کد خبر: ۳۰۱۲۵۳
تعداد نظرات: ۱۳۲ نظر
تاریخ انتشار:
پاسخ علی اصغر زارعی به نامه سرگشاده زیباکلام

از ابتدایی ترین بدیهیات عالم سیاست، بی اطلاعید / سوئد را با نروژ اشتباه می گیرید /سرتیب را سرلشکر می گویید

سوئد را با نروژ اشتباه می گیرید و به سفارت سوئد که ربطی به جایزه نوبل ندارد، نامه می زنید که به فلان نماینده مجلس جایزه صلح نوبل بدهد. معاون ستاد کل نیروهای مسلح را که درجه سرتیپی دارد، با عنوان سرلشکر و معاون فرهنگی سپاه مورد خطاب قرار می دهید و نامه تحلیلی-تفسیری برای ایشان می‌نگارید. عبارتی را که مرحوم بازرگان درباره ملت ایران به کار برده و فردی در نامه‌ای خطاب به شما، عینا نقل قول آقای بازرگان را با تمام جزئیات آورده، می پندارید ناسزایی است که نویسنده نامه خطاب به شما گفته و بر همین مبنا، او را به باد ناسزا می گیرید...

در پی انتشار نامه ای از سوی صادق زیباکلام خطاب به علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که طی آن زیباکلام از گریستن زارعی پیرو رخدادهای روز ۲۱ مهرماه مجلس شورای اسلامی انتقاد کرده و ضمن چاه ویل خواندن صنعت هسته‌ای، خواهان آن شده بود که زارعی برای سایر مشکلات کشور متاثر شود، زارعی طی نامه ای پاسخ صادق زیباکلام را داد. متن کامل این نامه که در اختیار فارس قرار گرفته،‌به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

جناب آقای زیباکلام

سلام علیکم

نامه‌ای سرگشاده از سوی جنابعالی خطاب به خود را در رسانه‌ها مطالعه کردم که علی‌الظاهر پیرو رخدادهای روز ۲۱ مهرماه مجلس شورای اسلامی نگاشته‌اید. اینجانب بنای پاسخگویی به این نامه را نداشتم اما از آنجائیکه ممکن بود مغلطه ها و نسبت های خلاف در نامه مذکور، مخاطبانش را از واقعیت امور دور سازد، در مقام پاسخ برآمدم.

 

محتوای نامه شما بر این پیش فرض استوار است که بنده در این روز به دلیل تصویب برجام در مجلس متاثر شده‌ام و بر همین مبنا، حقیر را مورد عنایت قرار داده اید. حقیقتا جای تاسف و تاثر مضاعف است که جنابعالی که ردای استادی علم سیاست در دانشگاه های این مملکت را به تن دارید، چونان افراد ناآگاه و کم اطلاع، تصورتان بر این است که «مجلس برجام را تصویب کرده است». ظاهرا توجه نداشته‌اید که مجلس طرحی را با عنوان «اقدام متناسب ایران در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک» تصویب کرده و شروطی را برای برجام در نظر گرفته است، ‌نه اینکه برجام را بررسی و تصویب کرده باشد؛ و تاثر اینجانب نیز نه از تصویب برجام! که به دلیل روند اشتباه طی شده در بررسی و تصویب طرح مذکور بوده است. اینجانب متالم شدم چرا که آئین نامه داخلی مجلس زیرپاگذاشته شد، حقوق نمایندگان ملت در اظهار نظر و پیشنهاد نادیده گرفته شد، از شخصیت های محترم نظام هزینه شد و با ایجاد یک فضای روانی، یک طرح خاص به تصویب رسید.

 

البته این نخستین بار نیست که جنابعالی در نامه‌نگاری‌های خود با نمایندگان مجلس، ‌شخصیت های سیاسی،‌ مذهبی و مسئولین کشور، نشان می دهید که از ابتدایی ترین بدیهیات عالم سیاست، بی اطلاعید. سوئد را با نروژ اشتباه می گیرید و به سفارت سوئد که ربطی به جایزه نوبل ندارد، نامه می زنید که به فلان نماینده مجلس جایزه صلح نوبل بدهد. معاون ستاد کل نیروهای مسلح را که درجه سرتیپی دارد، با عنوان سرلشکر و معاون فرهنگی سپاه مورد خطاب قرار می دهید و نامه تحلیلی-تفسیری برای ایشان می‌نگارید. عبارتی را که مرحوم بازرگان درباره ملت ایران به کار برده و فردی در نامه‌ای خطاب به شما، عینا نقل قول آقای بازرگان را با تمام جزئیات آورده، می پندارید ناسزایی است که نویسنده نامه خطاب به شما گفته و بر همین مبنا، او را به باد ناسزا می گیرید...

 

اما برادر گرامی!

اگر روند نامناسب تصویب طرح «اقدام متناسب ایران در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک» برای اینجانب مایه تاثر بود، حاکم شدن افکار افرادی چون حضرتعالی که تقلیل گرایانه،‌ ساده اندیشانه و بعضا با پیش فرض های صد در صد غلط به مسائل می نگرند و قصد اداره امور کشور بر مبنای این اوهام را دارند، گریه خون می طلبد.

 

ما برای صنعت هسته‌ای کشور همان قدر دغدغه داریم که برای معیشت و صنعت و کشاورزی و درمان مردم نگرانیم. عجیب است که جنابعالی از دغدغه برای دارو و درمان مردم سخن می‌گوئید، توامان آرزو می‌کنید صنعت هسته‌ای کشور از بیخ و بن نابود شود. ظاهرا چون سایر موارد فوق الذکر،‌ بی اطلاعید که بیش از یک میلیون بیمار در کشور نیازمند رادیوداروهایی هستند که برای تولید آنها نیازمند اورانیوم با غنای ۲۰ درصد هستیم و دشمنان این ملت که جنابعالی خود را عاشق آنها خوانده‌اید، این سوخت را از ما دریغ کردند و اما به اراده جوانان همین مردم، در داخل موفق به تولید آن و رفع نیاز بیماران شدیم. سری به آمارها بزنید و دریابید که فقط و فقط شرکت الکتریسیته فرانسه (EDF)‌ که ۸۴ درصد سوخت خود را از انرژی هسته‌ای تامین می‌کند، صرفا در سال ۲۰۱۴، بالغ بر ۸۱ میلیارد دلار یعنی چند برابر درآمد نفتی ایران در سال ۱۳۹۳، درآمد داشته است.

 

اما شما و همفکرانتان هیچ ابایی ندارید از اینکه گلو صاف کنید و با ژستی کاملا روشنفکر مآبانه بگوئید ایران باید نفت بفروشد و صنعت و تکنولوژی و دارو که هیچ، «گندم و جو» را هم وارد کند. همفکران شما در مجلس ششم بودند که به تصریح سخنگوی دولت یازدهم، در مقابل طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای اصلاح وضع معیشت مردم پیشنهاد می‌شد، می‌گفتند رها کنید این کارهای سخت را! راه های آسان‌تری هم برای جلب رضایت مردم هست. «شما» نگران زندگی مردم هستید؟!

 

مشکلات کشور نتیجه حاکم بودن بالغ بر ۱۶ سال تفکر فاسد و ناکارآمد کارگزاران و اصلاح طلبانی است که جنابعالی به گریبان چاک نمودن برای آنها شهره‌اید. حتی در دولت سابق نیز جنابعالی علم حمایت از افرادی را برافراشته بودید که ما حضور آنها در دولت و عملکردشان را خلاف منافع ملت می‌دیدیم و به مقابله با آنها برخاسته بودیم. از جنابعالی که در کارنامه خود حمایت از مه آفرید امیرخسروی عامل فساد ۳ هزار میلیاردی را نیز دارید و وی را فردی «خودساخته» خوانده‌اید، چگونه می‌توان پذیرفت که دغدغه محرومان و مستضعفان و بیماران را داشته باشید؟

 

تاریخ سرشار است از خسارات زیانبار و بعضا جبران ناپذیری که صاحبان افکاری چون تفکرات جنابعالی، به اندوخته و سرمایه و سرنوشت ملت خود وارد کرده‌اند و در میانه کف و سوت جماعتی فریب خورده از دروغ و نیرنگ، بر خاکستر آنچه سوخته‌اند،‌ رقصیده‌اند.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

علی اصغر زارعی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی


منبع: رجا نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
26
27
خود اصلاح طلبان نيز از ايشان دوري مي كنند تا مبادا متهم به بي سوادي نشوند
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
با سلام ،
نمیدانم چرا برخی از افراد ، آدم را یاد دیالوگ نقش اول فیلم معروف "ویلون زن پشت بام" می اندازه که میگفت :
ویلون زدن در روی دیوار
حتما باید کار مشکلی باشد
مگه نه !؟
چون هم باید ضمن اینکه حواست به آهنگ های خواسته شده هر دو طرف دیوار باشد
در همان حال هم باید آهنگ دل پسند خود را بزنی
تا همزمان بتونی تعادل خودت را هم حفظ کنی
bijan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
16
19
جناب آقاي علی اصغر زارعی با سلام بنده نيز همچون شما از آقاي زيبا كلام دل خوشي ندارم ليكن قدري انصاف داشته باش وقتي همراهان شما در حزبتان به خود اجازه هر گونه اظهار نظر ها را ميدهند نبايد از نام برده بالا غير از اين انتظار داشته باشيد بايد بدانيد كه كاسه آنجا رود كه باز آورد...اشك شما را ديدم از شما خوشم نمي آيد ولي به ديده احترام به شما مينگرم حد اقل آنقدر مرد هستي كه دلت بسوزه ولي بدان هر ايرادي كه در اين جامعه وجود دارد سر دولتهاي 20سال پيش از اين نيست بلكه باعث حمايتهاي بي جا و حاتم بخشي هاي شما و ديگر همفكرانتان در دولت پاك دست احمدي نژاد است پس مردانه ابتدا بر خطاي خودتان اعتراف كنيد تا مردم هم اشكتان را باور در غير اين صورت آن كه زيبا كلام است و قدرتمند من بي زور هم از فردا برايت نامه سر گشاده مينويسم به زباني ديگر احترام امام زاده دست متولي اونه پس بدان كه هميشه از خطاهاي آدم بي دردسر نمي گذرند اميدوارم خدا شمارا شامل لطف خود نمايد انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
يكي به ميخ يكي به نعل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
کاربر محترم Bijan برای نظر که میشود گفت مانند از افکار اصلاح طلبان میانه رو متاسفم ، بیشتر مشکلات ما متعلق به دوران اما بنام سازندگی آقای ا.ر و دوران اصلاحات خاتمی است ، اینموضوع آنقدر روشن است که دیگر حتی ارزش بحث هم ندارد ، آقای زارعی مرد بود و وطن پرست و تمام نگرانیهای در غالب دیگر نگرانیهای بزرگان حقیقی نظام هم هست ، فقط جریان غرب زده لیبرال است و وکیل الدوله ها از اشکهای صادقانه او در دلشان ایجاد شعف و لذت بردند اما برای ملت اشکهای نشان دردمندی و صدق گفته هایش بود و جریانیکه با شتاب زده گی موارد مشکوک را تصویب کرد بعدها باید پاسخگوی رفتار خود باشد . در ضمن تقریبا اسامی تصویب منندگان هم هست خواهیم دید که آیا باز هم رای خواهند آورد ؟!!!
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
بهترين دوران دوران آقاي خاتمي بود.واقعا مملكت در حال رشد بود كه ناگهان محمود از راه رسيد و....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
18
18
روحت شاد برادر بزرگوار/واقعا باید بر مملکتی که چند سرمایه سالاربرا اساس تفکرات مشتی مدعی روشنفکری اداره می کنند گریست /اقای زیباکلام مدافع حقوق سرمایه دار ها وطبقات مرفع می باشد ادعای روشنفکری هم می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
5
6
ولي بدان هر ايرادي كه در اين جامعه وجود دارد سر دولتهاي 20سال پيش از اين نيست /??????????????????????????????????????????????
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
15
22
آقاي زارعي شماكه دغدغه دارو ونگران درمان مردم هستيد پس چرا زمان احمدي نژاد وقتي كه وزير بهداشت خانم دستگري گفت باارز دارو خوراك سگ وزين اسب وارد كرده اند شما وهم حزبيهايت از خانم وزير حمايت نكرديد تا اوبركنارنشود حالا آمدي اشك ميريزي
پاسخ ها
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
احسنت
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
وزيري رو که رئيس جمهور برکنار کنه مجلس نمي تونه دخالت کنه مگر سوال از رئيس جمهور که اونهم تاثيري در برکناربي نداره.پس ناشناس عزيز برو سواد سياسيت رو افزايش بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
24
11
درود بر استاد زیباکلام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
استاد؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
12
20
آخه از كسي كه رژيم بچه كش اسرائيل را به رسميت ميشناسه ديگه چه توقعي ميتوان داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
وای بر تهمت زن بی انصاف. به خاطر هم عقیده بودن به نفر جهنم را برای خودت نخر .تهمت گناه کبیره است مومن ! مخالف کسی هستید فحش تهمت چرا .حرفت را بزن اگر حقیقت است والا تهمت و ناسزا گفتن که مد روز هم شده از سر ناتوانیست بی انصاف...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
آزاده خانم شما كاسه داغ تر از آش نشو خود صادق گفته رژيم اسرائيل را به رسميت مي شناسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
6
9
خفته خفته را کی کند بیدار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
7
20
آخه از كسي كه رژيم بچه كش اسرائيل را به رسميت ميشناسه ديگه چه توقعي ميتوان داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
8
18
واقعاً اگه صادق خان استاد دانشگاه علوم سياسي است پس خيلي از راننده تاكسي ها ، لبوفروش ها ، كارگران ساختماني و مردم عادي كوچه و بازار هم مي توانند در دانشگاه علوم سياسي تدريس كنند
پاسخ ها
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
ادب مرد به ز دولت اوست
تا وقتی مخالف را با بی تربیتی مورد خشم خود قرار میدهیم وضع و اوضاع مون همینه .سرمون بند میشه یهو احمدی نژادی از راه میرسه 35 سال زحمت یک مملکت رو بر باد میده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
خانم آزاده ، آدم با تربیت ، وقتی بزرگان شما به یک ملت توهین می کردند و میکنند نشنیدم که که صدایی و یا سخنی از شما بیرون بزند اما تحمل حقایق به یک آدم لندن کلام برایت اینقدر سخت است که آنها را توهین تلقی میکنی ؟!
وای بر آنهایی که عضو کاج ببلدنبرگ ماسونی هستند و ملت را بی سواد و لبو فروشان و رانندگان تاکسی را مبرا از هوش ساسی میدانند و .... ، راستی شما این جور موقعها درد تون نمی آد از بی ادبی به شخص که نه به یک ملت ؟!
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
اقا یا خانم ناشناس .همیشه از پیش قضاوت میکنید و حکم صادر میکنید. حرف بنده فراجناحی بود . من خلاف شما به هیچ جناحی وامدار نیستم و فقط از فضای بوجود امده که هر کسی فردی را نمیپسندد یا هم جناح او نیست به خود اجازه میدهند فحاشی کنند و تهمت بزنندگله دارم . واگر حرف حسابی داریم خب بزنیم فحش وتهمت از ضعف است ، از هر جناحی پذیرفته نیست .دراخر از قران به شما پند میدهم میفرماید:ای مومنین به بت های مشرکین فحش ندهید زیرا آنا ن به خدا و پیامبر شما توهین میکنند. قرآن توهین به بت را منع میکند چه رسد به .....
هما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
مقام استاد واقعائ خیلی بالاست. این زیبا کلام اوستا هستند . مانند اوستا رحیم بنا. اوستا خلیل اگزوز ساز و استا جلیل سماورساز. ایشان هم اوستا در منفی بافی میباشند
مدیر پایگاه چقدر خوب است كه ما هر انتقادي داريم به گفه ها و نوشته هاي آنها بپردازيم و شخصيت افراد را مورد تهاجم قرار ندهيم خصوصا اساتيد دانشگاه. ملتي كه قدر علم و عالم را نداند به قهقرا خواهد رفت .فرض كنيم يك استاد دنشگاه رشته فيزيك نظر نادرستي در زمينه سياسي داشته باشد آيا درست است مقام علمي فيزيكي او را هم تمسخر كنيم !؟
هما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
بولتن جان ان کسی که رشته فیزیک خوانده در علوم سیاسی و سیاست بازی اطهار نظر نکند خوب هست.
مدیر پایگاه حالا اگر اظهار نظر کرد (که از جمله حقوقش هست) چه ؟باید نظرش رو رها بکنیم بگوییم موهای توسفید است ! کتت اتو ندارد ؟ حرف زدنت فلان طور است ؟ اخلاقت بهمان طور است !!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
ناشناس بی ادب .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
4
12
بابا اين يه ... كه فقط به دنبال مطرح كردن خود است . درباره هر چيزي هم اظهار نظر مي كنه و هميشه گند مي زنه. خيلي ادعاش ميشه و فكر مينكه يگانه متفكر جهانه كه ايران قدرش رو نمي دونه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
6
12
خدا به راه راست هدایتت کنه صادق خان
ناشناس
|
India
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
5
8
ایشان از دانشگاه University of Bradford انگلستان دوره فوق لیسانس و دکترا را پاس کرده ودر طی این مدت ..
پاسخ ها
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
اخه تحصیلات وقتی بنظر اینها ورق پاره ای بیش نیست مدرک معتبر کیلو چند! بیسوادی رو عشقه!
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
ناشناس و آزاده مدرک معتبر خوبه اما بونيد انگلستان اين آدما رو برا اهداف خودش تربيت کرده.شما که اينقدر علاقه به علم داريد چرا تا به حال راجع به اظهارات ايشون راجع به انرژي هسته اي واکنش نداديد؟يا مثلا اخراج دانشجويان تيراني از اروژا؟نکنه اونها هم بي سواد هستند؟چرا انگلستان فقط در علوم انساني دانشجوي ايراني مي گيره و در صورتي که در ساير رشته ها دانشجو بگيره نميذاره بيان ايران خدمت کنند؟خواهش مي کنم جواب من بي سواد رو بديد.
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
اقا سیدمحمد اگر طرفدار فکر وجناحی هستید انصاف داشته باش. بی تحقیق سخن نگویید .هر کس حرفی زد شما بدون تحقیق برادر قبول نکنید مثلا میفرمایید انگلستان فقط در علوم انسانی دانشجوی ایرانی میگیرد و دانش اموختگان در انگلیس با اهداف خاص تربیت کرده .یک سری به دانشگاه ها بزنید تا ببینید در چه رشته هایی ما دانش آموخته انگلیس داریم. راه دور نرو خودم بطور مثال یکی را واست میگم که اتفاقا همفکر شمایند و شما به امثال این فرد هم تهمت زدید . آقای دکتر سرافراز یزدی فارغ التحصیل رشته شیمی تجزیه ازدانشگاه بیرمنگام انگلستان و نماینده اصول گرا دوره قبلی مجلس ورییس اسبق و استاد فعلی دانشگاه فردوسی مشهد.مواظب باشیم بخاطر طرفداری، اخرت را از دست ندهیم . از روش های اسلامی استفاده کنیم بهتراست ان هم فراجناحی
هما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
آن انسانی موفق هست که در دانشگاه اسلام و در رشته ولایت و گرایش بصیرت تحصیل کند . نه در دانشگاه انگل ستان
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
خواهر محترم آزاده خانم.با سلام.
کامنت ها رو تا آخر خوندم.حرف از ادب و دانشگاه فردوسي و مجلس قبل و... در چند جا زده بوديد.
بنده طرفدار حقم نه جناح خاصي.
اما شما بيش از مادر صادق خان زيبا کلام که ايشون رو نميشناسيد.نامبرده خود اعتراف کرده بود که مادرم از مواضع من بيزاره.اما در خصوص مسئله اصلي که علم باشه 2 نکته بايد گفت:
1-شما از يک طرف دم از ادب مي زنيد ولي در پاسخ کاربر ناشناس همين بالا نوشتي بي سوادي رو عشقه!ببينم مگر کسي رو تو اصولگرايان سراغ داري که بي سواد باشه و يا از بي سوادي حمايت کنه.اگر بخواهي مرحوم کردان رو هم بگي بايد بري سوابقش رو بررسي کني بعد مي فهمي که ايشون تو دولتهاي قبل هم بوده و توسط دارو دسته انحرافي ها به دولت دهم آورده شد.
دوم:شما که مصداقي صحبت کرديد چندتامصداق هم براي موارد ذيل بياريد:1-فيزيک هسته اي2- انواع تخصص هاي پزشکي3- نانو فن آوري4- پزشکي هسته اي5- دکتراي مهندسي صنايع6- دکترا در حوزه نفت -گاز و پتروشيمي و....
يک نمونه مثال هم بزنم برو تحقيق کن.
دانشمندان حوزه نانو به تکنولوِي تصفيه آب با فيلتر نانو دست يافتند که در زمان اندک آب بسيار آلوده را قابل شرب مي کنه.البته بشرط اينکه آب شور دريا نباشه.اگر فرصت داشتي يک جستج. کن مي بيني که انتقال نمونه توليدي اش هم به ايران ممنوع است چه برسد به اينکه بخوان علمش رو به ما ياد بدهند!!!!!!!!
در پايان به قول مرحوم سهراب سپهري :
چشم ها را بايد شست/جور ديگر بايد ديد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
آزاده خانم:
اين شخص (صادق زيبا كلام) هزاران دهان كجي به نظام و مباني فكري نظام داشته اند آنوقت شما نگران هستي كه چرا به ايشان گفته اند بالاي چشمت ابرو است. موقعي كه خود اين شخص رژيم منحوس اسرائيل را به رسميت مي شناسد و يا در جايي ديگر نامه معذرت خواهي به دولت اوكراين نوشته و يا در جايي ديگر بارها و بارها موجوديت مسئله هسته اي را زير سوال ميبرد شما توقع داريد با چه زباني و بياني با ايشان صحبت شود
رسول مشهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
12
7
اقاي زارعي
از نظر شما مشكلات اين كشور تقصير رژيم فاسد پهلوي و امريكاي جنايتكار و كارگزاران و اصلاح طلبان است و فقط مانده تقصير اين مشكلات را به موجودات فرازميني هم نسبت بدهيد ولي اصولگرايان و دوستان شما همه خوبند و عليه السلام هستند و اين مشكلات هيچ ربطي به آنها ندارد؟
واقعا از خودتان و اين مشكلاتي كه امثال شما و رسايي ها و روح الله حسينيان و احمدي نژادي ها و جليلي ها و ساير اصولگرايان براي مردم بوجود آورده اند بي اطلاعيد؟
.ما جواب شما را در انتخابات اسفند 94 خواهيم داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
2
12
این اقای لندن کلام که سخنان سفارشی او بسته به نوع قیمت اش قابل تفسیر فقط برای معاندان است خودش بعضی جاها معلوم نیست با خود چند چند است و ....... .
آقای زارعی سخنان شما ارزشش یکی دو سال دیگه معلوم میشود امیدوارم آقایان از همین حال پروژه کی بود کی بود من نبودم را راه نه ااندازند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
1
15
نوشیدن حتی یک جرعه آب از دانشگاههای بریتانیا میتواند انسان را به بیماری صادق خان دچار کند
پاسخ ها
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
ناشناس سرشناس! یه سری به گروه تغذیه و گروه بیو شیمی دانشگاه فردوسی بزنید ببینید چند نفر دگتری از انگلستان گرفته اند .با تحقیق بیشتر کل دانشگاه ها رو هم داخل این آمار بیار بعد جواب حرفت را میگیری .تونستی از همشون حلالیت بگیر .به نظر من هیچ کس حق توهین به یک ایرانی را ندارد. .کاش همه ما مخالفمون رو ارشاد کنیم نه تخطئه .موفق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
ناشناسی با تحلیلهای آبدوغ خیاری !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
آب دوغ خياري افكار غربزده شماست كه چشمتان را به روي واقعيات بسته ايد. نمي بينيد دنياي غرب و در راس آن انگليس خبيث تمام قد در برابر جهان اسلام و ايران اسلامي ايستاده و شمشير از رو بسته است؟ خوابيد يا خود را به خواب زده ايد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
1
10
به نظرم کلاس درس زیباکلام برای دانشجویان زنگ تفریح و خنده است
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
5
18
خانم آزاده،
جناب زیبا کلام خود به این مسئله اذعان داشته اند که مرزهای اسراییل را در سالی که الان حضور ذهن ندارم ؟؟۱۹ به رسمیت می شناسد و شما چه باور کنید چه نه، چه دو ست داشته باشید چه نه، چه موافق باشید چه نه ، ایشان یک از نفس افتاده اند که جا زده اند به معنی واقعی کلمه !
افاضات جدید ایشان در رابطه با دروغ هایشان در مورد تبلیغات خوبی که من باب مذاکرات داشته اند روحیه ی ایشان را به خوبی بازتاب داده که البته دلیلی ندارد در آینده تغییر موضع ندهند و بازنگردند(البته امید که دروغ ها و جانب داری هایشان حقوق ملت را تا مرز بی بازگشت پایمال نکرده باشد و در آینده سبب آن نشود) و باید دعا کنیم در این روز عظیم خدای مقلب القلوب، عاقبت کارمان را ختم به خیر کند!
پاسخ ها
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
احسنت زهرا خانم شما الان حرف هایت را بدون فحش زدی هرچند تند بود و بی سند اما از خط قرمز ادب خارج نشد و کاش همه از این خط خارج نشویم .رعایت ادب در کلام و انصاف منش پیامبر و اهل بیت معصوم است و شیعه راستین والسلام.
زهرا
|
Germany
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
24
3
خانم آزاده،
خیلی خوبه دغدغه ی ادب رو داشتن ولی بهتر میشه دغدغه ی حق مداری رو هم داشته باشیم!
حرف من بی سند نیست و می تونید به مناظره آقای رسایی نماینده مجلس با ایشون مراجعه کنید که در آن راجع به چرایی صادر نشدن ویزا توسط دولت امریکا در دولت تدبیر(!)و امید(!) برای نماینده مان در سازمان ملل به بحث نشسته بودند…اینجاست که به عمق فاجعه سطحی نگری و از نفس افتادگی پی خواهید برد!
توصیه ام اینه، از کسی دفاع کنید که بشناسیدش!
بحث رعایت ادب هم بسیار به جا و امری دوطرفه است!
زهرا
|
Germany
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
24
2
عجب!
این پرچم معروف اینجا چه می کنه!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
ناراحت نباش نا شناس المانی یادت رفته بود فیلتر شکنت.و خاموش کنی و با ای بی خودت میخواستی بیام بگذاری غافل از اینکه فیلتر شکنت روشن است و برچم المان میفته و اینجوری بود لو رفتی
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
آشناس||۱۸:۳۷ - ... یادت رفته بود فیلتر شکنت.و خاموش کنی ... برچم المان میفته و اینجوری بود لو رفتی....

آشناس پایه نوشته فیلتر شکن من روشن بوده لو رفتم پرچم آلمان افتاده .
پاسخ : اولا شما خودت فیلتر شکمتو همیشه روشن بگذار وگرنه مانند همیشه خضعبلات مینویسی دوسته عزیز.و حالا این کشف بزرگ !!!؟؟؟ تاری خیت!! مال تو هست یا بازهم شاخه ساراییت!!؟؟
اون کشف سارات! در مورد سه حرف لا تین als و یا بفارسی آلز ( منظور بیماری آلز هایمر تو نیست که دائم مینویسی و فقط دو سه روز بعد یادت میرود) با اون کشف که بدجوری به عقب شلیک شد. مثلث برمودات دوسته عزیز شاخه فرنگی آن خودت ( عاشق و دیوانه غرب...) شاخه فر- هنگی آنهم که ساراش یعنی باز خودتی و شاخه نظامیت همان کاربر مهترم ! آلماروس یا باز خودت که بارها به عقب شلیک کرده ای و مدتها هرسه!!مجبور به اختفا شده ای! انسان را به یاد توپ ناصرالدین شاه می اندازد بخوان:
یکی از وزرای ناصرالدین ‌شاه در جریان جنگ‌های ایران و روسیه ادعا کرده بود می‌تواند توپی بسازد که از دارالخلافه تهران، سنت‌پترزبورگ روسیه را با خاک یکسان کند و بعد از چند ماه توپ را آماده کرد و ناصرالدین شاه و بقیه درباریان را برای مشاهده شلیک آن دعوت کرد ولی با شلیک توپ، گلوله توپ درون لوله منفجر شد و خدمه توپ را لت و پار کرد. ناصرالدین ‌شاه با عصبانیت پرسید؛ مردک! این بود آن توپی که وعده داده بودی؟ و یارو گفت؛ قربان! وقتی خودی‌ها را اینجور لت و پار کرده است، حالا تصور بفرمایید که با دشمن چه می‌کند؟...........
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
نقشت لو رفته موندی به چه کنم چه کنم
اولا که زمان ناصرالدین شاه روابط ایران با انگلیس خصمانه تر بود و سران قاجار در ان زمان به روسیه متمایل شده بودند
دوما منظورت از خودیها کیه؟ خودی ای که با جعلیات و هوچی گری و نیرنگ قصد در اشوب طلبی داره خودی که نه نخودی هم نیست
جواب ان ادعای واهیت را هم که مدیریت محترم داد بس چه میگویی؟
صریع برو یک کامنت مضحک با بیرق المانت بزار تا بخوای بندازی گردن من البته یادت نره یه وقت فیلتر شکنتو چک کنی تا دوباره عابروت؟ نره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
جریان جنگهای ایران و روس در زمان فتعلیشاه قاجار اتفاق افتاد و بس از ان جنگهای که انقدر مهم باشند که در تاریخ قید شوند اتفاق نیفتاده بهتره با اطلاعات غلط خودمون سعی در به اشتباه انداختن دیگران نکنیم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
8
11
شما خوب میشی ناشناس۱۸:۳۷، تنها مشکلت توهم توطئه است که با گذر زمان و فهمیدن جای خودت در دنیا و بالاخص بولتن بر طرف میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
نا شناس المانی الان خوب شد فیلتر شکنو خاموش کردی و بیرقت عوض شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
با نگاهی به دو کامنت بالا که گذاشتی و اختلاف 25 دقیقه ای دو کامنت مذبور با هم و با علم به اینکه خیلی بعید است کامنتی با این سرعت ثبت شود وتو ببینی بیرق همیشگیت یعنی المان افتاده و کامنت دومی رو سریع بزاری معلومه کی توطئه میکنه
تو نگران جای من و امثال من نباش و برای ما دفتر محاسبه نزار بلکه مواظب اعمال خودت باش
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
با سلام دوستان
مدت زمان بین گذاشتن کامنت تا درج آن بستگی به زمان دوره ای بررسی کامنت ها داره و امکان اینکه بین گذاشتن یک کامنت تا لحظه درج آن تنها چند دقیقه فاصله باشد خیلی بعید نیست ولی چیزی که خیلی مشخص است این است که متن کامنت های کاربر زهرا بیش از حد مردانه است از دید سیاسی گرفته تا نوع چینش کلمات در جمله ها. من قبلاً هم به این مورد اشاره کرده بودم ولی کاربر زهرا منکر آن شد و من هم چون صددرصد مطمئن نبودم که تشخیصم درست است بنا را به راستگویی کاربر زهرا گذاشتم. به هر صورت انتخاب هر نامی از سوی کاربران به خودشان مربوط است ولی اینکه یکی بیاد خودش رو چند نفر جا بزند خیلی خوب نیست و حس بدی به آدم میده. من از زمانی که سارا خانم کشف کردند که کاربر "als" همان کاربر "شمس" میباشد آنقدر حس بدی بم دست داد که تمام شخصیت و احترامی که برای کاربر شمس در نظر داشتم را به کلی دور ریختم.
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
با سلام ،
جناب پایتخت !
منشاء خطای مورد اشاره ، دقیقا به همان سببی که از سوی کاربر " سارا " تبیین شده بود رخ می داد که علت آن ریشه در فراموشکاری تغییر بموقع صفحه کلید داشت ؛ دلیل تداوم بحث های متعاقب با عنوان کاربری als به این مطلب بر می گشت که به برداشت غیر ضروری تشخیص دادن توضیح تغییر نام کاربری در هر کدام از مباحث پیش آمده و در هر بار تکرار، موارد غیر لازم و ناصحیح تشحیص داده می شد ...
اگر عنایت داشته باشید و با توجه به آرشیو گذشته بولتن ، ملاحظه می کنید که هیچگونه تفاوتی در منطق بکار گرفته شده در تداوم بحث ها با دو عنوان کاربری مورد اشاره وجود ندارد و احیانا با پاس کاری های تصنعی به فضا سازی های مجادله بر انگیز خدای ناکرده به سوء استفاده کاری مبادرت نگردیده است ...
ولی بهر طریق چون اشتباه مطروحه می توانست اجتناب پذیر باشد بنده خودم را موظف و ملزم می دانم از این به بعد به احترام عموم کاربردان و بویژه شخص جنابعالی که علاقمند به آگاهی از دیدگاه های صمیمانه شما بودم کلا و برای همیشه از مباحثات کاربران بولتن خود را کنار بکشم و برای همیشه خدا حافظی کنم .
با پوزش و احترام فراوان به تمام عزیزان بولتن / پیشاپیش موفقیت عموم عزیزان را در تمام صحنه های زندگی آرزو مندم . /
مدیر پایگاه چرا ؟ خداحافظي هيچ كاربري مورد اقبال نيست خصوصا كاربران محترمي كه نظرات صائب و قابل توجهي دارند . اميدوار به ادامه ارسال نظرات شما هستيم .
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
جناب پایتخت
سلام
خود من دربارۀ اینکه این موضوع (که جناب «als» همان جناب «شمس» هستند) را علنی کردم (با این که از مدتها پیش از نحوۀ نگارش آن عزیز متوجه موضوع شده بودم) احساس خوبی ندارم اما شرایط و نحوۀ بحث طوری پیش رفت که موضوع را با کمال احترام به خود جناب شمس اطلاع بدهم.
با این حال و در همان جا از صداقت آقای شمس تشکر کردم که دربارۀ این موضوع فرافکنی نکردند و باز در همان جا نیز گفتم که منتظر نظرات ایشان خواهم بود.
و همچنان به این اصل معتقد هستم که تمام سوءتفاهمات می تواند با ورود صداقت حل شود. امیدوارم ایشان از من رنجشی به دل نگرفته باشند.
جناب پایتخت، اینکه شما می فرمایید با دانستن این موضوع، حس بدی به شما دست داده است شاید قابل درک و پذیرش باشد اما اینکه در اثر این موضوع «تمام شخصیت و احترامی که نسبت به ایشان در نظر داشتید را به کلی دور ریخته اید» قدری زیاده روی به نظر می آید و امیوارم در این زمینۀ فکریتان تجدید نظر بفرمایید.
به هر روی همانطور که پیش از این نیز گفته ام از نظر من ثبت نظرات می تواند بسیار ارزشمند باشد چون به آگاهی کاربران خواهد افزود.
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
جناب شمس
با سلام
از اینکه دوباره نظرات شما را درباره مقالات و نظرات دیگر کاربران ببینم و بخوانم خوشحال خواهم شد. با توجه به توضیح خود شما و همچنین آرشیو مورد اشارۀ شما در بولتن و این مطلب که فرموده اید «چون اشتباه مطروحه می توانست اجتناب پذیر باشد» بنابراین خودتان را از مباحثات بولتن کنار می کشانید نه تنها به خودتان بلکه به کاربران و بولتن نیز کم لطفی خواهد شد.
باور بفرمایید گذشته از تقابلات فکری و دیدگاهی که گاهاً بین کاربران دیده می شود (و کاملاً قابل درک است) از این تصمیم شما اصلاً ابراز رضایت نمی کنم. به عنوان نمونه خدمتتان عرض کنم که چند وقتی است که از جناب «منتظر» کامنتی درج نمی شود و من منتظر دیدن پیامهایشان هستم.
به هر روی منتظر پاسخ و نظر شما خواهم بود.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
با سلام جناب شمس!
شاید حساسیت بنده به مقوله ی دروغ باعث سوءتفاهم بین منو شما شده باشد. اینکه یکی چند نام مستعار داشته باشد فی نفسه بد نیست ولی اینکه یکی بیاید برای هر کدام از این نام های مستعار شخصیت های متفاوت معرفی کند و دیگران را به بازی بگیرد مصداق دروغ به خودش میگیرد و من یکی اعتقاد دارم که به هیچ یک از حرفهای فرد دروغگو نمیتوان اعتماد کرد ولی شما اعتراف میکنید که سهواً این اتفاق رخ داده و کامنتهایی که زیر این دو نام متفاوت گذاشته اید از نظر محتوی کاملاً یکسان هستند و قصد شخصیت سازی متفاوت برای این دو نام نداشته اید لذا منطقی نیست که بخاطر این پیشامد سهوی قصد ترک مباحثات برای همیشه کنید. و جا دارد اعتماد از دست رفته را با تداوم صداقت در گفتار و دیگر ارکان زندگی، باز گردانید.
به امید موفقیت و سلامت برای شما و دیگر دوستان
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
با سلام سارا خانم
صداقت و خوش قلبی در تمام کامنت های جنابعالی موج میزند که نشاندهنده ی سلامت جسمی و روانی شماست که امیدوارم تا ابد این دو خصوصیت با شما همراه باشد.
دقیقاً همچون شما من هم حس میکنم که جناب شمس از من رنجیده اند که مسبب اصلی آن خود جناب شمس میباشند و ایشان که خود را صاحب نظر میدانند باید به این امر واقف باشند که برخی از افراد جامعه چقدر به ریا و دروغ حساس شده اند و لذا باید مواظب بود. مثال بارز آن افشا شدن مسایل رضازاده است که تمام موفقیت های ورزشی اش زیر سوال رفته و چهره ی نامناسبی را از خود به یادگار گذاشته است! البته بخاطر فرافکنی های رضا زاده در به نمایش گذاشتن دیگر موارد در هنگام مسابقات، همان زمان قابل پیش بینی بود.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
با سلام ،
بولتن را دوست دارم چون کاربران پای ثابت آن حتی نسبت به شائبه متهم شدن خود به فریب و دروغ سایر دوستان اعلام انزجار و دوری می کنند و به این گونه اتهامات حساس هستند.
آنها هر چند که با همدیگر صرفا در فضای مجازی آشنایی بهم آورده اند ولی بهتر از هر کس دیگری بر این امر واقف هستند که اسامی و عناوین استفاده شده صرفا استعاره ای برای خطاب شدن از سوی دیگر عزیزان برای دریافت نکته نظرات سازنده آنها برای تصحیح و توسعه دیدگاه ها و جهان بینی ها است.
این امر نشان می دهد که غالب بازدیدکنندگان و کاربران بولتن، افرادی اخلاق محور با خصوصیات اعتقادی ارزشمند محسوب می شوند.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
به جناب شمس
مدیر پایگاه , چرا ؟ خداحافظي هيچ كاربري مورد اقبال نيست خصوصا كاربران محترمي كه نظرات صائب و قابل توجهي دارند . اميدوار به ادامه ارسال نظرات شما هستيم .


با سلام خدمت مسئولین محترم سایت وزین بولتن و سایر بزرگواران .
همچنانکه هفته قبل در کامنتی بالاجبار از کاربر محترمه زهرا خانم تقاضا نمودم به هیچ عنوان به نظرات چه مثبت و چه منفی فعلا جواب ندهید و طی نامه بلند بالائی که خدمت مسئولین گرانقدر بولتن نوشتم متذکر شدم متاسفانه قصد برهم زدن بین کاربران بسیار نزدیک است و دقیقا نقشه راه چند ماه قبل در راه تکرار است و آنروز به بهانه دو آی پی مختلف تهمت به مدیر سایت زده شد که ایشان شهادت داده اند که دو نفر مختلف هستند و شروع به تاختن نمودند و از آن خواستند 11 سپتامبر درست کنند و امروز ناجوانمردانه به بهانه نام شمس و als در حال حمله به کاربران دیگر و همگانی کردن مشکل هستند تا اوضاع را شلوغ کنند زیرا هرچه شبانه روز کوشش نمودند با تمام تهمت ها و دروغها و لیست کذائی بلند بالا کاربران کرد و آذری را بشورانند نتوانستند فلذا شگرد دفعه قبل تکرار شد .....اینجانب تمام این مراحل را دفعه قبل مستند نوشتم و اینبار هم همان کار را انجام خواهم داد با این تفاوت که به یقین و ایمان من اینبار هزاران بار بیشتر اضافه گردید """ زیرا من خود میدانم که تا کنون ونه در آینده زیر بار این ذلت و بدبختی و درمانده گی نخواهم رفت که به جای کسی کامنت بنویسم و این دقیقا نقطه مثبت بنده نسبت به سایر کاربرانیستکه ازدور نظاره گرند زیرا ممکن است آنها شک کنند ولی من این شک را ندارم زیرا خودم میدانم کجای کار هستم لذا با تمام قدرت و بیش از پیش ادامه میدهم و از این بادهای ناهمگون خللی در اراده ام ایجاد نخواهد گردید . این گونه بحث ها ممکن است سالها بطول انجامد لذا بایستی یا از آن خارج شد یا دقیقا ادامه داد ..................................

و اما آن یکی نحوی به کشتی در نشست.....!.....گرتو محوی یکسره در آب ران
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
هیچکدام از کاربران مانند اینجانب تا کنون از طرف چندین یکنفر ماهها تحت انواع تهمت و اهانت و بهتان نبوده است. باور بفرمایید اگر صد برابر هم شود باکی نیست .این تازه اول کار است .
واما تهمتی ناجوانمردانه که محترمانه!!!؟؟؟ به شخصیتی دوست داشتنی مانند جناب شمس زده شد و با بزرگ منشی و آقائی ایشان و گذشت ایشان فعلا مسکوت ماند این بهانه ای بیش نبود تا اوضاع را همگانی کنند .آنوقت هایی که کاربر پایه تخت را کسی نمیشناخت و هنوز سارائی!!! ایجاد نشده بود ایشان مطالبشان را با نام شمس و یا در als بولتن مینوشتند و کسی آنرا مستمسک قرار نمیداد.بخوانید:

زبان و هویت آذری؛ هر روز شکوفاتر از دیروز فروردين ۱۳۹۳
شمس| | ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
با سلام..... در همین تهران و در خیلی از شهرهای دیگر خیلی از استادان دانشگاه ها و مدارس عالی ، دبیران دبیرستان ها و معلمین آموزش و پرورش زبان مادری شان غیر فارس و غالبا ترک، کرد، گیلک و ...
و در همان مقاله :
پاسخ ها als " ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱ "
با سلام،
...محض اطلاع شما، بصورت مختصر عرض می شود:
نقش شاعران ، نویسندگان و ادبای برآمده از جغرافیای منطقه آذربایجان در ادبیات زبان فارسی از دیرباز غیرقابل انکار است و خاقانی شیروانی، نظامی گنجوی، پروین اعتصامی و .....
پس اگر مطلب کج فهمی و یا سوء برداشت بود حداقل نزدیک به یکسال و اندی همین نمونه ها ادامه نمی یافت.......................................
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
کسی قصد شوراندن قومی نداشت قصد تنبیه اهانت کننده به این اقوام شریف بود ولذا در محضر قاضی دادگاه هم مجرمین یاد گرفتند با شیوه های مرسوم دلایل و مدارک را کتمان کرده بحث را وارد مجرای احساسی کنند و اگر دیدند شرایط به نفعشان بهبود یافت حتی به گرفتن دست بیش نیز اقدام کنند
متاسفانه ناشناس المانی چند ماهه این بازی رو شروع کرده و با گذاشتن کامنت و جعل اسامی خواسته مخالفین خودشو محکوم کنه البته ما باید یاد بگیریم همیشه همه با نظرالت ما موافق نیستند و ما باید حضور مخالفین نظرات خویش رو هم قبول کنیم
البته که توهینهای کاربر ناشناس المانی تماما ثبت شده ایشان حتی در شب عاشورا نیز اقدام به جعل کامنت و انداختن تقصیر ان به گردن بنده رو داشت
البته که بنده چندین قبل هم گفته بودم ایشان بجای چندین نفر کامنت میگذارد و نحوه حرف زدن ایشان با واژه های نه چندان مودبانه همچون کوچولو بی سواد ستون 5 دشمن و در بهترین حالت کنایه همراه بوده
چیزی که باعث شد بنده وارد بحث با ایشان شوم توهین به کاربری اذری زبان از طرف ایشان بود که واقعا بنده ناراحت شدم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
پایتخت||۱۸:۰۹ مدت زمان بین گذاشتن ....

جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف می‌شکند بازارش

حدیث بندگی و کیش شخصیت ناشناس|Germany|۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
سرکارخانم سارا ۱۳:۱۲ اگر توجه نموده باشید بنده در این مدت........
سارا|| ۱۳:۴۶ - سرکار خانم زهرا سلام شما خود بهتر از بنده به این
کاربر پایتخت بنظر شما اول این متنی که آقا سارا! برای زهرا خانم نوشته خیلی مردونه نیست!

کاربر پابه تخت ۱۸:۰۹نوشته :-..... متن کامنت های کاربر زهرا بیش از حد مردانه است. ..... به هر صورت " انتخاب هر نامی از سوی کاربران به خودشان مربوط است "( ولی نه اینکه خودشان را سارا خانم جابزنند!!! و خاهره! خوبم خاهره !خوبم راه بیندازند) ولی اینکه یکی بیاد خودش رو چند نفر جا بزند خیلی خوب نیست (خیلی خوب نیست؟؟ نه جانم کاملا بی وجدانیست و خلاف اخلاق و خلاف انسانیت و مشکل ما هم با شما همین است پایه!! ) و حس بدی به آدم میده . فکر نمیکنم شما احساسی بدی از کارهایت داشته باشی وگرنه ادامه نمیدادی . من از زمانی که سارا خانم !!!؟؟؟ کشف کردند!!!!؟؟؟؟ که کاربر "als" همان کاربر "شمس" میباشد آنقدر حس بدی بم دست داد که تمام شخصیت و احترامی که برای کاربر شمس در نظر داشتم را به کلی دور ریختم....اصلا اینطور نیست چون خودت خوب میدانی جناب شمس شخص بزرگواریست و تو خودت این معرکه را حساب شده راه انداختی لذا حس بدی نسبت به ایشان نداری برعکس اگر وجدان داشته باشی از این عملت بایستی خجل باشی پایه جان دوسته عزیز! دوست عزیز!
متاسفانه کاربر پابه تخت تمام ایرادات و انتقاداتی که کاربران از او مینمایند را در فرصتی که خود تشخیص!!! میدهد یا به کاربران مربوطه و یا به کاربرانی که به نوعی با نظراتش مخالفت کرده اند نسبت داده و سعی میکند مظلوم نمایی نموده و جو را بدست گیرد.و این بارهاست تکرار شده و در آینده هم تکرار خواهد شد
اینجانب با اطمینان کامل برای کاربرپایه تخت به شرح فوق حدیث بندگی و کیش شخصیت ناشناس|Germany|۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
نوشتم (کاربر پایتخت بنظر شما اول این متنی که آقا سارا! برای زهرا خانم نوشته خیلی مردونه نیست!) و اکنون آنرا به کاربر زهرا خانم نسبت داده و به نوعی به جناب شمس .
ناشناس
| Switzerland |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
کاربز المانی
دلایل اینکه هیچ کسی در بولتن مانند تو مورد هجوم قرار نگرفته بشرح زیر است
اولا کسی در بولتن به مقدار تو اسم و بیرق و شخصیت جعلی ندارد و البته هر که با مش بیش برفش بیشتر
دوما کسی مانند تو در بولتن علیه منتقدین خویش جبهه گیری نمیکند
سوما کسی در بواتن مانند جنابعالی نظرات خودشو به زور به دیگران تحمیل نمیکند
چهارما کسی در بولتن به اندازه تو به اشخاص قومیتها و گروههایی مانند ترکها کردها بزشکان دارندگان خودروی برای و ... توهین نمیکند
بنجما کسی در بولتن مانند جنابعالی بدون مدرک به کسی تهمت نمیزند
ششما سخنانت همیشه تکراری بر از نفرت کینه غرور کاذب ادعاهای واهی میباشد
هفتما نوع نگارشت به خواننده اینو القا میکنه که بنوعی حس برتری طلبی و ریاست طلبی داری انگار از جایگاه برتر سخن میگویی مانند نامه مدیر یک شرکت به بخشهای دیگه اون سازمان
هشتما نوشته ای که بدور از حفظ ادب باشه متقابلا با بی ادبی روبرو خوهد شد
ناشناس
| Switzerland |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
ماه هیچ وقت بشت ابر نمیمونه همینطور که در این مقاله نموند و سره از ناسره نیرنگ از صداقت راستگویی از دروغگویی تمیز داده شد
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
7
19
چقدر خنده دار و در عین حال غم انگیزه طرف صحبت شدن با برخی افراد،هر چند تلاشم بر اجتناب و دوریه ولی تقریبا ناگزیره چنین موقعیت هایی!
من یکبار گفته بودم در گذشته که مشکل شما پایتخت؛ خانم یا آقا بودن من نیست، بلکه افکار منه و توصیه کردم که معاشرینتون رو عوض کنید تا دیدگاهتون راجع به خانم ها تغییر کنه و خانم ها رو در موقعیت ضعف تصور نکنید! البته هر کس با توجه به روحیات و ویژگی های اخلاقیش معاشرینش رو انتخاب می کنه و افراد، مشابه خودشون رو جذب می کنن و اتفاقا بنده هم تصورم راجع به نظرات شما که بسیار سطحی و ظاهربینانه است به یاد نظرات افراد بیسواد و سطحی که بهش اصطلاح "خاله زنکی" اطلاق میشه می افتم که فارغ از بحث جنسیت هست!
جناب آقای شمس،als ، … در کمال احترام اجازه ی پاسخگویی از جانب شما رو به خود نمیدم هر چند مایل به دفاع از دوستان فهیم ،با سواد و متشخص هستم ولی فکر می کنم اگر نیازی ببینید بهتر و کامل تر از من پاسخگو خواهید بود!
"در بیابا گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور"
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
7
15
البته سکوتم در مواجهه با ناشناس روسی با پرچم کشورمان دلیلی جز قطع امیدم از ایشان نیست!
دلیل دیگری ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
البته که اقا زهرا من قبلا هم عرض کرده بودم که تو همان ناشناس المانی هستی ولی فکر میکردم که نا شناس المانی گاها با اسم تو کامنت میگذاره ولی الان دیدم تو خود ایشانی و نحوه ثبت کامنتت را عمدا طوری میگذاری تا زیر کامنت مذبور قرار نگیرد تا بلکه همه فکر کنند شخصی دیگری
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباسو؟؟؟؟
ناشناس
| Switzerland |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
قطع امید از من؟
چرا مگه من با جعل اسامی بجای چندین نفر کامنت میگذاشتم؟
مگه من با استفاده از فیلتر شکن با اسامی و بیرقهای جدید کامنت میگذاشتم؟
مگه من بودم به دیگران اتهامات بدون مدرک میزدم؟
بهتره بجای خودزنی کامنتی و ناراحتی از بنده و فیلتر شکن از اعمالت ناراحت باشی و اینو بدون ماه هیچ وقت در بس ابر نمیمونه
نمیدونم با چه اسمی صدات کنم زهرا یا سارا یا ناشناس المانی یا بی بی یا منتظر و کلی اسامی دیگه که داشتی ولی اساس کائنات طوری طراحی شده همیشه خوبی بر بدی بیروز خواهد شد
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
ناشناس Switzerland ۱۳:۱۰ -

کاربزآلماروس در جواب دلیل منطقی بانو زهرا خانم با منطق کودکانه همیشگی خود مطلبی را نوشته که تصحیح شده آنرا تقدیم مینمایم.
نوشته قطع امید از من؟
چرا مگه من با جعل اسامی بجای چندین نفر بد کامنت میگذاشتم؟مگه من با استفاده از فیلتر شکن با اسامی و بیرقهای جدید بد کامنت میگذاشتم؟مگه من نبودم که به دیگران اتهامات بدون مدرک میزدم؟
در همین صفحه با نام پایه تخت و ساراش و چند بــــرچم ببخشید من زور بــرچم اصلا شاخه نظامی ما پ نداره از دوشاخ دیگر پ دار مگه من بد کامنت بجای دیگران نوشتم.
و کاربز آلماروس در آخر نوشته :
و اینو بدون ماه هیچ وقت در " بس " ابر نمیمونه .نمیدونم اینبار با چه اسمی کامنت بنویسم زهرا یا سارا یا ناشناس المانی یا بی بی یا منتظر و کلی اسامی دیگه که داشتم ولی اساس کائنات طوری طراحی شده همیشه خوبی بر بدی " بیروز " خواهد شد .لذا بایستی دنبال" بــــرچم "و بیرق خوبتری بگردم. من به تجربه اعتقاد دارم و تجربه خطا نمیکنه به تجربه ثابت شده "بـــرجم " آلمان بیشتر تو چشم میزنه لذا از این به بعد زیر "برچم" آلمان راحت به جای کاربر آلمان ی کامنت مینویسم.کی به کیه چرا که ننویسم از تلمبز نزدیک علماع ع !! که سخته تر نیست. و یا از به خارج ( از منزل) رفتن که سخت تر نیست؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
کاربز المان نازی
دیگه بر همگان معلوم شده جاعل کامنت و تهمت زن کیه اگه دلیلی برای ادعاهای واهی و بی اساست داری میشنویم وگرنه وقت کاربران عزیز رو با مضخرفاتت نگیر که کاربران مانند تو بیکار نیستند و انقدر صادق هستند که از جاعل ها بدشان بیاید
اولا برچم خوبتر برچم ایران عزیزه نه المان دوما انتخاب برچم توسط سایفون انجام میگیره و فرد در مختار نیست که انتخاب کنه مگر اینکه همانند تو با فیلتر شکن و جعل عناوین بیاد مثلا مانند بالا که رسوا شدی
بیشنهاد میکنم تهمتهاتو بسوی علما دراز کنی چونکه اخر بشیمان خواهی شد در دو دنیا
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
4
14
اتفاقا در فضای بوجود اومده بنده هم ترجیحم بر اینه که برای همیشه از مباحث مطروحه در بولتن کنار بکشم که بارها اینکار رو انجام داده ولی بنا به دلایلی باز برگشتم!واقعیت اینه فضای بوجود اومده و حضور برخی اشخاص که تنها کارشان ایجاد حاشیه برای سایرین هست هوا رو به شدت مسموم کرده!
برای روشن شدن اذهان برای بار اول و آخر عرض می کنم که من هرگز در عمرم از فیلترشکن استفاده نکردم چرا که لزومی به این کار ندیدم و در حال حاضر حتی روش استفاده از آن را نمی دانم چرا که تجربه استفاده از آن را ندارم و همانطور که گاهی پرچم رومانی در نظراتم نمایش داده میشد اینبار پرچم آلمان نمایش داده شد!

صراحتم گاهی خیلی تلخ می کنه کلامم رو،ولی سعیم بر بیان حقایق بوده!
البته من هیچ وقت نتونستم یا شاید نخواستم مثل جناب "شمس" با مدارا و پخته گفت و گو و بحث کنم!
متأسفم!
مدیر پایگاه در كل همه ما بايد تحملمان را بالا ببريم و افزون بر رعايت احترام ديگران گاهي تندي آنان را غمض عين كنيم . ديكته نا نوشته غلط ندارد وهر كس در هر كجا كلمه اي بگويد يا بنويسد يا كاري انجام دهد عواقب مثبت و منفي خواهد داشت و اين كاملا طبيعي است وكساني كه اهليت فكر و سوال و عمل دارند جانانه از آن استقبال مي كنند . سكوت و سكون قبرستاني هيچگاه خوب نبوده و غوغاي زندگي همواره شيرين است .
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
سرکار خانم زهرا
سلام
همانطور که پیش از این نیز در کامنتهای بالا گفته ام به نظر من سوء تفاهماتی که گاهاً بوجود می آید می تواند با حضور و ورود صداقت مرتفع گردد. از اینکه توانستید این موضوع را صادقانه بیان کنید ممنونم. شما می توانید تلاش بیشتری داشته باشید که گفتگوها و بحثهایتان را با «مدارا و پخته» تر و با متانت بیشتری ادامه بدهید. من با نظر بولتن کاملاً موافق هستم.
به هر روی از دعای خیری که پیش از این برای من کرده اید سپاسگزار هستم و امیدوارم که (اگر نه با صحبت من یا بولتن بلکه) با تصمیم خودتان به ادامۀ ارائۀ نظر در بولتن بپردازید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
با سلام ب این کمبین خداحافظی که براه افتاده جدی نیست چون با این اسم نشد اسمی جدید و کارهای عجیب مواجه خواهیم شد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
با سلام ،
دوست ناشناس 22:59 !
فرمایش جنابعالی وارد نیست یا بعبارت دیگر توجه شما بیشتر به نیمه خالی (لیوان) معطوف است .
مواردی که در چند روز اخیر بین دوستان بولتن مطرح شده بیشتر از همه چیز ، از دیدگاه فرهنگ وفاداری به ارزش های اجتماعی و اخلاق مداری و یا آن چیزی که در غرب به آن "سوشیال اِتیک" اطلاق می شود حکایت دارد و نشان می دهد که هرچند بنا به امکانات فضای مجازی، افراد می توانند با اسامی متفاوت و مختلف به درج نظرات خود مبادرت نمایند ولی همین افراد نسبت به شائبه متهم شدن خود به فریب و یا توهم زائی ، حساس و نسبت به آن بیزاری و اعلام برائت می کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
دوست عزیز جناب علی تمام گفته های شما متین ولی زمانی که خود متهم اکنون تا کمی قبل مدام همین اتهام را به مخافان خویش البته بدون اثبات و مدرک میزد ایا این سخنان شما را قبول داشت؟ البته که نباید بدون مدرک به کسی تهمت زد و ما هم چیزی نگفتیم تا کسی ناراحت شود فقط بهترین مدرک مدرک زبان کامبیوتر هست که بر خلاف انسان تقلب را نمیشناسد و میشه گفت صادق است
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
با سلام ،
دوست ناشناس 16:28 !
مستحضر هستید که در صورت فقدان تقوا ، همین ابناء بشر در عصر نوآوری ها فنآوری ها بزرگترین خلافکاری را با برنامه ریزی و بهره گیری از همین زبان ماشین بانجام می رساند !؟ بشر آفریده ای است که حضرت باریتعالی بعد از خلق وی ، آفرینش آنرا بخودش تبریک گفت و بهترین آفریدگاران قبلی خود (ملائک) را برای تکریم از او به سجده فرا خواند و همه فرشتگان به او سجده کردند الا ابلیس ...
و برای همین است که در همه حال از شر شیطان رجیم ، فقط به او (الله) پناه می بریم.
در یک برداشت عمومی می توانم اذعان کتم که عموم کاربران بولتن ، انسان های فرهیخته و پاک سرشتی هستند که اساسی ترین دغدغه آنها برخورداری از یک اتمسفر و فضای مناسب جهت مبادله افکار پسندیده و توصیه شده در شرع انور است.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
بله جناب علی ولی بشر برای بهبود اهداف خویش و استفاده از کامبیوتر برای محاسبات دقیق مجبور شده زبان صداقت و محاسبه رو و نه تقلب رو وارد محاسبات کامبیوتر کنه و اما انسان میتونه هم بالاتر از جایگاه فرشتگان قرار بگیره و هم خیلی بایینتر از حیوانات وحشی قرار بگیره همین مساله حق انتخاب باعث این همه تفاوت میشه ولی کامبیوتر حق انتخابی نداره و همون برنامه رو اجرا خواهد کرد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
جناب علی احساس میکنم با کنایه و حس انتقام صحبت میکنی و ادبیاتت به زبان کاربر المانی همون زهرا خانم خیلی شبیه هست یا شاید هم تثلیث...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
با سلام ،
سرکار خانم زهرا !
اینکه در یادداشت اخیر اشاره داشته اید :
"... همانطور که گاهی پرچم رومانی در نظراتم نمایش داده میشد اینبار پرچم آلمان نمایش داده شد!"
و چون قبلا هم در یادداشت 12:44 مورخ چهارم آبان ماه اظهار داشته بودید :
"عجب! / این پرچم معروف اینجا چه می کنه!؟"
باحتمال قریب به یقین می توان اظهار داشت که کامپیوتر مورد استفاده شما توسط فرد یا افراد دیگری هم بصورت های مشترک مورد استفاده قرار می گیرد و آن افراد برای بازدید از برخی سایت ها از "فیلتر شکن" استفاده می کنند بترتیبی که در پایان کار خود خارج کردن نرم افزار فیلترشکن از مسیر ارتباطات را فراموش می کنند .
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
با سلام ،
سلام به همه دوستان بولتن ! با اجازه جای دوری نرفته بودم ! همین پشت در بودم شاهد صدیق اش هم همین بولتن است که کارت قرمزی برای بایستگی و ایستادگی داد ...
عرض می شود مطلبی را که کاربر "زهرا" خانم مطرح کرده اند به تعبیر رفیق " آلمان"ی ، جنبه "تثلیث"ی یا همان ثلاثه !؟ ببخشید به زبان خودمان جنبه سه وجهی را دارد؛ که بهر ترتیب و مثل همه همیشه یکی از وجوه آن به کاربر عزیز معرف حضور همگی یعنی همین"پایتخت" خودمان معطوف است ؛ ایشان یکبار فرمودند که اروپایی جماعت اصلا دروغ و دغلبازی در کارشان نیست و این فرهنگ مذموم اختصاصی فرهنگ دیگر کسان است که بنده در اینجا از بیان "مصدر" بکار برده شده از سوی ایشان معذورم ولی رفیق "آلمان"ی با آن طنز های گزنده اش در آن موقع قاطعانه مچ گیری خوبی کرد و بعد مابقی ماجرا ها که داستانی بلند داشت ...
حال چون بحث از دستکاری برخی از ابناء ناخلف بشر در زبان ماشین پیش آمد ، یاد آوری کنم از دستکاری های سازمان یافته در همین زبان ماشین ، زبان بسته سخت افزار کنترل محصولات تولیدی بتوسط همان شرکت معرف حضور ، که فکر کنم از قضای روزگار ، "پایتخت" هم بهتر از همه ما با آن حشر و نشر داشته و حتی باحتمال در سیر آفاق خود با برخی از ابوابجمعی آن آشنایی های داشته و حضور بهم رسانیده !؟ و آن اینکه :
بنا به افشای خبرگزاری ها ، شرکت آلمانی «فولکس‌واگن» مسئولیت 11 میلیون خودرو ساخت خود در سراسر جهان را که دارای نرم‌افزای دستکاری شده برای ارائه اطلاعات ناصحیح در نتیجه آزمایش‌های میزان آلایندگی هوا بوده اند را بعهده پذیرفت . شرکت فولکس واگن پیش از این از تخلف در 482 هزار خودرو در آمریکا خبر داده بود اما امروز اعلام کرد که 11 میلیون خودرو در سراسر جهان با این مسئله دست به گریبانند...
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
با سلام مجدد ،
اضافه می کند که با خواندن خبر مربوط به فریب کاری ها و دغلبازی های فولکس واگن در بازار خودروئی ، احتمالا در اذهان معمول موضوع افشاء و قبول مسئولیت به صدق عمل و رفتار شرکت فولکس واگن ( این استعاره وام گرفته شده از جناب "پایتخت" در مورد اروپائی جماعت می باشد که اخیرا از سوی ایشان کشف و به ثبت تاریخی رسانیده شد) تسری و تعمیم داده شود در حالی که باید عنایت داشت که اصل افشای خبر ، به اقدامات پیگیرانه انحصارات و شرکت های رقیب بین المللی در محافظت از بازار های داخلی خود بویژه در کشور های آمریکا و انگلستان معطوف است تا در جنگ گلادیاتورها ( البته به احترام "پایتخت" این اصطلاح بکار برده شده چرا که مناسبت داشت که از همان عبارت "جنگ گرگها" استفاده می شد) این شرکت را نقره داغ کنند بترتیبی که : " دیگه فک نکنه همینطوری می تونه سرش رو پائین بیاندازه و به بازارهای رقیب داخل بشه !؟ ...
اما باقی خبر ... پس از اینکه فولکس واگن پذیرفت که از سال 2009 ، نرم‌افزارهایی در فولکس واگن و آاودی (AUDI) قرار داده است، تا در اندازه‌گیری دود اگزوز دست‌کاری شود، انتظار می‌رود که جریمه‌ای 18 میلیارد دلاری در انتظار این شرکت آلمانی باشد. کاهش ارزش سهام این شرکت، از دیگر پیامدهای افشای تقلب شرکت آلمانی خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
2
7
حالا شما که سوئد را با نروژ و ......اشتباه نمی گیری مثلأ کجا ..........لا اله الا الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
حداقل آقاي زارعي وطنش و دينش را به غرب و دنياي غرب نمي فروشد . لااله الا الله را هم اينجاها هزينه نكن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
بسیار برایت متأسفم که هنوز به این درک بالا نرسیدی که ذکر یگانگی پروردگار همه جا و همه وقت جایز است. هزینه اش هم توشه ای کوچک برای آخرت. جنابعالی یاد بگیر امری نظر نده و نقطه نطر خودت را ابراز کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
درسته روي پرچم عربستان هم اين جمله نوشته شده است ناشناس درك بالا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
عربستان هم مثل تو هیچ درکی از مفاهیم نداره !
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
5
15
سلام،
جناب آقای علی،
بنده موقتا مدتیست با گوشی همراهم بولتن را مطالعه می کنم، اما در گذشته بیشتر از کامپیوتر استفاده می کردم برای اینکار!
خیلی هم مهم نیست!
از طریق امواج وایرلس که اشتراک گذاشته شده بود کانکت شده بودم و ممکن است از فیلترشکن استفاده شده باشد،هر چند بعید است!
مهم علم خداست که به اعمال ما احاطه دارد و از نهان و آشکارمان مطلع می باشد!
بحث پیش رو بدین دلیل فرسایشی شده که در برابر دلیلی که می آوردیم، استدلالی وجود نداشت و هر آنچه هست و بود حدس و گمان و تکیه بر تجربیات شخصی بود!
من، شما ،جناب شمس،ناشناس آلمانی از قدیمی ترهای بولتن هستیم نسبت به کاربران دیگر که در این بحث ورود کرده اند و نمی فهمم آنزمان که ایشان نبودند و ما با چالش و بحثی مواجه می شدیم و هرگز چنین شرایطی پدید نیامده بود کجا بودند که متهم به فریبکاری شده ایم!؟
مگر نه اینست که …همه را به کیش خود پندارد!؟
شاید در مواردی به دلیل اشتراکات فکری در یک گروه دسته بندی شویم ولی اتهام شخص واحد بودن به کاربران با سابقه ی بولتن نشانه ی تهور و یا سادگیست آنهم از جانب شخصی که طبق مدعای خودش تنها چند ماه است که به خوانندگان بولتن پیوسته!
من بعد برای نوشتن کامنت از این عنوان استفاده می کنم تا تشابه اسمی کسی را دچار سوء تفاهم نکند!
ضمنا از تاریخ درج نظرم در این یادداشت، در مقاله یا یادداشت دیگری کامنت نگذاشته بودم!
با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
میشه راحت فهمید داری با اسامی جعلی دیگر و ارائه دادن موضوعاتی مانند استفاده دیگر اعضا از وسایل شخصی تو مانند کامبیوتر و موبایل و مظلوم نمایی میخواهی خودتو بیگناه جلوه بدی البته که از نظر همه قضیه مشخص شده و لزومی به این کارها نیست
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سرکار خانم زهرا
سلام
از این که تصمیم گرفته اید دوباره به جمع کاربران بولتن بیایید و ثبت نظر بفرمایید خوشحال هستم (و دلیل آن را بارها گفته ام که درج و ثبت نظر، ارزشمند است چون به آگاهی کاربران خواهد افزود).
سرکار خانم زهرا، من تاکنون دربارۀ شما و اینکه شما با برخی از کاربران، شخص واحدی هستید کلامی نگفته ام چون نحوۀ نگارش، ورود احساس در متون و وجود لطافت در عین صراحت در کلام شما نشاندهندۀ این است که شما سرکار خانم زهرا هستید. کارهای ناشناس با پرچم آلمان هم به خودشان مربوط است و ایشان را با افکارشان تنها گذاشته تا غرقۀ ذهن پریشان خود باشند.
و اما نکته ای را که دربارۀ جناب «شمس» یا همان «als» بیان شد و «مورد تأیید شخص ایشان قرار گرفت و غیر قابل انکار است» که دیگر واضح است. در بیان آن ماجرا، اگر دقت فرموده باشید وقتی که من داستانی آشنا را برای جناب «شمس» تعریف کردم که: روزی یک نفر می خواست کامنت بگذارد و نام «شمس» را برای خود انتخاب کرد و داستان تا اینجا پیش رفت که نام جدید او شد «als» و ادامۀ ماجرا...
امّا ادامۀ ماجرا را نگفتم چون می خواستم برای بازگشت جناب «شمس» یا «als» حداقل یک راه (یک اسم کاربری که از قبل توسط ایشان مورد استفاده قرار می گرفت) محفوظ بماند. با کمال احترام به درایت شما، امّا متعجب هستم که چرا شما متوجه این موضوع نشده اید که کاربر مورد خطاب جنابعالی در همین کامنت، جناب «شمس» هستند. بله! ......................
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
با سلام ،
ناشناس عزیز 19:58 !
می فرمائید : " ... میشه راحت فهمید داری با اسامی ... " و نتیجه نی گیرید که "... میخواهی خودتو بیگناه جلوه بدی...".
عرض می شود : " مثلا ، بنده نوعی بعنوان یکی از کاربران روزانه بولتن ، هیچ علاقه ای برای انرژی گذاشتن به این نوع (فهمید)ن ها ندارم چرا که حتی با فبول (فرض) وقوع چنین احتمالی ، عقیده ام بر این است که بطریق اولی و به هر اندازه که در قالب نظری مباحث مطروحه جدلی تر صورت پذیرد می تواند بصورت های محکم تر و قاطع تری به روشن شدن گوشه و زوایای پوشیده قضایا در اذهان (افکار) عمومی منتهی ئ راهنمایی گردد ؛ مثال شاهد آن ، ترتیبات جریان مباحثات آزاد در حوزه علوم ( و در اینجا در محضر بولتن که خدا آنرا برای ما حفظ و پایدار کند) است که ضرورت دارد پرسشگر جماعت برای رسیدن به یقین ادراک، هر مطلبی را از دریچه و زوایای مختلف مورد واکاوی ، کند و کاو و مورد بررسی ها قرار دهد ...". بالطبع چون در فضای مجازی جریان افکار بصورت آزاد جریان دارد و تعداد وسیعی بازدیدکننده آنرا ناظر و مورد مطالعه قرار می دهند دایره احترام به ارزش ها و استاندارد های مورد قبول در همه حال بایستی مطمح نظر باشند مضافا اینکه کارت قرمز های بولتن که در اصل بایستی آنها را برای سبز کردن معابر عبور آزاد تلقی کرد بنوعی هدایتگر جریان صحیح مباحثات تلقی می شوند.
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
"من، شما ،جناب شمس،ناشناس آلمانی..."
از نظر نگارش "کاما" دقیقاً باید بعد و چسبیده به کلمه یا قید آورده شود و کلمه ی بعدی باید به اندازه ی یک حرف فاصله با کاما داشته باشد که از این نظر قسمت ابتدایی جمله ی آورده شده صحیح است "من، شما" ولی کاما بعد از "شما ،" با فاصله آورده شده! و به غیر از این کلمه ی بعدی چسبیده به کاما آمده است! که دو اشتباه پشت سرهم دیده میشود! در ادامه "،جناب شمس،ناشناس آلمانی" کاما چسبیده به کلمه ی قبلی آمده است که صحیح است ولی در کلمه ی بعد از کاما فاصله رعایت نشده است! این گونه بی دقتی ها در نگارش ناشناس آلمانی همواره دیده میشود! با اینکه بارها به ناشناس آلمانی تذکر داده شده که "حدث" صحیح نیست تنها تا چند کامنت "حدس" را درست مینویسد ولی بعد از مدتی فراموش کرده و "حدث" را در جملاتش دوباره می آورد! البته تا به حال دیده نشده که کاربر "زهرا" حدس را اشتباه بنویسد! و نمیتوان صددرصد گفت که کاربر "زهرا" خوده کارشناس ناقلای آلمانیست با اینحال خانمها اگر نگارش صحیح را بدانند تقریباً بعید است که یکبار از نگارش صحیح استفاده کنند و بار دیگر آنرا رعایت نکنند و این خصلت در آقایان دیده میشود! چون تنها 5 درصد از آقایان هستند که همواره نگارش صحیح را رعایت میکنند و به درستی چیزی که میدانند پایبند هستند ولی در خانمها اگر نگارش صحیح را بدانند 99 درصد به آن پایبند هستند.
ایکاش وقتم محدود نبود تا با مقایسه ی کارشناسانه ی کامنت های کاربر زهرا با ناشناس آلمانی با قاطعیت میگفتم که این دو یکی هستند یا نه، البته نه بخاطر مهم بودن کاربر زهرا بلکه بخاطر مهم بودن کشف حقیقت و صداقت.
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
با سلام ،
سرکار خانم سارا !
با آن کشف موصوف یک گل سه امتیازی را تقدیم حضور باید کرد هر چند که ماجرا مسبوق به سابقه بود و امتیاز کشف اولیه آن به حدود سه سال قبل باز می گشت. آنروزها در همین صفحه اجتماعی پر بار بولتن ، با گروه انبوهی از کاربران که موافق موضوع "سرباز پیمانی" بودند رخ داد . از قضا مباحثات بسیار جدی و بصورت های سازنده ای جریان داشت که این مطلب توسط یکی از آن عزیزان که ازقضای روزگار بعدا معلوم شد خودش سرباز فراری با غیبت پانزده ساله بود کشف گردید ؛ شایان ذکر است که در آنجا هم بنده با حدود بیست نفر از کاربران پر انرژی مخالف و عمدتا فراری از خدمت سربازی وارد بحث بودم و واقعا هم انبوه و تنوع مسائل مطروحه موجب شده بود که تا در چند مورد تغییر صفحه کلید را فراموش کنم ...
ولی نمیدانم چرا این کامنت اخیرتان که خطاب به سرکار خانم زهرا در معرفی اینجانب بعنوان مصدر مصداق خطاب ایشان تهیه شده ، من را به یاد آن کامنت پر مفهوم رفیق آلمانی انداخت که گفت : "متاسفانه کاربر ... تمام ایرادات و انتقاداتی که کاربران از او مینمایند را در فرصتی که خود تشخیص!!! میدهد یا به کاربران مربوطه و یا به کاربرانی که به نوعی با نظراتش مخالفت کرده اند نسبت داده و سعی میکند مظلوم نمایی نموده و جو را بدست گیرد.و این بارهاست تکرار شده و در آینده هم تکرار خواهد شد ".
امیدوارم در یاد آوری کامنت مورد اشاره اشتباه کرده باشم و صدق رفتار ، گفتار و کردار عزیزان بولتن در همه حال بدون خدشه باقی بماند و گزند طنز های رفیق "آلمان"ی بر سازندگی و تعمیق در موضوع مباحثات در همه حال موثر افتد .
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
پابه تخت ۱۱:۳۰ - "من، شما ،جناب شمس،ناشناس آلمانی..."
پاسخ : ایشان همون کاربریستکه همیشه بیش از نودرصد مردم ایران را بیسواد ساده لوح و کم دان ...میداند ؟ چه مودب شده!! کاربر پابه تخت عمو جان باز هم که خالی بندی کردی نوشتی : ایکاش وقتم محدود نبود ( چون اکنون با چند نام و بیرق از شاخه نظامی خود فعلا کاربر آلمان ی را مشغول کرده ام و از شاخه فر- هنگی هم چند کاربر دیگر را ) والا با مقایسه ی کارشناسانه ی !!؟؟؟؟ کامنت های کاربر زهرا با ناشناس آلمانی با قاطعیت میگفتم که این دو یکی هستند یا نه (شوخی نکن عمو پایه یکی اند دیگه حالا چرا اینقرد! ناز میکنی باورکن دوسته عزیز!وقتی شما به مسلمانان صدر اسلام در مورد یهود بنی قراضه اینگونه تهمت میزنی و " منتظر " فرصت تازه هستی و صدها بار نظرات که نه تهمتهای ناروا را به مردم ایران واداشتی ناراحت از این هستی که تحقیق نکرده بگوئی دو کاربر یکی هستند .عجب کاربر شریفه ای هستی و ما پاک قافل !بودیم ( این قافل یعنی ذهنمان قفل بود ) ..
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
البته بنده از دو ماه بیش خیلی دقیق کاربر المانی رو زیر نظر گرفتم نوع نگارش نه ولی لحن کلی و ساعت درج کامنت منظور اخری و برایم 100 در 100 مسجل شد ایشان همان کاربر زهرا و البته چند اسم دیگر که چون مدرک محکمه بسند برای انها ندارم ولی خودم مطمئنم هست
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
ناشناس|United States|۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
البته بنده از دو ماه " بیش " خیلی دقیق کاربر المانی رو زیر نظر گرفتم .... برایم 100 در 100 مسجل شد ایشان همان کاربر زهرا و البته چند اسم دیگر که چون مدرک محکمه بسند برای انها ندارم ولی خودم مطمئنم هست...
" باسخ " منظور پاسخ : کاربر پابه تخت کوچولو این نقشه راهت را من حدود چهار ماه پیش بطور کامل نوشتم که هر وقت بناست افشا بشوی سریعا با فرار به جلو مشکل و خلاف خودت را همگانی و فراگیر نشان میدهی تا بتوانی از آب گل ماهی مقصود بگیری .شگرد هایت نخ نماشده است ای همه جا گیر ..
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
نا شناس المانی تو هم دست کمی از اون نداری توهینت به اذریها کردها از یادها نرفته تو که اینقدر ادعای حمایت از ایرانیها رو داری مگه اذریها ایرانی نیستند?
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
البته که عصبانیتت نباید از من باشه که مچتو گرفتم باید از خودت باشه که اینقدر جعل کامنت و بیرق میکنی من با مدرک ثابت کردم تو همان زهرا هستی و تو هم با مردک ادعایت را ثابت کن
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
آشناس آلماروس زیر پرچم دست دوم آلمان نوشته | |۱۱:۴۰ -
.....توهینت به اذریها کردها از یادها نرفته تو که اینقدر ادعای حمایت از ایرانیها رو داری مگه اذریها ایرانی نیستند?
پاسخ : اولا چرا علامت تعحب ؟ تو با جمله ات قهر کرده چرا به جمله ات پشت کرده؟؟ نکنه از دروغت تعجب کرده؟
محض رضای خدا یک کاربر برای یک چند روزی به این کوچولو محل بگذاره کف کرد از بس جیغ بنفش کشید و به هم بافت و خواست جنگ قومیتی راه بیندازه .آخه اصلا پاک جو عوض شده کوچولو یعنی هیچکس پیدا نمیشه این کاربز تازه به آلمان رسیده را نجات بده و یه چند روزی کمکش کنه ؟؟
البته این پیدا نشدن یک افراد !فقط و فقط بعد از اون اتفاق افتاد که اون یک نفراتها متوجه شدند مدیر سایت به ای پی افراد دسترسی دارد لذا جرات نمیکنند دیگر اسامی خلق الساعه !! راه بیندازند. والا چند دقیقه برای راه اندازی جنگ بین کاربران کافی بود....
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
2
15
می دونی ناشناس۱۹:۵۸ ، خداوند متعال دو جا به کار بنده هاش می خنده، یکی زمانی که بخواد بنده ای رو عزیز کنه و عزتش بده و بنده یا بندگان دیگری در جهت ذلتش تشریک مساعی کنند، دو زمانی که بخواد بنده ای رو ذلیل کنه و سایرین بخوان عزیزش کنن!
از کدام "همه" حرف می زنی تازه وارد!؟
چرا فکر می کنی این بحث کسالت بار رو کسی دنبال می کنه، وقتی خود من هم که یکی از شرکت کنندگان بحثم با کراهت و تردید جواب میدم!؟
البته یکی از دلایل این تصورات ناشی از خودشیفتگیه که سخت بهش دچاری!
چقدر باعث خوشحالی من میشد اگر مصداقا مثل جناب آقای علی نسبت به برخی مسایل که مطرح می کنند اشراف داشتم و راه حل ارائه می دادم…توصیه ام اینه وقت ما و خودت رو بیهوده نگیری و اگر استدلالی داری در مقابل نظرات من یا هر یک از کاربران در جهت تأیید یا ردش مطرح کنی در غیر اینصورت سکوت رو برای همین موارد آفریده اند…البته این تنها یک پیشنهاده، خود دانی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
البته من مصر به ادامه بحث نیستم همه چیز مشخصه
ناشناس
| United States |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
و خداوند متعال برای مجرم و گناهکار 40 روز برده بوشی میکنن تا ان شخص ابروش نره و اصلاح بشه و البته این زمان 40 روزی برای شما حدود یکسال بیشتر بود و بنده هی به شما گفتم این کارها رو نکن بار کج به منزل نمیرسه گوش ندادی و در اخر برده ها کنار رفت
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
آشناس یا همان کاربر آلماروس |United States|۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
نوشته :
و خداوند متعال برای مجرم و گناهکار 40 روز " برده " " بوشی "میکنن تا ان شخص ابروش نره و اصلاح بشه و البته این زمان 40 روزی برای شما حدود یکسال بیشتر بود و بنده هی به شما گفتم این کارها رو نکن بار کج به منزل نمیرسه گوش ندادی و در اخر "برده "ها کنار رفت.
تـــــــــــــــوجه تــــــــــــــــو جه
آی " بــــی " یا همان ای پی خودمانی دیگر لازم نیست .
شاخه نظامی مثلث برمودا یا همان کاربر آلماروس را خداوند متعال بخاطر توهین به 313 یار امام زمان عج و عزاداران عاشورا ...افشا نمود .کاربر پایه بادام جان دیگه نمیتونی از زیر بار این قضیه در بری در تمام کامنتهای کاربر آلماروس به جای حرف پ حرف ب تایپ میشود .لطفا کامنتهای کاربر با بیرق روس و اکنون آلمان را مقایسه فرمائید.
جناب آلماروس دوسته عزیز! عجب سرگذشتی داری مشتعلی .گفتم بهت زیر پرچم آلمان خرابکاری نکن و چند بار برایت نوشتم پرچم آلمانت دوام نداره بادام جان .حالا بنشین کاغذ نقاشی و مداد رنگی بردار تو حالا حالا ها خجالت بکش .راستی یک سری به کامنتهای دیگه ات بزن خوش یحالت نفت که عربها به آنها میگویند " بترول " را هیچوقت غلط نمینویسی چون پ نداری و الا مینوشتی پاترول.
تحقیق کن ببین این صفحه کلید کامپیوتر ویا "لب تاب"ته که پ نداره یا جای ثابتت تو کافی شاب

حالا پ مثل چی؟؟ بگو پ مثل پـــــــــــــد.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
میشه برای ادعاهای واهیت مدرک بیاری؟ البته اقا زهرای ناشناس المانی بی بی خانم بیرق المان که مال تو بوده و هست و / و خواهد بود و شباهت ظاهری ان کامنتها هم که توسط تو انجام گرفته چون خودت انها رو شبیه نوشتی تا بنده رو محکوم کنی
همانطور که گفتم کمترین اطلاعاتی در مورد سایفون نداری و تا نظری میدی میشه فهمید چقدر کم اطلاعی
خیلی تلاش کردی اینبار جریان کربلا رو سبر قرار بدی علیه من ولی نقشت در ایام عاشورا لو رفت
البته که من خودم قبلا گفته بودم کلمه ب رو ندارم برای خودت اسفند دود کن و تو هم با استفاده از این گفته من عمدا ان کلمه رو اونجوری تایب میکردی و بیرق همان المان نازیتو میزاشتی ولی این مسائل خیلی ساده هست
و اما هر وقت تو درگیر بحث با دیگران میشدی کاربران مذبور یا همان خودت وارد کارزار میشدند و من تمام کامنتهای قبلیتو دقیقا مقایسه کردم و دیدم کار یک ذهن هست با کمی تغییر در نوع نگارش و البته هدف کلی با هم یکیه در نهایت سادگی..
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
قیلا ستون 5 دشمن بودم بعدا تبدیل به عمل نفوذی شدم بعدا تبدیل به سهامدار بزرگ بورس بعدا نمایشگاهی با ای بی های فراوان بعد تبدیل به کوچولوی دانشجو و اکنون نیز تبدیل به بای ثابت کافی شاب
کسیکه مدرک به ان روشنی رو قبول نمیکنه که کامنت جعل کرده بدون مدرک به اشخاص تهمت میزنه
اخه کدوم کافی شابه چند تا اینترنت در اختیار مشتریها قرار میده؟
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
3
15
سلام،
خانم سارا،
چه ساده انگارانه به قضیه نگاه می کنید شما!
چرا باید این مسأله مهم باشد وقتی آسیبی به شخصی وارد نشده و منطق به کار گرفته شده در درج کامنت ها یکسان بوده!؟
من بارها و بارها حتی با وجود اختلاف نظر از کامنت های ایشان یاد گرفته ام و از هیچ کدام بد اخلاقی یا خشونت یا بی ادبی یا حدس و گمان شخصی ندیدم که در صدد احراز هویت ایشان برآیم …در این فضا یاد بگیریم با منطق افراد مواجه شویم نه اینکه با شیطنت در صدد خدشه و ترور شخصیتش برآییم، مخصوصا وقتی بارها خودتان این موضوع را به دیگران گوشزد کرده اید!
در ضمن این خیلی عجیب است که تصور می کنید با یک کامنت و داستان سرایی در مورد موضوعی تا این حد بی اهمیت (با توجه به اینکه کامنت ها همیشه منطقی و مودبانه بوده) فکر کنید می توانید شخصیت کسی را مخدوش کرده و بی اعتبارش کنید طوری که دیگر نظری درج نکند، من واقعا ناراحت و حتی عصبانی شدم از خداحافظی آقای شمس و عکس العملش که تا حدودی می توان حدس زد دلایل ناگفته اش را و یکی از این دلایل حتما جلوگیری از فرسایشی شدن گفت و گوهاست!
این مناعت طبع و تواضع آقای علی را می رساند که با توجه به دانش و سوادش که از نوع اظهار نظرش مشخص است اینطور با مدارا و فارغ از پرداختن به شخصیت افراد نظرش را می گوید یا نقد می کند که البته بنده واقعا غبطه می خورم به این خصیصه!
کامنت اخیرتان مطمئنا با نیت خیر نوشته نشده و این تنها خودتان را زیر سوال می برد!....................
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
سرکار خانم زهرا
سلام
وقتی صحبت از «نقد» پیش می آید بایستی به ارکان آن نیز توجه نمود. ورود احساس های شخصی در نقد، می تواند نقدِ به صورت گرفته زاویه داده و از مسیر اصلی منحرف گرداند. همچنین ورود و وجود «انصاف» در نقد، (همان چیزی که شما پیش از این از خداوند برای من درخواست داشته اید) یکی از عوامل مهم در وزن دادن به نقدهایمان است به این مفهوم که وقتی نقدی منصفانه صورت پذیرد دارای وزن بیشتری نزد مخاطبان خواهد بود. سؤال من از شما این است که آیا خود شما (به طور مثال به کاربر ناشناس با پرچم آلمان) نیز این تذکر را داده اید که «به جای پرداختن به محتوای نظرات و انتقادات و آوردن استدلال برای قبول یا رد و نقدش به شخصیت افراد» نپردازند. به شخصه چنین چیزی را در کامنت های شما ندیده ام و این دور از ذهن است که شما هیچ کدام از نظرات ایشان را ندیده باشید (هرچند خود را با آن ناشناس «در مواردی به دلیل اشتراکات فکری در یک گروه دسته بندی» کرده اید).
یک بار هم پیش از این متذکر شدم که ظاهراً در اینجا جبهه گیری مد شده است و هر کس خود را در یک جبهه می بیند...........................
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
3
14
اما پایتخت،
بی تعارف، شما در ارائه نظرات شاذ رو دست ندارید!
جواب مقتضی را به وکلای مدافعتان گوشزد کرده ام، مهم نیست نتیجه گیری هایتان!
اگر بنای شما رسیدن به درک صحیح از مسایل و رویدادها بود که بحث به اینجا کشیده نمی شد و به جای پرداختن به محتوای نظرات و انتقادات و آوردن استدلال برای قبول یا رد و نقدش به شخصیت افراد نمی پرداختید و با القای یک شخصیت واحد از کاربران قدیمی تر بولتن سادگی بیش از حد یا بدجنسی خود را به رخ سایرین نمی کشیدید!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
11
خدایا کسانی که حقیقتا برای این کشور ایران کار و خدمت می کنند سر بلند و پیروزشان کن و کسانی که عملا و نیتا قصد سود جویی و وطن فروشی دارند به زمین گرم بزن امین.
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
2
16
بسمه تعالی
با سلام حضور محترم مسئولین هوشیار و سخت کوش بولتن و بزرگواران و عزیزان .
دوستان گرامی تمنای این جانب بارها اینبوده که به هیچ عنوان لغت خستگی و بد بودن جو و تکراری شدن... در این گونه بحث ها و درحقیقت مزاحمتهای اینترنتی ( مانند مزاحم تلفنی ) را در نظرات خود مندرج نفرمائید زیرا افراد خاطی را در خلاف خودشان پایدار تر مینماید و خود را به هدف و مقصد خویش نزدیکتر میبینند.در هر سه مورد مشابه قبل با کاربر مورد اشاره همیشه موقعیکه تمام دلایل و براهین جمع شده بود و جو آماده افشای کامل آن خطایا میشد , سرو کله افرادی خلق الساعه پیدا میشد و همنوا و همصدا از آن وضع موجود! از مدیریت محترم میخواستند که اوضاع را آرام کنند و متاسفانه موفق میشدند برای مدت کوتاهی باز سوار موج شوند آن یکنفرات ها !..
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
ان یکنفراتها؟ زهرا نا شناس المانی بی بی علی و....
جعل کامنت با بیرق خویش و انداختن گناه ان گردن دیگران
گذاشتن کامنتهای قومیتی و نژاد برستانه علیه ترکها و کردها
توهین به سرباز وطن با کلمه شغال و اشخور
کذب بودن ادعای یکی بودن دو نفر توسط مدیر محترم
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
چه جالب کاربر نا شناس المانی همیشه کامنتهاشو با اهانت و توهین و تهمت اغاز میکرد اکنون با نام خداوند مهربان اغاز کرده؟ خب معلومه که قصد مظلوم نمایی داره
ادم یاد ..
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
ناشناس|United States|۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
ان یکنفراتها؟ زهرا نا شناس المانی بی بی علی و....جعل کامنت با بیرق خویش و انداختن گناه ان گردن دیگران
کذب بودن ادعای یکی بودن دو نفر توسط مدیر محترم....
بازهم که به مدیریت سایت تهمت زدی کوچولو این همه " بـــرچم " منظور پرچم از کجا می آوری و این همه جای دیگران چرا کامنت مینویسی فکری بحال حرف پ رایانه ات بکن تا یارانه ات را قطع نکرده اند همه جا تحت هر برچمی منظور پرچمی تو را لو میدهد .میدانی چرا ساده لو میروی جناب ساده لوح دوست عزیزه! دوست هزیز! زیرا فقط و فقط تنها کسی که درتاریخ بولتن اگر با هزاران مدرک و سند برایش جرمش را اثبات کنی از رو نمیرود و باز حرف خود را تکرار میکند دوست عزیز! پابه تخت جان بادام جان فقط و فقط تو تنهایی کوچولو کس دیگری یافت نیمشود حالا جیغ بنفش بکش بگو بابا من من من نیستم برمودا .آقا سارا ! حالا هرچه از ضلع فرا هنگیت سارایی و احترام افشانی کنی و از ضلع فرنگیت عاشقانه و دیوانه وار غربیان را بپرستی و از ضلع نظامی خود شلیک کنی ره به جائی نداری زیرا همه میدانن که حد اکثر تا اربعین باز شری بپا خواهی نمود تا بلکه بتوانی چند روزی آفتابی شوی .ای همه جاگیر .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
با هوچی گری سعی در همراه کردن مدیر محترم با خودت داری فکر میکنی ایشان انقدر بلا نسبت ساده میباشند که گول حرف تورو بخورند و معنی جمله منو ندونند؟
ایشان همانجور که قبلا با شهادتشان به کذب بودن ادعایت رسوات کردند بینوا رسوای خاص و عام شدی همانطور که گفتم ادعاهایت را ثابت کن وگرنه وقت کاربرانو با یک مشت اراجیف تلف نکن اقا زهرا
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
12
3
دورود برآقای زیبا کلام . آآقای زارعی خودت وانصافت آمار های اقتصادی دوره ریاست آقای خاتمی بزرگ رو با احمدی نژاد یه مقایسه ای بکن بعد انتقاد کن.
زهرا د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
2
17
سلام،
این مسأله افراد خلق الساعه که جناب ناشناس با پرچم آلمان می فرمایند سرکار خانم، تنها شوخی یا طنز نیست! اوضاع بولتن آرام بود و هر گفت و گو و بحثی پایانی داشت، با وجود اختلاف نظر ها کار به هتاکی های زنجیره ای نرسیده بود و در طی این چند سال اولین بار است که ما(دوستانی که همراه "کاما" نام برده بودم) با هم اینگونه هم کلام می شویم!و من در کامنتی در ذیل مقاله ای به آقای ناشناس آلمانی توصیه ای دوستانه داشتم که پاسخ حاشیه سازها را ندهند که از همان زمان خود بنده هم آماج تیر پیکان ها شدم و بارها مورد بی احترامی شخصیت هتاک واقع شدم!شخصیتی که یادم هست در طی نظری در بحبوحه ی همین بحث های اخیر گفته بود تنها دو سه ماه است که به جمع خوانندگان بولتن پیوسته و البته اخیرا فرمودند که یک سال است دارند به بنده (!)هشدار می دهند!
لابد خداوند ستار العیوب این قانون چهل روزه را نعوذبالله اخیرا در مشورت و با صلاحدید ایشان نوشته اند!
حدود یکسال!؟
قسمت جالب تر ماجرا برای کسانی که پی گیر گفت و گوها بودند اینست که در گیرودار بحث با کاربر ملقب به "پایتخت" ناگهان حاشیه سازی ها آغاز شد!الله اعلم
البته من و آقای ناشناس آلمانی دیالوگ های دیگری هر چند کوتاه در این باب داشته ایم و ایشان ترجیحشان شیوه ی خودشان است و به هر حال هر روشی هزینه ها و مزایای خودش را دارد و البته باز هم عرض می کنم که بنده نیت خیری در پس این سخنان شما نمی بینم که این سخنان نه مصلحانه که تفرقه افکنانه است!
هر چند پیش بینی جناب ناشناس آلمانی ظاهرا به وقوع پیوسته!
انصاف؛ سرکار خانم حکم می کند که کمتر بین دیگران قضاوت کنیم و اگر نمی توانیم لااقل شرایط و جوانب امر را سنجیده و بعد حکم خود را جاری کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
فعلا که همه فهمیدند تو همان کاربر المانی هستی بهتره بجای اینهمه هوچی گری سری به افتضاحی که اوردی بزنی
جالبه من قبلا هم گفته بودم کیبوردم کلمه ب بژمان رو نداره و با نگاهی به تایب ان کلمه در کیبورد بایتخت و مقایسه ان با کیبورد من از ابتدا تا کنون میشه فهمید دوباره داری صداقت رو نادیده میگیری
هر جا ناشناس المانی جنگی به با میکرد ناخواسته زهرا خانم بمانند ژان وار ژان بیدایشان میشد البته با مقایسه ساعت درج کامنت سخت نبود فهمیدن این موضوع کاربر المانی فیلتر شکنشو خاموش کرده شده زهرا خانم قصه ما
البته بعدا که من این موضوع رو عمدا گفتم تا یک در صد شک باقیماندم برطرف بشه و تا گفتم ساعت درج کامنتها 180 درجه فرق کرد
نوع گذاشتن کاما و جمله بندی کلی فرقی نداشت ولی در ایام عاشورا جاعل مشخص شد توسط اشتباه در خاموش کردن فیلتر شکن
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
16
1
چه جالب الان منکر میشی که کامنتهای بالا رو تو گذاشتی ؟
باشه بهتره از مدیریت محترم تقاضا کنیم ای بی ها رو مورد مقایسه قرار بدن
تو که قبلا اظهار داشتی بنده دچار توهم توطئه هستم؟ بس چه طور الان داری میگی جریانات خاصی در شرف وقوع هست؟
بعد از گذر چند روز از کشف توطئه فکر کردی چه جوری از زیر ش در بری بس چرا همان روز اول و دوم و سوم این موضوعات رو اعلام نکردی؟خب معلومه چون با چند روز فکر کردن بهتر دیدی بیای و اینجوری عوامفریبی کنی
ماه هیچ وقت در بشت ابر نمیمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
۱۱:۳۷ کاربر آلماروس کینه تو تمام شدنی نیست کوچولو .پایه جان بانام حصارکی و ایرانی و عبدالرحمن وسرباز نیروی انتظامی و ویجویی و خصوصا سرابی و دهها نام دیگری که دائم ردیف میکنی پیام توهین و افترا و دروغ میگذاری و چندین ماه است شبانه روز کاربران قدیمی سایت بولتن را ترور شخصیتی کرده تا بلکه جایی برای خودت بازکنی و حتی پرچم آلمان را تهیه کردی زیرا فکر کردی این پرچم محبوبیت!! می آورد. جالب اینجاست که فقط سرور تو کاربر فحاش در حال بیرون دادن انواع بیرق است؟! کارت تماما تقلید شیخ است بادام جان .اشعار مسخره من درآوردی مینویسی باز تقلید شیخ! و...دهها خلاف دیگر ..
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
به به کاربز الماهرا خوشم میاد هنوز هم از رو نمیری با انهمه جعل و ابرو ریزی اسامی بی بی زهرا منتظر ناشناس یارو شهادت کذب بودن ادعایت یادت رفت؟ چرا اینقدر مضحک نظر میدی مگه انتخاب سریع سریع بیرق دسته منه ؟ این دست سایفونه و کاربر در انتخاب بیرق نقشی نداره فندق جان
تو که میگفتی من بایتخت هستم چه شد؟اتهامات چه زود تغییر میکنه در نظراتت
بهتره برای اینکه نظرات ما با هم مخلوط نشه من همین المان باشم و تو المان نازیسم بزاری چون بیشتر به خصوصیت تهاجمی و جاعل میاد این نام
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
نمونه ای از دروغهای جنابعالی کاربر الماهرا
تلفات بالای 40000 نفری در جاده ها و دریافت تذکر از مدیریت محترم سایت
وقوع جنگهای ایران و روس زمان ناصرالدین شاه {همه میدونیم زمان فتعلی شاه بوده}
لهجه نامیدن زبان اذری{همه میدونیم زبان اذری همون ترکی یکی از بر گویش ترین زبانهای دنیا محسوب میشه بس از انگلیسی چینی اسبانیایی هندی عربی}
ادعای مبارزه با ساواک
ادعای خواباندن عائله کردستان
جعل کامنت با نامهای مختلف منجمله بی بی زهرا سارا یارو منتظر ناشناسهایی با بیرقهای روسیه و...
ادعای یک نفر بودن سارا و بایتخت و شهادت مدیر به کذب بودن این تهمت
ادعای یکی بودن بنده و بایتخت و البته افشای کذب بودن این تهمت
ادعای بهائی بودن انهایی که اسمشان به کلمه جلاله الله ختم میشود مانند اسد الله و...
تازه بنده ابدا با هیچ کاربر قدیمی و جدید سایت مشکلی ندارم و از نظرات انها استفاده میکنم اگه اشخاص هوچی گر مانند تو دعوا راه نیندازند
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
ناشناس|Germany|۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
کاربز آلماروس
تمام آدرس هائی را که مانند کودکان سر هم میکند دقیقا همان کامنتهایست که خودش نوشته و دائم آدرس غلط میدهد و سرنا را از ته گشاد آن مینوازد.
کوچکترین تکرار مینمایم کوچکترین سند و یا آدرسی ندارد و نمیدهد زیرا خوف از این دارد که مقایسه ای پی ها شروع شود و ثانیا کاربران بیشتری به تهمتها و دروغهای او پی ببرند.برای مثال او نمیتواند حتی یک نمونه را آدرس بدهد.
استقامت و برخورد قاطع با کارهای بچه گانه این کاربر ذو بیرقین البته به نفع ما شده و باعث شده کاربران نه مقالات و نه نظرات را سرسری بخوانند و جواب دهند.و ماههاست این مطلب احساس میشود که کاربرانیکه بخواهند کیلوئی و دیمی برای خورد کردن اعصاب دیگران کامنت بگذارند چندین بار بایستی فکر کنند بعد دست به قلم شوند. نمونه بارز آن اینکه حدود یکسال پیش همزمان بیش از ده کاربر هتاک و عصبی در یک مقاله و البته همه" بدون حرف پ " ( اسناد موجود است) به اینجانب حمله مینمودند و اکنون فقط یکنفرات از شاخه نظامی شلیک میکند و یک نفرات دیگر تایید میکند.و بقیه صدها کاربر به کار خود مشغولند و شکر خدا هیچ گونه علاقه ای به این بحث ها ندارند تا روزی برسد که آن یکنفرها متوجه شود بولتن جای خالی بندان نیست.....................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
به به کاربز الماهرا چقدر مدیر محترم علیه ادعاهای واهیت شهادت داده باز هم از رو نمیری؟ همین بالا مچتو گرفتند کاربران بجای زهرا کامنت میگذاری البته قبلا هم بجای سارا کامنت میزاشتی
تمام ادرسهایی که اهانت کردی رو ثبت کردم نمیتونی منکر بشی همونی نبودی به ترکها و کردها اهانت کردی؟ در روز عاشورا هم دست از جعلیات برنداشتی انزمانی که همه داشتند عذا داری میکردند تو داشتی کامنت جعل میکردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
نمونه ای از جعلیات کابز مذبور
مقاله ایلان بخواب با سرور روسیه و نام یارو
مقاله اموزش رقص بجای اسکیت روی یخ
مقاله حضور احمدی نژاد در خانه شهید باقری مدافع حرم
باشه در مقالات ذکر شده از مدیر محترم درخواست کنیم مقایسه بفرمایند تا جاعل مشخص بشه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
کاربز آشناس آلماروس افاضه نموده: ۲۰:۴۹ - به به کاربز الماهرا خخخخخخخ باز تقلید از شیخ ! چقدر مدیر محترم علیه ادعاهای واهیت شهادت داده باز هم از رو نمیری؟ همین بالا مچتو گرفتند :::::
پاسخ به کوچولو , دوسته عزیز واقعا تحمل و صبر مدیر محترم سایت قابل تقدیر است در یک صفحه و چند کامنت راحت و خیلی راحت به مدیر سایت تهمت میزند بعد ماانتظار داریم کاربز آلماروس به کاربران معمولی تهمت نزند.
کوچولو بچه جون برو خدا را شکر کن که فقط در آن دنیا دروغگو رویش سیاه میشود تا همه بدانند چکاره بوده اگر قرار بود دروغگو در این دنیا رویش سیاه شود که اکنون هرجا میرفتی بخاطر روی سیاهت ملت فکر میکردند نماینده کارخانه واکس کفش شفق هستی یا کلا کارگر نصب و تمیز کردن لوله بخاری میباشی.....
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
16
3
با سلام
من نمیدانم مسئولین سایت بولتن میتوانند پی ببرند که کاربران از چه شهرهایی کامنت میگذارند یا نه که اگر این توانایی باشد خواهشمند است دست دوستانی که تهمت میزنند را رو کنند تا این معضل پایان یابد. چون هنوز تکنولوژی به آن حد نرسیده که بتوان در یک زمان در چند شهر بود!!!
من به شخصه سعی میکنم تا آنجایی که امکان دارد جواب این تهمتها رو ندم و همینطور سعی کرده ام که به کسی تهمت نزنم و حداقل اگه به چیزی شک داشته ام میزان و درصد شکی که داشته ام را گفته ام ولی صددرصد شخصی را به چیزی متهم نکرده ام.
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
3
15
با سلام ،
خسته نباشید به همه دوستان و عزیزان بولتن!
بر گردیم به اصل ماجرا و گزارش خبری ! که عنوانش بود پاسخ جناب آقای علی اصغر زارعی به نامه سرگشاده جناب دکتر زیباکلام با تیتر اصلی
" از ابتدایی ترین بدیهیات عالم سیاست، بی اطلاعید / سوئد را با نروژ اشتباه می گیرید /سرتیب را سرلشکر می گویید "
دست مریزاد عزیزان بولتن که "کامنت"ی را که خود ترجمه ای از دیالوگ نقش اول فیلم معروف "ویلون زن پشت بام" بود را امروز برای نخستین کامنت وارده به همین گزارش انعکاس دادند؛ اگر فرصت نمودید لطفا سری به آن بزنید ...
حفظ تعادل و ایستائی روی دیوار ، بویژه وقتی که ابر های کدر قصد محیط اطراف را دارند ایجاب می کنند چشم از افق بر نداریم .
سلام به همگی
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
2
17
پایتخت آیا میشود پی برد که کاربران از چه شهرهایی کامنت میگذارند؟
البته که شما بهیج عنوان بانام پایتخت( بخش فرنگی) و سارا( بخش فر- هنگی ) خود را وارد این مقولات جر و بحث نمیکنید و در عوض بخش پدافند و توپخانه شما شبانه روز بکار است .این مطالب بارها ثابت شده است .شما دقیقا چون میدانید کسی وقت و موقعیت تحقیق ندارد پس از هر شکستی چند روزی خودت و آقا سارایت !! پنهان میشوید تا مقالات بولتن جدید شوند و کاربران جدید (و البته غیر" منتظر "!) که فراموش کردند نظرات کاربران را ضبط کنند ! به اشتباه افتاده و باز روز از نو وروزی از نو انگار که هیچ مطلبی واقع نشده است .کاربر پایه تو خودت جمیز باند بازی را شروع کردی جناب 3 صفر هفت ! خیلی راحت میتوانی مطالبی را که بناست برای ساقط کردن و "مشغول کردن" کاربری بکار ببری با ایمیل به خارج ( از منزل ) ارسال داری یا تلفنی به او بگوئی تا دوستت ,دوسته عزیز! از آبادی بورکینافاسو ! برایت وارد سایت کند و بعد بگوئی من چطور میتوانم همزمان از کن ویا سولوقان و از بوکینوفاسو کامنت بنویسم.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
چرا ذهنت همیشه برای نیرنگ و مکر کار میکنه البته انهم ساده لوحانه بجای فکر کردن به نیرنگ و مکر سعی کن صداقتو بالا بیاوری فکر نکنم چنین دوستان بیکاری باشند که دم به دقیقه با تلفن دوستی در شهری مجهول الهویه توبخانه رو بسوی افرادی که نمیشناسند هدایت کنند البته که این همه کاربر به تو گوشزد میکنند تا در اخلاقت تجدید نظر بدی و وارد دنیای انسانها بشی
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
آشناس آلماروس با "بـــرچم" استعاری آلمان ۱۰:۵۶ –نوشته :
چرا ذهنت همیشه برای نیرنگ و مکر کار میکنه البته انهم ساده لوحانه بجای فکر کردن به نیرنگ و مکر سعی کن صداقتو بالا بیاوری
......
دوسته عزیز! کوچولو نقطه مشترکی با اطبا دارم و آن اینستکه هر دو مچگیری مان حرف ندارد .طبیب مچ میگیرد تا سرعت نبض و تعداد ضربات شریان را درک نموده و علاج آن به نسخه بپیچد و جناب آلماروس پایه جان ما مچ میگیریم تا با سرعت , قبض تعداد ضربات جریان بدون درک را سیاهه کرده وبا فانسقه در ملاج آن پیچیم. سرت شلوغ است و ِسّرت برملا دروغت افزون و جیبت خالی از طلا , ای مطلا !! ( کاربر سه پایه تخت نوشته بود که به اذای هر دروغ حتی مصلحتی چند گرم طلای مصلحتی به فقرای مصلحتی جریمه میپردازد) .ماهها با اسامی مختلف و حتی بدون پ مشغول رجز خوانی بودی دوسته عزیز! تا در عاشورای حسینی (ع) پا را از گلیم درازتر نمودی و به عزاداران توهین نمودی و پس از آن افتضاح دیگر روز و حال خوش نداری ای خوش خیال ! و هرروزمجبوری با پرچمی استعاری نفس های آخرشخصیت! مجازی خود را بکشی .کارت تمام است .پائیز و خزان عمر فرنگی /فراهنگی/جنگی ات در دنیای مجاز , مجاز نمیباشد بیش از این ای همه جاگیر ای عزیز!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین