کد خبر: ۴۴۶۰۲۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
هفته نوزدهم بوندس‌لیگا

آگزبورگ برنده جدال پایین جدولی‌ها

آگزبورگ در دیداری خانگی از سد وردربرمن گذشت.
آگزبورگ برنده جدال پایین جدولی‌ها
به گزارش بولتن نیوز، در نبرد تیم‌هایی پایین جدولی بوندس‌لیگا، آگزبورگ و وردربرمن از ساعت 18 امروز (یکشنبه) به وقت تهران در چارچوب هفته نوزدهم این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه به برتری 3 بر 2 آگزبورگ انجامید.

گل‌های آگزبورگ را جاناتان اشمید (28)، جا چئول کو (79) و رائول مارسلو روبادیلا (90+4) گلزنی کردند و برای وردربرمن هم تئودور جبره سلاسی (26) و مکس کروس (65- پنالتی) گلزنی کردند.

آگزبورگ با این برد 24 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. وردربرمن هم با این نتیجه 16 امتیازی باقی ماند و  در مکان پانزدهم قرار دارد.

در دیداری پایانی هفته هم از ساعت 20 امشب اینتراخت فرانکفورت از دارمشتات میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، تیم‌های بایرن‌مونیخ، راسنبال لایپزیگ و بورسیا دورتموند به ترتیب با 46، 42 و 34 امتیاز اول تا سوم هستند.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین