کد خبر: ۷۲۴۹۶۶
تاریخ انتشار:

مشروب الکلی دست‌ساز ۱۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی یک هفته گذشته ۱۹نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مشروب الکلی دست ساز به بیمارستان مراجعه کردند.
مشروب الکلی دست‌ساز ۱۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

به گزارش بولتن نیوز، دکتر فاطمه نوروزیان روز پنجشنبه افزود: این افراد با علائم سرگیجه، تهوع و تاری دید در بیمارستان های بندرعباس، قشم و پارسیان پذیرش شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد یک نفر به دلیل شدت عوارض جان خود را از دست داد و هم اکنون ۲مرد ۴۱و ۴۳ساله در آی سی یو بستری هستند.

رییس روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: ۱۶نفر نیز پس از اقدامات درمانی با حال مناسب از بیمارستان ترخیص شدند.

به گفته این مسئول مسموم شدگان بین ۱۶تا ۶۰سال سن داشتند و یک نفر از آنان زن بود.

برای مشاهده مطالب اجتماعی ما را در کانال بولتن اجتماعی دنبال کنیدbultansocial@

منبع: تابناک
برچسب ها: مشروب ، بیمارستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین