کد خبر: ۷۴۹۶۳
تعداد نظرات: ۲۴۲ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
در گفت‌وگو با سینماپرس عنوان شد؛

«فرج‌الله سلحشور»و انتقادات تازه از اسکار

فرج الله سلحشور انتقادات تازه‌ای را نسبت به برپایی جشنواره فیلم فجر و جوایز آن و نیز موفقیت تازه سینمای ایران در اسکار مطرح کرد.
کارگردان مجموعه «یوسف پیامبر» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، به جشنواره فیلم فجر تاخت و گفت: برخی از آثاری که در جشنواره سی ام فیلم فجر برگزیده شدند آثاری ارزشمند بودند و به حق انتخاب شدند اما برخی از آثار از روی مصلحت اندیشی انتخاب شدند و به خاطر سابقه ای که آن افراد در گذشته داشتند به آن ها تعلق گرفت نه فیلم هایی که در جشنواره امسال با آن شرکت کرده بودند.

سلحشور جشنواره را به مصلحت اندیشی متهم کرد و ادامه داد: مصلحت اندیشی مهم ترین آفت سینما است. به کسانی که لیاقت نداشتند به اسم پیشکسوت و از روی مصلحت اندیشی بها داده ایم و آن ها هم قدر این احترامی که به آن ها گذاشته شده، ندانستند.

وی ادامه داد: ظلم است که در کنار افرادی مانند جمال شورجه و حسین زندباف از کسی تجلیل می شود که ساواکی هم بوده است.

سلحشور با تاکید بر این که کلا جشنواره‌ها را قبول ندارد، تصریح کرد: در جشنواره امسال هم شرکت نکردم، چرا که خودم را عضوی از جامعه سینمایی نمی بینم اما براساس آن چه شنیدم جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته منظم تر برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که می‌ترسم باز هم حرفی بزنم که توهین به کسی محسوب شود، گفت: آن چه واضح است این که هیچ یک از جشنواره ها در کشور در مورد سینمای ما برگزار نمی‌شود و مانند این است که جشنواره برای سینمایی برگزار شود که سینمای آمریکا است. جشنواره‌ای هم که برای این مملکت نباشد ارزشی ندارد.

سلحشور همچنین درباره آخرین رویداد و موفقیت سینمای ایران و کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی توسط «جدایی نادر از سیمین»(اصغر فرهادی)، اظهار کرد: آیا مطرح شدن ارزش است؟!  آیا هر مطرح شدنی ارزش محسوب می شود؟ آیا هالیوود و بالیوود که به عنوان بزرگ ترین کشورها در تولید آثار سینمایی شناخته شده اند اعتبار و ارزش دارند؟

وی ادامه داد: به نظر من این موضوع که فرهادی به ارزش‌ها اهانت کرده و با سیاه نمایی ایران جایزه دریافت کرده است ارزش نیست و این خود یک ضد ارزش و ننگ است.

کارگردان «اصحاب کهف» با بیان این مطلب که خیلی از افراد می‌خواهند امام (ره) را از عرصه سیاست و فکر و اندیشه حذف کنند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) می گفتند که وقتی خارجی ها از شما تعریف می کنند به خودتان شک کنید. مقام معظم رهبری هم در ادامه راه امام تاکید کردند که جوایزی که جشنواره های خارجی می دهند ارزشی ندارند.

وی افزود: اگر جشنواره های اسلامی و مذهبی مقامی گرفته شود ارزش دارد اما جشنواره هایی مانند اسکار که هر عاقلی اهداف آن را می‌داند و به رهبران اسرائیل جایزه صلح می‌دهد ، ارزشی ندارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۴۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۶۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
6425
10718
دمت گرم سلحشور
پاسخ ها
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آفرین آقای سلحشور یک شمایید که فیلمی اخلاقی و کاملا هنری و برتر مثل اصحاب کهف رو میسازید و نظراتی رو میدید که توی سینمای فاسد ما کمتر کسی حتی به عمقش میرسه
درجایی که لذت و دنیاگرایی و ... چشم و گوش همه رو کور و کر کرده و زبانها رو لال
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
اي كاش سلحشورهاي سينماي ما اينقدر كم نبودند. خدا حفظش كند.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
دمت گرم سلحشور
اي كاش سلحشورهاي سينماي ما اينقدر كم نبودند. خدا حفظش كند.
امید(اصفهان) درود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
درود بر سلحشور.
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
درود بر سلحشور که بر خلاف بعضیها وجدانش زنده است
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
فقط سلحشور دمت گرم مردی به مولا
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
فرج‌الله سلحشور در گفت‌وگویی با سایت سینما پرس ، در سخنانی اتهامات تازه‌ای را به برخی از تجلیل‌شدگان جشنواره سی‌ام فیلم فجر نسبت نسبت داد و با ساواکی خواندن دو نفر از آنها، تنها جمال شورجه و زندباف را لایق تجلیل دانست.

وی اینگونه در مورد پیشکسوتانی که در آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره فیلم فجر تجلیل شدند اظهار نظر کرده است: «به کسانی که لیاقت نداشتند به اسم پیشکسوت و از روی مصلحت‌اندیشی بها داده‌ایم. ظلم است که در کنار افرادی مانند جمال شورجه و حسین زندباف از کسی تجلیل می شود که ساواکی هم بوده است!»

در پی این اظهار نظر،‌ خبرنگار قانون در گفت‌وگویی با داوود رشیدی- که طبق ادعای سلحشور، یکی از مظنونین ساواکی بودن محسوب می‌شود- نظر وی را راجع به این ادعا جویا شد.

در همین راستا رشیدی که حتی از بردن فامیل سلحشور هم امتناع می‌کرد، گفت: من بدم نمی‌آید ایشان از من بد بگوید و بدگفتن ایشان برای من بهتر از تعریف است!

وی افزود: آقای زندباف کارگردان و لیدر یک جناح و جریان است و البته از نظر من آدم منطقی و سخت‌کوشی است و آقای شورجه هم همینطور. ولی نمی‌دانم «منظور آقای فلانی» از ساواکی‌بودن آن دو نفر دیگر چه بوده است؟

رشیدی ادامه داد: من اصلا به حرف‌های بی‌ربط این آقا جواب نمی‌دهم. چرا که برخورد کردن با او به معنی بزرگ کردن خودش و فیلم‌هایی‌است که می‌سازد؛ از نظر من حرف‌هایش سنجیده و قابل بحث نیست و من برای این حرف‌های بی‌اساس بهایی قائل نیستم. اصلا او کیست که من بخواهم جواب او را بدهم؟ من اصلا او را نه می‌شناسم و نه تا به حال دیده‌ام. فقط یکی دو تا از فیلم‌هایش را دیده‌ام که خیلی هم در آن‌ها خرج کرده بود ولی چیز مهمی در تاریخ فیلم‌سازی و سریال‌سازی ما به حساب نمی‌آید.

این بازیگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: به نظرم او خیلی وقت‌ها فقط حرفی می‌پراند. من نمی‌خواهم در موردش هیچ حرفی بزنم و قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم. آیا مردم و جامعه حرف ایشان را قبول دارند؟

وی در مورد اظهار نظرهای سلحشور در خصوص اصغر فرهادی و جایزه‌اش نیز افزود: باید از آقای سلحشور پرسید آیا روزنامه‌های امروز و دیروز را دیده‌اند که از همه قشر و همه بزرگان و صاحب‌نظران، موفقیت فرهادی را تجلیل کرده‌اند و به او تبریک گفته‌اند؟!

وی در پایان در مورد اشتباهی که سلحشور در مورد جایزه اسکار و نوبل مرتکب شده است، نیز گفت: این حرف‌ها خود نشان از سطح سواد و فرهنگ این آقا دارد و خود شاهدی است برای اینکه بدانیم این حرف‌های تا چه پایه بی‌اساس است.
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
میگم خواهر جون خوبه که حالا رشیدی نمیخواسته در مرد سلحشور حرف بزنه اگه میخواست حرف بزنه حتما شما دو صفحه اینجا پیست میکردی .
سربازصفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
میگم خانم چکش شدی بی بی سی بولتن، ها
مدیر پایگاه !!!
سربازصفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
بولتن عزیز منظورم ، فضای آزاد انتشار نظرات کاربران بود. وهرگز ذره ای قصد انتقاد ویا ایحاد شبهه در صداقت مدیر و عوامل سایت نداشتم. اگر چنین برداشتی ازانتقاد اینجانب به خانم چکش (که یکی از مخالفان نظرات ایشان هستم)میشود، بدینوسیله عذرخواهی و اصلاح میگردد.
خانم چکش با سلام_ معمولا درتمامی نشستها و جمع نظر دهندگان سایت ، نظرات جنابعالی خیلی خاص و تا حدود زیادی به روشی شبیه به بنگاه خبر پراکنی بی بی سی نزدیک است . یعنی سعی میکنید نمایشی از بیطرفی و آزاد اندیشی وحقیقت گرایی و...را از خود بنمایش بگذارید. ولی بنظر من اصلا موفق نبوده و نیستید.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
چه عرض کنم آقای سرباز صفر وطن
لابد همینظر است که میفرمایید چون شماها هرگز نه اشتباه میکنید و نه غرض میورزید. در مورد من نظرات مختلفی وحود دارد که نظر شما هم به آنها اضافه شد. سایه تان مستدام.
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
9649
3927
جناب سلحشور ظاهراً اطلاع ندارند جایزه صلح اسکار نداریم و آن جایزه صلح نوبل است (عزیزم کم مطالعه هم بد نیست)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آقای سلحشور باید کتب ادب و هنر و دین را نیز دوباره مطالعه فرمایند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
شما بهتر است دوباره متن رو مطالعه كنيد تا به آنچه ديگران را متهم مي كنيد خود دچار نشويد

نگفت جايزه صلح اسكار .. گفت اين اسكار اهدااف دارد و هر عاقلي هدف آن را مي داند .. و همانند جايزه ي صلحي كه به رهبران اسرائيل مي دهند (كه خود پارادوكس خود است ) ارزشي ندارد ...

بهتر است شما كمي مطالعه بفرمائيد تا حداقل از روي متن نيز غلط نخوانيد .. البته بعيد مي دانم كه اصلاح پذير باشيد ..
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
}ناب ناشناس اوّل! بي‌شك ايشان چنين خواهند كرد. قانون و قاعده يك مسلمان و يك حزب‌اللهي ناب اين است كه هيچگاه خود را از دانستن بي‌نياز نمي‌داند و مي‌آموزد و مي‌آموزد و مي‌آموزد تا دم مرگ!

البته ما از شما چنين توقع بزرگي نداريم و صرفا اگر متن ايشان ﴿كه احتمالا باز هم ناقص منتشر شده است﴾ را يكبار ديگر بخوانيد برايمان كافيست!.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آقا رضا . گفتند جشنواره هایی مانند اسکار نه جشنواره اسکار و این بمعنای ((از قبیل اسکار مثل نوبل)). اگه مخالفی دنبال ایراد دیگه ای باش
االف ب پ ت س ج چ ح خ د ذ ر ز ژ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
خانم چکش _میگم یکی ازرا ههای شناخته شذه برای ذریافت جوایز و شهرت در جامعه جهانی دفاع از حقوق بشر ،از طریق خبرنگاری افتخاری وانعکاس اخبار آزاد اندیشان و نقض حقوق و اصول دمکراتیکه
ومن اطمینان دارم .در شما جوهر و نبوغی فراتر از آن چه از خود بنمایش گذارده اید.انباشته شده .
بی شک با ضریب هوشی و روابط عمومی قویی که در شما دیده میشود،با نمونه هایی از این نوع تقدیر شدگان و بشهرت رسیدگان، خصوصا از نوعی وطنی اش ،مستحضرو آشنائید .
چکش عزیزلطفا خودتان را دست کم نگیرید و هیچ نظرمخالفی را بر نتابید، و مواظب باشید نظرات مخالف روی تمرکز شما اثر نکند .زیرا ممکن است خدای ناکرده روی انگشت شصت پایتان بیفتید. امضا : الف بنژاد
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آقا یا خانم االف ب پ ت س ج چ ح خ د ذ ر ز ژ :

از نصایح و یادآوریهاتون متشکرم. ایکاش نظرتون رو راجع به صحبت های آقای رشیدی در مورد آقای سلحشور هم مینوشتید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
ایول افرین گل گفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1236
3948
« آیا مطرح شدن ارزش است؟! آیا هر مطرح شدنی ارزش محسوب می شود؟» این جمله ها رو خیلی دوست دارم کاش کمی بیشتر روشون فکر کنیم نمی دونم چرا با وجود اینکه توی این سالها فقط و فقط دیدیم تنها زمانی فیلم های ساخت کشور ما به جوایزی توی کشورهای خارجی دست پیدا می کنند که تصویری تیره روزانه سرشار از بدختی و فقر فرهنگی و عقب ماندگی ذهنی و اقتصادی با برجسته کردن نوادر یا کم درصد ها ارائه می دهند، از اینکه این فیلم به قول سارکوزی «یک جدایی» اسکار برده این همه ذوق کردیم و خوشحال شدیم!!! واقعاً چرا ؟! کی عزت نفس ما پرید؟ کی آلزایمر گرفتیم یا قدرت آنالیز کردنمون خاموش شد؟!
دلم گرفت ... دلم خیلی گرفت ...
بینام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
17
348
مرگ بر صدام
پاسخ ها
امید (اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
شما ادمه بدی چند سال دیگه میرس به مرگ بر قذافی. شما ادامه بده پیشرفتت عالیه عزیزم
وارش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
امید جان خدا خیرت بده بعد مدتها خندیدم!
هرچند که این مرگ بر صدام ها بسیار جای تأمل داره...
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1078
3212
1-با دادن جایزه اسکار به فیلم اصغر
گرچه برای ما مشخص شد که جایزه اسکار هم ارزشی ندارد و به هر فیلمی به دلایل خاص به راحتی داده میشود
2-با دادن جایزه اسکار به اصغر مشخص شد که واقعا آمریکا شیطان بزرگ و خود شیطان فرمانده آن است
3-پیشتر هم گفتم با دادن جایزه اسکار به اصغر تاثیر بد فیلم او جهانی شد و این باید کمی مسئولان فرهنگی ما را به فکر ببرد
صحبتهای فرهادی در مراسم اسکار حتی اگر خیلی خوب هم بوده باشد فایده ای ندارد زیرا بازتاب فیلم منفی اش خیلی بیشتر است از سخنانش
برای من سکوت فعلی خدا جالب و نشانه پیروزی در آینده نزدیک است
پاسخ ها
وحید
| GERMANY |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
خیلی باحالی شما :دی
مدیر پایگاه شما هم خیلی باحالی :دی
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
شما هم خیلی باحالی:دی
لیلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آزاده عزیز به جرات میتونم بگم متاسفانه چیزی از سینما و فیلم خوب و بد نمیدونید و تحت تاثیر جو سیاسی حاکم حرف میزنید و قضاوت میکنید!!!
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
لیلی جان خیلی هم با جرات و اطمینان بهتر است قضاوت نکنید این به خرد نزدیک تر است.
بعد هم لطفا بروید و تمام نظراتی را که من تا به حال در باره فیلم فرهادی نوشته ام (به جستجو (فرهادی...جدایی و..)یا آرشیو بولتن مراجعه نمایید) بخوانید تا هم متوجه کلیه نظرات و دیدگاههای من در باره این فیلم هدفمند و جهت دار بیشتر بدانید و سریع تصمیم گیری ننمایید و هم بدانید که چه فرد یا افرادی تحت تاثیر جو ! قرار گرفته اند
عزیزم من این فیلم را زودتر از خیلیها دیدم
و در باره آن موضع خودم را اعلام نمودم
این را بدانید که هنر وقتی برای خود هنر یا بد تر از آن در خدمت مقاصد غیر اخلاقی و غیر الهی قرار بگیرد هیچ ارزشی ندارد
کسانی که از فیلم این آقا بدلیل اینکه جایزه اسکار ! گرفته است (و چه دلیل مهم و ارزشمندی !)بیهوده و چشم بسته تعریف مینمایند بیش از همه در مضان اتهام جو زده شدن در قضاوت قرار دارند
غافل از آنکه شهادت شهدای هسته ای و علمی کشور(مانند مرگ مشکوک دکتر آشتیانی رئیس پژوهشکده رویان) تابلویی است که نشان میدهد آنان از چه کسانی تقدیر نموده و چه افرادی را با ریختن خونشان پاداش میدهند
بروید و نطرات مرا مطالعه نمایید اگر هنوز اصرار بر حرف خود دارید
بروید و مطالعه نمایید
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
چرا پاسخ من رو به لیلی خانم چاپ نکردید؟؟
تلالو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آزاده نظر منم درباره نظر شما چاپ نشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
2080
872
ما از هاليود انتقاد ميكنيم به خاطر غير اسلامي بودنشان .اين فيلم فرهادي كاملا" اسلامي بود طوري كه مردم عليرغم داشتن كمبودها بر اعتقادشان ايستاده اند.در اين فيلم آدمها خيلي بهتر از وضعيت موجود به تصوير كشيده شده اند.يك فيلم اجتماعي كه بيشتر براي ما آبروداري كرده است.
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
واقعا چه ابرویی!!!!!!
از این که یک خانوم چادری و مومنو یک کلفت بدبخت نشون داده ابرو داریه؟؟؟ از این که یه مرد به اصطلاح مومنو بد دهن و بد بخت نشون داده ابرو داریه واقعا که!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
211
661
آقای rezaمثل کسی نباش که به جای نگاه کردن به ماه به انگشت نگاه میکنه
علیرضا گران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
578
455
نظر امام عزیز را مصادره به نامطلوب کردن ظلم به همه هم میهنان است منظور امام قطعا" زمانی است که اشتباهی مورد تایید دشمن قرار بگیرد ولی فیلم استاد فرهادی مبارزه با دروغ و درغگویی است...........
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
شما مفسر نظر امام (ره) هستی. شما پیرو خط امام و انقلابید ولی باید پیرو خط امام (ره) و رهبری سید علی جان وانقلاب باشید .من نمیدونم چه عادتیه که شمافقط حرف امام میزنید یبار نشد بگید رهبری اینطور گفتند. امام ورهبری با همن داداش. حواست جمع کن دروغگو
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آقا اميد عزيز! متاسفانه امام اينقدر مفسر دارند كه خود ايشان هم مجبور شدند در وصيتنامه‌شان به آن اشاره كنند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
دروغگویی که یک تهمته ولی منافق بودن و پادویی دشمن وطن یک واقعیت انکار ناپذیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
408
1060
هنوز مردی هست
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
و خدايش نگهداردش
محمد بیا
|
AFGHANISTAN
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
181
758
به رضا و ناشناس سوم:
شما باید درست بخوانید متن را، لطفا خطوط نهایی را دوباره بخوانید تا بفهمید که نوشته شده که جشنواه های مانند اسکار نه خود اسکار که به اسرئیلی ها جایزه صلح میدهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1805
1401
اگه این جایزه رو به خودت می دادن بازم می گفتی بی ارزشه؟ لا اقل به خاطر هموطن بودنش بهش تبریک بگین
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
ايشان قبلا پاسخ شما را داده‌اند! جناب سلحشور فرزانه ابدا براي اين چيزها تره هم خرد نمي‌كنند، چه برسد بخواهند در آن شركت هم بكنند!.
؟
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
دوست خوبم من واقعا با نظرتون موافقم...خدارو شکر که بالاخره یه آدم اینجا پیدا کردم.من این اتفاق عالی رو به شما تبریک میگم.
سهیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
552
1200
درود بر سلحشور

بهتر بود در جشنواره ،از فیلم شکارچی شنبه هم یادی میشد که متاسفانه نشد .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
فراوانند فيلم‌هايي كه بايد مطرح شوند، ولي اينح ضرات از نام آنها هم وحشت دارند. به عنوان مثال حتي پخش فيلم معركه‌ي "ملك سليمان" به دستور شخص اوباما در آمريكا ممنوع است، چه برسد به اينكه بخواهند به آن اسكار هم بدهند.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
76
221
ما شقایقهای باران خورده ایم × سیلی ناحق فراوان خورده ایم × ساقه احساسمان خشکیده است × زخمها از نارفیقان خورده ایم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
فوق‌العاده زيبا بود. ممنون
مغان ترکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
2426
5455
مردم ایران حافظه تاریخی ندارند . یکی لخت میشه جایزه میگیره ، یکی بوس میده جایزه میگیره ، یکی هم یه فیلمی میسازه که همه ایرانیان رو دروغگو نسان میده جایزه میگیره . تف به این جایزه اسکار جایزه ای که بخاطر آن چند ایرانی با بی حجابی در آن حضور داشتند . دین مرد ، غیرت مرد ، مردانگی مرد ، کلمه ناموس مرد . برام بی نهایت منفی هم بدین فرقی نمیکنه
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
اشتباه نكن برادر! حافظه تاريخي مردم ايران عجيب قوي است. لطفا استثناها را به پاي كل مردم ايران نزنيد. خدا را شكر تمام آنها كه گفتيد، همچنان زنده‌اند و در وقت موعود، آن را خواهيد ديد.
سرباز00000000000000 وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
مغان عزیز نه اینطور نیست ،هرگزدین نمرده ونه غیرت ایرانی و نه مردانگی و ناموس پرستی ،
آنچه مرده انصاف و انسانیت بعضی آدمهای بظاهر دوست و بباطن دشمن ومنافق است که با مرگ وجدان و شرافتشان خواهان مرگ عقیده و باورهای ارزشی مردم غیرتمند ایران اسلامی هستند و جز این مفری برای تسکین عقده ها و خود کم بینیهای درونیشان نمی یابند .
نگاهشان به ارزشها و نیاز های انسانی کاملا مادی و تجملیست
معنویات و تعهد به ارزشهای انسانی و الهی تنها زمانی برایشان قابل قبول و اجراست که قبل آن به تمامی اهداف دنیایی و تجملی خود رسیده باشند و برای کامل نشان دادن شخصیت و هویت خود ظاهری آراسته به معنویات و ارزشها را برای دیگران بنمایش بگذارند .

دوست عزیزدلخوری شما از وضعیت فعلی جامعه بدلیل سوداگری فرصت طلبان و منفعت جویان ، برای من و در صد بسیاری ازهموطنان ما قابل درک و احترام است . ولی مطمئن باشید که مردم ایران با ضریب هوشی بالا هرگز دچار کم حافظه گی نشده و نخواهند شد.
وهمانطور که آقا مرتضی م در پاسخ بشما گفتند . با افشای لایه های پنهان این قضیه و انتشار وآگاهی عمومی در وقت موعود وزمان مقتضی برخورد مناسب با آن را از طرف مردم غیرتمند و ولایتمدار جامعه خواهید دید. والسلام
سهیل 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
مغان جان عزیز درست ببین فیلم چی میگه !آن چیزی که در این فیلم هست و همۀ مردم دنیا توانسته اند با آن ارتباط برقرار کنند ربطی به ایرانی بودن یا نبودن نداره. اینها پارادوکس ها و مسائلی است که همۀ مردم دنیا بدور از خط کشی های جغرافیایی با آن روبرو هستند. این وسط سیاست مداران ایران و آمریکا و.... هم خودشان را وسط میاندازند و مسائلی که اصلا" سیاسی نیست را سیاسی میکنند. غیرت و مردانگی ات هم بگذار در جای مناسب ازش استفاده کن! یادت باشه گفتم استفاده و نه استفادۀ ابزاری !!
مدیر پایگاه برای اشتباه نشدن شما با خانم سهیلا که قبل از شما اینجا نظر می گذاشتند یک عدد به مقابل اسم شما اضافه شد لطفا به تذکرات ما توجه بفرمایید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
مغان ترکی به معنای ترک اهل مغان است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
بولتن جان کامنتو سهیل گذاشته نه سهیلا
وجدان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
این همه به همه چیز می تازید به چه قیمتی واقعا انگار در این جامعه زندگی نمی کنید این فیلم با همه خوبی و بدیش واقعا یه ذره از اتفاقاتی را که هر روزه در جامعه ما می افته نشون داده همین بیایم خودمونو اصلاح کنیم واز دوروئی و ریا دست برداریم
سرباز00000000000000وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
464
2050
سلحشوریک انسان شجاع و یک هنرمندمسلمان ارزشی وانسانی صاحب عقیده و نکته سنج است .
شخصا به بصیرت و درایت فکری او اعتقاد راسخ دارم .
خداوند انشاالله ایشان را در راه عقیده و اهداف هنریشان ثابت قدم بدارد.والسلام
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
سلحشوریک انسان شجاع و یک هنرمندمسلمان ارزشی وانسانی صاحب عقیده و نکته سنج است .
شخصا به بصیرت و درایت فکری او اعتقاد راسخ دارم .
خداوند انشاالله ایشان را در راه عقیده و اهداف هنریشان ثابت قدم بدارد.والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
212
272
سلام
من هم با نظر سرباز وطن موافقم
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آفرین بر شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
365
669
ممنون آقای سلحشور حرف دل ما رو زدید.
نعمت اصغری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
307
891
درود بر سلحشور . متاسفانه سطح هوشی یه عده اونقدر ضعیفه که فکر نمیکنند که اقای سلحشور چی گفته.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
و چه تاسف‌بار است اين موضوع.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
378
575
زنده باد آقای سلحشور .
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
زنده باد آقای سلحشور .
هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
زنده باد دیوید فینچر .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
زنده باد دیوید لینچ.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آقا كلا جز سلحشور، هرچي ديويد مي‌ويده زنده باد! فقط سلحشور نباشه!
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
آی گل گفتی آقا مرتضی عزیز
این خانم چکش کلا از اساس با هرچی جریانه این ور آبی مشکل داره اونوقت نقدش کنی میگه شما نظر من رو نقد منطقی نکردی
آخه من متوجه نشدم این منطقی که ایشون ازش دم میزنه یعنی چی ؟؟؟؟

خانم چکش نقد منطقی یعنی اینکه فرمایش صحیح و کاملا بجای آقای سلحشور تو کت شما نمیره و هرچی دیوید میوید رو زنده باد میگی ولی به ایشون که میرسی دست رو پیش میگیری پس نیفتی

راستی شمایی که اینقدر دم از انصاف و نقد نظر و خوندن مطلب و اینها میزنی میشه بگی کجا آقای سلحشور اسم داوود رشیدی را آورد که شما اومدی سریع جوابیه داوود رشیدی به ایشون رو تو نظراتت آوردی ؟؟؟

الان لابد میگی من فقط متن خبر رو آوردم و نظر خودم نبود و من نگفتم آقای سلحشور به رشیدی اشاره کرد ولی حتی حیوان زبان بسته ای چون الاغ هم میفهمد که آوردن اون متن خبری جوابیه همسر داوود رشیدی به سلحشور در نظر شما یعنی تایید اون خبر و دفاع از رشیدی در جهت نقد سلحشور

خانم چکش :
آقای سلحشور گفت یک ساواکی و اسم هم نیاورد شما از کجا فهمیدی داوود رشیدی را میگه ؟؟؟؟؟ چرا تنتون لرزید ؟؟؟؟ مثل بیژن قالپاق تو اخراجی ها که برگشت گفت دزد خودتی

خانم چکش بری نظرات سرشار از انحرافتون در تمام این مدت که همش کوبیدن ارزش ها و آدم های ارزشی بوده متاسفم
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
برای چی نباشه آقای مرتضی.ام؟

من در جای دیگری هم عنوان کردم و همینجا هم تکرار میکنم به سلیقه و نظر شخص من :

انشاءالله که جایزهء بهترین فیلم رو ما بدیم

انشاءالله که همهء کارگردانان ایرانی در تمام چهان سرآمد باشند.

ولی انصافا زنده باد دیوید لینچ مگرنه؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
847
1775
به نظر شما ها سارکوزی و اوباما و بقیه دلشون سوخته از این که چند ده سال ایران و ایرانی رو وحشی نشون دادن و حالا با تبریک به این فیلم و کاگردان کروات بستش تبریک بهش خواستن جبرانش کنن

متاسف براتون

نشنیدین سیاست بدون پدر و مادره؟
نشنیدین سلام گرگ بی طمع نیست؟
وظعیت حجاب لیلا حاتمی رو دیدین و بازم از فیلمشون حمایت میکنین؟
نشنیدین نشون دادن یه تار مو به نامحرم چه عواقبی در اخرت داره؟
اونایی که تابحال نمیخواستن سر به تن ایرانی باشه و جوانامونو در کردستان پر پر کردن دلشون واسه ما سوخته؟




اگه مردین بدون سانسور کردن نظرم او نو بذارین تو سایت

در ضمن ادرس وبمه
www.sma-71.loxblog.com
منتظر نظرات موافقین و مخالفین نظرم هستم



اگه بذارینش که.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
324
560
ممنون سلحشور
علی
|
JAPAN
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
345
658
با سلام و عرض ارادت
البته خوشحالم که ایران و ایرانی در جهان مطرح میشه ، اما حتی قبل از اینکه این فیلم آقای فرهادی به دلایل سیاسی گل کنه به عنوان یه بی طرف که فیلمو نگاه کردم اصلا خوشم نیومد و حتی اینقدر بی محتوا و چیپ بود که حوصله نکردم تا آخرش را ادامه دهم ! یعنی جذاب نبود و ... حالا چگونه میشه که این فیلم جایزه بین المللی اسکار هم میگیره واقعا جای تعجبه ! معلومه که این جایزه ها خیلی واقعی نیست و مسائل دیگه ای پشت پرده است وگرنه انصافا خیلی از فیلمهای داخلی در ایران هستند که هم از جهت کارگردانی و هم کیفیت موضوع و بازیگری بسیار ارزشمندتر و لایق تر هستند و در حقیقت اگه سیاسی بازی نباشه آنها لایق دریافت چنین جایزه هائی هستند نه فیلم جدائی نادر از سیمین .
امیدوارم آقای فرهادی با این حمایتی که کسب کرده من بعد فیلمهای بهتری بسازه تا تحسین ازش واقعی باشه !
منتقد
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
منم واقعا وقتم رو برا دیدن چنین فیلمی صرف نکردم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
متاسفانه در حال حاضر اكثر فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني اينگونه هستند و ديدن آنها فقط و فقط وقت تلف كردن است و بس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
260
996
جايزه اسكار امريكا سياسي است وحافظ منافع امريكا ،افراد غير امريكائي بايدخيلي ساده لوح باشند كه آنرا باور كنند
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
782
1503
خدا وكيلي حرف دل منو زدي آقاي سلحشور
من خخودم ديروز همين مطلب رو تو يك پيغام به آقاي فرهادي گفتم كه اگر ميخواهي سال بعد هم جايزه اسكار ببري يك فيلم براي بدبختيهاو ضد كشورت بساز يك اسكار ديگه هم ببري
واقعاً كه سلحشور،سلحشوري خدا توبراي ما نگهدار كه حرف دل مارو مي زني
پاسخ ها
هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
ببخشیدا.اگه فیلم فقرو فحشا ده نمکی اسکار میگرفت چه حرفی واسه گفتن داشتی؟داداش جمع کن بساطتو
رستم دستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
565
2132
سلام- بازم کلمه غبطه بیادم آمدم غبطه می خورم که چراحرفهای واقعی که استادسلحشورمی زندراخیلی هابابینش غلط وخودخواهی جواب می دن غبطه میخورم که چه جوانانی ازاین مرزوبوم جوایزی رادرکشورهای خارجی وداخلی به خاطرعلمشان گرفتن یکی نبودبه آنهاتبریک بگه غبطه میخورم که جوانانی ازاین مرزوبوم بارشادتهایشان ودادنه یخونشان کشوررابه سرمنزل مقصودرساندهمه می دانیم درکشورمشکلاتی داریم امااگربه گذشت نگاهی به اندازیم امثال ااینها درایران کم نبوده ونیستند که بعدازگرفتن جوایزخط عوض کردن نمونه ان مخملباف جعفرپناهی وخودراباختندوباکارهایشان روی ایرانی راسیاه کردندند تمام گذاشته رازیر سئوال بردندوکسانی دیگرخداوکیلی ملک سلیمان راباجدایی مقایسه کنیم یاخیلی فیلم های خوب دیگران استاد سلحشوردرزمان طاغوت درمدرسه تئاتربرگزار می کردندکه خیلی ها جرأت این کاررانداشتندپس ایشان مغرضانه حرف نمیزندروی شناختی که ازبیگانگان ومسائل سیاسی که درفرهنگ ماهست حرف زده اندآنهاکه به استادخورده می گیرندفراموش کردندفیلم های جایزه گرفتن که دین ورشادتها وشجاعتهامرادنگی ها غیرتهای که جوانان مابه تصویرکشیدن راازبین بردن جایزه گرفتن غیراین هست بگویداین حقیرگرفتن جایزه به آقای فرهادی رازیرسوال نمی برم ولی دادن این جایزه به یک فیلم ایرانی دراین زمان مغرضانه بوده وهست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
9
51
ای کاش همه ما از خواب خرگوشی خود بیدار می شدیم و به اتفاقات اطرافمان اینقدر سطحی و با زود باوری تمام نگاه نمی کریم. امیدوارم همیشه افرادی باشند که واقعیات را ان گونه که هست ببینند.
ساجد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
60
253
حالا خداییش بدون تعصبات الکی حق بچه های آسمان بود اسکار ببره یا این فیلم!!!!!!
محمد منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
12
313
احسنت برتو سرباز خوب اسلام که الحق توی سینمای ایران مثل یه ستاره میدرخشی و از ارزشها دفاع میکنی خدا شما و امثال شما رو برای ما حفظ کنه و به کارهاتون برکت بده، نظراتتون رو خیلی دوست دارم کاش از امثال این تفکر در جامعه و همچنین در سینما زیاد بشه .....
هوتن آریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
5
3
سرا پا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
علی محمد کرامت
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
63
19
به نظر من در تماشای یک فیلم باید دید این فیلم چه حرفی برای گفتن دارد. نه اینکه چه کسی فیلم را ساخته یا چه افرادی در این فیلم بازی‌ کرده‌اند. پیام فیلم در درجه اول مهم است. اینکه چه کسی یا کسانی این فیلم را ساخته‌اند خیلی اهمیت ندارد بلکه این فیلم چه پیامی دارد یا چه حرفی برای گفتن دارد مهم است. مذمت دروغ گویی، اشاره به دروغ‌گویی بسیاری از افراد جامعه علیرغم دستورات دینی در مذمت آن، حرمت پدر را نگاه داشتن هرچند فرزندان خودرا نشناسد، مشکلات مادی که بسیاری از افراد زمانه درگیر آن هستند و خیلی مسائل دیگر مثبتی که در این فیلم به آنها اشاره شده مهم هستند. اینکه بازیگران چه کسانی بودند یا چه مرامی داشتند خیلی مهم نیست. در فیلم «محمد(ص) رسوالله» ساخت «مصطفی عقاد» بازیگرانی بازی می‌کردند که هم مشروب می‌خوردند هم اهل عیاشی بودند هم مسائل شرعی ما را رعایت نمی‌کردند ولی کسی نگفت که بازیگران آن چه کسانی بوده‌اند بلکه پیام فیلم برایشان مهم بود و دیدید که بیشترین خریداران فیلم کشورهای مسلمان بودند. آیا غیر از این است؟
پاسخ ها
هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
موافقم
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
27
713
امیدوارم یک کارگردان ایران پیشرفته و هسته ای را در قالب فیلمش ارایه دهد و اسکار بگیرد تا ما به افتخارش کلاه از سر برداریم
pey pey
|
GERMANY
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
75
40
واقعا واسه بعضیا متاسفم
پاسخ ها
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
ماهم برای وطن فروشان.برای دین فروشان. برای وجدان فروشان که فرهادی نمادی از این ...متأسفیم اساسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
45
748
درود بر سلحشور
اسماعيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
50
1147
درود بر كار گردان مكتبي وارزشي سلحشور عزيز من قبلا هم گفتم بعنوان يك ايراني از اين جايزه اصغر اصلا خوشحال نشدم چون كه اصغر دشمنان ما را خوشحال كرد
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
39
303
جانا سخن از زبان ما می گویی
ایران
|
KUWAIT
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
758
50
خیلی برای خودمان متاسفم وقتی که ما ایرانی ها از یک هم وطن خودمان پشتیبانی وحمایت نمی کنیم وبه خودمان اجازه میدهیم که با کسی که نظر وظاهر متفاوتی دارد توهین کنیم شما توقع دارید امثال اصغر فرهادی واقعیت های جامعه رابیان نکنند ویک جوری فیلم بسازند که ایرانانیان را فرشتگان بی عیب ونقص نشان دهد کمی به حرفهای خودتان دقت کنید چرا وقتی کم میاریم توهین میکنیم افترا میبندیم جشنواره های برتر دنیا را زیر سوال میبریم کمی فکر کنید تنگ نظری تا کی تا پای گورهم . اگر شما هم جایزه اسکار میبردید ایقدر شهامت داشتید که اسکار را نپذیرید شما کاری جز توهین بلدید شما هم که به اخرت معتقدید اوضاع جامعه ایران خیلی بدتر از انچه که اقای فرهادی نشان دادن است کمی به امار طلاق واعتیاد فساد وفحشا توجه کنید خود گویای مطلب است
پاسخ ها
هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اگه برنده شدن اسکار شاد کردن دشمنه.اونوقت هیچ کس از جمله ورزشکار ها هم نباید جایزه ببرن دیگه .مثلا جام جهانی فوتبال تو کشور خارجی و به قول بعضیا تو بلاد کفر برگزار میشه.اون موقع برنده شدن ایران تو او بازی ها شاد کردن دشمن دیگه؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
سوال جالبی بود و من هم جایی مطرح کردم. گویا کسی قصد نداره پاسخی بده.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
البته شما شكسته نفسي مي‌فرماييد سركار خانم چكش! بهتر بود مي‌فرموديد گويا كسي حاضر نيست جواب باب ميل مرا بدهد.
بهرنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
خانم هستی، خواهش می کنم ورزش رو با هنر مقایسه نکنید. که ورزش فرهنگ رو به هبچ وجه بالا نمی بره.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
بولتن وقتی نظرات رو اینقدر دیر تایید میکنید اینجوری میشه این آقا فکر میکنند بعد از مباحثه ای که با بنده داشتند من اینو نوشتم.

راستی آقای مرتضی.ام اینها به کنار نکند فکر میکنید پاسخی که به بنده دادید جامع و کامل بود
و من حتما باید جوابمو میگرفتم و جای دیگه ای سوال نمیکردم ؟ البته شما اعتماد به نفس والایی دارید. متشکرم.
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
اصلا مایل نیستم صحنه نظرات به بگو مگوها تبدیل بشه
خانم چکش یک اصطلاحی رو ما داریم به نام قیاس مع الفارق
یعنی مقایسه دوچیز باهم که بسیار باهم متفاوتند و غیر قابل مقایسه محسوب میشوند
در میادین ورزشی وقتی تو با حریف بازی میکنی و او را مثلا در کشتی ضربه فنی میکنی معمولا کم پیش می آید که جلوی همه داور بگوید تو برنده نشده ای
یا وقتی کسی در فوتبال سه گل میزند مگر مردم نابینایند که متوجه نشوند کی برنده شده است؟
اما وقتی جایزه صلح نوبل را به شیمون پرز میدهند میگویند دلایل از نظر ما !
وقتی اسرائیل کودک میکشد میگویند اینها از نظر ما تروریستند !
وقتی از عراق در برابر جنگ با ایران حمایت میکنند هم دلیلی ارائه نمیدهند و همه کارهایشان را زیرزیری انجام میدهند تا سالها بعد ...
وقتی دانشمندان ما را میکشند اصلا دلیل نمی آورند حتی به راحتی اعتراف هم نمیکنند
پس آنها آیا خوب ما را میخواهند یا بد ما را؟
پس درمیادین ورزشی ناچار به اعترافند
اما در میدان فیلم و سینما..
در این میدان آنها میگویند ما صاحب نظریم برخی ساده لوحان هم البته حرف آنها را و قضاوت آنها را وحی منزل میدانند
حال آن صاحب نظرها دوست دارند ما انقلابمان را و آزادی خواهی استقلال طلبی و... مان را به دنیا صادر کنیم یا همه مردم دنیا مطیع آنها و در معرض چپاولشان باشند؟
خوب معلوم است دومی برایشان بهتر است
ما ممکن است در صحنه ورزشی بتوانیم خودمان را در دنیا مطرح کنیم
ولی معمولا حرفمان را با دنیا از طریق هنر سینما یا شعر و داستان و ..میتوانیم به جهانیان برسانیم
حالا وقتی ما خودمان در فیلمی که خودمان ساخته ایم گفتیم ماهیچی نیستیم و خودمون پر از مشکلیم و راهی هم نداره و باید بریم از کشور اونها استقبال میکنند
یا وقتی جامعه خودمون رو یک جامعه سالم و پویا نشون دادیم که اگر هم مشکلی بوجود بیاد یا مشکلی داشته باشیم اون رو حل میکنیم ؟
خوب معلومه دشمنی که یک روز با شیمیایی جوونهای ما رو از ترس صدور انقلاب (چیزی که صدام و عربستانیها میگفتند یا بهشون گفته بودند و ازش وحشت داشتند و دارن) میکشه
امروز هم از یک فیلم با مشخصاتی که گفتم حمایت میکنه و بهش اسکار میده تا همه برن و این فیلم رو که به دست خودمون ساخته شده ببینن و بدونن که ایران خودش پر از مشکله اون هم مشکلات غیر قابل حل
تازه فرهادی توی فیلمش صحنه های غیر اخلاقی زیادی هم داشن
کلا فیلمش خیلی بد بود و به نظر من غیر الهی هم بود
دیگه وقت ندارم امیدوارم کامل بیان کرده باشم و رسا باشه
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
بنده هيچ فكري نمي‌كنم سركار خانم چكش و ابدا هم انتظار قانع شدن شما را نداشته و ندارم. خيلي خودسازي مي‌خواهد كه عالمي چون جنابعالي، به سخن بيسوادي همچون بنده حتي فكر كند، چه رسد به اينكه قانع هم بشود.

فقط مي‌دانم آنچه بنده نوشتم، پاسخ بود و اين يعني نقيض عبارت "گويا كسي قصد نداره پاسخ بده".

راستي! خيلي جالب است كه واژه‌هاي همين جلوي چشم ﴿مثلا همين پيام چند قدم بالاتر بنده را﴾ موقع پاسخگويي به ياد نمي‌آوريد و در جواب، به چيز ديگري اشاره مي‌كنيد، در حالي كه اين عبارت "البته شما اعتماد به نفس والایی دارید" كه تا جايي كه در خاطرم هست، بنده در اولين يا دومين پيامم به شما، نوشته بودم را هنوز از ياد نبرده‌ايد و نگهداشته‌ايد تا الان به خودم بگوييد ;)
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
برادر مرتضی اگه اعتماد به نفسی هم دارند که باید داشته باشند مطمئن باشید از نوع کاذب نیست، که در این صورت میباید برای شنیدن حق آسمون و ریسمون ببافند!!که این طور نیست..
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
آزاده عزیز:
بنده هم مایل نیستم نظرات به جدل تبدیل بشه. اگر روزی وقت کردید و به آرشیو سری زدید خیلی چیزها رو متوجه میشید. البته الان اکیپ یگان ویژه بنده رو متهم به مظلوم نمایی میکنند پس بگذریم.

در مورد اسکار... مقایسه ای که با عرصهء ورزش کردید به نظر عاقلانه میاد ولی باز هم نمیتونم قبول کنم که هنر هفتم و معیار برتر آن اینقدر احمقانه باشد و مهمتر از همه اینکه آنها اینقدر ساده لوح باشند که سیاستشان برای من و شما قابل درک باشد.

اگر من اشتباه میکنم چرا شرکت در چنین مجمعی ممنوع نمیشود؟ چرا جشنوارهء فجر منحل نمیشود؟ وقتی در مقابل زحمات اینهمه کارگردان و دست اندکار جایزهء برتر به فیلم غیر الهی و سیاه نما و مزخرف اصغر فرهادی داده میشود؟
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه توضیحی دارد وقتی گاف به این بزرگی را داده و شمقدری را به دلیل این مصلحت بازی مسخره و بدتر از آن تبریکات غلیظ وی به فرهادی از پست برکنار نکرده و هیچ توضیحی هم نداده است؟
اینهمه اختلاف سلیقه و دیدگاه ،نه بین من و شما بلکه بین صاحب نظران نشانهء چیست؟

و ......

متشکرم.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
آقای مرتضی.ام:

وقتی من کامنت زیر سوال هستی رو گذاشتم نظر شما در اون (جای دیگه) تایید نشده بود.آیا متوجه میشید؟
عجب....
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
مي‌گن يه بار رضاشاه، معروف به رضا قلدر براي سركشي به بازار مرغ‌فروش‌ها رفت.

از مرغ فروش اوّل پرسيد: "مردك! تو غذا به مرغ‌هايت چه مي‌دهي؟".

مرغ فروش بيچاره با ترس و لرز پاسخ داد: "قربان! بنده گندم مي‌دهم".

رضاشاه با عصبانيت فرياد زد: "مردك! در اين اوضاع كه مردم نان براي خوردن ندارند، شما به مرغ‌هايت گندم مي‌دهي؟" و دستور داد او را به سياهچال ببرند.

سپس رضاشاه رو به مرغ فروش دوّم كرد و گفت: "مردك! تو به مرغ‌هايت چه مي‌دهي؟!"

مرغ فروش بيچاره كه عاقبت اوّلي را ديده بود، براي جلب رضايت رضاشاه با احتياط گفت: "قربان! بنده به فكر مردم هستم و لذا به مرغ‌ها ارزن مي‌دهم!".

رضاشاه باز با عصبانيت فرياد زد: "مردك! فكر كردي مملكت قانون ندارد كه تو به مرغ‌هاي زبان بسته ظلم مي‌كني؟ آخر مگر مرغ به اين هيكل، با ارزن به اين كوچكي سير مي‌شود؟" و سپس دستور داد او را هم به سياهچال ببرند.

سپس رو به مرغ فروش سوم كرد و گفت: "مردك! بگو ببينم تو به مرغ‌هايت چه مي‌دهي؟"

مرغ فروش كه ديده بود رضاشاه دنبال پاسخ منطقي نيست، بلكه فقط مي‌خواهد قدرتش را به رخ بكشد و حال چند نفر را هم اين وسط بگيرد گفت: "قربانت شوم. بنده صبح به صبح ٥ تومان به مرغ‌ها مي‌دهم، خودشان هرچه دوست دارند، بروند و بخرند".
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
البته شما شكسته نفسي مي‌فرماييد سركار خانم چكش! بهتر بود مي‌فرموديد گويا كسي حاضر نيست جواب باب ميل مرا بدهد.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
آقای مرتضی.ام:

داستان جالبی بود لیکن به جای اتلاف وقت برای تایپ بهتر نبود در جواب من یک کلمه میفرمودید (خیر؟)!!!!
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
راستش قصد جواب نداشتم، ولي چون فرموديد، چشم! عرض مي‌كنم. بنده جواب تمام سوالات شما را مو به مو در دو پيام قبلي خود داده‌ام. حتي جواب سوال بعدي شما نيز در آن دو نامه هست. اگر دوست داشتيد، دوباره بخوانيد. اگر هم حال خواندن نداريد يا صلاح مي‌دانيد خود را به آن راه بزنيد، خلاصه‌ي داستاني كه گفتم در يك كلام اين مي‌شود: "هرچه شما بفرماييد!"
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
آقای مرتضی.ام:

من چنین نظری دادم:
سوال جالبی بود و من هم جایی مطرح کردم. گویا کسی قصد نداره پاسخی بده.

شما فرمودید:
البته شما شكسته نفسي مي‌فرماييد سركار خانم چكش! بهتر بود مي‌فرموديد گويا كسي حاضر نيست جواب باب ميل مرا بدهد.


چون فکر میکردید من بعد از خواندن پاسخ شما این کامنت را نوشته ام و پاسخ شما رو پاسخ حساب نمیکنم چون باب میل من نبوده.

برای بار سوم میپرسم متوجه شدید؟!!!! (شاید هم بار دوم)!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
52
352
ذرود بر سلحشور
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
70
378
مرحبا به آقای سلحشور که بدون هیچ واهمه ای حرفاشو رک و راست گفت خوشحالم که در فضای فرهنگی جامعه ما این چنین افرادی هر چند کم تعداد هنوز هم وجود دارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
59
291
به نظر من هم این فیلم خیلی حوصله سر بره و اصلا جذاب نیست. از همون اول که متوجه شدم کشورهای اروپایی و آمریکا این فلیم رو اینقدر به دلیل ضد ایرانی بودنش تحویل گرفتند، و می دیدم که چطور با این تحویل گیریشون باعث میشن مردمشون کنجکاو باشند که این فیلم رو ببینند، با خودم می گفتم الان اونها هم حوصله شون سر یره و میگن آخه چرا باید این فیلم اسکار بگیره [و واقعا هم جدا از جذاب بودن و نبودن فیلم برای بعضی از خارجیها سوال بود که چرا یه فیلم ایرانی؟! (اون هم برای اولین بار یهو!)]
باید برای هر کس که این جایزه رو سیاسی نمیدونه، واقعا متأسف بود....
جوادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
37
443
قابل توجه ناشناس هشتم و سایر همفکراش.
هموطنی که توی فیلمش جز سیاه نمایی از مردمش و فرهنگشون نشون نداده ، چه هموطنیه ؟ تازه از اون گذشته ، گوگوش و هایده و همه منافقین و بنی صدر و همه وطن فروشای دیگه هم هموطن ما هستند پس باید به اونا هم افتخار کنیم ؟
ضمن اینکه من فیلمشو هم دیدم اصلاً هیچ ارزش هنری نداشت موضوع خوبی هم که نداشت من نمی دونم که بعضیا به چی این فیلم دل خوش کردن و سنگشو به سینه میزنن؟
البته از بولتن هم بسیار تعجب میکنم که چرا اینقده از این فیلم بی محتوا حمایت بیخود میکنه ؟ یعنی واقعاً نمی بینید که این فیلم گل به دروازه خودی زده و باعث شده دشمنای ما برامون کف بزنند ؟ یعنی واقعاً درک پیام سخنرانی !!! جناب فرهادی که سیاست و دیانت ما رو زیر سئوال برده ، خیلی سخته ؟ نمی دونم والله شاید من و بعضی از دوستان خیلی زرنگیم که این مسائل رو راحت می فهمیم و یا اینکه بولتن که ادعای بصیرتش گوش فلک رو کر کرده ، خودشو به خواب زده . " افلا یتدبرون " .
پاسخ ها
هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
مثلا شما نویستده بودی فیلم نامه چی مینوشتی که در خور اسکار باشه؟اخراجی ها قسمت154
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
هستی چقدر سیبیل بهت میاد !
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
132
315
احسنت مرد یعنی این خدا سایه اش رو از سر سینمای به ظاهر اسلامی ما کم نکنه
جوادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
35
1038
هرکی با نظر هنرمند متعهد سلحشور عزیز مشکل داره ، سری به این آدرس بزنه :
http://nishkhand.blogfa.com/post-165.aspx
* MAN *
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
17
2
درود بر سلحشور
تبریک به فرهادی
دریا*
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
65
580
من هم با نظر اقای سلحشور موافقم . به نظر من اسکار گرفتن یه فیلم ضد ارزشی وضد ایران برای یک ایرانی متعهد ارزش محسوب نمیشه
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
420
65
به نظر من آقای فرهادی تو فیلمی که ساخته قصد سیاه نمایی و سیاسی کاری نداشته و فقط اتفاقاتی رو که ممکنه برای هر خانواده ای بیفته و عکس العمل افراد رو نسبت به دزدی دروغ حلال وحرام دید یک دختر به پدرش وقتی برای منافعش دروغ میگه و زنی که با وجود نیاز مالی شدید راضی به گرفتن مال حرام نمیشه اینا رو به تصویر کشیده که به نظر من کاملا" با ارزشه. حالا اگه هالیوودیها ازش خوششون اومده دلیل نمیشه که ما از روی لجبازی با هالیوود آقای فرهادی و فیلمشو بکوبیم.
sajjad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
42
110
salam man ham ba aghaie salahshor moafegham jayezeh oscar faght bode siasi dare v bas v be khater in be asghar farhadi dadan ta jave ro be on samt bekeshonan ama in baes nemishe ke ma shahidani mesl shahid ahmadi roshan ro yademon bere,yademon bere ke tavasot avamel onha teror shod v be shahadet resid
پاسخ ها
سربازصفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
سجاد عزیز- در نظرات بالا فردی با نام مغان ترکی یکی از تز ونظریه های آقای خاتمی را مقدمه قرار داده و گفته بود :مرذم ایران حافظه تاریخی ندارند .... و از این قبیل شبهات و توجیهات نامرنوط
ولی هوشیاری ما نسبت به این جو سازیها و جهت دهی ها و تمایل دشمن به انحراف ما از موضوعات اصلی جامعه ، رمزابطال حربه دشمن و موفقیت در راه رسیدن به اهداف و ارزشهای متعالی ومورذ نظر همه دوستداران ایران اسلامی و رهروان راه با فضیلت امام(ره) و شهدا است .
بله یکی از اهداف دشمنان صهیونیست و نظام سلطه از انداختن اسکار جلوی فراهادی تشنه شهرت وجایزه اینستکه نفرت عمومی را از ترور دانشمندان هسته ای و تهدید ها وتحریمهای علیه ایران را کاهش بده و با دادن اسکار و این کار بی ارزش و سطحی از خود چهره ای غیر از دشمن ایران بسازه.
ومیدانیم هدفهای بسیاری در پس این اسکار است .
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
94
1092
اولا ارزش این فیلم ب حجاب لیلا حاتمی ربطی ندارد.دوما این فیلم آنقدر پر محتوا نبود ک اسکار بگیرد.در سطح معمولی.حتی خود آقای فرهادی هم از گرفتن جایزه تعجب کردند.مشکل مردم ما این است ک خیلی جوگیر و دهن بینند.حتی کسی ک فیلم رو از کارتون تشخیص نمیداد ب تبعیت از جمع نظر مثبت راجع ب این فیلم داد.سلام گرگ بی طمع نیست.عاقلان دانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
70
349
زنده باد ایران وطنم با آقای جوادی موافقم این سایت همه چیزو مشخص میکنه http://nishkhand.blogfa.com/post-165.aspx یه سر بزنین سر بزنین تا دچار اشتباه نشین درود جناب سلحشور
رستم دستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
69
334
هرچه کردم که به نوشته های بعضی ها توجه نکنم وازآنهابگذرم دیدم نمی شودعزیزی که این فیلم رابافیلم محمدرسول (ص)مقایسه کردیدبایدبگویم ماازبازیگران آنها هیچ توقعی نداریم آنهانه مسلمانندونه شیعبه بحث بحث ارزشهاست بحث شخصیت یک ایرانیست بحث نگاه فرهنگی به یک کشوراست یک سوال دارم آیاشمابه عنوان یک مسلمان وشیعیه آیاحاضرهستیدتمام عقایدومقدستاتان رازیرسوال ببریدوخیلی مسائلی که گفتنش درست نیست فقط یک نمونه دست دادن به یک خانم بازیگرو.... دوست گرامی فیلم یوسف پیامبرساخته شدآنها سریعا فیلم یوسفی ساختن که بابدترین مسائل دینی درآن به نمایش درآمدوغیره این جرف استادسلحشورمغرضانه بودیاآیاآنهابه خداحرف کوبیدن آقای فرهادی نیست بحث بحث کوبیدن دین ما کشورما آئین ما بحث کوبیدن خونهای ریخته شده جوانان ما بحث زیرسوال بردن فرهنگ ماست که آنهارااینگونه خوشحال نموده وجایزه به آن دادن آقای فرهادی اولین نفری نیست که مشکلات جامعه(فساد- دورغ -اعتیاد-نفرت- طلاق وپ....)به تصویرکشیدن خیلی ها زودترایشان به این مسائل رجوع کردن وکسی به آنها ایرادی نگرفت وجایزه ای هم گرفت کسی به آنها خورده نگرفت بحث بحث مغرضانه عمل کردن ودادن جایزه به این فیلم بود
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مدينه گفتي و كردي كبابم!

نام فيلم محمد رسول ﴿صلي الله عليه و آله﴾ را آورديد ياد مصطفي عقّاد، كارگردان اين فيلم افتادم كه چقدر به ايران سفر كرد و چقدر به مسئولين فرهنگي مملكت التماس كرد كه من دوست دارم تا نمرده‌ام فيلمي در مورد زندگينامه حضرت علي ﴿عليه‌السلام﴾ در حد و اندازه‌ي فيلم محمدرسول ﴿صلي الله عليه و آله﴾ بسازم، مقداري بودجه به من بدهيد.

آقايان ندادند و او هم رفت و پس از آن، قذافي همان پيشنهاد را در مورد ساخت "عمر مختار" به او داد كه حتما همه، حاصل كار را بارها و بارها از سيما ديده‌ايم كه چه فيلم غرورآفريني است. واقعا چه بايد گفت در مورد بعضي‌ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
36
242
درود بر سلحشور واقعا که مرد شجاعیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
41
21
من نميدونم اين سلحشور كي هست از هنر چيزي ميدونه اخه تو چندتا فيلم خوب ساختي خود تو دشمن اسلامي آقاي سلحشور تو همه چيز تحريف كردي نه فرهادي
فاطیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
51
173
امیدوارم روزی مردم ایران درمقابل موفقیت فردی باالگوگرفتن ازاوسعی برخوب شدن خودشان کنندنه سعی برتخریب آن شخص
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
چی؟؟؟/الگو؟؟؟خجالت نمی کشین دشمنان این ملت به شما جایزه میدن و خوشحال میشین؟؟آیا این جایزه سیاسی نیست؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
37
7
یعنی باعث تاسفه که همچین شخصیتی به عنوان یه فرد سینمایی تو ایران مطرحه ، سلحشورو میگم... برای او،خودم و همه شماهایی که دارین ازش طرفداری میکنید متاسفم!!!
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
27
5
هیچ کجای دنیا به خاطر جایزه اسکار عزا نمیگیرن ولی افرادی مثل آقای سلحشور ...
به همه ایرانی ها تبریک می گم
پاسخ ها
لوطی محل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ما برای امثال شما که هنوز دشمنتونو نمیشناسید عزا گرفتیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ما برای امثال شما که هنوز دشمنتونو نمیشناسید عزا گرفتیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
40
13
وصایای امام را تحریف نکنید اقای سلحشور اینکه حسادت نداره شمام یه فیلم بسازین اکار بگیرین
gogolimagoliyehhhhhh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
51
18
بابا این سلحشورم شورشو در آورده واسه همه چی انتقاد داره بلدی خودتم بساز.
تو ورزش میلی کهن اینجام سلحشور کمی هم نیمه پر رو ببینید وگرنه وایه همه فیلما میشه انتقاد کرد.
سلحشور بیخیال بلدی بیا تو میدون
پاسخ ها
تلالو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
سلحشور خیلی وقته وارد میدون شده اما میدان مبارزه و جهاد نه میدان فساد و جهالت
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
29
6
فقط و فقط این مهمه " آن چند جمله کوتاه اصغر فرهادی هنگام گرفتن جایزه اسکار، در زمانه‌ای که عده‌ای بر طبل جنگ می کوبند، در اصلاح تصویر ایرانیان به مراتب از بسیاری اقدامات سیاسی و دیپلماتیک موثرتر و کارسازتر بود." برو خودتو اصلاح کن آقای سلحشور
rira
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
76
37
سلام.گربه دستش به گوشت نمیرسه میگی پیف پیف؟
واقعا که برا بعضیا و حرفاشون متاسفم که اینقدر افراطی هستند
فرهادی افتخار ماست
اقای فرهادی لحظه ی غرور افرینیت تا ابد جاودان میماند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
54
19
من یک بی طرف در مسائل سیاسی هستممممممممم
یعنی تعصبی روی هیچ گروهی ندارممممممممم
ولی سلحشور واقعا یه بی سواد به تمام معناس
به نظرمن اگه جناح شو مشخص نکنه یه لطف بزرگی می کنه
پاسخ ها
تلالو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
5-6 تا نظر رد هم دادی فکر کردی نمیفهمیم؟
reza
|
SWITZERLAND
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
5
1
ghoorboonet beram aghaye salahshor in ghadr sakht nagir azize dele baradar
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
81
23
به نظر میاد این جایزه بد جوری خیلی هارو سوزونده
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
85
25
اگه خودشم الان اسکار میگرفت همی حرف ها رو هم میزد
مشکل ما اینجاست که موفقیت های با ارزش دیگران رو بی ارزش جلوه میدیم و کارهای کوچک خودمان رو با ارزش
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
7
2
شما چرا همش به هم بی احترامی و جسارت میکنید. یکم همدیگه رو دوست داشته باشید. درود بر سلحشور , درود بر فرهادی.
حیدر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
30
5
آقای سلحشور شماهم بخاطری که فیلمهای مربوط به زندگی پیامبران را میسازید این حرفارو میزنید بنده هم قبول دارم امااگر خودت این فیلم را ساخته بودی این حرف رو میزدی ؟آیا این ارزش نداره که یک اسرائیلی به آقای فرهادی تبریک گفته درحالی که دربرابر فرهادی عزیز شکست خورده ؟سیاسیش نکنیم ،از آقای فرهادی وهمه بازیگرانی که باعث کسب افتخاری دیگر برای سینمای ایران شدن تشکر میکنم وامیدوارم که همیشه سر بلند باشند هم اینطور که ملت ایران را سربلند کردن
اکرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
99
40
به آقای اصغر فرهادی تبریک میگم که باعث افتخار ایرانه فیلمشون عالی بود امیدوارم همیشه موفق باشن
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
42
13
آخه سلحشور کیه که از ارزش حرف میزنه؟همین سلحشورهاست که ایران و ایرانی رو تو همه دنیا خوار و ذلیل کردن که هیچ کجای دنیا هیچکس برامون ارزش قائل نیست ولی دم آقای فرهادی گرم که با شنیدن این خبر با شوق و غرور به ایرانی بودنم افتخار کردم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بله هر چوپون که بزنه تو سر ایرانی ما رو سربلند میکنه خاک عالم تو سر این نوع تصور
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
افرین برتو
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
31
37
متاسفانه هنر چیزی نیست که هر کسی بتونه درکش کنه، همه ما میدونیم که چه اتفاقی داره می افته، تنگ نظری را کنار بگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بلههههههههههههههه هنر واقعی رو گلشیفته در معرض نمایش قرار داد.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
جناب ناشناس! اون كه هنر خدا رو به نمايش گذاشت، نه هنر خودشو ;)
احسان
| GERMANY |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ايول داداش مرتضي. اون كه هنر خدارو به نمايش گذاشت. از كجا مياري اين جوابارو؟!!!!! استاد تيكه انداختنيا داداش. جواباتم حرف نداره. ميخوامت.
فاطمه.خ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
108
63
یه فیلم از ایران جایزه اسکار رو برده در خارج از کشور و مردم به خاطر این موضوع خوشحالن این همه بغض و کینه و مخالفت نداره. در ضمن آقای سلحشور با این مقدس نمایی های افراطیتتون مردم رو نسبت به سایر افراد مذهبی و مفاهیم مذهبی بدبین نکنید . این حرفایی که شما زدید فقط نظر شخصی خود شماست. با به یاری گرفتن مذهب موید واسه حرفتون پیدا نکنید لطفا!
m
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
143
150
برو بابا داغون با اون اعتقاد پوچت که یه 2هزاری هم نمی ارزه. خودت با خودتم درگیری .با همه در جنگی که چی ؟
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
19
444
سلام دوستان . من کاری به مضمون فیلم ندارم اما بازیگران و کارگردانهایی که بویی از اسلام و اصالت ملی نبردن لایق هیچ چیز نیستند. خفیف کردن ملت ایران شاید برای ظاهر بینان خوب باشه اما دقت کنید آدما دارن شمارو با 60 دقیقه سکانس میفروشن. اسکار افتخار نیست غیرت افتخاره . سلحشور ها فریاد زدند که سینمای ایران سنمای فاحشه هاست اما گوش بزرگان کر شد
محیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
6
خیلی به جا بود.کیف کردم هر چی تو دل من بود رو آقای سلحشور بلند گفتند.دمتون گرم آقای سلحشور.
و اونهایی که نمی خوان از خواب بیدار بشن رو هیچ جوری نمیشه بیدار کرد.
درود بر شما
محیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
72
من این فبلم رو دیده بودم اما به عمق فاجعه دقت نکردم. وقتی شنیدم که رژیم صهیونیستی این فیلم رو برای نمایش به مردم خودش انتخاب کرده گفتم کاسه ای زیر نیم کاسس.وقتی دوباره دیدم خیلی چیزا دستگیرم شد. بهتون پیشنهاد می کنم دوباره ببینین.
این فیلم چه خواسته چه ناخواسته خودزنیه محضه.
اگه این فیلم رو اونا می ساختن، می شد 300 و سنگسار ثریا و هر فیلم ضد دین و ایرانی.
اما حالا خیلی هامون خوشحالن برای گرفتن این اسکار ننگین.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
79
41
کسی که خودش متهم به سرقت فیلمنامه یوسف پیامبر هست چطور درمورد کارهای دیگران اظهار نظر میکنه؟
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
66
13
حسادت!!!!!!!!!!!!!!!
ناجیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
75
15
درود بر اصغرفرهادی که باعث افتخار این مملکته و فرج اله سلحشور هم معلومه که داره میسوزه و باید بدونه با حسادت راه به جایی نمی بره
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
68
7
افتخار در سطح بین المللی هیچ ربطی به افکار و عقاید یک شخص به تنهایی نداره..اگه ما قهرمان فوتبال بشیم باز هم جایزه اش جای سوال داره؟بازم باید به خودمون شک کنیم که چرا این خارجیها به ما جایزه دادن؟این جایزه ها ربطی به سیاست نداره .اگه داشت اصلا به ما جایزه نمی دادند..
پاسخ ها
دوست فرشاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
فرشاد عزیز قاچاق فروش اولش مجانی میده
بعد که طرف رو معتادش کرد میگه حالا پولاتو رو کن فرشادی
امثال فرهادی ها هم کم نیستند تو جمع هنر مندان به اصطلاح فرهیخته،
هم بکارش وارده وهم واسطه اس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
75
11
من واقعن خجالت میکشم جواب این سلحشورو و دنبالهروهای اونو بدم واقعن براتون متا سفم.
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
44
107
سلحشور ای ول!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
177
51
از کسی که فیلم مزخرفی مثل یوسف رو ساخته بیش از این انتظاری نیست در یک کلام جمعش کن بابا ...اونی که نون رو به نرخ روز میخوره تویی ...پیداست خیلی بیسوادی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
136
53
واقا بايد افسوس خورد به حال حصودان نظر تنگي مانند آقا ي سلحشور با اين طرز فكر متحجرانه اي كه دارند...ايشان هيچ فرقي با طالبان ندارند...
علیرضا
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
93
42
آقای سلحشور از این همه کوته فکری شما متاسفم...
kkkkkkk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
35
103
درود بر سلحشور واقعا که مرد شجاعیه
الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
240
56
اون نوبله نه اسکار ای کیوی
رهاجون(اصفهان)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
32
5
بابا ایول به همتون بالاخره یه عده هم عقیده پیدا کردم.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
59
10
با سلام خدمت تمام هموطنان عزیز و گرامی خودم،اگر فیلم آقای فرهادی را بدون نگاه نقادانه دیده باشید میفهمیدید که موضوع فیلم در مورد مسائل اخلاقی است نه جلب توجه آکادمی اسکار یا هر جشنواره دیگری مثل درباره ی الی که به موضوع قضاوت کردن های بی مورد ما آدمهاست. در هر حال خیلی بهتره که پولهای مملکت صرف مسائل اجتماعی کشور خ.دمان بشه تا اینکه در مورد ......... فیلم سازیم که ثابت کنیم خیلی مسلمان هستیم .و ای کاش آقای سلحشور کمی هم مرام و اخلاق امام و رهبری را یاد میگرفت و بی جهت به کسی تهمت نمی زد.در هر حال امیدوارم از حسادت نمیره
عظیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
68
4
به نظرم بد نیست اینایی که میخون یه مسؤلیتی توی نظام جمهوری اسلامی بگیرن خودشون یه تست روانشناسی برن بدن ... بیشتر مثل اینکه.... باشند ایشون...
عظیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
106
6
آقای سلحشور ... چرا نمیگی قدرت نمایی یک ایرانی در عرصه بین الملل.
اونجا فیلمی از اسرائیل هم کاندید بود...
چرا از این جنبه نگاه نمیکنی که قدرت نمایی یک ایرانی جهان رو مجبور کرد سر تعظیم فرود بیارن ...
جایی که همه بزرگان بودند ، ایران برنده جایزه شد...
به نظرم باید مدال افتخار بدن به آقای فرهادی ...
شما هم بهتره بجای حسادت کردن مثل بقیه تبریک بگین ... یا نه! شما اینقدر متکبر هستید که ... فقط خودتی و خودت !!1 هان !!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
22
6
جناب سلحشور آیا شما فکر نمی کنید دریافت اسکار از سوی آقای فرهادی نیز میتواند مشت محمکی بر دهان استکبار باشد و ایشان با بردن این جایزه جایگاه فرهنگی هنری ایران را در دنیا بهبود بخشید؟
elena(nina)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
69
من نمي خوام حمايتم رو از كس خاصي اعلام كنم، اما اگر كمي دقت كنيد، فيلم هايي در جشنواره هاي آمريكايي و اروپايي از كشور ما مقام ميارن كه بد بختي و فلاكت ما رو به نمايش ميزاره و ايران رو كشوري نشون مي ده كه خيلي عقب افتاده و ناچيزه و مردمش مردمي بي فرهنگ و ظالم هستن. درسته كه در اين فيلم از دين و فرهنگ ما هم ياد شده ولي با نشون دادن بدبختي هاي ما تمام خوبي هاي ما بر مي پوشونن و خودشون رو كشور هاي متمدني مي دونن كه هيچ ايرادي ندارن. خيلي فيلم هاي بهتري توي كشور ما ساخته شده كه جايزه اسكار حقش بوده اما هيچ اسمي از بزرگي آن به ميان آورده نشده. نمي گم كه اين جايزه ارزش نداره، اما نه با قيمت تحقير ما ايرانيان...
امین شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
102
سلام به ایرانیان عزیز
ای کاش سینمای ایران همه فیلماش در مورد زندگی نامه و معصومیت امامان بود
همه مردم سریالها رو دنبال میکنند تا ببینند اخرش به کجا میرسه
اما خبر ندارند امام زمان الان کجاست
چند سالشه و هیچ دوستی نداره
اگر یه چک به ما بدهند که ببریم بانک و اونو در راه گم کنیم از شدت ترس نمیدونیم چکار کنیم
ای کاش امام زمان رو به اندازه یه چک قبول داشتیمم
خاک بر سر ما
مثلا صاحب این مملکت امام زمان هست
اما صبح که میشه تا شب با گناه کردن اشک اقا رو در میاریم
ارادت مند شما امین از شیراز
باشماق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
10
113
چیز خاصی من تو فیلم جدایی سمین از نادر ندیدم یک داستان معمولی و پیش پا افتاده بود به نظر من فیلم های رنگ خدا و آواز گنجشگها خیلی سر تر هستند
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
164
106
سلحشور چهره منفور
سلحشور تو ایرانی نیستی که با همه در جنگی
ghazal
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
35
132
مااز چی باید خوشحال باشیم؟؟ از سیاه نمایی کشورمون تو کل دنیا و تقدیر از این کار؟ این خیلی مسخرس که واسه زیر سوال رفتن خودمون کف و سوت بزنیم...
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
125
52
ای سلحشور ای کسی که دادگاه هم به فیلمنامه دزدید رای داد چرا نمیتونی به کسی برسی میخای بزنی پاشو بشکونی خجالت بکش واست متاسفم
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
36
117
آقای فرهادی جون هر کی دوست داری یه فیلم با نصف این سیاه نمایی درباره جامعه آمریکا بساز ببینیم اصلا بهت نگاه می کنن؟اون موقع معلوم میشه عدالت در اسکار وجود نداره
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اقا مجيد يكهو بگو فرهادي برو خودتو بكش ديگه! ;)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
2
تبریک یک فراماسونری اگه براتون افتخاره من واستون متاسفم .اگه چیزی از سینما نمیدونید اظهار نظر نکنید. بیشتر تامل کنید بچه ها .کسی افراطی حرف نمیزنه اما اسکار به این فیلم ایران فروشی و اسلام فروشی میخواد شمارو حقیر کنه. اگه اسکار به ایرانیها جزء برنامشونه چرا به فیلم های زیبای دیگه از ایران داده نشد؟
یونس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
3
2
عشق منی سلحشور
اگه یه کارگردان آمریکایی فیلمی میساخت که همه مردم آمریکا بجز یه زن دروغگواند و اون زن هم اول فیلم میگفت که نمیخواد بچشو تو آمریکا بزرگ کنه و میخواد اون رو ببره یه کشور اسلامی تا درست تربیت بشه مطمئن باش ما بهش جایزه میدادیم
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
4
جایزه این فیلم کاملا سیاسی بود اینو ننجونیه بابایی هم میدونه پس خودتون را خسته نکنید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
3
در زمانی که آمریکا درصدد دروغگو جلوه دادن ایرانی در مسائل هسته ای مباشد بله به کسی از خودمان که این را از جیب خودمان هزینه میکند اسکار میدهد برای خودم وفرزندان این مملکت نگرانم که امثال این آقا (فرهادی ) خانم (حاتمی) الگوی ایران در جهان هستند و ای کاش مسئولین به عقب نگاهی کنند و هشدار رهبر عزیز را در مورد شبیخون فرهنگی جدی تر میگرفتند
صمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
109
95
سلحشور،اصغراسکارگرفته زورت میاد بهش تبریک بگی ؟
پاسخ ها
سهیلا(اصلیه)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
وطن فروشی تبریک گفتن داره؟
فندق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
109
27
بت شکنی سلحشور سلحشور سلحشور
من نمی دونم کی به تو گفته سینما گر
گنبد سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
4
20
جناب سلحشور از آقای فرهادی دفاع نمیکنم اگه شما اسلام و ارزش واست مهم بود زنای فیلم یوزارسیفت رو اینمه بزک نمیکردی.
مسلمان ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
6
4
مرحبا اقای سلحشور
به خدا که این چند روز داشتم از سکوت افراد مدعی در مقابل این خیانت میمردم
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
9
39
واقعا واسه سلحشور و کسایی که اونو تایید میکنن متاسفم. شما هیچی از فرهنگ و هنر نمیدونید.
زنده باد ایران. زنده باد ایرانی. زنده باد اصغر فرهادی
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
و خدا كند تا آخر عمرمان ندانيم!.
سهیلا(اصلیه)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
اخوی خودت متوجه شدی چی گفتی ؟
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آقا مرتضی عزیز سرکار خانم سهیلا
ضمن سلام و ارادت باید عرض کنم شما خودتان را نگران نکنید

آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
1
سلام
در جواب آقای سلحشور باید بگم که میشه ایشون بفرمایند که کجای فیلم آقای فرهادی دروغ یا ضد ارزش بود یا کجاش سیاه نمایی از اوضاء کشور بود.مگه جناب عال از مریخ تشریف آوردین که این مسایل رو نمی بینید.پس بهتره که یک سری به دادگاههای خانواده بزنید یا زیاد دور نریم همین اطرافمون زیاد هستند کسایی که با این دست از مشکلات درگیرند.یعنی در ایران کسی دروغ نمی گه،طلاق نمی گیره،فحش نمی ده یا از روی عمد یا غیر عمدآدم نمی کشه.شمارو به خدا بس کنید.به خدا که مشکلات این مملکت اینها نیست.
سیمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
3
مگه جهانی شدن بده؟ تورو خدا یکم باز فکر کنید. واسه غربیا که کاری نداره ایرانیارو آدمای وحشی و جنگ طلب جلوه بدن. چرافکر میکنید اگه یه فیلم ایرانی جایزه اسکار برده قصدوغرضی درکار بوده؟ من که به فرهادی تبریک میگم.لااقل 4 نفر میفهمن ایرانی هم رو کره زمین وجود داره.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
10
1
پس با این حساب زنده باد بی تعهدی ! زنده باد ایران فروشی !
زنده باد بی غیرتی !
زنده باد به دست اوردن دل دشمن ملت!
این حرف های دل کسانیه که با حرف اقای سلحشور به این شدت مخالفن و خودشون رو متمدن میدونن اما توهین میکنن!!!
فاطیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
2
21
خجالت اونایی بکشن که چشم ندارن موفقیت دیگران وببینن
بهرنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
30
23
این آقا برای اولین بار از جنجالی ترین جشنواره ی دنیا برای ایران ما جایزه ای گرفته و آورده چرا باید دشمنی ورزید؟ به نظرتون باید جایزه رو نمی گفت؟ وودی آلا کارگردان بزرگ و معترض امریکایی هیچ وقت به مراسم اسکار نیومده و جایزه ای رو هم که بهش دادن نگرفته. چی شد؟ کاپ افتخار بهش دادن؟ باز اسکار کارش رو کاندید می کنه. چرا انقدر حسادت و ایجاد نفرت. آرزوی مراحل بهتر رو کنیم.
سربازصفر وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
38
103
امام خمینی (ره) می گفتند که وقتی خارجی ها از شما تعریف می کنند به خودتان شک کنید. مقام معظم رهبری هم در ادامه راه امام تاکید کردند که جوایزی که جشنواره های خارجی می دهند ارزشی ندارند. آفرین بر سلحشور
یه دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
88
132
اقای سلحشور واقعا یکی از بهترین های سینمای ایران است
به خاطر شجاعتشون بهشون تبریک میگم
موریانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
30
66
درود بر اصغر فرهادی! درود بر هنر و هنرمند. بسیار مایه ی مسرت و مباهات است که بالاخره اهلی از اهالی هنر پیدا شد و نام ایران را به جز خوف و و حشت و تهدید در عرصه ی دیگری نیز سرافراز کرد. اصغر جان دست مریضاد. ما همه در برابر هنر و فرهنگ تو سر تعظیم فرو می آوریم و بدان آنکه در برابر تو سر تعظیم فرو نیاورد، در برابر هنـــــر گردنگشی کرده است!
بینام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
20
اگه معنی شجاعت اینهههههههه...... خدایا میخوام ترسو بمانم و ترسو بمیرم!!!!!!!!!!!!!!!!
زاهدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
30
1
یک آدم درست و با ایمان واقعی در سینما و تلویزیون است ، آن هم سلحشور است .حتی بهتر و برتر از مسئولینی که به این فیلم جایزه جشنواره فیلم فجر رو دادند و آن رو به اسکار فرستادند.
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
11
داودرشيدي که کارگردان ارزشي کشورمان رافلاني خطاب ميکنند خودشان درحداين کلمه نيزنمي باشند باآن سابقه درخشانشان درسينماي قبل ازانقلاب .اينکه ايشان رانمي شناسيدنشان دهنده بي سعادتي شماست نه آقاي سلحشورکه فيلم وسريالهايش درخيلي ازکشورها پخش ميشود.اين اسکارشايد براي اصغرآقا باارزش باشد ولي براي دردکشيده هاي اين نظام وآنهايي که سرزيربرف نکرده اند پشيزي ارزش ندارد.بلکه خون دل خوردن است.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
1
وای خدای من سینما و بازیگرای ما دارن به کجا کشیده میشن؟؟؟
محسن مخملباف بعد گلشیفته فراهانی ، مینا لا کانی ،اصغر فرهادی ،لیلا حاتمی این ها دارن به کجا میرن .
بنده خدا اقای سلحشور چقدر او را در مورد اولین حرف هایی که درباره بازیگران و سینما بود او را محکوم کردنند ولی العان داره تمام حرف های اقای سلحشور تحقق پیدا می کنه.
مسعود کیانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
43
سلام
جای تاسفه، فقط نظراتی که مناسب طبع خودتونه منتشر میشن.
مدیر پایگاه چون تقریبا تمامی نظراتی که بر علیه جناب سلحشور بوده است بر پایه یک دروغ و یا با فحاشی همراه بوده است و در شان سایت نیست این نظرات سخیف تایید شود
آیا کسی نیست بجای فحاشی با نظرات منطقی ادعای ایشان را که تقریبا برای متدینین اثبات شده و موجب درد و رنج برای آنهاست را نقد کند؟
حم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
1
اینهمه نظر!
حیف که همه رو نتونستم بخونم!
کاربرای ما یا بیکارند و علاف و یا اینکه بسیار پر کارند و با حوصله
در مجموع این نهضت نظرپردازی قابل تحسینه
همگی موفق باشید و کماکان ادامه بدهید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
1
2
زنده باد من مرده باد مخالف من.
این چه رسمیه تازگیا مد شده? تحمل طرز فکری غیر از خودمونو نداریم....
تا یه کسی کاری میکنه یا چیزی میگه که با طرز تفکر ما تفاوت داره میخوایم سر به تنش نباشه....
کمی تحمل مخالف رو تمرین کنیم.و ببینیم چی میگه اینطوری یه جامعه پیشرفت میکنه
سخنان آقای سلحشور محترمه سعی کنیم فضایی درست کنیم که هر کس آزادانه حرفشو بزنه و برای حرفش احترام قائل بشیم نه اینکه بهش حمله کنیم. شما هم حرف خودتونو بزنید تا به حرفتون گوش بدن
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
13
4
ما ايراني ها اين اسكار رو نميخواهيم..
اسكار به چه قيمتي؟؟؟؟؟؟؟
ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
5
29
اگه ما ایرانی ها یاد میگرفتیم تو همه چیز سیاست رو قاتی نکنیم خیلی شاد تر و سر زنده تر از الان بودیم. ما سر هر موضوعی دست به قول دوستان "دشمن" رو دخیل می دونیم.حتی برای شادی هامون.
آقایون، این غبار کثیف سیاست رو بردارید از زندگی مردم با تمدن ایران.
این دشمنان از حساسیت شما سواستفاده می کنند و می تازند.
بابائی مغانلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
24
4
آقای سلحشورجگرتوبخورم ، حرف دل خیلی ازآدمهازدی . وماهم می گوئیم (مرگ بروطن فروشان )
lمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
41
31
درود بر انسانهای روشن فکری همچون سلحشور دروووووووووووووووووووود.
نماینده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
3
0
خداوند هر کس را بخواهد بالا میبرد و هر کس را بخواهد به زیر می کشد همانا خواست خداوند بر قلب انسانها مستولی می شود جایی برای تردید نیست جایی که خداوند در سکوت بر قلب ما نازل می شود با خود راست باشیم خداوند را در حقیقت وقلب خویش بیابید در تفاوت ها و عنادها و....
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
5
3
آقاي سلحشور گر تو بهتر ميزني بستان بزن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
6
6
درود بر سلحشور زنده باد سلحشور
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
1
شعر در وصف اصغر فرهادی و اسکار:
www.rayanama.mihanblog.com
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
2
استاد سلحشور عزیز یادمه بزرگای دین قبلنا می گفتن توی آخرالزمان وقتی امام زمان ظهور کنه همه مردم می گن این مرد دین جدیدی با خودش آورده، استاد دلسوخته راه دین باید بگم که این عده قلیل بی هنر های در ظاهر هنرمند فریب ظواهر پوچ غرب رو خوردن و باید هم دلشونو به این جایزه های غربی ها خوش کنن، چونکه دیگه چیزی براشون باقی نمونده، قابل توجه هنرمند دیروز و بی هنر امروز جناب ر....
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
1
156
کشتینمون بابا چی کار سلحشور و فرهادی دارین خودتون برین کلاه خودتون رو بکنین قاضی یه نگاه به اطرافت بنداز امریکا از همه طرف محاصرت کرده تحریمت کرده دانشمنداتو میکشه تو منطقه ای و تو دوره ای که اب خوردنش هم سیاسیه واقعا باور میکنی فیلمش سیاسی نباشه؟؟؟ والا از جوون ایرانی بعیده اینقده ساده باشه ماشنیدیم هرچی که ژاپنی ها و چینی های سخت کوشن ایرانیا 10برابرش زیرک و باهوشن.این دیگه خیلی ضایس که این چیزا رو ببینی و بازم ...اقا اصلا چرا به اون دانشمنده ویزا ندادن بره جایزشو بگیره اگه سیاسی نیست؟؟؟؟بیاین خودمون رو به خریت نزنیم و یه بارم که شده به خاطر ایران عزیز واقعیت رو ببینیم لازم نیست این قده به بقیه توهین بکنیم میگین تقصیر جمهوری اسلامیه باشه پس چرا زمان شاه ما این قده مطرح نبودیم الان زمان جمهوری اسلامی جوونای ما کاری کردن که شدیم الگوی کشورها الگوی ادم ها نصف بیشتر دلیل های قیام های خاورمیانه ما هستیم چرا؟چون دیدن که ما گفتیم امریکا میزنیم تو دهنت و تو هیچ غلطی نمی تونی بکنی و زدیم و هیچ غلطی هم نکرد برادرم خواهرم واقع بین باشین
پاسخ ها
سربازصفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
آفرین بر بصیرت خواهرم فاطمه
امیدوارم خانم فاطمه(س) شفیع شما در دنیا و آخرت باشد.
شهدا میدانستند که اگر کار حسینی(ع) بکنند.
هستند شیر زنانی که کار زینبی (س)بکنند. والسلام
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
درود بر فاطمه عزیز.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
16
اگر از خود جایزه بگذریم حرکات عوامل فیلم مثل دست دادن فرهادی با آنجلیاجولی ونیز در آغوش گرفتن لیلاحاتمی از سوی تهیه کننده ی فرانسوی واقعاًً شرم آور بود.
علیرضا pb
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
2
من این جایزه را اینگونه میبینم که جشواره اسکار که نگاهی جهانی به ان است هدف سیاسی کاری دقیقی در مورد یک فیلم ایرانی داشته که ملتهای دنیا ببینید ما با ایرانی مشکلی نداریم و به ان جایزه هم میدهیم بلکه مشکل ما با نظام حاکم ایران است و برای این طرح این موضوع چه فیلمی بهتر از جدایی نادر از سیمین که در چند جشواره دیگر نیز موقیت داشته. یادمان نرود دستهای حامی هالیوود و جشنوارههایی از این قبیل حدود سی سال است بر وحشی جلوه دادن این مردم با تمدن و فرهنگ اسرار دارند
بچه شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
694
ما تمام سرمایه یعنی پدرانمان را دادیم که سرمایه اصلی یعنی اسلام و ایران و مردم و غیرت مان حفظ شود حال کسانی اسکار اصغر فرهادی را موفقیت میدانند مقایسه کنند
اسلام را که اصلا تو فیلم ندیدیم !!
ایران راهم ویران دیدیم!!
مردم را هم بی تعهد و بی مهر!!
غیرت را هم نه در فیلم و نه در مراسم اسکار (دختر فرهادی در شمایل یک مسلمان واقعی، دست دادن به جولی ، لیلا خانم هم در آغوش گرم کارگردانان )
دیگه چی کسب کردییییییییییییییییییم به جز اسکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
3
1
بولتن عزیز یعنی شما می گی حرفهایی که علیه فرهادی زده شد خالی از فحاشی و بی احترامی بود؟ یه کم دموکرات باش همش نظرات موافق سلحشور رو که از حسادت نمی دونه چیکار کنه تایید نکن
مدیر پایگاه زهرا خانم همین نظرتان را نگاه کنید بجای اینکه جواب منطقی به آقای سلحشور بدهید فقط می گویید حسودی کرده است آخه خواهر من آقای سلحشور سالهاست با ابتذال در سینمای ما مخالفت کرده است وع فیلم سازی ایشان کاملا مشخص است سینمای ما هم که وضعیتش کاملا مشخصه حالا این مطلب چه ربطی به حسادت دارد ؟!
در همین آمریکا و کشورهای اروپایی ایرانیان مسلمانی زندگی می کنند که هرگز تن به ذلت و خواری و دست دادن به زن نامحرم و بوسیدن مرد نامحرم و .... نمی دهند و هرگز دست ندادن و بوسه به نامحرم ندادن را دور از ادب و نزاکت نمی دانند آنها اعتقاد دارند هرکس برای خودش و اعتقادات خودش حریمی قائل است اما هنرمندان ما بعد از استفاده کردن از فضایی که ملت در اختیارشان می گذارند بعد از معروفیت با حضور در یک جشنواره یا ... در خارج از کشور به راحتی خود را وا می دهند یا حجاب از سر می گیرند و یا با رفتارهای دور از شان به شعور ملتشان توهین می کنند نمونه های آنها به وفور در اینترنت با یک سرچ ساده دیده می شود کافیست عکس هرکدام از این هنرمندان را سرچ کنید انگار اینترنت سالن مد است
دختر ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
6
12
بولتون تو با فیلم مشکل داری یا با کارگردان و بازیگراش؟رفتار غیر اخلاقی اونا رو هیچ کس تایید نمیکنه.اما این دلیل نمیشه فیلم به این خوبی رو زیر سوال ببریم به صرف اینکه دشمن ما بهش جایزه داده.لطفا تصور کنید جدایی این جوایز رو نگرفته بعد نقدش کنید.
پاسخ ها
مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
من با اثر هنریش کاری ندارم و قبول دارم بازیگراش خیلی طبیعی و خوب بازی کردن اما قبول کنید محتوایی این فیلم ادمهای مذهبی رو بدبخت نشون داده برای همین باب میل خارجی ها شده و اینقدر سر و صدا راه انداختن.ما رو تحریم نکنن نمی خواد به ما اسکار بدن.
zahra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
2
اگه آمریکا تا حالا می خواست از این بذل و بخششها کنه که آمریکا نمی شد، هیچ وقت حرف اول رو نمی زد ! بابا جون جنگ نرم یه خرده فکر کنیم آخه جالب نیست ازبین 2تا فیلم اروپایی و 1 فیلم آمریکای و از همه جالبتر یه فیلم اسرائیلی فیلم فرهادی اسکار رو ببره !!!!!!!!!!نخیر این آمریکایی ها از فیلم ما خوششون نیومد فقط میخوان بگن که ما هیچ تفاوتی قائل نمیشیم ،یه ایرانی با اسرائیلی هیچ فرقی نمیکنه ولی باز یه ذره فکر کنیم همین خود خاکبرسرشونن که هر دفعه یه بیانیه صادر میکنن!آخه من نمی دونم خودشون تو خودشون درگیرن دم به ساعت بیانیه صادر می کنن اون وقت می یان اسکار می دن .آخه پیشرفت بدرد مون می خوره یا اسکار به جهنم که اونا فکر میکن ما فرهنگ نداریم اصلا" کین که بهخوان در مورد ما نظر بدن ! اگه خیلی مهربونن ادعاشون میشه حداقل سالی یه بار ما رو تحریم کن نه اینکه هر دفعه از خواب پا میشن حالشون بده جلسه میزارن بیانیه صادر میکنن ،خر که نیستیم ما رو چی فرض کردن با دادن یه اسکار ما رو فرهنگمون رو ببرن بالا ،ما فرهنگمون قابله مقایسه با یک اسکار چرت نیست !
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
2
بشینید و سر فرهادی و سلحشور دعواکنید امور سینمایی و ارشاد هم برای هیچکدامتان تره خورد نکند. سلحشور خیلی وقت است به همه فحش میدهد و بدتر از آنها را میشنود که چی؟ فقط چند تا منقی و مثبت و چندتا زنده باد و مرده باد نتیجه گیریست؟ سینمای هالیوودی و تحت الامر صهیونیست (به قول ایشان) چه تغییری کرده؟ چند نفر از چند نفر مردم ایران از آن رویگردان شده اند؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
دعواي ما بر سر سلحشور و فرهادي نيست. دعواي ما بر سر حق و باطل است. اگر وزارت ارشاد و امور سينمايي آن عرضه ندارند يا منافعي دارند كه ايجاب مي‌كند عرضه نداشته باشند، اين امر نافي وظيفه ما نيست.

دين ما به ما آموخته است كه تولي و تبرّي داشته باشيم. اگر توانستيم عمل كنيم، عمل مي‌كنيم؛ نتوانستيم، به زبان مي‌گوييم؛ زبانمان را بريدند، در قلبمان از فرهادي‌ها برائت جسته و بر سلحشورها درود مي‌فرستيم.

شايد براي شما اين بي‌معني باشدع شايد برايتان نتيجه مهم باشد؛ و شايد برايتان رسيدن به هدف، وسيله را توجيه نمايد، نمي‌دانم!

ولي بدانيد كه ما به دنبال عمل به تكليفيم و نه حصول نتيجه. حتي اگر شده به اندازه يك منفي يا مثبت دادن به وظيفه خود عمل كنيم، مي‌كنيم و از شماطت شماطّان باكي نداريم.

زنده باد و مرده باد جزو دين ما است. همين كه برخي مي‌كوشند با فلسفه‌بافي و مغلطه، همين زنده باد و مرده باد را از دينمان بگيرند و ما را به موجودات بي‌تفاوت و باري به هرجهت تبديل نمايند، يعني راهمان درست است و با صداي بلندتري بايد زنده باد و مرده باد بگوييم.

مي‌فرماييد سينماي هاليوود چه تغييري كرده است؟! عجب! مگر قرار است تغيير كند؟ مگر شيطان تغيير مي‌كند؟ اينكه شما نماز مي‌خوانيد، روزه مي‌گيريد، حجابتان را رعايت مي‌كنيد و انشاالله در حد خودتان به دستورات خدا عمل مي‌كنيد براي اين است كه شيطان را تغيير دهيد؟

تا شيطان هست، هاليوود هم خواهد بود و تغيير نخواهد كرد. ما هم قصد تغيير هاليوود را نداريم.

همين كه يك انسان عاقل را به فكر واداريم كه در ماهيت هاليوود بي‌انديشد برايمان كافي است. دنبال كميت نيستيم كه دايما چرتكه بي‌اندازيم چند نفر از چند نفر از هاليوود بريدند.

همينكه برخي تخم ياس مي‌پاشند كه عدم موفقيت را به ما القا كنند تا از اين كارمان دست برداريم، يعني راهمان درست است. نتيجه هرچه باد، باد. مهم نيست!

ضمنا! جناب سلحشور فراوان فحش شنيدند، ولي هيچگاه فحش ندادند. اين كه به دزد بگويي دزد، به فاحشه بگويي فاحشه و به مفسد بگويي مفسد، اسم او را صدا زده‌اي، نه اينكه به او فحش داده باشي؛ هرچند كه بي‌شك دزد خواهد گفت دزد خودتي، فاحشه خواهد گفت فاحشه خودي و مفسد نيز خواهد گفت مفسد خودتي.

اينكه آنها از اسمشان ناراضي‌اند و با شنيدن آن به فحاشي مي‌پردازند، تقصي بر جناب سلحشور نيست؛ بلكه نشانه‌ي حسن او است.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
3
34
من فقط یه نکته در مورد اصغر فرهادی و فیلمش بگم. ایشان در جشن اسکار گفت که مردمش دارای فرهنگ غنی هستند، ولی متاسفانه فیلمش دقیقاً عکس این قضیه رو نشون می داد.
پاسخ ها
سربازصفر وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
محمد جان ،منظورش ما مردم نبودیم که ،منظورش از ما بهترون تو ایران بوده.
اونهایی که از نظر تجملات و چیسم ،فیسم هاشون وطرز پوشش و72 قلم ، مدل آرایش ورنگ موها مدل دار و لاک ناخن و مژه مصنوعی وسرخاب وسفیداب و سگهای جور واجور، هر روز و هر لحظه و قصل به فصل،هزاران بار مدل هاشون تغیر میکنه، مثل عروسک فرنگی های پشت ویترین مدل به مدل خودشونو برای عموم به نمایش میگدارند وسعی میکنند ،شبیه امریکائیها و اروپائیها و اربابهای فرهادی وامثال... نشون بدن ،بوده
مگه نه اینکه از نظر طرفدارای فرهادی و مدافعین لیلا حاتمی و خود شیفته این کار ها نوعی فرهنگه و مشروب نخوردن و بوس ندادن وبوس نکردن بی ادبی محسوب میشه .
پس بنا بر این فرهادی منظورش مردم مسلمان ومردان غیرتمند و زنان نجیب مطلقا نبوده بلکه منظورش تیپ خاص مورد نظر آنان و مورد نظر خودش بوده.والسلام
لعنت بر این وطن فروش بی صفت و فرهنگ کثیف غربی مورد نظرش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
1
1
درود بر سلحشور عزيز
adam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
2
1
زنده باد سلحشور من فرهادی رو از نزدیک میشناسم از بد دهنیاش بگم براتون؟از فحشاش سر صحنه بگم براتون؟جناب سلحشور فکر میکنم مردتر از تو وجود نداره قربون دهنت گل گفتی!!!!
یه ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
2
1
من بانظریکی موافقم که گفت:مافهمیدیم که اسکارهم ارزشی ندارد.ظاهراهرچی فیلم راجع به بدبختی وبدی ایران برای خارجی هاجالب وخوبه و
بایدبهش اسکاربدن.دیگه اینویه بچه2ساله هم فهمیده.
آقای سلحشورممنون که حداقل شماازطرف ماحرف دلمونو زدید.
khoram
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
2
0
zibatae inke honarmand haye ma vaghti rajebe be honarmande ham vatan nazar mide ensaf ra raayat kone
مدیر پایگاه انصاف خوبه اما باید از طرف کسی هم که به عنوان نماینده یک کشور انقلابی و اسلامی در چنین جشنواره هایی شرکت می کند هم باید رعایت بشود که متاسفانه نشد!
ساره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
2
3
یکی نیست به فرهادی بگه ،از کی تا حالا جایزه گرفتن از دست یک فاحشه افتخار محسوب می شه!!!!
درود بر سلحشور.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
1
1
دوستان عزیزی که ادعا می کنند که حق با آقای سلحشوره یا نمی دونن غرور ملی چیه یا نمیدونن فیلم چیه و یا در کل دوست دارن خودشونو به اون راه بزنن. این فیلم یه دیالوگ داره که کار هزار تا اخراجیها و امثالهم رو انجام میدهو اون اینه " او نمیفهمه من پسرشم من که می فهمم اون پدرمه " عزیزان من این درد وطن من و توه نه مشکل های سیاسی .مشکل ایران اسرائیل و امریکا نیست مشکل من و تو هستیم. مشکل منیت ماست و نه چیز دیگه
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
2
0
جناب نا شناس! شاید شما از اینکه یک احمق ازتون تعریف کنه خوشحال بشید؟اما ما هنوز به ذرجه ای نرسیدیم که از جایزه ای که مدونا به یک هموطن ما میده احساس غرور کنیم . ما احساس خجالت می کنیم....خجالت. در ضمن من خودم فیلمنامه می نویسم و از کم و کیف دیالوگ ها آگاهم... این فیلم ربطی به اسرايیل نداشت.توی این فیلم قضاوت اسلامی زیر سوال رفت و این خیلی بزرگه،چشماتونو باز کنید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
2
0
این فیلم واقعا خوب ساخته شده بود
ولی فکر نمی کنین تصویرهای بهتری از ایران می شه ارائه کرد بابا ما خیلی حسابی تر از این حرفاییم ما قبل از مسلمون کوروشو داریم همون کسی که با اسم ذوالقرنین در قرآن اومده بعد از مسلمونی هم شاه عباس و فرهنگ بی نظیر زمان او وبعدم که شهیدامون من توهین نمی کنم ولی ما باید با تصویرهایی خیلی بهتر از این نشون داده بشیم
mahtab
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
0
2
فضای فیلم چهره میهن عزیزمان ایران رو خیلی بد نشون داده بود، من خودم رو جای شخصی که ایران رو ندیده گذاشتم و از دید اون فیلم رو دیدم که بسیار مایوس کننده بود. فیلم برای خودمون که تو ایران زندگی می کنیم خوبه چون کاملا به فرهنگ و آداب فضای کشورمون آگاهی داریم. و میدونیم که این فضای ارائه شده در فیلم مربوط به قشر خاصیه و همه ایران یا حتی تهران اینطوری نیست. فضای فیلم مطابق با خواسته های دشمنانمون بود ولی نکته خیلی خوبی که در فیلم وجود داشت قسمت آخر فیلم بود که نشون داد به هیچ قیمتی یک مسلمون اعتقاداتشو از دست نمیده.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
1
2
درود به غیرت اسلامی سلحشور واقعاً ای کاش ما ده تا سلحشور داخل سینما داشتیم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین