کد خبر: ۸۸۸۲۲۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

فیش حقوقی کسی که به مردم کف خیابان گفت اقلیت رانتی

علی_احمدنیا رئیس امور اطلاع رسانی دولت، یک منافق واقعی است!او ابتدا عکس خودش در تجمعات را با پرچم منتشر میکند،اما بعد در کانال «اصلاحات نیوز» با زبان عباس عبدی جاسوس، مردم کف خیابان را اقلیت رانتی می‌نامند!
فیش حقوقی کسی که به مردم کف خیابان گفت اقلیت رانتی

گروه سیاسی: علی_احمدنیا رئیس امور اطلاع رسانی دولت، یک منافق واقعی است!او ابتدا عکس خودش در تجمعات را با پرچم منتشر میکند،اما بعد در کانال «اصلاحات نیوز» با زبان عباس عبدی جاسوس، مردم کف خیابان را اقلیت رانتی می‌نامند!

به گزارش بولتن نیوز، علی_احمدنیا به صورت همزمان هم در جایگاه رئیس امور اطلاع رسانی ‌دولت نشسته و هم مدیر ویژه #‌پتروشیمی_جم و حقوق نجومی می‌گیرد!

در فیش حقوقی سال قبل این شخص، بخشی وجود دارد با عنوان «فوق‌العاده استعداد

فقط همین بخش به اندازه حقوق یک کارگر است.

به گفته خضریان، عضو کمیسیون اصل‌نود مجلس:

علی_احمدنیا با ارسال فاکتورهای اجباری برای شرکت‌های دولتی به نام رسانه‌های خصوصی خود کاسبی راه انداخته است!

حالا متوجه شدید چه کسانی اقلیت رانتی هستند؟

و اما #پتروشیمی_جم جایی که بعضی ها خیلی خوش می‌گذرداز دختر پزشکیان تا بقیه...

آقایان و خانم‌هایی که ادعای اکثریت دارید!
با دهان پُر به مردم توهین نکنید
و جوری بخورید که خفه نشوید

تعداد بازدید : 66

کانال جهان خبر : گروه خبر رسانه منتظر

برچسب ها: فیش حقوقی ، دولت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۱
ناشناس
|
Iraq
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
خوب این افراد همچیز رو از دید مادی می بینند فکر می کنند همه مثل خودشان فکر می کنند عشق ارادت به اهل بیت رو بخاطر نذری قیمه روز عاشورا می بینند دم از زدن از جمهوری اسلامی حمایت از کشور عشق ارادت به ولایت فقیه رو بخاطر وام شغل مزایا می بینند باور نمی کنند کسی از روی اخلاص،نیت پاک کاری انجام بده چون خودشان ندارند و بی بهره هستند از این مقوله خلاصه ادمهای خوبی نیستن فکر می کنند هر کس دم از نظام می زند پول می گیره از جایی چون خودشان بخاطر این چیزها پول می گیرند رفتن تو قیافه حزب اللهی بازی ملت رو می چاپن دو لپه سیر مونی هم ندارند بقول شما شما نگاه کنی در دفاع مقدس،و جنگ های،اخیر چه قشری به شهادت رسیدن برای مردم اینها باور ندارند که مردمی که به خیابان میاند ادامه دهنده همان جوانان شهیدی هستند که از،دل روستا ها رفتن جبهه بی مزد منت جان شان را فدای انقلاب کردن که الان چهار تا اصلاح طلب خون شان رو پایمال کنند
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
آقا ولله من حیرانم

آخر مگر شما آقای خضریان عضو کمیسیون اصل 90ام نیستید .

خوب تخلف و اقدام مجرمانه مدیر متخلف و مدیر مالی شرکت را بعنوان دخل تصرف در اموال عمومی و تحصیل مال نا مشروع به مرجع قضایی ارجاع دهید چون در نظام اداری ایران علی الاطلاق دولتی ، نهاد عمومی غیر دولتی ، موسسات و دیگر شرکت های دولتی شبه دولتی ، حتی شتر گاو پلنگی هم فوق العاده من در آوردی ""استعداد"" وجود ندارد.
شق القمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
اقای خضریان نماینده محترم مردم شریف ایران ایااین سوالات راتاکنون ازاحمدرضادستغیب پرسیده ایدکه به عنوان رییس بازوی نظارتی مجلس انتخابش کرده اید؟!این ظلمهاحتمن کمرشکن است شک نکن!!!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۰
0
0
این عباس عبدی خودش صد در صد رانتی است، اگر مردم مبعوث شده را رانتی می‌خواند لابد جمعیت ده میلیونی که در تشییع پرشکوه سردار سلیمانی و شهید رئیسی در شهر ها و روستا ها به خیابانها آمدند هم رانتی بودند این جماعت مربوط به جنگ مقدس هم همان ها هستند، حرفهایی که عبدی مهره غرب به زبان میآورد بغض و کینه او را به مردم پاکباز و دلاور ایران و انقلاب اسلامی نشان می دهد، همان حرفهایی که اینترنشنال صهیونیست ميزند. شرم بر او باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
0
اقای خضریان احسنت ولی کاش شما که در مورد حلقه داود و کمال هم ئگفتی نیمه راه رها نمی کردی که انها جریح تر و بی پروا تر بشوند و اکنون ابه غیر از انتصابات زد وبند مالی و ویزه خواری از شرکتها را شروع کرده اند کاش از میدری سوال می کردید چرا دستورالعمل دولت در زمینه انتصابات را رعایت نمی کند و چرا های دیگر و کمیسیون اصل نود تخلفات میدری را به قوه قضاییه می فرستاد
علیرضا رضوان
|
United States of America
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
0
مردم باید تا کی شاهد این نمایش های پوپولیستی و تبلیغاتی این نمایندگان باشند و هزینه این ها را بپردازند و زمان بگذرد و فرصت ها از کشور گرفته شود و اصلاحی در کشور ، بخاطر بی کفایتی نهادهای مسئول در کوتاهی در عملکردشان ، صورت نگیرد ؟!
چند ماه و سال است که این وزیر بی کفایت را تذکر و سوال و جواب میکنند و هنوز نتوانسته اند و یا اراده نکرده اند او را از پشت فرمان این تشکیلات عریض و طویل این وزارت خانه کلیدی بی سر و ته پایین بکشند ؟ فقط حرف و سخنرانی شد برای این مردم کار کردن ؟!
خجالت هم خوب چیزی است !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۱
0
0
انشا الله مجددا شاهد صحبت های اتشین و دل نشین اقای خضریان و معرفی تخلفات میدری به قوه قضاییه باشیم اقا زاده ها شیره وزارت کار را می مکند هر جا میری دستی بر اتش دارند
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین