کد خبر: ۴۹۶۳۸۰
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ - روسیه

پیتزی: بازی در حد یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی بود!/ هرگز استرالیا را دست‌کم نگرفته بودم

سرمربی شیلی از گم شدن ریتم بازی تیمش مقابل استرالیا سخن گفت.
پیتزی: بازی در حد یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی بود!/ هرگز استرالیا را دست‌کم نگرفته بودم
به گزارش بولتن نیوز، خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی شیلی پس از تساوی یک بریک تیمش مقابل استرالیا و صعود به نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها از یک بازی دشوار سخن گفت.

او اطهار داشت: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم و خیلی سخت توانستیم ریتم گم شده خودمان را بیابیم.رقیب ما خیلی خوب و قدرتی بازی کرد و بارها تیم مرا به دردسر انداخت.به شکل طبیعی در جنگ بر سر تصاحب توپ قدرتمندتر از آنچه هستیم که در بازی با استرالیا نشان دادیم.

او در ادامه افزود: هرگز استرالیا در دست‌کم نگرفته بودم.سطح بازی در حد یک رقابت در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی بود.خوشحالم که به هدفمان یعنی راهیابی به نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها رسیدیم و حالا روی هدف بعدی تمرکز می‌کنیم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین