کد خبر: ۴۴۲۹۴۰
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

انریکه: به پایان راه نرسیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر بتیس گفت: تساوی خیلی بهتر از شکست است، ما به پایان راه نرسیده‌ایم.
انریکه: به پایان راه نرسیده‌ایم

به گزارش بولتن نیوز، لوئیس انریکه سرمربی موفق تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف تیمش برابر بتیس با تساوی یک بر یک گفت: در شرایطی هستیم که هواداران در همه بازی‌ها توقع یک پیروزی پر گل دارند و این البته ممکن نیست. باید واقع بین باشیم و به طبیعت و ذات فوتبال احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: دنیا برای ما به آخر نرسیده است، به پایان راه نرسیده‌ایم و در هفته‌های آینده همه چیز را جبران خواهیم کرد.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: انریکه ، بارسلونا ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین