کد خبر: ۹۰۳۳۸
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

خیانتی که سپاه و ارتش به ملت ایران کردند!

اینکه برخی از مردم کشورمان برای بدست آوردن قوت ناچیز روزانه شان در تنگا و برای پهن کردن سفره ای ساده هم در مضیقه باشند و آنگاه بجای شنیدن خبر رفع مشکلات اقتصادی و گرانیها، هر از چند گاهی شاهد رونمایی تجهیزات جدید نظامی ساخت داخل و تسلط بر تنگه هرمز باشیم، چه دردی از دردهای کهنه شده محرومین و مستضعفین جامعه حل می کند؟ / خیانتی (!) که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی به این ملت می کند را چگونه می توان توجیه کرد؟!
سرویس مطالبات بی باک؛ مهدی صاحبی: پیشرفتهای جمهوری اسلامی در عرصه نظامی و رونمایی هرساله از تجهیزات پیشرفته جدید نظامی چه مشکلی را می تواند از مشکلات مردم در قبال گرانی ها و نابسامانی های اقتصادی حل کند؟

اینکه برخی از مردم کشورمان برای بدست آوردن قوت ناچیز روزانه شان در تنگا و برای انداختن سفره ای ساده هم در مضیقه باشند و آنگاه بجای شنیدن خبر رفع مشکلات اقتصادی و گرانیها، هر از چند گاهی شاهد رونمایی تجهیزات جدید نظامی ساخت داخل و تسلط بر تنگه هرمز باشیم، چه دردی از دردهای کهنه شده محرومین و مستضعفین جامعه حل می کند؟


راستی اگر بجایی هزینه های صورت گرفته در راستای دستیابی به تجهیزات نظامی، نیمی از آن را برای حمایت از قشر محروم جامعه اختصاص می دادیم، جمهوریت کشور ما به اسلامیت نزدیکتر نمی شد تا اینکه هر روز از گوشه و کنار کشور صدای عده ای بلند نشود؟

خیانتی (!) که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی به این ملت می کند را چگونه می توان توجیه کرد؟! آیا صرف هزینه های بیت المال برای پیشرفت در عرصه نظامی و دستیابی به تجهیزات نوین آن با اهداف انقلاب اسلامی که همان ترویج فرهنگ ناب اسلامی و حمایت از محرومان و مستضعفان بود؛ همخوانی دارد؟


دم از صدور انقلاب زدن و دیدن مشکلات اقتصادی در سطوح مختلف داخلی، چگونه با عقل و منطق سازگار است؟ ما که بعد از سی و اندی سال همچنان در مشکلات اقتصادی دست و پا می زنیم چگونه قصد صدور انقلابمان را به سایر کشورها داریم؟

موارد فوق تنها گوشه ای از ابهاماتی است که از سوی رسانه های بیگانه و برخی افراد مغرض و یا ساده لوح در واکنش به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود که با اندکی تامل پاسخ آن بسیار ساده می باشد.

فرض اینکه در فاصله کوتاهی بعد از انقلاب، کشور ایران به اقتصاد برتر منطقه تبدیل شد و مردم نیز هیچ مشکل اقتصادی و رفاهی نداشتند اما با توجه به خوی استکباری غالب در دنیا که درصدد صدور فرهنگ مصرف گرایی در سایر کشورها برای نیل به اهداف خود می باشد و برای تحقق این خواست خود استفاده از هیچ ابزاری را نامشروع و غیرمنطقی نمی داند، آن اقتصاد ایده آل و برتر، چند روز دوام خواهد آورد؟!

سرمایه داری که توان حفظ اموال خود را در قبال دزدان همسایه و محل نداشته باشد، نه تنها اموالش بلکه جان و ناموس او هم در امان نخواهد بود و لحظه ای روی آرامش را به خود نمی بیند.

بدیهی است که انقلاب اسلامی با پیروزی اقتدار فرهنگی ملت ایران بر دنیای استکبار شکل گرفت و اگر نبود قدرت فرهنگی مردم و رهبر عظیم الشان آنها، هیچگاه چنین رویداد بزرگی در فضای بسته و سلطه جهانی رقم نمی خورد و پس از آن تنها راه حفظ و پایدار ماندن این دست آورد بزرگ ملت علاوه بر حفظ اقتدار فرهنگی، دستیابی به اقتدار نظامی در وهله اول و اقتدار اقتصادی در مرحله بعدی است.

اگر دشمنان اسلام و ملت ایران به قدرت دو سلاح فرهنگی و نظامی مردم کشورمان کوچکترین شک و شبهه ای داشتند، قطعا برای یک روز هم ثبات و آسایش ملت و کشور را تحمل نمی کردند و برای استمرار فرهنگ صادراتی مصرف گرایی در بین مردم  و غارت منابع غنی کشور از همه گزینه های روی میزشان استفاده می کردند که نمونه آنرا می توان در جنگ علیه ملت عراق و افغانستان در سالهای اخیر مشاهده کرد.

به هر حال اقتدار نظامی لازمه عقلی، عرفی و شرعی هر ملت آزادی خواه و مستقلی است که خواهان پیشرفت در همه ابعاد می باشد و بدون آن هیچ ملتی روی خوش آرامش را نخواهد دید اما این بدان معنا نیست که از اقتدار اقتصادی غافل بمانیم بلکه اقتضای عقلی بر آن است که ابتدا بر اطراف سرزمینت دژی محکم بسازی و پس از آن گنجهای خود را مستقر کنی و بر اساس همین مبنای عقلی می باشد که در سالهای اخیر بعد از اثبات اقتدار نظامی ایران به همه دنیا مباحثی چون اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی ، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از گذشته مورد تاکید حضرت امام خامنه ای قرار گرفته است.

با اقتدار نظامی که این روزها کشور و ملت به برکت توصیه های ولی امر مسلمین و تلاشهای مستمر و خستگی ناپذیر عزیزان سپاه و ارتش بدان رسیده است، کارخانجات و سرمایه داران احساس امنیت بیشتری برای سرمایه گذاری و گسترش کار خود پیدا کرده اند و مسئولین نیز باید گام سوم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان پیروزی در جهاد اقتصادی و حمایت ویژه از تولیدات با کیفیت داخلی و کار و سرمایه ایرانی می باشد را محکمتر از قبل بردارند؛ تا جمهوری اسلامی در همه ابعاد بعنوان الگویی کامل برای سایر کشورها و ملتهای آزادیخواه دنیا تبدیل شود.


حضرت امام خامنه ای در تبیین جایگاه اقتدار نظامی کشور طی بیاناتی در پايگاه نیروی دريائی ارتش در بندرعباس و در تاریخ 90/05/01 اظهار داشتند:  
" آن دوران گذشت كه كسانی بخواهند بيايند سرنوشت اين منطقه را با حضور نظامی خودشان تأمين كنند. ممكن است هنوز در بين حكام و دولتمردان اين منطقه كسانی باشند كه باز هم مايل باشند طول موج خودشان را تطبيق كنند با فرستنده‌های بيگانگان؛ اما ملتها امروز بيدار شده‌اند. امروز ملتها هشيارند. امروز ملتها ميدانند كه حضور نظامی و مسلح بيگانگان در هر منطقه‌ای ـ‌‌‌‌‌ نه فقط در منطقه‌ی ما ـ مايه‌ی ناامنی آن منطقه است. اينجا هم حضور بيگانگان مايه‌ی ناامنی است. امنيت خليج فارس و دريای عمان با حضور كشورهای منطقه و همكاری آنها تأمين ميشود و بس. منافع دريا مال همه است؛ امكانات اين دريای پربركت متعلق به اين ملتهاست. چگونه ميشود از اين بركات به نفع منافع ملی استفاده كرد و كشور را از آن بهره‌مند كرد؟ با داشتن اقتدار. اين اقتدار را شما نيروهای مسلحی كه با معنای جهاد و مفهوم ازخودگذشتگی خو گرفته‌ايد، ميتوانيد تأمين كنيد.

از آغاز تشكيل نظام جمهوری اسلامی، ما هرگز هيچ كشوری را، هيچ قدرتی را به روياروئی و جنگ تشويق نكرديم و نخواهيم كرد و تا آنجائی كه بتوانيم، از هر گونه روياروئی حساب شده يا تصادفی جلوگيری ميكنيم ـ اين به جای خود محفوظ است ـ ما يك ملت صلح‌طلبيم؛ اما آن كسانی كه پيشرفت كار خودشان را با حضور نظامی، با تحكم نظامی، با زورگوئی‌های معمول ميخواهند تأمين كنند، بايد در مقابل خودشان يك ملت مقتدر را حس كنند؛ و مظهر اقتدار ملت در دريا، شما نيروهای دريائی هستيد كه در سرتاسر اين ساحل طولانی استقرار داريد.

هر روز و شب شما، هر دوره‌ی كاری شما، هر مسئوليت عملياتی يا پشتيبانی يا آموزشی شما يك حسنه است؛ يك اقدام در راه منافع ملت ايران و سربلندی جمهوری اسلامی ايران است. خدای متعال اين مجاهدت را ـ مجاهدتی كه بسياری هم آن را نميشناسند؛ در حقيقت مجاهدت خاموش را ـ به حساب می‌آورد و برای شما اجر و ثواب در ديوان الهی مقرر ميفرمايد. آنچه ميتوانيد، در اين تلاش مقدس، صادقانه و مخلصانه و با همه‌ی توان و نيرو مجاهدت كنيد و ادامه بدهيد و بدانيد كه اين كشور و اين نظام و اين ملت مديون شما جوانانی است كه اقتدار او را تجسم ميبخشيد و نشان ميدهيد. "

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۵۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
35
33
النعمتان مجهولتان. الصحه والامان
در ضمن بولتن جان تا حدی حسب شرایط حرفای قشنگی زدی.ممنون
پاسخ ها
حقيقت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
من هم نسبتا موافق اين مطلب نويسنده بي باك هستم...دركل نبايد روي يه جبهه از كشور سرمايه گذاري كرد و بقيه ي جبهه ها كمتر...در كل مواقف رزمايش ها اينطوري هستم ولي نبايد پي در پي و مكرر باشند...برخي از خبرگزاري هاي غربي طوري جلوه مي دهند كه مردم بدبختن و مسئولينفقط به فكر ارتش و سپاه و جنگ...
اميد(اصفهان)
| Iraq |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
ايوان نجف عجب صفايي دارد\ حيدر بنكر جه باركاهي دارد

سلام بر بولتن و بولتنياي عزيز

و بر دوستاي خوبم جون

بولتن عزیز
مرتضی ام
مجید(مازندران)
م سادات موسوی
محمود
گوجه سبز
محمودن
چکش
مهسا(جون)
سهیلا*
سرباز صفر وطن
علی(اصلیه)
منتظر یار
مریم*
...(سه نقطه)
حقیقت
م !!
وبقیه دوستانی که شاید اسمشون یادم نباشه

بنده در كنار حرم مطهر مولا اميرالمومنين علي (عليه السلام) دعا كويتان هستم و به ياد جاي همتون نايب الزياره شما سروران كرامي.

جاي همه خاليه انشاالله قسمت همه دوستان بشه.

تا وارد حرم ميشي دلت واميشه خيلي با صفاس. قابل وصف نيس خيلي جاتون خاليه.
حدیث
| United States |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
اقا امید دست شما درد نکنه حالا دیگه همشهریتون روفراموش میکنی؟
یه نفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
آقا امید اسم ما رو یادت رفت بنویسی. خدا کنه یادت نره دعا کنی. دمت گرم. از آقا بخواه ما رو هم دعوت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
ممنون از شما که به یاد همه هستید .
زیارت قبول انشاالله .
منتظر يار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
سلام اقا اميد ممنون که به ياد ما بوديد .خدا خيرتون بده .
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
برادر عزیز من خودم نظامی هستم......کسانی که در ارتش سپاه یا ناجا خدمت میکنن مفت خور یا خیانت کار نیستن...الان داعش و کشور های عربی منطقه از نیروهای مسلح قدرتمند ما میترسن رزمایشهای موشکی و دریایی ارتش و سپاه خواب رو از دشمنان وهابی و اسراییلی ربوده ان......یه کشورهرچقدر قوای مسلحش قوی باشه کمتر تهدید میشه...والا حقوق ما کمتر از کارمندان دولته خداشاهده و مزایایی نداریم ولی با عشق و خدمت به مردم داریم ادامه میدیم....داعش تا40کیلومتری ایران اومده بود و نیروی زمینی ارتش بود که اونارو دفع کرد...وگرنه الان ایران هم مثل عراق و سوریه شده بود...امنیت یه چیزی هستش که تا از دستش ندادی قدرشو نمیدونی...یه خورده به عراق و سوریه بیشتر فکر کنین که چه وضعیتی دارن مردمش و خودتون رو بزارین جای اونا...من ارتشی هستم و 24ساعته از خانوادم دورم و لی فقط به عشق اینکه خواهرمادرم و هموطنانم راحت بخوابن و امنیت داشته باشن با کمترین حقوق به خداوندی خدا
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
40
77
ببخشید بودجه نظامی ایران 3 درصد از کل بودجه کشور هست و این در قبال خیلی از کشور ها کمترین چیز هست یعنی سرمایه گذاری ایران روی صنایع نظامی بسیار ناچیز هست دوما اگر ارتش و سپاه نبودن الان ایرانی وجود داشت که تو بگی مردمش فلان و فلان هستن .مغرضانه بر خورد نکنید کشور گرانی هست ولی چه ربطی به صنایع نظامی داره فردا جنگ بشه تو با تفنگ ابی میری جنگ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
رسمی یا غیر رسمی
حقيقت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
قابل توجه شما بودجه ي نظامي كشور امسال افزايش 127 درصدي داشته نسبت به ساله قبلش و دركل هنوزم كمترين بودجه در منطقه و قدرتمندترين در منطقه است...
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
سالار دمت گرم.حرف حسابي بود اين دوتا در دو جاده قرار دارن نظامي و اقتادي.ما نظامي بايد پيشرفت ميكرديم كه كرديم وميكنيم اما اقتصادي كمتر يا هيچي .ربطي نداره
ترکیبی از دو اسم بالا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
18
44
برای اطلاع دوستان عزیز بگم:
رسیدگی به اوضاع اقتصادی جزوء وظایف دولت محترم هست،ارتباطی با سپاه پاسداران... ندارد
و مطلب بعدی:مایک اصلی داریم که می گوید ارتش اسلام باید آنقدر قوی باشد که دشمنان فکر حمله و یا تجاوز رو هم به ذهنشان راه ندهند
اشاره به آیه ی شریفه: واعدوالهم مستطعتم من قوه
بنابر این اگر بودجه ای هم خرج شده،فکر نمیکنم که راه دوری رفته باشه
آرش ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
26
41
ارتش و سپاه و نیروی انتظامی برای دفاع از ناموس و آب و خاک و امنیت این کشور هستند لابد انتظار دارید ناموسمان را به دست شما به اصطلاح روشنفکران بسپاریم همانطوری که شماها آنان را به دوستان غربی خود سپرده اید.
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
11
17
man ke az pishrafthaye keshvaram dar arseye nezami raziam hatta bayad az inam bishtar boodje sarf kard
mjr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
26
35
نمی دونم این ابلهی که این حرفو زده تو ایرانه یا اونور داره نون صهیونیستها ارتزاق میکنه اما فقط میشه بهش گفت:
احمق اگر اقتدار نظامی تو مملکت نبود مردم بجای جور کردن همین یه لقمه نونی تو میگی مجبور بودن ناموسشونو از زیر دست مزدور امریکایی بکشن بیرون.خدا رو شکر که نمونشو مردم توی عراق و افغانستان به اسم دموکراسی و حقوق بشر دیدند.
در ضمن من فکر میکنم تو حتی یه خط از قران اون اسلامی ازش دم میزنی رو نخونده باشی وگر نه چشمای کورت دو تا از مهمترین ایه هایی که به توسعه تجهیزات نظامی تاکید ویژه کرده بود رو میدید. نمونش ایه 60 سوره انفال:
و اعدو لهم مستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم و اخرین من دونهم .....  
پاسخ ها
الم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
ادب مرد به زدولت اوست
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
14
13
حسن اقا ایا اطلاعات شما درست است.آماردقیق خیلی بیشتر از اینها باید باشدو فقط ساخت یک تجهیز نظامی هزینه زیادی دارد وباید داشته باشد.درضمن برای داشتن مملکت قوی ومقابله دربرابر قدرتمندان باید ارتش وسپاه قوی داشت وبرای داشتن آن باید هزینه کرد.اما امار شما نباید درست باشد.خیلی هم عصبانی نشو با منطق همه چیز بخوبی حل میشود.
موحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
9
20
نظاميان همتشان بلندبوده کشور رامسلح کردند اين اشکال به دولتمردانه چرامشکلات اقتصادى راحل نکرديد
هربودجه اى جاى خودش خرج شود ايرادى نيست
ديگران شعاردادند ارتش وسپاه کارکردند
افتخاره ميگويند جنگنده ترکيه باسيستم ضدهوايي ساخت ايران ساقط شده
اویس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
10
12
بالاخره هر چیزی جای خودشو داره چه ربطی داره. یه جا خونده بودم اگه امریکا بودجه ی نظامیشو صرف فقیر ها تو جهان بکنه هیچ فقیری تو جهان باقی نمیمونه خب امریکا مگه مرض داره سرمایه هاشو که میتونه باهاش سرمایه های دیگه بدست بیاره خرج فقیرها تو جهان کنه.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
16
11
خدا رو شکر! پس همه منتظرند بیان اینجا دزدی! خوب شد ما تو نروژ و بلژیک و سوئد و هلند بدنیا نیومدیم که با اندازه ما ارتش و تجهیزات ندارند!!!
حسین حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
10
14
نظامیان حصارومامن ملتند باید برابر ایات وروایات علاوه بر تجهیز به ایمان به
بیشرفته ترین تجهیزات مسلح باشندتاامنیت برای کشور وملت فراهم شودعوامل دشمن را باید از اظهاراتشان شناخت
علی ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
18
18
و خیانتی که رسانه های داخلی همچون شما با انتشار مطالب این چنین و با این شیوه در حق این مملکت میکنید ..

درست هدفی رو که با انعکاس گفته های این شخص . رسانه های اونور دنبال میکنن شما با نحوه انتشار و بازتاب مطلب و پاسخ نچندان جالبتون . دنبال میکنید .
خیلی تابلوو هستین..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
11
23
اگه این سلاح های نظامی نباشه که هر خری فکر حمله می کنه
ناشناس
|
Sweden
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
6
31
حداقل هزینه نظامی برای دفاع از کشور هست چرا پول هایی که در فوتبال هزینه میشه و بازده ای نداره رو به چالش نمیکشید. چظور یک مربی و یا یک بازیکن برای یک فصل میلیارد میگیره حال اون مهندسی که برای مسایل نظامی وقت صرف میکنه حقوق به مراتب کمتری رو میگیره
سید محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
35
11
بولتن خان خراب کردی!
لااقل روی مباحث نظامی کشور رهبری مستقیما نظارت دارند
اگر کمی شعور داشت نویسنده نا محترمتون میفهمید اگر در بحث دفاعی کشور بودجه خرج میشو خاصیت بازدارندگی دارد و اگر خرج نمیشد امروز جنابعالی به جای قلم باید واکس دست میگرفتی و پوتین امریکایی ها و اسراییلی ها رو واکس میزدی!
به جای این حرفا اگه خیلی دلتون میسوزه در برابر هزینه های سنگینی که تو فوتبال و سینما و ... موضع بگیرید!
مدیر پایگاه من فکر می کنم کمی ادب داشته باشید بد نیست در ضمن بازهم بنظر می رسد بجای اینکه فقط تیتر را بخوانید مطلب را هم نین نگاهی بیاندازید بد نیست آنوقت متوجه می شوید که یک عذرخواهی به نویسنده این متن (آقای صاحبی) از سایت بی باک بدهکارید!
پاسخ ها
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
جناب سيد بزرگوار كاش مطلب را تا انتها ميخوندي...
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
موارد فوق تنها گوشه ای از ابهاماتی است که از سوی رسانه های بیگانه و برخی افراد مغرض و یا ساده لوح در واکنش به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود که با اندکی تامل پاسخ آن بسیار ساده می باشد.!!!!!!!!
(پاراگراف دوم، زیر عکس دوم...)
جناب سید ، این قسمت رو درست میخوندی بعد میفهمیدی که داره میگه این حرفها، برداشت کشورها و رسانه های بیگانه هست. نه منظور نویسنده.

در ضمن شما سید هستی.
توهین نکن اخوی...
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
فقط مقصر سید نیست بلکه بولتن هم مقصر است با این تیتر زدنش، چون همه مطلب را تا انتها نمیخوانند.
پس بولتن شما هم باید عذر خواهی کنی با این تیتتر زدن های عجیب و غریبتان ،که اعتراض خیلی هارا هم در بر داشته است
شپش اینترنتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
کاملا موافقم اقای صاحبی حق مطلب رو گفتن و ما نیازی نداریم که اینقدر خرج اسلحه سازی بکنیم
ایران یعنی تمامیت ملت و ادمهائی که تو اون زندگی میکنند -- وقتی مردم تو مضیقه باشن و راضی به ساخت این چیزا نباشن به چه درد می کنه دولت با حمایت مرم هست که می تونه سر پا وایسه پس اول مردم کشورت رو راضی کن بعد سلاح بساز
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
7
9
با سلام و عرض خسته نباشید. بزرگواران یا شما متوجه تیتر و تخریبی که داره نمیشید که عجیبه! یا نمیخاید توجه کنید! که در هر دو صورت تخریب و تشویش اذهان صورت میگیره. شما اول کاملا تخریب میکنید بعد در صدد توضیح و جبران بر میایین! یعنی نوش دارو بعد از مرگ صهراب. اگه صداقت وجود داره و عمدی نبوده لطفا تیترتونو تغییر بدین.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
17
13
اگر واقعا دلتون برای نظام و مردم میسوزه مواظب تیترهای دو پهلوتون باشه .کشورمون بدون سپاه یک لحظه هم دووم نمی یاره
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
9
7
قابل توجه خوانندگان عزیزعرض کنم سپاه وارتش اگر هم تجهیزات رابرای مقابله با متجاوزین به روز رسانی وفوق مدرن میسازند به همان شکل هم تجهیزات به کشورهای دیگه به فروش میرسانندوبرای.
مجموعه درامد پیدا میکنند
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
8
ظاهراً حال معترض خوب نبوده. خود وی خائن است.زیرا مخلصترین نهاد سپاه وارتش هستند.کسانی که ازهمه چیز خود گذشته اند شایسته تقدیرند ونه برچسب خیانت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
12
به نظر من هیچ فرد یا نهادی رو نباید مقدس ساخت تا نشه هیچ نقدی رو بهش وارد کرد.والسلام
پاسخ ها
الم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
احسنت
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
11
برای پیشرفت نطامی ایران باید بیشترم خرج کنیم.ما رسما در شرایط جنگی هستیم با متهدین دیروز جنگ جهانی دوم منهای روسیه به اضافه المان
آرش
|
France
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
8
17
توی یکی از سفرهام به کشور ترکیه یکی از مردم اون کشور وقتی فهمید ایرانی هستم با شور و ذوق از ایران می گفت ، ازش پرسیدم چرا اینقدر ایران رو دوست داری؟ گفت :برای اینکه شما یک تنه در مقابل آمریکا ایستادید ، مسلمان ها تشنه ی عزت و احترام هستند چرا که سالهاست تمام حکومت های اسلامی به غرب و شرق تعظیم کردند و شماها مایه ی عزت مسلمان ها هستید چون تنها کشور مسلمانی هستید که در مقابل غرب و شرق کمر خم نکردید و .. اون ترکیه ای ادامه داد : من اهل تسنن هستم و چند بار هم حج رفتم اما حکومت عربستان رو قبول ندارم و اونجا دارالاسلام نیست ، دارالاسلام کشور شماست چون تنها شما هستید که برادریتون رو با مسلمان ها (‌چه سنی چه شیعه ) ثابت کردید ..
هدفم از بیان این خاطره این بود که عرض کنم برای یه همچین اقتداری ( اونم برای کشوری که در مقابل یه دنیا ایستاده ) یکسری ابزار احتیاجه و درسته که اعتقادات شیعه بزرگترین سلاحشه اما بدون سلاح واقعی کاری نمیشه کرد اون چیزی که هراس میندازه در دل دشمن قدرت نظامی یک کشوره برای همین کاری که ارتش و سپاه انجام میدند به واقع کاری سترگ و قابل تقدیره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
10
15
هوالحق
سپاه مخلصترين وپركارترين نهاد كشوراست خواهشا مغرضانه برخوردنكيند بجاي تقدير تحقييرهم نكنيد
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
9
بعضی ها همین شبه رو برای کمک های مالی و فکری ایران به لبنان و سوریه و فلسطین مطرح میکنند. غافل از اینکه مسئله ای مثل غزه یا لبنان فقط مسئله غزه و لبنان نیست، مسئله منطقه است. اگر غاصبی مثل اسرائیل امروز بر غزه و لبنان و سوریه مسلط شد فکر میکنید به این پیشروی هاش ادامه نمیده؟ مدعی دیگر کشورهای منطقه نمیشه؟دور تا دور ما رو محاصره نمیکنه؟ امنیت کشور ما به خطر نمیفته؟ اون وقت ما برای بدست آوردن اون امنیت از دست رفته نباید هزینه کنیم؟
باید هزینه ای چندین برابر بکنیم که تازه معلوم نیست جواب بده یا نه.!!!
آیا فعالیت اقتصادی احتیاج به امنیت مرزها نداره؟این ها همه هزینه هایی است که حکومت ها باید انجام بدن تا تعادل رو در تمام بخشهای یک جامعه برقرار کنن.
که البته این هزینه ها برای کشوری مثل ما بالاست ، چون که عده ی زیادی درصدد به هم زدن این امنیت هستن.
کسانی که این شبهات رو "آگاهانه" مطرح میکنن و اذهان مردم بی گناه و زیر فشار اقتصادی رو مشوش میکنن، به این سوال پاسخ بردن که چرا یک غاصب باید وحشیانه به مردم حمله کنه و هیچ کس هم بهش هیچی نگه. چرا؟؟؟
زحمتکش دشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
11
تخریب سپاه خواست اسرائیل امریکا و همه جنایت کاران عالم است.
اگر سپاه نبود کشور نبود.
برو به قران مراجعه کن و جوابت رو از قرآن بگیر تفکر کن .و از فردای قیامت و روز حساب بترس. و اعدو لهم ما استطعتم من قوه من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم. تجهیز نظامی ارتش و سپاه همان ترهبون به عدو الله و عدوکم است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
13
دوستان اگر این پیشرفت های نظامی نبود تا بحال صدبار بلاهای عراق و افغانستان را سر ما می اوردن.یادمان نرود هشت سال جنگ را نیز تجهیزات هوایی و زمینی خریداری در رزیم گذشته چرخاند.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
11
سلام. نمیدونم آیه 8 سوره مبارکه انفال(و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة...)را تا آخر خوانده اید یا نه؟ خواندنش خالی از لطف نیست جواب خیلی از این قیل و قال ها را داده. ترجمه آیه این است:
و هر چه در توان دارید از نیرو و اسب های آماده بسیج کنید تا با این[تدارکات]دشمن خدا و دشمن خودتان و[دشمنان] دیگری را جز ایشان ـ که شما نمی شناسیدشان و خدا آنان را می شناسد ـ بترسانید و هر چیزی در راه خدا خرج کنید پاداشش به خود شما باز گردانده می شود و بر شما ستم نخواهد رفت. ای کاش با کتابمون بیشتر انس داشتیم کاش...
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
10
چیزی که به احتمال زیاد تو متن نخوندید بعد نظر دادید :
موارد فوق تنها گوشه ای از ابهاماتی است که از سوی رسانه های بیگانه و برخی افراد مغرض و یا ساده لوح در واکنش به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود که با اندکی تامل پاسخ آن بسیار ساده می باشد


نظرات گلچین شده :

ارتش و سپاه و نیروی انتظامی برای دفاع از ناموس و آب و خاک و امنیت این کشور هستند.

دوستان اگر این پیشرفت های نظامی نبود تا بحال صدبار بلاهای عراق و افغانستان را سر ما می اوردن.

تخریب سپاه خواست اسرائیل امریکا و همه جنایت کاران عالم است.

به نظر من بهتر یه فکری به تیتراتون کنید شاید یکی فقط تیتر می خونه بعد میره بیرون جار می زنه که اقا سپاه ارتش دارن به ما خیانت می کنند
از بولتن خواهش می کنم که تیترای خوبی برای متنش بزاره نه اینکه اول خراب کنه بعد بیاد بگه جریان این بوده
ممنون
حقیقت بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
5
وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُم‏
امیرقاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
6
5
باسلام اگر سپاه نبود کشور هم نبود این جمله امام رحمته الله بود من حاظرم بانصف حقوق ناچیز خودم که یک کارمند ساده هستم بسازم ونصف حقوقم را دراختیار سپاه بگذارم تا مقتدارنه سپاه بکار قدرمند کردن کشورم ادامه دهد دست تک تک برادران سپاهی رامی بوسم ماهمه مدیون جانفشانیهای سپاه هستیم
عارف
|
United States
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
7
4
حضرت امام ره فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود .دوست من اگر سپاه و بسیج نبودند الان به اجنبی می گفتید خان دایی
حسينقلي صفائي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
5
3
به كوري چشم دشمنان وبدخواهان ملت ماتحمل گرسنگي مي كند خودرا تجهيز مي كند براي بقاي ايران اسلامي پيش بسوي واعدلهم مستطعتم من قوه
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
6
4
اگر قدرت دفاع از خود را نداشته باشیم ، نان و آب به چه درد می خورد ؟
اگر مرده باشیم به نان و آب چه احتیاجی داریم ؟
اگر مملکت مان اشغال شود همین را که الان با سختی بدست می آوریم و می خوریم ، دیگر نخواهیم داشت .
ارتش و سپاه باید قوی باشد .
کسانی که دم از دلسوزی می زنند و نظام را به انتقاد می گیرند خودشان داعیه قدرت دارند .
از کجا معلوم و چه تضمینی وجود دارد که بدتر از این نشود ؟
آیا غرب دلش به حال ما می سوزد ؟
اگر هزینه می کردیم و اسلحه می خریدیم ( مثل کشورهای عربی ) بهتر بود ؟!!!
خائن کسی است که نسنجیده مطالب فوق را گسترش می دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
11
چرا به بخش نظامی گیر دادین...خیلی از پول ها جاهایی دیگر حروم میشه مثل برگزاری بعضی همایش ها ... اگه امنیت ما تامین بشه که بهتره...ولی باید به بخش محرومین هم رسیدگی بشه
عبدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
6
8
برادر عزیز نعمت امنیت بالاتر از رفاه اقتصادی میباشد و اساسا رفاه ا قتصادی در سایه ثبات وامنیت به وجود می اید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
9
هم داشتن اقتدار نظامي خوب است و هم اقتدار اقتصادي و بايد ميان هر دو تعادلي برقرار کرد وگرنه به جامعه آسيب جدي وارد مي کند
علی رضا صادق زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
7
باسلام وآرزوی توفیق روز افزون ،تیتر موضوع جالب نبود میشد جمله ی بهتری انتخاب کرد . اما طبق آیه ی شریفه که میفرماید:واعدولهم من استطعتم من قوه ومن رباط الخیل ترهبون به عدوالله وعدوکم . ارتش وسپاه ما تا جایی که امکان دارد میبایستی نسبت به تجهیز امکانات بازدارنده نظامی روز مجهز شوند تا رعب ووحشت اردوگاه کفر را فرا گرفته وجرات کوچکترین تعرضی را به ایران اسلامی نداشته باشند ( همیشه آماده و گوش به فرمان فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای هستیم)واز دوستان ارسال کننده نظر درخواست رعایت ادب را دارم اجرتان با صاحب الزمان غجل الله تعالی فرجه الشریف انشاالله
کوچیک شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
3
2
صلوات بفرستید موضوع را این قدر جنجالی نکنید همه در فکر کمک به هم هستیم حالا هر کس بنا به موقعیتش از یه زاویه نگاه می‌کنه حالا این بنده خدام دلش به حال قشر کم درآمد ماکه کم هم نیستن سوخته شمام آتیش قضیه رو زیاد نکن بالاخره کمک به محرومان هم یکی از وظایف سردم دارانه.
صلوات بفرستید. اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم و حشرنا معهم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر انگلیس ....
خوب شد. صلوات بفرستید
محمد از بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
5
5
فقط کوتاه و منطقی
برگردید به جنگ اگه تجهیزات داشتیم 8 سال طول میکشید ....
آوارگی و خرابی داشتیم تاکنون
به یاد سردار شهید نادر مهدوی اگه نمیشناسیدش سرج کنید تا بدانید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
5
كسي كه بالا رفتن قدرت دفاعي كشور را نميتواند ببيند يا عضو سازمان منافقين است و يا مزدور كشور هاي دشمن و يا بسيار احمق است . انشاء الله ايران به كوزي چشم همه دشمنان داخلي و خارجي رور به رور پيشرفته تر خواهد شد تا جائيكه همه دشمنان همه نيروهايشان روي هم بگذارند جرات نكنند نگاه چپ به ايران و ايراني بكنند . مگر نه اين است كه ايران پيرو خدا و قرآني است كه ميفرمايد خوتان را با قوا و نيروهائي مجهز كنيد كه دشمنان خدا و دشمنان خودتان ار شما بترسند .
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
5
7
بی کفایتی مسئولان اقتصادی کشور ربطی به سپاه و ارتش نداره
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
4
4
سلام.
تیتر تون اصلا خوب نیست(احتمالا برای جذب خواننده این کار رو کردید)
کاش اسم اون کسی که این حرف رو زده مینوشتید تا به خودتون اتهام وارد نشه(یا لااقل اسم رسانه رو مینوشتید)
در آخر هم بگم که اون دوستانی که این حرفها رو زدن یه نگاهی به بودجه نظامی کشورهایی که توش هستن بندازن .ما داریم هر سال بودجه دفاعی به تصویب می رسونیم در حالی که خیلی از کشورها(از جمله آمریکا و اسراییل)بودجه جنگی دارند.از دوستان هم خواهش دارم کسی رو تخریب نکنید انتقاد سازنده کنید.
میثاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
5
10
خاک بر سر اونای که حرف غربی ها رو در مورد دلسوزی برای ایران باور دارند
حسین سوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
3
10
غرب خیرخواه من و شما نخواهد بود ...

مسوولین باید به فکر مردم باشند و گرانی ها را رفع کنند ...

در بخش نظامی هم بودجه اش مشخص و سرجای خود ...
amir
|
Canada
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
4
2
اگر ملاک براشفافیت باشد بهتر است که بودجه نظامی بطور روشن برای شرح داده شود اگر محرم هستند؟
دو-چنانچه مردم پشتیبان حگومت باشند.هیچک از کشورهای غربی و اسرائیل جرات نگاه چپ به مملکت ما ندارند.
سه- اینطور که نویسنده بولتن نوشته چنانچه رفاه مردم بالا رود روحیه مصرف گرایی اشان هم بالا رفته وبدام تبلینغات غرب میافتند؟پس نتیجه رفاه مردم نباید بالا رود.این غلط ترین توجیهی بود که درباره مردم ایران شنیدم .
غرب اگر ترسید وجلو نیامد بخاطر این بود که به محض ادعای جنگ تمامی گروه های سیاسی چه محالف وچه موافق حکومت بانگ اعتراض اشان بلند شد البته غیر از جیره خواران مانند دارودسته رجوی وغیره....هنوز حس میهن پرستی ودفاع از میهن ازمیان همین مردمی که هرروز یک بامبول سرشان درمیآورید وجود دارد به عکس های دوران انقلاب نگاه کنید جوانانی که باموهای بلند وکت وشلوارهای مد پاچه تنگ که دربرابر ارتش شاه ایستادند.یا پس از آن درمقابل ارتش تجاوز گر صدام.
درهنگام جنگ فاکتور تعیین کننده در درازمدت نیروی انسانی ومردم اند.جنگ جهانی دوم وپیروزی شوروی برارتش نازی
جنگ ویتنام وپیروزی ویت کنگ ها برای علیه قوی ترین ارتش دوران.
وقتی امام در انقلاب گفتند خون بر شمشیر پیروز است یعنی همین .
اردلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
10
1
چوب بستنی وارد میکنیم ولی به فکر موشک هستیم. گلی به جمال کره شمالی
مدیر پایگاه ؟!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
خوشم آمد بولتن ! ارزش جواب هم نداشت !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
4
3
خیانتی که برخی مدیران و مسئولین مملکت با بی برنامگی ها و بی دقتی ها بر نابسامانی هر چه بیشتر اقتصاد دامن می زنند کم است. در حالیکه باید قدرت و توان نظامی ما برای به وحشت انداختن دشمنان ما بیشتر باشد تا انسجام و وحدت ملی بیشتر گردد این کار بدون هزینه میسر نیست قابل توجه این آقای روشنکفر عصر قجری
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
5
حالا چه کار ارتش داری؟
محمودکمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
5
افرین بر سپاه وارتش اگر مااقتدار نظامی نداشته باشیم محکوم به نابودی هستیم اگر قدرت نظامی مانبود در خیابانهای ما امروز مزدوران امریکائی وناتو دور می زدند به امید روزی که هیچ کشوری جرئت حرف زور زدن هم به ایران نداشته باشد بحمد اله که با اقتدار سپاه وارتش ما جرئت حمله نظامی از آنها گرفته شده
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
2
ملتي كه حافظه تاريخي نداشته باشد هميشه بازنده است برادر مخالف اقتدار وقدرت نظامي تاريخ بخوان وبه ويزه تاريخ معاصررا ضعيف پايمال قوي است هميشه.از خود بپرس چرا دشمن مايل است ما ضعيف باشيم اين تبليغات دام است براي ما اين ادعا نياز به استدلال ندارد.خودشان با وجود بحران اقتصادي بيشتر از اينها هزينه مي كنند هميشه در اوج ضعف دفاعي ما قسمتي از سرزمين ما را برده ويا بيشترين و خفت بارترين پيمانها را بر ما تحميل كرده اند.ملتي كه ضعف دارد خانه امن هم ندارد اگر ايرادي باشد درسياست دفاعي نيست در جاي ديگراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
3
1
بولتن خیلی با حالی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
5
ارتش و سپاه نباشد کشور یک شبه فنا میشود.آن کسانی که پیشرفت در تسلیحات نظامی را خیانت میدانند؛خود خائن هستند.
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
1
9
متاسفانه تیتر خیلی بد بود .
حسينعلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
2
5
از اينكه به فكر مردم هستيد تشكر. از آنجايي كه هر زمان امكان دارد جنگي در خليج فارس(ايران) اتفاق بيفتد؛ ما بايد آمادگي مان را درمقابل هرگونه تجاوز نشان دهيم. اين رزمايش ها براي نشان دادن قدرتمان به دشمن. است. كمي واقع بين باشيم.
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
جهت اطلاع شپش اینترنتی
شایان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
5
«پس هنگامی که وعده ی آخر فرا برسد تا اندوه را به چهره هایتان بنشانند و همانند بار اول وارد بیت المقدس خواهند شد و بهر چه رسند آن را نابود خواهند ساخت و به هرکسی که دست یابند او را خواهند کشت » اسراء آیه 7
مرتضی عزیزخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
3
درود بر برادران جانبرکف پاسدار وبر دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران ودرود بر فرماندهی کل قوا امام خامنه ای.الله اکبر جانم فدای رهبر.مرگ برآمریکا.مرگ براسرائیل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
3
برادر گرامی 1- این هزینه برای ترساندن دشمن ازماست ولازم است .2-برفرض که درست نباشد پس چرایکی ازمراجع ویامقام معظم رهبری بااین قضیه مخالفت نمی کند.3-این رزمایش ها برای حمایت ازهمان قشرفقیراست که اگر روزی جنگ شود آنکه ضررمی کندفقرا هستند. پس قبل ازآنکه بنویسید فکرکنید.(والسلام)
یه ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
5
اگه امنیت نباشه بهتر است آدم از گشنگی بمیره
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
4
تيتر خيلي خيلي ... بد بود اون كسي كه اين تيتر رو زده قصد شيطنت داشته
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
4
هر کشوری باید بهترین سلاحها رو واسه دفاع از خودش داشته باشه شما اگه میخوای انتقاد کنی اول تحقیق کن من به صحت عقل و سواد جنابعالی شک دارم. یا حق
منحرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
4
0
یه نگاهی به شوروی و دلایل فروپاشی این ابر قدرت قرن بیستم برای خیلی نکات خوبی داره زمانی که نظامی گری بر روابط اقتصادی مردم ارجحیت داشت وسخنی زیبا از مولا علی که به این مضمون فقر از هر سو وارد بشه ایمان از سوی دیگر از بیرون میره
پاسخ ها
داود
| United States |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
مغلطه میکنی عزیزم. قربون امام علی رفتی از ایشون مایه نذار عزیزم. اول فکر کن بعد صحبت کن عزیزم. در مورد چیزی که ازش اطلاع نداری نظر نده عزیزم. اینجا شوروی نیست عزیزم. ما خودمون سقوط شوروی رو پیشگویی کردیم . عزیزم خیلی چیزای دیگه هست که باید بگم ولی مجال نیست عزیزم. با تشکر عزیزم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
3
اگر زمان جنگ را بخاطر بیاورید که دشمنان از هر طرف می خواستند کشور را تصرف کنند این جوانان عزیز مه از جان و مال خود گذشتند با ادوات جنگی که داشتیم در برابر آنها ایستادگی کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک میهن عزیز مان را در دست خود داشته باشند . اینها را باید داشته باشیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
2
پيش نياز اقتصاد أمنيته الان كسي براي تهديد جنگ تره هم مورد نميكند قبلا بازار از يه تهديد كوچيك خوال نمير فت
مجید
|
Canada
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
1
1
تو همه ی کشور ها همین وضعه.مطمئن باشید اگه این سلاح ها نبود الان ما داشتیم تو بهشت با هم چت میکردیم!
منتظر يار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
0
2
اين رزمايش ها فعلا وظيفه ي بازدارنده دارند تا کسي فکر جنگ به سرش نزنه اين ده هم رزمايش ها زياد شده به خاطر همين هست که تهديد خا زياد شده در کل پيشگيري بهتر از درمان است .الان فعلا فقط پول خرج مي شه ولي اگه جنگ شه غير از پول نيروي مردمي لازم هست يعني جون مردم .
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
0
2
نويسنده مطلب از زبان امريكا سخن مي گويد اگر زمان جنگ را حس مي كرديد دنيا در برابر ايران ايستاده بود و همين تحمل فشارها بود كه يك وجب از خاك كشور عزيزمان را دردست دشمن رها نكرديم. درست است فشار اقتصادي است ولي نمك به زخم پاشيدن را به بهاي كمبود ها هزينه نمي كنيم .
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
1
2
بشین بینیم بابا هیچ کسی از گشنگی نمیمیره نگران نباش، ماملت ایران بااون موشکا قدرت خودمونو هر روز بهتر از دیروز نشون میدیم پشت سپاه و ارتشو کشور و رهبرمونم هستیم. مرگ بر منافق
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
0
به نظرم اين مطالب فقط براي شكاف بين مردم و سپاهو ارتش نوشته شده من سوالي دارم خدمت نويسنده اين مطلب آيا شما با اين نظريه ميتوني از كشورت دفاع كني؟تو وقتي بهترين اقتصاد رو داشته باشي قدرت دفاع كردن از خودتو نداشته باشي اون اقتصاد به درد جرز لاي ديوار ميخوره واقعا برات متاسفم
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
0
0
نمی دونستم اینقدر عقبی یعنی هنوزم فکر میکنی خارجی ها برای خوشگلی به ما حمله نمی کنن.اونوقت اگه سلاح ایمان نباشه این حرفازده می شه که ما نباید سلاح داشته باشیم با این بوجه ی کم.با ادب.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
2
اگه ارتش نباشه سرنوشت ماهم میشه مثل غزه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
0
1
این کشور ما الان درحال پیشرفته و درحال تهدید نظامی و اقتصادی کشورهای دیگس.از راه اقتصادی کاری از دستمون برنمیاد لااقل بذار از راه نظامی پیشرفت کنه که هیچکی جرات تعرضو نداشته باشه.وطنم پاره ی تنم.به امید فردای بهتر
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
0
0
متا سفانه بعضی از مردم کوته فکر که فقط به فکر جیب خودشونن(البته منظورم نویسنده ی عزیز نیست )و حتی حاظر هستن ناموس خودشونم بفروشن میان از این حرفا میزنن در صورتی که اصلا نمیدونن اقتدار و سربلندی یعنی چه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
1
1
مرگ برضدانقلاب
تکاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
1
1
اینکه سپاه و ارتش هرروز دارند پیشرفت میکنند دلیل بر بودجه زیاد نیست.... بخاطر لیاقت و تلاش خود فرماندهانه.... اگه مردم مشکل اقتصادی دارند بخاطر ضعف مدیران اقتصادی کشوره....
آدم
|
United States
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
2
این رو بدون عزیز
خاک میخوریم ولی خاک نمیدهیم.
ایرانی از زمان هخامنشی غیرت داشته
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
0
اگه بیان بودجه ی تجهیزات نظامی رو برای مردم خرج کنن که رفاهشون بیشتر شه
امریکا و اسراعیل و ... جلو پرچمشون تو تهران رژه می رن
تسلیحات نظامی لاظمه ی هر کشوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
اینکه سپاه از کشور دفاع میکنه شکی توش نیست و اینکه تمام بچه های سپاهی همه سره کارن و زیرو بم شون تامین شده و خیاله فقر و بیچارگی و بیکاری به ذهنشونم خطور نمیکنه هم شکی توش نیست و سلام....
مدیر پایگاه در همه دنيا به نيروهاي نظامي رسيدگي مي شود و بايد بشود ، عزيزان سپاه وارتش با آن همه جانفشاني بايد مورد توجه باشند .
kazem
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هردو در اوج قدرت نظامی هستند ملت ما زمانی میتونن که امنیت و آرامش داشته باشن که ارتش و سپاه قدرتمند باشن و در حال حاظر ارتش و سپاه از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی و آموزش و تاکتیک بسیار قوی هستن......
استوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
والا من ارتشی دیگه با این حقوق چیزی نمونده از گشنگی بمیرم ۰طرف حالش خوش نیس اگه همین ارتش داغونم نباشه فردا توی خیابون ناموس مردما میبرن جهاد نکاح
sasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
بعضیها به ادم میگن شاد زندگی کن؟ اخه چطوری وقتی که فرزندت ازت یک کیلو گوشت میخواد میگی بابا جون بمونه ماه بعد میگیرم.در صورتی که حقوقش 10 روز اول تموم میشه .انوقت اون بعضیها تو عروسی دخترشون سکه بهار ازادی شاباش میدن.
قیصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
سلام مشکلات در کشور زیاد است اما حرف از خیانت انهم به نیروهای مسلح خود خیانت است خیانت راباید درجیره خارانی که سر دراخور؟؟؟... دارند وحرف انهارا میزنند پیداکرد......و؟وچرا شما حرف امریکا هارا مزنید دوست کرامی راستی چرا؟... با احترام قیصر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
اگر ما تجهیزات نظامی نداشتیم امریکایی ها داخل کشور می شدند وبر ناموس ما مسلط می شدند مدیون خون شهداییم وهمه اش به خوردن نیست که با شد یا نباشد
سید عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
با سلام خدمت همه، من ی نظر میدم در باره این نوشته، هر کس در مورد این نظام، جمهوری اسلامی و خرج کردهای این نظام برای بستن مرزها و تجهیزات نظامی مخالفت داشته باشد بی شک یک حیوان اقتصادی بیش نیست. وسلام.، پاسخ تمام
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین