کد خبر: ۴۶۹۰۷۸
تاریخ انتشار:

پیروزی ذوب‌آهن مقابل پیکان و صعود به رده چهارم/ شاگردان حسینی پس از ۸ هفته طعم برد را چشیدند

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری تیم ذوب‌آهن مقابل پیکان پیگیری شد.
پیروزی ذوب‌آهن مقابل پیکان و صعود به رده چهارم/ شاگردان حسینی پس از ۸ هفته طعم برد را چشیدند
به گزارش بولتن نیوز، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار بین دو تیم پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم ذوب‌آهن موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود به برتری برسد.

جری بنگسون (56) و مرتضی تبریزی (64) دو گل تیم ذوب‌آهن و سیامک نعمتی (76) تک گل تیم پیکان را به ثمر رساندند.

تیم ذوب‌آهن اصفهان از هفته هجدهم به بعد موفق به کسب پیروزی نشده بود و امروز پس از هشت هفته موفق شد طعم برد را بچشد.

قضاوت این دیدار را تورج حق وردی بر عهده داشت. او در این دیدار به امیرحسین صادقی از پیکان و مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ذوب‌آهن ، حسینی ، پیکان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین