کد خبر: ۴۶۳۲۸۱
تاریخ انتشار:
5 نفر از بازیکنان امید را به تیم اضافه کردیم

بابایی: ملوان تیم با تاکتیک و خوبی است /ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

سرمربی استقلال اهواز گفت: ما فقط به دنبال یک فوتبال پاک و بازی جوانمردانه هستیم که حقی از تیمی ضایع نشود.
بابایی: ملوان تیم با تاکتیک و خوبی است /ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

به گزارش بولتن نیوز، حمیدرضا بابایی سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ضمن تبریک سال نو به مردم ایران به خصوص استان خوزستان گفت: تیم ما از 5 فروردین تمرینات خودش را شروع کرده و طبق معمول همان مشکلاتی که قبلا هم درگیر آن بودیم پا بر جا است.

وی افزود: به دلیل کمبود بازیکن، ما به تأکید جهانداری مدیریت باشگاه از بازیکنان جوان دعوت کردیم و در حال حاضر از 5 نفر از بازیکنان امید خود که جوان و دارای انگیزه فراوان می‌باشند دعوت نمودیم و همان طور که اطلاع دارید سقوط این تیم به دسته پایین‌تر قطعی شده و ما فقط به دنبال یک فوتبال پاک و بازی جوانمردانه هستیم که حقی از تیمی ضایع نشود.

وی همچنین در مورد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تیم ملوان بندرانزلی تیمی دارای بلوغ تاکتیک و کادر فنی فهیم و خوبی است ولی تیم ما هم حریف دست و پا بسته‌ای برای ملوان نیست و امیدوارم بتوانیم در این هفته یک بازی خوب و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین