کد خبر: ۵۷۹۵۷۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

دوچرخه‌سواری شهردار تهران در سه‌ شنبه‌های بدون خودرو

شهردار تهران در دومین سه‌شنبه بدون خودروی خود با دوچرخه به محل کار خود رفت.
دوچرخه‌سواری شهردار تهران در سه‌ شنبه‌های بدون خودرو

به گزارش بولتن نیوز، پیروز حناچی که 10 روز پیش در جلسه شورای معاونین اعلام کرده بود که به کمپین سه‌ شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است، امروز هم در دومین سه‌شنبه کاری خود به عنوان شهردار تهران با دوچرخه بر سرکار حاضر شد.

وی که در سه‌شنبه هفته پیش نیز با مترو و اتوبوس به ساختمان شهرداری آمده بود، امروز نیز با طی مسافتی از میدان توحید، بلوار کشاورز، خیابان حافظ به خیان بهشت به شهرداری آمد.

دوچرخه‌سواری شهردار تهران در سه‌ شنبه‌های بدون خودرو

دوچرخه‌سواری شهردار تهران در سه‌ شنبه‌های بدون خودرو

دوچرخه‌سواری شهردار تهران در سه‌ شنبه‌های بدون خودرو

 

برای مشاهده مطالب اجتماعی ما را در کانال بولتن اجتماعی دنبال کنیدbultansocial@

منبع: جام جم آنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین