کد خبر: ۶۰۴۳۷۰
تاریخ انتشار:
نقی‌زاده:

نمی‌دانم چرا داوران اینقدر با ما نامهربان هستند

میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم از اشتباهات داوری علیه این تیم انتقاد کرد.
نمی‌دانم چرا داوران اینقدر با ما نامهربان هستند

به گزارش بولتن نیوز،  میثم نقی‌زاده  درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: شرایط نسبتا خوبی داریم. از لحاظ فنی کارمان را جلو می‌بریم و آماده دیدار با ذوب‌آهن می‌شویم. در هفته‌های گذشته به دلیل بدشانسی و البته اشتباهات داوری نتوانستیم نتایج دلخواه‌مان را بگیریم و به همین خاطر تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نتیجه خوبی مقابل ذوب‌آهن کسب کنیم.

وی درباره اشتباهات داوری علیه پارس جنوبی تصریح کرد: متاسفانه در هفته‌های گذشته از این بابت خیلی ضربه خوردیم. نمی‌دانم چرا داوران اینقدر با ما نامهربان هستند. شاید تصور بر این است چون تیم ما در میانه‌های جدول حضور دارد و سقوط هم نمی‌کند، برای کسی مهم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد، اما واقعیت چیز دیگری است.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین