فیش حقوقی کسی که به مردم کف خیابان گفت اقلیت رانتی
گروه سیاسی: علی_احمدنیا رئیس امور اطلاع رسانی دولت، یک منافق واقعی است!او ابتدا عکس خودش در تجمعات را با پرچم منتشر میکند،اما بعد در کانال «اصلاحات نیوز» با زبان عباس عبدی جاسوس، مردم کف خیابان را اقلیت رانتی مینامند!
به گزارش بولتن نیوز، علی_احمدنیا به صورت همزمان هم در جایگاه رئیس امور اطلاع رسانی دولت نشسته و هم مدیر ویژه #پتروشیمی_جم و حقوق نجومی میگیرد!
در فیش حقوقی سال قبل این شخص، بخشی وجود دارد با عنوان «فوقالعاده استعداد
فقط همین بخش به اندازه حقوق یک کارگر است.
به گفته خضریان، عضو کمیسیون اصلنود مجلس:
علی_احمدنیا با ارسال فاکتورهای اجباری برای شرکتهای دولتی به نام رسانههای خصوصی خود کاسبی راه انداخته است!
حالا متوجه شدید چه کسانی اقلیت رانتی هستند؟
و اما #پتروشیمی_جم جایی که بعضی ها خیلی خوش میگذرداز دختر پزشکیان تا بقیه...
آقایان و خانمهایی که ادعای اکثریت دارید!
با دهان پُر به مردم توهین نکنید
و جوری بخورید که خفه نشوید
کانال جهان خبر : گروه خبر رسانه منتظر
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com



آخر مگر شما آقای خضریان عضو کمیسیون اصل 90ام نیستید .
خوب تخلف و اقدام مجرمانه مدیر متخلف و مدیر مالی شرکت را بعنوان دخل تصرف در اموال عمومی و تحصیل مال نا مشروع به مرجع قضایی ارجاع دهید چون در نظام اداری ایران علی الاطلاق دولتی ، نهاد عمومی غیر دولتی ، موسسات و دیگر شرکت های دولتی شبه دولتی ، حتی شتر گاو پلنگی هم فوق العاده من در آوردی ""استعداد"" وجود ندارد.
چند ماه و سال است که این وزیر بی کفایت را تذکر و سوال و جواب میکنند و هنوز نتوانسته اند و یا اراده نکرده اند او را از پشت فرمان این تشکیلات عریض و طویل این وزارت خانه کلیدی بی سر و ته پایین بکشند ؟ فقط حرف و سخنرانی شد برای این مردم کار کردن ؟!
خجالت هم خوب چیزی است !