کد خبر: ۶۹۳۰۷۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
در شرایطی که پس از حواشی و ماجراهای فصل ششم «پایتخت»، بسیاری ساخته شدن فصل هفتم این سریال را حداقل در کوتاه‌مدت منتفی می‌دانستند...

به گزارش بولتن نیوز، در شرایطی که پس از حواشی و ماجراهای فصل ششم «پایتخت»، بسیاری ساخته شدن فصل هفتم این سریال را حداقل در کوتاه‌مدت منتفی می‌دانستند، طبق اخبار رسیده، صداوسیما این روزها علاقه خود را به ساخت فصل هفتم این سریال نشان داده و در هفته‌های اخیر به‌طور جدی با سازندگان این سریال پای میز مذاکره نشسته است. مذاکراتی که احتمال تولید زودهنگام فصل هفتم این سریال را بالا برده.


شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران صداوسیما پیشنهاد ساخت فصل هفتم «پایتخت» را برای نوروز ۱۴۰۰ به سازندگان این مجموعه داده‌اند و امید دارند که بتوانند با این سریال بار دیگر مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون بنشانند. اگر طی روزهای آینده توافقات اولیه صورت گیرد پیش‌تولید این سریال به سرعت آغاز خواهد شد.


این مذاکرات برای تولید «پایتخت۷» در شرایطی رخ می‌دهد که چند بازیگر اصلی این مجموعه، تا پایان سال برای فیلم‌ها و سریال‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و مهمتر از همه محسن تنابنده -که به تازگی نقش‌آفرینی‌اش را در فیلم جدید اصغر فرهادی به پایان رسانده- و با پروژه‌های دیگری توافق کرده و همین موضوع، ماجرای تولید «پایتخت۷» را پیچیده‌ کرده. حال باید دید در این شرایط آیا امکان لغو همه‌ی این قرارداد‌ها امکان‌پذیر است؟ یا آنکه «پایتخت۷» به نوروز ۱۴۰۰ نمی‌رسد و برای بار دوم این مجموعه به کنداکتور پخش ماه رمضان منتقل می‌شود.

منبع: آخرین اخبار

برچسب ها: پایتخت ، سریال ، صداوسیما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۷
0
0
مسخره شده بهتره انرژی و سرمایه شون رو رو نون خ بذارند. راستش من خودم به شخصه دیگه از پایتخت خوشم نمیاد.
پارسا
|
France
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۶
0
0
آقا/ناشناس، الان نون خ این وسط ، کجای این خبر بود؟؟!! واقعا هدف یه عده رو از این دوقطبی سازی واهی نمی فهمم! شما دلت از ی جای دیگه پره یا از جایی خط می گیری، به خودت مربوطه، ولی چه دلیلی داره نون خ رو پایتخت مقایسه کنی؟؟ نون خ اصلا شخصیت داره؟؟ اصلا تو می تونی با یکدوم از کاراکتر های نون خ همذات پنداری کنی؟ولله اگه بتونی!! نون خ تا حالا هیچ ویژگی برتری از پایتخت نداشته. این مقایسه کردن ها هم :
اول به دلیل به آب و آتش زدن برای برند سازی اون فیلمه
دوم به خاطر لج بازی با تنابنده است!!
جان من گول رسانه رو نخوریم.
فقط به خاطر اظهارات سیاسی تنابنده از روی لج، الکی طرف نون خ رو گرفتن و گندش کردن، ولله قسم نون خ انگشت کوچیکه پایتخت هم نیست.
رئالیسم پایتخت رو هیچ فیلم کمدی ایرانی نداشته.
خیلیه بدون لودگی و هجو کار طنز ساختن.
خداروشکر به آمار هم می تونین دسترسی داشته باشین، نون خ و پایتخت همزمان از tv پخش میشن، پایتخت با اختلاف صدر پر مخاطب ترین برنامه های آبان ماه ست!!! با این که ده سال از ساختش گذشته!
اینم از مردم... دیگه چی میگید؟؟؟!!
ما با پایتخت زندگی کردیم و همیشه تو قلبمون باقی می مونه...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۲۳:۵۲
0
0
بهترین خبری که تو این چند روز شنیدم همین بود ساخت پایتخت 7
عاشقانه منتظریم
عالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۱
0
0
عالیییییییییییطزیییییییییییییییی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۹
0
0
اه حیف پول بیت المال که بابت پایتخت ۷ بره
البته ناگفته نمانه ۵ تا پایتخت عالی بود
ولی شیشم اصلا خوب نبود
بسیار بی محتوا
یه نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۴:۵۹
0
0
سلام من خودم عاشق پایتخت بودم ادامه داشته باشه هنوزم تکرارهاش رو میبینم ولی دیگه پایتخت اون سادگی و صمیمیتش رو از دست داد از,وقتی ارسطوی ساده و مهربون شد هم دست خلافکار(همون ارسطوی که با بهبود مخالف اعتیاد و خلاف بود)نقی نقاش و ساده دیگه بالا بالاهاست ,هما و بقیه هم همینطور دیگه شبیه خودشون نیستن این یعنی پایان پایتخت پایتخت فقط تا پنج لذت داشت دیگه جالب نیست و خیلی دلایل که فرصت گفتنش نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۷
0
0
سلام
هر چند که خیلی جالب بود ولی بهتره تمومش کنن.پون داره وارد موضوعات فانتزی میشه.مثل سریال زیر آسمان شهر.
هوشنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۸
0
0
عالییییییی ادامه بدید واقعا دستشون دردنکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین