کد خبر: ۸۸۸۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

تماس‌های تلفن ثابت برای مشترکان خانگی رایگان شد

شرکت مخابرات ایران از افزایش ۴۵ درصدی آبونمان تلفن ثابت خبر داد. همزمان اعلام شده است که از این پس مکالمات تلفن..
تماس‌های تلفن ثابت برای مشترکان خانگی رایگان شد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سایبریان، شرکت مخابرات ایران از افزایش ۴۵ درصدی آبونمان تلفن ثابت خبر داد. همزمان اعلام شده است که از این پس مکالمات تلفن ثابت به ثابت برای مشترکان خانگی، چه درون‌شهری و چه بین‌شهری، به‌صورت رایگان محاسبه خواهد شد.

بر اساس تعرفه‌های جدید، هزینه ماهانه تلفن ثابت برای مشترکان خانگی در تهران و کلان‌شهرها ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در مراکز استان‌ها ۳۲ هزار و ۶۲۵ تومان و در سایر شهرها ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است.

برای مشاهده مطالب IT ما را در کانال بولتن IT دنبال کنیدbultanit@

برچسب ها: مخابرات ، تلفن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
0
0
اصلا مملکت ول شده و همه تشکیلات مملکت، فقط نشسته اند ماشین حساب جلویشان و هزینه حساب میکنند و قیمت بالا می برند و اصلا راجع به صرفه جویی و بهینه کردن هزینه ها هیچ کار خاصی و برنامه ای وجود ندارد.
اما وقتی راجع به افزایش حقوق کارگران و... و عموم اقشار حقوق بگیر صحبت میشود، میگویند افزایش، آثار تورمی در جامعه دارد!
نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین