کد خبر: ۸۹۰۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

نیروی دریایی سپاه: آمریکایی‌ها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد

فرماندهی نیروی دریایی سپاه: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های...
فرماندهی نیروی دریایی سپاه: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند. 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، فرماندهی نیروی دریایی سپاه: شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند. 

🔹حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.

برچسب ها: سپاه ، شلیک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
0
0
علاوه بر شلیک، باید چند روز هم تنگه را ببندند تا دنیا متوجه نقض آتش و آتش افروزی امریکا شود
نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین