کد خبر: ۸۸۹۹۶۸
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
حاجی دلیگانی:

مردم خواهان خروج از ان‌پی‌تی و سلاح هسته‌ای هستند

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه لعنت به مذاکره‌ای که بخاطر ترس از به هم خوردن آن جرأت خونخواهی امام شهیدمان را ندارید، گفت: مردم در مراجعات خود به ما می گویند که خواهان خروج از ان‌پی‌تی و سلاح هسته‌ای هستند.

گروه سیاسی: نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه لعنت به مذاکره‌ای که بخاطر ترس از به هم خوردن آن جرأت خونخواهی امام شهیدمان را ندارید، گفت: مردم در مراجعات خود به ما می گویند که خواهان خروج از ان‌پی‌تی و سلاح هسته‌ای هستند.

مردم خواهان خروج از ان‌پی‌تی و سلاح هسته‌ای هستند

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم انقلابی ر  اصفهان در میدان قدس این شهر گفت: تعطیلی جلسات صحن مجلس در زمان جنگ ۴۰ روزه دارای توجیهاتی از جمله موارد امنیتی بود ولی پس از آتش بس دیگر توجیهی نداشته و مکرراً پیگیر بازگشایی آن بوده‌ایم.

وی افزود: البته به نظر بنده شاید بخشی از دولت و دیگر افراد خیلی هم تمایلی به بازگشایی جلسات صحن مجلس نداشته باشند تا بتوانند بدون مزاحمت مقاصد خود در برخی امور مانند مذاکرات با آمریکا و موضوع مدیریت تنگه هرمز یا همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای را پیش ببرند.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه مجلس به دنبال تصویب قانون مدیریت تنگه هرمز است، تصریح کرد: اما تکلیف کشور در خصوص نحوه مواجهه با موضوع مدیریت تنگه هرمز بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب روشن است. این تنگه در آبهای سرزمینی ایران است و باید مدیریت آن بطور انحصاری در اختیار ایران باشد و در این خصوص مشارکت و مشورت با کشورهای دیگر مردود است. 

حاجی دلیگانی تاکید کرد: مواردی که در حال حاضر با آن مواجهیم ناشی از بی‌تدبیری برخی مسئولان واداده غربی در برخی مناسب کشور است.

وی گفت: بنده خطاب به تیم مذاکره کننده بارها گفته‌ام که چرا سرلوحه مطالبات شما خونخواهی رهبر شهید و مرجع تقلید شیعیان و امام مسلمین نیست، چرا دشمن متجاوز بخاطر تجاوز و جنایتش نباید پاسخگو باشد. لعنت به مذاکره‌ای که بخاطر ترس از به هم خوردن آن جرأت خونخواهی امام شهیدان را ندارید.

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود:  مردم در مراجعات خود به ما می گویند که خواهان خروج از ان‌پی‌تی و سلاح هسته‌ای هستند.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: خاک بر سر آن مسئولی که می‌‌گوید برای مدیریت تنگه هرمز با کشور‌ک‌های حاشیه خلیج فارس مشورت می‌کنیم، آنها در تجاوز و جنایت علیه مردم و کشور ما شریک بوده و هستند. این نوع موضع‌گیری نشان از وادادگی، غربگرایی و ترس است. ما امکانی را که با خون شهدا بدست آورده‌ایم به دست غربزده‌ها از دست نمی‌دهیم.

وی افزود: بنده نامه‌ای خطاب به رئیس تیم مذاکره کننده و مسئولان دیگر نوشتم که برای دیگر نمایندگان هم گذاشتم که امضاء کنند، که در خصوص آزادسازی اموال کشور این موارد باید رعایت شود.

 ۱- تعیین تکلیف نحوه استفاده از منابع بلوکه شده کشور باید در اختیار ما باشد و هیچگونه تحمیلی پذیرفته نیست.

 ۲- بنا بر اعلام رهبر شهید، واردات کالای مصرفی از شیطان بزرگ حرام است و این مواضع اخیر برای مردم ما نفرت‌انگیز است.

۳- با توجه به دشمنی رژیم جنایتکار آمریکا، سلامتی هر نوع کالای وارداتی از آن کشور محل تردید جدی است.

۴- با توجه به سابقه دولت تروریستی آمریکا در مسموم‌سازی اقلام صادراتی، در این مورد هم نمی‌توان اعتمادی به کالای صادراتی آنها داشت.

۵- به توجه به عدم وجود اطمینان به قول و عمل دولت فریبکار آمریکا، انتقال پول‌ها از طریق سیستم بانکی دیگر کشورها هم قابل اعتماد نبوده و دستیابی به آن محل تردید جدی است.

 ۶- دشمن با آزادسازی قطره‌چکانی اموال سعی در خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی می‌نماید.

برچسب ها: دلیگانی ، مجلس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین