کد خبر: ۷۰۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
روزنامه تلگراف چاپ لندن روز پنج شنبه در گزارشی مدعی شد که در سال میلادی گذشته کشور انگلیس سه جاسوس چین را که در این کشور ...

به گزارش بولتن نیوز، روزنامه تلگراف چاپ لندن روز پنج شنبه در گزارشی مدعی شد که در سال میلادی گذشته کشور انگلیس سه جاسوس چین را که در این کشور با روادید روزنامه نگاری حضور داشتند، از خاک خود اخراج کرده است.

این گزارش- که خبرگزاری رویترز به طور مستقل آن را تأیید نکرده است- به نقل از یک منبع آگاه در دولت انگلیس مدعی است که سه مأمور اطلاعاتی وزارت امنیت کشوری چین وانمود می‌کردند که برای سه خبرگزاری مختلف چین فعالیت می‌کنند.

این گزارش با استناد به سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس مدعی شد که «هویت واقعی این سه مأمور توسط سرویس جاسوسی انگلیس (MI5) شناسایی شد و پس از آن این سه نفر از خاک انگلیس اخراج شدند.

گفتنی است که روز پنج شنبه، سازمان تنظیم کننده مقررات رسانه‌ای در انگلیس نیز پس از ادعای اینکه حزب کمونیست چین مدیریت یک شبکه تلویزیون چینی را برعهده دارد، مجوز فعالیت این شبکه در کشور انگلیس را لغو کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: چین ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین