کد خبر: ۷۱۳۸۸۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
فلیک:

می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری وردربرمن را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در دو فاز هجومی و دفاعی مقابل وردربرمن تمجید کرد.
می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری وردربرمن را شکست دهیم

به گزارش بولتن نیوز، هانسی فلیک که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان با نتیجه 3 بر یک میزبان خود وردربرمن را شکست دادند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند، پس از این دیدار گفت: این یک پیروزی عادی بود، ما کاملاً شایسته این برد بودیم و حتی می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری به برتری برسیم.

سرمربی بایرن مونیخ تصریح کرد: ما کارهایی که مدنظرمان بود را در جریان بازی انجام دادیم، جای‌گیری خوبی در زمین داشتیم و وردربرمن را تحت‌فشار قرار دادیم. خیلی خوشحالم که از روی یک ضربه کرنر به گل رسیدیم، این نشان می‌دهد که تونی تاپالوویچ و میروسلاو کلوزه چیزهایی به تیم اضافه کرده‌اند. بار دیگر به آنها بابت کارهایی که کرده‌اند، تبریک می‌گویم.

وی در ادامه اظهار داشت: بابت گلی که دریافت کردیم، ناراحتم اما چهار مدافع ما و کل تیم در کارهای دفاعی عالی کار کردند. ما به ندرت به وردربرمن فرصت دادیم. بابت نتیجه‌ای که کسب کردیم، خیلی راضی هستم و به تیم تبریک می‌گویم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: آلمان ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین