کد خبر: ۸۹۰۰۳۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

هندی‌ها برای حمل نفت در تنگۀهرمز بی‌کشتی ماندند

بزرگ‌ترین شرکت پالایشی هند، ایندین اویل می‌گوید، هیچ مالک کشتی‌ای برای حمل نفت‌خام و ال‌پی‌جی در تنگۀ هرمز کشتی اجاره نمی‌دهد.
هندی‌ها برای حمل نفت در تنگۀهرمز بی‌کشتی ماندند

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، بزرگ‌ترین شرکت پالایشی هند، ایندین اویل می‌گوید، هیچ مالک کشتی‌ای برای حمل نفت‌خام و ال‌پی‌جی در تنگۀ هرمز کشتی اجاره نمی‌دهد.

🔹یک هفته‌ای است که ترددهای تنگۀهرمز افزایش یافته اما همچنان نهاد مدیریت آب‌راه خلیج‌فارس می‌گوید که مسئولیت عواقب عبور از مسیرهایی غیر مسیر ایرانی بر عهدۀ مالک، بهره‌بردار و فرماندۀ شناور است؛ در دو روز گذشته هم دو کشتی مسیر جنوبی تنگۀ هدف قرار گرفته شده‌اند.

🔹اسناد مناقصه نشان می‌دهد که محموله‌های قطر، کویت و امارات و عربستان قرار بوده به سواحل غربی هند برسد، اما منابع آگاه بازار می‌گویند، مالکان کشتی‌ها حاضر نیستند ریسک کنند و منتظر روشن شدن وضعیت هستند.

برای مشاهده مطالب بین الملل ما را در کانال بولتن بین الملل دنبال کنیدbultanbeinolmelal@

برچسب ها: هند ، تنگه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین