کد خبر: ۱۶۶۳۷۵
تعداد نظرات: ۲۳۶ نظر
تاریخ انتشار:

خانم اشراقی پاسخ دختران جوان کشور با شماست

انتشار عکس های نتیجه دختری حضرت امام در فیس بوک هنگامی که جایزه نخبگی خود را در یکی از دانشگاه های کانادا می گیرد موجی از حیرت و ناباوری را در میان مردم وخصوصا متدینین دامن زده سوالاتی را در اذهان عمومی بوجود آورده است
گروه فرهنگی: هر چیزی منطقی دارد و عرف هر جامعه ای هم منطق خاص خودش را دارد .فرهنگ ،باورها ،ارزش ها ،تجربیات وهنجارهای رسمی و غیر رسمی یک جامعه عرف رایج آن جامعه را تشکیل می دهند واحترام وادب وفروتنی نسبت به مردم رعایت هنجارهای درست یک اجتماع را ضروری می سازد ،رعایت این ضرورت از سوی بزرگان وعالمان و متشخصین ودانشمندان و هنرمندان و نویسندگان و مشهورین وخانواده آنها اهمیت مضاعفی دارد چرا که اگر عرف درست و اصولی یک جامعه از سوی اینان رعایت نشود هر آینه شیرازه هنجارها در هم می شکند و هرج ومرج فرهنگی رفته رفته تا عمق جامعه نفوذ پیدا می کند .
  به گزارش بولتن نیوز، انتشار عکس های نتیجه دختری حضرت امام در فیس بوک هنگامی که جایزه نخبگی خود را در یکی از دانشگاه های کانادا می گیرد موجی از حیرت و ناباوری را در میان مردم وخصوصا متدینین دامن زده سوالاتی را در اذهان عمومی بوجود آورده است .ابتدا باید عنوان کنیم که احترام ویژه ملت ایران نسبت به خاندان بنیان گذار جمهوری اسلامی احترامی درست و اصولی و صادقانه و قدر شناسانه است که امیدواریم هیچگاه مخدوش نشود وهمواره رو به تزاید باشد و اتفاقا به همین دلیل است که کوچکترین حرکات و سکنات این خاندان معظم اثر بخشی خاص خود را دارد و بیش از هر کس دیگری خانم ها وآقایان این بیت شریف باید شان و شوکت و حرمت این حریم را نگه دارند و تحت هیچ شرایطی اجازه کوچکترن آسیب به آن را ندهند .


متاسفانه با اینکه این خانم در این مراسم حداقلی از حجاب را رعایت کرده است ولی پوشش وی طراز نتیجه یک مرجع تقلید ورهبر امت اسلامی نیست ،انتشار این عکس ها که متاسفانه توسط مادرش صورت گرفته است گویی سبک و سیاق یک تابو شکنی را دارد و درردیف تضعیف فرهنگی حجاب در میان جوانان این کشور به حساب می آید .آیا خانم اشراقی می پسندند و می پذیرند که دختر خانمی با این پوشش در انظار عمومی داخل کشور ظاهر شوند ؟در این صورت چرا خودشان چادر را بعنوان حجاب برگزیده اند و هر گز از آن عدول نکرده اند ؟اگر بدان اعتقاد دارند که دارند آیا بهتر نیست همین اعتقاد و باور را به فرزند خود منتقل کنند یا حداقل خلاف آن را تبلیغ و منعکس نسازند ؟راستی اگر جوانی بپرسد میزان و معیار حجاب چیست ؟می شود نوع پوشش نتیجه حضرت امام را به او توصیه کرد ؟اگر نه ،چگونه می شود دوگانگی رفتار در داخل و خارج کشور را که نتیجه مستقیم عملکرد خانم اشراقی در میان جوانان خوب کشوراست را توجیه کرد ؟ مگر پوشش متین و کامل که یک دستور قرآنی است داخل و خارج می شناسد و مگر بیت شریف حضرت امام درپاریس هرگز کوچکترین عدولی از آن داشته اند ؟



اما از این موضوع مهم که بگذریم وامید می رود که جبرانی صورت گیرد و به نحوی سوال های مردم و جوانان پاسخ منطقی بگیرد یک نکته مهمتر دیگر هم در این ماجرا خود نمایی می کند : نتیجه حضرت امام چرا باید در دانشگاه کانادا درس بخواند ؟اگر دانشگاه کانادایی مثل دانشگاه های کشور خودمان است چرا خانم اشراقی دختر خود را به ینگه دنیا فرستاده است واز تسری این موضوع در میان جوانان کشور برای مهاجرت هراس ندارد ؟اگر دانشگاه آنجا بهتر از دانشگاه های داخل کشور خودمان هستند تکلیف میلیون ها جوان مستعد ما که توان و هزینه لازم برای این مهاجرت را ندارند چه می شود ؟تکلیف الگو بودن خانواده حضرت امام برای هممیهنان چیست ؟اگر این دختر خانم محترم یک شخص عادی با پدر و مادری متمول بود موضوع به خودش و باورهایش و اولویت کشورش و میزان هم دردیش با هموطنانش باز می گشت و انتقاد عمومی به او وارد نمی شد ولی او نتیجه حضرت امام است . امامی که وقتی در بیمارستان قلب تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت بعد از عمل در اولین بیان عمومیشان و پس از بسم الله الرحمان الرحیم فرمودند : نمی دانم آیا مستضعفین هم این امکانات را دارند؟(اشاره به بیمارستان و امکاناتش )...امامی که انقلاب را متعلق به مستضعفین می دانستند ، امامی که هرگز حاضر نشد زندگی ساده اش را ترک کند و به اطرافیان هم اجازه عدول از زی طلبگی را نمی داد ،امامی که صریحا معتقد به جنگ فقر و غنا بود ...
خانم اشراقی چگونه می خواهد این تناقض بنیانی را که در چشم میلیونها بیننده جوان در داخل و خارج کشور و در میان دوستداران حضرت امام خمینی ایجاد می شود را توجیه کند ؟ متاسفانه این موضوع مهمتر شاید در هیاهوی نوع حجاب نتیجه حضرت امام گم شود ولی مسلما چشمان بیدار محرومانی که فرزندان خود را برای این انقلاب و آرمان هایش دادند ، برای میلیون ها مستضعفی که چشم امید به نتایج انقلاب دارند ، برای پدری که همواره شرمنده فرزندانش است و آنها را بجای مدرسه به کار می فرستد ، برای مادرانی که آب شدن فرزندان خود را بعلت بیماری می بینند ولی پولی برای در مان ندارند ....هرگز این صحنه ها ی گرفتن جایزه در کانادا و ... از خاطرشان محو نمی شود .خیلی خوب است که این دختر خانم محترم نابغه ودرس خوان است اما خوبتر آن بود که بیاد فقرا هم می بود ، مادرش از شرم مادران دیگر عکس دختر خویش را نمایش نمی داد ، دو کلمه زیر مطلبش می نوشت و آرزو می کرد که همه دختران درس خوان کشور این امکانات را داشته باشند ...خانم اشراقی آیا این مقدار هم بدهکار پابرهنگان کشور نیستید !؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۳۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۲۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
117
111
دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من فقط یک لحظه این فکر را میکنم اگر امام در قید حیات بودند بعد از دیدن این عکس چه میکردند ؟؟؟؟؟/
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
واقعا متاصفم واسه این هوش و ذکاوت
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من که تو فیس بوک جوابای دندانشکنی بهش دادم حالام منو حذف کرده نمیزاره پیجشو وارد شم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناشناس 23:33 حالا چه جواب دندان شکنی بهش دادی ...؟بگو ما هم بدونیم ... مردم از فضولی...؟
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
امام اگر در قید حیات بود اجازه رفتن نمیداد چه تعداد از فزندان مسئولین در اروپا وامریکا هستن امار دهید
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1- انسان ازاده چه در انتخاب دین چه حجاب؟ 2-حجاب اجباری نیست اختیاریه چه برای دختر امام چه برای هر دختر دیگه!!! 4- کی گفته هر کی چادری بود باید دخترشم چادری کنه؟یعنی بایدزوری الگوی چادررو به دخترش انتقال بده؟ 5- پس حق انتخاب انسانه و اجر معنوی و بهشت و جهنم و لا اکراه فی الدین چی میشه؟ 6- مدلهای مختلف حجاب در کشورهای اسلامی در طول تاریخ از مالزی تا مغرب مراکش وجود داشته اینم یه نوع مد روزه چرا فقط تو ایران حساسیت افراطی وجود داره و این پوشش ضد اسلامیه؟7- تو 57 کشور اسلامی چرا فقط تو سه کشور ایران یمن عربستان حکومت اینقدر به حجاب زن اونهم از نوع افراطیش حساسن؟مگه بقیه زنای مسلمان نامسلمانن؟8-پیامبر خدا به روایت تاریخ و احادیث 5 دختر داشت که فقط یکیش حضرت زهرا(س) بود یه با وجود شیر پاک خورده پیدا میشه بگه اون 4 دختر دیگه پیامبر اصلا اسلامو پذیرفتن یا نه ؟و اگه پذیرفتن نوع پوششون در مکه و مدینه چه جوری بوده؟ومهمتر اینکه برخورد پیامبر (ص)با اون 4 دختر و دینو و حجابشون چه جوری بوده که ما از نتیجه امام توقع داریم پوشیه بزنه!!!!!!!9- امان از افراط چه در با حجابی چه در بی حجابی فقط اعتدال چون ما امت وسطیم و الگو برای جهانیان خیر سرمون!!!!! 10-وجودم داشته باشین این پیامو حذف نکنین چون بحث علمیه؟
مدیر پایگاه حجاب اختیاری نیست و مسلما برای خواص از حساسیت بیشتری برخوردار است .حتی اگر دختری با نوع پوشش مادر  و خانواده اش موافق نباشد دلیلی ندارد که مادرش این نوع حجاب را تبلیغ کند ،اماراجع به بحث های فقهی باید عرض کنیم که نمی شود غیر مجتهدین پیرامون آن چنان نظر بدهند تا جایی که در محکمات فقهی تشکیک کنند .در این صورت همه بدحجابان و بی حجابان می توانند با سوالی و حتی ارایه حدیثی از آن استنکاف کنند حدیث یا سوالی که فقط کارشناسان آن مجاز به ارایه نظر هستند .
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
92
134
باز دمه این دختر خانوم گرم که حداقل پول خونواده و اصن گیریم مملکت و بیت المال رو هدر نداده
هزارتا از همین آقایونی که مورد تایید شمان بچه هاشون اون طرف با تک ماده و 20 تا تجدیدی هم نتونستن مدرک بگیرن و آخر به ضرب و زور خانواده با نفوذ یه مدرک نیم بند گرفتن
به چه چیزایی گیر میدی
به نظر من که معصومیت از چهرش میباره
منم بهش افتخار میکنم
حالا اگه شما دنبال سیاسی کاری هستی اون بحثش جداست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اصلا این بحث سیاسی نیست.سالها در خیابان و دانشگاه و اداره و ... به خاطر کامل نبودن حجابمان که مسلما از حجاب این خانم بهتر بود تحقیر و تنبیه شده و می شویم . چرا باید مادرشان ایشان را معرفی می کردند . من و دوستانم که بسیار ناراحت شدیم . حداقل بی خبر بودیم راحتتر می توانستیم تحمل کنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
محمد رضا برات متاسفم با این دید سطحی!
اینا چه ربطی به هم داره
اونا اشتباه کردن اینم اشتباه بدتری کرده
اولویت با اعتقاداته بعدش درس و مدرک
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تو خوبی ای ژرف نگر
ای که اعماق هستی از نگرش تو آسایش ندارند
ای آخرش
ای معتقد
پیچک نقره ای
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
باید هم اینجوری جواب بدین آقایمحمد رضا!
ای ....
ای.....
آخه حرف حساب جواب نداره
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پیچک جان حرف حساب اون چیزیه که افکار عمومی میگه
یه نگاه به آمار + و _ ها بنداز
در ضمن اگر منظورت از حرف حساب "هر چیزیه که به مزاج شما خوش بیاد" من دیگه بحثی ندارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
40
73
بولتن وقتي جرات وعرضه كامنت گذاري را نداري بهتره خاموش شي وبري گوشه اي بنشيني !!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
39
19
بولتن نیوز عزیز یه نگاهی به عکسی که در خبری که باعنوان حدس بزنید این دختر کیست بزنید کلا باهم مغایرت داره ، کار خودتونه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مادرجان عزيزشون در صفحه فيس بوك خودشون زحمت كشيدن و فتوشاپ استفاده كردن. عكس اصلي همينه كه اينجاست! باعث تاسفه واقعا
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آخ گفتی، من ساده رو بگو وقتی موضوع رو فهمیدم ، گفتم حجابش مشکلی نداشت و روسری سرش بود نگو بولتن ناقلا عکسه رو جور دیگه ای نشون میداد
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
55
48
اووووووه

چه خبره، بولتن الکی داری انقد شلوغش میکنی

فقط سایت شما چند روزه گیر داده به این موضوع
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
77
79
من به عنوان یه دختر جوان این مملکت به ایشون تبریک میگم و سوالی ندارم بولتن جان که ایشون بخان پاسخ بدن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نتیجه امام باشه هر کاری کنه در فکر و نظر من هیچ خدشه ای به امام ره وارد نشد این تکرار تاریخ است وبس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تو حتما یکی مثل خودشی که سوال نداری نبایدم داشته باشی پول امثال شما با پارو بالا میره حال دخترای عادی رو نمیفهمید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ولی من سوال دارم.
چرا؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
79
90
همه مشکلات مملکت ما حل شده فقط مونده حجاب نتیجه امام در کانادا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حجاب از مشكلات بزرگ مملكت است.
ali
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
67
83
آقا به مسائل مهم مملکت بپردازید.

بخدا خسته شدیم از این همه خاله زنک بازیها.
پاسخ ها
ناشناس
| TURKEY |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اتفاقا اینکه خون بچه های اینا رنگینتر از بچه های مردمه مهمترین مسئله مملکته.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
38
80
خب اونجا گشت ارشاد نداره!!!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
15
92
گیرم پدر تو بود فاضل

از فضل پدر تو را چه حاصل
پاسخ ها
عباس ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
معمولا از فضل پدرها سواستفاده میشه مشابه شان خیلی هستند!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
22
76
بولتن جان

بنده دانشجوی ترم 7 دکترای ریاضی هستم و بیکارم. حتی دانشگاه آزادهای حومه تهران رو هم برای استخدام سرزدم اما میگن نیرو نمیخایم

دوستام که طی 2 یا 3 سال اخیر استخدام شدن میگن یکی باید سفارشت رو بکنه تا استخدام بشی

الان پشیمونم که چرا برای دکترا نرفتم خارج از کشور

شما مشکلات داخل رو ببین بعد به فرعیات گیر بده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دکتر جان نگو بد حجابیشو تایید میکنی بگو خدا کریمه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مگه موقعي كه دكترا قبول شدي، به شما تعهدنامه استخدام دادن؟!
گفتند بيا درس بخوان به جاي اينكه كشور غربت درس بخواني. اجبارت كه نكردند.
بحث كار، بحث رقابته.
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
10
58
از سقف برو بالا از ديوار بيا پايين .
يادش بخير ! حدود سال هاي 1360 تا 1370 هر كي مي خواست برود خارج درس بخواند ، گويي كفر كرده باشد .
اي ييييييييييييييييييييييييييييييي .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
یادمه اگه در مصاحبه ارشد یا دکترا می گفتیم ارزوی رفتن به خارج داریم حتما رد می شدیم.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
59
46
بولتن اذهان عمومی سوالی نداره

چرا سوال شخصی خودتو به اذهان عمومی غالب میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این منفی هایی که گرفتید اذهان عمومی نیست... چرا ما ایرانی ها عادت کردیم و دوست داریم فقط مورد تایید قرار بگیریم...پس سعی کن فقط به مثبتهایی که گرفتیم توجه نکنیم...البته این نصیحت رو اول به خودم میکنم چون منم ایرانی هستم..!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چرا سؤال داره.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
56
53
ما سوالی نداریم که ایشون پاسخ بدن

بهشون تبریک میگیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ما سؤال داريم و تبريك هم نميگيم.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
29
58
پاسخ سوالات مربوط به تورم، بیکاری جوانان، مشکلات مسکن و ازدواج جوانان، پارتی بازیهای فراوان در مملکت، اختلاس 3000 میلیاردی و ... با کیست جناب بولتن؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پارتی بازی که از وقتی چشم رو این دنیا باز کردیم بوده و هست و خواهد بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پاسخ اون سؤالات با دولت تدبير و اميد كه بايد اين مشكلات رو حل كنه.
پاسخ بدحجابي رو هم اين خانم بايد بده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
22
46
در مورد حجاب باید بگم که این خانم کاملا بالغ و رشد یافته است و طبیعتا هیچ کس غیر از خودش نمیتونه مسئول رفتار و یا نوع لباسش باشه. پس خانم اشراقی رو نمیشه تو این مسئله دخیل دونست ، خودم خیلی از خانواده ها رو می شناسم که مسلمان و مذهبی هستند اما فرزندانشون جور دیگری زندگی می کنند. اتفاقا انتقاد واقعی به خانم اشراقی اینه که چرا عکسهای دخترشون رو موقع انتشار دستکاری کرده اند ، چون عکس هایی که شما نشون دادید با عکس های فیسبوک خانم اشراقی متفاوته.
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
19
37
واقعا از فضل پدر اینها را چه حاصل؟؟؟؟؟
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خودت از فضل پدرت حاصلی داری که به بقیه گیر می دی؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حالا خوبه اسم شما 2 تا علی و فاطمه س ولی اختلاف فکری تون مثل اینکه خیلی زیاده...!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
عزیزم! ساداتی را سراغ دارم که شیعه نیستند، ایا اینها تأثیر گذار است. به طور مثال ملک عبدالله دوم و خاندان حاکم بر اردن سید هستند ولی شیعه نیستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
28
32
آفرین بولتن
علی
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
30
44
اولا مگه دست خودش بوده خوب که نتیجه امامه؟
دوما از جیب خانوادش رفته کانادا نه از عین بعضیا از پول اختلاص سه هزار میلیاردی
سوما همه چیزو به هم ربط ندید واسه فقر برید یقه باعث و بانیاشو بگیرید نه این بنده خدا که هیچکارست
پاسخ ها
کارشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دوست عزیز اختلاس را اینجوری مینویسند
mms
|
GERMANY
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
44
54
من نمی خوام از کسی دفاع کنم می خوام قیاس کنم شما اگر خاج رفته اید عکسهای خودتون را هم انتشار بدید . اینها که شجاعت داشتند و عکس را خودشون در صفحه فیس بوک گذاشتند شما چی . منتظر می مانیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اسم این کار جرات نیست، اینها دارند قبح شکنی می کنند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مگه قراره هرکی می ره خارج خودش ول کنه که می گی عکستونو نشون بدین؟؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دوست عزیزم دو نکته:
اولا: مادرش با فتوشاپ درست براش مانتو پوشنده بود که با این کار خودشم می دونه دخترش چه ... کرده
دوما: جایزه خبگی نبوده که، هر سال اون دانشگاه یه مسابقه برای ساخت یه فیلم 3 دقیقه ای میذاره که اونم رتبه آورده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
از کی تا حالا نمایش ... نشانه شجاعت شده است. خارج رفتن عیب نیست، دوگانگی و عیب است ، و از این بالاتر افتخار کردن به آن نمایش است که قرآن کریم از آن به تبرّج یاد کرده است.
دور نیست که .......
مدیر پایگاه  متاسفانه این کاربر چنان راه افراط و توهین ودرشتی را پیموده است که همین چند کلمه را هم با سانسور توانسته ایم منتشر کنیم - اتفاقا مشکل ما همین جاست ما خودمان این انتقاد محترمانه را طرح کرده ایم ولی بعضی ها که ظاهرا خیال صلاح و درستی وخوبی ندارند چنان می کنند که از این انتقاد درست عذر بخواهیم !آخر چرا برای هرچیزی  باید راه افراط را بپیماییم ؟نرمی و عطوفت و مهربانی و پرهیز کاری و احترام وادب چه اشکالی دارد که حتی با خانواده حضرت امام هم رعایت این موازین صریح اسلامی را فرو می گذاریم !؟هدف ما اصلاح رفتارهاست و خودمان هم نیاز به امر به معروف و نهی از منکر داریم نه اینکه بخواهیم انگ بزنیم و دیگران را ملکوک کنیم همینجا صریحا اعلام می کنیم که احترا م آن خانم حتی اگر نتیجه حضرت امام نبودند برما واجب است وامیدواریم انتقادمان را بپذیرند که خواهند پذیرفت و حتما بهتر از این در مجامع عمومی ظاهر خواهند شد . 
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اول شما خودت پیش قدم شو
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بولتن خان! شما مطمئنی افراط و توهین و درشتی کار بدیه؟! با توجه به سوابقت، من که شک دارم چنین باشه!
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
قبح شکنی فقط تو این زمینه ها نیست! از کهریزک چی ها و اختلاسگرهای میلیاردی و حیف و میل های دولت پاکدست اصولگرا چه خبر؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جناب بولتن باور بفرمایید این گفتار و حرکات و سکنات خواهران اشراقی اشرافی! از سر جهل و ندانم کاری نیست که اتفاقاً برنامه دقیق دارند بنابراین سیاست یکی به نعل یکی به میخ شما کارساز که نیست
شاید این نوشته را چاپ نکنید مهم نیست ولی آنچه با خدای خود عهد کرده ام این است که در دفاع از خط امام و اصول محکم و الهی آن ملاحظه احدی را نکنم .
واقعاً جای امام خالی است. یادمان نمی رود زمانی که سید حسین خمینی، فرزند شهید مصطفی خمینی از اصول منحرف شد و به کجروی گرایید چنان او را به گوشه ای راند که امروز اثری از او نیست. چرا چون امام اسلام را مهم تر از خود و فرزند و نوه و نتیجه اش می دانست ولی متأسفانه امروز این منسوبین درجه 3 و 4 امام از اسلام و انقلاب طلبکارند و به کم و زیاد کردن حلال و حرام احکام مشغول.
یادمان باشد که نسبتهای افراد به امام را با متر وصلت خانوادگی اندازه نگیریم . نسبت افراد با امام با میزان رعایت مشی و مرام و خط امام توسط مدعیان باید سنجیده شود
فرمان "لیس من اهلک" را خداوند فقط برای حضرت نوح نازل نکرده است.
احدی از بیت شریف امام تا زمانی شریف و قابل احترامند که با حیثیت،شرافت و صراط پاک امام بازی نکنند .
مدیر پایگاه برادر یا خواهر محترم همان اسلامی که شما وما مدعی پیروی از آنیم سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی را تجویز کرده است و همه ما موظقیم تا جایی که ممکن است با برادران خواهران ایمانی خود از در دوستی و مرافقت و تذکر احسن روبرو شویم و به سادگی کسی را از اردوگاه خوبان و دلسوزان دور نسازیم ،و قبل از آنان این خودمان هستیم که باید مواظب باشیم که از راه صحیح و منطقی و اخلاقی خارج نشویم وتذکر دوستان دیگر رابه بسان یک هدیه پذیرا باشیم .
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
14
81
ای کسانی که ازموقعیت خود استفاده میکنید وسرمایه ملی مارابه رفاه طلبی خود بکارمی برید من ازحقم نمی گذرم .من خودم فرزند دارم همین الان برسرثبت نامش دردبیرستان موندم چون وضع مالی خوبی ندارم.تازه دخترم هم حافظ قرآن است وهم درمدرسه تیزهوشان درس میخواند .ای کاش تیزهوش نبود وهمه چیز رونمی فهمید . کسی که خیلی چیزها رو می فهمه خیلی رنج می کشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اینهایی که منفی دادن احتمالا از آقازاده ها هستند... بهشون بر خورده...!!!!!
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نه ، ناشناس...
پسرجون! کلاهتو قاضی کن، ببین این حرفای صدتا یه غاز منفی داره یا نه؟! هرچند فکر می کنم تو خود "حبیب" باشی که از منفیا حالت گرفته شده، به اسم ناشناس اومدی اعتراض کنی!
نسترن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حرف صدتا یه غاز کدومه میترا خانم ... اینکه کسی از حقش نگذره و به دنبال گرفتن حقش باشه این حرف نا ثوابیه ... اصلا بحث سر سیاست و سیاست بازی نیست و سر خانواده امام و یا خانواده ایکس و ایگرگ نیست بحث سر اینه که تو این مملکت وضع مالی مسئولان ما با من و شما که مردم عادی هستیم زمین تا آسمان متفاوت شده ... اونوقت همین اقایان من و شما رو نصیحت میکنن که این کارو بکنید و این کارو نکنید ... اینجوری راه برید اینجوری راه نرید ... آخه این انصافه....حالا شما خودت کلاهتو قاضی کن اگه کسی به خاطر این همه تبعیض ...دلش بشکنه و از حقش اونم نه تو واقعیت بلکه با یه کامنت ساده بخواد دفاع کنه کار زشتی کرده...؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چی میگی آبجی داره میگه سر ثبت نام بچم تو دبیرستان گیر کردم اونوقت شما میگی حرف صدتا یه غاز ... مثل اینکه وضع مالیت خیلی خوبه فقط به فکر سیاست و جناح و جناح بازی هستی...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جوابهای بولتن خیلی مزخرفه خانمی که ایرانیه ، نوه امامه ، روسری سرش کرده اون هم تو کانادا در زمان دانشجویی ، اونوقت پایین تنه اش اونطوری داره خودش رو نشون می ده . وجالب اینجاست که ایشان الان اگر عکسهاش را تو فیس بوک خودش ببینید و هارت وهورتهایی که می کنه باورت نمی شه که این عکس خودش بوده . نوه امام نداره ، بچه هاشمی نداره . فرزند ... نداره اینها که از جعفر کذاب فرزند امام هادی که بالاتر نیستند تطهیرشان می کنید . این خانوم نباید با این وضع حجاب تو اون کشور ظاهر می شده.
مدیر پایگاه کسی کسی را تطهیر نکرده است ما انتقاد محترمانه خود را مطرح کرده ایم والبته موضوع در حدی هم نیست که نیاز به تطهیر باشد .
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
37
63
این عکس کاملابرخلاف موازین اسلام هست حداقل پوشش رعایت شده بالباس چسبان وبدون چادرویامانتو وبابلوزآستین کوتاه متاسفم برای اعضای این خانواده بزرگوارکه بعضیاشون ره به سوی ناکجاآبادمیروند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چ با دقت عکس رو برانداز کردی؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
51
33
بولتن جان شما اگه حرف نزنی نمیگن لال هستی .
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
30
35
مثلا روشنفکرن دیگه
Misha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
26
44
پسر نوح نبی هم کنعان بود با اون آخر و عاقبتش! این که دیگه نتیجه ی امام رحمه الله است! خدا انشالله همه رو به راه راست هدایت کنه .
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
الآن خودت هدایت شده ای مثلاً؟! همسر لوط!
ناشناس1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
سرکار خانم میترا با تحکم و توهین به دیگرانو کاسه داغتر از آش شدن ودادن فتوا برای دیگران و تمسخر نظرات بقیه به چه نتیجه ای میخواهید برسید؟
ضمنا اسم خودتونم پندان ایرانی یا اسلامی نیستا!!!
Misha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من تکلیفم مشخصه. با 36 سال سن و دکترای تخصصی داروسازی از ناتینگهام انگلیس؛ به خاطر حجابم یه ترم از دانشگاه اخراج شدم و "برای همین حجاب"سال 83 پنجاه هزار پوند خرج کردم. فقط واسه یه کلمه. میخواستم بمونم؛ اما بخاطر کشورم برگشتم.اما حالا میبینم تو خیابون نمی تونم سر بالا راه برم و برای اینکه کسی مزاحمم نشه؛ نشستم تو خونه و کتاب می نویسم. لحن حرف زدنت خیلی بده؛ همسر من لوط نیست؛ آدمیه که بخاطر من قید پیشرفتو زد. چون نمی خواست همسرش بی حجاب باشه.you know?
پرویز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
میترا خانوم من ادب رو از شما آموختم.
ناشناس2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ناشناس 1 این کاسه داغتر از آش رو خوب اومدی ... این میترا خانم جوری حمله میکنه آدم شک میکنه ...
Misha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
9
19
باقی ایمیل منو جای ناهار خوردی؟! من از سال 57 تا حالا اینقدر از این چیزا دیدم که این یکی در برابرش واقعا هیچه.
پاسخ ها
عباس ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خانم میشا شایسته شماست در جنگی که بصورتهای متفاوت جریان دارد شرکت کنید چرا خانه نشین شده ائید البته نوشتن کتاب عالیست ولی دیگران هم بدانسته هایتان نیازمندند از مزاحمت نترسید کمر همت ببندید و پیکار کنید. 
حجاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
عباس توازکجافهمیدی میشاچی گفته؟توبایدخودبولتن باشی
Misha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ببینید دوستان؛من کاری به این دختر دلبندم که رفته کاناداو... ندارم. در صحنه بودن خوبه. شما در خارج از ایران برای حجاب دو حالت دارید؛ یا باحجاب،یا بی حجاب! از این دو حالت خارج نیستید؛اما متاسفانه در ایران حجاب به راه رفتن رو لبه ی تیغ مبدل شده. شما قدم برمی دارید در حالیکه از زخم می رنجید. من زمانیکه از دانشگاه اخراج شدم؛ همسرم بعنوان یه ایرانی نماینده ی دانشجوها بود. یک خطبه ی اعتراضی باعث شد هفته ی بعد تمام کلاس به پانسیون اجاره ای من بیان و بعنوان کادو برام روسری بلندی که اندازه ی زیر سفره بود!بیارن. من خودمو با اونجا وفق دادم؛سر کلاس جدا از بقیه مینشستم تا مسیحیای کلاس فک نکنن من اومدم انقلاب کنم و این حرفا! شما باید به حجاب بعنوان یک نماد و سمبل فرهنگ نگاه کنید؛ دانشجویی می شناختم تو آکسفورد که رشته ی الهیات میخوند؛این پسر جوان سیاه پوست بود اما بی نهایت خوش قلب و مهربان؛پایان نامه ی دکتراش یا این عنوان بود"حجاب؛ارمغان سرزمین آریا به دنیا"به قدری این پایان تامه در مورد تاریخ حجاب از زمان کوروش؛حجاب زنان و مردان ایران از دیرباز؛تقویتش بدست اسلام و...عالی صحبت کرده بود که تا یکماه تو شوک بودم!اما متاسفانه گرِت عزیز تو یه نزاع خیابانی کشته شد. ما اسما ایرانی هستیم وگرنه واقعا چیزی از تمدن ما باقی نمونده.کمی به خومون بیایم...
شهرام
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
15
22
دوستان عزیز.لطفن یک نفر را هم معرفی کنید که به دختر پسرهایی که از بی مدیریتی مسولین کشور به خود فروشی و اعتیاد دچار شده اند پاسخ دهد.ظاهرن دوستان عزیز شما در این کشور زندگی نمی کنید.حالا همه مشکلات فقر و فساد و فحشا و غارت بیت المال و دروغ و قتل و دزدی و اعتیاد و هر صفت منفی دیگری که در دنیا در جمع بالاترین آمارهای جهانی هستیم رو حل کردید فقط مانده دنبال این بگردید که نوه اما چرا حداقل حجاب رو پوشیده و یا چرا در خارج درس می خواند.حجاب با حداقلش هم حجاب است یکی دوست دارد همه را بکار ببرد و یکی حداقلش را.مثل ملت که به حداقل ها هم راضی هستند و گیرشان نمی آید.خبر از وضع دارو هم داریم.به این همه بیمار و انسان های اسیب دیده از دگم اندیشی انثال شما چه کسی پاسخ میدهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
10
31
بولتن چه کار خوبی کردی که عکس های واقعی رو هم گذاشتی.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
9
16
بولتن من 3 تا نظر قبل از 12 دادم که چاپ نکردی اما نظرات ساعت 2 و 3 رو منتشر کردی اونوقت: "غیر قابل انتشار=صفر"

تو اول خودتو اصلاح کن بعد به دیگران ایراد بگیر
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
18
20
با سلام.
بولتن جان بنظرم با توجه به محل و مکان این عکس ، حجاب این منسوب امام عزیز خیلی هم بد نیست و حتی از منظری جای تقدیر هم دارد. حالا بولتن جان! این حرف من درست یا غلط ، افشا و گسترش و تحلیل انچنانی روی اینگونه اخبار گذاشتن مسلما صحیح نیست.
مدیر پایگاه اگر متن را به دقت خوانده باشید ما هم گفته ایم که حجاب داشته اند ولی این حجاب در شان خاندان مکرم حضرت اما نیست ،ضمن اینکه اول بار این موضوع را مادر ایشان فاش کرده است .

پاسخ ها
ملول از خط فكري جديد بولتن
| GERMANY |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ياد داداش بولتن بصير، فهيم، با ظرفيت، مومن، تيزبين، آگاه و هوشمند قبلي خودمون بخير! چقدر دلم براش و بقيه عزيزان قديمي كه زيور بولتن بودن تنگ شده و جاشون خاليه. بولتن جون جديد! ميشه بگي طبق فتواي كدوم مرجع تقليدي اين دختر خانم حجاب داره؟! ........................................................................؟ هركيه امامه باشه جعفر كذاب هم بچه پيغمبر بود ماستمالي نكن به هر دليل الكي. روزي رو خدا ميرسونه اخوي. امام مكرم بود و نسبتها اكرام نمياره
مدیر پایگاه !این کاربر چنان در جزییات این عکس ها وحجاب دقیق شده اند که انسان فکر می کند کارشناس تشخیص ...هستند.   اصلا نیازی به موشکافی نیست چرا که امامان معصوم (ع) هم در این موارد شریعت سهله و سمحه را بکار برده اند ، در این مسئله قرا نیست که باتند روی و تنگ نظری تا اهانت پیش برویم یک انتقاد محترمانه داشته ایم که مصداق قول لین آن را بیان کرده ایم ، اگر پیش از این از دایره موازین شرع منور عدول کرده ایم که نکرده ایم از ان عذر خواهیم خواست .  
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من اگر نیکم و گر بد، تو برو خود را باش
تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟!
مولانا بدپیله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
برو که رونق این کارخانه کم نشود
به زهد همچو تویی یا به فسق همچو منی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
جواد خان میشه بفرمایید کجای دین عنوان شده با توجه به محل و مکان میتونید میزان حجاب رو تقلیل بدید؟
فاطمه دهه شصتی
|
-
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
11
27
حضرت امام ره آنقدر فدایی و عاشق دارند که نیازی به اقوام خوابزده و غافل ندارند.مگر نوه ی پسری ایشان در دوران حساس انقلاب با منافقین همکاری نمیکرد؟ که خود حضرت امام ره برخورد کردند ؟ صرف نسبت فامیلی با حضرت امام ره دلیل درستی و حقانیت نمیشود. اعمال مهم است.
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اگه خانواده امام خوابزده ان، پس امثال تو نوانقلابیون لابد مردن دیگه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این میترا خواب نداره ... همه جا جواب داده ...! برو مسواک بزن بگیر بخواب فردا مدرسه ت دیر میشه...! بدو
فاطمه دهه شصتی
| - |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خانم میترا ظاهرا شما کاسه داغتراز آشی!شایدم خود نتیجه امام ره باشی که داری به همه ی نظرات مخالف جواب میدی؟ هرکس هستی اینو بدون امام بزرگوار فرمودند (میزان حال فعلی افراد است.) من دهه شصتی ام بقول شما نوانقلابی! اما امام علی (ع) به یاران خودفرمودند که زمانه شما را غربال میکند!تنها خالصان با ما میمانند.ریزشها شامل همه میشود خانم محترم اینو بدون که اون دنیا نمی پرسن قوم و خویش امام ره بودی بفرما برو بهشت!نخیر میپرسن چقدر از راه امام و اسلام دفاع کردی. من از امامم یاد گرفتم پشت سر ولایت حرکت کنم ولایی بودن هم به سن و سال و سابقه فامیلی و......... اینحرفا نیست که اگر بود رسولخدا(ص) اقوام خود را تاآخر برای منافع خودشان حفظ میکردند که نکردند. حالا شاید سن وسالمان زیاد نباشد اما تاآخر پای این انقلاب و نظام اسلامی هستیم چون ما مثل بعضیا فقط نوک بینی مان را نمیبینیم ما به جهانی شدن اسلام عزیز به ظهور آقامون امیدواریم. بدرستیکه وعده خدا حق است و حکومت زمین از آن صالحان خواهد بود چه ماباشیم چه نباشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
15
11
يه عكسي هم از اشخاص شما پسند در داخل آسانسورهاي... بگذازيد اتفاقا اون عكس رو هم فيس بوك چاپ كرده بود و فرقش با عكس بالائي اين بود كه هم شخص داخل آسانسور سمت وسوي شما را دارد هم خانم كنار دستيش خيلي محجبه وشما پسنده بولتن چرا اون موقع چيزي ننوشتي؟ زشته الان كه داريم اتحاد و همدلي مسئولين رو ميبينيم نبايستي حركتي بكنيم كه دشمنان خارجي فكر كنند ما به هم ريختيم و با هم اختلاف داريم. ايشان نوه حضرت امام هستند و در اين عكس هم خيلي محجب و متين ميباشند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اون عکس داخل آسانسور را گمانم یادم آمد که چه بود:یا واقعا دونفرمنحرف واقعی بودند یا از روی خباثت آن را ساخته بودند. دوره زمانه ای ایست که باید به چشمان خود نیز شک کرد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
5
22
قابل ذکره خانوم اشراقی در یک مصاحبه با مشرق صریحا میگن به زور چادر سرم میکنم و از حجاب اجباری به شدت انتقاد میکند
پاسخ ها
مینا
| - |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
به ایشان بفرمایید چادر سرکردن لیاقت میخواهد اگر تا ابد برای نعمت حجاب خدارا شکر کنیم باز هم کم است. به فدای چادر مادرمان فاطمه زهرا س
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
در این مصاحبه برای چادرپوشیدنشان دلایلی آورده اند که خوب بود.یعنی هرچند دوست ندارند چادر بپوشند اما گفته اند به این دلایل چادر سر می کنند.
به نظرم خوب بود این دلایل را برای دخترشان هم بازگو می کردند.
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
9
18
اين همه تلاش مي شود تا دانشگاه ها اسلامي شود انقلاب شد تا دانشگاهها اسلامي شود و اين خانم با كليه هزينه كه انشاالله حلال است فرزند خود را به يك دانشگاه غير اسلامي مي فرستد حداقل جواب اين تناقض ها را بدهيد.
لادن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
8
21
این خانم همکلاسی دختر من بودن ودر کنکور زیست شناسی شهرستان قبول میشن و لی در شهید بهشتی تحصیل میکنن وبعد به کانادا میروند و به هیچوجه نخبه نیستند.
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آهان! ببخشید که جایزه شما رو به ایشون دادن! آخه بهتون دسترسی نداشتن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این خانم میترا چقد متعصبه ... شاید این بنده خدا راست گفته باشه ... نه فقط چون در مورد خانواده امام گفته ... تو جامعه ما از این پارتی بازی ها زیاده ....مثلا همسایه ما قبلا جزء هیئت علمی دانشگاه با هنر کرمان بود دخترش همون کرمان قبول شده بود با پارتی بازی آوردش دانشگاه تهران ... این بنده خدا که تازه آورده شهید بهشتی...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
به این می گویند خبر دست اول
لادن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مشکل اینجاست که خانم اشراقی هر جا احتیاج باشد از اصل ونسب خود بهره میبرد و در جای دیگر بسیار مدرنیته رفتار میکند اگر واقعا اصولی را که امام گفتن قبول ندارن حق ندارن خودشون رو به امام بچسبونن . این فرصت طلبیه این مردم رو گول زدنه بسه این همه سواستفاده از موفعیتی که براش زحمتی کشیده نشده . از احساسات مردم برای پرو بال دادن به خودتون استفاده نکنین .گناه است.خانم اشراقی این روزها با این موضعی که گرفتن فقط میخوان خودشون رو مطرح کنن.
ناشناس
|
NORWAY
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
15
22
حجاب اجباری میسر نیست! آزادی پوشش طبیعی ترین حق انسان هاست.
یادتونه یه زمانی برای همین ویدیو که بعد ها در تلویزیون کلی تبلیغ براش شد چه بگیر ببندی راه انداخته بودند؟ چرا جلوی آزادی های بدیهی را می گیرید؟
مدیر پایگاه حجاب در کشور ما طبق قانون الزامی است ،اما در کشورهای دیگر که موضوع به خود افراد متوجه می شود از خاندان معظم علما انتظار است که در رعایت آن دقت بیشتر به خرج بدهند چرا که حجاب دستور دین مبین است .
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خاندان معظم علما خیلی خصوصیات خوب دیگه هم دارن، چرا از اونا الهام نمی گیرین؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
یکی می شود به من بگوید چادر که در صدر اسلام نبوده است و بعدها در زمان شاه عباس اول باب شده است از کی تا به حال حجاب اجباری شده است. حجاب یک سلسله قواعد دارد که این خانم آن را رعایت کرده است. اسلام هم دین آسان گیر است نه سخت گیر.
ناشناس
| NORWAY |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
قانون بد قانون نیست باید عوض بشه. حجاب یه امر شخصی است. مانند نماز و ... .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اسلام دين آسان‌گير نيست، اسلام دين درست گير است.
متینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حجاب یک امر شخصی نیست،از قوانین اسلام است و حدود آن هم مشخص شده که نباید تنگ و چسبان یا به تعبیری لباس شهرت باشد،حالا شما اگه میخوای اسلام رو با افکار خودت دور بزنی ،اون دیگه یه امر شخصیه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
13
22
آیا باید نتیجه امام این چنین باشد؟! آیا واقعا امام در قبال این قضیه سکوت میکرد؟
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بله. شما زیاد جوش نزن، واسه ت خوب نیست!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
مملکت ما از افرادی مثل میترا رنج میبرد که با قلدری میخواهند بی منطقی خود را به دیگران دیکته کنند و با توهین به افکار عمومی حرف ناحق خود را حق جلوه دهند
منم سیما هستم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دقت کردید این میترا خانم همه جواب هایش مانند دختر بچه های بی منطق و لجباز است وفقط یکی به دو و مجادله را خوب بلد است؟
jam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
8
15
از کوزه همان تراود که در اوست
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آره مثل تو و خانواده ت!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خیلی بی ادبی میترا
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بولتن نظرات مشعشع را که شامل مجموعه ای از توهینها و...،را تائید میکنه
برای بولتن و خانم میترا متاسفم که خود را در همین حد معرفی و نشان داده اند. والسلام
ولی حرفهای حساب
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
میترا اصول اولیه ادب رو یاد بگیر بعد تو مجامع عمومی مجازی و حقیقی ظاهر شو لطفا
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
8
5
از سقف برو بالا از ديوار بيا پايين ... .
ازمابهتران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
19
18
کار خوبی می کنید که پته اینها را روی آب میریزی!!!
مدیر پایگاه ما پته کسی را روی آب نریخته ایم ، یک انتقاد محترمانه از یک دختر خانم ومادر مکرمش کرده ایم و اصلا پته ای وجود ندارد که ما روی آب بریزیم یا نریزیم .ما حتم داریم که این خانواده محتر م انتقاد ما را می شنوند و از این پس بهتر رفتار .خواهند کرد 
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
من اگه جای بولتن بودم پته همه رو روی آب میریختم نگاه هم نمیکردم طرفم اصلاح طلبه یا اصولگرا یا کارگزارانی ... مردیم اینقدر شعار شنیدیم که ساده زندگی کنید ساده ازدواج کنید ساده بخورید ساده بخوابید ساده زیستی فقط واسه مردمه ... خودشون رو توپ هم تکون نمیده ... حالا میفهمم چرا تو جامعه اینقدر اختلاف و شکاف طبقاتی زیاد شده ...
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پسرجون! بدتر از اینا تو این مملکت هستن، که خون ملت رو به شیشه کردن، این واسه خودش یه لباسی پوشیده نفع و ضررش با خودشه. اگه دل و جرئت داری برو به از ما بهترون گیر بده.
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
نه آقا فرهاد من از این جرآت ها ندارم ... از دار و ندار دنیا یه دونه جون فقط داریم ... اونم لازمش دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
5
27
براي خودشون حلاله براي ما حروم
پاسخ ها
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خانواده بزرگوار امام چیزی رو واسه کسی حروم یا حلال نکردن، اصلاً تکلیف واسه کسی معلوم نمی کنن. این کاسه های داغتر از آش و متعصبای مذهبی تر از امام و کاتولیک تر از پاپ هستن که این جوری گیر می دن.
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
فرهاد ...!!!
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقای فرهاد ثانی روشنه که خانواده امام برای کسی حرام و حلال تعیین نمکنند ، حلال و حرام را دین برای ما تعیین نموده و معیار آنرا فقها مشخص نمودن از بعضیها که از نسبتشان با خانواده امام بهره میبرند توقع بیشتری در رعایت حلال و حرام وقار و متانت و حجب و حیا است تا دیگران و این انتقاد در بی توجهی به این مسائل بجاست !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
6
14
ممكن است دانشگاه يك كار سياسي كرده و اين جايزه را نه براي نخبگي بلكه براي وابسته بودن ايشان به خانواده امام داده تا به اينوسيله زمينه استحاله فرهنگي را فراهم كند .
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
تا استحاله نشدی، زودتر برو کشفتو بده یونسکو ثبت کنن، معجزه هزاره چهارم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
فاطمه خانم واقعا برای افرادی با منطق شما متاسفم که وقتی جوابی ندارید به تمسخر یا توهین روی میارید
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
8
15
بولتن عزیز : جدا بادیدن این تصاویر دلم بدرد آمد . خداوند ما و اونا رو به راه راست هدایت کنه .
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
17
11
شما انتظار دارید تو کانادا چادر بپوشه؟؟
مردم اون جا اذیتش میکنن اصلا امکانش نیست...
پس نتیجه میگیریم کلا از مملکت خارج نشیم
مدیر پایگاه کسی این انتظار را مطرح نکرده است ،ولی با مانتو که مشکلی پیش نمی آمد .درضمن اگر خارج رفتن منجر به عدم رعایت شونات اسلامی بشود نظر پدر بزرگ ایشان چیست ؟غیر از این است که رعایت موازین اسلام ارجح است ؟
پاسخ ها
فرامرز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خیلی جالبه که شما نیمچه مذهبیای بولتن پراکن، واسه خانواده فقها راه و چاه نشون می دین! چرا فکر می کنین که این راه حل های عتیقه تون، مثلاً مانتو پوشیدن به جای چادر، به عقل این خانوم و خانواده ش نرسیده؟!
ناشناس
|
THAILAND
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
14
15
حجاب إجباري به چه درد مي خوره بولتن ؟،درست است كه إسلام رو به زور شمشير أجرا كنن ؟ بسه اين تند روي ها رو ،
مدیر پایگاه اینجا اصلا بحث اختیار یا اجبار حجاب نیست که اتفاقا مادرش گفته است که وی بشدت به موازین اسلامی پایبند است 
پاسخ ها
فرامرز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خب پس این بساطو جمع کن و صلوات بفرست، بعد از اینم به عیب های خودت و خانواده ت بپرداز به جای دیگران.
حمید ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
11
7
من که علاقه ای خاصی نسبت به امام خمینی دارم با این فرم لباس نصف حجاب نظرم عوض نمیشه فکر قیافه خودش ش بوده ولی توفکر آبروی خودشو خونواده اش نه باید رسیدگی بشه وحالا هم که مدرک هست باید جوابگوی مردم واز اون بالاتر قانون باشن واسه همه بله واسه شما نه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
12
5
پسر نوح که پیغمبر بود هم منحرف شد جای تعجب نداره هر کس را توی قبر خودش میگذارند
و کم نیستند علمایی که متاسفانه فرزندان یا نوه هایشان بی راهه میروند
مدیر پایگاه حالا کسی صحبت از انحراف و بی راهه نکرده و درست نیست به سرعت پرونده درست کنیم و حکم صادر نماییم .احتمالا اشتباه وسهوی صورت گرفته که انشاا.. جبران می شود .
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پرونده تو ساختی، گناه کبیره واسه خودتون و مخاطبای احساساتی و ساده دل یا فرصت طلب و مغرض سایتتون درست کردین، حالا می گین لازم نیست. اشتباه و سهو بوده؟ جبران می شه؟! شما مسلمانید؟!اصلاً ورود به این موضوع در حد و اندازه شما و حیطه مسئولیت شرعی و عرفی و قانونی تان هست؟! شما اگر قصد اصلاح داشتید، می توانستید این موضوع با خانواده اشراقی درمیان بگذارید و جوابشان را هم بشنوید ، با قانع شوید یا قانعشان کنید.
الآ در گناه همه ابن کسانی که در کامنت هایشان، تهمت، توهین، دروغ و خق ناحق کردن بوده، شما شریکید. بلکه باعث این همه گناه شده اید.
مدیر پایگاه  ، عجب ! اگر انتقاد محترمانه  کنیم جوابش این است !لابد بهتر همان است که به تندی پیش رویم وموازین را رعایت نکنیم. متاسفانه مناسبات اجتماعی ما چندان درست و به قاعده نیست وبرد با کسانی است که اهل هیچ ملاحظه ای نیستند ،ما حتی با خوانندگان خویش ازدر سرزنش در آمدیم تا از انتقاد درست و سازنده خارج نشوند ،مگر این کار در خفا صورت گرفته است که ما خصوصی انتقاد کنیم ؟اول بار مادر این خانم با افتخار موضوع را منتشر کرده است و لابد به کار خویش هم باور داشته ، حالا اگر ما برای صلاح ونیکویی وآرامش امیدواری بکنیم که خانواده محترم این خانم به طریقی توضیح بدهند و جبران کنند گناه کبیره کرده ایم !؟درضمن ما  نه خود در انتقادمان از ادب و احترام کوتاهی کردیم ؟.ونه یک کلمه از پیام های ناروا را منشر کرده ایم پس حرف حساب این کاربر قضاوت کننده و حکم صادر کننده !چیست   
یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بولتن جان از نظر این خانم همه کسانی که مثل ایشون فکر نمیکنند و مثل ایشون صحبت نمیکنند گناه کار و مستحق اشد مجازات هستند...خداییش میترا خانم یکم بشین فکر کن به حرفات (مخاطبای احساساتی و ساده دل یا فرصت طلب و مغرض سایتتون)و(ابن کسانی که در کامنت هایشان، تهمت، توهین، دروغ و خق ناحق کردن ) این خصوصیات فقط برازنده خودته و بس ....!!! واقعا که...!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خانم میترا اگه یه سری به فیس بوک بزنی میبینی همه خبرا اونجاست.این نصیحتتم بردار ببر اونجا.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
14
10
واقعا که اینقدر خبر و مطلب کم دارید که گیر دادید به پوشش این دختر. باید کلی دنبال اشکال حجابش باید بگردی و اخرش هم به افکار طالبانی شما پی می بریم. اصلا شاید افکار و اعتقادات بابابزرگش را قبول نداره. به کسی چه ربطی داره?
مدیر پایگاه حتی اگر خدای ناکرده افکار پدر بزرگش را قبول ندارد بخاطر برداشت هایی که خواهد شد باید احترام آن افکار را رعایت کند ، درضمن اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد وی ومادرش بایدعنوان کنند که هیچ امتیاز و اعتباری را بواسطه نسبتی که دارند نپذیرفته و نخواهند پذیرفت . 
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
12
12
بولتن جان نتیجه 160میلیاردیا 3000میلیاردچی شد پیگیری کرده!!!!!!
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اینجا دیگر حضرات، "صمٌ بکمٌ عمیٌ" می شوند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چه بی ربط گفتی. خوبی شما؟
کورش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
12
شهرام جون درد ماهم درد تو است
خواس موقعیت های ویژهای دارند
که علی (ع) هرگز نپذیرفتند
اگر از آن موقعیتها بطور یکسان
همه استفاده میکردند
امروز دختر این شخص تفاوت هایی
چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فرهنگی وچه از نظر امکاناتی با دیگران پیدا نمیکردند
در صورتی که اینها باید الگو باشند
پاسخ ها
میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
منظورت از "خواس"، همون "خواص" هست دیگه؟! مگه مجبوری لفظ قلم حرف بزنی که غلط غلوط بنویسی؟! چرا فکر می کنی نظرات تو ... به عقل خواص نمی رسه؟!
در جواب میترا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حالا از این خواص به تو چی رسیده که اینقدر سنگشون رو به سینه میزنی...خانم لاک غلط گیر ...!!
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
20
با کدوم پول رفتن کانادا ... نمیدونم این مسئولین کشور ما از کجا پول میارن اینجوری ولخرجی میکنن... به ما هم بگن یاد بگیریم.... فکر کم نظرم فراجناحی بود نههههههه غلام
پاسخ ها
فرامرز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ابنا مسئولین کشور نیستن، آی کیو!
کلّاً، بستگان امام ، بنا به توصیه و فرمایش ایشون، هیچ سمتی رو تو جمهوری اسلامی نمی پذیرن.
خشی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
درسته حق با شماست آی کیو ! این ظاهر قضیه است که تو و امثال تو نمیفهمی...اما پشت پرده کاملا مشغول فعالیت سیاسی و اقتصادی هستند ... خودت رو گول نزن فرامرز خان....!!!!!!!!!!!!!!
در پاسخ به فرامرز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اتفاقا اینها از همه زرنگ ترند سمتی نمی پذیرند اما از رانتش استفاده میکنن...!!؟
فریبرز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دیگه بدتر مسئول نیستند و هیچ کاری هم برای مردم نمیکنند و اینقدر بهره میبرند....!!!؟؟؟
مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ميترا اينو چي ميگي؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
12
چه نخبه ای پول بی ز بون خرج خ..........هم بشه نخبه میشه نمونه اش خلبان 5 ساله چینی بابا ش که اصلا سواد نداشت صدقه سر جمهوری اسلامی از ده کوره یزد اومد اینجا دکتر شد ننه ا ش هم که تازه به دورون رسیده است .
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
13
با کدوم پول رفتن کانادا ... نمیدونم این مسئولین کشور ما از کجا پول میارن اینجوری ولخرجی میکنن... به ما هم بگن یاد بگیریم.... فکر کم نظرم فراجناحی بود نههههههه غلام
غضنفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
11
نام خدا اعضا مکرم خانواده امام (ره) به هر درجه ورتبه درعلم ومقامات دیگربرسند برجستکی اش به اندازه اعتبارازخانواده امام بودن نیست .حیف است که خانم اشراقی بخواهند با این انتشاراین عکسها ی جنجال برانگیز استعدادونبوع فرزندشان رارسانه ای کنند.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
11
4
اولا بسیاری از نزدیکان امامان هم بودند که منحرف شدند این چه ربطی به خود امام دارد.که شما روی نتیجه امام بودن تاکید میکنید این غرض ورزی است. ثانیا آیا شما که ادعای مسلمانی دارید از نظر شرعی مجاز هستید که به زندگی شخصی افراد تعرض کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
این کجاش زندگی شخصیه ؟!حالت خوبه!تمام دنیا عکساشو دیدن ...اونوقت تو فلسفه میگی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
خوبی؟؟؟؟؟؟؟غرض ورزی؟؟؟شرعو عقل از هم جدان آیا از نظر شما؟؟؟؟از نظر عقلی که عقل من میگه این خانوم با هزینه کشور رفته کانادا یکم ظاهرشو حفظ کنه که ما غرض ورزا دهنمون بسته باشه.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
5
7
سلام.بولتن عزيز اين يك واقعيت است كه ارزشها تغيير كرده بيان اين مطالب فايده ندارد بايد سوخت و ساخت و دعا كرد خيليها تغيير كرده اند كه باورش سخته منصبها باعث شده كمي از بيان و نشاندادن باطن خود را مخفي كنند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
دقیقا موافقم خیلی از مسئولین مملکت ما اعم از سیاسی و اجرایی و اداری و بانکی و ... خودشون رو که می بینی معمولا ظاهر موجهی دارند ولی خانواده هاشون کاملا متفاوت هستند حتی از افراد عادی جامعه هم یه پا جلوترند چون به هر حال پاشون به اونور آب رسیده که مردم عادی نرسیده... واسه همین هم از لو رفتن زندگی شخصی شون ابا دارن و به قول شما مخفی میکنن... در حالی که تو کشورهای دیگه این ترس وجود نداره ... البته زندگی شخصی شون مال خودشونه و به ما ربطی نداره...
همايون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
20
8
اي بابا اين كجاش بيحجابه ول ككككككككككككككككنيد خشكه مقدس بازي را
پاسخ ها
تندرو سابق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حجاب اسلامي را برامن يكي بگين چه جوريه تا دست از افراط بردارم.
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
8
15
سلام بولتن خان
من نميخواستم نظر بدم ولي ديدم بعضيا خيلي از تفكر و آرمانهاي امام (ره) دورند .بيت امام بايد الگو باشند اين كجاش سياسي كاريست. اين كجاش به بيكاري و حل مشكلات ربط داره. فرد باغيرت اين نوع حجاب رو نمي پسنده نميدونم چرا بعضي ها حالت بي تفاوتي به اونا دست داده!!!!!
البته مقصر خودشون نيستند اين جنگ نرم به نظرم موفق بوده كه تركش هاي آن بي تفاوتي ما رو بدنبال داشته. و ديگه قبح اين مسائل شكسته شده.
فرامرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
9
4
هرکه بی هنر افتد، نظر به عیب کند!
نوشین رضاپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
19
11
بدجوری به هم ریختین ها! آسمون و ریسمون و زمین و زمان رو به هم می بافین واسه تخریب رقیب! تز شکستای چن ماه اخیر عبرت نگرفتین؟! آقا جون، این روش ها همیشه نتیجه عکس می ده. کی می خواین بفهمین؟! هیچ وقت؟!
همه مردم ایران بی دینن؛ فقط شما چهارتا نصفی تندرو متدین شدین؟! جمع کنین این دکون دستگاها رو!
مدیر پایگاه  یعنی اگر یک انتقاد محترمانه بکنیم وبگوییم یک دختر خانم باید شوون پدر بزرگش را رعایت کند نتیجه عکس می دهد ؟
 
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
شما که از طرز صحبت کردنتون مشخصه چقدر متدین و مقید هستید........!!!!!!!!!!!!!!
سمیه
| - |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ما چهارتا نیستیم خانم! ما یک ملتیم اما اندک شماری که خوابن مث جنابعالی همه را با خودشان جمع میبندند. زهی خیال باطل!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
شما چه منطقی داری که هر چیزی رو به انتخابات نسبت میدی. شماها گویی با خدا سر جنگ دارید. چون حجاب رو خدا واجب کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
15
10
مگردر دین اسلام فقط حجاب واجب شرعی است که این همه مردم را برای آن آزار میدهند در اسلام گناهان کبیره هم هست که سرتاسر مملکت را پوشانده ولی هیچ کس به آنها کاری ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
گناه اشکار خیلی بدتر از گناه خفیه.چون داره اون گناهو انتشار می ده...
مینا
| - |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ناشناس محترم! بسیاری از گناهان از بی حجابی و بی عفتی آغاز میشود به همین خاطر خداوند حکیم در قران مجید به حجاب امر فرموده. برای یکبارم که شده ترجمه قران را بخوانیم تا با وظایف خود بعنوان یک بنده راستین در برابر خداوند متعال آشنا شویم و اینقدر مثل قوم بنی اسراییل ایراد نگیریم.چقدراز کتاب آسمانی خودمان قران عزیز غافلیم! هرگناهی که میکنیم ناشی از دوری از قران است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
5
12
پس گشت ارشاد کجاست؟
مسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
7
5
دوستان عزيز هر انساني حق دار ه نحوه زندگيش رو خودش انتخاب كنه لا اكراه في الدين .درضمن مسلمان واقعي عيب مسلمان ديگر رو فاش نمي كنه.علتش رو هم هر انسان عاقلي ميدونه چون باعث ميشه قبح اون عمل در سطح جامعه ازبين بره .اگر دختر محجبه اي بعد از ديدن اين تصاوير برداشتن حجابش درملا عامبراش ساده تر بشه گناهش اول به گردن شخصي است كه اين تصاوير رو به نمايش گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| TURKEY |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
چرا شماها تا امثال اینا سوتی میدن زود دم از آزادی دین و ... میزنید؟ ولی درمورد مردم عادی چنین نظری ندارید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
عیب این مسلمان رو مادرش فاش کرده
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
7
7
امام(ره) یکی از اولیای خدا بود
همانطور که نوح(ع) یکی از انبیای خدا بود!
آقایی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
4
7
مطالب بسیار جالب و انتقادات خوب و محترمانه ای بود که نشان از روشنفکری نویسنده و ادب و متانب ایشان داشت و متاسفم برای روشنفکر ماب هایی که با تندروی و بیان نکات ناشایست در قسمت نظرات فقط بی منطقی خودشان را نشان می دهند و جوابی برای این سوالات متین ندارند
امیدوارم روزی برسد که تحمل انتقادات سالم را داشته باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
6
11
البته ایشان می توانست از پوشش مناسب تری استفاده کند.
محمد
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
8
واعقاً متاسفم برای ذهن هایی که علمشان آنها را لخت می کند . متاسفانه درغالب مواقع علم ما پیشتر از اینکه باعث ارتقا ء درون ما بشود در ظاهرما نمایان می شود و منجر به انحراف در ذهن ما می شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
دقیقا همینطوره
پروانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
2
8
سلام خطاب به همه ی کاربرانی که در این بحث داغ (چرا ؟) شرکت کرده اند به این سوالات پاخ بدهند ؟
1 . آیا حجاب در این خانم محترم کاملتر است یا در یک خانم مانتو وروسری و یا در یک خانم چادری ؟
2 . آیا خانمی در شان و جایگاه خانوادگی ایشان بهتر بود مانتو بپوشند یا بلوز یا یک بلوز کوتاه ؟
3 . آیا جامعه ای که به کسی افتخار میکند نباید نماد عرف و فرهنگ آن جامعه باشد ؟
متشکرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
10
1
دنیا پیشرفت کرد ما فقط تو نخ اینو اونیم واقعا کشور در پیتی داریم با این همه آدم عقب مونده دخترک بنده خدا برای کشور سرفرازی اورده به لباسش گیر میدین
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
7
1
هرکس پاسخگوی اعمال خودش هست .مگراین خانم خلاف شرع مرتکب شده است ثانیاًهرکس می بایست درموردمذهب اش ،دینش تحقیق کند.در اسلام 14معصوم بیش نبوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
واقعا حجابش خلاف شرع نبوده؟ من دیگه حرفی ندارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
8
1
ای ول دمش گرم

رتبه ی اول یعنی عالیه خیلی عالی

مبارکش باشه

یه جا دیدم که یکی نوشته بود که چقد این دختره زشته .... این دیگه از اون نظرا بوداااااا
آخر بی انصافیه واقعا ... قیافه که مهم نیس مهم مغزشه که عالی کار میکنه

ولی ای کاش همه ی بچه های نخبه ی ایرانی این امکان براشون فراهم میشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
4
17
این هزار فامیل چه بلا هایی سز بچه های ما که نیاورده اند حالا پز دختری که حتما ازجیب مردم به کانادا فرستاده اند رو می دن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
به نظر من یه زن نباید برای مطرح کردن خودش از عکس دخترش استفاده کنه تو شرکت ما یه خانمی بعد از 6 ماه که از مرخصی زایمانش برگشت عکس بچه 6 ماهه اش رو برای کلیه کاربران (یعنی از رییس هیئت مدیره تا کارگران خط تولید ) گذاشت که بگه از مرخصی برگشته و هنوز هست همون اندازه که کار اون خانم بد بود کار خانم اشراقی هم بد
ناشناس
| TURKEY |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ناشناس 16:03 شدیدا درست میگی. آفرین بر تو.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
7
2
اشخاصی که به لباس پوشیدن نتیجه حضرت امام (ره)
اعتراض میکنند آیا میتوانند پیشبینی کنند آیا میتوانند برای نتیجه خودشان
پیشبینی کنند در آینده چگونه خواهد بود

قدری منطقی فکر کنید دوستان مهم این بود که حضرت امام خودش اسوه خوبی برای همه ما بود نه نتیجه اش تازه نتیجه اش هم باعث افتخار آفرینی برای مملکتش شده وجای تحسین دارد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
6
1
کسی حق نداره تا وقتی عیب های خودشو اصلاح نکرده دیگران رو نصیحت کنه. بد نیست قرآن و تاریخ پیامبران رو یه مروری بکنیم. داستان حضرت موسی و چوپان.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
چه استدلال بی منطقی
شیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
نظر شما اصلا ربطی به موضوع نداره.
ناشناس
|
TURKEY
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
7
1
بسیجیان , امت حزب الله و .... ای کسانیکه سینه چاکانه در دفاع از آرمانهای پدربزرگ این خانم رودرروی ملت مظلوم خودتون قرار میگیرید تحویل بگیرید. ........
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
راه امام راه اسلام و راه خداست. اتفاقا این درسی برای ماست که میشه نوه امام نبود اما راهشو ادامه داد و برعکس. سلام و درود بر روح پاک امام و شهدا که فرزندان راستین امام بودند
ناشناس
|
TURKEY
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
3
12
درضمن بچه هایشان را فرستادند اونور تا اگه دیدن هوا پسه زود بتونن اقامت اون کشورا رو بگیرن. حساب بانکی هم تا دلت بخواد.
مدیر پایگاه خوشبختانه بیت حضرت امام در زمینه مسایل اقتصادی پاک و پاکیزه هستند .
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
بولتن جان گیرم هم که پاک و پاکیزه باشند ... تو این شرایط بد اقتصادی این درسته که مردم دنبال یه لقمه نون به هر دری بزنند ولی خانواده این عزیزان در خارج از کشور به سر ببرند .. حالا گیرم هم که خارج از کشور باشند آیا خانم اشراقی با رسانه ای کردن این موضوع مقدمات نا امیدی و سر خوردگی و بدبینی مردم رو نسبت به انقلاب فراهم نمیکنند....؟ اون هم مردمی که به سختی روزگار میگذرانند ... حداقل مردم اگر نمی دونستن و فکر میکردند که فرزندان اینها هم تو همین مملکت و بین بچه های خودشون دارند درس میخونن راحتتر مشکلات رو تحمل میکردند...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
بولتن از کجا میدونی جیگر؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
10
اگه تو ایران یکی این تیپی باشه به جرم بد حجابی میگرفتنش که..............
sajad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
11
حنای مسئولین دیگه برای ما رنگی ندارد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
7
امام به عنوان یک عارف چه بسا اینده را دید که جام زهر را مطرح کردند خدا به داد همه ما برسد که هر اشتباه عمدی و سهوی که از تک تک ما سر بزند خصوصا مسولان و خواص در حقیقت تکرار جام زهر است که ما مسول ان هستیم و هر چقدر این اشتباه از افرادیکه انتظار از انها نمی رود صورت گیرد تاسف و تالم بیشتری را برای امام ره و یاران و شهدا و امام دوستان باعث خواهد شد گوییکه جام زهریست بر گلوی حق گو و وبر قدمهای حق مدار انان و لذا باید بیدار شد بیدار از غفلت و خود گم کرده گی در فرهنگ و هجوم فرهنگ ضد اخلاقی و ینی
ساغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
9
1
هر کسی توو ایران دستی تو سیاست داره بچه هاشون اونور آب زندگی میکنن باز آفرین به خانم اشراقی با تربیت چونین فرزندی وبا این شهامت که به دور از ریاکاری است ... با عث افتخار بود خانم اشراقی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
افتخارش برای تو و امثال تو. ببینیم اون دنیا ازین افتخار چی نصیبتون میشه
روح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
14
2
چند سال بعد:
موضوع اصلی: حجاب نبیره امام
چندین دهه بعد:
موضوع اصلی: حجاب ندیده امام
چند قرن بعد:
موضوع اصلی: حجاب نوادگان نوادگان امام

ول کنید به خدا به نظر من اگه شما در زمان حضرت نوح بودید حضرت نوح رو هم به خاطر فرزندش مواخذه می کردید
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
8
2
آقايون محترم ..اولا اينكه طوري ااز اين دختر بيچاره انتقاد كرده ايد كه انگلار ...؟؟؟؟؟!!!!اين دختر هم مثل همه دختران نسل امروزي جامعه ما است ..با سليقه هاي مختلف و توقعات امروزشان..چرا فكر ميكنيد چون نتيجه امام شده با يد با چادر ميرفت بالاي سن. مهم حفظ راه و منش و سيرت امام گونه است نه ظاهر مابي !! چه بسا چادری كه راه حقيقي امام را گم كرده اند ! تا كي به ظاهر توجه داريم و درباطن امام ستيزي !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
چند سال پیش هم کلاسی من خانم نقیب که نخبه نجوم شده بود در انظار بین المللی با پوشش چادر برای گرفتن جایزش بروی سن رفت. واقعا برای این نتیجه خانم متاسفم که شان امام رو حتی ذره ای خدشه دار کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
3
13
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
عالی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
7
من کاری ندارم که حجاب این خانم درسته یانه امااگه ایشون مجازندبه عنوان نوه امام چنین حجابی داشته باشند(ولودرکشورخارج)چرابایدوضعیت حجاب درکشورمان اینطورباشد؟چرابایدحجاب اجباری باشدوخیلی ازدختران نوجوان وجوان ماکه چهره شان خیلی هم ازاین خانم معصومتراست گرفتارگشت ارشادوتوبیخ وتعهدو... بشوند؟ودرمقابل خیلی جاهاهم ماخانمهای چادری ومحجبه رااصلاتحویل نمی گیرندمثل فروشگاههاومراکزخریدکه زورشون میادحتی جوابمون رابدن.اگرحجاب درکشورماهم ازادبودمسلماخیلی ازمسائل پیش نمیامدوتکلیف هرکسی مشخص بود.
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
6
چون فرق است بین عوام و خواص
این رتبه ها اندازه یک مشت جو هم که کشاورز
می کارد هم نیست
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
10
یعنی کل حجابی که خدا از انسان خواسته یه روسری است؟
یعنی حالا باید بهش افتخار کنیم ؟وقتی که تو کشور خودمون این همه نخبه و نابغه و دانشمند هست که با امکانات کم همینجا موفق شده اند اونم بدون هیچ چشم داشتی؟ بدون از دت دادن ارزشهای دینیشون
خیلی اتفاق خاصی افتاده که یه جایزه گرفته؟ چه بسا جایزه بهای تبلیغات باشه ؟
مدیر پایگاه جایزه ایشان مربوط به یک فیلم 3 دقیقه ای هست که ساختن .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
اوه ه ه !!! من فکر کردم حالا چیکار کرده که اینقدر بهش تبریک میگن و بهش افتخار میکنن...تو مملکت یه کشاورز بی سواد با تلاش بیشتر و خلاقیت تولیدش رو چندین برابر میکنه کسی بهش یه تلفن هم نمیزنه حالی ازش بپرسه ... میدونید چرا ...!! چون نام و نشانش به جایی بند نیست... و خودشه و خدای خودش...همچین حی میگن نخبه.. نخبه.. باورمون شد نخبه هستن...؟؟؟ دوستان یه نگاهی به دور و برشون بندازند نخبه های واقعی رو پیدا میکنن ..که به علت نداشتن امکانات(پارتی)دارند ذره ذره آب میشن...چقدر بعضی ها سیاست زده هستند و همه چیز رو به سیاست ربط میدن.....!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
ناشناس دوم گل گفتی متاسفانه تو ایران کسی که تلاش می کننه وحتی تحصیلات داره رو ولی نظر شخصی مدیر روش مثبت نیست چون وصل به دوستانش نیست حذف میشه و یکی اینحوری یشرفت می کنه من خودم این و کشیدم
سیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
کاش موضوع اون فیلم هم گفته می شد. نکنه مثل فیلم های دختر مخملبافیه جورایی راجع به توهین به مردم وفرهنگمون باشه؟کانادایی ها واصولا غربی ها در این موارد کاملا موذیانه و کثیف عمل میکنند و باید همیشه و قبل از هر چیز به نیات آنها مشکوک بود.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
9
واقعا متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
14
2
نوه امام در مجامع بین المللی جایزه میگیره ما اینجا ناراحتیم .مگر تو ایران زندگی نمیکنید برید خیابان وببینید دخترا توچه وضعی هستند باچه پوشش نامناسبی میگردند فقط شما نوه های امام ،دخترای آقای رفسنجانی وآقای خاتمی را زیر زره بین نگاه میکنید وبهانه ای برای سرکوفت زدن دارید خجالت بکشید از روح امام وخانم اشراقی.،
مدیر پایگاه ما از جایزه گرفتم این دختر خانم ناراحت نشدیم اگر یادداشت مان را به دقت مطالعه کنید متوجه می شوید که یک انتقاد محترمانه و دلسوزانه را طرح کرده ایم که البته اگر سرکار خانم اشراقی پاسخی ارایه نمایند با کمال میل آن را منتشر خواهیم کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
آخه تا کی میخواین مسلمان باشید و خودتونو به خواب بزنید؟! بابا تو قران صراحتا ذکر شده که حفظ حجاب واجبه... حدودش هم دقیقا مشخص شده. قران حرف خداست. پس یا خدا رو قبول ندارید یا مسلمان نیستید که اشکالی در این عمل نمیبینید. در ضمن هیچ جا خدا نگفته اگه کسی رتبه ی علمی گرفت میتونه حجاب رو رعایت نکنه. آخه اینا چه منطقیه!!!!! والا من هم توی دانشگاه های خوب ایران و البته با توانایی و پشتکار خودم قبول شدم و رتبه های خوبی هم آوردم و با این امکانات کم، ثبت اختراع و چاپ مقاله در ژورنال های معتبر داشتم و حجابم رو هم رعایت کردیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
12
واقعا شگفت زده شدم واقعا بهم ریختم باورم نمی شه یعنی همه شعارهای داده شده هیچ ! واقعا ما را چه می شود چقدر عوض شده ایم امام خودش زنده بود چه می گفت!
کمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
6
پیشرفته علمی بی خیال. بچسبید به چیزی که هیچ وقت برای ماحل نخواهد شد هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
7
مجبورم چادر سر کنم چون مامانم عاشق انقلاب و امامه.اونوقت اینا!!ای خدا .
پاسخ ها
یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
خدا جای حق نشسته خانم گل ... هر گلی که گل محمدی نمیشه..
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
9
1
در اونجا مسئله حجاب مطرح نیست مسئله علم مطرحه.و کار علمی رو با حجاب داشتن و نداشتن سنجش نمیکنن.
پاسخ ها
فرناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
علم؟؟! نخبگی؟؟! آقازاده ها با مدرک دکترای آبکی از انگلیس و کانادا چه گلی به سر مملکت ما زدند؟ تو رو خدا بس کنید.. نخبه های علمی گمنامانی مثل "شهید روشن" اند که هنوز هم تو مملکت بی هیاهو دارن کار میکنند و البته با این نگاه کوته فکرانه برخی، تا از دست ندادیمشان نمی بینیمشان.
سیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کدوم کار علمی؟ سه دقیقه فیلم ساخته اونم معلوم نیست راجع به چی بوده! غربی ها بیشتر از اینکه به فکر تشویق کار علمی مسلمانان باشند در تخریب وزیر پا گذاشتن حقوق مسلمانانند ولو محقق و دانشمند باشند کافیست به مذهب و لوازم آن پایبند باشند ،دیگر کار علمی و همه چیز نادیده گرفته خواهد شد. بولتن این را حذف نکن برادر !
spideh
|
UNITED STATES
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
10
چند تا سوال برام پیش اومده:
1- آیا از نظر مادر حجاب دختر ایراد داشته؟
اگر نه، چرا فتوشاپ شده، اگر آره، چرا تو اون کشور این مساله رعایت نشده؟
2-آیا ورود به فیس بوک اشکال داره؟! اگر نه، چرا فیلتره؟ و اگر آره، چرا خانم اشراقی که اینهمه از امتیازات این نظام و تفکر بهره میبرند، دچار چنین عملی شدن؟
3-آیا آرایش یه زن فقط باید برای شوهرش باشه ولاغیر ! و یا اگر چادر به سر داشته باشه ،همه محرمند؟!
4- آیا ما همچنان باید به نقش سیاهی لشگر تو فیلم راضی باشیم ، و شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس رو ادامه بدیم و یا نه؟ و اگر مرگی برای آمریکا و انگلیس اتفاق بیفته،و خدای نکرده بچه های همه مقامات ایرانی دچار مشگل بشن آیا در این صورت کشورهای دیگه ای که اونها هم امن و آزاد باشن برای زندگیشون وجود داره یا نه؟
5- لطفا فعلا به همینا جواب بدین، بقیه بمونه برای بعد...!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
منم همین سوالا رو دارم
Misha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
سپیده ی عزیز:
1: مسلما خیر.مثلی هست که میگه "کور خود و بینای مردم" اینجا صدق میکنه.خانم اشراقی تا چند سال پیش خیلی سنگ حجابو به سینه می زدند؛اما حالا گویا خیر.بهر حال دخترشون افتخار آفرینی کرده و این مسئله ای نیست.(از نگاه ایشون)
2:فیسبوک یک شبکه ی اجتماعی وابسته به دشمنان عزیز!! ما هستش.اسما یک نوجوان مبدع این شبکه است؛اما فیسبوک یکی از قدرتمند ترین عناصر جاسوسی کاربرانه و دارای بزرگترین خزانه ی نگهداری اطلاعات؛(درنزدیکی قطب شمال)است.
3:چادر زینته؛ اما در حال حاضر تعداد چادری هایی که از صمیم قلب چادر سر میکنند هر روز از روز قبل کمتر میشه.محرم و نامحرم به این حرفا ربطی نداره. رروابط عمومی خوب و رعایت حریم شخصی به انسانیت و شعور بستگی داره.
4: مرگ بر آمریکا یک شعار تشریفاتی(از نظر من) در سراسر دنیاست. شما تا صد سال دیگه بگو مرگ بر آمریکا؛ آمریکا می میره به نظرت؟!
ناشناس
|
-
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
5
1
بولتن خیلی خزی موش بخوره تو رو
واقع بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
5
2
بولتن اگه کلمه «عدول» رو ازت بگیرن فکر کنم کلا فلج بشی
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
5
واقعابر اين نتيجه امام ومادرش كه عكس دخترش را در فيس بوك قرار داده بي نهايت متاسفم اين افراد از امام واسلام چيزي را متوجه بوده ،ونخواهند بود واي به حال آنان كه در مقابل اين نعمتي (استعدادي )كه خدا به آنان اهدا نموده آنها چگونه شكر گذارند
akram nasiri
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
0
سلام
متاسفانه توی این مملکت هر چیزی به صورت جبر دراومده و هر چیزی که اجبار بشه یقیننا مشکل ساز خواهد شد فقط اینو می خوام بگم الان مشکل ایران و ایرانی ها فقط حجابشونه تو رو به خدا یه کم به خودتون بیاین چیکار دارین که پوشش هر کسی چه جوریه چرا دست از سر ملت بر نمی دارین نمی ذارین به درد خودشون بمیرن کم که مشکل درست نکردین حداقل توی این مورد آزادشون بذارین
ناشناس
|
TURKEY
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
2
توی یک سایت خبری خارجی یکی کامنت گذاشته بود : چرا مسئولین اینها همش بچه هاشونو میفرستن کشورهای ما برای تحصیل ؟ مگه خودشون دانشگاه ندارند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
0
انتخاب نوع پوشش امي كاملا شخصي بوده و نبايد در اين خصوص به خود اجازه دخالت و اظهار نظر بدهيم چرا كه اگر باب اين گونه تفحص و كنكاش كشوده شود براي جزييي ترين و خصوصي ترين مسايل زندگي هم اجازه سركشي و تجسس به افراد فضول داده مي شود.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
4
0
زنده باد
مهرآن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
5
هستن دخترانی که بخاطرمشکلات مالی وگردابهای کثیف زمانه قیدتحصیلات عالیه وحضور خدشه تحمیل اجتماعی رومیزنن وخانه نشین میشون.اما ذره ای ازپاکی ایمان وروح خودراباهیچ قیمت تباه نمیکنن. مگرانها دل ندارن!؟مگر شادی وارامش حق بعضی طبقات هسته؟ نه نه،همه انسانها حق مساوی دارن فقط زرق برق دنیا فانی ازان کسانیکه سعادت دوروزه رابه زندگانی لذت بخش ابدی ترجیح میدهن
سکوت
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
2
1
جنگ 72 ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت، ره افسانه زدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
1
خدایا منم دوس داشتم برم کانادا درس بخونم
پیشرفت کنم
اگه بد بود که اینا نمیرفتن
...
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین