کد خبر: ۸۸۷۰۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

ابهامات لایحه محاسبه «حقوق بازنشستگی»

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا:کمیسیون اجتماعی هیچ مصوبه‌ای درباره لایحه محاسبه «حقوق بازنشستگی» نداشته است
ابهامات لایحه محاسبه «حقوق بازنشستگی»

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا:کمیسیون اجتماعی هیچ مصوبه‌ای درباره لایحه محاسبه «حقوق بازنشستگی» نداشته است

🔹با اعمال فرمول جدید، کارمند و کارگری که در طول خدمت خود حق بیمه قانونی خود را پرداخت می‌کند، حقوق بازنشستگی که دریافت می‌کند از مستمری فرمول قبلی بیشتر خواهد بود

🔹هنوز اعضای کمیسیون اجتماعی نسبت به توضیحات و گزارش مسئولان سازمان تامین اجتماعی متقاعد نشده‌اند

🔹بیش از ۲۰ صندوق بازنشستگی در کشور داریم که این معضل اصلی کشور است نه نحوه محاسبه سنوات

برای مشاهده مطالب اقتصادی ما را در کانال بولتن اقتصادی دنبال کنیدbultaneghtsadi@

برچسب ها: حقوق ، بازنشستگی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
بازنشستگان همچنان در انتظار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
0
0
بازنشستگان همچنان در انتظار
اکنون نزدیک به دو ماه از آغاز سال جدید گذشته، اما هنوز خبر روشنی درباره افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان اعلام نشده است. در شرایطی که هزینه‌های زندگی و قیمت کالاهای اساسی روز به روز افزایش پیدا می‌کند، تاخیر در تعیین و پرداخت افزایش حقوق فشار زیادی بر بازنشستگان و خانواده‌های آنها وارد کرد ه است. ضروری است مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر وضعیت افزایش حقوق و معوقات بازنشستگان را مشخص کرده تا این قشر بیش از این دچار نگرانی و مشکلات معیشتی نشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
0
0
و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در ماه سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۰ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
0
0
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هستند که متأسفانه هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نکردند و نمی کنند چرا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۴
0
0
دولت و مجلس و هزاران جلسه انجام شده و در سال 1404 تصویب کردند که شصت درصد افزایش باضافه تورم سال 1405 توی پرداختی فروردین اجرا شود و تمام بازنشستگان دولتی و ارتشی افزایش و قانون توی فروردین دریافت کردند ، حالا صبحت کامل از ورشکستگی کامل میگن و این پرداخت نشدند در ماه های فروردین و ارديبهشت به همین دلیل هست و بدتر از آن خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی جوابگو نیستند و مسئولین بیمه گذار از بدهی بالا تامین اجتماعی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۸
0
0
۰۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۴
نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند و این در حالی است که مجوز و دستور افزایش حقوق ۱۴۰۵ بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شده است سوال اینجاست که پس چرا امروز ۰۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۴ هست تاکنون که متأسفانه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده است چرا؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین