کد خبر: ۱۰۸۹۸۷
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
بازهم قصه ی قدیمی کرامت تراشی صوفیه، برای اقطاب خود جهت فریب افراد!

ادعای جدید دراویش گنابادی، «قطب مصداق اهل بیت در زمان خویش است...!؟»

 موسسه راهبردی دیده بان: چندی پیش در سایت اطلاع رسانی فرقه گنابادی به سرکردگی تابنده، ویژه نامه ای تحت عنوان «ِمهر مجذوب» توزیع گردید، که در این ویژه نامه مقاله ای با موضوعیت «قطب، مصداق اهل بیت در زمان خویش است» درج گردید.

آنچه را که به آن در مقاله فوق پرداخته بودند، مفهوم و اصطلاح «اهل بیت» بود، که  به چه کسانی اهل بیت گفته می شود و چه کسانی در این دایره قرار می گیرند. به اعتقاد این ویژه نامه اهل بیت منحصر به چهارده معصوم نمی باشد و مفهوم و اصطلاح اهل بیت به ما دیکته شده است و مفهوم آن چیز دیگری است که ناگفته مانده است!

 و افزودند، پس او (اقطاب صوفیه) مفهوم کامل تری و بلکه به کامل ترین مفهوم ممکن، مصداق «اهل بیت خدا» در عصر و زمانه خود است. همان مقام قطب در مکتب تصوف است. یعنی (قطب) راه رسیدن به مقام انسان کامل برای همگان در همه عصرها و دوره ها می باشد.

و در آخر اشاره کردند که، صوفیه بر این باور است، مسلک و آئین صوفی گری که  معجونی از تمام فرقه ها و ادیان است،  مدعی راستین تشیع و تابع قرآن، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت او می باشند. البته، صوفیه  با اعتقاد به این موضوع خود را از مابقی مسلمین بخصوص شیعیان واقعی جدا ساخته و خود را تافته جدا بافته می دانند! که این خود آغاز انحرافی بزرگ در این فرقه می باشد.

مشروح خبر را در «ادعای جدید دراویش گنابادی، قطب مصداق اهل بیت در زمان خویش است...!؟» بخوانید.

 

منبع: دبیر گروه فرق و ادیان ساختگی موسسه راهبردی دیده بان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
7
62
شكر خورده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
5
62
ذاتیات هر فرقه ای دروغ نفاق ریا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
61
9
وقتي از موضوعات مطرح در يك حوزه چيزي نمي‌فهميد، چرا دربارة آن حرف مي‌زنيد؟ و لا تقف ما ليس لك به علم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
9
56
خدا ما را و جوانان ما را از اين افرادي كه مبنايي براي حرفهاي خود ندارند و تنها به ادعا بسنده مي كنند نجات دهد!! جوانان عزيز از هر كسي كه ادعا مي كند دليل عقلي و نقلي متناسب با آن ادعا را طلب كنيد اگر توانستند شما به حد اقناع نفس برسانند توج كنيد وگر نه اگر حرفهايشان هيچ گونه مستند قرآني و روايي و حتي عقلي نداشت اصلا توجه نكنيد!!! من يك بار گول اين دراويش را خوردم و از محتواي محافل و تشكيلات موهوم آنها اطلاع كافي دارم!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
22
48
چه نادانهايي هستندانهايي که ازاينها پيروي ميکنند
علي اينانلو از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
4
65
عجب! اگر خوب دقت كنيم علي محمد باب هم در ابتداي دعوت خويش خود را باب امام زمان ع خواند پس از آن مدعي شد خودش امام زمان است و سپس ادعاي نبوت و در ادامه ادعاي الوهيت كرد! پس آقايان دراويش استارت ابتدايي را زدند يعني باب اهل بيت بودن! خدا به خير كند! يعني بهائيت جديدي در راه است؟!
نگارگر عشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
8
60
عجبا؟!
از خریت اینها عقل در حیران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
3
59
اين صوفي ها بيش از اندازه به قطب خودشان اهميت قايل مي شوند و در برابر او حتي سجده هم مي كنند!! تا اين حد شيفته افراد غير معصوم شدن نوعي انحراف است. شايد آنقدر قطب خودش را دست بالا مي گيرد مريدان آنها هم خيال كردند واقعا خبري است!! اصولا ادعاهاي اين آقايان دليل خوبي براي منحرف بودن آنهاست!! مردم ايران ديگر به اين چيزا توجه نمي كنند.. خانه اين افراد بر روي آب بنا شده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
5
55
چه حرفها!!! اگر پيامبر اسلام (ص) در مورد افرادي مانند سلمان فرمود كه سلمان از ماست بخاطر پرونده قوي ولايت محوري اين افراد و تقواي مثال زدني آنهاست. اما اين افراد چقدر مثل سلمان هستند بايد پرونده زندگي آنان مطالعه شود.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
http://www.bultannews.com/fa/news/81933
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
ممكن است هركسي از ديگران با توجه به دگم بودن قطبي ساخته وپرداخته كه عينيت آن بت پرستي است .در فطرت خداپرستي است هركس بت بپرستد.از فطرت به دور وغير از او ايده آلش شده است.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
2
60
جنگ هفتادو دوملت همه را عذر بنه/چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند.
راستی چرا اینا به هرچیزیشون یه مجذوبم میچسبونن.
م سادات موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
9
64
بنده هم زمان نوجوانی حدود دو سال در جلسات شعبه ای از این فرقه شرکت می کردم و اعلام می کنم کاملا درست گفته اند فقط یک کلمه جا افتاده یعنی در اصل:
ادعای جدید دراویش گنابادی، «قطب مصداق (دشمن) اهل بیت در زمان خویش است...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
پس حالا دارم می فهمم که از کجا گیج می زنی. تو خودت از پرستش یک قطب به پرستش ......ی افتاده ای. ب...... تو هنوز هم در همان راه سیر می کنی فکر می کنی که در راه راست گام بر می داری.
مدیر پایگاه خواهر بزرگوار شرمنده از تایید این نظر  اما چون شما پاسخش را دادید کل نظر را حذف نکردم این نوع کامنتها نشاندهنده نهایت عجز دشمنان این انقلاب و امام این انقلاب است 
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
1_عزیز دل فکر می کنی می فهمی,زهی خیال باطل!!!!!
2_جنبه داشته باش و از کسی که صادقانه اعتراف می کنه آتو نگیر.
3_ حسابگر باش چون نوشتم در نوجوانی به جلساتشان می رفتم اما چند سال گذشته و الآن در چه سنی ام را نمی دانی!
4_ فهم داشته باش زیرا نوشتم شرکت می کردم ولی اسمی از تأیید نبردم!
5_وجدان داشته باش چون آن زمان هم با همسرم برای شناخت می رفتیم و هرگز پرستشی در کار نبوده...
6_ منصف باش چون در حال حاضر مطلقا محق نمی دانمشان.
7_امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهانند و تخم چشم دشمنش هم در بیاد چون امثال من فدایی زیاد داره
8_گیج و بدبخت و بیچاره هم خودتی!
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
بولتن عزیز برای شما احترام زیادی قائلم و معتقدم بهترین روش را دارید که نظر مخالف مرا گذاشتید،در هر صورت شما صاحب اختیارید اما ممنون که بی ادبی هایش را حذف کردید .
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
خواهر بزرگوار و بسيار بسيار ارزشمندم، سركار خانم سادات موسوي.

بنده همواره به كمال، درايت، ايمان، خلوص و لطافت طبع مثال زدني شما ﴿كه حتي از پس اين دنياي مجازي نيز كاملا هويدا است﴾ غبطه خورده و آن را ستوده‌ام.

اي كاش خداوند اين توفيق را نصيب بنده نيز مي‌نمود كه همچون شما، همانگونه كه قرآن نيز بارها تاكيد نموده است با تحقيق و كنكاش در آرا و افكار مختلف به اصالت و برتري اسلام عزيز مي‌رسيدم كه چنين اسلامي، با روح و جان آدمي عجين مي‌شود و تا لحظه وصال معبود، از او جدا نمي‌گردد؛ و چه خوش سعادتي است يقين.

اكنون بيش از پيش به شما غبطه مي‌خورم و افزون‌تر از گذشته برايتان ارج و احترام قايلم و به راستي، سربازي نايب ولي امري همچون امام خامنه‌اي ﴿حفظه الله﴾ را چون شماياني سزا است و چه مدالي افتخارآميزتر از مدال سربازي چنين مردي كه دنياي كفر و الحاد را به ستوه آورده است.

اي كاش بنده نيز همچون شما خاري در چشم ياران شيطان بودم تا تخطئه‌ام كنند و بر من بتازند.

خداوند در سوره بقره چه زيبا وصف حال اين جماعت را بيان فرموده است:

وَ إِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿11﴾ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا یشْعُرُونَ ﴿12﴾ وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا یعْلَمُونَ ﴿13﴾ وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَى شَیاطِینِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ ﴿14﴾ اللَّهُ یسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَیمُدُّهُمْ فِی طُغْیانِهِمْ یعْمَهُونَ ﴿15﴾ أُولَئِكَ الَّذِینَ اشْتَرَوُا الضَّلَالَةَ بِالْهُدَى فَمَا رَبِحَتْ تِجَارَتُهُمْ وَمَا كَانُوا مُهْتَدِینَ ﴿16﴾ مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَكَهُمْ فِی ظُلُمَاتٍ لَا یبْصِرُونَ ﴿17﴾ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْی فَهُمْ لَا یرْجِعُونَ ﴿18﴾
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
سید شهیدان اهل قلم شهید اوینی(خطاب به امام خامنه ای ):
ای عزیز ای وصی امام عشق انانکه معنای ولایت را نمی دانند در کار ما سخت در مانده اند .شما خوب میدانید که سرچشمه این تسلیم واطاعت ومحبت درکجاست...

حاج خانم موسوی عزیز این بدگویی جناب ناشناس احمق(از بکار بردن این کلمه تعجب نکنید چون بعنوان یکصفت واقعی انرا اوردهام نه بعنوان توهین!) ازان جنس بدگوییهایی است که اگر نباشد باید شک کنیم مثل بدگویی اربابان این بیچاره از نظام وخصوصا رهبری عزیز وهمانطورکه برادر عزیزم اقا مرتضی فرمود هرچه بیشتر خار چشم یاران شیطان باشیم انها بیشتر فحاشی وبدگویی میکنند.

سلامت وموید باشید در تمرین سربازی امام زمان(عج)
یاعلی
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
جناب آقای مرتضی
تفسیر به رأی کردن هم اوج خودپسندی است. من هم می توانم آن آیه را برای شما بیاورم ولی هرگز چنین نخواهم کرد چون خودم سراپا گناهم و از خداوند برای خودم طلب آمرزش می کنم.
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
بله جناب ناشناس! شما مي‌توانيد اين آيه را به امثال بنده نسبت دهيد، اما خوشبختانه تشخيص اين كه اين نسبت دادن شما چقدر به قرآن سر نيزه كردن عمروعاص مي‌ماند، كاري بس آسان است.

به ٣ نمونه بسيار كوچك اما بديهي اشاره مي‌كنم براي عقلا تا تشخيص را برايشان ساده كند:

١. جز آمريكا و اسرائيل و انگليس و ساير ايادي شيطان كه دشمني‌شان با اسلام بر هيچ عاقلي پوشيده نيست، چه كسي به خون مقام معظم رهبري تشنه است و اكنون ايشان خار چشم چه كسي هستند؟ و شما با سوزشي كه از اين رهبر فرزانه داريد و تشابه نظرتان با آن شياطين، فكر مي‌كنيد در كدام جبهه قرار داريد؟

٢. قرآن مي‌فرمايد خوب تدبر كنيد و با دليل و استدلال، به برتري اسلام پي ببريد و به آن ايمان بياوريد. وقتي شما از اين كه كسي چنين كرده است آتش مي‌گيريد و بر او مي‌تازيد، در كدام جبهه قرار مي‌گيريد؟ جبهه خدا يا شيطان؟

٣. در آيه ٧١ سوره اسرا خداوند مي‌فرمايد: "يوم ندعوا كل اناس بامامهم". ما در حال حاضر نايبي بهتر از مقام معظم رهبري براي امام غايبمان نمي‌شناسيم. شما مي‌شناسيد بفرماييد تا همين الان بنده رهبرم را تغيير دهم. رهبر كه سهل است، حكومتي بهتر از جمهوري اسلامي سراغ داريد بفرماييد تا بنده نيز براي روي كار آوردن آن به خيابان بريزم و قيام كنم!. عقل ما مي‌گويد بهترين امام را برگزيده‌ايم براي روزي كه قرار است با امامان محشور شويم.

شما كه سخنتان سخن ايادي شيطان است امامتان كيست؟ با اين وجهه ظاهر الصلاحي كه براي خود تراشيديد مي‌توانم پاسختان را حدس بزنم. پس پيشاپيش مي‌گويم شما را به خدا نگوييد "امام عصر ﴿عج الله فرجه الشريف﴾" كه خودتان هم به خودتان خواهيد خنديد! چرا كه كه سخن شما مغاير سخن ايشان است و بوي آمريكا و اسرائيل مي‌دهد.
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
برادران محترم و ارزشمند جناب آقای مرتضی.ام و جناب آقای محمود
با سلام از ابراز لطف برادرانه شما ممنونم و دعا می کنم نسلتان زیاد شود،نسلی که نماد بارز شیعه واقعی علی علیه السلام و سرباز حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند.
یا علــــــی
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
6
58
سلام

به نظر من کار خوبو شاه عباس کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
6
61
به نظر من هيچ نسبتي بين تصوف و عرفان ناب شيعي وجود ندارد. عرفان ناب شيعي را بايد در كربلا جستجو كرد چون در عرض يك نيم روز افرادي را از ته جهنم به عرش اعلي بردند.آنها تابع 100% امام و مولاي خويش بودند. عرفان هم يعني همين و بس! عرفان ناب شيعي نيازي به اسم و رسم و فرقه و سلسله و اين حرفا كه صوفي ها درست كرده‌اند ندارد! عرفان ناب را بايد در سوز دل امام زمان ع و خواسته‌هاي ايشان از خودمان و نوع عملكردمان نسبت به خلق خدا جستجو كنيم. بيراهه نرويم. امام زمان ع منتظر ماست بيش از آن كه ما منتظر ايشان باشيم! ايشان منتظر است ما خودمان را آماده كمال انساني كنيم تا ايشان ما را تربيت كنند. اين همان عرفان ناب شيعي است!!! لطفا اين كامنت را منعكس كنيد!!چون خيلي براي رسيدن به اين مطلب وقت و انرژي گذاشتم> ممنون از ارشاد و راهنماييتان
امير ناظم از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
6
59
اين كامنت آخري خيلي برايم جالب بود. حق با اين دوستمان است. ما در طول روز و هفته و شايد هم ماه به ياد اين نيستيم كه امامي داريم كه در قبال او وظيفه‌اي داريم و ايشان همه امور ما را تدبير مي كنند و مور مربوط به حيات مادي و معنوي ما به ايشان ختم مي شوند و ايشان به دنبال هدايت و ارتقا دادن ما به عوالم بالا هستند. بلي اگر از ايشان غافل شويم بايد گير همين صوفي ها و مهملاتي كه مي گويند و اسمش را عرفان مي گذارند بيافتيم. كسي كه از پدر واقعي فاصله مي گيرد به دام پدرهاي قلابي مي افتد. لطفا اين را هم منعكس كنيد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
5
58
آفرين! نظرات جالبي مطرح شده. سايت‌هاي ارزشي بايد در اين زمينه ها اطلاع رساني بيشتري داشته باشند. جريان عرفان هاي كاذب داره توي مملكت بيداد مي كنه. از سايت بولتن نيوز بخاطر اين موضوع متشكرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
6
58
كلا مطلب جالبي است.. جوانان به هوش باشند.. گول ظاهر حرفاي اينها را نخورند..موارد انحراف را در حرفهاي آنان بايد در اين مواقع كه چنين حرفاي گنده‌اي مي زنند تشخيص دهند. خدا همه ما را به راه راست هدايت كند.. نميشه اينها رو از روي سبيل گنده‌شون تخريب كرد.. چون مي‌گند ديني را به مويي بند نيست!! ولي ميشه از روي حرفاي گنده‌شون مچشون رو گرفت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
4
57
آفرين! من به يكي از اين صوفي ها به خاطر سبيل درازش ايراد گرفتم همين حرف را به من زد و گفت: من فردا سبيلم را بتراشم تو به حرفاي من گوش ميكني؟! ولي اگر از جهت مبنايي با اينها صحبت كنيم و موارد انحراف در فكر و عملكردشان را به انان تذكر دهيم بهتر به فكر وادار ميشند و چه بسا از اين فرقه ها فاصله ميگيرند!! آخر اين چه ادعايي است كه در قرن بيست و يكم كه عقل مردم جهان به ويژه عقل مردم ايران اين همه رشد كرده مي زنند!! حتي بايزيد بسطامي ها و جنيد بغدادي ها هم از اين حرفاي مزخرف نزدند كه اينها و اقطاب آنها مي زنند!!!
آفاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
4
55
در زمان ما بايد روشنگري‌هايي در مورد فرقه‌هاي مختلف از جمله صوفيه و دراويش صورت بگيرد. اين فرقه‌ها بايد افكار و عقايد آنان به صورت شفاف بيان شود و نقدهايي نيز كه به اين افكار وارد است نيز براي مردم گفته شود. راه درست راه علي ع و اولاد ايشان است. اينها هم كه دم از علي ع مي زنند. آدم واقعا گيج ميشه كه چه كسي راست ميگه؟!! البته با اين قبيل از اين حرفا كه قطب صوفي ها مي زنه راحت مي توان به پوچ بودن آنها پي برد ولي در برخي از مواقع آنقدر مطالب پوچ اينها با حقيقت قاطي ميشه كه تشخيص سره از ناسره واقعا سخت ميشه و كار هر كسي نيست كه اينها را تشخيص بده! لطفا بيشتر روشنگري كنيد. از سايت خوب شما ممنونم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
11
51
اصلا گیج شدن نداره اگه از اصول تبعیت کنی مشکلی پیش نمیآد(البته اول از همه به خودم گوشتزد میکنم)
1-به یگانگی خدا اعتقاد داشته باش
2-قران کتاب آسمانی ماست به اون احترام بگذار وسر لوحه کارت قرار بده
3-خاتم الانبیا حضرت محمد(ص)پیامبر ماست او را اسوه حسنه برای رفتار و کردارت قرار بده
4-ائمه معصومین والیان امت اسلام هستند به آنان تمسک کن ومحب آنان باش
غیر از اینها اگر اعتقاد دیگری بود بکوب به دیوار نابودی
این 4اصل را که مبنای زندگی خودت قرار بدی همه چیز برات مشخص میشه و دچار دوگانگی نمیشی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
آفرین زهرا
عبد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم
احسنت به شما خواهر.دو تا پست پایین تر برای آقای جعفری مطالبی نوشتم فکر کنم برای شما هم مفید باشد ان شالله البته من هیچی نیستم و هر چه می دانم از فضل خداست.ولی اگر بخواید از دایره ابرار وارد دایره مقربین بشید ان شالله برایتان مفید خواهد بود.
التماس دعا
یک بسیجی گنابادی
|
-
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
5
59
با سلام خدمت مردم مومن و متدین ایران اسلامی.
بنده یک بسیجی متعهد و ولایتمدار از شهر دارالمومنین گناباد هستم.
با صدای بلند و به نمایندگی از تمام مردم شهرم گناباد اعلام می کنم که این فرقه گنابادی نیستند.
بلکه از بیدخت می باشند.
دستهایی در کار است تا نام مقدس گناباد را لکه دار کنند.
جالب این که بارها به خبرگزاری ها و روزنامه ها اعلام کرده ایم که نباید این دو در کنار هم گفته شود.
ولی دستهای نامروت همچنان در کار است.
انتظار دارم برای نگه داشته شدن حرمت قلم این نظر را ثابت و در اول نظرات قرار دهید تا همه مراجعه کنندگان بصیر شما متوجه این موضوع باشند.
خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر بفرماید.انشاءالله
ما ذوالفار حیدریم....فدائیان رهبریم
پاسخ ها
یک هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
حق با این برادر بسیجی است.متاسفم برای همه اونایی که اسم شهر این عزیز را بر روی کثیف اینا گذاشتند.بهتر است شما از مردم گناباد عذرخواهی کنید
جعفري از گيلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
8
53
از سال ها قبل از انقلاب تا زمان حاضر انحصار قطبيت دراويش نعمت اللهي در دست خانواده تابنده گنابادي بيدختي است!! راستي در ميان اين همه صوفي و شيخ صوفي هيچ يك غير از اين خاندان شايسته قطبيت نيست؟!! آيا قطبيت جنبه موروثي دارد؟!! اگر چه جريان قطب و قطبيت يك چيز من در آوري است ولي ظاهرا در انحصار اين خانواده است! حتي صالح عليشاه هم كه پدر سلطان حسين تابنده گنابادي بودن نيز قطب همين فرقه بوده! من فقط يك چيز از اين آقايان ميخوام. به هر دليلي ثابت كنند كه مورد تأييد امام عصر(عج) هستند و آن آقا مرام و مسلك اينها را ميپسندند من و كل ايل و تبارم به سلك آنان در ميآئيم و با تمام امكانات مالي كه داريم از آنان حمايت و تبليغشان را مي كنيم. فقط رضايت حضرت مهدي(عج) مهمه. هر چيز غير از اين مدار پوچ و انحرافيه! تشخيص رضايت آن حضرت نيز در بسياري از موراد آن چنان سخت هم نيست. پس به اين موضوع بسيار بايد توجه كنيم تا در آغوش چنين مدعيان مهدويت و اهل بيت نشويم. والسلام. ممنون از سايت خوبتان
پاسخ ها
قطب متخلص به عبد :)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم
ببینید دوست عزیزم من قطب هستم .................
مدیر پایگاه این کاربر طی حدود 70 سطر به شرح مناقب و مکاشف خود پرداخته کرامات عجیبی برای خود قایل شده است که مستمع را حیران این همه خود شفتگی می کند اما این نکته مهم را باز نمی شکافد که انسانی در این حد از کرامت و شهود چه نیازی به کامنت گذاشتن دارد و چرا از طریق عمل صالح و تواضع و فروتنی و خود نابینی کمر به خدمت خلق خدا نپرداخته است ؟آیا زمان آن نرسیده که در عصر ارتباطات از این اوهام خود ساخته دست بردایم و با معنویت وتوسل بی ریا به ائمه اطهار راه مستقیم الهی را برگزینیم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
2
56
درسته! يكي از نشانه هاي آخرالزمان اينه كه مدعيان امامت و بابيت و ارتباط زياد ميشه! آخه مگه شيعه و عقايد شيعه آنچنان كه آقايان مراجع و علماي بزرگ اسلام در 1000 سال اخير آن را ترويج كردند چه چيزي كم داره كه بياييم بگوييم حقيقت اسلام صوفي گري و درويشي است؟!! آخر صوفي و درويش چه جايگاهي در فرهنگ تشيع دارند؟!! روايات در مذمت صوفيه كم نداريم> علماي بزرگ هم مانند مقدس اردبيلي نيز كتابهايي در رد تصوف نوشته اند. كتاب «حديقة الشيعه» تأليف همين بزرگوار را پيروان صوفيه بخوانند. اين كتاب و مشابه آن حجت را براي صوفيان و دراويش و پيروان آنها تمام مي كند. ديگر نمي توانند بگويند از حقيقت تصوف و جايگاه آن نزد امامان و علماي بزرگ شيعه كه در عصر غيبت از طرف امام زمان به سمت انان ارجاع داده شده ايم، اطلاعي نداشتيم. حداقل نظر برخي از علماي امروز را در اين زمينه بپرسند. در اين زمينه بايد از مراجع سئوال كنند. اگر آنها تأييد كنند حتما مورد قبول امام مهدي نيز است. اين مراجع از طرف آن امام مدرك و سند دارند تا در عصر غيبت دين و مذهب صحيح را به مردم برسانند و آنها را از اين جهت مديريت كنند.. ولي آيا آقايان دراويش و قطب صوفيه هم چنين مدركي دارند؟!! اگر دارند رو كنند. در كجا امام مهدي فرمودند هر وقت ما نيستيم دينتان را از دراويش و صوفيه بگيريد؟ اينها حجت من بر شمايند. كجا فرمودند؟!!حداقل يك مورد بياورند كه انها نمايندگان امام زمان در زمان غيبت هستند.. ولي مراجع چنين سند و مدركي دارند. به روايات در اين زمينه مراجعه كنيد.. اين مطلب را در سايت خودتان بگذاريد تا پيروان صوفيه حتما بخوانند. لطف مي كنيد اگر اين مطلب را بگذاريد.
ميلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
2
55
من مدتي پيش با يكي از دوستانم كه او هم صوفي شده بود در همين زمينه خيلي بحث كرديم. او مدعي بود كه از طريق شجرنامه‌هايي كه دارند و معتبر هم هستند قطب هاي صوفيه با امامان ارتباط پيدا مي كنند! من گفتم با شجره نامه كه نميشود اين را اثبات كرد! گفت شجرنامه هاي ما فرق داره و اثبات ميكنه كه ما از اهل بيت هستيم!! حالا كسي بگويد ما از اهل بيت هستيم خوبه ولي وقتي مي گويد كه خودش مصداق اهل بيت در اين زمان مي باشد را چگونه بايد هضم كرد؟! واقعا طبق چه مبنا و دليلي اين حرفها را مي زنند؟ از عاقبت اين حرف نمي ترسند؟ جواب امام زمان عليه اسلام را كه مصداق بارز اهل بيت ع در اين زميان هستند را چه مي دهند؟!1 اگر قطب اهل بيت است پس امام زمان عليه اسلام كيست؟ اگر همه بايد از قطب تبعيت كنند پس تبعيت از امام زمان چه معني دارد؟ يعني اينها نمايندگان تام الاختيار آن امام در روي زمين هستند؟ خب بسم الله ثابت كنند تا هم به وسيله انان به امام زمان خود دسترسي پيدا كنيم و از تاريكي و ظلمت نجات يابيم!!!! خدايا ما را از اوهام و خيالات باطل نجات بده خودت حافظ جوانان اين سرزمين باش و آنها را از دست شياطين انسان نما نجات عنايت فرما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
6
52
آنقدر مردم گرفتار مسايل مختلف زندگي هستند كه كسي به اين مهملات گوش نميده!! اگر اين دراويش راست مي گويند چرا در متن مردم نيستند؟ چرا صف خود را از ساير اقشار مردم جدا مي كنن؟ چرا خود و فرقه خود را تافته جدا بافت تلقي كرده و تنها حق و حقيقت را در اين سمت جستجو ميكنند؟ يعني همه مردم ايران كافرند و اينها اسلام ناب را ترويج مي كنند؟ تا حالا كجا بودند؟ زمان سختي هاي مملكت اين افراد كجا بودند؟ اصولا بايد بدانيم نظر اينها در مورد حكومت اسلامي و جايگاه او در نظام هاي مختلف دنيا چيست؟ چرا مواضع اصولي و اساسنامه و مرامنامه خود را به صورت مشخص بيان نمي كنند؟ چرا فقط ادعاي امامت و اهل بيتي دارند؟ چرا شمه اي از كرامات اهل بيتي خود را به مردم ايران نشان نمي دهند تا مردم بدانند قدرت اينها چقدر است؟ و چرا و چرا و چراهاي ديگري كه بايد به آنها پاسخ دهند. اي بابا خدا خيرتان بده بده بيش از اين ما را نخندانيد كه غم و غصه روزگار ما به اندازه كافي و قت و حوصله ما را گرفته...
صمدجعفری
|
United States of America
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
55
3
هرجاکه روم صاحب کاشانه تویی تو.
هرخانه روم صاحب آن خانه تویی تو.
مقصودمن از کعبه وبت خانه تویی تو.

( مقصود تویی کعبه وبت خانه بهانه )


مابرون راننگریم وقال را.
مادرون رابنگریم وحال را.

دعوانکنید .
بهشت بزرگ است .
به همه میرسد.


ازتصادفی وحشتناک جان سالم به در برده بود وزندگی اش رامدیون اتومبیل مدل بالایش میدانست تمام وقتی که داشت از استحکام اتومبیل میگفت .
خدا از آن بالا فقط لبخند میزد.

خدایا به هزار رنگ وهزار زیور بیاراستند راه هایی که میگفتند به خانه ی تو میرسد .

حدایا چنان حیرانم کردند درهزارتوی این جنگل بی پایان که عمرم به پایان رسید .

وبه خوابی فرو رفتم که به مرگ میمانست.

مرگ که نه بلکه خوابی که کم ازآن نداشت . وچون برخواستم ازوحشت این خواب .گلویم خشک شده بود .

خوب که نگاه کردم تورادیدم .

توراکه لیوان آبی به دست منتظرم بودی تا بیدار شوم .

عرق صورتم را با آستینت پاک کردی .

لیوان آب رابه دستم دادی.

ودرحالی که اشک درچشمهای مهربانت حلقه بسته بود گفتی :

غذایت راهم روی اجاق گذاشته ام .

روی گرداندی که نبینم ریزش اشکهایت راکه جاری بود ازاین همه بی وفاییم .

وگفتی میروم به برادران وخواهرانت هم سری بزنم اگر بازبه چیزی نیازداشتی فقط بگو .

خدایا :
امروزناهاررابامن میخوری.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
گفتگوي خدا با بنده‌اش:

http://85ohm.ir/thread5830.html
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
برادر ارجمند جناب آقا مرتضی.ام
سلام علیکم
دست شما درد نکند بنده هم مستفیض شدم
اول فکر کردم همانی است که قبلا خوانده ام و تکراری است اما بکر و زیبا بود.
امیدوارم همانگونه که در دنیا مؤمنی شاخصید و الله به شما نظر دارد در آخرت هم زیر پرچم اهل بیت محشور و از شفاعت کنندگان باشید.
همانطور که می دانید شهداء یکی از گروههای شفاعت کننده می باشند،به جدّم قسم از لابلای نظرات شما بوی عاقبت بخیری و شهادت می آید......
خواهش می کنم شفیع من هم شوید......
یا علـــــی
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
سلام علیکم دوستان عزیز
جناب اقای جعفری کاملا با فرمایشات شما مخالفم خصوصا با قسمتهای اول ان که علیرغم حسن نیتی که مطمئنم شما داریدباعث سو برداشت وتائید فرقه ها وعقاید انحرافی است برادر گرامی در دین واعمال دینی هم حسن فاعلی نیاز است هم حسن فعلی وتنها نیت(حسن فاعلی)انهم با تساهل(انشاا..که گربه است)کفایت نمیکند.
قسمت دوم ان هم چون یک متن احساسی است با وجودایراداتی که به ان وارد است ازان میگذرم. اما اخوی بهشت وجهنم بازتاب یا صورت واقعی اعمال ماست باشهر بازی وزندان یا چیزهای دیگر اشتباه نگیریم!!
________________________________________
برادر عزیزم اقا مرتضی جسارتا اولا تعجب کردم که چطور جوابی به جناب جعفری ندادی!
دوما علیرغم شناخت واطمینانی که ازشما دارم وفیضی که ازمتن لینکی که گذاشتید بردم
برای جلوگیری از سو تفاهم بعضی مراجعه کنندگان عزیزباید عرضکنم مورد بحث این متن شامل مستحبات است .
درنهایت باید عرضکنم همانطور که بزرگان فرمودهاند باید حالت خوف ورجا داشته باشیم یعنی درعین اینکه درحد توان تمام تلاش خود را برای انجام تمام وکمال تکالیف شرعی بکار میگیریم امیدوار باشیم که :
الهنا عاملنا بفضلک ولاتعاملنا بعدلک.
___________________________________________
مخلص حاج خانم موسوی هم هستیم واز دعای زیبایتان در کمنت بالا سپاسگذارم

یاعلی
صمدجعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
برادرم محمود . برادرم مرتضی .ام :

تازمانی که تعدد آرا وجود نداشته هرگزحقیقت پیروزمندانه ازخاکستر سربرنخواهد آورد .
خوشحالم که دوستانی با ادب فارسی وباشعور علمی چون شما را ازطریق این گفت وشنود یافته ام .
فقط ازشما خواهش میکنم اینقدر انسان را ازخدا نترسانید چرا که انسان ازهرآنچه که بترسد می گریزد .
ادمیان رابه عشق خداوند ترغیب کنید .
مگرعاشق از معشوقه میترسد.
خوف ورجاتنها از آن گنهکاران عالم است
.
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
خواهرم، سركار خانم سادات موسوي عليكم السلام

از حسن ظن جنابعالي به اين حقير كه برايم بسيار مغتنم و مايه‌ي افتخار است، كمال تشكر را دارم و با تمام وجود به دعايتان آمين گفته و از خداوند مسئلت دارم شما و خانواده محترمان را با قرآن زنده بدارد، با قرآن بميراند و با قرآن محشور نمايد.
____________________
سلام عليكم برادر محمود عزيز
راستش مفهومي كه بنده در متن جناب جعفري مي‌بينم، متفاوت از آن چيزي است كه شما برادر عزيزم فرموديد. به نظر بنده سخن ايشان نيز همان سخن شما است، ولي به زباني ديگر.

ايشان نيز صراحتا گفته‌اند كه همه‌ي خيرها از آن خداوند است، اما ما آن را به پاي خود و دست ساخته‌هايمان مي‌نويسيم، چرا كه صوفي‌ها و فلاسفه و قطب‌ها و غيره، راه‌هاي ناحق خود را چنان به هزار رنگ و لعاب آراسته‌اند و آن را راه صحيح رسيدن به تو نشانم داده‌اند كه راه اصلي را گم كردم و در خواب غفلت، كه دست كمي از مرگ ندارد فرو رفتم. در حالي كه هر جا مي‌رفتم، آنجا مال تو بود و هر که را عبادت مي‌كردم، قصدم عبادت تو بود! تو خود گفتي:

اگر چیزی را آشکار کنید یا آن را پنهان دارید، خداوند از همه چیز آگاه است! ﴿احزاب/54﴾

و

اگر آنچه را در دل دارید، آشکار سازید یا پنهان، خداوند شما را بر طبق آن، محاسبه می‌کند. ﴿بقره/284﴾

مي‌داني كه من در جستجوي تو بودم، اگرچه بيراهه رفتم. پس غفلتم را بر من ببخش و بيراهه رفتنم را بر من نيكو بنويس.

تكه آخر نيز از نظر بنده به بيدار شدن از خواب غفلت و توبه و بازگشت مجدد فرد غافل به سوي خداوند اشاره دارد و اين كه خداوند هميشه منتظر بازگشت ما است. منظور اين بخش اين است كه بياييد به خداوند باز گرديم و وقتي پاي سفره نعمات الهي مي‌نشينيم، او را در كنار خود حاضر و ناظر ببينيم.

در مورد لينكي كه خود بنده معرفي نمودم نيز اشاره به همین دارد كه خداوند آنقدر مهربان است كه به هر بهانه‌اي منتظر توبه و بازگشت بنده خويش است تا او را ببخشد و در آغوش گيرد. اين كه بدون توبه انتظار بهشت نبايد داشت در آن لينك به وضوح ذكر شده است، آنجا كه مي‌گويد: "شايد توبه کرد…".

خاله‌ي مادر بنده خدا بيامرز هميشه مي‌گفت: "خدا مثل ريگ ثواب كف خيابان ريخته است، در حالي كه گناه بالاي بزرگ‌ترین كوه‌ها است. من نمی‌فهمم چرا مردم اين همه ثواب را ول مي‌كنند و براي رسيدن به آن گناه، با هم مسابقه مي‌‌گذارن!".

البته همان طور كه هوشمندانه فرموديد، بهشت را به بها دهند و نه به بهانه و رجاي به بهشت بدون تحمل رنج عمل، فكر باطلي است و لذا تذكر جنابعالي نيز تذكري بسيار به جا و ارزنده بود كه از اين بابت از شما ممنونم. ان شاء الله عاقبت به خير شويد و سرانجامتان با شهادت همراه گردد.
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
جناب صمدي عزيز، شهيد دستغيب در يكي از نوارهاي سخنراني‌شان مي‌فرمودند ﴿نقل به مضمون﴾: "به من مي‌گن اين آقا همش ما رو از خدا مي‌ترسونه. در جواب شما بايد جواب استادمو بدم كه مي‌گفت بله! من همش شما رو از خدا مي‌ترسونم، ولي شما پوست كلفتا مگه مي‌ترسيد!" :D

با بخشي از سخن شما موافقم. اينكه فرموديد بايد بيشتر از عشق خدا گفت تا خوف خدا، اين سخن درستي است. اما برادر! در سه خط بعد سه جمله ظاهرا كوتاه گفته‌ايد كه پاسخي چند روزه مي‌طلبد :D :LOL:

فرموديد: "خوف ورجاتنها از آن گنهکاران عالم است". سخني كه هم خلاف قرآن است، هم خلاف سخن معصومين ﴿عليه السلام﴾ و هم با عقل نمي‌خواند.

اولا، يك بار نهج‌البلاغه حضرت علي ﴿عليه السلام﴾ را مطالعه بفرماييد تا خودتان ملاحظه كنيد كه عاشق‌ترين عاشق خدا، و يكي از پاك‌ترين پاكان عالم كه خود قرآن او را بري از هر عيب و نقصي مي‌داند چگونه تمام زندگي‌اش را "خوف" و "رجا" پر كرده است.

در ثاني، گيرم حرف شما درست و خوف و رجا مال گنهكاران است! خب برادر اين كه خودش نافي سخن شما است! آيا شما اعتقاد به عصمت خود و بنده و سايرين داريد؟

بله! افزون بودن رجا بر خوف پسنديده است و بر آن تاكيد نيز شده است، ولي تا آن حد كه انسان را به گناه جري نكند و او را بي‌عمل، طالب بهشت نسازد.

تمام تلاشمان را بكنيم زير ١٠ نشويم، بقيه‌اش با خدا. درستش مي‌كند. اما اين كه مانند پدري باشيم كه به فرزندش وصيت كرده بود:

فرزندم، نجسي مي‌خوري بخور. زنا مي‌كني بكن. نماز نمي‌خواني نخوان. روزه نمي‌گيري نگير. به حقوق كسي احترام نمي‌گذاري، نگذار. آدم مي‌كشي، بكش. ولي تو را قسم مي‌دهم مسلمان باش!!! ديگر پررو بازي در آوردن براي خدا است و معنا ندارد. در تمام قرآن بگرديد هيچ كجا چنين وعده‌اي را نمي‌بينيد بلكه كاملا برعكس، همه جا حتي وقتي سخن از توبه به ميان آمده است، پس از آن بر روي عمل صالح تاكيد شده است كه بي‌عمل، اميد به بهشت فطير است.
صمدجعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
آقا مرتضی انسان اگرپیوسته درترس زندگی کند روزی به ترس عادت کرده ودیگرازآن نمیترسد .
عزیزم کمی هم به رحمت خدا امیدوارباش دلت راگرم کن واز آنچه خداوند برایت آفریده است استفاده کن وبا بی ارزش فرض کردن نعمات دنیوی به خدا کم لطفی نکن .
وفراموش نکن که حسابی هم هست
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
اقای جعفری عزیزسلام
ضمن تشکر اظهار لطف شمامجددا عرض میکنم من شخصاحسن نیت شما را تایید کردم اما بحثم این بود که نگاه یکجانبه وشفاف نشدن همه جوانب باعث سو برداشت میشودیک نمونه بعنوان مثال: ازجمله(دعوانکنید .بهشت بزرگ است .به همه میرسد.)اولین برداشتی که میشود یعنی دراویش صوفیه و.. هم بحق واهل بهشتند خصوصا درذیل این خبرومباحث مطرح شده ازطرف کاربران!!
اما موردبعددرخصوص نظردوم شما.
1.تعدد ارا بخودی خود ارزشمند نیست مگر همانگونه که استاد شهید مطهری شک را درصورتی ارزشمند دانسته اند که موتور حرکتی برای تحقیق ورسیدن به حقیقت باشد.
2.ما نه اینجا ونه هیج جای دیگری کسی را از خداوند نمیترسانیم بلکه خداوند را بسیار بهتر! مهربانتر! وبالاتراز معشوق میدانیم که نه تنها تمام هستی ما حتی عشقی که به او داریم راخودش به ما هدیه کرده برعکس معشوق!! که معمولا باید به اوهدیه دادوبا تمام کوتاهیهایی که ما داریم پیشاپیش به ما وعده پذیرش داده به شرط بازگشت بازهم برعکس معشوق!! که خود بحث مفصلی است وبماند اما این نباید باعث شود که ما وظیفه بندگی خود را فراموش کنیم خصوصا با توجه به اینکه خداوند بقدری مهربان است که همین وظایف را هم برای رشد وکمال ما از ما خواسته !!!
3.درخصوص بحث خوف ورجا برادر عزیزم توضیحات بسیار خوبی داد که من کاملا با ان موافقم وفقط عرض میکنم که بنده حقیر که بسیار گنهکارم !!!
التماس دعا
____________________________________________
داداش گلم اقا مرتضی سلام علیکم ورحمه ا..
(یاد داداشمون مجید مازندران افتادم که همیشه میگفت داداش گلم.هرکجا هست خدایا بسلامت دارش)

ضمن تشکر از محبت همیشگی شما وتوضیحات بسیار مفیدی که در پاسخ بنده ونیز اقای جعفری نه اقای صمدی(نیشخندیا به قول شماشاید:D :LOL:) فرمودید بحث بنده هم ضمن تایید حسن نیت این دوست گرامی ناظر بر جلوگیری ازبرداشتهای غلط احتمالی بود که نمونه انرادرمثال بالا برای اقای جعفری عرضکردم.
ضمن اینکه از باب اشاره بایدعرض کنم بحث تفاوت جاهل قاصر وجاهل مقصر راهم نباید نادیده گرفت.
ودراخرباتشکر ازدعای زیبایتان منهم همین دعا را برای شما دارم.
___________________________________________
یک گله یا پیشنهادهم برای عزیزدلم بولتن
به نظر شما حیف نیست امثال این مباحث مفید ومورد نیاز خیلی از جوانان ودوستان عزیزدر ردیف پر بحث ترینها قرار نگیرد یا خیلی سریع از این ستون برداشته شودوخیلی از اوقات خبرهای بی ارزشی مثل خبرهای مربوط به بازیگر فراری فاسدهم در صدر ستون پربازدیدهاوهم این ستون قرار گیرد !!!

یاعلی
صمدجعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
به دوستان گل وبسیار خدا ترسم .

سخنی ازخداوند یگانه


هرگز ازرحمت خداناامید نشو خداوند به غیرازشرک اگربخواهدتمامی گناهان شما را می آمرزد


خدایا میبینی ؟

به شوق با تو بودن چه هامیکنیم

خدایا ماراببخش اگر درصف وصلتت بیقرارانه فریاد میکنیم

ودراین میان هنوز نه خود رابرای تو که تورابرای خود میخواهیم

وفریاد میزنیم خدای من

وتوباصبری بی بدیل فقط لبخند میزنی

ومی دانی که همه دوستت دارند

خدایا مارا چنان کن که خود می پسندی وبه جایی رسان که خود دوست داری باشدکه رستگارشویم

آمین یا رب العالمین
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
جناب جعفري. در پاسخ به اين كه فرموديد "انسان اگرپیوسته درترس زندگی کند روزی به ترس عادت کرده ودیگرازآن نمیترسد"، اولا بايد خدمتتان عرض كنم كه چنين نيست و هيچ شاهدي براي اين مدعا وجود ندارد.

ترس به حق و معقول، مايه‌ي بقا و دوام انسان است و چنين ترسي عادت كردني نيست چرا كه فطري است. مثلا آيا شما به ترس از آتش، ترس از عقرب، ترس از افتادن در درّه و غيره كه بي‌شك از كودكي با شما همراه بوده است عادت كرده‌ايد و الان مثل شير دست در آتش مي‌كنيد؟!!!! اتفاقا كاملا بر عكس است. هرچه علم و آگاهي ما بيشتر شود، ترسمان نيز بيشتر خواهد شد. يك كودك ممكن است از عقرب نترسد چون با عواقب نيش عقرب آشنا نيست. ولي يك آدم عاقل عمرا اگر نترسد!

در ثاني چه كسي گفت "پيوسته بترسيم؟" پس "رجا" اين وسط چه كاره بود؟ مگر ما از رجا سخن نگفتيم؟

همچنين در مورد مابقي پيامتان نيز بايد عرض كنم چه كسي گفت به رحمت خدا اميد ندارم؟ دلم گرم لطف خدا نيست؟ از نعمات خدا استفاده نمي‌كنم و آنها را كم ارزش مي‌دانم؟!!!! نه در اينجا و نه در هيچ كجاي ديگري هرگز چنين نگفته‌ام. اين هم يك سند بولتني:

http://www.bultannews.com/fa/news/74643

پاسخ بنده به دهمين پيام را بخوانيد. لطفا بحث را عوض نكنيد!

ضمنا! تمام سخن بنده نيز رسيدن به همين بند آخر عبارت شما بود كه "فراموش نكنيم حسابي هم هست".

وقتي باور كنيم حسابي هست، يعني عملي هم بايد باشد كه بي‌عمل، حساب كشي ديگر معنا ندارد. يعني ترسي هم بايد باشد كه اگر نتوانم خوب حساب پس دهم چه مي‌شود؟ يعني براي آنها كه از اين حساب كشي سربلند بيرون نمي‌آيند، جهنمي هم هست كه متاسفانه در آنجا نيز مثل بهشت براي همه جا هست و پر شدني نيست!
_________________________
برادر عزيزم آقا محمود گل. شما هنوز به تايپ كردن چپ اندر قيچي بنده عادت نكرده‌ايد برادر؟ :D حق با شما است و از آقاي جعفري بابت مخلوط كردن سهوي اسم و فاميل ايشان پوزش مي‌خواهم.

در مورد اين كه اين بحث زير شاخه‌هاي فراواني مي‌طلبد كاملا با شما موافقم و در پيام خود نيز عرض كردم كه سه جمله‌ي به ظاهر كوتاه آقاي جعفري چند روز پاسخ مي‌طلبد!

اميدوارم آقا مجيد گل ما نيز از روغن‌سوزي در آمده و ريپ زدني كه مدتي است در حضور در سايت پيدا كرده‌اند، مثل گذشته مستمر و دائمي شود تا بيشتر از ايشان استفاده نماييم :LOL: همچنين مدت مديدي است از سركار خانم سهيلا سادات نيز هيچ خبري نيست و عدم حضورشان كاملا محسوس است. از خداوند مي‌خواهم هركجا هستند سلامت و سرحال باشند.

راستي گرچه اين را قبلا نيز در بولتن معرفي كرده‌ام، ولي شايد بد نباشد بار ديگر معرفي كنم. براي تمام كساني كه مثل بنده اهل شكلك در آوردن هستند مفيد خواهد بود :D

http://85ohm.ir/thread3149.html

مويد و موّفق و هميشه رهرو حق باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
2
53
بله در مورد لطف كرم خدا شكي نيست! ولي برادر عزيز بايد اين را هم بدانيم كه خداوند در يك حديدث قدسي به حضرت موسي ع فرمود: اگر همه روزها را روزه بگيري و همه شبها را عبادت كني بطوريكه از شدت لاغري شكمت به پشتت بچسبد و كمرت بر اثر ركوع و سجود زياد خم شود و اگر همه سرمايه ات را در راه من انفاق كني، بجز آن مسيري كه من برايت مشخص كردم از هر راه ديگري مرا پرستش كني از تو نمي پذيرم و تو را به شدت عذاب مي كنم!!! پس برادر عزيز اينكه اعتقاد ما چه اعتقادي باشه خيلي مهمه! بايد اين افراد و افراد مشابه كه دم از عرفان و سير و سلوك مي زنند مرام مسلك و عقيده خود را مشخص كنند كه از چه مسيري دارند خدا را پرستش مي كنند؟ نكند اين راه و روش مورد قبول خدا نباشد كه در اين صورت خسر الدنيا و الاخره خواهيم شد. اين كامنت را براي اطلاع آن دوست عزيز كه فرمودند: دعوا نكنيد چون بهشت خدا خيلي بزرگه و به همه مي رسه! و افرادي كه مثل ايشان فكر مي كنند منعكس فرماييد.. ما در لطف و رحمت واسعه الهي شكي نداريم. ولي مسير و راه مشخص شده و بايد از مسير اهل بيت ع قدم برداريم. اين موضوع در آموزهاي اسلامي موضوعي بسيار جدي و حساس است و بايد توجه كنيم.. از همه شما ممنونم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
احسنت بر شما. سخن بسيار زيبا و متيني فرموديد.

هر قفلي براي باز شدن، كليد مخصوص خود را مي‌طلبد و اگر سرسوزني دنده‌هاي آن كليد متفاوت باشند، ديگر به درد آن قفل نمي‌خورد و بايد آن را دور انداخت.
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
4
47
از تعصبات کور کورانه دست بردارید و اقایون و خانومهای معتصب درویش هرجور دوست دارید جواب منو بدید اما دراویش بسیار از لحاظ دینی ،تهی مغز هستن و افسار عقل و منطق خودشان را دست انسانهای بی مغزتر از خودشون دادند.طرف یک هفته ذکر گفته میاد به من میگه بعد از نماز صبح خدا رو میبینم و بهم حال میده.آقا برامون از تهران به قدر ظرفیت هرکدوم از مریدهاش،انرژی میفرسته.....طرف هنوز توبه اش معلوم نیست پذیرفته شده یا نه!با یک هفته نماز خوندن به عرش رسیده
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
6
42
بیشتر مجالس دراویش نعمت اللهی گنابادی شب2 شنبه و شب جمعه برگزار میشه و شروع مجلس هم با شعر گفتنه.(البته ده دقیقه ای رو شعر میخونن) در مفاتیح جنان در اعمال شب جمعه حدیث از امام صادق و پیامبر ذکر شده که در شب جمعه نباید شعر خواند و کسی که وقتش رو به شعر خوندن بگذرونه تا پایانه روزه جمعه تنها ثوابه همون شعر براش نوشته میشه...... البته اگه ازنظر دراویش باشه که قطب بالاتر از پیامبره و اسلام نبا نزد قطبه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
1
22
به خداقسم،به خداقسم که دراین عالم فقط یک قطب وجوددارد واوقطب عالم امکان،میوه ی دل زهرا،نورچشم مرتضی،عصاره ی بعثت مصطفی حضرت حجت ابن الحسن العسکری که جانم به قربانش وفدایش ،است وهرکس به هرجارسیده ازولایت اوست وبقیه ی قطب های این فرق به اندازه ی قطب باتری هم خاصیت ندارند.اگرخواهی به هردرجه ای برسی فقط باید از درخانه ی بی بی دوعالم گذرکنی.ریزه خوارسفره ی فرزندان اوباشی وولایتشان رادردل داشته باشی.درغیراین صورت حتی اگرکوه هاراجابجاکنی بدان که الهامات شیطانی است.اللهم عجل لولیک الفرج.اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم الشریف.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین