کد خبر: ۵۱۷۳۴۰
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

سئول از تحریم‌های آمریکا علیه کره شمالی تشکر کرد

رئیس جمهور کره جنوبی از تحریم‌های آمریکا علیه کره شمالی تشکر کرد و خواستار تعمیق روابط سئول-واشنگتن شد.
سئول از تحریم‌های آمریکا علیه کره شمالی تشکر کرد

به گزارش بولتن نیوز، مون جائه-این رئیس جمهور کره جنوبی خواستار تلاش‌های بیشتر برای تقویت روابط با آمریکا شد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، رئیس جمهور کره جنوبی در دیدار با جمعی از نمایندگان آمریکایی گفت که باید از آمریکا به دلیل تحریم‌های سرسختانه و فشار بر کره شمالی تشکر کرد.

طی هفته‌های اخیر بعد از آزمایش‌ موشک‌های قاره‌پیمای کره شمالی، آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل تحریم‌های جدیدی علیه پیونگ‌یانگ تصویب کردند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین