کد خبر: ۶۴۳۸۶۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

سقوط بالگرد گارد ملی آمریکا ۳ کشته برجای گذاشت

یک بالگرد متعلق به گارد ملی آمریکا در ایالت مینه سوتای این کشور دچار سانحه شد.
سقوط بالگرد گارد ملی آمریکا ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش بولتن نیوز، یک بالگرد متعلق به گارد ملی در ایالت مینه سوتای آمریکا سقوط کرد و سه نظامی آمریکایی جان خود را از دست دادند.

به گفته سخنگوی گارد ملی آمریکا این بالگرد از نوع «بلک هاوک» بوده و در مسیر پرواز از یک پایگاه هوایی سقوط کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین