کد خبر: ۸۸۶۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

خداحافظی بازنشسته‌ها با وزارت نفت

خبرگزاری فارس نوشت:کلیهٔ افراد بازنشستهٔ وزارت نفت که در پست‌های مدیریتی فعالیت می‌کردند، از این وزارت‌خانه برکنار شدند.
خداحافظی بازنشسته‌ها با وزارت نفت

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،خبرگزاری فارس نوشت:کلیهٔ افراد بازنشستهٔ وزارت نفت که در پست‌های مدیریتی فعالیت می‌کردند، از این وزارت‌خانه برکنار شدند.
🔹پیش‌تر سازمان بازرسی با انتشار نامه‌ای خواستار منفک شدن تعدادی از بازنشستگان از سمت‌های مدیریتی رده بالای وزارت نفت بود.
🔹در راستای عمل به قانونی ۷۵ نفر از بازنشستگان وزارت نفت از سمت خود عزل شده‌اند.

برای مشاهده مطالب اقتصادی ما را در کانال بولتن اقتصادی دنبال کنیدbultaneghtsadi@

برچسب ها: وزارت نفت ، بازنشسته

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۳
0
0
این دیگه چه وضعشه؟
هر سال خبری میاد مبنی بر کنار گذاشتن افراد بازنشسته از مناصب دولتی
نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین