کد خبر: ۸۴۴۵۹
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

طرح تشدید برخورد پلیس با بد پوششی،بد حجابی و مانکن های خیابانی

طرح تشدید برخورد با بدپوششی، مانکن ها و بدحجابی از عصر چهارشنبه در میادین مهم شهر تهران، مراکز خرید و تفرجگاهها آغاز شد.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۳
جانباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
34
33
امنیتی که شهدا با دادن خون خویش به ملت هدیه دادند . باید از آفات مختلفی که اخلاق جامعه را تهدید می کند مورد مراقبت قرار گیرد . از نیروی انتظامی سپاسگزارم .
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
این کار رو باید زودتر انجام میدادند
قبل از اینکه اینقدر بالا بگیره
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
7
37
آدم در می مونه اگر حجاب اینه بی حجاب پس چه جوریه؟! انشاءالله با تورم و گرانی هم قاطعانه برخورد بشه.
پاسخ ها
مجید رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
داداش یه سر برو دبی اونموقع ببین اینها در اینجا یکمی هم خویشتن داری کردن (شوخی). اما برای مبارزه با بد حجابی باید از ادارجات (دولتی و غیر دولتی شروع کرد بدین شکل اول ضرورت تبیین الگوی استانداردی از حجاب حد اقلی- به عنوان مثال شرایط وضوابط و نحوه پوشش را در دانشگاه های امریکا را ببینید : مثلا وقتی از دامن صحبت میکند می گوید باید بلندی دامن فلان اینچ پایین زانو باشد یا پوشیدن فلان نوع شلوار (بگی)ممنوع است یا در باره مو به صراحت می گوید اگر بلندی ان بیشتر از شانه های شخص است باید بسته شود (چند سال پیش قانون منع پوشیدن شلوار جین در کلیه دادگاه های ایالت نیویورک تصویب شد) ...ما هم می توانیم از مدارس و دانشگا ها و ادارات شروع کنیم
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
----

مجید نکات خوبی گفت . به خصوص جمله آخر .
وقتی در جاهایی مثل دانشگاه و ادارات که می تواند حوزه تسلط قانون باشد هنوز کار خاصی انجام ندادیم و دچار ناهماهنگی ، مماشات و شل کن سفت کن هستیم از پیاده رو چه انتظاری داریم .

کلا در اجرای قوانین بازدارنده اجتماعی دچار دو مشکل هستیم ،

یک - اعتماد جامعه به اجرای قانون وجود ندارد ، مثلا اگر امروز بگوییم از این به بعد فروشنده ها حق ندارند کالا در پیاده رو بچینند .
فردا چه اتفاقی می افتد ؟
هیچی . چون فروشنده می داند که بقیه فروشنده ها اجرا نمی کنند انجام این کار باعث از دست رفتن مشتری و حتی تصور تعطیلی فروشگاه می شود . می شود همان قضیه ممنوعیت قلیان که بعد از شش هفت سال آقای رئیس پلیس فرمود ،
ما که وقت داریم .

باید اول این اعتماد را به طور موردی ایجاد شود و این کار با برداشتن سنگ بزرگ امکان پذیر نیست .

ادامه دارد .
مدیر پایگاه البته بنده شخصا معتقد به طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اخلاقی و بدحجابی در سطح جامعه هستم اما چرا یک بام و دو هوا در قضیه برخورد با ماهواره ها ؟!
در خصوص برخورد با ماهواره یک جا نوشتیم چرا نیروی انتظامی که حافظ امینت در کل کشور است در خصوص شهرکهای مختلف در سطح استان مازندران و تعدادی هم در استان گیلان که ظاهرا تابع هیچ قانونی نیستند برخوردی صورت نمی دهد قرار نیست در ایران تبعیضی در خصوص برخورد با مفاسد باشد در یک جا مبارزه با بدحجابی و در یک نقطه دیگری از کشور بدحجابی و مفاسد اخلاقی تابع هیچ قانونی نباشد! .
اما در خصوص بدحجابی وقتی ما با دختر و پسری که با بدحجابی و بدپوششی به شعور مردم توهین می کند برخورد می کنیم باید با هنرپیشه ای هم که با بدحجابی و بدپوششی و مفاسد اخلاقی مکرر الگوی این جوان شده است برخورد سنگین تری بکنیم و وقتی این برخورد صورت نمی گیرد هر کاری ما بکنیم در واقع بی اثر است چون با الگوی این بدحجابی و بدپوششی برخوردی صورت نگرفته و در این میان عدالت کمرنگ می شود و اثربخشی طرح در همان اول کار رنگ می بازد .
در کل اجرای عدالت باید برای همه یکسان اجرا شود که در این صورت حس عدالت رضایت را هم بدنبال می آورد.
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
----

دقیقا این موضوع همه گیر بودن قانون یکی از دو نکات کلیدی به خصوص در بحث حجاب است ،
ولی اجرای کامل قانون در کل کشور و بطور ناگهانی غیر ممکن است .
در مثال فروشنده ها که عرض شد اگر بعد از تصویب قانون فروشنده به اراده مجری قانون مطمئن باشد و بداند بقیه فروشندگان هم این را اجرا می کنند ، مطمئن خواهد بود که با اجرای این قانون متهم به تعطیلی فروشگاه نمی شود و همان تابلوی قانونی برای اطلاع رسانی کافی خواهد بود .
اگر مثلا به فروشگاههای جاده های شمالی دقت کنید می بینید فروشنده وقت زیادی صرف چیدن حجم زیادی از بسته بندی های زیبا در پیاده میکند ،
که البته در معرض آسیب های مختلف مثل رنگ پریدگی در اثر نور آفتاب ، غبارآلود شدن و از بین رفتن در باران های ناگهانی قرار دارند .
بنابراین اجرای این قانون باعث آسایش فروشنده ها و دقیقا حق آنهاست .

دو - نکته دوم شناخت دقیق معضلات و ریشه های آنها و تعیین استراتژی مناسب قبل از تصویب قوانین و مقررات با کمک هم نخبگان و هم مردم عادی است ، که معضلات را از نزدیک لمس می کنند .

بنده که یک عضو عادی جامعه و در بطن مردم هستم اینکه برخی مسئولین بد حجابی را
سیاسی کاری و دهنکجی به قانون ، دین و نظام عنوان می کنند صد در صد رد میکنم
اگر خودتان از نزدیک نمونه هایی سراغ ندارید ، در همین رسانه دقت کنید .
پس چرا دو ساعت فشن می کنند و زیارت عاشورا می آیند و نه دی درست می کنند .

بنده علت اصلی بد حجابی را تلاش برای متهم نشدن به نداشتن ذوق و جذابیت زنانه می دانم .
و نه رقابت به سبک فروشندگاه برای جلو تر کشیدن بسته بندی های زیبا در پیاده رو برای جلب توجه
به همین علت است بعد از ازدواج هم بد حجابی معمولا نه تنها خیلی کاهش نیافته بلکه گاها افزایش زیادی هم می یابد .

به خصوص اینکه در سی سال اخیر حجاب در فیلم ها سریال ها مساوی با نداشتن این ذوق ها و جاذبه های زنانه و همچنین برابر با فقر مالی و فرهنگی در مقایسه با کاراکتر های مثلا کم حجاب ، و کلا اجین با مشکلات و بدبختی ها ، و البته اخیرا هم
با قتل ، گناه و جنایت شده است .

تا به اینجا به تعریف یک کلید از دو کلید اصلی نزدیک شده ایم .
کلید دوم مربوط به این است که چه کسی از بد حجاب ، حجاب را بخواهد .

تا به حال والدین ، معلم ، روحانی ، پلیس و ...
از این کار را انجام دادند ،
نتیجه اینکه مثلا هفتاد در صد حجاب داریم ( در مجموع کمی و کیفی ) .

اشتباه استراتژیک ما این است که می خواهیم به آن سی در صد را هم از همین طرق تاثیر بگذاریم .


قطاری که با یک کلید روشن می شود را هل ندهیم .

ادامه دارد ...
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
----

در ادامه بحث اصل کلیدی اول ،


معجزه ! ،

در حال حاضر اجرای قانون حجاب در جامعه مانند این شده است که بخواهیم دو کیسه فنر فولادی را در یک کیسه قرار دهیم . هر جا را هل می دهی از جای دیگر بیرون می زند .

سوال ،

آیا راه حل معجزه آسایی برای دگرگونی این وضعیت وجود دارد ؟

در چه شرایطی افراد فراری از پوشش با رضایت نسبی و با حجاب نسبی در مکانی حاضر می شوند و عادت «گریز فنری» را ترک می کنند .

( در بحث اصل کلیدی دوم به رضایت حداکثری و حجاب حداکثری می رسیم )

اگر علت بد حجابی هر کدام از موارد زیر باشد ،

-- پز روشنفکری و سنت زدایی
-- پز شجاعت و هنجار گریزی و تلاش برای جلب توجه
-- رقابت بر اساس این اصل که زن ذاتا فروشنده زیبایی و خریدار توجه است .
-- اثبات ذوق و جذابیت زنانه

اگر در مقطعی انسان بد پوشش احساس کند که متهم به ضعف در موارد بالا نمی شود به راحتی به هدف مطلوب می رسیم ،

و این زمانی اتفاق می افتد که شخص ،
هم بداند که در محیطی عرف یا قانون حجاب وجود دارد و هم بببیند که تقریبا همه آن را اجرا می کنند .

بنابراین بجای اینکه قانون حجاب را از پیاده رو ها شروع کنیم ، باید از مکانها شروع کنیم .
گسترش این مکان ها باعث خرید لباس های مناسب و احیانا گران قیمت تر و ایجاد عادت حجاب در بد پوشش ها و به حداقل رسیدن آنها در پیاده رو ها می شود .

ادامه دارد ...
احمد ا.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بولتن جان با نظر شما در مورد برخورد با الگوهای بد حجابی موافق هستم اما برخورد پلیسی و چکشی هم چاره کار نیست، مثلا من معتقد هستم در قضیه ماهواره کاملا درست عمل شد به طوری که خود مردم فهمیدند که ماهواره چیست و من خودم کسانی را می شناسم که هوادار بی بی سی بودند ولی اکنون اعلام انزجار میکنند در صورتیکه اگر پلیس بر پشت بامها و خانه ها میرفت مطمئن باشید نتیجه معکوس و بسیار بدی داشت،

اما در مسئه بد حجابی من مخالف برخورد نیستم و به نظرم باید ویترین جامعه از بد حجابی پاک بشه، ولی خوب اگر فقط همین برخورد ظاهری باشد فساد به پشت دیوارها و باغها و و یلاها میرود،
اگر ما واقعا فکر اخلاق جوانها هستیم باید فکر دیگری هم کرد،
به نظر من یکی از عوامل مهم عدالت است، باید اختلاف طبقاتی کم بشه، اشتغال و عدالت دو عامل مهم در کم شدن آسیب های اجتماعی است، برخورد بی اغماض با فساد اداری و جلب اعتماد مردم به دستگاهها

الان شما به نهاد های زیر نظر شهرداری یک سری بزنید مشاهده کنید بی حجابی غوغا میکند، در اداره های دولتی مراودات خوبی حاکم نیست، در غرفه های نمایشگاهها اوضای خوبی حاکم نیست، سینما و سریال ها خوب نیست، وقتی نهاد های زیر مجموعه دولت اینطوری است خوب ما باید ابتدا از دستگاههای حکومتی آغاز کنیم، برخی از مکان های تاریخی تبدیل به تریا شده اند و محلی برای جمع شدن نا محرم ها، البته ما چه هم سخن بگوییم به نظر می رسد بی فایده باشد

متاسفانه تحریکی که با پوشش بد برای یک جوان ایجاد می شود بیشتر از بی پوششی است، حالا شما فکر کنید آن جوان بیکار هم هست تحت این فشارهای روانی ممکن است به چه راههای کشیده شود
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
----

قبل از ادامه بحث اشاره به دو نکته که در روز های اخیر زیاد به آنها اشاره می شود ضرروری ست .

-- بهتر است فقط کار فرهنگی انجام شود
-- با جامعه یا افرادی سر و کار داریم که بعضی قوانین مانند حجاب را قبول ندارند

شاید شما هم بعضی مسیر های شهری را سراغ داشته باشید که سرعت مجاز در آنها شصت کیلومتر است ،
و با وجود اینکه خودرو ها با سرعت صد ،
تا صد و پنجاه کیلومتر در آن تردد می کنند ، پلیس یک بار در سال هم در این محل حاضر نمی شود ، نه تذکری می دهد نه خودرویی را متوقف می کند و نه مختصر جریمه ای .

نتیجه این شده است که با وجود ایجاد مزاحمت برای عابرین در این محدوده ،
که سرعت گیر هم نذاشتند گویا همه فکر می کنند که این قانون در این مکان کاملا کلیشه ای و احیانا اشتباهی وضع شده است و حتی اگر کسی هم به آن کاملا معتقد بوده و بخواهد این قانون را اجرا کند ،
با تمام وجود احساس می کند که حیات خود و دیگران و حتی عابرین را به خطر انداخته است .

بنابراین نبود تذکر قانونی ، شناخته شده ، پسندیده و معروف خود به صورت یک عمل ضد فرهنگی عمل می کند ، ولی وجودش فرهنگ ساز است .
و افرادی هم اعتقادی به این قانون ندارند می آموزند که باید در جامعه به قوانینی که به آن اعتقاد ندارند هم احترام بگذارند .

در مدارس چه در مقاطعی که لباس فرم داریم و چه نداریم بعنوان نمونه ای از حجاب مکانها ، حداقل سی در صد موفق بوده ایم .
در این مکان فقط اصل کلیدی اول رعایت شده و اصل کلیدی دوم اصولا قابل اجرا نیست .

و این نمونه ای از یک برخورد شناخته شده است ، که برای جامعه ما و همه جوامع پذیرفته شده است ، که همین باعث ایجاد حجاب در میلیون ها تردد در روز شده است .

نمونه دیگر موضوع حجاب مکانها ، خودرو ها هستند که متوقف کردن آن یک برخورد شناخته شده در همه جوامع است .

البته این شناخت در جامعه ما کم رنگ بوده ولی در حال پر رنگ شدن است .
و ضعف هایی نظیر ضعف بالا که اشاره شد ،
نشان می دهد که هنوز مدیریت قوی در خود پلیس وجود ندارد .

رفع این ضعف ها ، و هم زمان اضافه شدن قانون حجاب ، یک حرکت میلیونی و پایدار محسوب می شود .

اما در نقطه مقابل این برخورد های معروف و پذیرفته شده که می توانست پایدار و روز افزون باشد ، برخورد سالهای قبل گشت ارشاد را داریم که بازداشت و زندان بطور ناگهانی و بدون مقدمه دختران و زنان است ،
که در جامعه خودمان به علت کم بودن جرم در بانوان چنین چیزی تا بحال موضوعی بسیار نادر بود و به نظر می رسد از تاثیر پلیس ایران از پلیس های غربی ناشی شده است ، و عدم حضور زن و دختر در خانه با حالت غیرتی که در مرد ایرانی وجود داشت و با نگاه ارزش محور اسلام و فرهنگ ایرانی به زن سازگار نبود و حساسیت و درگیری در جامعه ایجاد می کرد .

پس با توجه به وجود قانون حجاب در مدارس و دانشگاهها و جاهایی دیگر ، به نظر می رسد که بیشتر ، این نوع برخورد نا شناخته است که برای برخی مورد قبول نیست تا خود قانون .
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
----

ادامه دارد ...
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
گل گفتی
پسر خاص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
26
19
وضعیت خیلی خرابه

شدید خرابه

مختص تهران نیست تو کل کشور و شهرستانها هم پیچیده این معضل کثیف
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
هووووو چه خبره ؟؟
احیانا شما با دوربین مداربسته ناظر کل کشورید؟؟
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
منم از اهواز تایید می کنم. اینجا وضع خیلی خیلی خرابه
دوربین مداربسته نمی خواد ... کاملا واضحه.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
مهسا خانم با روش شما نه تنها مشکلی حل نمیشه بلکه حتی نمیشه آبرو داری کرد. سر قضیه الگوبردای نامناسب جوانان هم همین بود.این معضلات وجود دارند و روز به روز هم دارن بیشتر میشن.
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
منظورم اینه که در کل ایران اینگونه نیست اما اون دوستی که از اهواز گفتند اینجا هم اینگونه است بنده شدیدا تایید میکنم چون من خیلی از شهرها سکونت داشتم بی حجابی را در خوزستان بخصوص اهواز و آبادان تاکنون مشاهده نکردم مخصوصا در شب!!!تازه اگر چادر سرت کنی مورد توجه و تعجب واقع میشوی باور کنید
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اول بيان اين الگو هاي جامعه (فوتباليست ها و بزيگران و...) كه الگوي دختر ها و پسرا شدن درست كنن بقيه اش خود به خود درست ميشه
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
همینه وقتی صدا وسیمای ما میاد بازیگرای مبتذل سینما رو الگو قرار میده اخرشم همین میشه.
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
الگوی ما فاطمه است نه بازیگری خارجی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
20
13
ماهواره هم در این مورد بی تقصیر نیست .
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
9
15
تاوقتی فرهنگ سازی نشه این ئکارا بی فایدست فقط یه عده عقدهای تر میشند اگه راهش این بود که تاحالا جواب داده بود مثلا ببینیم الگوهایی که تلویزیون الگوسازی میکنند چه جورین نمونش ستایش که فیلمش توهر گوشی موبایلی دیده میشه حالا هم سمبل یه خانم باعفت داره فیلم بازی میکنه
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
به نظر من بی فایده نیست
هرچند که باید کارهای ساختاری انجام بشه
تبادل نظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
2
9
ايا به نظر شما با اين روش ميشود مردم را دين دار كرد يا بايد كار فرهنگي درست انجام داد
به نظر من اين دختران بي حجاب بايد بفهمند اين راه شوهر دار شدن نيست ودرضمن اگر تك تك اقايوني كه ارامششان با اين وضعيت پوششي خانمها به هم ريخته است درد و دلهاي خودشان رابيان كنند بلكه بعضي از خانمهاي غافل متوجه شوند و با پوشش مناسب تري بيرون بيايند يعني همان قصه اطلاع رساني. كه هميشه به خاطر كمبودش ضررها ديده ايم
پاسخ ها
Amir.NnN.10
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
شوهر بیچاره........
هرچی بهش میگه...... یا اصلا حرف گوش نمیکنه.......... یا میگه میرم طلاق میگرم
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
6
7
با سلام فرهنگ بایستی از مدرسه و خانه باشد که متاسفانه بسیار ضعیف است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
4
10
بابا به خدا قسم این نوع برخوردها مشکل وحل نمی کنه ! بایدیه فکر اساسی کرد.
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
پس بزاریم تو خیابون این ور واون ور برن جونامنو خراب کنن ...نه
س.م.ح(الدین)ت.ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
10
7
خداییش خیلی افتضاحن
کاش فقط بد پوششی بود آنچنان آرایشی میکنند اونوقت میگن اینطور راحتیم
خب خانم م تو اینطور راحتی جامعه اینطور راحت نیست میدونی چقدرمردها با دیدن تو از همسران خودشان دلزده میشن میدونی چقدر زمینه سرقت اعتیاد و کلاهبرداری را به خاطر به دست اوردن پولی که قرار است برای به دست اوردن تو به دست بیاورند با این پوششت فراهم میکنی اگر جاهلی هدایت بشی وگرنه ریشه کن بشی و اگر نشی خدا ریشه کنت کنه
پاسخ ها
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مردی که با دیدن به قول شما مانکن خیابانی از همسرش (مادر بچه هاش) دل زده میشه رو باید دار زد
لطف کن در مورد خودت صحبت کن و آبروی مردهای با وفا و چشم پاک ایران زمین رو با این افکار پوسیده و ذهن مریضت نبر
مدیر پایگاه آقا محمد رضا یعنی چی یعنی این حرف؟ برادر من چه ربطی داره آخه ؟ اصلا همه مردا چشمشونو درویش کنند اصلا همه مردا کور اصلا همه مردا پاک پاک ایا این مجوزی می شه که این خانمها حکم دین خدا در خصوص پوشش را زیر پا بگذارند مگه شما بچه مسلمون نیستی مگه شیعه حضرت زهرا (س) و علی (ع) نیستی ؟!
برادر عزیز اگر می گفتی باید کار فرهنگی بشه دل آدم نمی سوخت که اتفاقا به شما صدافرین می گفتم و عقیده ما نیز چنین است اما شما با این استدلالت داری کار اونارو توجیه می کنه خداوکیلی این دخترکان را نگاه کن ایا شما در ایران نیستید آیا نمی دانی چرا خدا حکم حجاب و پوشش را برای زنان در جامعه اسلامی واجب کرده است ؟
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بارک الله بولتن
حرف دل ما رو زدی
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
کاره فرهنگی باید رو من و شما انجام بشه که بتونیم نظر مخالف عقیده خودمون رو بپذیریم
جامعه ما همچیزش اسلامیه؟؟؟!!!
من و شما مسلمون ما به 1 غیر مسلمون هم اجازه نمیدیم بدون روسری تو خیابون بگرده
چیه قانونه؟؟؟!!!
خوب قانونش مشکل داره
هیچ کجای دنیا حجاب اجباری نیست وضع خیلیاشونم از ما بهتره
لطفاً رو جاهای معلوم الحال دست نذارید
تو مالزی حجاب اجباریه؟
اونا مسلمون ترن یا ما؟؟
مسلمونی به حرف نیست اخوی به عمله
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
محمدرضا شما تمام دنیا رو دیدی که میگی وضعشون از ما بهتره ، شما چطور ثابت کردی مردم کشورهای دیگه از ما مسلمون ترند ، پس هنوز مسلمون ندیدی تو عمرت

همون دیگه آدم که فقیه بشه و گردنش رو با فتواهای بی موردش بکنه پل عبور دیگران میشی تو !!!!!
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اقا محمد رضا خیلی دوس داری قانون رو عوض کنی اول یرو درس بخون دکتر شو معروف شو بعد بیا پولای خیلی زیاد خرج کن که شاید نماینده بشی بعد اگه شدی یه طرح بده مجلس که این قانون رو عوض کنن.

ولی وطمئنا طرح شما رای نیاره و ضایع بشی پس بهتره تو چیزی که تخصص نداری نظر ندی و بری کشکتو بسابی.

مملکت اسلامیه. اسم اسلام روشه چیچی رو میگی قانون عیب داره. تورو سننه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
12
1
اون چیزی که من در خیابان میبینم خیلی خیلی بدتر از اینهاست. ظاهرا خیلی به اصل کاری ها گیر ندادن.!!
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
11
5
طبق ماده 638 قانون مجازات اسلامی بد حجابی در انظار عمومی، جرم است. آیا نیروی انتظامی در صورت مشاهده ارتکاب جرم در جامعه (مثل دزدی)، با گرفتن تعهد از مجرم اونم سرپایی و توی ماشین ، مجرم ول میکنه بره به امون خدا. در مورد مسئله حجاب کار از امر به معروف گذشته الان باید نهی از منکر کرد اونم به طور جدی. تجربه نشون داده بهترین روش برای ایجاد فرهنگ در جامعه زور و جریمه های سنگینه. نمونه‌شو میتونین در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی ببینید. این که میگن کار فرهنگی زمان بره و باید سر فرصت و بدون زور انجام بشه. خدعه و فریب شیطانه. توی دین ما گفتن از هفت سالگی بچه ها را به نماز خوندن وادار کنین، حتی اگه شده با تحکم و به زور.
پاسخ ها
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
----

برادر
زن مسئول جایگاه مقدس خانواده است و این گونه برخورد و جمع آوری دسته جمعی حداقل خلاف روح اسلام و سلوک رهبری عزیز و علماست . خوش بختانه نیروی انتظامی در مسیر درستی قرار گرفته اما راهکار های بهتر و ماثر تری برای حرکت جامعه به سمت حجاب
حداکثری و پایدار هست که بحث آن کمی طولانی ست و فرصت محدود .
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
تعریف بد حجابی چیه؟
رنگ روشن بد حجابیه؟؟
خوش تیپ بودن و بوی عطر دادن بی بندو باریه؟!
شما 1 فکری به حاله خودت بکن عزیزکم
خوب میشی غصه نخور
مدیر پایگاه آقای محمد رضا شما هم فکری به حال خودتان بکنید عزیزم ظاهرا حکم شرعی ادکلن زدن یا عطر زدن خانمها را در محفل نامحرمین نمی دانید!!!
سال 61 در اهواز نمایشگاهی برقرار شده بود وصیتی را از یک شهید خواندم که هرگز از یادم نمی رود ایشان به خواهرش که البته منظورش همه زنان متدین است نوشته بود در خیابان طوری راه برو که همواره احساس کنی برادر شهیدت را بر دوش داری .
خود بخوان حدیت مفصل
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقا محمدرضا شما هم با این استدلالات یه فکری به حال خودت بکن

خیلی بی ریط مینویسی
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
این که بی ربط مینویسم نظر شماس دوسته عزیز (آقا جواد)
اگر ربطش رو متوجه نمیشی تقصیر از بنده نیست
همه ی اون عزیزانی که در حال اجرای فرامین الهی در سطح شهر هستند مجتهد جامعالشرایط تشریف دارن
هرکدوم به سلیقه خودش و با معیار خودش عمل میکنه
اینه درده ما
1خانوم دکتر باید تو خیابون جواب 1بچه که 4 کلاسم سواد نداره رو بده که چرا روسریش رفته عقب
و اما در جواب بولتن عزیز که وصیت نامه رو میکنه
دوسته من این احکام هم تو قران یا تو روایات و احادیث اومده؟؟
شنیدی که زمان ظهور ولیعصر ارواحنا فدا از اسلام چیزی بجز اسمش باقی نمیمونه؟؟
امروز همون روزه
دیگه چیزی نمونده
آرزومه که اونروزو ببینم
اونوقت معلوم میشه حق با کیه
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقا محمد رضا اسلام مترقی ترین دینهاست و همین کاملترین و مترقی ترین ادیان دستور به تمیزی و آراستن خانمها و حتی شیک پوشی را داده است ،لباس مشکی مکروه است و بهترین رنگ سفیده که لباس مشرف شدن خانه خدا و لباس روحانیون هم است ،زرد شادی آور است و استفاده از لوازم آرایش و لباسهای رنگ روشن و عطر در حریم منزل هیچ مانعی ندارد اما در اجتماع سادگی و جلب توجه نکردن را حکم کرده است.

و لطفا مؤدب باشید.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
محمدرضا با شمام

یعنی چون نمیذاریم خانم های بی حجاب راحت بگردند و به قول شما جلوشون رو میگیریم این شد که از اسلام جز نامش نمونده ، درسته ؟؟؟؟ یعنی اگه میخواهیم اسلام ناب محمدی ( صلی الله علیه و آله و سلم ) پیاده بشه ، بگیم از فردا همه راحت باشند بی حجاب و برهنه و .... بریزند تو خیابون !!!! در اینصورت دل امام زمان ارواحنا فداه شاد میشه !!!!

واقعا با این اسلام شناسیت کشتی خودت رو !!!! زیاد به خودت فشار نیار امام زمان میاد بد حجابی رو آزاد میکنه شما راحت میشی ، یه کم طاقت بیار !!!!! ( نیشخند در حد تمسخر )
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
محمد رضا

به طرف گفتند قیمت نبات چنده ؟ گفت نمیدونم

گفتند قیمت نقل چنده؟ گفت نمیدونم

بعد یه نگاهی به اون طرف کردو گفت بوق چه داند قیمت نقل و نبات.

جریان کار شمام همینه.

اصلا میدونی حجاب چیه که دنبال بد حجابیش میگردی .

ما بد حجابی نداریم یا با حجاب یا بی حجاب.

حجاب دستور قرانه. سفارشه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و اله ) هس .

حالا شما اومدی زیر سوالش میبری

ای زن به تو از فاطمه(سلام الله علیه)اینگونه خطاب است

زیبتده ترین زینت زن حفظ حجاب است
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
به والله شعور اون بچه کوچیکه بیشتره اون خانوم دکتره هست که روسریش رفته عقب.

امر به معروف و نهی از منکر کوچیک و بزرگ نداره.

هرکی دکتره شعور بالاس ؟

البته به دکترای عزیز بی احترامینشه شعور به تحصیل و سن نیس به عقل سالمه. که ت. نداری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
متسفانه انقدر زیادن که نظر های ما که با بی حجابی مخالفیم کلی منفی میدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
8
5
كاشكي تصاوير عاشورايي را كه چند روز پيش روي سايت گذاشته بوديد در ابتدا آورده بوديد بعد در ادامه اين تصاوير رو مي گذاشتيد خيلي خيلي اثر گذار مي شد
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
دیدی بولتن جان تصاویر عاشورائی هم طرفدار دارند! خواهشا مجددا بذار چشمامون سیر نشده بود.
مریم*
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
9
11
من واقعا موندم اینا از این نوع پوشش چه سودی بردند جزء این که یسری ادم هوس باز رو دور خودشون جمع می کنند ؟؟!!!!

یادم باشد....
چادر من ،مرا به کسی که دوست دارم و دوستم دارد خواهد رساند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ولي متاسفانه اين ها بدين شكل بدنبال شوهر ميگردن ولي بدبختها نمي دونن به جاي شوهر يك مشت هوسبازبه دورخود جمع ميكنند
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ایشالا که خوشبخت بشی خواهر
کی تعیین کرده که روش شما درسته و ماله بقیه غلط
چطور به خودتون اجازه میدین که مردهای مملکت من رو هوسباز خطاب کنی
شما چادرت رو سرکن خواهرم اگر کسی به زور خواست چادرت رو برداری میفهمی این دخترکان بی گناه چی میکشن
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
محمد رضا این اعتماد به نفس کاذبت منو کشته !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مردي كه بدنبال خوشكل و خوش تيپ در وسط كوچه بازار ميگرده هوسبازي بيش نيست
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بي‌شك از شما خوشبخت‌تر خواهد شد آقا محمدرضا! شك نداشته باش. ضمنا درست و غلط بودن روش‌ها را خدا تعيين مي‌كند.
مریم*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اولا من به همه مردها توهین نکردم به یه عده خاص گفتم که خودتونم می دونید.
دوما من نگفتم کار من درسته و کار بقیه غلط .
از کوزه همان تراود که در اوست.
در ضمن ببخشد می تونم بپرسم اینا چه سختی می کشند 30 سانت پارچه می ندازند رو سرشون یه مانتو کوتاه (که بگیم بلوز سنگین تره)می پوشند اونوقت سختی می کشند الهی بنده خداها چقدر عذاب می کشند؟!!!
پس کجاست این حقوق بشر؟؟(نیشخند)
من نمی دونم این ازادی که اینا می خوان در چه حدیه اخه دیگه ازاد تر از این؟؟!!!!!!
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اولا آفرین خواهر خوب و پاکم مریم *

ثانیا محمدرضا تو یا نمیفهمی یا خودت رو زدی به نفهمی

حالا من یه سوال ازت دارم کی گفته که روش غلط تو درسته ؟؟؟ تو چطور این رو اثبات کردی ؟؟

دیگه شورش رو در آوردی با این اراجیفت

بابا سیب زمینی یعنی اینقدر به همه مردهای کشورت اطمینان داری که بدحجابی را حلال اعلام فرمودی ؟؟؟؟

یا خیلی ساده ای یا خودت رو زدی به سادگی یا شایدهم نه !!! سادگی نیست عمدا و مغرضانه و هدفمند داری این چرت و پرت ها رو میگی

خلاصه اینکه حواست جمع باشه زیادی نظر بیخود ندی سبک که شدی با این حرفها لااقل نذار در نظر دیگران منافق جلوه کنی بذار بگن بچه است حالیش نیست اینجوری برات بهتره!!!!
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
نمیدونستم دوستای خوبم تا این حد کم طاقت هستند
من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقت تموم شد
در جواب جمیع دوستان باید بگم انشاال.. که همینطور است یعنی این خواهرمون خوشبخت ترین باشه و آقا مجید هم کمی به اعصابش مسلط باشه
دوسته من بنده با شما هم عقیده نیستم ولی به شما بی ادبی نکردم البته طرز صحبت هر شخص بیانگر تربیت خانوادگیش خواهد بود یا به قول خواهرمون از کوزه همان برون تراود که در اوست
بنده در مورده شما حرفی نمیزنم گله ام از بولتن است که چرا این متن پر از توهین و الفاظ سخیف رو منتشر کرده
انشا ال.. که سهوی بوده
مریم*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خیلی ممنون اقا مجید .
دوستان سعی کنیم اگه یکی هم عقیده ما نیست بهش توهین نکنیم با جواب منطقی جوابشو بدیم .البته شما هم اقا محمد رضا قبول کنید چیزهایی که بیان می کنید هیچ کدام منطقی نیست شما در کامنتی که برای من گذاشتید والا به منم توهین کردید لحنتون خوب نبود.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
نه دیگه نشد ، بچه گول نزن آقای مثلا محترم

یه مثل معروفی میگه جابجا ک نعبد جابجا ک نستعین

یعنی هر لحنی جای خودش ، اینکه امام حسین (ع) پشت سر یزید جلوی پدرش معاویه ، یزید را میمون باز شرابخوار میخونه نعذ بالله به ادب آقا اباعبدالله ربط داره ؟؟؟؟؟

شما برو خودت رو سیاه کن ، اومدی تو مسلمات دینی و اعتقادی شبهه میندازی ، برام دم از ادب میزنی ، شدی عین مشایی ، که زیباکلامی که ضد نظامه و طرفدار رضاخان ، ازش به به چه چه میکنه ، میگه این آقا با ادب بود و بی ادبی نکرد !!!!

تولی و تبری و برائت جستن از کفار و منافقین جزء دینمونه آقای خشکه مقدس !!!!!

اگه تو زیارت عاشورات صدبار خاندان ابوسفیان و آل مروان و یزید وشمر را لعنت میکردی برای من دم از ادب بیجا نمیزدی !!!!!

در ضمن ، نحوه تربیت خانوادگی شما و غیرت نداشتتون رو از بیانات شما فهمیدیم ، کسی که اینقدر مخالف چادر و حجاب و پوششه و اینجور از بدحجابی و بی حجابی دفاع میکنه ، به قول خودت سر و وضع خانوادش معلومه

خوش هم به میشه سیب زمینی ، اما آقای خوش غیرت ، این دلیل نمیشه بخوای بی غیرتی خانوادگیت رو به دیگران تحمیل کنی

افتاد ؟؟؟؟؟؟
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
محمد رضا تو واقعا میفهمی ولی!!!!!!!!!

خودتو زدی به نفهمی.

چون ادم خوابو راحت میشه بیدار کرد ولی ادمی که خودشو زده به خوابی رو عمرا بشه بیدارش کرد.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اخرش حرف نداشت
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
7
7
اهای اقایونی که همتون بدحجابی خانومهارو محکوم میکنین یادتون نره
بی حجابیه زن از بی غیرتیه مرده حالا بگین کی زنش مادرش یا خواهرش باحجابه خداییش؟
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
کاش میشد مثل بعضی سایتها که به هر نظر چندین بار میشه رای داد به نظر شما هزار تا مثبت می دادم.
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آخه اينم شد حرف؟ خانوما خودشون بايد عقلشون بكشه كه حجابشونو رعايت كنند نه اينكه شوهر يا پسر يا برادرشون بخواد بهشون گوشزد كنه.من 19 سالمه و تا الان حتي يكبار هم كسي بهم نگفته حجابت رو رعايت كن.يعني هميشه اونقدر حجابم كامل بوده كه جايي براي حرف باقي نذاشته.اصلا دور از شخصيت زنه كه كسي بخواد چيزي رو بهش گوشزد كنه براي خودش لازم و ضروريه.
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آهای سحر خانوم من مادر و خواهرم با حجابن خداییش. تازه بدون اینکه کسی بخواد بهشون بگه خودشون با حجابن.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
سحر گفتی از بی غیرتی مرده
مرد بیچاره هر قدر بگه زنه میگه میرم طلاق میگرم ... یا میگه اول برو مامات بگو
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
این طرز فکر روشیطان ایجاد کرده
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خدا هدایتت کنه
پیرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
7
6
دست گل نیروی انتظامی درد نکنه
این جور افراد با کار فرهنگی درست بشو نیستن
و مترصد یه فرصت هستن تا همین نیمچه حجاب رو هم از سرشون بردارن.
مهسا جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
6
5
خدا ایشاله هدایتشون کنه هممونو هدایت کنه ولی به خدا کارشون درست نیست ما خانوا ام گاها با دیدنشون لذت میبریم چه برسه به آقایون مخصوصا مجرد نمیدونن چه تاثیری روی فکر و روح اونا میذارند چون در هر صورت نمیتونیم منکر بعضی از غرایز بشیم 
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بعضيهاشون مخصوصا بدين شكل مي ايند تا غرايز ديگران را تحريك كنند
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
4
هرچیزی به موقع ودرحدخودش لازمه
هم برخورد این چنینی لازمه وهم آموزش وفرهنگسازی ازنیروی انتظامی متشکریم خون شهداراباید حفظ کرد
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
4
بهترین راه تحریم بی حجابهاست

البته دست نیروی انتظامی هم درد نکنه
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
2
کار فرهنگی فراموش نشه
احمد ا.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
3
4
اگر نهاد دلسوز و برنامه ریزی در کشور بود به راحتی میدانست که در چه سالهایی با جمعیت زیاد جوان روبرو می شویم که نیاز به شغل دارند و برنامه ریزی فرهنگی،
فکر میکنم از بس اینها گفته شده دیگر تکراری شده است ، در نبود هیچ تفریح سالمی برای جوانان و عدم توجه به اقتصاد ، تمام چشمها به صدا و سیما بود که متاسفانه ظهور مدیرانی که به فکر قدرت طلبی خود هستند و توجهی به آرمانهای انقلاب ندارند ، باعث شد روز به روز مردم به سمت ماهواره گرایش پیدا کنند

دشمن به خوبی برنامه ریزی کرد، این چاله بزرگ با شیکه های مبتذل فارسی وان و من وتو پر شد و الان جزوی از زندگی مردم شده است،

درود می فرستم به بیشتر مردم با حیای ایران که با تمام اینها هنوز پایبند به حیا و اسلام هستند و پس از مدتی به خوبی دریافتند که اهداف این شبکه ها چیست و با ریزش شدید مخاطب مواجه شدند چراکه اگر به زور و ریختن به خانه های مردم ماهواره جمع می شد اثر معکوس داشت اما امروز همه به خوبی دریافتند که بی بی سی با حمایت از شاهین نجفی و استخدام امیر ابراهیمی دنبال چه اهدافی است،

پس دشمن اصلی ما دیگر ماهواره و دشمن نیست، باید مدیران بی کفایت در سازمان هایی که نقش مهمی در پیشبرد اهداف ما دارند کنار زده شوند، دیگر زمان نصیحت و سازش نیست، موج بیداری اسلامی منطقه را فرا گرفته اما متاسفانه برخی از مدیران بی فکر و فاسد ترمز رشد انقلاب شده اند، امروز باید نیروهای ولایی بدون ترس و با شجاعت خواستار تغییر شوند ، مولفه هایی نظیر اسلام هنوز در خون مردم ما جاری است هرچند عده ای فریب خورده ظاهری ناپسند داشته باشند اما اینجا ایران است و با برخورد قاطعانه با فساد اداری همین مردم پشت نیروهایی ولایی پاکدست قرار میگیرند

دشمنان نظام ما مدیران فاسد و ریا کار هستند و بس
پاسخ ها
Amir.NnN.10
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
این جون های که میگی 1-دنبال کار برو نیستن یا کارشون همینه ................
هیچ ربطی به اقتصاد نداره
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
3
3
حقیقت امر اینه که خود من با روش نیروی انتظامی اونم فقط در مقطعی از زمان که همیشه هم متأسفانه در ایام تولد حضرت زهرا (س) انجام میشه مخالفم. به نظرم دستی پشت پرده اس که ناخواسته جوون ها علی الخصوص خانم ها را از حضرت زهرا (س) زده کنه ولی سر حرف قبلی خودم هستم که اگر این کار جرمه ، پس قانونی برخورد کنید نه سلیقه ای. با حرف سحر خانم هم صد در صد موافقم چون مردها بی غیرت شدن که ناموسشون ویترین های خیابونی شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
آخه اينم شد حرف؟ خانوما خودشون بايد عقلشون بكشه كه حجابشونو رعايت كنند نه اينكه شوهر يا پسر يا برادرشون بخواد بهشون گوشزد كنه.عقلت کجا رفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
1
3
بی زحمت یه سری از این پلیسا که دارن بالا شهر مانتو کوتاهارو میگیرن بفرستین پایین شهر چاقو کش ها و قداره کش ها رو هم دستگیر کنن. خواهر و مادر ما جرات ندارن تنها بیرون برن (البته خودمونم با ترس و لرز بیرون میریم). درضمن اگه برن تو مغازه ها جلوی فروش اینطور لباسا رو بگیرن خیلی راحت تره تا بیان تو خیابون مردم رو بگیرن. اینطور نیست؟؟
بهاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
1
2
درسته مبارزه با بد بحجابی کار خوبیه ولی انصافا خودتون بگید بعضی از عکسها واقعا گیر دادن الکی بود
Amir.NnN.10
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
1
1
من کاملا با این قانون مفاقم
اسلام میگه مو هاتونو بپوشونین اما اینا شورشو در اوردن جونها رو دارن بدبخت میکنن
باید شدیدا برخورد شود
از کسی که ای قانون رو گذاشته ممنونم همچنین از مدیر سایت..............
Amir.NnN.10
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
2
بد حجابا الگوی شما (فاطمه) است یا ................
Amir.NnN.10
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
2
متسفانه انقدر زیادن نمیشه جامعه را از ینا پاک کرد اما دست گیری بعضی شون باعث عبرت دیگران میشود
Amir.NnN.10
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
1
1
خیلی زیادن همین الانهم تو این سایت بعضی هاشون با بد حجابی مفافقن
انقدر که نظر های مارو منفی میدن ....
Amir.NnN.10
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
0
1
به زبان عربی به شما میگن ..... الناقص الحجاب ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
1
0
من ک موافق نیستم.اگه بزارن هرکس همونجور ک میخواد باشه خیلی بهتره تا تحریممون کنن!
من آرزوم بود چادر بپوشم انقد بد نگام کردن و تیکه پروندن ک الان مث همینا میگردم.
حالا بعضیا میخوان دوس داشته باشن میخوانم نداشته باشن.
ما این تیپی هستیم...هرکاری هم میخوان بکنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
1
بذارین این حیوونا هر غلطی که میخوان بکنن.
بعد خودشون میفهمن.
اگه از همون اول جلوشونو میگرفتن اینطوری نمیشد.
تقصیر کشوره
مهناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
به قیمت ریختن خونهامون اقدام کنیم
به پاس خون شهدامون سکوت نکنیم
وای وای ای وای از متروی تهران اگر اشاعه ی فحشا حرام نبود میگفتم ...
میگفتم مردای تهرانی به چه روزی افتادن که دیگه برای هیچ کاری حریم ندارن
ای بابا حیوانات هم برای غرایز خود حریم قائلند
گربه ها زیر ماشین
شیرها در غارها
موش ها در سوراخهای زمین
و ...
اما اینها مترو را برای امیال کثیف خود برگزیدن
من این بار سکوت نخواهم کرد این بار به پاس فشار بین درب و دیوار خانم فریاد خواهم زد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
0
همه این حرف و حدیثا درست !!
چرا جلوی سایتهایی

بعضی سایتها هم دائما در مورد تجاوز به انواع و اقسام طریق خبر رسانی می کنند و انگار بطور مرموز و پنهان دارن دست به شیوع فحشا می زنن.

نگین که خبر ندارین!!!!

مشکل از دو رویی وریای برخی مسئولین و غفلت برخی از اقشار عامی است که شاهد این رقم بدحجابی هستیم

جرا سایتهایی که دائما از مد مو و لب و ناخن خانم های هنر پیشه مطلب میگذاره رو نمی گیرین ؟ مثلا سایت .. تازگی برای افزایش مشتری شروع کرده به این رقم بارگذاری مطلب
تا اونجایی که خبر دارم این سایتها توسط برخی از ....اداره میشن

نکته دوم اینکه چرا دختر فلان اقا ......و ......در شبکه های اجتماعی نظر فرهنگی میده .؟؟!!!

مردم ریا رو می بینن و نفرت دارن از سیاست دورنگی!!!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین