کد خبر: ۵۷۳۵۴۷
تاریخ انتشار:

پایان نمایش «هزارپا» در تهران از ۱۸ آبان

فرجی گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «پاستاریونی» در گروه استقلال بعد از «گرگ بازی» به ثبت رسید.
پایان نمایش «هزارپا» در تهران از ۱۸ آبان

به گزارش بولتن نیوز، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، درباره مصوبات امروز این شورا گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی «پاستاریونی» در گروه استقلال بعد از «گرگ بازی» ثبت شد. فیلم «خانم یایا» هم به سرگروهی ایران از جمعه (18 آبان) به جای «در مسیر باران» اکران می شود.

وی افزود: فیلم‌های «هزارپا» و «کاتیوشا» به دلیل تعدد فیلم‌های در حال نمایش، در سینما‌های تهران تعویض و از تاریخ 18 آبان نمایشی نخواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: فیلم ، هزارپا ، کاتیوشا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین