کد خبر: ۳۰۳۲۷۱
تعداد نظرات: ۱۵۹ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
چکامه و مرضش!

گلشیفته به چه رسید که به او اقتدا کردی؟!

سید محمد صادق محمدی وفایی در واکنش به کشف حجاب چکامه چمن ماه یادداشتی با عنوان «چکامه و مرضش!» نگاشته و در آن آورده است: ای نگون بخت نه نامت را، اسلامی یافتم و نه کارت را، انسانی و شرعی دیدم! گلشیفته به چه رسید که به او اقتدا کردی؟! حیف از آن ماه که در«چمن ماهت» اسیرشده است!
پیشنهادی به عالی جنابان آموزش و پرورش
گروه فرهنگی: سید محمد صادق محمدی وفایی در واکنش به کشف حجاب چکامه چمن ماه یادداشتی با عنوان «چکامه و مرضش!» نگاشته و در آن آورده است: ای نگون بخت نه نامت را، اسلامی یافتم و نه کارت را، انسانی و شرعی دیدم! گلشیفته به چه رسید که به او اقتدا کردی؟! حیف از آن ماه که در«چمن ماهت» اسیرشده است!

به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت که به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار فرهنگی ما قرار گرفته، به شرح زیر است:

شخصی به مطب رفت دکتر گفت کجایت درد می کند؟ گفت موی سرم!

گفت نهار چه خورده ای؟

گفت: نان و یخ!

دکتر فرمود: چه گویم تو را نه نهارت مثل نهار است و نه مریضیت چون مریضی!

حال خبردار شدم بازیگری به نام «چکامه»کشف حجاب کرده است! و سند این بی شرمی و بی عقلییش را در صفحه اینستاگرام درج کرده است!

نامش چیست؟ چکامه!

فامیلی؟ چمن ماه

چه کرده است؟ کشف حجاب!

گلشیفته به چه رسید که به او اقتدا کردی؟!

ای نگون بخت نه نامت را، اسلامی یافتم و نه کارت را انسانی و شرعی دیدم! گلشیفته به چه رسید که به او اقتدا کردی؟! حیف از آن ماه که در«چمن ماهت» اسیرشده است!

امام کاظم(ع) فرمودند هر چیزی که می بینید درآن عبرتی است. خانواده ها به هوش باشند و به اعتقادات فرزندانشان اهمیت بدهند.و گرنه چکامه و گل شیفته ها ادامه دار خواهند شد.

از نظر شریعت اسلامی اگر اعتقادات براساس بینش استوار شوند، کوه جا به جا می شود ولی کوچکترین تزلزلی در انسان معتقد به وجود نخواهد آمد.

منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
56
35
اين آقا چي ؟ ايشون اصن كي هستن؟شغلشون چيه؟
پاسخ ها
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
اميرالمومنين فرمود:ببين که فرد چه مي گويد.نه اينکه چه کسي است که مي گويد.بابا ايشون هرکي باشه و شغلش هر چي باشه حرف حق زده.حالا تو نتايج کارت رو هم بپذير
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
واقعا تو نفهمیدی ایشان چه کاره اند؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
ایشان فردی ازاقیانوس انسانهای روی زمین هستند انسانهائی که حتی دربداخلاقترین نقاط این جهان ازفساد وهرزگی گریزان وپروانه وارگردپاکی وپاکدامنی میگردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
تو جه کاره هستی !؟ به شغل این آقا چه کار داری نظرش را گفته تو ناراحتی !؟
ایرانی
| Netherlands |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
طرف اومده میگه : نه نامت را اسلامی یافتم !!
به نام طرف چیکار داری؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
24
38
آقای وفایی الهی خدا خیرتان دهد چند روزه که خبر بی حیایی رو شنیدم عصبی شدم ولی عبارات شما آبی روی آتیش بود بواقع:

گر جمله کائنات کافر گردند
بر دامن کبریائیش ننشیند گرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
14
19
اي نمك نشناس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
26
34
"ای نگون بخت نه نامت را، اسلامی یافتم ..."
آخه اين هم شد عيب؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
پس این همه اسم اصیل ایرانی .......هستند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
4
25
فریب خورده ادمی که گول میخوره فکر میکنه تو این کوزه میان تهی چیزی هست اما هر چی بیشتر دست می بره مایوس تر میشه
asad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
36
19
حاج اقا من این عکس را چون فیلتره نتونستم ببینم شما چطوری دیدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
یعنی چون ندیدی خبرم نداشتی از کار این بازیگر منم ندیدم ولی بیشتر سایتها خبرش رو زدن عکسشم منتشر کردن البته به صورت تار
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
آدمایی مثل تو همیشه اصل ول میکنین میچسبین به فرع به جای اینکه دنبال اینی عکسشو حاج اقا کجادیده؟بگردهدف کار غیر اخلاقی اون هنر پیشه چی بود؟ تو اگه دنبال عکس بدون فیلترش میگردی واسه دل خودته اون واسه دونستن حقیقت کار غیر اخلاقی اون نفردیده. دید نگاه خودتو با اون حاج اقا یکی نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
17
21
بابا چیکار دارین که اون هنرپیشه کشف حجاب کرده یا هر کار دیگه ؟! وزارت ارشاد و صدا و سیما می توانند به عنوان رعایت اصول مذهبی نهایتا دیگر با ایشان کار نکنند و تصویر نشون ندهند. همین و بس ! دیگه هی تو گوشه و کنار زوایای زندگی اونها کندو کاو نکنید. این کار شما باعث شهرت بیشتر اونها می گردد. بگذار هر کار دوست دارند بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
نه بابا میترا حجار مگه کشف حجاب نکرد بیانیه نداد تو خارج بعد یه مدت که تحویلش نگرفتن برگشت تو یه فیلم نقش چادری رو بازی کرد یعنی اینک مخالف حجاب نیست حالا دوباره تو بورس کار نکنن چیه گلشیفته دیگه خودش نمیخواد برگرده وگرنه بعید نیست اونم تحویل میگرفتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
آره، دقیقا ، هر کسی دوست داره میتونه بره لخت بشه، به کسی چه، میخواد عقده های درونیش رو التیام ببخشه، ناشناس جان نسخه ات فقط برای این خانمه یا از خانم هایی که میشناسی هم این حرکت رو میپذیری؟
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
1
23
بیشتر از این دامن زدن به این مسئله بخصوص توسط افراد صاحب نام و مقام موجب شهرت بیشتر این دو نفر خواهد شد. چیزی که آنها با این کار به دنبالش بودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
15
16
با تمام صحبتهای حاج اقا موافقم فقط ان جمله که نه نامت را اسلامی دیدم
اینهمه افراد با اسامی اسلامی خلاف میکنند تازه حاج اقا اسامی ایرانی هم اسلامی هست و هم اریایی و اذری نباید که حتما اسم یکی اسلامی و عربی باشد فقط
mir
|
Switzerland
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
23
15
این آقا حتما انتظار دارد با این ادبیات جوانان ما سر به راه و با ایمان شوند !!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
10
25
سلام
چکامه با کشف حجابی که کرد برای همیشه مرد .امیدی به زنده شدنش نیست. این ادبیات نسبت به کسی که کشف حجاب کرده بسیار محترمانه هم هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
16
20
اسم منهم چكامه است . واقعاً كسي حق نداره به اسم كسي توهين كنه . مادرم اين اسم رو روي من گذاشته و منم خيلي دوستش دارم .
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
22
9
فقط اینو میدونم هر چیزی به زور وجبر باشه نتیجه عکس میده وگرنه خداوند نمیگفت لا اکراه فی الدین حالا شما چی میگید در کار خدا دخالت میکنید یکی میخواد خودتان را راهنمایی کنه!
پاسخ ها
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
جناب هيچکس لطفا مغلطه نکن.بله خداوند فرموده که در دين اکراه نيست.اما وقتي مسلمان شدي دستورات اسلامي لازم الاجراست.و براي عدم رعايت اونا هم جريمه درنظر گرفته.اگر هم مي خواي بگي که نميخواهي مسلمان باشي و يا نيستي بازم جواب داره.در بلاد مسلمين(همون شهرهاي اسلامي!)يا نبايد غير مسلمان زندگي کنه و يا بايد در قبال زندگي در آن جزيه(جريمه)پرداخت کنه.البته اين قانون در کشور ما اجرا نميشه.در ضمن مسلمانان فروع دين دارند که 10 تاست.2تا از اونها امر به معروف و نهي از منکره.کشف حجاب منکره و وظيفه مسلمان نهي از آن!بسه يا بازم بگم؟
ناشناس
| United States |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سید محمد خیلی داره بهت خوش میگذره بابا ول کن ملتو ...
بنیامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
فقط یه چیز یاد گرفتن .. هی میگن لا اکراه فی الدین لا اکراه فی الدین . خب اول برو بفهم برای چی و کجا این گفته شده بعد خودت رو ضایع کن !
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
هیچکس خوشم میاد آدمایی مثل تو فقط از قرآن همین یه کلمه لا اکراه فی الدین شو بلدین برای بقیه آیات ..
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
جناب ناشناس با پرچم آمريکا کسي با شما که معلوم نيست چطوري نماينده ملت شدي کار نداره.من فقط جواب "هيچکس"رو دادم که به قرآن استناد کرده بود.شما هم اگر روزي يک صفحه قرآن بخوني بهت خوش ميگذره.
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
اینا قران نخوندن مانند خوارج قران رو بسته تفسیر میکنن اون که زیر بیرق امریکاست اون نماینده ما نیست نماینده امریکا ست
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
21
7
اون آقایآنی که میگویند چکامه گناه کار است کشف حجاب کرده غیر مسلمان که نشده حالا همه شماها. پاک و معصومید تا حالت یکبار هم گناه نکردید کمی به خاطرات 20 سالگی تون برگردید ببینید چی میبینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
گناه علنی به شدت در روایات نهی شده چون قبح گناه رو در جامعه میشکنه نخیر ما هم گناه کردیم ولی افتخار نکردیم به گناهانمون و براش عکس نذاشتیم افتخار به گناه از خود گناه بدتر اینم در احادیث اومده البته اینم اضافه کنم که از جاده انصاف بیرون نیومده باشم ایشون پستشون رو حذف کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
اگه مسلمانه باید حجاب که دستور دین اسلام و قرآنه رعایت کنه و محض اطلاع شما این سی سالگی رو هم رد کرده!!!
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
برو داستان برسيساي عابد رو بخون.شيطان مرحله به مرحله پيش ميره تا بتونه يک عابد مثل برسيسا رو بي دين کنه!!
من و شما و گلشيفته و چکامه که خيلي راحت فريب شيطان رو ميخوريم.پس اگر ديدي کسي اولين قدم رو برداشت تذکر بده و اگر ديدي که ادامه داد و تذکر شما اثر نداشت ابراز برائت کن!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
19
11
بدترین کاری که پهلوی اول انجام دادکشف حجاب بود دیدیدکه چه نتیجه ای هم داد.حالابه نظر بنده نظام نباید حجاب را اجباری می کردوالا تو جامعه داره نتیجه عکس می ده.سال گذشته یه روحانی حدود نیم ساعت دراین باره درتلوزیون صحبت کردند.مثل همه کشور های اسلامی هرکی نخواد اجباری نباشه.
مدیر پایگاه ولی در یک جامعه اسلامی حدود و مقرراتی وجود دارد که باید رعایت شود .
بهزاد
|
United States
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
15
6
با سلام...با اصل پیام موافقم ولی با توهین به اسم صد در صد مخالف..(بدون نیت خاص از اسامی که عنوان میکنم )ایا حاج صادق محمدی با صادق هدایت...صادق خلخالی...صادق خرازی و صدها صادق دیگر از نظر گفتار و پندار و رفتار یکی هستندو یا دوست دارند باشند....سعی کنیم در بیان واقعیات کمی ...صادق ...باشیم.
پاسخ ها
سيدمحمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
البته در مورد افرادي که با اسامي اسلامي ناميده شدند و ضد اسلامي رفتار کردند با شما موافقم.مثلا رضا قلدر (رضاخان مير پنج)اسم مبارک امام رضا عليه السلام را يدک مي کشيد اما کاملا ضد اسلام بود.اما در حديث داريم که از حقوق کودک بر والدين انتخاب نام نيکو براي فرزند است که نيکوترين نام براي فرزند همانا نام ذوات مقدس معصومين و در راس آنها نام زيباي پيامبر است.
محمدی وفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
2
28
سلام بر همه عزیزانی که زحمت نقد و یا تایید را تحمل کردند.و تشکر ویژه از بولتنیان عزیز که بستر این نظرات را فراهم کردند.
قبول دارم نام چکامه این همه قابل سرزنش نیست که بنده دست به قلم شوم و در مورد آن نکته ای بنویسم ولی وقتی با کشف حجابی با این آشکارایی همراه می شود و در جهان منتشر می شود تا حدودی حق بدهید که نام چکامه نیز نصیبی از خشم و نقد داشته باشد.
در مجله ای خواندم شخصی بعد از اتمام سربازی به منزل همسنگرش رفت در زد دختری درمنزل را باز کرد ...وارد منزل شد از دوستش خبری نبود در زیر آن سقف از بنی آدم فقط خودش بود و آن دختر که خواهر رفیقش بود .شیطان به میدان آمد و وسوسه هایش را یکی پس از دیگری تقدیم این جوان کرد .جوان به سینه ی دیوار که نگاه کرد نام الله را دید .به خودش گفته بود مرتکب گناه نشو از «الله» خجالت بکش .
به برکت آن رسم ونام الله از خانه بیرون رفته بود و مرتکب گناه نشده بود.
بنابراین در حدامکان هم نام اسلامی بگذاریم و هم محیط منزل را اسلامی بسازیم.
در روایتی که در کتاب سنن النبی مرحوم علامه طباطبایی نقل شده است که پیامبر اکرم (ص) می فرمودند :« خداوند دینتان را حفظ کند » الهی دینمان باقی بماند.
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
با سلام
جناب آقای محمدی وفایی تو رو خدا کارهای زشت انسانها رو به گردن شیطان نندازید! به نظرتان این کار نوعی فرافکنی نیست؟! وقتی آدم کسی رو متهم میکنه انصاف و قانون میگه که باید به متهم فرصت دفاع از خودش داده بشه. ایکاش میشد این فرصت رو به شیطان داد.
من یه سوال دارم اگه آن جوان نام الله رو نمیدید مرتکب گناه میشد؟؟؟ مثلاً فرض بگیریم که فردی وارد فروشگاهی میشه و اگه ببینه تو فروشگاه کسی نیست حتماً وسوسه میشه و دزدی میکنه؟! یعنی صاحب فروشگاه آنقدر مقدس است که بودنش باعث میشه کسی مرتکب دزدی نشه و نبودنش باعث میشه ملت به دزدی وسوسه بشن؟؟؟ و وقتی که دست به دزدی زدند گناهشو به گردن شیطان بدبخت بندازند؟؟؟
به نظرم انسانی که ژن انسانیت رو داشته باشه 1- امکان اینکه دستش به گناه آلوده بشه خیلی کمه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
برادر جان داستان چرا میگی؟ طرف به دلیل اعتراض به مناسبات پشت پرده سینما یک ......کرده حالا شما ...........
محمدی وفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
4
27
سلام
جناب پایتخت خود آن شخص نوشته بودند شیطان وسوسه ام کرد و اگر چشمانم به نام مبارک الله نمی افتاد ای بسا مرتکب می شدم.
جناب پایتخت !قبول دارم برخی از انسان ها خود شیطانی مستقل شده اند ولی جنابعالی از کجا می دانی فرا فکنی می کنم ؟!
شیطان در این مورد به بنده اعتراضی نکرده است آن ملعون در این مورد چیزی به شما گفته است؟!
چرا از شیطان دفاع می کنید؟!
ژن شما چگونه اجازه می دهد از شیطان دفاع کنید؟!
در ضمن به شیطان فرصت دفاع داده خواهد شد اگر کسی باشد به او خبر دهد!
خدا دینمان را حفظ کند.
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
با سلام
جناب آقای محمدی وفایی گویا نتوانستم آنطور که باید منظورمو برسونم، من هرگز قصد نداشتم از شیطان دفاع کنم بلکه منظورم بیشتر این بود که انسان اگر انسان باشد محال است که بخاطر چیزی یا کسی به کار خوب تمایل پیدا کند یا از کار بدی دوری نماید، اصلاً فرض کنیم بهشت و جهنمی نباشد و همه به نبودن بهشت و جهنم ایمان داشته باشند آیا انسانها بخاطر اینکه برای کارهای خوب و بدشان هیچ تشویق و مجازاتی در انتظارشان نیست اونوقت میرن گناه میکنند؟ به نظرم انسان اگه ژن انسانیت داشته باشد کمتر امکان داره دست به گناه بزنه ه
من خودم به شخصه بارها در موقعیتی که جوان نامبرده درش بوده قرار گرفته ام و حتی فکر بد هم به سراغم نیامده چه برسد به اینکه شیطان! خواسته باشه گولم بزنه یا نه،
این جوانی که نام بردید یعنی اینقدر بی غیرت است که پا در خانه دوستش گذاشته اونوقت فکرش به سمت سوءاستفاده از موقعیت افتاده؟!!! بعدشم اون افکار آلوده رو گردن شیطان انداخته؟!!...
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
گویا قسمت انتهایی کامنت دیروزم که اتفاقاً مهمترین قسمتش هم بود بعلت طولانی بودن حذف شده.
... جناب آقای وفایی دوستان میدونند که من هر حرفی میزنم بر اساس تجربه های شخصی خودم هست و با توجه به اینکه تجربه هیچوقت دروغ نمیگه برای تجربه هایم خیلی ارزش قائلم و همواره به دوستان هم گفته ام که تجربه هایشان را بگویند تا کفه ی ترازو به سمت راستی و صداقت سنگینی کند.
من حرفم اینه که چرا شیطان مورد ادعا اینهمه در کشور ما داره جولان میده و خیلی کاری به دیگر کشورها نداره؟ چرا ما ادعا داریم که همه دشمن قسم خورده ی ما هستند مگه ما چی داریم؟!
مثالی که در کامنت قبلی در مورد فروشگاه زدم میخواستم بگم که مگه انسان باید حتماً کسی ناظرش باشه تا دستش به سمت گناه نره؟!!! اگر احیاناً در جایی قرار گرفتیم که مطمئن شدیم هیچ کس ناظر ما نیست اونوقت هر کاری خواستیم باید انجام بدیم؟؟؟
...
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
...
چند وقت پیش در ساحل یکی از کشورها به چشم خودم دیدم که ملت وسایلشونو ساعتها در ساحل رها میکنند و در رستورانهای اطراف مشغول صرف غذا میشن وسایلی که در کشور ما اگه لحظه ای قافل بشیم از دستمان میربایند!!! من حتی برای نمونه ندیدم که در اون منطقه کسی به دختر و زن مردم خیره بشه خداییش ندیدم، اگه بگید اونا اونقدر گناه کردن که چشمشون از این چیزا سیر شده به هیچوجه قابل قبول نیست، یعنی باید فرض کنیم که اونا اونقدر در زندگیشون دزدی کردند که دیگه از این کار سیر شدن و بخاطر همینه که ملت دوربین و دیگر وسایل گرانقیمتشان را برای صرف نوشیدنی و غذا رها میکنن!!! آیا اونا اونقدر در زندگیشان دروغ گفتن که دیگه از دروغ گفتن سیر شدن و بخاطر همین کسی دیگه دروغ نمیگه!!! اونا در زندگیشون اونقدر با چشم بد به ناموس مردم ذل زدن که دیگه از این کار بدشون اومده و به قولی سیر شدن!!! پس چرا در کشور ما بعضي ها از این کارآ سیر نمیشن؟؟؟ آیا شیطان دست به دست دشمن های بیشمار ما داده تا فقط ما رو فریب بده؟!!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
پایه تخت ۰۸/۱۲.....در ساحل یکی از کشورها به چشم خودم دیدم که ملت وسایلشونو ساعتها در ساحل رها میکنند و در رستورانهای اطراف مشغول صرف غذا میشن وسایلی که در کشور ما اگه لحظه ای " قافل " بشیم از دستمان میربایند!!! .......

بازهم نقطه سرخط این کاربر شروع شد .این بنده خدا با دو روز لم دادن زیر آفتاب ساحل یکی از کشورهای غربی ( زیرا نظراتش را درمورد کشورهای شرقی و خصوصا کشورهای مسلمان میدانیم غیر از نفرت چیز دیگری نیست) باز شد متخصص خارج ( از منزل) .او متاسفانه نمیداند اولا ساحل ها پر است از دوربین مخفی و مامور مخفی و مفتش و خبر بیار زیرا اگر چند بار در ساحلی دزدی شد آژانس های مسافرتی آن ساحل را نا امن اعلام نموده و آنرا بایکوت مینمایند. پس این دلیل مسخره است .از طرفی آمار دزدی ها و زورگیریها در کشورهای پیشرفته فلاکت بار است و با اینکه باورش سخت است بیشتر محله های پر درآمد کشورها چه غربی و چه شرقی توسط باجگیرانی که پلیس بهیچ عنوان نمیتواند و نمیخواهد با آنها گلاویز شود کنترل میشود زیرا اگر کسی شکایت نمود تمام خانواده و اموالش به خطر می افتد.او فقط ظاهر آرام آن کشورها را دیده است و حکم کلی مینماید...
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
. همیشه بسیاری از توریست ها پس از بازگشت از محیطی عاشق و شیدای آن میشوند و آن را بهشت برین میدانند.به ندرت توریستی از ایران دیدن کند و نظرش منطبق با نظرات مخرب و زهر آگین کاربر پایه تخت نسبت به مردم ایران باشد.پس بنابراین ایران کاملا بهشت برین است! زیرا توریستها آرزو دارند بارها سفر خود را تکرار کنند. غربی ها آفتابه دزد نیستند آنها کل یک کشور را می دزدند نمونه بسیار است کشورهای استعمارشده در تاریخ و مردمان دزدیده شده برده داری و اکنون هم برده ها خود بپای خود به کشورهای آنها سرازیز شده اند!...و کشور دزدیده شده فلسطین اشغالی...خصوصا دولتهای غربی و حتی شرقی چند صد سال است معادن و منابع و نخبگان و تیزهوشان کشورهای جهان سوم! را دزدیده و غارت نموده اند .او نمی خواهد بداند تمام قتل و کشتار و خون وخونریزی و فروش اسلحه و کودتاهای ننگین و خونین را همین دروغ نگوها!! بپا کرده اند و از بابت آن سالانه میلیاردها دلار به جیب نمیزنند! و داعش را همین راسته گویان !! تشکیل داده اند .متاسفانه این عادت بسیار بد لجبازی به هر قیمت و بازی با لغات و منطقی فکر نکردن کاربر پایه اصلاح شدنی نیست .و بحث با او آب در هاون کوبیدن است .دو سه موضوع را فقط دائم تکرار میکند همین. ضمنا بحث های قبلی تازه شروع شده است فراموش نکن.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
خطاب به ناشناس آلمانی!

...
پس و پیش حرف پ در بس و بیش کذب تو باطل شد
حیف از آن غافل که در غفلت از تو "قافل" شد

ما اگر خارج از این منزل خود سیر کنیم باکی نیست
ترس از آن روزیست که لم آفتاب، تو کویر دلمان ساحل شد
...
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
متاسفانه سایفون برای بنده ناخواسته بیرق المان رو بیشتر میزاره اخیرا
البته ناشناس الماهرا تو که اینهمه به اصطلاح و نه سلاح طرفدار ایرانیها هستی چرا این نظراتو میزاشتی همیشه؟
به زبان اذری بگو کله قند اذری رو ول کن و در اخر به نفهم بودن محکوم کردی؟
ادعای بیدار کردن کردها رو داشتی مگه بلا نسبت کردها خواب هستند ؟ یا تو انقدر خودتو دست بالا میگیری؟
مگه نگفتی جامعه بزشکان شارلاتان؟
مگه نگفتی اسامی بهائیها به الله ختم میشه؟ میدونی چند نفر اسامیشون به الله ختم میشه و بهائی هم نیستن در کشور؟
مگه همونی نبودی میخواستی بحث شیعه و اهل سنت بندازی؟ کاربر الماهرا اهل سنت و تشیع در ایران مثل برادر با هم زندگی میکنن و فریب اشوبگرانو نمیخورن
همونی نبودی با جعل کامنت انهم در روز عاشورا میخواستی ان کامنت رو به من نسبت بدی؟ اخرش چی شد لو رفتی اقا زهرا
و البته که خوب و بد در همه جا هست و فرقی نداره اون کشور کجا باشه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
کاربر آلماروس۲۱:۴۱ - و به عبارتی شاخه نظامی مثلث برمودا چند هفته است برای مشغول کردن اذهان بیشتر فعال شده که پایه بتواند سینه خیز وارد شود .البته او روز بروز بر تهمتها و بهتانهاو دروغهای خود میافزاید وتا جائیکه خودش هم گیج شده است چه تهمتی را چه موقع زده است.
آلماروس نوشته : ۲۱:۴۱ - متاسفانه سایفون برای بنده ناخواسته !!! بیرق المان؟؟ رو بیشتر میزاره اخیرا ( لابد برات میخواهد چرب تر بکشه چرا فقط برای تو دائم پرچم عوض میشه؟؟ نکنه سایفونت ساکسیفونه یا سیفونه؟ )
... الماهرا خخخخخخ باز تقلید از شیخ !!
آلماروس افاضه کرده: مگه نگفتی جامعه "بزشکان "شارلاتان؟
قبلا در جواب بی احترامی شاخه فرنگیت به پزشکان ( حدیث بندگی و کیش شخصیت ) نوشتم ناشناس|Germany|۲۳:۲۸ - ۹۴/۰۶/۰۱

کاربر پایتخت نوشته ۲۱:۱۳ - ..من از پزشکانی که بخاطر ضعف در تشخیص بیماری، مشکل رو همواره به حساسیت به چیزی ناشناخته! ربط میدن و به بیمارشون میگن بگرده ببینه به چی حساسیت داره! " پزشک نمیگم " ، " میگم شارلاتان ".....

و پاسخ آنروز موجود در آرشیو من به پایه تخت شاخه فرنگی این بود:
خوب اینهم بخاطر ضعف اطلاعات خود شماست که نمیدانید بزرگترین و مجهزترین و پر دانشمند ترین کلینیکها ی مخصوص حساسیت در کشورهای پیشرفته غربی قرار دارند که بیمارانی که پزشک نتوانسته حساسیت آنها را تشخیص دهد به آنجا فرستاده میشوند و اتفاقا تعداد زیادی از بیماران را نمیتوان تا آخر عمر تشخیص داد به چه چبزی حساسیت دارند زیرا این حساسیت مرکب است و چند چیز که باهم جمع شوند همین شخصی که به گردو حساسیت ندارد , از حساسیت و تنگنفس وضعیتش بحرانی میشود. واین چند چیز را نمیتوانند مشخص کنند.
بیشتر مطالعه کن تا بتوانی مثالها و مصادیق صحیح بکار ببری.
بعد شاخه نظامی سریعا با تیتر دکتر مختص ! مختص ! اینطور شلیک کرده بود :
دکترمتخصص||۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
المانی تو خیلی کوچیکتر ازونی که بخوای برای دکتر تعیین تکلیف کنی فوقش از این لیسانسیه های اشی مشی باشی با 8 ترم اسم مهندس روشون میزارن اخه فوق لیسانستونم که بنا بر قیاس باشه کمتر از دکتر عمومی ماست.

واین دروغهای کاربر فحاش و جاعل کامنت آلماروس که خود او را پاک گیج کرده نه از نظر مدیریت سایت و نه از نظر کاربران مخفی مانده است. البته سایر تهمتهای او هم به همین ترتیب است که کم کم اسنادش را تقدیم خواهم نمود.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
البته که از وقتی جعل کامنتت رو شد البته با مدرک قطعی چونکه قبلا هم میدونستیم چقدر جعل کامنت و عناوین میکنی خیلی داری دست و با میزنی البته حق هم داری
به نظر من اسمتو شیخ نزار شیخک بیشتر به خصوصیت تهمت زنت میاد مشکل تو میدونی چیه اینه که فکر میکنی حافظه کاربران ضعیفه و چند صباحی که گذشت همه یادشون میره که چه جملاتی گفتی ولی اینو بدون کاربر الماهرا تک تک توهیناتت در مقالات ثبت و ضبط شده و ادرس برداری شده تماما از ان مقالات
و اما سایفون بر اساس تصمیم خویش و نه کاربر سرور رو عوض میکنه که البته تو که کمترین اطلاعاتی نداری نباید اظهار نظر کنی چون بیشتر به بی سوادی متهم خواهی شد
جمله ات اینگونه بود
من به بزشکانی که بخاطر عدم تشخیص بیماری میگن حساسیت یعنی حساسیت تشخیص میدن میگم شارلاتان
یعنی تشخیص حساسیت مساوی شده با شارلاتان بودن حالا اگه طرف واقعا حساسیت داشت چه؟
مگه به ان کاربر اهانت نکردی که اذری رو ول کن با لهجه اذری بگو کله قند و در اخر کلمه نفهمیدن رو چاشنی جملت کردی که به نوعی ربط بدی به نژاد ترکها؟
مگه ادعا نکردی برای بیدار کردن ملت کرد به انجا رفته بودی مگه انها بلانسبتشان خواب هستند؟ قبلا هم که ادعای خواباندن غائله کردستانو داشتی
تو که قبلا میگفتی بنده کاربر بایتخت هستم چه زود تهمتهایت مانند نامهایت عوض میشود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
المانی المانی ننگ به كاراي تو
حوصله کاربران ما میچکد از کامنت تو
ای زشرار تهمت شعله به اینترنت زده
امن و امان سایت یکسره برهم زده
بر سر هر کامنتی در دل هر مقالیه ای
اتش جعل تو صاعقه ی غم زده
کامنت انبوه تو خون دل کاربراست
کین تو بر کامنتها دشنه ی ماتم زده
کاربر سایت خواره ای كوچك ستم باره ای
کاربر جراره ای ..
جعل و تهمت در تو هست صداقت و ادب در تو نیست..
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
در جواب نظرات پایتخت یعنی نظرات کلی که در مورد اونرو آب ودر مورد تجاربش داره:

البته جناب شمس یکبار درمورد دروغ گویی فولکس واگن نظری گذاشته بودن که بسیار جالب بود وامیدوارم پایتخت هم فهمیده باشه وجانبداری بیجا حداقل از تجربه هاش نکنه چون آدمی وهزار جور خطا مخصوصا اگه تمایلاتی هم در بین باشه.مطلبی در خصوص کاخ ورسای هست که دوست داشتم دوستان هم اون رو بخونن واگر هم تکراری هست دیگه ببخشید.این مطلب رو به دوجهت میارم یکی به جهت اینکه اروپاییها هم انسان هایی هستند مثل همه انسانها با علایق و نفسانیات گوناگون واگر دین نباشه همه ما از نظر گمراهی شبیه هم هستیم و دوم به خاطر اینکه به جناب پایتخت بگم بعضی وقتا بهتره به خداوند اعتماد کنیم وسخنان فرستادش رو بپذیریم وعمل کنیم تا اینکه بخوایم خودمون تجربه کنیم چون تجربه نشون داده بعضی تجربه ها بهای سنگینی باید بابتش داده بشه مانند مصداقی که میارم:

کاخ ورسای یکی از عظیم ترین، زیباترین، باشکوه ترین و گران ترین بناهایی است که تاکنون بشر در روی کره ی زمین در شهر پاریس در کشور فرانسه ساخته است.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
ناشناس||۰۰:۰۲ - المانی المانی ننگ به كاراي تو حوصله کاربران ما میچکد از کامنت تو....

کوچولو دوسته عزیز ممنون از شعرت گرچه تو هرچه بنویسی شعر است ولی بالاخره آخر شبی نشسته ای در حال زدن چرت, چرت نوشتی و شعر گفتی این تشکر جدا گانه لازم دارد بادام جان دوسته عزیز. گرچه شعرت نه در دارد نه " در دارد" نه چفت دارد ونه بست و به جای چهارچوب ,فقط سه چوب !! دارد . در شعرت نوشته ای حوصله کاربران میچکد!! از کامنت تو .چه حوصله رقیق و آبکی که نشی دارد و چکه میکند ! منظورت چی بوده از این که نوشتی مقالیه ,شوالیه!؟ شعر مرحوم دکتر علی شریعتی را دو هفته پیش زدی خراب کردی و برایت تصحیح نمودم حالا شعر انقلابی و معروف را البته تحت دو" ای بـــــی " متخلف منظور مختلف." منتظر " هستی , چه شود؟
شعر ..شعر..از شعر "قافل" نشو ادامه بده بهتر از توهین به مردم ایران و مجیز گوئی غربیهاست ودفعه بعد درآفتاب ساحل کاج! ولو بشو و پایه هایت را در آب قرار بده تا خنک تر شوی و شعر بگوپایه جان شاید " غافیه " ات آمد. شب بخیر کوچولو. خورشید لا لا.... (لا لا منظورنه نه عربی نیست) .
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
این کاخ حدود 345 سال پیش به فرمان لوئی چهاردهم ساخته شد.حدود 30000 کارگر در حدود 30 سال این کاخ و کاخ های دیگری را هم در اطراف آن ساختند.پس از تکمیل کاخ، مقر حکومتی لویی پانزدهم شد و پس از مرگ وی این کاخ به لوئی 16 رسید اما به او وفا نکرد و انقلاب شد و سپس ناپلئون بناپارت به کاخ ورسای آمد و لوئی 16 را از کاخ بیرون کرد واین کاخ را مقر فرماندهی خودش قرار داد. مشخصات کاخ ورسای در شهر پاریس در فرانسه که اکنون تبدیل به موزه ای زیبا شده است: مجموع باغ های بزرگی دارد و حدود دو و نیم میلیون متر مربع مساحت این کاخ است. آب راه های خیلی بزرگ و جوی های فواره دار و مجسمه های فراوانی دارد. 578 آینه در اتاق آینه دارد. 17 پنجره رو به باغ و 6000 تابلوی نقاشی نفیس،حدود چند هزار مجسمه ‚ لوستر و مبل های آن چنانی و نزدیک 2 میلیارد دلار هم خرج ساخت کاخ شده است، و 600 میلیارد دلار نیز تنها هزینه طلا و نقره کاخ بوده است. 400 اتاق پذیرایی و 300 اتاق خواب دارد که الان هم قابل مشاهده است.با توجه به شرح و توصیف کاخ ورسای نکته ی جالب این است که با داشتن این همه امکانات تشریفاتی و تجملاتی و رفاهی یک دستشویی و حمام ندارد!!چرا؟؟؟
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
چون دین نداشتند !و این است فرق انسان و حیوان !!زیرا وقتی حیوانات به دنیا می آید غریزتا همه چیز بلد هستند و این انسان است که خیلی از امورات زندگیش را بلد نیست و نیاز به مربی و هدایتگر دارد.بنابراین چون دین نداشتند تشخیص ندادند که چه چیزی برایشان خوب و چه چیزی برایشان بد است.کسی که دین ندارد در ابتدا قبل از کسب تجربه نمیداند بهداشت را چگونه باید رعایت کند و این که نیاز به دستشویی و حمام دارد را نمی دانسته لذا برای کسب، خیلی از نیازها را باید تجربه کند.در قرن 13 و پس از آن پاریسی ها کاسه های ادرار خود را آزادانه از داخل پنجره ها به داخل معابر می ریختند و تنها تامینی که عابر بیچاره داشت اخطار صاحب خانه بود که با صدای بلند می گفت خیس نشوی!! مردم در خانه ها و بالای خانه ها هم ادرار می کردند.
(تاریخ تمدن ترجمه ابوالقاسم طاهری جلد 4 بخش 4 صفحه ی 501 )
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
پس از بروز طاعون در سال 1531 به موجب فرمان ویژه ای به همه ی مالکان و خانه داران پاریسی اخطار شد که برای هر خانه دستشویی احداث نمایند ولی بیشتر مردم نپذیرفتند(تاریخ تمدن ترجمه ابوالقاسم طاهری جلد 4 بخش 4 صفحه ی 501 )
300 یا 400 سال پیش فرانسوی ها دستشویی نداشتند و ادرار و مدفوع را داخل کاسه ای ریخته و از پنجره پایین می ریختند چون اعتقادی نداشتند که توالت و ادرار میکروب زا و نجس است تا این که با افزایش این رفتار طاعون آمد و وقتی پادشاه گفت دستشویی و حمام بسازید مردم قبول نکردند.
دقت کنید که دین ما 1400 سال پیش غسل‚ حمام و وضو را واجب کرد.
در قرون وسطی حمام که محل شستشو و نظافت بود ویژه مسلمانان به شمار می رفت و مسیحیان با حمام مخالف بودند و یکی از جرم های بزرگ از نظر انگیزیسیون تمایل به حمام رفتن بود.ملکه انگلیسی در سفری که در زمان عثمانیان به کشور ترکیه داشت در خاطرات خود که در نامه ای در موزه انگلستان هم موجود است نوشته بود: در سفری که در ترکیه داشتم مسئله جالبی از مسلمانان دیدم و آن این بود: زمانی که مسلمانان دستشویی داشتند داخل اتاقک هایی می رفتند و در آنجا خود را تخلیه می کردند.
( معلوم نیست آن زمان انگلیسی ها برای رفع حاجت کجا میرفتند؟! )
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
حال سوال این است: النظافـت من الایمان را چه کسی و چه موقع فرمود؟(پایتخت یادتون هست درباره این انسان بزرگ چی گفتین فکر کردی ایشون رو بی خودی مقدس وبزرگش می دونیم؟)این فرق آدم دین دار و بی دین است. و آن وقت ما می گوییم این آمریکایی ها و اروپایی ها چقدر تمیز هستند!!البته میدانید در حال حاضر که در قرن بیست ویکم هم بسر میبریم، در بهترین هتل های دنیا در خارج از ایران و در داخل دستشویی هایشان هنوز آب وجود ندارد!.چرا ؟ چون هنوز به پاک کنندگی آب و آلودگی مدفوع اعتقادی ندارند.یعنی با پیشرفت علم هنوز هم به این شکل زندگی می کنند.
اگر به یک آدم بی دین در کشورمان بگوییم از آب برای طهارت در دستشویی و حمام استفاده نکند آیا می تواند؟!هرگز!
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
یکی از دلایلی که ایرانی ها در دنیا جزو نخبگان تراز اول جهان هستند، همین رعایت تغذیه و بهداشت اسلامی آنها است. حال بعضی از این انسانهایی که از اول در ایران بوده و شاید رکعتی هم نماز نخوانده باشند، و نیز در ناسا هم استخدام شده اند، تغذیه خوب و رعایت بهداشت را بدون اینکه متوجه باشند مراعات نموده اند.
همچنین در مورد مثال دزدی که زدین دزد به خاطر مقدس بودن صاحب فروشگاه نیست که دزدی نمیکنه بلکه به خاطر این هست که میدونه صاحب این فروشگاه مواظبش هست و از ترسش این کار رو نمیکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
به به مصحح اشعار بزرگ فندق جان کاربر شاعر نابسند
میدانی چرا در و بست و چفت نداره ؟ چونکه مناسب با شخصیتت انتخاب شده تا بیشتر بهت بیاد
مشکل از حوصله ما کاربران نیست مشکل از کامنتها و اظهار نظرهای مضخرف جنابعالیه شوالیه بامیه عالیه خالیه چی خالیه؟ خب معلومه چی خالیه
دوباره بجای کی کامنت میزاری؟ یا رفتی غائله سرکوب کنی؟ نکنه ان ژاندارک معروف تویی؟
با کدوم لهجه بگیم کله قند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
دوستان نمونه دیگه جعل کاربر المانی با نام منتظر به ساعت و تاریخ درج کامنتهای المانی و منتظر نگاه کنید چه جالب شده همشون با اختلاف 3 یا چند دقیقه ای مسلسل وار ثبت شدن کاربر المانی دست بکش از جعلیات چقدر جعل میکنی
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
سلام ناشناس۱۹:۴۱ خیلی بخوام ساده بگم بنده با کاربر مورد نظر ت یکی نیستم.اتفاقا همزمانی ساعات درج کامنت میتونه دلیل خوبی باشه براینکه دو کاربر یکی نیست.چون همزمان نمیشه به دومطلب جدا فکر کرد وبعد همون موقع نوشت لااقل من اینطوری نیستم.به ساعات درج نظرات خودم دقت کن لااقل 5دقیقه فاصله هست.شمام ازبس با کاربر مورد نظر کل کل کردین شبیه ایشون شدین وفکر میکنید همه یکی هستن....هه خیلی جالبه راه دیگه ای برای تقابل پیدانکردی؟؟!! اتفاقا باید فهمیده باشی که بولتن گفته کاربران مورد نظر جنابعالی هم متفاوت هستن.دیروز دیدم باید دیده باشی.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
اتفاقا چونکه همزمان کامنت گذاشتی تا فکر کنیم اون نیستس مدیر محترم گفتن دو ای بی جدا هستند نگفتند که یک نفر چند ای بی داره و هر از گاهی با یکیش کامنت میگذاره
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
جناب آقای منتظر
سلام
از اینکه دوباره به جمع کاربرانی پیوسته اید که نظر خود را درج می نمایند احساس خوبی دارم.
و اما بعد، اینکه موارد تاریخی را اشاره فرمودید و اطلاعاتی از نحوۀ ساخت کاخ ها در کشور فرانسه داده اید (البته ساخت این قبیل کاخها فارغ از اسلامی و یا غیر اسلامی بودن حکام آنها، در قرون گذشته مرسوم بوده است) که در ساخت آنها مواردی که اشاره نمودید رعایت نشده است و ربط آن به نداشتن فرهنگ اسلامی از طرف آنها، ظاهراً قیاس مع الفارغ به نظر می آید. به این مفهوم که فرهنگ هر منطقۀ جغرافیایی بسته به هنجارهای پذیرفته شده توسط عموم مردم آن منطقه تعریف پذیر می باشد و این فرهنگ خاص آن منطقه می تواند از نظر دیگر کسان قابل درک و یا غیر قابل درک باشد.
ارتباط دین و فرهنگ اسلامی در انتخاب نحوۀ بهتر زندگی کردن، از دو جنبۀ نظری و عملی قابل بحث است. در جنبۀ نظری قضیه بحث را بایستی کارشناسانه دنبال کرد که من کارشناس آن نیستم ولی می توان از جنبۀ عملی آن به این شکل صحبت کرد که تا وقتی که به این اصول و فرهنگ دینی و اسلامی عمل شود می توان منتظر نتایج آن بود ..
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
...نه اینکه فقط در حرف و نظریه مورد تأیید باشد و در عمل به صورت ضعیف و ناقص اجرا گردد اگر اینطور باشد نتایج شایسته ای را که باید بروز نخواهد کرد.
با دقت در فرهنگ کشورهای غیر اسلامی در سالهای اخیر می توان به وضوح تغییر برخی از فرهنگها و هنجارها را (در جنبۀ مثبت آن به شکلی که برای بشر مفید بوده است) مشاهده کرد و این می تواند ناشی از اهمیت دادن انها به آکادمی های علوم انسانی، غور و بررسی در فرهنگهای دیگر کشورها، تطبیق آنها با جامعه خود و ارائه راهکارهای عملی در جهت اجرای دقیق آن به صورت قوانین، توصیه ها و... باشد.
به هر روی وقتی آنها از این پتانسیل که در اختیار بشر قرار گرفته است استفاده می کنند بهتر است که ما نیز در اجرای آن کوشاتر باشیم.
منتظر
| United States |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
سلام سارا خانم بنده قصد مقایسه نداشتم که فرهنگ اسلامی اصلا قابل قیاس نیست.بحثی هست که جناب پایتخت راه انداختن در مورد اینکه کلا اونوری ها رو آدمهایی میدونند که دروغ گفتن وکلا کارهای زشت رو یا بلد نیست یا انجامش نمیدن و یه مورد دیگه هم در مورد تجربه هست که ایشون تاکید دارن تجربه هیچ وقت دروغ نمیگه ویه مورد دیگه اینکه اساسا دین رو چیز غیر ضروری می دونن ومیگن در تربیت انسانها نقشی نداره.من با این مثال خواستم به همه این بحثها جواب بدم.اگر دقت کنید ابتدای بحثام گفتم که چرا این مطلب رو آوردم.خود ایرانی ها تا قبل از اومدن اسلام در آب گرم شستشو نمیکردن و ممنوع بوده این کار .و یا عربها رو ببینید که چطور بودن ولی وقتی دین به هر جامعه ای برسه ببینید که با اون جامعه چکار کرده.ما معتقدیم که معلم اول خداست وهر علمی رو که بشر می دونسته ومیدونه از طریق انبیاواولیا الهی به انسانها رسیده.البته به جز جادوگری که یه علم شیطانیه.مثل همین دوخت ودوز لباسها، ساختن خانه،ساختن سد و زره،علوم الهی وفلسفی ریاضی و....
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
خطاب به نظرات منتظر
همانطور که بارها گفته ام برای من نظرات مهمه و تعصب یا تنفری از کاربران ندارم و برایم فرقی نمیکنه که شما خود کاربر آلمانی باشی یا کاربری که قبلاً با پرچم روس کامنت میگذاشت. با بخشی از نظرات شما کاملاً موافقم. من هم مثل شما از اینکه سرویس های بهداشتی آنها فاقد شیلنگ آب است دچار مشکل شدم و در عجبم که چرا آنها در این مورد مثل ما عمل نمیکنن که از نظر بهداشتی بودن روش ما بسیار کارآمدتره. یکی دیگر از انتقادهایی که به غربیها دارم اینه که سگهاشون هرجا که زمین چمنی پیدا میکنن ادرار و مدفوع میکنن هر چند که صاحباشون معمولاً مدفوع سگهای خود را با کیسه های نایلونی همراهشون که مخصوص این کاره جمع آوری میکنن و در سطلهای زباله ای که به همین منظور در اطراف پارکها یا دیگر مکانهای عمومی تعبیه شده میندازن ولی دیدن این صحنه ها حال آدمو بد میکنه و اینکه بگوییم اونا به این وضعیت عادت کرده اند به نظر منطقی نمیاد.
البته اونا مشکل نبودن آب در دستشویی هایشون را هنگام مدفوع کردن در بیشتر مواقع با دوش گرفتن حل میکنن ولی چیزی که واضحه اینه که گویا ادرار رو کثیف نمیدونن!!! ولی در عوض شستن دستهاشون رو قبل از غذا خوردن خیلی خیلی مهم میدونن چیزی که هموطنان ما اونو رعایت نمیکنن و اگه کمی دقت کنید میبینید که در رستورانها، فست فودها یا ناهارخوریهای ادرات و دانشگاه ها تنها کمتر از یک درصد قبل از صرف غذا دستهاشونو میشورن، دستهایی که به کثیفترین جاها زدن از دستگیره درها گرفته تا چیزایه دیگه، مردم ما حتی با همون دستها میرن نون میخرن و با همون دستها نون داغ رو هزاران بار لمس میکنن و اونایی که یه کم بهداشتی تر! هستن نون رو لای روزنامه ای که صدها بار دست خورده و بدتر از اون که آلودگی عناصر سنگین مثل سرب هم داره میذارن!!!
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
... برخی از ایرانیها عادات بسیار بد دیگری هم دارن و یکی از اونا اینه که هنگام باز کردن کیسه های نایلونی انگشتان دستشان رو با آب دهان آغشته کرده تا بتونن کیسه های نایلونی رو باز کنن و با همون انگشتها میوه و دیگر مواد غذایی رو داخل کیسه ای که قبلاً با آب دهان آغشته شده میندازن، اینگونه صحنه ها رو نمیشه در کشورهای غربی دید و اگر چنین صحنه ای در غرب دیدید شک نکنید که یه ایرانی این وسط نقش داشته! البته منظورم این نیست که همه ایرانیها این کارو میکنن بلکه منظورم اینه که درصد قابل توجهی از هموطنان از غیربهداشتی بودن این عمل به شدت حال به هم زنشون ناآگاهن.
مدیر پایگاه این دیگر واقعا توهین به مردم است . ما هم در این کشور زندگی می کنیم و چنین چیزی هایی را جز نادرا ندیده ایم . در کشورهایی که شما می گویید گاهی جلو چشم همه چنان افعال غیر بهداشتی ومشمئز کننده انجام می شود که انسان تعجب می کند .راستش ما هم کم کم به این نتیجه می رسیم که برخی بعض از پیام های غیر واقعی را برای تحریک دیگران مطرح می کنند . ما تلاش داریم که از سیاست حذف کامنت ها تا جایی که امکان داشته باشد پرهیز کنیم ولی ظاهرا برخی عمدا می خواهند ما را به این راه بکشند !
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
خطاب به منتظر
... مثالی که در مورد دزدی زدم میخواستم بگم که هر کار خوب یا دوری از هر نوع کار زشتی که دلیل وقوعش بخاطر احساس نظارت کسی باشه به هیچ وجه قابل قبول نیست. بالای 99 درصد از جمعیت چند کشوری که من رفتم به هیچوجه دزدی نمیکنن حالا میخواد کسی یا دوربینی در فروشگاه ها یا دیگر مکانها باشه یا نباشه. دروغ نمیگن، غیبت نمیکنن، خورده شیشه در ذاتشون دیده نمیشه، بوی بد ازشون نمیاد، در هر مکانی لباس مناسب همون مکان رو میپوشن، بسیار باادب و مهمان نوازن، ظاهر و باطن اجناسشون یکیست، اهل تقلب و کلک نیستن، روی وقت شناسی و قولشون میشه قسم خورد و غیره
مدیر پایگاه یعنی یک بهشت تمام معنا آنجا تهیه شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فقط معلوم نیست چرا برخی از اخبار جنایت و دزدی و اختلاس در بالاترین رده ها در دنیای غرب پیدا می شود ؟ما خیلی مایل به دامن زدن به این بحث نیستیم . والا با آمار و ارقام مستند نشان می دادیم که اوضاع دیار غرب هم اینگونه نیست که این کار بر می گویند .البته یک نکته بسیار مهم وجود دارد که هرگز نباید از آن غفلت کرد . هر جامعه ای اگر به هر دلیل خصوصا از طریق استعمار و پمپاژ بحران های خود به جهان سوم رفاه و ثروت داشته باشد مسلما مردم سیر دلیلی برای دزدی و خشونت نسبت به یکدیگر نخواهند داشت . در شرایط عادی که ترافیکی نیست رانندگان احترام یکدیگر را رعایت می کنند ، این خوب است ولی هنر نیست . اخلاق آن است که در اوج گراما و ترافیک و عجله داشتن انسان رعایت دیگران را بکند که در اغلب جوامع دنیا در شرایط سخت ملت ها عکس العمل مشابه از خود بروز می دهند .
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
... البته برای دوستان سوءتفاهم نشه و فکر نکنن من حرفم اینه که هرکاری اونا میکنن درسته و هر کاری ما میکنیم از ریشه غلطه اصلاً اینگونه فکر نمیکنم از خیلی ها شنیدم که مثلاً لندن بسیار ناامنه و آدم باید حواسش به وسایلش باشه که البته خودم نرفتم ببینم که تا چه حد این حرفا به واقعیت نزدیکه ولی مردمان اونجاهایی که من رفتم غیرقابل قیاس با مردمان کشور ماست و خیلی بده که آدم اونقدر تعصب جلوی چشماشو گرفته باشه که نخواد بدیهای خودشو ببینه و خوبیهای اونا رو درک نکنه و البته که اونا هم بدیهایی دارن همانطور که یه نمونشو دوستمان منتظر گفت و یه نمونشو من اشاره کردم. ما هم خوبیهایی داریم ولی متاسفانه کفه ترازو به سمت بدیهامون سنگینی میکنه و نمیشه اونو انکار کرد.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
به دوستان اکیداً توصیه میکنم که خودشون برن تجربه کنن و به حرف اینو اون توجه نکنن، مطمئن باشید اگه شما از این حقتون استفاده نکنید دیگران این کارو میکنن، متاسفانه برخی از روی حسادت دوست ندارن تجربه های خوبشون رو دیگران هم تجربه کنن و سعی میکنن آدمو گمراه کنن. نترسید قرار نیست با سفر به دیگر کشورها پول مملکت به باد بره که اتفاقاً به نظر من با هر سفر مفید که بخاطر تجربه و استراحت و نه بخاطر جنس آوردن و یا سوءاستفاده های جنسی انجام بشه هزاران برابر این پول برمیگرده و برای کشور بسیار بسیار مثمر ثمر خواهد بود که اگه این پول رو تک تک افراد جامعه برای جهانگردیشون خرج نکنن یه عده ی معدودی یجا بجای بقیه خرج میکنن!
دنیا دیدن بهتر از دنیا خوردن است
مدیر پایگاه اتفاقا یکی از مصیبت های کشور ما همین ولع خارج رفتن و میلیاردها دلار خرج کردن در کشورهای دیگر است . اگر پولی که برخی با انواع انگیزه ها به خارج می برند و دودستی تقدیم بیگانگان می کنند در کشور خودمان خرج می شد فقط از همین ناحیه میشد تمام کشور را کاملا آباد کرد . برای نمونه چند سال پیش افشا شد که پول توریست های ایرانی که به ترکیه می روند آنقدر زیاد بوده که دولت کشور ردیف مشخصی برای آن در بودجه کشورش تعیین کرده است . در این باره سخن بسیار است که فعلا مجال پرداختن به آن در این کوتاه نیست .
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
جناب پایتخت اگر دقت کنید بنده هم نوشتم در جواب نظرات شما.خیلی ببخشید که اینو میگم بهتره از جایگاه خدایی به اعمال بقیه نگاه نکنید وتشخیص خوب وبد کارها رو زیاد سبک وسنگین نکنید.خدا بهتر میدونه چه کاری ارزش بیشتری داره والبته ارزش بعضی از کارها به واسطه اولیا خدا به ما رسیده.عملی قبوله که قبول درگاه خداوند باشه نه بندش.راستی میشه نام کشورهایی رو که بهش سفر کردید بگید؟البته اگه منعی نداره
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
خیلی خوبه که براتون مهم نیست من چه کاربری هستم چون برای من هم مهم نیست شما کاربر روسی باشی که هر دفعه سرورش عوض میشه یا کاربر سارا باشی یا هر کاربری.واقعا اهمیتی برام نداره .راستی گرفتن نون داغ و باز کردن نایلون کجا واون رفتارهایی که شما دیدید کجا!این کشورهایی که رفتید آیا تازه مسلمان هم داره؟اگر داره ازشون بپرسید با وجود این همه خوبی ونعمت چرا مسلمون شدند؟
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
جناب منتظر
سلام
ممنون از توضیح شما. اینکه ما معتقد هستیم که ادیان الهی برای سعادت بشر از طرف خداوند به انسانها اعطا شده است به این نتیجه منتهی نخواهد شد که مرقوم داشته اید «وقتی دین به هر جامعه ای برسه ببینید که با اون جامعه چکار کرده (و منظور شما جنبۀ مثبت آن بوده است)». بدین مفهوم که با وجود درستی داشتن اعتقاد در این زمینه، آن چیزی که برآیند و نتیجۀ این اعتقاد را در جوامع بشری تجلّی خواهد داد انجام درست و صحیح لوازم این گونه معتقد بودن می باشد. ببینید جناب منتظر وقتی هنوز در جوامع بشری تحت ادیان الهی، برداشتهای شخصی و گروهی متفاوت از همین ادیان صورت پذیرفته و خیل کثیری از مردم نیز در جهت همین برداشتها (چه مثبت و چه منفی) در حال حرکت هستند و از نتایج تحسین برانگیز و گاهی تأسف انگیز آن تأثیر می پذیرند راه چاره چیست؟ برای رفع سوء برداشت لازم به توضیح است که مقصود انکار پتانسیل بالای ادیان جهت فرهمندی بشر نیست بلکه منظور طمع بشر برای استفاده از همین پتانسیل در جهت حفظ و افزایش منافع شخصی و گروهی و نیل به اهداف غیر الهی خود می باشد.
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
باسلام
ساراخانم دقیقا نتیجه ای گرفته شده همینه نه به خاطر اینکه بنده میگم به خاطر تغییراتی هست که می بینیم.دین جنبه منفی نداره بلکه سوء برداشتها ونفسانیات انسان غیرمعصوم کارها رو خراب میکنه.ببینید ساراخانم پاکیزگی جزو تغییرات ابتدایی وپایه هست که اکثر مردم با انجام دادن درستش نتایجش رو می بینن وبهش عادت میکنن.چون یه سری کارهای ظاهری وفیزیکی انجام میشه ومیدونن اگر انجام ندن از دین خارج میشن.منظور من تغییرات کلی(ظاهری وباطنی) نبود منظورم تغییراتی بود که در روش ظاهری زندگی به وجود میاد وجزو حداقل هاست.چیزی که شما میگید عقاید درونی انسانهاست که به سادگی قابل تغییر نیست چون خداوند در این زمینه (انتخاب خیر وشر)به انسان اختیار داده وکاملا سکوت میکنه که ببینند ما چیکار میکنیم. وچون فکر کردن در زمینه اصل دین کارفیزیکی خاصی نمی خواد خیلی وقتها مغفول باقی می مونه.دینی که زیر نظر صاحب اصلیش اداره بشه آنوقت شما آرمانشهر مورد نظرتون رو می بینید.به امید آن روز
مدیر پایگاه خداوند در تميز ميان خير و شر هرگز سكو نكرده و در قرآن كريم به صراحت هم خير و شر را بيان كرده و هم فرموده كه به خيرات بشتابيم .
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
جناب بولتن منظورم از سکوت ،سکوت خبری نبود بلکه سکوت عملی بود.نمی دونم منظورم رو درست رسوندم یا نه.یعنی به شما خبر رسیده که خیر وشر چیه ولی در موقع انتخاب وعمل کردن وهمین طور انتخاب عقیده اینطور نیست که جلوی شما گرفته بشه.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
خطاب به منتظر در جواب به کامنتهایشان در 09:01 و 09:17
جناب منتظر اونجایی که گفتم برایم فرقی نمیکند شما چه کسی باشید قصد توهین نداشتم و میخواستم به این طریق به اون دوستانی که به خود و دیگران تهمت میزنن بفهمونم که نامها و شخصیتها مهم نیستن بلکه نکاتی که در نظرات دیده میشه اهمیت دارن چون اگه به هر دلیلی براساس نامی شخصیتی ساخته بشه اون شخص دیگه نمیتونه حرف دلشو به راحتی بزنه چون همواره باید مواظب باشه اون شخصیتی که برای دیگران ساخته خدشه دار نشه و همین باعث میشه بین درون و ظاهرش فاصله بیفته و دست به دامن ریا و تظاهر بشه. یکی از دلایلی که همواره به کاربران توصیه میکنم تجربیات خودشونو بگن بخاطر اینه که نظراتشان از ریا مبرا باشه و خود خودشونو مورد قضاوت قرار بدن وگرنه حرفهای کلیشه ای حتی در صورت عامه پسند بودن هم اگه مسلسل وار تکرار شوند ارزش افزوده ای نخواهند داشت
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
والله علیم بذات الصدور.
من در اون کامنت متوجه توهینی نشدم بلکه اینجا دارم توهین رو می بینم ولی باز هم مهم نیست.اگر بنا بر کلیشه باشه حرفهای شما گوی سبقت رو در کلیشه بودن برده.حرفهایی هم که از شما دیدیم تازگی نداره و این حرفها به صورت کادو پیچ تجربه از جانب بعضی ها مدام به خوردمون داده شده وتکراریه.تکرار مکررات هم به قول شما ارزش افزوده ای نداره.اول نگرش درست وبعد نتیجه گیری
راستی جواب سوالمو ندادی!سوالم هم کلیشه ای بود؟
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
جناب پایتخت وقتی تجربیات منو بخونی عمرا اگه قبول کنی چون علاوه بر ریا احتمالا بنده رو به روان پریشی متهم میکنی.چون امثال شما رو خوب میشناسم.اینو گفتم فقط به خاطر اینکه بدونی ما از یه سری حرف و سخنان کلیشه ای وکارهای نظری دفاع نمی کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
6
29
گلشیفته به یه ولگرد لخت و مست و مسخره توی خیابون رسیده از سرشم زیاده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
اشتباهي منفي زدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
4
14
بعد از خودشيفته نوبت چكمه شد . خخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
3
12
کار شیطان وسوسه و دعوت است نه اجبار،خطورات ذهنی ما منشا الهی و شیطانی دارن و شیطان قسم یاد کرده که همه رو گمراه می کنه مگر افراد با اخلاص.
امر وسوسه به شکستن حریم ها و آنچه گناه نامیده شده در اولیا خداوند هم وجود داشته با این تفاوت که ایشان با دانش و آگاهی از باطن عمل و نگرش خود را در محضر خدا دیدن از وساوس انسی و جنی عبور کرده و دامن خود را آلوده به گناه نمی کردند.
چند روز پیش بخشی از برنامه ماه عسل را بازپخش می کردند و جوان مهمان عنوان می کرد که در کودکی به امریکا مهاجرت می کنند و مدتی هم نزد عموی کافرش و تحت تأثیر افکار او بوده…غرق لذات حرام و حلال دنیوی و بی اعتقاد به گناه و آخرت و…،به قدری که دیگر چیزی راضیش نمی کرده و برای رسیدن به مرحله ای دیگر از آنچه لذت تصور می کرده خود را مهیای سفر به برزیل و شرکت در کارناوال معروفی می کند و …فارغ از نحوه ی هدایت یافتنش آن نتیجه ای که حاصل می شود اینست که با غوطه خوردن در لذات حرام و فساد و گناه نسبت به آن نوعی بی تفاوتی حاصل می شود و برای رسیدن به سطحی که دوباره تکانت دهد و احساس تفاوت کنی فساد عمیق تر و گسترده تری باید فراهم آید…این قصه ساحل و زنان نیمه عریان و مردان چشم پاک هم دقیقا بدین دلیل است چرا که فرد لزومی به فوکوس بر شخص خاصی نمی بیند چرا که در میان این زنان احاطه شده و محدودیتی حس نمی کند و تا چشم کار می کند اوضاع بر همین منوال است!
وجود-آزادی های از این دست هست یا فسادهایی تا این حد موجب بوجود آمدن کارناوالی مثل کارناوال همجنس بازان یا آنچه در برزیل روی می دهد می شود!
انسان هر چقدر پاک تر باشد زودتر تکان می خورد ولی تکان خوردن به معنای لغزیدن نیست و بحث متفاوتی را می طلبد.همچنان که شرایط دیگر از جمله سن و وضعیت تأهل برای قضاوت و نتیجه گیری صحیح باید مدنظر قرار بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
با بخشهایی ار حرفاتون موافقم ولی با این حرفها نمی شه حکم کلی داد. مثلا تو همین تلوزیون خودمون چند وقت پیش با یک جوان موفق مصاحبه کردن. اون بیشتر همراه پدر و مادرش تو کانادا رشد کرده و تحصیل کرده بود. وقتی به ایران اومده بود و به دبیزستان رفته بود و همکلاسیها به اون موقع امتحان می گفتن چطوری میتونه تقلب کنه به گفته خودش هاج و واج مونده بود چون این کار برای اون هیچ معنا نداشت و گفته بود که اگه سوالی رو ندونم خوب نمی نویسم. تازه حساب کنین اون یک مهاجر تو کانادا بوده ببینید با مردم خودشون چطور آموزش سطح بالایی درباره صداقت .و راستگویی میدن. اون الان استاد دانشگاهه تو ایران و خارج از ایران.
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
17
0
کسانی که میگن اسمش اسلامی نیست اگر اسلامی بود و این افتضاحات رو مثل به بار میارن که بدتر می شد مثل گلشیفته خانم!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
17
0
شما چرا ظاهر بين هستي و انسانها را از روي نام دسته بندي مي كني ؟
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
18
1
اصلا به کی مربوطه كه كسي با حجاب یا بی حجابه.؟
محمد رضا
|
United States
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
22
0
به شما چه مربوط است چرافکر میکنید باید در همه کارها اظهار نظر کنید
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
14
10
با سلام خدمت عزیزان بولتن وبولتنی.یه خواهشی از بولتن دارم .شما یه بار شهادت دادید که آی پی دونفر باهم متفاوت هست.لطفا اینجا هم بگید آیا آی پی کاربران مورد ادعای ناشناس ۱۵:۳۹ یکی هست یا متفاوته؟چون بحثها خیلی کشدار وبچه گانه شده وظاهرا هردو نمی خوان کوتاه بیان.بحثها به حاشیه کشیده شده واز موضوع اصلی غفلت میشه.وشاید هم دوست دارن که به موضوع اصلی پرداخته نشه
مدیر پایگاه متفاوت است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
۱۳:۳۰ شما یه بار شهادت دادید که آی پی دونفر باهم متفاوت هست.....

در پاسخ به کاربر فحاش بارها و بارها نوشته ام ای پی دو نفر متفاوت است با دونفر متفاوتند با هم یکسان نیست و نمیشود از این مطلب باز به مدیریت سایت ماهها تهمت زد که ایشان گفتند این ها دو کاربر متفاوت هستند و با متفاوت بودن دو ای پی به هیچ عنوان نمیشود نتیجه گرفت که آن دو نفر هم متفاوتند و مدیرت محترم سایت هم بارها و بارها دیده اند و میبینند که ای پی ها متفاوت است و اعلام هم مینمایند . موقعیکه با پرچم وبیرق های مختلف که ای پی متفاوتی دارند تهمتها و دروغها علیه کاربر از آلمان نوشته میشود و خصوصا موقعیکه با بیرق بلاروس به عزاداران عاشورا توهین میشود و خصوصا ماههاست با پرچم آلمان مخصوصا قبل از تعویض پرچم بلاروس با پرچم آلمان , تحت پرچم کاربر " آلمان ی " کامنت های بچه گانه و توهین آمیز نوشته میشود و آنرا به من نسبت میدهند , کسی دنبال مقایسه ای پی نیست؟ و تا کنون چندین بار به جای کاربر محترمه بانو زهرا خانم و دیگر معترضین هم کامنت نوشته اند و ایشان شدیدا اعتراض نموده است .چرا آنموقع دنبال مقایسه ای پی ها نیستند ؟؟ و چرا موقعیکه همیشه " دقیقا مشکلات در حال افشا شدن و برملا شدن " هستند و دروغها در حال اثبات شدن هستند مانند سه بار قبل داد و هوار شخصی!! به هوا بلند میشود و از به حاشیه بردن بحثها و موضوعات حرف میزند؟؟...............................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
باید بگم کاربر المانی بجای چندین نفر کامنت میگذاره و عمدا کامنتهای توهین امیز میزاره تا گردن دیگران بندازه بجای زهرا سارا منتظر بی بی کامنتهای بالای ایشونو با کامنت منتظر از نظر فاصله زمانی و ساعت مقایسه کنید
کاربر تهمت زن میشه ادرس جایی که بنده به عاشورا توهین کردم رو بدی؟ دروغ توهین حالا هم بهتان میزنی
از وقتی که لو رفتی بجای زهرا کامنت میگذاشتی خیلی به تکابو افتادی
مگه همونی نبودی به ترکها توهین کردی همچنین به کردها؟ بنده برای تک تک گفته هایم مدرم و ادرس دارم و همانند تو توهین نمیکنم اینهم دومین شهادت مدیر محترم بازهم بهتان بزن ولی خوشحالم همه کاربران شناختنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
بنده نا شناس روسی در محضر مدیریت محترم اعلام میکنم ای بی من فقط یکی هست و علت تغییر بیرق از هلند و روسیه و ایران سایفون میباشد اگر به غیر از اینه که گفتم مدیر محترم ذکر کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
در ضمن ایشون طوریکه به همه ادعا میکنن مشخصه خودشون چند ای بی دارن و تنها راه تشخیص اینه که مشخص بشه دو ای بی از چه شهری هستن
ناشناس
| United States |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
ناشناس۱۷:۴۸ اگه دقت کرده باشید نوشتم ناشناس ۱۵:۳۹ چون ایشون هم مثل شما ادعای یکی بودن کاربران مورد نظرش رو داره.در مورد حدس شما که فهمیدیم یکی نبوده ودر مورد حدس ایشون هم بولتن گفته متفاوته.حالا شما این همه انرژی و وقت دارید میذارید که بگید اینها یکی اند خب برادر من چه کاریه؟ برفرض هم که باشن خب چیکار کنیم؟هم شما میدونید وهم کاربرناشناس ۱۵:۳۹ که حرفهایی که در مورد هم واتهاماتی که به هم میزنید واقعیت نداره و دارید بزرگش میکنید ما می دونیم شما به جامعه پزشکا ونه به کسی تهمتی زدید واین برداشت اشتباه بقیه بوده وهمینطور هم میدونیم اون کاربر اهل تهمت زدن نیست بلکه فقط سر لج و لجبازی به اینجا کشیده شده پس خواهشا صلوات بفرستین و تمومش کنید.و زیر مطالبی که هردو به درستیش اعتقاد دارید به خاطر کینه شخصی مطلبی علیه هم ننویسید. حیف اوقات که یکسر به بطالت برود.
مدیر پایگاه آفرین بر این کاربر محترم .
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
دقیقا دفعه قبلی ( بار سوم) وقتی بحث ها به اوج خود رسید و افشاگریها با سند شروع شد کاربری ناشناس! با همین پرچم و همین خواسته ها وارد گود میانجیگری شد البته این دو کاربر یکی نیسن ها فقط پرچمها و لحظه ورود مشابه است..عجب اتفاق درست و به موقعی .
ناشناس|United States|۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
.... .شما یه بار شهادت دادید که آی پی دونفر باهم متفاوت هست....؟....بحثها به حاشیه کشیده شده واز موضوع اصلی غفلت میشه.....

و اما قبلا هم کاربردیگری! مفصل و به شدت کاربر از آلمان را محکوم نموده بود و ازکاربر محالف دفاع کرده بود که بعله" ذات " انسان مخالف زورگوئیست که آنروز هم بخاطر طولانی بودن نصف کامنت بنده حذف شد .
ناشناس|United States|۱۳:۳| | ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
نوشته بود ....کسی ... می خواد بقیه رو به" زور متوجه درستی عقایدش کنه "....وکسی هم هست .....حاضر نیست گوش بده والبته " حق داره " چون "ذات " انسان با زورگویی وبداخلاقی مخالفه......این همه عصبانیت وکینه ورزی از طرف کسانی که " ادعای دفاع از دین رو دارن برای چیه؟ " "شاید " بگین طرف مقابل توهین کرده ......اینقدراز این تهمتها وتوهینها به اسلام وایران شده که دیگه باید ( لابد بی غیرت شد و نگاه کرد!!!!!!) ........ تا فکرنکنن همه داشته های ما بدون فکر وفقط براساس" تعصب کورکورانه بدست اومده."...
کلا نظرات گرد آوری شده کد دار و آدرس دارند .........................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
چرا اتفاقا در کامنتهای بالایی تاریخ و ساعت ثبت کامنتهای نا شناس المانی رو با منتظر مقایسه کنید ببینید جاعل کیه....
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
ناشناس|United States|۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
.در مورد حدس شما که فهمیدیم یکی نبوده
کاربر ناشناس ...کاملا داری مغلطه میکنی جانم و بازی با لغات چی یکی نبوده و چه کسی یکی نبوده.مسلم استکه هیچکس بعد از چند ماه پیش که مشخص شد مدیریت سایت دسترسی به ای پی ها دارند دیگر جرات ندارد با یک ای پی دو اسم کاربر بگذارد. لذا ناگهان کاربران خلق الساعه!!! همه پریدند رفتند. ....
ونوشتید : در مورد حدس ایشون هم بولتن گفته متفاوته.
حدث چه کسی؟؟ کدام ایشون؟؟ چی متفاوته ؟؟هرکس فقط به اینها یکنفر! انتقاد میکرد قبلا بمباران میشد از افراد خلق الساعه و چندین ماه است به همه کاربران قدیمی سایت انواع تهمت ها را میزنند و حالا که دستشان فقط در یک مورد به پزشکها گفته شارلاتان .... رو شد یکمرتبه مسلسل وار محل نظرات کاربران پر میشود از چندین و چند کامنت تاریخی ! !!!! که هیچ ربطی به موضوع ندارد.و بعد هم تفسیر و کارشناسی که بعله کامنت را آلمانی نوشته اینها همه انحراف از اصل موضوعیست که به پایان افشای خود نزدیک میشود...........
ناشناس
| Austria |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
نا شناس المانی برو بالا و ساعت ثبت کامنتهای خودتو با منتظر مقایسه کن مسلسل وار بشت سر هم با اسامی مختلف کامنت دادی کاملا مشخص شده بجای منتظر هم کامنت مگذاری
ان از قضیه زهرا مشخص شد کار تو بوده اینهم منتظر
ناشناس
| Austria |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
بیچاره چقدر افشا شدی دست بردار از مکر و نیرنگ معلوم شده بجای چند نفر کامنت میگذاری معلوم شده ای بی هایت مال یک مکان خاصه معلوم شده زهرا و منتظر تو هستی برو بالا و مقایسه کن زمان ثبت کامنتهاتو و ببین افتضاح دیگه بار اوردی
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
من نه از سر لجبازی بلکه بخاطر توهین المانی به ترکها و کردها و بسط نژاد برستی با ایشون بحث میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
اولا که کس به کاربران قدیمی و جدید توهین نکرده با هوچی گری دیگرانو وسط نکش دوما منتظر و زهرا و بی بی همانطور که مشخص شد تو بجایشان کامنت میگذاشتیسوما با گذاشتن کامنتهای ضد دین و کوتاه و خنده دار با نامهای سارا و سرور روسیه میخواستی ما رو بد نام کنی که وقتی فهمیدی بنده درخواست مقایسه ای بی دادم از ترست تکرار نکردیچهارما با چندین ای بی یک مکانی نامعلوم به نظراتت مثبت و نظرات مخالفت منفی میدی و طاقت هیچ انتقادی رو نداری
بنجما دست بیش میگیری بس نیفتی بازی ناشناس امریکایی هم که معلومه ولی خوشحالم ماهیتت رو شده و دیگه از ترست به ترکها و کردها اهانت نمیکنی مانند قبل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
32
2
با اینکه خودم در جامعه به صورت محجبه ظاهر میشم اما به نظرم حجاب یک مسئله شخصی محسوب میشه،سید حسن نصرالله که در لبنان اینقدر محبوبیت داره هیچگاه به زنان لبنانی چنین توهینی نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
جو لبنان با ایران فرق میکنه لبنان تعطیلات رسمیش و مناسبتهاش بیشتر مسیحیه بیشتر به یه کشور مسیحی اروپایی شباهت داره تا یه کشور عربی اسلامی
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
زنان شیعه لبنانی پوشش هاشون خیلی بهترباحجاب تراز بعضی زنان ایرانی است .اونایی که در لبنان حجاب ندارن غیر شیعه هستن کشور لبنان دست مسیحی هاست
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
8
28
آشناس نوشته ۰۰:۰۲ - المانی المانی ننگ به كاراي تو حوصله کاربران ما میچکد!!؟؟ از کامنت تو....شعر بود؟نمیدونم شاید.

دوسته عزیز! اولا ممنوع از اشاعره ذی پایت که قلم رنجه فرموده بودید آن بالا.....نه نه یک کمی بالاتر ...آهان همینجا.۰۰:۰۲..
اشاعره شما را دوسته عزیز! تصحیح نمودم و برایتان ارسال میدارم . ببخشید اگر کمی کم شد چون کامنتهای روده درازی قیچی میشود.

ای کاربر کوچولو ننگ شد همسنگ تو خود گیج شده افیون از دود و از بنگ تو
ای که تو کارت همه حمله به بولتن شده این چند روز آخری قدرت تو کم شده
برسرهرمطلبی , در دل هر روزنی آتش توپخانه ات , سایه ای از غم زده
کثرت تهمت زدن نان و خوراک تو است کین تو از کاربران بدتر و درهم شده
جعل کامنت میکنی مثل آتش پاره ای از نظر پر روئی سنگ پای قاهری

زور و خطا در تو هست , گوش سماع در تو نیست زهر و جفا در تو هست, عکس وفا در تو نیست
بین همه کاربران , چون تو کوچولوئی نیست فاصله ات تا پرتگاه , ضخیم تر از موئی نیست

در همه بولتن به پاست, دود و دم جنگ تو گوش همه کاربران , خسته ز این زنگ تو
مظهر" برچم " توئی , صاحب چند بیرقی کل بولتن پر شده , از لیست های انگ تو
رسم تو افسونگری , کار تو هوچی گری تیره شده بولتن از,...تو
قهر ز ما ملتی , غرق تو در حسرتی عاشق ابناء غرب , منتظر ذلتی ......
دوسته عزیز! شعرت تعمیر شد من راش انداختم خودت ادامه اش بده دیگه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
نگاهی به تاریخ و ثبت کامنتت با منتظر بینداز
هی نام تغییر میدهی
ولی همش رسوا میشوی
بار کج برداشته ای
برهمه تهمت زده ای
اخر رسوا گشته ای
توهیناتت نداره تمامی
وانگه درمانده ای
گاهی سارا گاه زهرا گشته ای
گه منتظر گاه ناشناسی شدی
ان چیز که نداری صداقت
بر همگان مشهود گشته ریایت
کنون که عاجز گشته ای
میل گذاشته ای بر هوچی گری...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
ای کاربر المانی
چند روزه دست و با میزنی
زهرا منتظر بی بی سارا
نکردن درد تو را مداوا
تو که نداری کار و عاری
تهمت زدن برایت عادی
اشوب تهمت نیرنگ حیله
همه گشته اند برات وسیله
اینهمه میزنی تهمت
ایا داری مدرک؟
اگر داری رو کن
ور نه شر کم کن
کارت گذشت از برتگاه
کنون رسید کشتارگاه
ما کاربران صادقیم
با جاعلان مخالفیم
کابز عزیز ببخش برات کوتاه نوشتم توری نوشتم بتوانی ترجمه کونی این اشعار را
ناشناس
| Austria |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
کاربران عزیز در تاریخ و ثبت کامنتهای نا شناس المانی و کاربر منتظر{خود المانی با نامی دیگه} دقت کنید چندین کامنت مسلسل وار و با فواصل دو سه دقیقه ای تحت دو نام و بیرق متفاوت
اون از نام زهرا که یادت رفته بود با همان کامبیوتر ای بی المانی کامنت گذاشتی اینم منتظر که یادت رفته بود بین نظراتت وقفه بدی تا لو نری
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
آشناس آلماروس |Austria|۱۲:۱۷ - اینبار بازکه با یک بیرق نو کامنت نوشتی گفتی سیفونت یا ساکسیفونت خرابه دوسته عزیز؟همسایه ما هم بورسی بود هرروز یک ماشین دست دوم نو سوار میشد البته میخواست ببره سرویس! .فکر میکنی بیرق جورابه یا لباس زیرکه بایستی روزی یکبار عوض بشه .هر چه بنویسی و هرچه جیغ و داد کنی نمیتوانی این تهمتی هائی که چندین ماه هی خصعبلات نوشتی و مانور دادی و تهمت زدی و خیالت راحت بود که زدی به خال را اثبات کنی !!که مثلا من به پزشکان گفتم شارلاتان .... بالا ناشناس|Germany|۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ برای همه با شواهد و مدارک اثبات شد که خودت کوچولو نوشته بودی خیلی خیلی 3 شد برات دیگه نمیشه حتی با کامنتهای طولانی اوصاف تاریخی !!!قصور! اذهان را از مسئله اصلی منحرف کرد . اونوقتها بیشتر خرج شاخه نظامیت میکردی کنترل از دستت در رفت نتوانستی چندتا اسم خلق الساعه که اتفاقا نه عبدالرحمن نه سرباز !!نیروی انتظامیت نه سرابی نه حصارکیت نه هیچکدام " پ "ندارند را مدیریت! کنی و خصوصا سربازت در "بادگان" "بشت " کوههای سخت العبور! سر "بست " نگهبانی میدهدهمین لیس تی که مینویسی ها کوچولو این دقیقا لیست کاربران من درآوردیست که خودت بجایشان کامنت مینویسی . البته بازهم جیغ بفش بکش بگو بابا من من من من نیستم .....
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
کاربر پایه تخت نوشته : بهتره یه تغییرات( کوچولوئی - منجم منظور مترجم) در شعرم بدم تا آهنگین تر بشه. آواره ی کوه و بیابانت شدیم همه/ روزیکه همنشین آشنایت شدیم همه- ما همرهان سست عناصر کجا رویم؟/آنجا که کور نور نگاهت شدیم همه - فرعون زمانه هنوز که هنوز است ظلم می کند/ مهری بدیدیم و جان بر کف جانانت شدیم همه - جام شراب ما را بشکستند این ددان/آن دم که مست نعره ی مستانت شدیم همه

چون کسی تغییرات آنرا متوجه نمیشد بناچار شعر به"نمایندگی از اشعارخلق الساعه " با قطعات اصلی تعمیر میشود. وامروز اشجار کاربر پایه تعمیر شد دوسته عزیز ! بفرمائید.
آواره به کوه و بیابان شدیم همه »:« وقتی متوجه شد ند آی پی مون کمه
شما همرهان سست عناصر کجا شدید »:« ول کردید زدین به چاک مثل یک رمه
بیرق وعلم و کتل رنگی به همه میرسد »:« صبر داشته باشید کمی,نگید چرا کمه
فرعون زنانه! هنوزجاخوش نکرده بود »:« شخصی, زکی پرید و مچ گرفت ازهمه
جا و سرای"من" درهم شکستند اینرا بدان »:« آن دم که مست نعره مستانه بدیم(بودیم) همه
ممنون .خاهش میکنم خاهره خوبم! , خاهره خوبم !.غابلی نداشت.
مصرع دوم بیت اول : نسبت ای پی ها بسیار کمتر است ازتعداد کاربران عصبی. به عبارتی نمک چلو زیاد نشده به مقدار است فقط "حدث"میزنیم برنج آن کم است.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
کاربر آلماروس ۰۱:۲۹ - جمله آخر در شعر -چند روزه دست و با میزنی - اسم اصلی ت بالاخره لو رفت کوچولو .این هم از پیش رفته کاراته( با ورزش رزمی کاراته و ساواته ..اشتباه نگیری بادام جان ) در خصوص تلمبز نزد علماع! و دفاع از بهائیت و ایجاد جنگ زرگری قومیتی بین آذری ها و کردها برایمان بنویس .هنوز مشتری پیدا نکردی .راستی چرا حصارکی و ویجوئی و سرباز نیروی انتظامی و لات! وسردابی و چندین کاربر خلق الساعه فقط در چند روز برای یکبار مصرف هم " پ " نداشتند؟؟ بگو ب نه ب میخواستی ب داشته باشن اونروز هنوز بحث ای بی ها مطرح نشده بود و فکر میکردم با یک ای بی در یک روز شونصد جا کامنت میشه نوشت. ولی حالا مدیریت ای تی سایت ( با ای بی اشتباه نگیری کوچولو ) راحت با یک سرچ به عقب میتواند ای پی های مشابه با چندین نام ازچند سال پیش تا حالا را ردیف کند و ببیند اشکال کجا بوده که یه ده نفری پ هشون افتاده !!؟؟
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
دوستان بسه دیگه، نمیدونم شماها یکی هستید یا نه ولی اینو میدونم که روشتان کاملاً یکیست و همش دارید به هم و دیگران تهمت میزنید و یا اینکه عمداً میخواهید کاری کنید که توجه دیگران به شما معطوف شه!!!
این مشکل شما چند نفر از وقتی شروع شد که من دلایل و اسناد قابل قبول در رد برخی از آمارهای کاملاً غلط کاربر اصلی! آلمانی آوردم و چون این شکست برای کاربر آلمانی قابل هضم نبود شروع کرد به دست زدن به اینگونه روشهای ناپسند و بجای اینکه وقتش رو صرف علم آموزی، تفریح یا هر کار معقول دیگری کند صرف کل کل کردن میکند.
به تجربه فهمیده ام که برای هر 1 ساعت پشت کامپیوتر یا هر وسیله ی مشابه دیگری مثل موبایل بودن حداقل 10 ساعت زمان لازم است تا اثرات منفی آن برطرف شود پس چگونه است که این دوست ما ساعتها وقت خودش رو صرف خواندن مقالات مجازی میکند و هنوز میتواند به این کار ادامه دهد!!!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
نا شناس المانی اینکه سایفون سرور عوض میکنه نا خوداگاهه این اولا دوما اون بورسی معروف خودتی نه همسایت چونکه بورسی خودش اعلام نمیکنه سوما یادته من چند بار درخواست مقایسه ای بی دادم و از ترست دیگه کامنت جعل نکردی؟
درسته مکر میکنی ولی خیلی هم ساده لوحی تهمت مکر دروغ ادعای واهی این جام که معلوم شده بجای منتظر کامنت میگذاری
قبلا هم با نام زهرا کامنت گذاشتی لو رفتی
مقاله حضور احمدی نژاد در خانه شهید باقری مدافع حرم یادته کامنت کوتاه ضد دین گذاشتی گردن من بندازی ؟ اگه راست میگی درخواست مقایسه ان کامنت رو بکنیم از مدیریت محترم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
توهینها و تهمتهای بی اساس المانی با مشخص شدن اینکه وی همان منتظر و زهراست رنگ باخته باخته
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
19
7
جناب پایتخت
سلام
در مورد تجربیاتی که در سفرهایتان به خارج از کشور داشته اید خصوصاً رفتارهای اجتماعی آنها که ناشی از هنجارهای پذیرفته شده عموم مردم آنجا است سخن گفته اید و با این که نمی توان حکم کلی در اینباره داد ولی فکر کنم اکثر کاربران به طرق مختلف (از طریق اقوام، آشنایان، دوستان و یا همکاران خود) گوشه ها و گونه هایی از این نوع رفتارهای آنان را حتی اگر خود تجربه نکرده باشند شنیده اند. ببینید جناب پایتخت به نظر من با این که نمی توان گفت که آنها در کنش و واکنشهای اجتماعی خود به حد کمال رسیده اند ولی آن چیزی که در این نوع رفتارهای اجتماعی سبب جلب توجه اغلب ایرانی هایی که به آنجا سفر می کنند می شود این است که وقتی با این رفتارهای اجتماعی مواجه می شوند به طور ناخودآگاه شروع به مقایسه می کنند و میزان تحقق، درستی یا غلط بودن آن و چرایی انجام آن رفتارها را با هنجارهای داخل کشور به قیاس گذاشته و هر کس بنا به تحلیل خود، برای آن گونه رفتارها دلیل و یا دلایلی خواهد آورد.
به هر روی تاکنون مدینۀ فاضله ای توسط بشر ساخته نشده است که تمام شهروندان آن سعادتمند باشند و در هر جایی از دنیا کارهای خوب و بد توأماً در حال انجام است ولی باید اذعان کرد که نسبت این دو در هر جا متفاوت از نقاط دیگر است و چه بسا در جایی خوبی بر بدی چیره باشد.
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
با سلام
سارا خانم تقریباً با 90 درصد از نظرات شما موافقم ولی اینو هم در نظر داشته باشید که حرفهای قدیمی ها بالای 99 درصد صحیح است چون ضرب المثل هایی که از آنها به یادگار مانده است رو بر اساس تجربیاتشان گفته اند که یکی از همین تجربه ی اونا اینه که "شنیدن کی بود مانند دیدن" پس توصیه میکنم اگر تاکنون نقاط دیدنی کشورها رو ندیدید حتماً براش برنامه ریزی کنید تا بتونید براساس دید خودتون اونجاها رو لمس کنید و لذت تازه ای رو تجربه کنید که به نظرم هیچ لذتی ثوابش بیشتر از دنیا دیدن نیست. 
مدیر پایگاه البته پيشنهاد ما چيز ديگري است . تلاش كنيد اول ايران خودمان و ديدني هايش را بگرديد ، اگر پول داريد بدانيد كه بسياري از نيازمندان با خرج يك سفر خارج ما زندگيشان عوض مي شود و گاهي با پول كمي براي درمان از مرگ نجات پيدا مي كنند . چه خوب است وقتي بفكر لذت خود باشيم كه حداقلي از تلاش براي بهبود زندگي ديگران را انجام داده باشيم . بازهم تكرار مي كنيم كه : توكز محنت ديگران بي غمي نشايد كه ...
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
هر چه که در دنیاست شنیدنش بزرگتر از دیدنش است وهر چه که در آخرت است دیدنش بزرگتر از شنیدنش است.حضرت علی علیه السلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
به به ناشناس المانی نام زهرات که 3 شد نام جدیدتم منتظرو داری از دست میدی
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
پایتخت بهتر نیست اسم کشورهایی رو که رفتی بگی تا ماهم تجربیات شما رو ببینیم.معمولا وقتی توصیه به سفر میکنند اسمش رو میبرن تا طرف بی نصیب نمونه. نکنه میترسی تجربیاتت لو بره؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
19
6
خطاب به بولتن
سلام
ضمن تشکر از زحمات مدیران بولتن
1- در پاسخ به نظر جناب پایتخت 18:51 مرقوم فرموده اید که: «هر جامعه ای اگر به هر دلیل خصوصا از طریق استعمار و پمپاژ بحران های خود به جهان سوم رفاه و ثروت داشته باشد مسلما مردم سیر دلیلی برای دزدی و خشونت نسبت به یکدیگر نخواهند داشت». با کمال احترام نسبت به نگاه شما ولی باید گفت که خیلی از کشورهای جهان سوم (البته در گذشته) بدون استعمار و پمپاژ بحرانها به دیگر نقاط و تنها با برنامه ریزی های مختلف در کلیۀ زمینه های اقتصادی و اجتماعی و رعایت اصول و قوانین توانسته اند برای اغلب شهروندان خود رفاه ایجاد کنند. حتی در میان این نوع کشورها می توان به چند نمونۀ آن که مسلمان هم هستند اشاره کرد. آنها رفتارهای خوب و کمال آفرین را از بند نظریه ها خارج کرده و به صورت اجرایی درآورده اند و قوانینشان را بر آن اساس (و تقریباً می توان گفت به صورت یکسان برای تمام شهروندان بدون اسستثناء) به مرحلۀ عمل رسانده اند و نتایج شگرف آن را هم دیده و خواهند دید.
مدیر پایگاه كدام كشور و بلوك جهاني بدون صدور بحران دروني وبدون استعمار طولاني كشورهاي جهان سوم و بدون قرار گرفتن در اردوگاه غربي و گرفتن حمايت هاي بي دريغ از آنها توانسته است به ثبات و تعادل دراز مدت دست يابد ؟ اگر چنين كشوري باشد اولا استثناست وثانيا خوبي و تافته جدا بافته كشورهاي اصلي غربي را نقض نمي كند .
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
19
6
2- ... در ادامه مرقوم فرموده اید: «در شرایط عادی که ترافیکی نیست رانندگان احترام یکدیگر را رعایت می کنند، این خوب است ولی هنر نیست. اخلاق آن است که در اوج گرما و ترافیک و عجله داشتن انسان رعایت دیگران را بکند که در اغلب جوامع دنیا در شرایط سخت ملت ها عکس العمل مشابه از خود بروز می دهند.» اینکه در اغلب کشورها در این نوع بخصوص که اشاره شد همانطور که شما می فرمایید عمل می شود امری است که می تواند بهبود یابد اما باور بفرمایید (مطالعه و تحقیق می تواند مؤثر باشد) در برخی از کشورها نیز عکس نظر شما رفتار می شود و نه تنها در شرایط عادی بلکه حتی در شرایط سخت اغلب رعایت حقوق شهروندی را می کنند. قصد من از این سطور این است که بگویم ما نیز (اگر بخواهیم) می توانیم اخلاق را (هرچند در نمونه هایی مثل مورد اشاره شده) رعایت کنیم نه این که با دادن یک حکم کلی به این نتیجه برسبم که «در اغلب جوامع دنیا در شرایط سخت ملت ها عکس العمل مشابه از خود بروز می دهند» و عدم رعایت آن را یک رویۀ عادی جلوه دهیم.
مدیر پایگاه متاسفانه يا بايد يك مطلب را مفصلا توضيح داد يا برخي از اندك ابهام استفاده كرده كل نتيجه گيري ها را رد مي كنند .مثال ترافيك فقط براي تقريب ذهن بود والا موضوع بسيار كلي تر و تاريخي تر است . بله مردمي كه در رفاه و آسايش و خصوصا امنيت فكري و اجتماعي بسر مي برند حتي اگر در گرما و در يك ترافيك چند ساعته قرار بگيرند از خود شكيبايي به خرج مي دهند ، ولي اگر همان ها به تازگي جنگ بزرگي را از سر گذرانده باشند ، دودولت خارجي يك كودتاي 27 ساله را بر آنها تحميل كرده باشند ، در بي سابقه ترين تحريم قرار گرفته باشند ، مسوولين و مديران بر اثر اين همه بحران مثل سيل و زلزله هنوز نتوانسته باشند كارآمدي لازم را داشته باشند ، اطراف كشور جنگ خونريزي و تروريسم وحشتناك تا مرزها پيش آمده باشد و ..فطعا آنها هم از ترافيك هاي متوالي اخلاق از كف مي دهند و رعايت حقوق ديگران را چندان جدي نمي گيرند . بحث بر سر زمينه هاي بي نظمي و استمرار حس نا امني است . مگر چند سال پيش قريب به 2 ماه ده ها شهر فرانسه در اثر ستم هاي تبعيض نژادي شاهد شديدترين آشوب ها نبود ؟ فرانسه اي كه رفاه كنوني خود را مديون ظالمانه ترين استعمارها نسبت به چندين كشور آفريقايي
است .
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
6
27
از "حدیث بندگی و کیش شخصیت"
. آفرین به آرشیو بولتن.
از لیست تهمت ها و ادعا های کاربربر سه "بایه" با هم بخوانیم
"" سرابی "" نوشته |Iran, Islamic Republic of| ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
امیدوارم اشخاصی هر چند خیلی کم که همیشه با" توب " " بر " و از روی بیکاری به اینجا می ایند و همیشه سعی در به کرسی نشاندن حرفشون و تهمت زدن به دیگران را دارند و " بس " از جریان توافق هسته ای مثل اینکه جریان انها هم عوض شده مصداق همین جمله که باد از هر کجا بوزد به ان طرف متمایل میشوند و همیشه نظرات سایرین رو " سمباشی "میکنند مثل اینکه خودشونو عثل کل میدونن با باز کردن کتاب شعر چند بیتی شعر" تایب " میکنن تا خودشان را وارسته جامعه نشان دهند و مرغ انها یک " با " دارد و با دلایل منطقی قانع نمیشوند و سعی در تفرقه اندازی دارند..... .ب نه ب من زور پ نه پ !

و دقیقا بخاطر همین افشاگریهاست که ناگهان بحث ها منحرف شده و از قصر ورسای!؟؟! و کثیف بودن ایرانیان!؟؟! بحث میشود تا شلوغ بازی درسایت راه بیندازند و اذهان را از " موضوع اصلی افشاگری " دور کنند و اتفاقا اینبار با بخش فرنگی , فراهنگی و "توبــخانه" هرسه مشغول رد گم کردن هستند و واسطه ها!! شروع "میکند " ! به بس کنید بس کنید واز بیرق دیگری صلوات برفسین!غافل از اینکه مشخص است مدیریت زیرک سایت اینبار مصمم است برای همیشه این بحث ها را خاتمه دهد ولی نه با صلوات!! و فشار یکنفر دیگران! و چانه زنی دربالا و فشار در پائین یکنفر کاربران! بلکه با مدرک و اسناد.
حیف که دیگه نمیشه بفاصله چند ساعت دهها کاربر موافق و عصبی خلق الساعه نمود.آقا ای بی عبور موقت کرایه ای کجا میشه تهیه کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
مقالات مذبور مقایسه ای بی بشن تا جاعل مشخص بشه
مقاله حضور احمدی نژاد در خانه شهید باقری مدافع حرم
مقاله اموزش رقص بجای اسکیت روی یخ
مقاله ایلان بخواب
البته که همه فهمیدند با چند نام کامنت میگذاری و با هوچی گری فضای سایت رو نا ارام کردی این بالا هم مشخص شد منتظر هم تو بودی مخصوصا که ان ناشناس امریکایی هم که امده کامنت داده و تو ادعاشو میکنی که همان بیرق در کامنت منتظر هم هست و منتظر کسی بجز تو نیست
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
نا شناس المانی بنده 3 ماه بیش خودم گفتم کلمه ب بژمانم خرابه و تو با یواستفاده از این گفته من ان کلمه رو با نامهای مختلف عمدا انجوری نوشتی تا گردن من بندازی مسلما بنا بر تهمتهای تو اگه یکی بورسی باشه و چندین ای بی داشته باشه میتونه چندین و چند کیبورد هم داشته باشه
دیگه همه فهمیدن چقدر تهمت زن هستی و البته جاعل
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
آشناس کاربز آلماروس نوشته ۱۸:۲۱ -
نا شناس المانی بنده 3 ماه بیش خودم گفتم کلمه ب بژمانم خرابه و تو با یواستفاده از این گفته من ان کلمه رو با نامهای مختلف عمدا انجوری نوشتی تا گردن من بندازی .....
اولا هیچ کس همینطوری نمیاد بگه آقا توجه توجه کاربران گرامی من پ لس هستم و پ ام خرابه....جناب مکذب بعد از مچ گیری مجبور شدی اذعان کنی که پ نداری زیرا کار از کار گذشته بود .ثانیا چندین ماه قبل با نام چندین کاربر مختلف آن هم بدون پ روزها هتاکی میکردی لابد اونجا هم قبلش گفتی توجه توجه من پ ندارم.وانگهی فقط شاخه نظامی مثلث برمودا پ ندارد و بقیه کاربرانیکه از رایانه های مختلف حتی خارج از ایران!! بس کنید بس کنید و تمامش کنید تمامش کنید مانند منتظرتان کوچولو دوسته عزیز در می اورند و وارد کاخ ورسای میشوند تا شلو غش ! کنند هم ای پی ها و رایانه های مختلفی دارند.بورس خودش چندین خط فقط روی یک میز دارد.
یک جائی تخت گاز رفتی پابه تخت که اوضاعت به همریخت برو مقدرای طلای مجازی به فقرای مجازی در راه مجازی بده تا مجازا رفع گیر شوی ای مجازی همه جاگیر ای عزیز!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
25
2
آقا دوست نداره موهاشو بپوشه.شما حق ندارید بگید کی چی بپوشه.زندگی شخصی خودشه .حق تحمیل نظرات خودتون به اجبار به مردم را ندار ید چطور بگم ؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
5
25
دوسته عزیز پایه تخت بخش نظامیت خیلی 3 کرد بخاطر همین همگی با هم هول کردید پریدید بحث را به انحراف بردید و از قصر سارای منظور ورسای سر درآوردید! و عدم نظافت ایرانیها !! و کلی باعث خنده ملت شدید .بابا قبلا یک کمی ابهتی!!! جاحی!! آقا جلالی!! نشون میدادید .توجه کردی نزدیک به بیش از یکسال میشه کنترل از راه دور من شدی بهت میگم شعر بگو شعر میگی برات مینوسم تقلید کن از شیخ تقلید میکنی دهها کامنت برات نوشتم به شاخه نظامیت سریعا تو انجام دادی و دهها کامنت نوشتم به شاخه فرنگیت از شاخه فراهنگیت جواب دادی.حدود دو سه هفته است بهت میگم "منتظر" شو " منتظر " میشی! راستی یادت هست موقعیکه شبانه روز مینوشتی در کتاب فلان , نوشته یهود بنی قراضه چه و چه شدند؟؟؟ در جوابت نوشتم در فرصتی مناسب در باره این موضوع مفصل خواهم نوشت! از خودت یکبار سئوال نکردی آخه موقع مناسب تر از اونموقع چه موقع میتونه باشه؟ که میخواد بعدا در مورد یهود بنی قراضه بنویسه؟
بعد ناگهان " منتظر " شدی ببینی چی میشه! که منهم حسابی طی دو کامنت ازتو در " انتظار" موقعیکه " منتظر " بودی و مشغول گاز دادن بودی مانند همان کامنتی که برای بخش آقا ساراش نوشتم که از خوشحالی تک چرخ زدی همون کامنت را هم برای تو که " منتظر " بودی نوشتم مشغول تک چرخ زدن بشی البته تمام کامنتها مانند همیشه در آرشیو بولتن هست فقط وفقط تحت پرچم آلمان مثل همیشه برگرد دو مرتبه بخوان .بهت بارها گفتم سه ماه سه ماه عقبی کوچولو آقاسارا.فعلا که حسابی مشغولی اسامی که شاخه نظامیت بدون پ جعل کرده را برای " فقط موقتا چندتا کامنت " اینبار ولی با" پ " زنده کنی که یعنی این افراد وجود خارجی دارند. آره بادام جان .کوچولو. حالا از شاخه نظامیت گوش میکنم . راستی برای تعمیر پ دهها کاربری که چندین و چند ماه پیش در آرشیو بولتن جا خوش کرده اند فکری کردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
مقاله حضور احمدی نژاد در خانه شهید باقری مدافع حرم
مفاله اموزش رقص بجای اسکست روی یخ
مقاله ایلان بخواب
این مقاله هم که همه فهمیدن منتظر هستی میبینی هر روز یه جا مچتو میگیرم فکر میکنی با هوچی گری و دست بیش گرفتن از خودت رفع اتهام میکنی و دیگرانو متهم خواهی کرد؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
با افتضاحی که نام دیگرت زهرا کرد نام دیگرت منتظر هم اینجا رو شد که تویی فقط دارم بهت میخندم که اینقدر مچتو گرفتند حتما فکر میکنی کشورهای اروبا اینقدر کوچیکه سریع جابجا میشه یا میگی یک خونه نصفش تو مرز المانه نصفش هلند درست مثل مرز هلند و بلژِک که نصف خو.نه تو بلژِک و نصفش تو هلنده
تو که کوچیکترین اطلاعاتی از سایفون نداری بایدم این تفکرات خنده دار رو بگی کاربر الماهرانتظر
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
با سلام جناب ناشناس۰۰:۱۳ بنده خیلی وقته که دیگه نظر نمیذارم که دلیل خودش رو داره.اگر می بینید نظر گذاشتم به خاطر حرف شما نبوده بلکه به خاطر یه عبارت از پایتخت بوده که هر چی خواستم جوابش رو ندم دیدم نمیشه.صبر کردم شاید شما جواب بدی ولی اینقدر درگیر افشاگری شدین که به کلی از یاد بردین.اونقدر که فکر می کنین افشاگری موضوع اصلی بوده وما ها سعی در انحرافش داشتیم..اون نظری هم که با پرچم آمریکا وناشناس بوده از جانب من بوده.خواستم به صورت ناشناس باشه چون فکر کردم شاید به این اسم حساسیت داشته باشن.قصدم مصالحه بوده ولی گویا شما کوتاه بیا نیستید وفکر میکنید همه بر علیه شماهستند.الانم حتما فکر میکنید بنده شاخه آشتی کنان جناب پایتخت یا روس هستم.نخیر من یه بار گفتم اهل قسم خوردن نیستم ولی من نه کاربر روسم ونه پایتخت ونه کاربرسارا.دلیل اینکه چرا این بار نظر گذاشتم رو در نظرات بالاگفتم.ما از نظرات شما استفاده کردیم ومن چندباربه صورت ناشناس به شما گفتم نظرات شما خوبه فقط یک مقدار تنده ولی شما همچنان فکر میکنید یه عده یا شایدم یک نفر با جند آی پی بر علیه شما متحد شدند.اینجا البته فکر میکنم مطمئن نیستم دو کاربر یکی نفرن .به هر حال اینو نوشتم هر چند امیدی ندارم که باور کنید ولی مهم نیست.حداقلش این بوده که روشنت کنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
نگاهی به بیرق امریکایی منتظر و ان بیرق امریکایی که امده تا واسطه بشه تا بلکه کمتر ابروی جاعلو ببریم بکن کاملا معلومه طرف خود منتظر و خود منتظر هم که تویی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بازهم درورد به صداقت منتظر که خودش گفته ان ناشناس امریکایی ایشون بوده تا این ناشناس المانی بازهم تهمت نزنه که ان من بودم
نا شناس المانی گرفتی جوابتو
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خوشبختانه به پایان کار نزدیک شدیم و تمام کاربران به خدعه و نیرنگ های یکنفراتها ! پی بردند زیرا سریالهای معروف هالیوودی! هم بالاخره پایانی دارند چه رسد به سریال هالو بودی شما .اصلا و ابدا وقت خودت را بیهوده تلف نکن ودیگر " منتــــــــــظر " نباش زیرا هر چیزی چند روزی بیشتر مد نیست و از مد که افتاد کسی دیگر به آن علاقه ای ندارد.این جنگ زرگری که راه انداختید و از قصر" سارای! " منظور " ورسای " سر در آورید و سعی کردید مانند همیشه لیکن اینبار" تحت فشار و ذیق وقت و کمبود " آی بـــی " موضوع اصلی را به حاشیه برانی تا بلکه با سفسطه و مغلطه شماها یکنفراتها ! بازهم چند روزی به " شکار اذهان !!" مشغول باشی , دیگر چاره ساز نیست.چقدر بچه گانه است موقعیکه شخصی دهها کامنت از کتابی که پا به تخت و پایه تخت دائم در حال معرفی آن گلوی خود را پاره میکند , دقیقا همان خواسته پایه را کامنت کند و دیگر پیدایش نشود تا یکباره بعد از نوشتن های معنی دار مکرر" منتظر "توسط اینجانب , انتظار ! به سر آید! و با دلائل آبکی و موضوعی مسخره " احساس وظیفه آنهم از نوع شرعی " آنرا نموده و دقیقا موقعیکه افشاگریها به نتیجه رسیده اند " هم واسطه شود و هم موتور انحراف اذهان !" و این در حالیست که بارها به اعتقادات ما توهین شده است و " منتظر" همچنان بدون دفاع " منتظر " در خواب زمستانی مانده است!!؟؟. نصیحت من به من من اینست :
تنهائیت را و شکستهای اجتماعیت را به گونه ای دیگر و معقولتر پر کن .
در سایت وزین بولتن نظرات کاربران و خصوصا مدیریت محترم و مسئولین ساعی سایت بر حسب اعتماد کامل به یکدیگر است و اینکه واقعا افراد مجازی نیستند .ومتاسفانه از این اعتماد به کرات و به دفعات توسط تنها نفرات! سوء استفاده شده است و .....بهرحال من برای حداقل 3 سال برنامه ریزی کرده ام شماهایان برای چند سال برنامه ریزی کرده ای؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اره افشاگریها داره روز بروز با مشخص شدن زهرا ها منتظرها المانیها ادامه بیدا میکنه
البته خیلی داری خودزنیهاتو ادامه میدی ..
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
ناشناس| |۲۰:۲۳ - اره افشاگریها داره روز بروز با مشخص شدن زهرا ها منتظرها المانیها ادامه بیدا میکنه........
کاربر آلماروس از موقعیکه دو ماه پیش مچت گرفته شد ودسست رو شد و افشا گردیدی که بجای پ ب تایپ میکنی مجبور شدی مانند همیشه به دروغ پناه بیاوری و بگوئی من خودم گفتم پ ندارم در صورتیکه هیچ عاقلی خودش لازم نیست و نبوده که اعلام کند من پ ندارم مگر اینکه دستش رو شده باشد .حالا این دوماه پیش بود ولی هنوز نگفتی چرا ماهها قبل فقط در یک روز به اسم حداقل 7 - 8 نفر کامنت بدون پ نوشته ای ؟؟؟ لابد اون کاربران کل حروف الفباء را نداشتند و از تو خواهش کردند برایمان دهها کامنت بنویس !! پایتخت در نقش منتظر هم همینطور تا دستش روشد مجبور شد اذعان کند که بعله
من همونم که یه روز میخواستم دریا بشم
دیدم دریا پر کفه رفتم و .... لابد منتظر شدم ...
حالا کوچولو دوسته عزیز! یادم اومد سری به دو پایه دیگر بزنم .ساراش و پایه تخت.
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خودغلط بود آنچه می پنداشتیم
ناشناس۰۱:۰۳تمسخر در شان شما نیست.شما که این همه به آرشیو بولتن علاقه داری بگرد ببین از کجا این حرف وحدیثها شروع شده.(بهت میگم از نوسازی نیروی هوایی )اونجا من از پایتخت دلیل توهنیش رو پرسیدم در صورتی که شما از قبل هیچ وقت جواب توهینش رو نمیدادی وبه قول خودت دوسال بوده که به این کارش ادامه میداده.ومن تازه دوماهی میشد که با بولتن آشنا شده بودم.حالا دلیل اینکه بر ضد من موضع میگیری چیه؟چرافکر میکنی چند نفر (البته به قول شما) بر علیه شما کامنت می نویسن؟یعنی من هم نظر میدم وبعدش بر علیه خودم نظر می نویسم؟!واقعا چرا باید این کارو بکنم؟اگه خوب تو آرشیو بگردی جایی رو پیدا نمیکنی که من با پایتخت نظر موافقی داشته باشم. اگه کسی به شما انتقادی داره یعنی بر علیه شماست؟ اگه نقدپذیر نیستید رو راست باشید وبگید.خود بولتن بارها نوشته های شمارو منتشر نکرده ویا نیمه منتشر کرده به خاطر لحن تندش.وشما همش دارید از سایت ومدیریتش مایه میذارید که چی؟اگه خیلی دوست داری تنهاییت رو با این بازی پر کنی حرف دیگه ایه.
مدیر پایگاه آي ي اين خواننده محترم هم باپايتخت يكي نيست .
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
منتظر| |۱۶:۵۷ - اگه خیلی دوست داری تنهاییت رو با این بازی پر کنی حرف دیگه ایه.

واقعا بس کن این بچه بازیها را .البته طبق معمول که ما شما را جناب پایه تخت میشناسیم تا آخرین نظر را در جر و بحث ها نگذاری آرامش پیدا نمیکنی و به این دلیل استکه جزو کاربران کشدار هستی و خصوصا جمله آخرت دقیقا جمله ایست که تکیه کلام خودم نسبت به تو پایه تخت است و بعد مانند همیشه اینبار از دهان " منتظر " بیرون می آید .شامورت بازی کافیست .البته دقیقا در حقیقت مخاطب درج این پیام تو , مدیریت سایت است تا کوچکترین شکی را هم برطرف کنی زیرا میدانی من اطمینان کامل دارم و ای پی برای من نقشی بازی نمیکند فقط هدف شخص وموقعیت و گفته ها و مقصودش...ولی اینقدر اشتباهات مسخره میکنی که واقعا خنده دار است.
در جریانات قبلی چند ماه پیش به اصطلاح مخاطب فقط و فقط منتظر و پایتخت بود و سارائی در کار نبود و بعد از اینکه به اصطلاح آقا سارا مچ گیری!!! کرد در موردals چنان سرمست شدی و تک چرخ زدی که یادشان ! رفت پایتخت و منتظر با هم کل کل میکردند نه سارا و نا گهان سارا دلش هوای منتظر را میکند و منتظر بعد از چندین و چند ماه غیبت از پشت درب مویش را آتش میزنند و وارد گود میشود آنهم دقیقا برای انحراف اذهان و قبل از مچ گیری تحت پرچم امریکا دقیقا مانند دفعه قبل میانجی البته به نفع پایه تخت و بر ضد کاربر از آلمان ......ترا به خدا اینقدر بچه گانه و ساده اندیشانه و ساده لوحانه سایت وزین بولتن را اشغال نکنید. ...........................
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
ناشناس|Germany|۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶

منتظر| |۱۶:۵۷ - اگه خیلی دوست داری تنهاییت رو با این بازی پر کنی حرف دیگه ایه.

پاسخ واقعا بس کن این بچه بازیها را .البته طبق معمول که ما شما را جناب پایه تخت میشناسیم تا آخرین نظر را در جر و بحث ها نگذاری آرامش پیدا نمیکنی .....
اول متن کامنت مورخه ناشناس|Germany|۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ را بخوانید تا مشخص شود که بعد از اینکه پایه تخت و آقا ساراش! نتوانستند با هوچیگری و تهمت ناجوانمردانه به جناب شمس به هدف خود برسند ناگهان منتظر /پابه تخت وسط گود پرید و با نوشتن تاریخ!! کاخ ورسای! و دلائل مسخره و آبکی هرسه یکنفراتها یعنی پایه تخت و ساراش و منتظرش کلی وقت ملت را گرفتند . تا بنده کاملا مشخصا نیت خراب آنان را بر ملا کردم و چون همه چیز را نقش بر آب دیدند نا گهان معلم یازنشسته ظاهر میشود و آنهم ساراوار با حدیث و آیه به جان سایت می افتد به خیال اینکه بحث را منحرف کند تا فرصتی یابند لیکن موفق نمیشوند زیرا در مقالات بعدی افشاگری ادامه دارد و اکنون منتظر شد مهره سوخته و بین کاربر آلماروس و خودش پایه تخت و باز خودش ناشناس به دروازه های مختلف شوت میشود .... .عجب روزگاریست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
نا شناس المانی همه ادمها همه عوالم و کواکب بر علیه تو شهادت میدهند باز هم دست از تقلب بر نمیداری؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
کاربر پایه تخت نوشته ۱۶:۴۷ -
نا شناس المانی همه ادمها همه عوالم و کواکب بر علیه تو شهادت میدهند باز هم دست از تقلب بر نمیداری؟..

این همه اوادم ( جمع آدم) و کواکب( جمع کوکب خانم) و عوالم ( جمع علما ع ع ع !! که نزدشان تلمبز میکنی ) شواهد میدهند ...
چه آمار دقیق و مطمئنی میده این کاربر پایه تخت .همین کامنت بالا نوشتم تا تو پایه تخت آخرین جواب را ننویسی آرام نمیگیری.خوب بادام جان پزشک که سریعتر بیماری تو را درمان میکند تا کامنت. باور کن
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
المانی من که حوضله دیدن کامنتهای تو رو ندارم
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
18
3
پاسخ يك معلم بازنشسته ديني و قران به اقاي وفايي

1-در كدام محكمه جرم گلشيفته و چكامه اثبات شده . بنده بجز دو چشم پاك و معصوم از گلشيفته چيز ديگري نديده ام ....................................
مدیر پایگاه پيام هاي طولاني در اينجا منتشر نمي شوند خصوصا آنكه لحن ادب را رعايت نكرده باشند ،در مورد پيام اين كاربر پاسخ روشن است و احكام و قوانين جرم مشهود فرق دارد .البته آن هم براي اعمال قانون دادگاه مي خواهد ولي كسي كه تظاهر به فسق بكند خودانتظار رعايت از طرف ديگران را ندارد .
پاسخ ها
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
بسم الله الرحمن الرحيم
فرموديد (... احكام و قوانين جرم مشهود ...) ايا احكام و قوانين جرم مشهود مربوط به شما است و يا يك پليس كه ميخواهد مجرم را دستگير كند ايا شما يك پليس هستيد ؟ يا يك سايت خبري
فرموديد :( كسي كه تظاهر به فسق بكند خود انتظار رعايت از طرف ديگران را ندارد ) يعني چه ؟ از خودتان ايه نازل ميكنيد ؟ متاسفم از اين استدلال ضعيف شما . ايا شما معني فسق را ميدانيد ؟ ايا فسق امثال گلشيفته در دادگاه ثابت شده است ؟ ايا مظمئن هستيد او را به زور مجبور نكرده اند . ايا اراذل امريكايي در زندان ابو غريب زندانيان را لخت نكردند؟ و ايا انها را مجبور به تجاوز جنسي ننمودند؟ ايا ميتوانيد بگوييد كه زندانيان ابوغريب فاسد و فاسق بودند
ايا مطمئن هستيد او در ان هنگام گرسنه نبوده است ؟ ( گرسنه به معني عام خورد و خوراك و پوشاك و مسكن و مايحتاج زندگي )
ايا مطمئن هستيد گلشيفته از لحاظ روحي و رواني سالم بوده است ؟ ايا شما روانشناسي كودك و جوان خوانده ايد ؟ ايا ميدانيد يكي از انواع بيماريهاي رواني تمايل به برهنه شدن است ؟ ايا اقاي وفايي ميداند همين اظهار نظر هاي به ظاهر عالمانه از نظر روانپزشكي اظهار نظر جاهلانه است و موجب تحريك بيشتر بيمار براي برهنگي است
بر فرض محال فسق گلشيفته ثابت شود ايا ماموريت سايت خبري بولتن نيوز انتشار فسق فاسقان است؟ ايا شما تظاهر به فسق را ديديد ؟ من كه نديدم اگر شما و امثال شما ديديد عرض من اين است چرا ديديد؟ به چه حقي ديديد؟ و به چه حقي و با چه انگبزه اي اين فسق را منتشر كرديد ؟ فسق دقيقا يعني همين كاري كه شما داريد انجام ميدهيد . فسق يعني اينكه اقاي وفايي با هدف مشهور شدن بخواهد از فسق ديگران يك سكوي پرتاب براي خودش فراهم نمايد .
مدیر پایگاه برخي گاهي در پز روشنفكري چنان افراط مي كنند كه از آن طرف بام مي افتند !  وبراي همين هم گاهي آبروي روشنفري را مي برند اولا ما جز انتقاد از وي كاري نكرده ايم ، آيا امثال شما كه احتمالا به آزادي معتقديد انتقاد به همه چيز و همه كس را جايز مي دانيد جز اين خانم را !؟ دوم برهنه شدن در انظار عموم يك گناه است و تشخيص آن نه روانشناسي مي خواهد و نه آيه نازل كردن ، سوم ظاهرا شما در اخبار نيستيد چرا كه ابتدا حتي پدرشان خواستند موضوع  را به صورتي رفع و رجوع كنند كه بلافاصله خودش سخنان پدر را تكذيب و اعلام كردكه هيچ فتوشاپي در كار نبود و كار با علم وعمد انجام شده است .چهارم تكرار اين افعال نادرست باز هم دليل ديگري شد كه وي نه با اكراه و اجبار كه از رو قصد اين كارها را مي كند ،از همه اينها گذشته وي از ميان مردمي مسلمان كه خطوط قرمزي براي خودشان ترسيم كرده اند برخواسته است و اگر به ارزشهاي مردم اعتقاد ندارد ملاحظه مردم وآبرويشان كاري انساني ونشانه شخصيت يك فرد است وآخر اينكه تا كنون حتي يك نفر از موافقان يا مخالفان وي توجيه لايتچسبك داشتن مشكل رواني را مطرح نكرده است چرا كه در وي هيچ آثاري از عدم تعادل معمول مثل هذيان گويي ديده نشده است .البته موضوع از چنان وضوحي برخوردار است كه نياز به سخن ندارد واين چند جمله هم به اين سبب گفته شده تا خوانندگان محترم قضاوت كنند كه در جامعه ما گاهي برخي علنا شب را روز و كوه دماوند را چاه بزرگ وعميقي قلمداد مي كنند و طوري هم وانمود مي كنند كه گويي از دانشي برخودارند !در همين موضوع خود اين خانم حرف هاي ان كاربر را پيشاپيش رد كرده است .
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
17
2
بسم الله الرحمن الرحيم
سايت محترم بولتن
بنده در كسوت يك معلم عمرم را در راه...............
مدیر پایگاه از پيام اين خواننده متاثر شديم كه يك معلم اينگون سخن بگويد .اين خواننده دوباره كلي توهين فرموده اند و دليل تراشيد اند تا ثابت كنند كه بي ادبي چيز بدي نيست ! يا چون معلم هستند اختيار دارند ديگران را تحقير كنند !وجالتر اينكه سخن توهين خود را با كلام وحي مقايسه كرده اند! خدا كند وي سهوا مرتكب چنين اشتباهات فاحشي شده باشند يا معلم نباشند يا امثال ايشان معلم نداشته باشيم .البته جواب مفصل ايشان را در دفاع از برهنه شدن يك خانم داده ايم ولي واقعا خوف كرده ايم كه خداي ناكرده ايشان با اين ميزان از عدم آگاهي نسبت به يك موضوع سر كلاس درس از برهنه شدن يك خانم دفاع نكند و ذهن فرزندان معصوم كه امانت خانواده ها هستند مشوش نكنند .
پاسخ ها
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
سايت بولتن متاسفانه ............................
مدیر پایگاه خدا را شكر واقعا هزار بار خدا را شكر كه اين كاربر معلم بازنشسته هستند و انشاا... ديگر سر كلاس درس حاضر نمي شود ، پيام هايشان بقدري تند و توهين آميز و تلخ و گزنده است كه اگر آنها را منتشر كنيم حتي مشكل قانوني هم پيدا مي كنيم ! اين هم اشكال ندارد همه نگراني ما اين بود كه ايشان همچنان معلم باشند و مثلا سر كلاس برهنه شدن يك خانم را يك امر ساده و مربط به خودشان و احيانا يك موضوع رواني قلمداد كنند و دانش آموزان را حتي از انكار ذهني نسبت به چنين عملي نهي كنند و...اگر هم كسي با نظر ايشان مخالفت كرد در همان كلاس چنان منكوبش كنند كه تصور كند كه اصلا برهنه شدن... يك كار خوب است ووي از روي جهالت يا مغرضانه با اين امر مخالفت كرده است و دانش آموز بيچاره را در كلاس وادار كند كه از عمل زشت مخالفت با برهنه شدن عذر بخواهد !
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
بسم الله الرحمن الرحيم -خدا را شكر واقعا هزار بار شكر بازنشسته هستم اما نشسته در مقابل كساني كه در لباس دين و در لباس دفاع از ارزش هاي ديني تيشه به ريشه دين ميزنند نيستم و خدا را شكر قلمي دارم و لقمه نان حلالي ....
بازنشسته هستم و سر كلاس نميروم اما خدا را شكر و به كوري چشم بعضي ها كلاس بسيار بزرگتري بنام فضاي مجازي فرا روي خود دارم و خدا را شكر ميتوانم با نيش قلمم داعش هاي فضاي مجازي كه گناهشان بسيار شنيع تر و پست تر از جرم گلشيفته ها است رسوا سازم ....
مدیر پایگاه تنها بخشی از پیام این خواننده را می گذاریم تا دیگر خوانندگان ببینند وقضاوت کنند که برخی تا چه حد تند مزاجند وبه زمین و زمان سیاه نگاه می کنند . تازه در این پیام تهمت ها ودشنام ها را کم کرده ایم . راستی ما چرا به این روز افتاده ایم و معلم بازنشسته ای که باید معلم اخلاق و ادب و احترام وتحمل باشد حتی در مقابل خواهش ما که یک بار یک پیام معمولی و محتوایی فاقد اهانت و فحش و ناسزا بگوید تا روی ما کم شود، تا خوانندگان به خوبی ایشان و بی تحملی ما پی ببرند ولی متاسفانه او توان این حداقل را ندارد .از خداوند کریم شفا می خواهیم ، برای خودمان و برای هر کس که نیاز دارد .
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
16
1
ترس شما از عدم درج مطلب بنده بخاطر مشكل قانوني نيست .....
مدیر پایگاه حداقل یک بار یک پیام را مودبانه بگذارید تا بتوانیم آن را منتشر کنیم و محترمانه بحث کنیم .ادب باعث می شود که مخاطبتان در حرف هایتان اندیشه کند ، مطمئن باشید تندی به جایی نمی رسد و ادب ورزی به جایی برنمی خورد .
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
17
1
مثلا اگر بگويم (اي نگون بخت ..
مدیر پایگاه خداوند هيچ كس را به مشكل مستمري مبتلا نكند . اين معلم بازنشسته نمي تواند يك پيام چند كلمه اي بدون توهين ادا كند .ما از ايشان خواهش كرديم يك پيام فقط يك پيام را محترمانه بفرماييد تا هم منتشر كنيم وهم بحث كنيم و شايد نظرتان را بپذيريم ولي متاسفانه ظاهرا چنين امكاني براي ايشان وجود ندارد .
پاسخ ها
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
من اگر بگويم نگون بخت بي ادبي است اما اگر شما بگوييد ادب است؟
مدیر پایگاه خودتان خوب مي دانيد كه اين فقط يك كلمه از پيامتان بود كه البته آن هم نشان دهنده نوع گفتار شماست !اگر پيام هايتان را بصورت كامل منتشر كنيم كه تبعات حقوقي هم دارد حتما خوانندگان ديگر به ما اعتراض خواهند كرد ..اگر اين مقدار هم منتشر مي كنيم و نصيحت براي اصلاح است و قضاوت خوانندگان ديگر كه گاهي اگر مواظب نباشيم در سرا شيبي مي افتيم كه ديگر كنترلي برآن خواهيم داشت .
معلم بازنشسته
| Belgium |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
من هيچگونه اظهار نظري نمي كنم كه بهانه اي مبني بر توهين بودن به سايت بولتن ندهم .........
مدیر پایگاه شما در اين چند روز حتي در مقابل خواهش ما نتوانستيد حتي يك پيام بدون توهين وتهمت بگذاريد وچون مي دانيد ما نمي توانيم پيامهاي گزنده و ناسزا را منتشر كنيم حالا چنين ادعايي مي كنيد ! در همين پيام هم متاسفانه نتوانسته ايد از زهر كلام خود بكاهيد و به بدترين دشنام ها ننوازيد .باور كنيد اگر يك بار فقط يك بار يك پيام بگذاريد كه مثلا مهرباني خوب است ، آسمان زيباست ، گذشت انسان را بزرگ مي كند و...به هرحال پيامي كه نسبت دادن زشتي و پلشتي در آن نباشد به هيچ جاي عالم برنمي خورد وهيچ گزندي به شما نمي رسد ، يك بار فقط يك بار امتحان كنيد سنگ مفت گنجشك مفت ،سخت نيست ، مثل كندن كوه نيست يك پيام مثبت راجع به هرچه دلتان بخوهد بنويسيد ،حداقل خودتان را بيازماييد .
معلم بازنشسته
|
Belgium
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
16
1
دستتان براي من رو شده ش...
مدیر پایگاه ما برای شما دعا می کنیم و به شما سلام
پاسخ ها
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
جواب سلام واجب است من نيز متقابلا سلام ميكنم اما دعا جاي حق الناس را نميگيرد شما لازم است به جاي دعا....
مدیر پایگاه ما بايد براي گل روي اين خواننده ناروا نويس مشكل قاوني پيدا كنيم ، بايد از كار نكرده عذر خواهي بكنيم و در سايت خودمان نظرمان را ننويسيم ،بايد آيات و روايات مربوط به كفار را به هركس كه اين خواننده مي خواهد نسبت بدهيم و اگر نكرديم متهم شويم كه حتي آيات خدا را سانسور ميكنيم ! راستي از وانندگان محترم مي خواهيم كمي انديشه كنند كه اگر بعضي ازما قدرت داشتيم چه مي كرديم و چه سان روي بسياري از.. ا سفيد مي كرديم!؟
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
در اين چند پيام اخير من فقط ايات و روايات را نوشتم و به كسي چيزي نسبت ندادم و تاكيد كردم نتيجه گيري از اين ايات و روايات بر عهده خوانندگان شما . چرا از درج اين ايات و روايات وحشت داريد؟ . اگر شما و خوانندگانتان فكر ميكنيد مصداق اين ايات و روايات خودتان هستيد خوب در اينصورت گناه من چيست ؟ شما بايد خودتان را مطابق با اين ايات و روايات اصلاح كنيد نه اينكه انها را به بهانه توهين سانسور كنيد . ايا نوشتن ايات و روايات من ناروانويسي است اما نگون بخت خواندن چكامه و كاربرد توصيفات سخيف درباره او حتي اگر گنهكار باشد روا نويسي است ؟ايا من گفتم لخت شدن كار خوبي است ؟.....
مدیر پایگاه اين خواننده نمي خواهد به هيچ وجه يك كلمه صلاح و سلام را بپذيرد حتي مسايلي كه بديهي هستند ،هر آيه و روايتي محل خود ش را دارد و بكار بردن آن در غير صحيح نيست .مثلا ذيل مطلبي راجع به يك شخص يا يك سايت يا يك ملت يا ... مي شود نوشت اشداء علي الكفار ؟ بعد اگر كسي اعتراض كرد بگوييم چرا به آيا خدا اعتراض مي كنيد؟ برويد خودتان را درست كنيد ! اگر شما بپذيريد كه اسم واقعي خود را بگوييد و ما آيه يا حديثي كه مايليم را ذيل آن بنويسيم تضمين مي دهيم كه همه حرف هاي شما رابپذيريم و عذر هم بخواهيم . در مورد لخت شدن ..هم شما با لحني تند و خالي از ادب فرموديد كه او شايد بيمار است وشما نمي توانيد به او اعتراض كنيد . ما گفتيم او يك گناه آشكار مرتكب شده و بعدهم روي آن تاكيد و تكرار كرده است لذا قابل انتقاد و اعتراض است .اين دروغگويي است ؟ اين شايسته آن همه ناسزاي شماست ؟
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
ببخشيد شما چند كلاس سواد داريد؟
هرچند كه بيسوادي عيب بزرگي است اما عيب بزرگتر زماني است كه يك بيسواد بخواهد بالاي منبر برود .
مدیر پایگاه چرا به همين راحتي به ديگران انگ بيسوادي مي زنيد ؟
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
1
14
برادران و عزیزان زحمت کش سایت وزین بولتن نیوز سلام و خسته نباشید
درجامعه همیشه برخی ها پیدا می شوند که درکشان بالا نیست و گاه گویا درکی و تشخیصی ندارند .
امام علی (ع) به شخصی فرمود چرا در جنگ صفین کمکم نکردی ؟ گفت خواستم بیایم ولی ندایی شنیدم که قاتل و مقتول (سپاه علی و معاویه فرقی ندارند) هر دو در جهنم هستند!
امام فرمود آن ندا از آن برادرت شیطان بوده است به حدی سقوط کرده ای که ندایش را می شنوی!.
شخصی می گفت نمی دانم داعشیان کافرند یا خودمان چون آنها هم پرچمی با آرم لا اله الا الله محمد رسول الله دارند !
گفتم چرا جنایات داعش رانمی بینید این همه قتل و کشتار و ...شما را بیدار نمی کند؟! به او فیلمی از جنایات داعش نشان دادم شاید روشن شود .
در جوابم گفت مقتول ها موی سرشان مرتب است این فیلمی ساختگی است!
گفتم مگر فقط یک فیلم وجود دارد؟!
نکند کمربندهای انتحاری هم فیلم ساختگی باشد؟!
حال چکامه کجا و جنایات داعشیان کجا؟!
چکامه مریض بوده کاری نکرده ! خیال کرده در فضای حمام قرار گرفته و لباس هایش را در آورده است !
شما چرا این همه سخت می گیرید؟! چرا حرف این معلم باسواد و با تجربه را گوش نمی کنید؟!
بی خیال چکامه او نه تنها کشف حجاب کرد بلکه با چکامه باطنی ازدواج کرد.
به نظر می رسد کسی که کشف حجاب چکامه را توجیه می کند و از این که نگون بختی به چکامه گفته شده دیگران را بی سواد و...می خواند ، باطنش نیاز به تعمیر اساسی و گاه تعویض دارد.
الهی موفق تر باشید
پاسخ ها
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
شيطان فقط در جنگ صفين سراغ ادم ها نميايد . انكسي كه از موضع كبر و غرور و منيت فكر كند خودش دركش بالاست و ديگران دركي و تشخيصي ندارند و يا ديگران نگون بخت هستند و اسمان سوراخ شده و فقط يك نفر خوشبخت پيدا شده و يا ديگران نياز به تعمير اساسي دارند اما خودش بي عيب است و نياز به تعمير ندارد . شك نكنيد كه چنين شخصي از مريدان شيطان است زيرا شيطان با همين نگاه كبر الود مطرود پروردگار شد .
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
معلم بازنشسته هيچگاه كشف حجاب را توجيه نكرده است و هركسي چنين حرفي بزند دروغ گفته بلكه برعكس اين معلم بازنشسته ديني و قران مويش را در راه تدريس ارزش اسلامي و انساني و ازجمله حجاب در دبيرستانهاي تهران سپيد كرده است ميگويد حجاب از ضروريات دين است و كشف حجاب گناه است اما گناه كسي كه دروغ ميگويد بالاتر است طبق اي روايت :
اگر همه بديها در اتاقي جمع شود كليد اين اتاق شراب است .....( والكذب شر من الشراب) يعني دروغ گفتن از شراب خوردن بدتر است
مدیر پایگاه توجيه كشف حجاب كه جاي خود دارد برهنگي را توجيه فرموده نوشتيد شايد حال خودش نبوده و...
معلم بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
معلم بازنشسته هيچگاه نگفته است كه بي حجابي كار خوبي است اما ميگويد كسي كه دروغ ميگويد او منافق است طبق مضمون اين روايت از پيامبر صلوات الله عليه:
سه چيز است اگر در هركسي باشد او منافق است اگرچه نماز بخواند و روزه بگيرد : اول انكه به امانت خيانت كند دوم اينكه به عهد و پيمانش عمل نكند و سوم اينكه دروغ بگويد
مدیر پایگاه ظاهرا اين خواننده حتي اگر به قرآن و احاديث مراجعه مي كند فقط آيات و روايات مربوط به كفار و منافقين را مي بيند ! شايد متوجه نيست كه همه آيات قرآن كريم جز يكي با بسم الله الرحمان الرحيم شروع مي شوند واكثر احاديث هم بر مهرباني و گذشت و نيكي ورفاقت و صله ارحام وحسن خلق و صداقت و امانت وعدم عيب جويي و مچ گيري و ..دلالت دارند .
معلم بازنشسته
| Belgium |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
بازهم دروغي به من نسبت داديد معلم بازنشسته عريان شدن را توجيه نكرده بلكه گفته است كسي كه دروغ ميگويد گناهش از عريان شدن بالاتر است من گفتم عريان شدن فلان كس را نديدم شما ميگوييد ديده ايد . سوال كردم به چه حقي به تصوير عريان يك زن مسلمان را نگاه كرده ايد ؟ جوابي نداشتيد و به جاي عذر خواهي مغالطه ميكنيد .
مدیر پایگاه اولا كه پيام شما موجود است كه عريان شدن را توجيه فرموده نوشتيد شايد حالش خوب نبوده ،شايد ...دوم نويسنده اين سطور چيزي نديده و خبر متواتر از انواع خبرگزاري هاي داخلي و خارجي را خوانده ،خصوصا تكذيب اوليه پدرش و تاييد دوبار خودش را ..آخر واقعا يك اشتباه آن هم براي يك معلم بازنشسته اينقدر ارزش دارد كه بيش از 10 پيام طي چندين روز بفرستد و به يك سايت با چندين خبرنگارونويسنده و...تهمت بزند وآخر يعني بخواهد كم نياورد اين دفعه بگويد چرا شما نگاه كرديد !!!؟ والله يك اعتراف ساده و و پذيرفتن خطا خيلي آسانتر از اين هم پيام و ارتكاب گناه و تندي و غيض و درشتي است .
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
14
2
از اين جهت درست ميفرماييد كه من به شما كه نويسنده سايت بولتن و لابد نماينده يا مدير سايت و يا شايد هم خود اين اقايي باشيد كه ميخواهيد مرا تعمير نماييد....................................
مدیر پایگاه بعضي ها فكر ميكنند در كژي و ناراستي اگر باصطلاح زرنگي به خرج دهند برده اند !اين خواننده كه انشالله معلم نبوده باشد و نام مستعار معلمي را برگزيده باشد مبتلا بد تندي ودرشتي وتوهين است وهمانطور كه قبلا هم اشاره كرديم اگر قرآن كريم را باز مي كند تنها سوره اي كه بسم الله الرحمان الرحيم ندارد مي آيد! وحالا هم مثلا مي خواهد سر بحث را باز كند و بطور ضمني تهمت مي زند و بهتان سوار مي كند تا ما هم به دامش بيفتيم و كامنت ها را به ناصواب آلوده كنيم .اين بحث حدود يك ماه است كه در جريان است واين بنده خدا حتي در پاسخ به خواهش ما و حتي در يك پيام و حتي براي محكوم شدنمان در برابر ديگر خواننگان قادر نشده است يك پيام محترمانه و خالي از اسائه ادب و توهين بنويسد. مرغش صد در صدر يك پا دارد نه اينكه حرف واستدلال كسي رابپذيرد ،نه اينكه نوشته ثبت شده خود كه در اختيار ماست وانكارش غيرممكن است را قبول كند نه !هرگز ! فقط در يك پيام ،فقط در يك پيام بدون ناسزا هرچه ميخواهد استدلال و منطق بكار ببرد ..متاسفانه نمي تواند .ما از سر لجاجت و سماجت نيست كه با او بحث مي كنيم . هدف ما اشاره به اين معنا است كه در جامعه در اذهان و روان ها همه ما بيش وكم به دردهاي اخلاقي گرفتار شده ايم وتا زماني كه درد وبيماري خود را نپذيريم و تحمل ها  بالا نرود و پذيرش اشتباه آسان نشود وخويش  را ازعقل كل بيني خارج نسازيم قطعا مشكلات جامعه ما حل نمي شود و اين مي شود كه روزانه در خيابان هايمان به پس وپيش دو ماشين صداها نزاع صورت مي گيرد وقفل فرمان بيرون مي آوريم و بر سر يكديگر مي كوبيم . تصور كنيد اگر اين كار بر واقعا معلم بود و ما شاگردش بوديم وقتي در عالم مجاز و در عين تسلط ما بر سايت اينچنين چماق ناسزا و تهمت راست مي كند در كلاس چه بر سرمان مي آورد !؟ اين اغراق نيست فيلم هاي برخورد برخي از معلمان در اينترنت موجود است كه گاهي چه سان با دانشآموزان برخورد مي شود.خداوند به لطف و كرمش همه ما را شفا دهد .
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
14
2
اگر چه سخن من تلخ است اما حق است توهين نيست ...چند تا از پيامهاي من فقط ايه و روايت بدون هيچگونه اظهار نظر بود اما چون ان ايه و روايت در جهت مخالف با اسلام داعشي بود درج نكرديد .
مدیر پایگاه واقعا نمی دانیم چگونه برای این کاربر دلسوزی کنیم و چگونه شفایش را از خداوند بخواهیم ؟سخن تلخ کجا ؟ وزشتترین نسبت ها را به مخاطب دادن کجا ؟در همین پیام چند سطری هم نمی تواند برای حفظ ظاهر هم که شده از نسبت های ناروا خود داری کند ! در مورد آیه ها و روایت ها هم یک بار گفتیم آیا ممکن است ذیل پیام شما آیه رباخواری که محاربه با خداست را بیاوریم و بگوییم این آیه است بدون هیچ اظهار نظری ؟ یا آیه قتل و.. خداوند همه ما را از کدر شدن قلبمان نجات دهد .
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین