هندیها برای حمل نفت در تنگۀهرمز بیکشتی ماندند
بزرگترین شرکت پالایشی هند، ایندین اویل میگوید، هیچ مالک کشتیای برای حمل نفتخام و الپیجی در تنگۀ هرمز کشتی اجاره نمیدهد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، بزرگترین شرکت پالایشی هند، ایندین اویل میگوید، هیچ مالک کشتیای برای حمل نفتخام و الپیجی در تنگۀ هرمز کشتی اجاره نمیدهد.
🔹یک هفتهای است که ترددهای تنگۀهرمز افزایش یافته اما همچنان نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس میگوید که مسئولیت عواقب عبور از مسیرهایی غیر مسیر ایرانی بر عهدۀ مالک، بهرهبردار و فرماندۀ شناور است؛ در دو روز گذشته هم دو کشتی مسیر جنوبی تنگۀ هدف قرار گرفته شدهاند.
🔹اسناد مناقصه نشان میدهد که محمولههای قطر، کویت و امارات و عربستان قرار بوده به سواحل غربی هند برسد، اما منابع آگاه بازار میگویند، مالکان کشتیها حاضر نیستند ریسک کنند و منتظر روشن شدن وضعیت هستند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com