کد خبر: ۴۶۱۱۲۷
تاریخ انتشار:

حدادی‌فر: امید ابراهیمی، محمد ابراهیمی و کیانی بهترین‌های ۹۵ بودند/ بدترین فصل فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که بدترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشته است.
حدادی‌فر: امید ابراهیمی، محمد ابراهیمی و کیانی بهترین‌های ۹۵ بودند/ بدترین فصل فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم

به گزارش بولتن نیوز، قاسم حدادی‌فر  درباره شرایط نامناسبی که در فصل جاری با آن روبه‌رو است، گفت: متأسفانه این بدترین و سخت‌ترین فصل فوتبالی من بود. چند ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی غایب بودم و بعد از اینکه خوب شدم دوباره با یک مصدومیت سخت مواجه شدم. امیدوارم که این آسیب‌دیدگی را پشت‌سر بگذارم و در سال آینده روزهای خوبی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که بهترین بازیکن سال 95 چه کسی بود، اظهار داشت: نمی‌توانم یک نفر را نام ببرم. به نظر من امید ابراهیمی، محمد ابراهیمی و مهدی کیانی بهترین‌های سال 95 بودند.

حدادی‌فر با اشاره به پیروزی ذوب‌آهن مقابل بنیادکار ازبکستان تصریح کرد: خدا را شکر که در بهترین زمان برد مناسبی به‌دست آوردیم و یک بازی خوب از طرف بچه‌ها به نمایش گذاشته شد. امیدوارم که در ادامه بازی‌های آسیایی نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر هم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین