کد خبر: ۵۲۹۵۱۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

تروریست‌ها در سوریه سلاح شیمیایی تولید می‌کنند

رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه از تلاش تروریست‌ها برای تشکیل یگان‌های سایبری با هدف ایجاد فجایع زیست‌محیطی و تکنولوژیکی خبر داد.
تروریست‌ها در سوریه سلاح شیمیایی تولید می‌کنند

به گزارش بولتن نیوز، سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرده که تروریست‌های بین‌المللی قصد دارند با تشکیل یگان‌های سایبری، فجایع زیست‌محیطی و تکنولوژیکی به بار آورند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «الکساندر بورتنیکوف» رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه که ریاست کمیته ملی ضدتروریست روسیه را برعهده دارد، امروز چهارشنبه تأکید کرد: «طبق اطلاعات بدست آمده، تروریست‌ها روابط خود را در جامعه هکرها توسعه داده‌اند و با تشکیل یگان‌های سایبری قصد دارند فجایع زیست‌محیطی و تکنولوژیکی بیافرینند».

رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه گفت که تروریست‌ها ارتباطات خود با هکرها را افزایش داده‌‌اند و احتمالا قصد انجام حملات سایبری علیه زیرساخت‌های حساس را دارند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تأکید کرده است که تروریست‌ها در سوریه و عراق آموخته‌اند که به صورت فی‌البداهه و ابتکاری، تسلیحات شیمیایی تولید کنند.

این مقام نظامی و امنیتی روسیه اعلام کرد، بعد از شکست داعش در سوریه و عراق، سرکردگان و حامیان آنها فعالیت‌های جدیدی را در جهت ایجاد شبکه‌های تروریستی و جهانی جدید آغاز خواهند کرد.

وی افزود، تروریست‌ها به صورت کاملا هدفمند در حال گسترش فرای خاورمیانه هستند و در مناطق بی‌ثبات تمرکز کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین