کد خبر: ۴۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار:

ناصری: سیاه‌جامگان بدون دروازه‌بان نیست که ۷ گل بخورد/ در دربی مشهد محکوم به برد هستیم

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان پیروزی در دربی مشهد را برای این ضروری دانست.
ناصری: سیاه‌جامگان بدون دروازه‌بان نیست که ۷ گل بخورد/ در دربی مشهد محکوم به برد هستیم

به گزارش بولتن نیوز،محمد ناصری در مورد شکست مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم، چون ذوب‌آهن در این چند سال همیشه در بین پنج تیم بالای جدول قرار داشته و امسال هم برای قهرمانی می‌جنگد. آنها روی یک موقعیت 50 درصدی به گل رسیدند که بازیکن ما توپ را از دست داد و در نهایت روی یک ضدحمله گل خوردیم.

وی در واکنش اظهارنظر مهدی رجب‌زاده که گفته بود باید با هفت گل سیاه‌جامگان را شکست می‌دادند، تصریح کرد: من به حرف‌های این بازیکن احترام می‌گذارم، ولی سیاه‌جامگان بدون دروازه‌بان نیست که هفت گل در یک بازی بخورد. قبول دارم که موقعیت آنها بیشتر بود و باید به پیروزی می‌رسیدند، ولی قرار نیست ما گل‌های زیادی بخوریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان از اهمیت دیدار تیمش مقابل پدیده یاد کرد و گفت: ما در این بازی محکوم به برد هستیم، چون در جدول شرایط خوبی نداریم و باید هرچه زودتر به ثبات برسیم. 

ناصری با اشاره به وضعیت حساس باشگاه‌های خصوصی خاطر نشان کرد: تیم‌های خصوصی توانایی این را ندارند که از لحاظ بازیکن و امکانات در بالاترین سطح باشند و همیشه در معرض خطر قرار دارند. با این حال تلاش می‌کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین