کد خبر: ۵۴۶۶۸۷
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

صاعقه در سعادت‌آباد جان یک شهروند را گرفت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر برخورد صاعقه با دو شهروند تهرانی یک نفر از آنها در دم جان خود را از دست داد.
صاعقه در سعادت‌آباد جان یک شهروند را گرفت

به گزارش بولتن نیوز، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: امروز جمعه ساعت 16:30 در پی رعد و برق در کوی فراز منطقه سعادت‌آباد تهران یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

وی افزود: پس از برخورد صاعقه با این افراد بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و بعد از بررسی‌های اولیه توسط نیروهای اورژانس متأسفانه مشخص شد که رعد و برق جان یک جوان 25 ساله را در دم گرفته و یک نفر نیز بر اثر این حادثه مصدوم شده که بلافاصله به مرکز درمانی اعزام شد

 

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: اورژانس ، صاعقه ، آمبولانس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین