کد خبر: ۷۳۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
یک مرد اردنی تنها ده دقیقه پس از تزریق دوز دوم واکسن کرونا، جان خود را از دست داد.
مرگ شهروند اردنی ده دقیقه پس از تزریق واکسن آسترازنکا

به گزارش بولتن نیوز، یک مرد اردنی تنها ده دقیقه پس از تزریق دوز دوم واکسن کرونا، جان خود را از دست داد.

«فراس الهواری» وزیر بهداشت اردن در گفتگو با خبرگزاری «پترا» اردن اعلام کرد در خصوص علت مرگ یک مرد شصت ساله که پس از تزریق دوز دوم واکسن آسترازنکا در مرکز تزریق واکسن در دانشگاه اردن جان خود را از دست داد، تحقیق و بررسی به عمل خواهد آمد.

فراس الهواری گفت: فرد درگذشته از بیماری‌های مزمنی رنج می‌برد و دوز نخست همین واکسن را که دریافت کرده بود، بدن وی عوارض چندانی از خود نشان نداده بود؛ همچنانکه عوارض واکسن آسترازنکا از جمله لختگی خون عموما پس از تزریق واکسن ظاهر نمی‌شود و دست کم بعد از ۵ روز آشکار می‌شود.

وزارت بهداشت اردن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد این مرگ ۱۰ دقیقه پس از دریافت دوز دوم واکسن ضد کرونای استرازنکا رخ داد؛ اما نمی‌توان عاین مسأله را به شکل مستقیم علت مرگ دانست.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد فرد درگذشته دوز نخست واکسن را در تاریخ ۴ اوریل دریافت کرده بود و زمان دوز دوم امروز و پس از گذشت ۱۲ هفته از تزریق دوز نخست بود که پس از ده دقیقه از تزریق آن، وی درگذشت.

برچسب ها: تزریق ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
تلگرام
اینستا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین