کد خبر: ۲۹۷۴۴۹
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

ماجرای انفجار کپسول‌های اکسیژن در بیمارستان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، احتمال وقوع حادثه در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران را رد کرد.
ماجرای انفجار کپسول‌های اکسیژن در بیمارستان

به گزارش بولتن نیوز، دکتر هورمند، جانشین مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر احتمال انفجار کپسول‌های اکسیژن در بیمارستان تریتای تهران و عدم همکاری مسئولان آن برای انتقال بیماران، گفت: بیمارستان تریتا در حال اجرای مانور بحران است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در این بیمارستان در جریان است، واقعی نیست و در این مورد نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انفجار ، کپسول‌ ، اکسیژن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین