شکی فرهاد و ... کامنت میزاره
اولا ترکیه به ناتو گفت که هواپیمای روسیه حریم هوایی ترکیه رو نقض کرد زدیمش اگه جرات نداشت نمیزدش دوما تو اگه چنین چیزی در مورد امنیت اذربایجان ندیدی به چشم پزشک مراجعه کن سوما کسیکه بقول تو هال جواب سلام دادن نداره چه جوری میگی اذربایجانشرقی درامد مردمش زیاده و در رفاهن و بیکاری نیست
در ضمن تا توریستی بداخل کشور میاد از سفر به مرزهای غربی اکثرا توسط تور لیدرها منع میشه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
برو جمع کن. ما مثل شما نیستیم. من با اسم ایرانی کامنت میذارم. .. همه را به کیش خود پندارد! من نیازی ندارم به کسی مراجعه کنم، وقتی ادعایی میکنید پلش وایسید. چطوری میشه جایی که در اون پرچم ایران رو آتش میزنن و اتوبوس چپه میکنن و شعارهای ضد فارس ... میدن، امن ترین باشه؟ امن ترین برای کی؟ برای نفرت پراکنهای قوم گرا؟ اگه این باشه قبول دارم.
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
5
1
خطاب به امیر
تو که اینهمه دم از حمایت از ایران میزنی چرا از گروهکهای کومله پژاک حبات دموکرات پیشمرگخ چندالاسلام و... دفاع میکنی اگه بری امار شهدا رو ببینی میبینی چه کسانی بیشتر شهید دادند علی رغم دور بودن از میادین جنگی جالبه عملیات مرصاد هم از دست شهید صیاد شیرازی در اوردی
بهتره بری تاریخ عملیات میمک رو بخونی ببینی تیپ 40 مال کجا بود و اون منطقه رو حفظ کرد که تو الان ادعای مالکیت اون مناطقو داری
مجسمه حسین فهمیده رو تو روز روشن کی با تویوتای مخصوص قاچاق اورد پایین شما صاحب تمام امکانات جهان هم باشید بازهم گلایه خواهید کرد و امکانات رو بهانه و دستاویزی برای تجزیه طلبی اختیار کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
4
0
خطاب به امیر
برو و حماسه لشگر 21 حمزه رو تو جنگ تحمیلی مرور کن ازادی خرمشهر و 5400 کیلومتر مربع از خاک خوزستان با همکاری لشگر 21 حمزه اذربایجان لشگر اهواز و لشگر قزوین صورت گرفت
در مقابل کومله هم همکاری با مهندسی استخبارات عراق اطلاعات نیروهای ایرانی و تحرکاتشونو به عراق گزارش میداد به نیروهای ایران شبیخون میزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
شما هم برو حماسه ایستادگی مردم کرد کرمانشاه و ایلام و ... با ابتدایی ترین سلاحها در مقابل ارتش تا دندان مسلح صدام، حماسه بمباران شیمیایی سردشت و مریوان و ... رو ببین. اینها در خونه هاشون میجنگیدند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
4
1
ناشناس 13:55 لطفا با امارودلیل حرف بزن میخوای اسم هزاران کارخانه فقط توصنعت کیک وبیسکوییت وشکلات توتبریز اسم ببرم بقیه صنایع بماندتونمیدونی تبریزقطب صنعتی کشورهست بودجه های زیادی که بهش میدن چرا طفره میری بعدش کجا ازسفربه غرب منع شدند پاوه واورامانات سنندج ومهاباد سرپل وقصرشیرین بانه وسقزکجا نا امنه اسم ببر بدانیم تابامدرک ودلیل بگم چاخان نکنی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
6
0
مخاطب ناشناس 13:40 حرفهاتون کاملا منطقیه اما وقتی اب یک منطقه رالوله کشی کنندواسه جاهای دیگه درحالی که اون منطقه خودش لازم داره وقتی به کشاورزان کمک نشه وحمایتی نباشه خب مسلما مشکلات بزرگتر و سختترمیشه سخن ما اینه برابری وبرادری برای همه ایرانیان نه یک منطقه اینقدرکارخانه بهش بدن که هواش الوده بشه ومنطقه دیگر هیچ
مدیر پایگاه نه شما بفرمایید اگر زمین و آسمان به آیند مرغتان یک پا دارد و امکان تغییر در حرف اشتباهتان نیست . ادعای محرومیت از دود و آلودگی سخن جدیدی است که شاید در تاریخ نظیرش شنیده نشده است !
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
جناب بولتن شاید بهتر باشد از این کامنتهای هشدار آمیز یکبار هم شده درباره نفرت پراکنها و توهین کنندگان به اقوام با الفاظی مثل پشت کوهی و ... هم بگذارید!!! البته میدانم که برایتان سخت است.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
4
0
خطاب به ایرانی
اینکه به عقل خودشان میرسد بحثی نیست ولی اینکه شما وکیل وصی ایشونین به ذهن من نرسید
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
6
0
حتما چند کارخانه کیک و شکلات رو هم برای کلانشهری چون تبریز هم زیاد میبینی نکنه مامور تقسیم بودجه کشور تو هستی ما خبر نداریم باید خدمتت عرض کنم اکثر کارخانجات تبریز مال بخش خصوصی هست و نه با دریافت بودجه از مرکز و توسط سرمایه گذاران شخصی ایجاد شده
خوبه تقسیم اب کشور بدست برخیها نیست وگرنه اب رو بروی مردم میبستند مثل بستن اب بروی امام حسین ع
اینگونه سخن گفتن نشان از تفکرات نژادپرستانه داره انتقال اب یک طرح ملی هست از جاهای پر اب به کم اب مثل انتقال اب از زاینده رود به کویر مرکزی
مدیر پایگاه دقيقا ! فقط نكته اينجاست كه ديگران حتي اگر اعتراض داشته باشند موضوع را سياسي نمي كنند و به قوميت ها ربط نمي دهند .
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
جالبه هزاران کارخانه تو صنعت شکلات وکیک دراذربایجان شرقی فعالن این میگه چن تا میخوای تک تکشو اسم ببرم بعدش هیچکس باتقسیم اب مشکلی نداره اما به قول معروف چراغی که به خانه رواست به مسجدحرام است...
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
5
0
حیف که اسم بردن کارخانجات باعث تبلیغه وگرنه اسم میبردم و میگفتم صاحب کدومش کارشو از زیر زمین خونش با ماشین ژیان و فروش محصولاتش به مغازه دارها شروع کرد بجای لم دادن به پشتی و دید زدن داشته های مردم و حسادت کار و کوشش کرد
کسانی بودند در زمان جنگ تحمیلی برای ایران در تحریم از ترکیه واگن قطار و مهمات و از سوئد با هزاران واسطه قایق تندرو برای نیروی دریای میخریدن و الانم کمترین ادعایی ندارن ولی یک عده بدون تلاش طلبکار هم هستند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
6
0
بولتن حرفای من رادرست درک نکردین منظورم اینه به بعضی مناطق اینقدرکارخانه میدن ومجوزالکی که هواش الوده میشه مث تهران وتبریزواصفهان وبعضی جاهام مثل 4 دهه پیش مانده مث لرستان وکردستان بولتن
مدیر پایگاه حرف هاي شما كاملا مفهوم است ولي آخرش همين است كه گفته ايم . فردا كه آنجا كارخانه زدند ممكن است برخي مثل شما اعتراض كنند كه چرا كارخانه زده اند و دودش را براي ما گذاشته اند !؟ يعني وقتي بنا به ربط دادن همه چيز به موضوع قوميت ها باشد اينطور هم مي شود . كاش دوستان محترم خيلي ساده و بدون مقايسه انتقاد كنند ، حتي اعتراض كنند كه چرا شهر ما فلان مشكل را دارد ، استان ما بيكاري دارد و...مثل بقيه استان ها و شهرها كه انتقاد مي كنند وحتي در روزنامه هاي رسمي كشور هم چاپ مي شود و هيچ مشكل قوميتي هم پيش نمي آيد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
جناب بولتن خودت را به آن راه زدی یا واقعا اطلاعاتت در همین حد است. ...
مدیر پایگاه متاسفانه مرغ بعضي ها يك پا دارد و در هر شرايطي حرف خوشان را مي زنند و بدتر از آن م خواهند مسايل خود را در قالب سوال مطرح كنند .ما با آگاهي كاملاعلام مي كنيم كه خوشبختانه در كشورمان چيزي بنام تبعيض قومي وجود ندارد و اگر محروميت و مشكلات و انتصابات و عمراني وجود دارد حتي اگر اشتباه باشد قطعا عمدي نبود ناشي از قومگرايي نيست .
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
6
0
جناب بولتن درجايي زندگى مى كنم كه اب هاى سطحى وزيرزمينى منطقه ماروبه دشت هاي خوزستان وفارس مى برنددرحالى كه خودمان كم مشكل كم ابى نداريم شماكه هيچى براى مانميكنيدلااقل اب روهم ازمانگيريدنمونش بستن سيروان وكاني بل
مدیر پایگاه اتفاقا همین موضوع نمونه خوبی است که نشان می دهد بعضی ها همه چیز را سیاسی می کنند و صدای وامظلوما سر می دهند . در سرتاسر کشور انتقال آب از جایی به جای دیگر در سال های متمادی بوده وهست وبا اینکه خیلی ها به همین انتقال آب اعتراض دارند ولی آن را سیاسی و قومی نمی کنند .ممنونیم از شما که این نکته را گفتید تا ما شاهد مهمی را به عرض همه خوانندگان برسانیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
جناب بولتن استان کردستان چهار برابر ظرفیت مصرفش بارندگی دارد! با کویر مرکزی ایران نباید مقایسه شود! واقعا قیاس شما جالب است. از همین استان انقدر آب به جاهای دیگر از جمله دریاچه ارومیه کشیدند که حالا خود شهرهای کردستان مشکل آب دارند!!! واقعا درک این مطلب انقدر سخت است!؟ درحالیکه همان آب را در ارومیه اجازه نمیدهند که به دریاچه بریزد و با آن ذرت میکارند! مگر خود مردم کردستان نمیتوانستند ذرت و ... بکارند!؟
مدیر پایگاه ما فقط گفته ايم اين كار در جاهاي ديگر هم انجام مي شود . ما در اين زمينه نه مسوول هستيم و نه كار شناس حالا اصلا شما فرض كنيد اين كار غلط و اشتباه است ، خوب اين چه ربطي به قومت ها دارد ؟ آين درك اين سوال ساده خيلي سخت است ؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
2
0
خطاب به امیر
میدونی چقدر از اون کارخانه ها شخصی هست و یا کال بخش خصوصیه که علی رغم اینکه بودحه دریافت نمیکنه بلکه با پرداخت مالیات به دولت هم باید ادای دین کنه
حتما از فردا میگی افتاب تابیده برای ما هم بهتر از افتاب تابیده برای شماست
یا وقتی خودتون گاز لوله کشی مناطق دیگه رو مصرف میکنین حرفی توش نیست ولی با طرح انتقال اب که یک طرح ملی برای انتقال اب مناطق پر اب به مناطق کم اب هست مخالفت میکنی و این طرح رو به نژادپرستی مربوط میکنی خوبه روزی کسی بدست تو نیست وگرنه یک ثانیه بهش روزی نمیدادی
اب خاک افتاب و همه بهائم ملک خداست و تو نمیتونی مالک اب و یا چیزی دیگه باشی و اب روی بروی بقیه ببندی
یاد کربلا و عاشورا افتادم
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
3
0
حطاب به مثلا ایرانی
ببین بچه جون اولا همه میدونن امن کجاست و نا امن کجاست اینو میشه از قضیه تقسیم سربازها در مناطق مختلف هم پرسید وانگهی خیال نکن با اسامی مختلف که کامنتهای شاخدار میزاری متوجه نیستیم چیزی بنام ای پی مثل شماره پلاک خودرو هست که بنوعی میشه گفت دم خروسه
بنا بر مرکز امار ایران امن ترین نقطه ایسران بر اساس تعداد جرایم و خشونتها مشخص میشه نه بر اساس یک نفر عامی و مغرض
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
5
1
جناب ناشناس خارجی فکرکردی کارخانه های شخصی بدون مجوزوحمایت دولت رشدکردند توازبازار و صنعت چی میدونی تبریزقطب صنعتیه کشوره وحکومت به شدت بهش کمک میکنه این واقعیته اما مطلب دوم کدام منطقه کردنشین نا امنه ؟بگو تابامدرک ودلیل بهت ثابت کنم شماپا نا امن نشان دادن مناطق کردنشین درجهت منافع خودتون گام برمیدارین فقط مثالی میزنم بانه شهرمرزی کوچکی است که هرساله دهها هزارنفر انجامیروند وتاحالا هیچکسی مشکلی براش اتفاق نیافتاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
3
1
خطاب به مثلا ایرانی
وقتی برخیها به دیگران القابی چون مغول و چنگیز زاده میدن بایدم منتظر شنیدن جواب باشن و شهامت شنیدن جواب اهانتشونو داشته باشن و این چیزی نیست که با مظلوم نمایی و طلبکار بودن حل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
3
0
اگه از همین فردا تمام کارخانه های ایران رو هم به منطقه شما انتقال بدن میگین دولت خواسته طبیعت ما رو نابود کنه و محصولات تولیدی رو راحت بدون الودگی در منطقه خودشون استفاده کنه
یادمه وقتی اب زریوار بالا اومده بود یه عده میگفتن سیل داره منطقه ما رو میبره دولت به فکر ما نیست اب کم میشه میگن دولت به فکر ما نیست ابمونو میبره جای دیگه
مدیر عامل یک کارخانه بزرگ کیک و شکلات در تبریز مدیریتش به این نحوه
اونو همیشه نمیتونی تو کارخونه پیدا کنی همراه با چند کارشناس همواره در کشورهای المان فرانسه اتریش سوئیس هلند هست و جدید ترین شکلاتها رو میخره برای نمونه میاره کارخونه و از روش سریع نمونه ایرانیشو درست میکنن و حتی صادرات زیادی هم داره و ارز برای کشور میاره یک نفر برای گذراندن بعنوان کار اموز رفته بود ببینتش از اطلاعات شرکت پرسیده بود رییس کجاست اونم مردی رو نشون داده بود روی پشت بام که داشت انتن تنظیم میکرد برگشته بود بره از اطلاعات گفته بودن چرا داری میری گفته بود تمام جوابامو در زمینه مدیریتی موفق گرفتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
5
1
خطاب به امیر
اولا دولت برای هر تولید کننده وام میده و از کارافرینی حمایت میکنه همانطور که گفتم برخی از این کارخانه داران با سرمایه خودشون کارشونو از زیر زمین خونه شون توسعه دادن و با افزایش سرمایه بدون کمک کسی به اینجا رسیدن دوما برو از سربازان لب مرز سوال کن همواره چند نفرشون توسط قاچاقچیان در داخل شهر تهدید شدند به انتقام نا امن بودن منطقه ای برای ما نفعی نداره برای گروهکهای تجزیه طلب نفع داره که با ایجاد نا امنی باعث محرومیت جایی میشن مثلما با اتش زدن یک هتل شخصی نمیاد سرمایه خودشو صرف کارخانه ای بکنه که با چند جمله ناسیونالیستی عده ای جو گیر بشن و اتیشش بزنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
5
0
به ناشناسی که گفته اب کردستان به کاشت ذرت اختصاص داده میشه
البته لازم نیست که بگم چند سد روی رودخانه های ذرینه رود و سیمینه رود در منطقه کردستان زده شده مثل سد بوکان که در فصول کم اب به این سمت قطره ای اب نمیاد فقط زمانیکه مخزن سد پر شد اونم زمستان کمی اب میاد
در ضمن اگه حوزه ایریزهای کشورو نگاه کنی میبینی اکثر مناطق کردستان در حوزه ابریز دریای خزر قرار داره و اگه کمی هم اطلاعات علمی داشته باشی میفهمی یک رود خانه که از جایی به جایی و حتی کشوری دیگه جاری میشه طبق قراردادهای بین المللی کشوری که اب رودخانه از اون جریان داره نمیتونه تمام اب رو به این بهانه که از خاکش سرچشمه میگیره غصب کنه و کشورهای ثالث هم حق بهره برداری از اب رو دارن و کشورهای پایین دست هم به همین مقدار حقابه دارن
چطور از گاز لوله کشی بوشهر استفاده میکنید یعنی بوشهریها نمیتونن از گاز خودشون استفاده کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
جناب شما هنوز اطلاع ندارید که بوکان در استان کردستان نیست در آذربایجان غربی است بعد افاضات هم میکنید؟؟ بوشهری ها هم از گاز استفاده میکنند، ولی به خودشان هم گاز میدهند نه اینکه گاز را به مناطق دیگر بکشند و بگویند برای شما گاز کم است!
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
6
0
به نا شناس که گفته برو حماسه مردم ایلام و کرمانشاه رو ببین باید عرض کنم اونها از منطقه خودشون دفاع میکردند ولی لشگر قزوین و لشگر اذربایجان و مبارزان گیلانی از ایران دفاع میکردند بهمراه فارسها و لرها و بلوچ و ترکمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
به خاطر همین هم کار آنها بزرگتر است، چرا که خانه های آنها در جنگ روی سرشان خراب شد ومثل یک عده هم نبودند که بعدا هر وقت حرفی برای گفتن نداشتند از جنگ سهم خواهی کنند!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
4
0
خطاب به ناشناس 15:46 اولا هیچ تولیدکننده ای بدون حمایت دولت ومجوزهای لازم رشدنکرده تواین درک نمیکنی دوما من خودم درمرزها خدمت کردم مرزهای کردنشین جزامن ترین مرزهاست اما پانترکها با نا امن نشان دادنش درجهت منافع خود گام برمیدارند نمونش گفتم بانه الان شهرمرزی مشهوره وازهمه جای ایران اونجامیرن کافیه ازخودمردمی که اونجارفتندپرسیده شود متوجه میشی همش دروغ وچاخان میکنی
ناشناس
|
Moldova, Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
اولا باید خدمتت عرض کنم اون اشخاصی که کارشونو از زیر زمین خونشون شروع کردن و الان 10 هزار کارگر دارن نه مجوزی برای تولید وسایلشون داشتند نه مغازه ای برای فروشش بلکه با فروش به مغازه دارها شروع کردند با ماشین ژیان یا نام نمیبرم کارگر مبل فروشی ای که با دست خالی بدون حمایت کسی با نبوغش شد سلطان مبل ایران البته تو درک نمیکنی به چه شیوه از اول یاد گرفتی یکی لقمه رو بزاره دهنت و تو هم بگی لقمه شوره ترشه سوخته ..
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
4
0
ناشناس پرچم خارجی توی که تعصب کورت کرده نمیدانی هرتولیدی بایدمجوزداشته باشه فکرمیکنی کارخانه وتولیدی بدون حمایت دولت رشدمیکنه میخوای اسم یکی ازبزرگترین کارخانه شکلات وکیک تبریزمثلا نام ببرم با ی وانت شروع کرد اما باحمایت وزرا ودولت الان میلیونره ..
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
5
0
خطاب به نا شناس
جنگ رفتن از روی عقیده با جنگ کردن از روی اجبار تفاوتش از زمین تا اسمانه اینکه فقط به قوم خودت فکر نکنی و بری برای دفاع از ایران تحسین بر انگیزه برخیها دفاع از دیگران رو روا نمیدونن فقط دفاع از قوم خودشون رو مد نظر قرار دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
3
0
خطاب به امیر
همانطور که گفته شده دولت برای راه اندازی هر کسب و کار که منجر به اشتغالزایی میشه حتی وام هم میده مسلما قبل از وام مجوز هم داده میشه چون قانون وام با ارائه طرح کسب و کار و مجوز شروع لحاظ میشه بهتره بجای حسادت بری با تفکر یک طرح کسب و کار شروع کنی خود بنده پس از یکسال تلاش مداوم تونستم مجوز بگیرم برای یک طرحی همه سرمایشم خودم جور کردم یک ریال هم کسی کمک نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
0
به ناشناس که گفته بوکان در اذربایحانغربیست
بله و مزارع وسیع افتابگردان شهر و چغندرهای تشنه با استفاده از سد بوکان ابیاری میشن که این اب رو به جساب دیگران میزارید در ضمن بوشهریها هم مثل شما بودند میگفتند بقیه گاز رو هم میخواییم خودمون بفروشیم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
3
0
خطاب به ناشناس 11:17 مسئله همینه به مناطق شما اینقدروام ومجوزمیدن که میشه قطب صنعتی وبه بعضی مناطق هیچ بحث اینه عدالت رعایت نمیشه درحالیکه 50 درصدشکلات ایران تبریز تولیدمیکنه بازبرخي ناراضین و اعتراض میکنند
مدیر پایگاه عرض نكرديم مرغ يك پا دارد !؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
2
0
ببخشیدبولتن ممنون میشم بفرمایید از کدوم جملات من استباط کردیدمرغ یک پادارد????!!!!ببب
مدیر پایگاه اینکه عقیده دارید که محرومیت تحمیلی برای بعضی از مناطق درنظر گرفته شده است !
پاسخ ها
aref
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
بولتن جان صد درصد تحمیلی هستش بد نبود سیستان بلوجستان را با اصفهان یا مشهد یا تبریز مقایسه کنید بد نیود روستاهای اطراف تهران رو با روستاهای کردستان مقایسه کنید یا روستاهای تبریز رو با روستاهای کردستان شما هم حق رو نادیده می گیرید آقای روحانی در کردستان گفت تبعیضی نیست بین مذاهب و قومیتها...
مدیر پایگاه ما كه بارها اصل محروميت ها در نقاط مختلف را پذيرفته ايم ولي هرگز قبول نداريم كه برخي از اين محروميت ها ناشي از عمد و بر اثر تمايلات قومي باشد . نمي دايم اين موضوع ساده چرا پذيرفتنش براي برخي سخت مي نمايد !؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
2
0
خطاب به امیر
نه خیر بنده راضیم و ناراضی نیستم اگه تو منطقه شما تمام شکلات خاورمیانه رو هم تولید کنند تو ناراضی خواهی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
بولتن مرغ ایشون اصلا پا نداره کلا بدبینی تمام وجودشو گرفته همراه با تعصب کورکورانه نژادپرستانه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
3
0
بولتن نگفتم محرومیت تحمیلی است بلکه معتقدم قدمی درست وحسابی برای مناطق محروم برداشته نشده واین واقعیتی غیرقابل انکاره که اندیشمندان هم معتقدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
در همه کشور هر چیزی هست یک نمونه از اون در کردستان هم هست
همسایه ما یک متدر بزرگ داشتند بدبین بود پسر خونواده 3 بخاری از یک مدل رنگ سایز شکل و... خریده بود یکیشو گذاشته بود تو اتاق کادر بزرگه طبقه پایین مادر بزرگه همیشه شاکی بود بخاری من از مال شما کوچیکه چون نصب کرده بودند طبقه بالا نمیشد بزاری کنار هم قیاسشون بدی مادر بزرگ هم حرف هیشکسو قبول نمیکرد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
2
0
ناشناس 11:14 توهنوزمعناومفهوم محرومیت وفاصله طبقاتی درک نکردی اگربه حرفهای توباشد ایران هم کشوری توسعه یافته همانندالمان وفرانسه است چون هرچیزی انجاست درایران است نمونش ماشینهای مدل روز ولوکس دنیا
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین