بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
گروه سیاسی جمعی از اعضای مجلس خبرگان پیرو پیام رهبر حکیم انقلاب، بیانیهای خطاب به مردم بصیر و انقلابی ایران صادر کردند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،بخشی از متن بیانیه:ضمن تشکر از مسئولان، بهویژه مذاکرهکنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسننظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند، انتظار داریم که با ملاحظه تجربههای مذاکرات خسارتبار گذشته، کاملاً مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بدسابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آنها بههیچوجه جایز نیست.
🔹موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایتهای کمنظیر جنگ تحمیلی اخیر، بهویژه رئیسجمهور جنایتکار آمریکا و نخستوزیر پلید رژیم صهیونیستی، و مجازات آنها و انتقام خون امام شهید امت، بههیچوجه مورد اغماض و بیتوجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها دسترسی پیدا کند، واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند.
🔹مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم، انتظار میرود که هرگونه پیمانشکنی و نقض بندهای تفاهمنامه سریعاً پاسخ داده شود.
🔹بنابر رهنمود واجبالاتباع رهبری معظم (مدظلهالعالی)، حقوق هستهای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتوگوها خارج شود.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com