خداحافظی بازنشستهها با وزارت نفت
خبرگزاری فارس نوشت:کلیهٔ افراد بازنشستهٔ وزارت نفت که در پستهای مدیریتی فعالیت میکردند، از این وزارتخانه برکنار شدند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،خبرگزاری فارس نوشت:کلیهٔ افراد بازنشستهٔ وزارت نفت که در پستهای مدیریتی فعالیت میکردند، از این وزارتخانه برکنار شدند.
🔹پیشتر سازمان بازرسی با انتشار نامهای خواستار منفک شدن تعدادی از بازنشستگان از سمتهای مدیریتی رده بالای وزارت نفت بود.
🔹در راستای عمل به قانونی ۷۵ نفر از بازنشستگان وزارت نفت از سمت خود عزل شدهاند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
هر سال خبری میاد مبنی بر کنار گذاشتن افراد بازنشسته از مناصب دولتی