کد خبر: ۲۴۷۹۲۸
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار:

همسرم حقوقش را خرج نمی‌کند

مرد جوان زمانیکه دید همسرش پول خرج نمی‌کند راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از همسرش جدا شود.
به گزارش بولتن نیوز، چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کرد و درخواست طلاق داد. 

وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم سرکار می‌رود و درآمد خوبی هم دارد. ولی او اصلا پول‌هایش را برای زندگیمان خرج نمی‌کند. هرچه می‌گویم در بعضی مواقع تو هم کمی پول خرج کن می‌گوید این وظیفه تو است و من نباید هیچ پولی در این خانه خرج کنم.

مرد جوان ادامه داد: او حتی خرج لباس و وسایل خودش را هم از من می‌گیرد و پول‌هایش را یا پس انداز می‌کند و یا برای خانواده خودش خرج می‌کند. دو سال است که دارم این رفتارهای او را تحمل می‌کنم ولی دیگر طاقتم تمام شده و تصمیم به جدایی گرفتم. 

وی افزود: همسرم اصلا به من اعتماد ندارد و حاضر نیست حتی ریالی برای زندگیمان پول خرج کند. به نظر من زندگی در کنار این زن خودخواه اصلا فایده‌ای ندارد و ما هرچه زود‌تر از هم جدا شویم بهتر است. 

بعد از صحبت‌های این مرد قاضی همسر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
2
21
طلاق نگیر داداش نذار بره سر کار
پاسخ ها
f
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
کلا زنان عوض شده اند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
نگاه توهین آمیز شما به جایگاه زن به عنوان همسر واقعا ناراحت کننده است، از اسمش پیداست همسر شریک زندگی و یک همراه است نه یک انسان فاقد شعور و توانایی تصمیم گیری که لازم باشه واسه سر کار رفتن و یا نرفتنش کس دیگه ای تصمیم بگیره، من مخالف مشورت و همراهی و همفکری در زندگی زنیستم ولی " نذار بره سر کار" غیر متمدنانه ترین نوع برخورد در یک زندگی مشترک است. کم کم وقت این است که متوجه بشوید زن ها هم مثل شما مرد ها انسان هستند و نیاز به زندگی اجتماعی و استفاده از استعدادهای فراوانی که خدا در وجودشون قرار داده علاوه بر مادری و همسرداری دارند درست مثل شما مردها ....
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
ناشناس عزیز بنظرم طلاق نده بهتر باشه ،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
2
12
امان از خود خواهي !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
از کجا معلوم دیده دیگرخواهیش بی نتیجه است و با یه موجود طماع و ناخن خشک طرفه و برای این حاضر نیست پولش رو خرج زندگیشون کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
18
11
چه پرو
آقايون مثل اين كه احكام اسلام رو فقط در مورد تعدد زوج قبول دارن
ولي استقلال اقتصادي و حق زن بر اموال خودش رو نه
آقاي محترم احتمالا جزو اون دسته اقايوني بوديد كه با شاغل بودن همسر جزو شرايططون بوده
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
7
19
خانم اگر حقوق و درآمد خود را خرج زندگی اش کند خانمی کرده ولی اصلا اجباری در کار نیست و هزینه لباس و مسکن و خوراک بر عهده همسرش است و ایشون هیچ کار خلافی نکرده...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
فکر میکردم زن ومرد تو همه چیز شریکند ولی اشتباه بوده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
احکام اسلام بحق بهترین مدافع خانمهاست و حقوق ایشان را بیش از آنچه فکر کنیم تأمین می کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
6
12
مرد و زن باید دست به دست هم داده و زندگیشان را بسازند دو کبوتر زمانیکه اشیانه میسارند 1چوب نر میاورد 1چوب ماده این قانون خلقت است ایا حضرت خدیجه بازرگان نبود ایاتمام دارایی خود را هزینه نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
ام المؤمنین حضرت خدیجه سلام الله علیها را کسی مجبور نکرد که تمام دارایی خود را در راه رشد و اشاعه اسلام بدهد و ایشان با میل و رغبت خود این کار را انجام دادند.

راجع به کبوتر هم که گفتید کبوتر نر است که ناز کبوتر ماده را می خرد این بار با دقت بیشتری ببینید.
مرجان
| UNITED STATES |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
حضرت خدیجه برای اسلام هزینه کردن نه برای شخص همسرشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
9
3
اقاي محترم عجب رويي داري البته كه بايد خرج همسرت را بدهي
چه جور روت ميشه بگي تو هم خرج كن البته كه اون هم گاهي بايد براي زندگي خرج كند اما اگر دوست داشت وظيفه اي ندارد من هم كارمندم خرج ميكنم ولي هر چه خودم بخواهم البته شوهرم يك ريال براي لباس دكتر ارايشگاه من نميدهد من هم عارم ميشهبگم به من پول بده ولي مرد بايد شعور داشته باشه وسلام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
ای با شعور .... تو که از وقت شوهرداریت می زنی و سرکار می رویی برای چه کسی پولت را جمع می کنی و خرج زندگی ات نمی کنی نکنه می خواهی بعد از مرگت در قبرت بگذارند
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
2
18
همسرم حقوقش را خرج نمی‌کند !
زنگ تفریح .دوستان مشکل را بطور جدی بررسی نمودند و اکنون ورژن شوخی آن:

جالب میشه اگه قاضی پرونده بهشون بگه فعلا با شیب ملایم مدارا کنید تا مذاکرات هسته ای به نتیجه برسه تحریمها برداشته بشه اوضاع خوب بشه و شما مرد جوان محتاج نباشی جلوی زن دست دراز کنی و منتظر شوهرداری!! باشی و در این بین خانم شغلش را از دست بدهد البته اوضاع بسیار غمخندگیز میشود. ابروهای مرد جوان که ورجه ورجه میکنند اینجا دیدنیست!
.والا این زندگی نیست خدا هر دو شونو از این معضل نجات بده .
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
11
9
نفقه زن بعهده مرد است زن حق دارد پولش را با میل خود هر جا دلش خواست هزینه کند اجباری در کار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
جناب امین خان مسائل فقهی به این سادگیها که ما فکر میکنیم نیست خانم شوهر کرده هتل شوهر که نیامده .خانم صبح علی الطلوع میزنه از خونه بیرون و نزدیکیهای غروب خسته و کوفته نالان میاد فقط برای استراحت و خواب منزل نه اعصاب داره باهاش حرف بزنی نه انرژی داره این شد زندگی ؟ نفقه به عهده مرد است و اموال زن متعلق به خود اوست ولی نمیتواند از تربیت فرزند و حق شوهر بزند و تمام نیروی خود را صرف کار کند و بعد هم طلب مخارج از شوهر بکند .خوب چرا در هتل یا همان محل کار نمیخوابد؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
4
13
داداش زنت اگه به امور خونه نرسید شما میتونی به این بهانه ازش طلاق بگیری حتی اگه زنت میلیاردر هم باشه تو باید کار کنی و خرج خونه رو بدی اگه مجبور بشی دو شیفت کار کنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
7
3
اگر قانون در حق طلاق و حضانت فرزند و ... به زن و مرد نگاه برابر داشت. اون موقع این که زن و مرد باید خونه شون را با هم بسازند معنی داشت نه در قانون ما که زن و مرد در بنیان خانواده حقوق برابر ندارند. در همین قانون مرد موظف که به زنش نفقه بدهد و اگر هم زن دارایی داشته باشد همه اون دارایی متعلق به خودش و مرد حق نداره چشم امیدی به اون پول داشته باشه
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
12
بايد حرفاي خانم ايشون هم گوش داد بعد قضاوت كرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
3
10
درسته زن کار و سختی متحمل شده تا پول در بیاورد ولی باید توجه داشت بخاطر خستگی زن و نبود او در خانه مرد هم از بعضی حقوق زناشویی خود محروم شده بنابر این اگر زن نمی خواهد همکاری داشته باشدمرد هم می تواند اذن خروج زن برای کار را به همسرش ندهد بهتره مسائل رو جامع دید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
4
1
ديگي كه براي تو نجوشه ....................
پایتخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
12
1
در خبر تأسف مستندساز آمریکایی که دیروز بولتن آنرا منتشر کرد آمده:
" ...در زندگی غربی هم پدر و مادر باید کار کنند و هم بچه ها نیز از زمانی که بتوانند کار کنند یعنی از سن نوجوانی مشغول به کار می شوند." "... وی ادامه داد: وقتی یک خانواده در کنار هم زندگی می کنند هزینه هایشان هم یکی است"
خب نمیشود تصور کرد که خانم خانه در بیرون کار کند و به قول دوستان خسته و کوفته بیاد خونه ولی حاضر نباشد برای زندگی مشترکش هزینه کند!!! آیا به نظرتان، عشق به زندگی مشترک در اینجا معنایش را از دست نمیدهد؟
من یکی اگر ازدواج کنم دوست ندارم همسرم لطافتش را با کار بیرون از خانه از دست بدهد و اخلاق و جسمش مردانه شود!
مردی که عرضه نداره هزینه های زندگیش را به تنهایی بدست بیاره مرد نیست و بهتره ازدواج نکنه.
راستش دیگه میترسم از طرز فکر دختران اروپایی در این مورد تعریف کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
حاضرم قسم بخورم تو یکی آرزوی ازدواج به دلت می مونه!

موشه تو سوراخ نمی رفت جارو هم به دمش می بست.
حالا حکایت پای تخته از اروپا زن نگرفته (شایدم محلش نکردن) دخترهای ایرانی رو هم که عیب و ایراد روشون میذاره ...تازه تبصره موادم صادر می کنه والا...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
بهتر است به جای صحبت در مورد طرز فکر دخترهای اروپایی کمی فکر کنید به خلقت زن، درسته که زنها لطیف تر از مردها هستند و غریزه مادری دارند ولی آن ها نیز انسان هستند و سرشار از استعدادهای مختلف غیر از مادری و همسر داری درست مثل مردها می باشند.
سعی کنید انحصار طلبی و تعصبات تاریخی که دارید را با حرفایی مثل لطافت قشنگ نکیند، چون دختری که قدری متوجه بشه زیر بار این نوع عقاید نخواهد رفت و اگر هم که مشکلی با طرز فکر شما نداشته باشد همون بهش بگین نمیذارم بری سر کار کافیه نمی خواد قشنگش کنید
پایتخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
خطاب به ناشناس 09:50
منظورم از کار بیرون از خانه کاری بود که باعث خستگی جسمی یا روحی شود مثل کار در ادارات که واقعاً سوهان جسم و روح آدمیست یا مثل آرایشگری و دیگر شغلهایی که حالت ماشینی و تکراری دارند. ولی اگر شغلی مثل معماری، نقاشی، موسیقی و دیگر شغلهای مرتبط با هنر یا شغلهایی مثل مهندسی هوا فضا، طراحی خودرو و ،،، که خلاقیت فکری در آنها موج میزند باشد نه تنها مخالف نیستم بلکه آنرا عاملی جهت رشد فکری و روحی همسرم میدانم. و منظورم از طرز فکر دختران اروپایی در مورد شغل، شغلهای هنری و مهندسی پیشرفته بود که کاملاً با آنها موافق هستم.
راستش من از قانون همه چیز یا هیچ چیز پیروی میکنم و دوست دارم بهترینها را داشته باشم.
ناشناس
| GERMANY |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
هیچ کاربری به اندازه یکصدم آقای پایتخت هم از خودش تعریف نمیکنه کامنتهاش داره شبیه آگهی بازرگانی میشه .کم کم بولتن بایستی برای نشر کامنتهای پایتخت اولا آنها را در قسمت گهی های بازرگانی درج کند ثانیا مبلغ درج آگهی را هم برایش صورتحساب بفرستد.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
اینهمه منفیی که میدیم حالا واقعا تاثیر داره؟! البته انقدر اعتماد کاذب به نفس داره که تاثیر نداره که نداره که نداره!!
راستی کسی اینجا میدونه پایتخت آنگولا کجاست؟ پایتخت مغولستان چی؟ کسی نمیدونه؟ مثلا پایتخت افغانستان کابله ، پایتخت تاجیکستان دوشنبست ولی پایتخت اون 2تا رو نمیدونم:( اشکال نداره اصلا بی خیال پایتخت که مهم نیست مهم مردم این کشورا هستن که ممکنه همشون با وجود پایتخت مخالف باشن ، شایدم اگر پایتخت نباشه همه این معضلات هم برطرف بشه ، امتحانش ضرر نداره .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
1
5
زن منم حقوق می گیره اما تمام وسائل شخصی خودشو با حقوق خودش می خره

تمام طلا هائی که بعدآ خریده با پول خوش بوده

تمام لباس مانتو وکفش و کیف با حقوق خودش خریده

لوازم آرایشی و بهداشتی خودشو با حقوق خودش می خره
من فقط براش یک پراید خریدم و تا راحت تر بره سر کار وبرگرده .
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
1
5
من دست خانممو می بوسم فقط به خاطر اینکه میره کار می کنه وحقوق می گیره حتی اگر یک ریال از حقوقشو خرج زندگی نکنه.
همین که حقوق می گیره و وسائل شخصیه خودشو می خره خودش خیلیه.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
1
6
به نظر من شرعآ اینکار همسرش درست نیست تمام وقت واختیار زن برای شوهرشه نه برای خانواده اش.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
آقای سعید این نوع طرز صحبت کردن در مورد زنها، شباهت به تفکرات داعش داره، اون ها هم در مورد زن همین طوری فکر می کنند:" یکی از اموال مرد" . نه مثل یک انسان.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
7
آقایون اگر خانمتون میره سر کار حقوق می گیره و حقوقشو خرج زندگیش می کنه
برید دست خانمتون را ببوسید و بگذارید رو تخم چشاتون

با ابن همه گرانی تورم باید این ان اقدام زنتون را قدر بدانید وازش تشکر کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
1
6
کلا دوره، دوره زن ذلیلی شده! کجایند مردان قدیم!
واقعيت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
2
2
مشكل جامعه ما زماني زياد شده كه بخاطر مصلحت انديشي و مسايل سياسي ورود خانمها را به عرصه كار و كسب و درامد(بيش از حد معقول و لازم) بدون توجه به شرايط عرفي و ديني كشورمان باز كرديم - الان وضعيت طوري شده كه پسرها به خاطر اينكه صرفا با درس خواندن نميتوانند چرخ زندگي اينده شان را بچرخانند از درس خواندن روگردانندو مجبورند بروند دنبال كار - درنتيجه بيشتر صندلي هاي دانشگاه ها را دخترها اشغال ميكنند- بازار كار ماهم كه ادارات دولتي اكثرا نيروهاي خانم دارند و مراكز خصوصي كار هم بنابه دلايلي(بعضا غيراز تخصص كاري)دنبال نيروي كار زن هستند و خانمها مشغول كار ميشوند- اخه اگر در دين و قانون ما مرد بايد اقتصاد جامعه را بچرخاند پس چرا بيشتر فرصت هاي شغلي و تحصيلي را براي خانمها فراهم كرده ايم و مردان جوان ما حتي با تحصيلات خوب و دانشگاهي بيكار هستند و نتيجه اش اعتياد و فساد و... در جامعه زياد ميشه، مثل امروز ما و دخترها هم يا ازدواج نميكنند يا دير ازدواج ميكنند كه دليلش هم تكيه بر استقلال مالي شان هست و سطح توقعات بسيار بالا از همسر اينده شان وكساني هم كه ازدواج ميكنند اكثرا اولويت شان كارشان هست تا خانواده شان و در صورت بروز كوچكترين مشكل در زندگي مشترك براحتي خودشان تقاضاي طلاق ميدهند- مثلا در اداره اي كه من كار ميكنم حدود 80 كارمند داره كه 70درصد خانم هستند و ازميان انها حدود 15 دختر خانم با سن بالا كه ازدواج نكرده اند و 4-5 خانم طلاق گرفته كه اين وضعيت كلي جامعه ماست....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
مشکل جامعه ما تفکرات بسته، متعصب و بدون آگاهی است این تفکرات جلوی پیشرفت یک جامعه را می گیرد، صندلی های دانشگاهی بر اساس توانایی به کسی داده می شود این ها کسانی هستند که تلاش کردند و به دست آوردند یعنی از آن دسته پسرانی که قبول نشده اند شایستگی و توانایی بیشتری دارند، برای کار هم همه نوع تبعیض علیه زنان در زمان استخدام وجود دارد نگران نباشید،و شما درست می گید چون جامعه ما مشکل دارد چون افرادی همانند شما در آن هستند که فکر می کنند مشاغل را باید بر اساس جنسیت به افراد داد ولو با توانایی و شایستگی پایین تر، خب نتیجه مشخص است افراد نالایق بر سر کارها به دلیل جنسیت و افراد تواناتر بیکار در خانه باز هم به دلیل جنسیت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
1
2
ماهی 8صدتومن حقوق می گیره هر ماه هم یک النگو به تعداد النگو هاش اضافه میشه 8 تا النگو طلارا ضربدر 8صدهزار تومن کنید ببیند چه رقمی میشه ؟
ااز الان داره برای حقوق این ماه وپاداش عید نقشه می کشه که دوحلقه النگوی طلا بخره تا النگوهاش بشه 10حلقه تا کامل بشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
2
جناب ناشناس زن وقتی با مرد ازدواج می کنه وپیوند زناشوئی می بنده تا آخر عمرش باید در کنارهمسرش باقی بماند
نه ربطی به داعش داره نه ربطی به طالبان وافغانستان داره
این احکام اسلامه
زن منم میره سرکار حقوق هم میگیره اما اگر ریالی هم به من پول نده حداقل این پول جای دیگری خرج نمیشه وخرج خودش میشه هر ماه یک حلقه النگوی طلای زرد رنگ به النگوهای قبلیش اضافه میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
زن وقتی شوهر کنه وظیفه ی خونه داری و بچه داری رو دوششه و هیچ وظیفه ای در قبال تامین مخارج خونه نداره اما زنی که سر کار میره اجبارا از انجام وظایف اصلی خود ناتوان میشه و به ناچار دست شوهر هم در انجام وظایف او دخیل میشه پس باید در نحوه خرج حقوق زن هم دخیل باشه در غیر این صورت شوهر میتونه به زن اجازه کار خارج از خونه رو نده.
بانو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
اگر كمى از سنتهاى غير منطقى را از بدو ازدواج كنار بگذاريم و مانند دو شريك تو تمام موارد زندگى در كنار هم باشيم در زندگى موفق تريم مثلا از بدو ازدواج مهريه وجهزيه وريخت و باش هاى لباس عروس و ارايشگاه و جواهرات چنان وبهمان و كلى مهمان وخلاصه مابقى شايد اگر تو اين مورد از اروپايى ها ياد بگيريم بيشتر با شرايط اقتصادى منطبق است زيرا انها خيلى ساده تر از ما زندگى مىكنند وشراكت واقعى دارند تا اين موارد واگر از اول همه چى عادلانه و ساده برگزار شود انوقت كار برابر خرج برابر و مالكيت برابر در تمامى اموال بدست امده مانند دو شريك واقعى خيلى بهتر وقشنگتره بدون حرف ولى يك طرفه تو هر كدام از اين موردها از هر طرف چه زن چه مرد غير عادلانه است روزگار عوض شده بايد با زمان پيش رفت اگر زنى كار مىكند بايد به خرج ومخارج كمكى هم بكند تا زندگى پيش برود يا سنتى سنتى يا امروزى با شرايط اقتصادى اين زمان يا زن بشينه تو خونه و كدبانو منزل باشه يا اگه سر كار مىره خوب كمى هم كمك كنه دنيا به اخر نمىرسه
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین