کد خبر: ۷۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار:

دربی۹۴ سر ساعت برگزار می‌شود

پس از اعلام وزارت بهداشت برای تعویق مسابقه شهرآورد پایتخت به دلیل ناسالم بودن آب و هوای تهران، هادی نصیری، دبیر کمیسیون ورزش...
دربی۹۴ سر ساعت برگزار می‌شود

به گزارش بولتن نیوز، پس از اعلام وزارت بهداشت برای تعویق مسابقه شهرآورد پایتخت به دلیل ناسالم بودن آب و هوای تهران، هنوز این درخواست مورد تایید و بررسی قرار نگرفته است.

هادی نصیری، دبیر کمیسیون ورزش شورای تامین استان تهران در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: تا به این لحظه که بنده با شما صحبت می‌کنم هیچ درخواستی مبنی بر لغو بازی از هیچ نهادی به ما اعلام نشده است و این دیدار طبق برنامه قبلی انجام می‌شود.

طبق جلسه هماهنگی امروز، این مسابقه از ساعت ۱۶:۳۵ فردا برپا می‌شود.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: انتخاب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین