کد خبر: ۳۱۵۵۹۱
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
ادعای الحدث:

نیروهای یمنی، آتش‌بس را نقض کردند

شبکه سعودی "الحدث" مدعی شد نیروهای یمنی در برخی از استان‌های این کشور، آتش‌بس را نقض کردند.
نیروهای یمنی، آتش‌بس را نقض کردند
به گزارش بولتن نیوز، شبکه خبری-سعودی "الحدث" با انتشار خبری فوری مدعی شد نیروهای یمنی آتش‌بس در استان‌های "تعز،" "مأرب" و "ضالع" را نقض کردند.

این در حالیست که نشست مذاکرات صلح یمن در سوئیس در حال برگزاری است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین