کد خبر: ۳۸۸۲۱
تعداد نظرات: ۴۳۲ نظر
تاریخ انتشار:

ماجرای ارتباط اشرف پهلوی و بهروز وثوقی + تصاویر

بهروز وثوقی علی رغم حضور در کنار این هنرپیشه زن و بازی در فیلم های مبتذل به شهرت چندانی دست نیافت. تا این که ناگهان جریانی با عنوان موج نو با حمایت نویسندگان وابسته ای همچون فیروز شیروانلو، پرویز دوایی کارمند پرسنلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، لیلی امیر ارجمند ندیمه فرح پهلوی و با سرمایه تهیه کنندگانی مانند...

بولتن نیوز: اشرف ذاتاً زنی بوالهوس و شهوتران و فاسد بود. او به سه چیز توجه داشت: بدست آوردن قدرت، جمع آوری پول و ثروت و هواسرانیهای بی حد! به همین خاطر او همیشه در جستجوی مردی بود که توجه او را جلب و او را اقناع و ارضا نماید در چنین صورتی کار یک چنین آدم دلخواه سکه بود و از پول و مقام و موقعیت خاصی برخوردار می­شد. یکی از این مردان دلخواه اشرف بهروز وثوقی هنرپیشه سابق سینمای ایران بود.




به گزارش بولتن، بهروز وثوقی که نام اصلی اش خلیل وثوقی است در سال 1316 در شهر خوی به دنیا آمد و پس از تحصیل مدرک دیپلم متوسطه در جستجوی کار به تهران آمد و در سال 1337 به کار دوبله فیلم های خارجی و ایرانی مشغول شد. وثوقی پس از سه سال فعالیت در این حرفه با حمایت یکی از هنرپیشگان زن سینمای ان روزگار به نام پوری بنایی با فیلم صد کیلو داماد فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد.



اما علی رغم حضور در کنار این هنرپیشه زن و بازی در فیلم های مبتذل به شهرت چندانی دست نیافت. تا این که ناگهان جریانی با عنوان موج نو با حمایت نویسندگان وابسته ای همچون فیروز شیروانلو، پرویز دوایی کارمند پرسنلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، لیلی امیر ارجمند ندیمه فرح پهلوی و با سرمایه تهیه کنندگانی مانند علی عباسی، مهذی میثاقیه در سینمای ایران شکل گرفت. این عناصر ماموریت داشتند که بهروز وثوقی هنرپیشه درجه دهم سینمای ایران را به معروف ترین و گران ترین بازیگر سینما تبدیل کنند و چنین شد که به دستور اشرف پهلوی وی به یکی از پدرخوانده های سینمای ایران تبدیل شد. چنانکه با یک تلفن برای فیلم هایش مجوز نمایش می گرفت و یا یک تلفن هم فیلم های دیگران را سالها راهی انبارها می کرد.




بستر سازی در جهت چهره سازی او چنان ماهرانه صورت گرفت که دیگر هنرپیشگانی که تا قبل از دهه 50 گران ترین بازیگران سینمای ایران محسوب می شدند و فیلم هایشان از فروش خوبی برخوردار بود در اواخر دهه 50 عمداً خانه نشین شده بودند. در حالی که وثوقی برای بازی در هر فیلم در سالهای 1357ـ 1353 رقم بالایی معادل نیمی از هزینه تولید فیلم در آن سالها به عنوان دستمزد دریافت می کرد.




حضور مافیایی وثوقی در عرصه هنر چنان بود که در هنگام ازدواج با فائقه آتشین معروف به گوگوش وی ترانه سرایان و آهنگسازان معترض به همسرش را یکی دوسال ممنوع القلم و ممنوع التصویر ساخت تا برای همیشه ادب شوند. وثوقی پس از افتضاح افشای روابط همسرش با داریوش اقبالی و پس از طلاق همسرش این خواننده معتاد به مواد مخدر را توسط ماموران به دام انداخت و با حمایت اشرف مطبوعات را وادار ساخت تا تصویر او را به همراه مواد مخدر مکشوفه در صفحات حوادث خود به چاپ برسانند.





بدین ترتیب در جامعه این شایعه قوت گرفت که داریوش اقبالی به جرم سیاسی به زندان افتاده است سرانجام نیز داریوش با خواندن ترانه ای رسول رستاخیز و طلایه دار در تلویزیون و تقدیم آنها به شاه از زندان آزاد شد.

«وثوقی» درآستانه پیروزی انقلاب پس از فروش سینماها و املاكش به آمریكا گریخت. وی هم اكنون بازیگر نقش های چرخ پنجم در فیلم های ضد ایرانی هالیوود است. نقش هایی همچون «بادیگارد»، «تروریست» و الخ.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۳۲
در انتظار بررسی: ۲۳
غیر قابل انتشار: ۹۴۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۲
828
323
دستتون درد نکنه که اینهارا نوشتید
انقلاب اسلامی باعث شد که ابنها این مملکت را رها کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۸۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۲
بهروز وثوقی اسطوره ای که از ذهن مردم پاک نمیشه
هر کی هر کاری انجام داده به خودش مربوطه و خدای خودش، فضولی نکن
هرجند با این مطلب فقط خواستی سایتتون پر رفت آمد بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۹
610
176
بسمه تعالی
سلام علیکم
باید این عناصر فساد را که اسم هنرمند را به یدک می کشند .خیلی زودتر رسوا می کردید.متا سفانه بعضی هاهنوز درخوابند.ضمنا ماجرای دوکلفت شاه که آوازه خوان شدند هم خیلی جالب بود.انشاءا...اشکار نمودن پرونده ها ادامه داشته باشد.
پاسخ ها
آندر تیکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۸۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۹
یک جستجو راجع به معلم های خصوصی زبان آقایان بفرمایید نظرتان عوض میشود.در ضمن وضعیت فساد در سینمای امروز ایران با هیچ لاک غلط گیری پاک بشو نیست... جواب خون شهدا با ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۷
264
566
بدبخت دلتنگ ... تو از طرف کی حمایت میشی که حاضری هر چرت و پرتی بنویسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۵
229
304
فقط همین که خسته نباشی کارتون رو انجام بدین درست زدین وسط هدف
ناشناس
|
-
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۸
92
298
دنبال بهروز وثوقي هاي امروزسينماي ايران باشيد كه سينما را صحنه مانور افكار منحرف و الوده خود ساخته اند.
نوشتن واقعيات نياز به حمايت شخص خاصي نداره كمي بررسي واقعيات را نشان ميدهد.
بولتن نیوز : شنیده ها زیاد است اما شما اگر مستنداتی دارید ارائه دهید تا در سایت آورده شود
ناشناس
|
-
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۹
63
215
دنبال بهروز وثوقي هاي امروزسينماي ايران باشيد كه سينما را صحنه مانور افكار منحرف و الوده خود ساخته اند.
نوشتن واقعيات نياز به حمايت شخص خاصي نداره كمي بررسي واقعيات را نشان ميدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۱
207
143
بدبخت خودتی که فکر میکنی داری متمدنانه زندگی میکنی اما در واقع خوار و ذلیل هستی.

دمت گرم بولتن ، زدی به هدف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۲
49
329
با سلام
صرف نظر از مسائل حاشیه ای که نوشتید باید عرض کنم بازیگر بسیار توانا و قوی و خوش چهره ای بود بازی اورا در فیلم گوزنها قیصر و کندو هرگز نمی توان از یاد برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۴
201
193
احسنت
روشنگری عـــــــالی و مفیدی بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۸۹/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۰
226
158
ممنون
خدا قوت
حامي خادمان و افشاگر ظالمان و منافقان باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۱
216
87
خیلی خوب بود واقعا مطالب از این دست مثل دو کلفت شاه که آوازه خوان شدند و ماجرای شاه و خواننده ترک بی نظیره لطفاً درباره شخصیت های دیگه هم این روشنگری را ادامه بدهید تا نسل جوان با با این الگوهای فاسد بیشتر آشنا بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۱۶ - ۰۲:۱۰
115
75
این هم نوعی عرضه است که آدم با کلفتها در ارتباط باشه.

بولتن نیوز : جالب بود استدلال شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۴
38
282
بهروز وثوقي با درباريان شاه ارتباط داشته و مجوز اكران و كلا هر جايي كه فيلم ها به مشكل بر ميخورد با پارتي و ارتباطي كه با دربار داشت حل ميكرد ولي اگر بخواهيم اون رو هنرمند و بازيگر درجه پنجم و ضعيفي بدانيم نهايت بي انصافي رو انجام داديم بهروز وثوقي يكي از بهترين هنرپيشگان تاريخ سينماي ايرانه مگه ميشه يه بازيگر درجه پنجم اينقدر بازيش توي وجود اكثر مردم تاثير بذاره.نه اينطور نيست حالا اينكه ايشون از لحاظ اخلاقي و ... چطور آدمي بوده رو من نميدونم وفقط خدا عالم است ولي از لحاظ بازيگري ايشون در سطح ستاره سينمايي بودند. قبول كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۶
154
114
باسلام در جواب دوستمون كه نوشتندبهروز وثوقي بازيگر بسيار توانا وقوي وخوش چهره اي بود بايد بگم توانايي و استعدادش تو زمينه بازيگري رو قبول دارم ولي خوش چهرگي اون رو اصلا قبول ندارم.
پاسخ ها
gol
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳۸۹/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۶
عکستو بزار بخندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۸۹/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۴
92
279
او به معنای واقعی اسطوره بود که جمشید مشایخی از او با عنوان بهروز وثوقی بزرگ یاد می کند شما بهتر است به هنر او توجه کنید نه به حواشی زندگی شخصیش در ضمن نه اینکه الان به برکت این انقلاب قشنگتون این باند بازی ها و روابط غیر اخلاقی وجود نداره پس بهتره به جای اینکه با تعصب و احساس کسی را رد یا قبول کنید چشمتان را به واقعیات جامعهء امروزی نبندید همانطور که واقعیات گذشته را ذکر می کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۰/۰۱/۱۷ - ۰۲:۱۹
85
195
به به و چه چه به هنرمندان نامی شما یکی از یکی کار کشته تر مثال:شریفی نیا گلزار حیایی اصلا بهروز درس پس داده پیش این حضرات وبرای تو سایت نون به نرخ روز خور سید مهدی هاشمی اخر هر چی بازیگره ای بدبختای عقده ای
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳۹۰/۰۱/۱۷ - ۰۲:۱۹
ببببببببببببببببببببببببهببببببببببببببببببه
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۷
84
264
بهروز یک رویاست که تا ابد در خاطر ها جاریه . هیچ بازیگری مثل بهروز نمیشه .همه بازیگرای حال حاضر ایران الکی اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۷
ایول راست گفتی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۲
82
244
یه نمونه از بازی یکی از بازیگران بعد انقلاب بهمون معرفی کنید که بهتر از بازی بهروز تو فیلم سوته دلان یا قیصر باشه
به قول دوستمون شما از جانب کی حمایت میشید که این مطالب رو مینویسید ؟
لاقل برای این همه مطلب یه مدرک بذارید تا دو نفر غیر عوام هم حرفتونو باور کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۹
90
234
کمتر دروغ تحویل مردم بدید
مدیر پایگاه دوست خوب ، اسنادش موجود است
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۹
این سندش موجوده خیلی باحال بود

مرسی کلی خندیدیم
م.انتظار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۹
به قول مرحوم نوذری ازخودت فیلم نساز عین جمله محمودو بگو.اینجوری:سندش تو وزارتخونه موجوده!! بععععععععععععععله
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۵
79
126
لطفا اسناد موجودو رو کنید که ما هم بدونیم اقا یا خانم به اصطلاح روشن فکر و اصلاح طلب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۷
85
230
فقط بهروز وثوقی
حالا...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۱
26
219
بهتره به فکر اشکارکردن فساداخلاقی خیلی از بازیگرای به اصطلاح استاردرحال حاضرتون باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۴
24
205
با سلام
نويسنده اين مطلب نه تا به حال فيلم ديده و نه مي داند هنر يعني چي فقط براي مطرح كردن خود تصورات ذهني خود را نوشته بولتني صديق همين مطالب را مي نويسيد كه اگه حتي تو روز روشن بگيد روزه همه شك مي كنن
از اين مرز بندي و خود فريفتگي به اينجا مي رسيد كه الان هستيد
همين مطالب را مي نويسيد كه روز به روز بيشتر دچار انحطاط اخلاقي مي شويد
با عرض پوزش از هنرمندان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۵
24
186
چه قدر گرفتی این چرندیاتو تولید کنی؟واقعا برات متاسفم.
مسعود حسینی چگنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۴
26
175
سالار همه هنر پیشگان عالم
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۴
داداشم فردین با غیرت و پهلون سالار هنرمندان قبل از انقلاب
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۴
20
163
اکثر بازیگرای امروز سینمای ما نه از لحاظ هنری صادقند و نه از نظر اخلاقی پاک! باز خوبه که اگه وثوقی از نظراخلاقی بد بوده از نظر بازیگری آبروی سینمای ایرانه .......... کلا به قول دوستان زورتون نیاد................!!!! ..
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ - ۰۴:۲۲
25
116
شاید چیزی که دارم میگم ربتی به متن شما نداشته باشه ولی من همسری دارم که شباهت بسیار زیادی به اقای وثوق داره و بیشتر مردم فکر میکنن که با هم فامیلن ولی از این بابت خیلی خوشحالم که شوهرم شبیه هنرپیشه مورد علاقمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ - ۰۴:۲۲
خدا صبرت بده چقدر زشته اون فقط بازیگریش خوب بود...........................
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۸
24
141
ایا در سینمای امروز از لحاظ هنر و استعداد بازیگری کسی در حد واندازه ایشان هست نام ببرید
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۲
50
126
بعد ازاینهمه سال کسی رو دست بهروزوثوقی نیومده پس نخواین با این حرفا اونو پیش مردم خراب کنین
مدیر پایگاه بهروز وثوقی یک ام الفساد واقعی بود هنوز قدیمیهای پایگاه هوایی دزفول کثافت کاریهای این به اصطلاح هنرمند را در یاد دارند اما هنر باید در خدمت تعالی بشر باشد واگرنه شیطان هنرمندترین موجود عالم است
فیلم شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹
37
145
شما دوست عزیز که این چرندیات را درخصوص هنرمند ارزشمندی چون بهروز وثوقی نوشتید واقعا" مایه تاسف است .
شما اگر فیلمی درسبک قیصر ، گوزنها، و... درتاریخ سینمای ایران دارید نام ببرید،که هرگز نخواهید توانست
مدیر پایگاه ما هم برای شما متاسفیم که چشمهایتان را بر واقعیت فساد و جنایات این قبیل هنرمندان فاسد بسته اید و تنها به دو سه فیلم ساخته شده استناد می کنید ما هم معتقدیم امثال بهروز وثوقی جایگاهشان بخاطر حق الناسهایی که بر گردن دارند اعماق جهنم است هنرمند در عین هنرمندی باید مردمی و با اخلاق باشد امروز بسیاری از هنرمندان ما در ایران هستند که در نهایت هنرمندی خود را از مردم دانسته و انسانهای شریفی نیز هستند .
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹
آخه بولتون جان کارای بهروز وثوقی تو فلان جا و بهمان جا به تو چه ربطی داره و اصلا مگه تو چه کاره ای که بگی فلانی جهنم میره و فلانی ... .به ما این قدر ربط داره که تحسین یا انتقاد کنیم از فقط و فقط نوع بازیگریش.
آخه یه نگاهی به خودت بکن ، ببین چه کارایی که تو زندگیت نکردید و .........
ناشناس
| Switzerland |
۱۳۹۰/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۹
اختلاس که نکرده یه ملتی رو که بدبخت نکرده ظاهر و باطنش همین بوده به ما چه که مشکل اخلاقی داشته یا نه هر کی تو گور خودش میخوابه ...............
پسر آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۶
22
213
واقعا برات متاسفم که یه مشت چرندیات سر هم می کنی و اینجا می نویسی برو خجالت بکش بدبخت با این حرفا می خواهی کجا رو بگیری.تمام بازیگران الان هرکاری کنن به بهروز وثوقی نمیرسند اینا باید برن جلو بوق بزنن.فقط برو توبه کن که خدا ببخشدت چون اگه مسلمون هم باشی نباید این حرفا رو بزنی پس با این حرفت مسلمون هم نیستی
مدیر پایگاه توبه چیز خوبیست ما هم بدرگاه خدا توبه می کنیم شما هم توبه کنید بخاطر دفاع از مردکی فاسد که ارزش هنرمندی را تا جایگاه یک مفسد اخلاقی به زیر کشید. یک بار گفتم شما بهتر است از قدیمیهای این صنف در مورد این به اصطلاح سوپر استار سینمای فاسد زمان شاه بیشتر بپرسید
پسر آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۰۲ - ۱۸:۵۴
27
140
من هنوزم از آقای بهروز وثوقی دفاع میکنم چون میدونم هیچ سندیتی نداره که این آقا اینکارو کرده باشه.اگر سندی داری یک سند معتبر نه یه مشت چرت و پرت بکشی وسط بیار ببینیم حرفات از کجاس.ایشون که طرفدار جمهوری اسلامی هم هستند ولی این حرفا رو چرا زدید و نمیدونم..و در آخر اگر هم این آقا این کارو کرده باشه شما نباید جلوی مردم خرابش کنید اگه مسلمونی اینو میگم برو ببین:امام محمد باقر علیه السلام می فرماید:بر شخص مسلمان واجب است حتی اگر 70 گناه کبیره از مسلمان دیگری سراغ دارد پرده پوشی نماید.کتاب سفینت البحار-جلد1-ص589 این سند حرف آخرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۰۴ - ۰۱:۲۳
21
228
متاسفم برات با این چرندیات فقط نشون دادی که عقده ای هستی واحترام به علاقه مردم بلد نیستی، ما بی شمار خاطره از فیلم های سوپر استارمون داریم که با این وهمیات خراب نمیشه، یاد بگی به علاقه مردم احترام بذاری
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۴
23
120
شما خودتون اگه چیزی درمورد کثافت کارهای ایشون دارید روکنید تا ما هم بدونبیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۳
65
27
درمورد نوشته های بالا باید بگم که هر کسی باتوجه به سطح اطلاعات جزیی که به احتمال زیاد ازنقلیات دیگرونه یا نظر شخصی خودش درمورد فیلمهایی که ازایشون دیده بیان میکنه حالا چه خوب چه بد ولی باید بگم که درکل این فیلمهایی که ساخته شده چه ارزش اخلاقی برای مازنده کرده یا اصلا به وجوداورده یا اصلا کمکی برای برای رشدوتعالی ما داشته مابه کدوم زاثار سینمامون چی قدیم چه جدید دل خوش کنیم که به اندازه ی سر سوزن به کارمون اومده باشه .تو رو پاکتون قسم احساسی حرف زدن رو بزاریم کنار با منطق بریم جلو.هیچ چیزی به اندازه ی صدا وتصویر یک کشور نمیتونه رومردمش تاثیر بزاره پس چه بهتر که ازاین همه الگوها که تو دین وکتاب اسمونیمون و124000 پیغمبر وتاریخ تمدن اسلامی ایرانی خومون که هیچ نظیری توی دنیا نداره فیلم بسازیم اونوقت بشینیم بحث کنیم بحثی که ارزش داره وباعث زنده کردن همه زیباییهایی که داشتیم وداریم بشه مخصوصا الان که مردم وقت سر خاروندن ندارن کمتر خونه ای بدون این دستگاه تهاجم فرهنگیه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۴
25
107
دوست عزیزبهروزبازیگرتوانایی بودکه هنوزم بعداز این همه سال محبوب قلبهاست اگه زندگی خصوصی هرکدوم ازمالوبره که افرادعادی این جامعه هستیم متوجه نقاط تاریک زیادی میشیم هرکسی مسول کارخودشه این کارصحیح نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۴
دقیقا
ناشناس
| Iraq |
۱۳۹۰/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۴
اگر بهروز واقعا" آدم بود و كثافت كاري نداشت مثل ساير هنرمندان قبل از انقلاب ماندن و به حرفه اشون ادامه دادند مي ماند اون از كثافت كاريهايش نمتوانست دست بكشد همان بهتر که رفتند و نماندن كه بيشتر ازاين به ...........
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۸
135
90
مرگ بر امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۸
خروس بی موقع
مصطفی
|
Spain
|
۱۳۹۰/۰۴/۲۴ - ۰۴:۰۴
23
99
هیچ موقع فراموش نکن که بهروز به خاطر فرمهای بازیش همیشه اسطوره بوده و هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳۹۰/۰۴/۲۴ - ۰۴:۰۴
نه بابام خودت تنهايي گفتي ؟ پس اسطوره نديدي... برو جلو بوق بزن
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۰
23
84
تا کی میخوا هید این قدر دروغ بگو یید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۳
22
84
بهروز وثوقي با درباريان شاه ارتباط داشته و مجوز اكران و كلا هر جايي كه فيلم ها به مشكل بر ميخورد با پارتي و ارتباطي كه با دربار داشت حل ميكرد ولي اگر بخواهيم اون رو هنرمند و بازيگر درجه پنجم و ضعيفي بدانيم نهايت بي انصافي رو انجام داديم بهروز وثوقي يكي از بهترين هنرپيشگان تاريخ سينماي ايرانه مگه ميشه يه بازيگر درجه پنجم اينقدر بازيش توي وجود اكثر مردم تاثير بذاره.نه اينطور نيست حالا اينكه ايشون از لحاظ اخلاقي و ... چطور آدمي بوده رو من نميدونم وفقط خدا عالم است ولي از لحاظ بازيگري ايشون در سطح ستاره سينمايي بودند. قبول كنيد .خوشحال میشم جوابیه ای هم برایم بذارید.
مدیر پایگاه با تشکر از نظرتان ما هم ضمن اینکه قبول داریم وی هنرمند خبره ای در بازیگری بوده ولی جنبه های دیگر وی که در گزارش فوق آمده وی را تبدیل به هنرمندی منحرف و مسئله دار در دنیای بازیگری کرده است و بازیگری ایشان در خدمت فساد و فیلم ایرانی دوره پهلوی بوده است ولی ما هم قبول داریم بی انصافی است اگر بگویم ایشان بازیگر توانایی در رشته خودش نبوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۳
جناب بولتن نیوز شما که توی مقاله گفتی بازیگر دست دهم بوده حالا میگی بازیگر خبره ای بوده. به این زودی عقب نشینی کردی؟
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۵
157
22
کارتان خوبه خسته نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۹
23
67
دمت گرم پسر اریایی با نظر(90/3/2 18:54).بولتن راست میگی جوابشو بده.زنده باد بهروز وثوق
احمد
|
Russian Federation
|
۱۳۹۰/۰۶/۰۵ - ۰۱:۲۲
44
84
بهروز وثوقی را هیچگاه از یاد نخواهم برد اگربهروز فاسد بودهیچوقت هنر بیشه ای مثل سروش گودرزی دستهای بهروز عزیز را بوسه نمیزد بهروز وثوقی هیچگاه از یاد نرفتنی نیست.
پاسخ ها
مجتبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۶/۰۵ - ۰۱:۲۲
چه ربطي داره...
ناشناس
| Iraq |
۱۳۹۰/۰۶/۰۵ - ۰۱:۲۲
حالا مگه سروش گودرزي چه شخصيتي هست ؟ اگه آدم بود كه دست اون كثافت را بوسه نميزد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۵
35
36
چی بگم خدا اخر وعاقبت همه رو به خیر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۴
19
79
اقای وثوقی از نظربازیگری بی نظیربودن هنوزتوسینمای ما مثل ایشان نیامدن زندگی شخصیشون به خودشون مربوطه مگه زندگی همه ما بی عیبه
behrooz
|
United States of America
|
۱۳۹۰/۰۶/۱۰ - ۰۴:۵۷
41
44
googoosh ke oon zaman zane behrooz bod ba daryosh rabete dashte bashe bad behroz befahmeo bad daryosh ino bendaze zedan yani az ham bayad kheili kine dashte bashan dige!!! bad chetori mishe daryush biad ahange gheysaro vase behroz mikhone va bahash in hame axe samimi mindaze baba enghadr tablo nabandid dige!!!!
مدیر پایگاه آخه اینا آخر بی غیرتی بودند از امروزشان معلومه ، فبلمهاشون پر از قصه غیرت و مردانگی بود اما خودشون تهی از غیرت و مردانگی بودند گوگوش زن چند نفر نبوده ؟ با چند نفر رابطه نداشته ؟ الان سر پیری چطوری با افتخار بندگی شیطان را نمی کنه ؟ چرا چشمهایتان را بسته و حقیقت تلخ انسانهای خودباخته بنده شیطان را نمی بینید چرا عمق فساد و بلایی که از لحاظ فرهنگی مفسدینی به نام هنرمند در زمان طاغوت بر سر ملت ما آوردند را نمی بینید البته شاید به شما باید حق داد چون شما امروز می بینید و دیروز برای شما فقط تاریخی گذشته است و در آن زندگی نکرده اید برای همین فقط از دریچه احساس یک فیلم ایرانی دیدن دارید اظهار نظر می کنید اما خواهشا کمی عمیق تر به این مقوله فکر کنید.
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۶/۱۰ - ۰۴:۵۷
خیلی زشته که کارهای بد دیگرانو جار میزنی
حضرت علی دیدرو ندیده کرد بعد شما واسه خودت میگی طرف چندتا شوهر داشته و فاسد بوده آخه زندگی شخصی یک هنرمند چه ربطی به هنرش داره.مگه الگوی زندگیمونن که انقدر حرص میخوری و تهمت میزنی....
بهروزعشقئ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۸
24
57
اسطورئ سينمائ ايران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۸
19
50
يه پيشنهاد بدم، اينقدر پشت سر مردم بد ننويسيد اينكه بهروز يا هر كسي ديگه چه جور آدمي بوده و چطور زندگي كرده و امروز چطور زندگي ميكنه رو فقط خدا عالم است شايد اون يا هر كسي كه دربارش بد گفته ميشه از من و شماي نوعي پيش خدا ارج و قرب بيشتري داشته باشه بابا هميشه و در همه حال بايد به خدا پناه برد و ديروز كسي رو به سخره نگيريم و با طبل و دهل جار نزنيم كه فلاني چطور آدمي بوده از كجا معلوم من و شما فردا به راه كج و خلاف كشيده نشيم يه سيب رو كه بندازي بالا هزار تا چرخ ميخوره مگه داستان اون عابدي كه يه عمر بندگي خدا رو ميكرد و در لحظات آخر عمرش از شيطان اطاعت كرد رو نشنيديد.
مدیر پایگاه ما حرف شما را قبول داریم اما کسانی که در راستای تخریب فرهنگی جامعه به سمت فساد نقش آفرینی کردند موضوعشان فرق می کند امثال بهروز وثوقی و هنرمندان معروف به لوس آنجلسی که بعد از انقلاب از ایران فرار کردند و امروز در هر فرصتی بر علیه انقلاب مردم شعار می دهند ریشه در منجلابی به عنوان هنر طاغوتی دارند که جامعه فاسد زمان طاغوت ثمره فعالیتهای آنها بود حال چه بسا بسیاری از همین هنرمندان در ایران ماندند و با همراهی با هنر متعهد تا حدودی گذشته خویش را جبران و امروز جزو هنرمندان پیش کسوت ایران دارای ارزش و اعتبار در جامعه و در میان مردم هستند
مهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۸
20
42
1جوری از کارهای فسادشون حرف میزنین و خوشحالین که از ایران رفتن که انگار در حال حاضر هنرمندای ایرانی و اعمالگرای قانون در ایران هیچ کار خلافی ازشون سر نمیزنه و پاک پاکن.شما زمان حال رو ول کردید دارید گذشته رو مرور میکنید؟
مدیر پایگاه اتفاقا ما خوشحال نیستیم که اینها از ایران رفتند اتفاقا باید مثل خیلی از هنرمندان دیگر در ایران می ماندند و جوابگوی کارهاشون می شدند و اگر مشکلی نداشتند به کارشون ادامه می دادند مثل خیلی ها که موندند اما در خصوص وضعیت فعلی آیا شما در نوشته ما تاییدی صددرصدی در خصوص وضعیت فعلی دیدید؟! اتفاقا ما در مقالات مختلف در خصوص وضعیت فعلی هم انتقادات خویش را مطرح کرده ایم و بازهم خواهیم کرد چون برای ما هنری ارزشمند است که در راستای فرهنگ عامه و اعتقادات ارزشی و باورهای مردمی استوار باشد
پاسخ ها
مجتبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۸
توي هر نسل و دوره اي خوب و بد داريم....وضعيت فعلي خيلي خوب نيست..اما حكايت ميان بد و بدتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۲
20
87
درجواب اين گفته شما(امروز در هر فرصتی بر علیه انقلاب مردم شعار می دهند)بايد عرض كنم كه بهروز وثوقي هيچ وقت و درهيچ زماني عليه نظام حرف نزده و شعار نداده در ثاني شايد اين انسان كار خلافي در سالهاي دور انجام داده(من نه تاييد ميكنم و نه تكذيب) امادليل بر اين نميشه كه الان هم دنباله رو اون كارهاش باشه مگه خدا تو قرآن نميفرمايد در توبه در هر زمان(توجه كنيد درهر زمان)به روي بندگانش بازه پس چرا شما شديد كاسه داغتر از آش،باور كنيد به عنوان يه هموطن دارم خدمتتون عرض ميكنم راهتون راه مستقيم نيست كه داريد با طبل و دهل اعمال(شايد ناشايست)يه انسان رو جار ميزنيد يه خورده به خودتون بياييد شايد فرداي من وشما هم قابل تمجيد نباشه. بهروز وثوقي از لحاظ تكنيك بازيگري و استعداد بازيگري(نه از لحاظ ديگري) جز بزرگان سينماي ايران بود و اين رو بايد قبول كرد هنوز كه هنوزه خيلي از بزرگان فعلي سينما دارند از بازي هاي ماندگار اون حرف ميزنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۹
23
46
اولا دروغه ثانیا عرضه میخواد با خواهر شاه مملکت بگردی و باهاش باشی
مرداس
|
Australia
|
۱۳۹۰/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۳
19
105
جمع کنین این چرندیاتو .........چرا از گلزارهای الان سینماتون که به گند کشیدن همه جا رو چیزی نمی نویسید......خاک بر سر جماعتی که به همین زودباوری هستن
ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۵
21
29
شاید حقیقت باشه اما نباید بازی های ماندگاره بهروز رو از یاد برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۳
20
49
شما خیلی بدبختید .زنده باد بهروز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۳
98
55
مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل و همه ی مزدوران خبیثشان .زنده باد جمهوری اسلامی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۳
چه ربطی داشت
مجتبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۳
درود بر علي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۱
22
52
از جوان های قدیم بپرسیم بهتره. چرا سینمای های زمان طاغوت وحشتناک شلوغ بود ؟
مدیر پایگاه وحشتناک شلوغ بود ! در دوران قدیم ویدیو ،ماهواره ، اینترنت ، دی وی دی ، ویدیوی خانگی و.... نبود شاید علت بالا بودن بازدید سنما نسبت به حالا همینها باشد
saleh
|
Seychelles
|
۱۳۹۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۷
18
34
سینمای امروز ارانو برسی کنید متوجه فرق با گذشته میشوید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۲
19
62
لعنت بر تمامی کسانی که با ایجاد شایعات متنوع آبروی مردم را به بازی میگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۹
62
22
در جواب دوستانی که می گن اقای وثوق چه هنرمندانه در فیلمهایی مثل سوته دلان نقش افرینی کردن می خوام بگم که این اقا تو یه سری فیلم هایی هم بازی کردن که هیچ ارزش دیدن نداره.یه بازیگر باید راهشو انتخاب کنه و فرق بین فیلمای سکسی با فیلم هنری رو بدونه.اگه کسی می گه بازیگرای داخل ایران بدترن این زمانی قابل بحث که موضوع در مورد بازیگرای داخلی باشه.تازه همه ی چیزایی که اینجا نوشته و واقعیت و مقصود توهین کردن به افراد نیست.هر کسی مسئول کار خودشه و قضاوت کردن به ما دخلی نداره.لطفا اگه کسی نظری داره مودبانه اونو بیان کنه.کسی که با چین لحنی بخواد به ادم حمله کنه معلومه که در انتخاب علایقشم اینطور عجول و بی فکر عمل می کنه.
دلداده
|
Australia
|
۱۳۹۰/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۵
13
10
باز باران با ترانه
پرنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۴
30
18
خانم فریده دیبا در موردش مطالب جالبی نوشته
کتاب دخترم فره
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۴
این کتاب نوشته فریده دیبا نیست
آروین ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۸
56
19
دستتون درد نکنه که ماهیت نامردانی که سالهای سال با پول این مردم عیاشی کردند و فرهنگ مردم را به لجن کشیده و باعث انحراف بسیاری از جوانان مملکت بوده اند را افشا کرده اید. پهلوی و امریکا سوار بر پالان چنین فاسدانی توانستند بر این کشور حکمرانی کنند. تف بر ایشان و تمام شیطان صفتان مانند ایشان چه در حال و چه در گذشته .
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۲
32
18
کلا سینما دارای یه فضای کثیفیه و کم ادمی پیدا می شه که فقط به خاطر هنر وارد این عرصه شده باشه و بهروز وثوق مشمول این قشر اندک نبوده.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۰
23
42
بهروز من خاک پاتم .
مش قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۳
46
83
متاسفم !به جای نقد ترور شخصیت!ای کاش ذره ای انصاف بودی،و به جای این گونه حرف ها به نقدی آگاهانه از آثارش می پرداختید.آصلا اخلاق یک هنر مند چه ربطی به آثار به جا مانده ی او دارد.
ای کاش این منش وسیره زشت پس از انقلاب که هر کس را که دوست نداریم ترور شخصیت کنیم. بچسب ناچسب بر چسب های ناروا بزنیم! ب نقدی عالمانه تبدیل می شد.
ناشناس
|
Australia
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۸ - ۰۰:۴۶
19
46
بهروز مثل خیلی ازآدمهای به اصطلاح ارزشی آدم ریاکاری نیست
ثانیا همان جوان های قدیم که با این فیلم ها زندگی کردند خیلی با اخلاقتر از جوونای لاابالی این زمانند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۴
17
46
بهتوچه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۹
17
34
با سلام
من سایت شما و گرایش سیاسیتان را نمیشناسم اما به نظرم هر هنرمندی در هر دوره ای نزد توده ای از مردم محبوبیت داشته که توهین و افترا به او (حتی اگر واقعیت داشته باشد)باعث منفور شدن شخص توهین کننده میگردد امروز وقتی من از تابلوی یحیای تعمید دهنده اثر داوینچی لذت میبرم به من ربطی ندارد که داوینچی چه روابطی داشته یا آیا اصلا کافر بوده یا موحد پس از شما خواهش میکنم در مورد هنرمندان با هر گرایشی فقط در مورد هنرشان صحبت کنید نه بیشتر
با تشکر
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۶
42
20
همه دوستانی که راجع به بهروز وثوقی نظر مثبت دارند .یا از هنر سر در نمی آورند یا اینکه خیلی مغرضانه می نویسند .اولا شما نمیتونید بگید که باشه .فاسد باشه .مگه چیه .هنر منده ...اما یک هنر مند واقعی تمام اعتقادات دینی و مذهبی خودشو .به یک هنر مستهجن نمی فروشه . واینکه همانطور که در آن زمان مافیای سینما وجود داشت .الان به شکل دیگه ای خودشو معرفی میکنه . و ما شاهد هستیم که در حال حاضر فیلمهای بازاری چه تاخت و تازی در جامعه هنری می کنند . وهر کس که از ننه اش قهر میکنه میره کارگردان میشه . به نظر من اون دوستی که نوشته بود ...اگر راست میگفتند و ریگی در کفش نداشتند مثل بقیه هنر مندان در ایران میماندند و برای این مملکت تا لحظه مرگ زحمت می کشیدند ...در آخر باید بگم .نباید تحت تاثیر نام این افراد قرار گرفت .چرا که کردارشان نماینده عشقشان به این مرز و بوم است.با تشکر..
پاسخ ها
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۶
تعداد مثبت و منفی ها رو بببین و بعدش ببین لحن نوشتن اونایی که مثبت و منفی دادن چطوره بعدش میفهمی کی از هنر سر در نمیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۰۳ - ۱۷:۰۴
18
36
ما ایرانی ها تا کی باید فقط مشغول خودزنی و دیگر زنی باشیم. بسه دیگه بخدا!
خواستی چی بگی مرد حسابی
joker
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۳
20
43
زنده باد بهروز وثوقی اولین و اخرین سوپراستار سینمای ایران
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۹
19
30
از سرک کشیدن تو کار مردم لذت بردی .بهروز..بهروز بود توم ویتونی باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۷
20
32
فقط بهروز وثوقی
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۱
17
96
والا بهروز بازیگر خوبیه
شما که خیلی با سند و مدرک حرف میزنین چرا اسناد فساد مالی را که حق مردم بیچاره را ضایع میکنن رو نمیکنین
بهروز خوب یا بد ضرری برای ما نداره
باید فکری به حال اشخاص خاین داخل مملکت بکنیم که در حق مردم خیلی جفا میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳۹۰/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۱
عالی گفتی. اگه راست میگن و حالا هم که نشون دادن عشق افشاگری دارن بهتره در مورد اختلاس و کثافتکاری های مالی و اخلاقی مسئولان نظام و به اصطلاح هنرمندان داخل کشور هم یه توضیحی بدن
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۱
18
37
خيلي برات متاسفم. تو خيلي ............. هنوز هنرمندي مثل آقاي وثوقي نديدم و نخواهم ديد.ايشون يه اسطوره بودن و هستن.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۴
18
34
اسطوره تکرار نشدنی سینمای ایران بهروز وثوقی .. درود بر وثوقی...
فقط میخوام بهت بگم برو تو آیینه یه نگاهی به خودت بنداز ببین تو کی هستی .. اصلا در حدی نیستی راجب بزرگان صحبت کنی ..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۶ - ۲۲:۴۰
17
89
یه دوست برام پیامک زده بود یاد جون های قدیم بخیر که سبیل میزاشتن تا مثل باباهاشون بشن نه مثل الان که ابروهاشونو بر میدارن تا مثل مادرشون بشن واقعیتش من فقط فیلم گوزن هاشو و همسفرشو دیدم کاری هم به زندگی شخصیش ندارم ولی کاراکتر یه مرد ایرانی را داره نه مثل الان که طرف تو فیلم زیر ابروش را بر میداره بعضی موقعه ها ماتیک هم میزنن البته قصد توهین به کسی را ندارم الانم بازیگرهای توانا زیاد داریم
تربچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۷ - ۱۹:۰۷
20
61
مثل بهروز زاده نخواهد شد والله الان خیلی بیشتر فساد هست تا اون موقع
اکبرشفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۳
36
39
بازیگر مثل بهروزدیگه زاده نمیشه
ناشناس
|
Australia
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۴
32
43
با این چرندیات نمی تونید ذره ای از محبوبیت بهروز کم کنید . بهروز در قلی ماست
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۸
44
50
اون همه فضایک بهروزفاسد...این همه محدودیت واین همه فساد....مقایسه باخودتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۸
احسنت اي كاش چندنفرمثل شماهابودندوجواب اين تازه به دوران رسيده هاراميدادند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۵
16
18
راستیتش الان فساد در سینمای ایران واقعاً زیاده و هرازگاهی که بعضی از مسائل لو می ره می فهمیم چه خبره. قبل انقلاب بازیگران زیادی (حتی زنان) وجود داشتند که نقش های بد بازی کردند و بعد انقلاب نیز روی صحنه رفتند. بهروز وثوقی یکی از نوادر سینمای ایران بود و نمی توانیم قدرت بازی او را به این راحتی ها زیر سوال ببریم. منتها چون او سوپراستار آن زمان سینمای ایران بود ما نتوانستیم وجود او را تحمل کنیم. اگر او در فیلم های غیر اخلاقی بازی می کرد و همین مسائل باعث دوری او از وطن شده است پس چرا ما سعی کردیم برادرش را ک قبل انقلاب چهره مطرحی نبود وارد سینما کنیم و به علت شباهت چهره او را مطرح کنیم؟ این مشکلی است که ما با خوانندگان هم داریم و خوانندگان ایران همگی به علت دوری از وطن به اوج شهرت رسیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۳۹۰/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۵
تو هم یکی از نوادری با این نوشتنت
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۳
15
15
نظريه هاي گوناكون و متفاوت مي باشند. كه يك نوع آن ايراني و پسنديده و سازگار با روحيه ما ايرانييها يعني تعصب و غيرت و احترام به ستاره هاي هميشه فروزان آسمان ايران زمين كه در ستايش اسطوره سينماي ايران و ورزش كه همچون پهلوان تختي وناصر خان حجازي عزيز و دوست داشتني ميباشند و نوع ديگر آن قلم زدن و حرافي مغرضانه در تخريب فرهنگ ايراني و قدم بر داشتن در راه اسلاف خود همچون مغول و عرب و.. وا اسفاء چه بر سر اين ملت آمده ازعقده گشايي تا توهين بي منطق 100% ايراني باش گفتار نيك .پندار نيك .كردار نيك را آويزه عقل و خرد كن تا رستگار شويد..
فرشيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۰
17
21
با سلام، تقاضا دارم نظر شخصي و مغرضانه ندهيد چرا كه اعتبار اين سايت و هر گونه ادعا و نظر و اخبار شما زير سئوال ميرود، بي شك بهروز وثوقي تنها فوق ستاره سينماي ايران بوده و هست و آيا اسنادي گويا تر از نقش آفريني هاي بي بديل او در فيلمهايش لازم داريم تا هنر نمائي هاي بي حد و استعداد بي نهايت درخشان اين هنرپيشه كه بي شك تنها كسي است كه توانسته در قالبهاي شخصيتهاي مختلف به زيبايي هرچه تمامتر بنشيند و موجب حيرت هر بيننده اي شود را درك كنيم؟؟؟ و ديگر اينكه او نه تنها داراي فساد اخلاقي نبوده بلكه با موقعيت و شهرت بي حدش در ايران و خارج از ايران مي توانست همانند بسياري از هنرپيشگان نابازيگر امروزي عياش و خوش گذران (كه اسناد بسياري از اين نابازيگرها در دسترس بوده و هست و اكثرا با حمايت مقامات هنرپيشه شده و هنر پيشه مانده اند) باشد كه هرگز خود و دنياي حرفه اي خود را به دنياي هوس نفروخت.بايد همه بدانيم كه با رفتن او متاسفانه هنر سينما نيز از ايران رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۰ - ۱۹:۳۹
17
34
بازیگری توانا
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۳
17
26
به نظر من بهروز بازیگر توانایی مردم بخاطر بازی خوبش دوسش دارن کاری به این حرفا ندارن اگه واقعیت داشته باشه از ارزش بازیگریش چیزی کم نمیکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۹
23
19
فقط ميگم زنيرو بود مرد را راستي زسستي ك‍‍‍‍ژي آيد و كاستي
ا قدردان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۰
20
67
عجب چیزایی بعد این همه مدت که بهروز سنبل شده داریوش و یا هنرمندان که ممنوع التصویر یا ممنوع القلم شدن بیییییچچچچاره نیستمن
کسی که هنرمند باشه میمونه و ربطی به بهروزها و اشرفها نداره هنر آنست که به دل من و تو بنشیند
ما سالها با هر برنامه ی مسخره و کانالهای محدود تلویزیون مشغول شدیم درحالیکه هنرمندان بهتر از آنچه در قبل از انقلاب بازی میکردند را داشتیم
هنرمندانی که از هیچ سو زیاده روی نکردند بلکه هم هنر را وهم معرفتش را میشناختند
خسرو شکیبایی اکر مرا به مرده پرستی نام نبرید
باید بگویم امین حیایی آتیلا پسیانی ایرج نوذری حمید گودرزی که هم سواد دارند و هم معرفت و آقای بیرن امکانیان یا بهترین استعداد زنده ی ایران و ایرانی اکبر عبدی و محمد رضا فروتن واز نظر تیپ و هنر حسین یاری وخانم نیکی کریمی لادن مستوفی هدیه تهرانی و بگو که کی بهتر از حاااااااامد بهددددداد میتونه بازی کنه
باز ازنظر ظاهر نیما شاهرخ شاهی شهاب حسینی باز میگم اکبر عبدی چون هیچ کس همتای او نیست
و باز امین حیاایی چون واقعا خوب بازی میکنه
وکارگردانی بهنر از مهدی فخیم زتده نمیشناسم
و سید محمد حسینی در اجرای برنامه و مسابقه که برادرش هم نمیتواند همانند او باشد
آیا اینها در زندگی خصوصی چیزی ندارند که بعدها مخاطب بفهمد وغمگینئ نشود
اما هنر خود را باتمام محدودیت ها به کار میبرند
نگفتم گلزار چون تابلو که تابلو کاره
بهروز جون دوسسسسست داریم اما جبران کن تا عمر داری یه چیزی واسه اون دنیات نگهدارکه بعداز رفتنت یکی باشه دعایی بخونه اگه به اصول دین اعتقادی داری
من متاسفم که ایرانی که در ایران است یه دنیا حرف داره اما دیگه خسته ایم حتی اگه باشه کسی به دادمون برسه
منیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۳
17
74
همه اینهاکه گفتید به شریفی نیا میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۳ - ۰۰:۲۱
15
14
کمال سر محبت ببین نه نقص گناه که هر که بی‌هنر افتد نظر به عیب کند
رامین کریملو
|
United States of America
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۶
21
21
خیلی خوب بود.افرین
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۲
18
53
من عاااااااااااااااااااااااااااااشق آقای وثوقی هستم بیشتر فیلماشونم چندین بار دیدم بیشتر دیالوگاشون رو حفظم ابی عزیزم منو معتاد فیلمای ایشون کرد.. هیچ اتفاقی بی دلیل نیست...من اقای وثوقی رو تو قالب سینما دیدم و شناختم و برام بهترین هستند و تکرار نشدنی
بهزاد
|
Switzerland
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۱
19
87
(سرانجام نيز داريوش باخواندن ترانه اي رسول رستاخيز وطلايه دار در تلويزيون وتقديم انها به شاه از زندان ازاد شد) !!!!!!
اخه ادم ناحسابي وقتي تو زندان بوده چطور ترانه رو خونده بعد ازتلويزيونم پخش شده كه باعث ازاديش شده ها ها ها ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۵
43
94
بهتره یه افشاگری هم در مورد اختلاس و کثافت کاریهای آقایون داخل ایران انجام بدین. دم بهروز وثوقی گرم هرجا هم هست زنده و موفق باشه
تقی محمدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۱
17
60
باسلام - اگه آقای بهروز وثوقی ام الفساد بود متاسفانه وصد متاسفانه فساد وفحشا در سینمای جمهوری اسلامی به مراتب بیشتر از زمان قبل از انقلاب هست .خواهش می کنم یه خورده منصف باشید .
اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۸
17
99
امام محمد باقر علیه السلام می فرماید:بر شخص مسلمان واجب است حتی اگر 70 گناه کبیره از مسلمان دیگری سراغ دارد پرده پوشی نماید.کتاب سفینت البحار-جلد1-ص589 این سند حرف آخرم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۸
آقای اسلامی تا حالا حرفی اینقدر آموزنده و مفید در حوزه اسلام نشنیدم شیر مادرت حلال باشه امیدوارم امام زمان هم ازت راضی باشه اینو جدی و بدون هیچ کنایه ای گفتم
احمد زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۹ - ۰۰:۴۶
17
80
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت ........اخه حضرت حافظ چقدر تو پوزی به ادمای احمق بزنه؟؟؟!!!!!
ع م
|
-
|
۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۹
85
18
گندش تو فيلمهاش معلومه كور نباشي ببين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۷
21
47
بگو مرگ بر شاه !!!!!!!!!
ماشااله بهروووووووووووز
امیر
|
Netherlands
|
۱۳۹۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۷
16
16
الان کی مانع پخش فیلمهای برخی کارگردانا میشه ها؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۸
15
15
متاسفم
کمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۷
95
17
دست وپنجه تون درد نکنه... من ک واقعا از خوندن این مطالب لذت بردم فقط اگه ممکن یکم عکسهای اقای وثوقی رو بیشتر کنید ک ما بیشتر ازش بدمون بیاد
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۴
16
7
aghaye boltan zeshte ke baraye nazare aghaye bahram javabi nadarid chera nazareshono sabt nakardin inja ke hame bekhonan???? mage vase javabesh ebayi darin ha ha ha?????
ناشناس
|
Australia
|
۱۳۹۰/۱۰/۲۳ - ۰۲:۴۹
19
84
ما طرفتاران آقاي وثوقي خيلي خوشحال مي شيم كه شما آدماي كوته فكر ازش بدتون بياد.... هر چيزي لياقت مي خواد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۰/۲۵ - ۱۸:۴۹
13
15
هنر پیشه خوبیه و رابطه اش با اشرف و دربار شخصیت خانوادگی او را زیر س؟برد.
arghang-h
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۲
18
19
اگر رابطه ای بوده بعد از نمایش خصوصی فیلم تنگسیر بوده آن هم نوع رابطه مشخص نبوده پس نمیتوانیم رای صادر کنیم.بنابراین ......آقای وثوقی بعد از مرحوم فنی زاده بهترین بازیگر ایرانی بوده و باعث افتخار ایرانیان بوده و میباشد...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۷
7
7
ها صد هزار تومان
میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۰
14
14
منم همین که اینا گفتن................
مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۴
67
19
اگر این آقا یک جو غیرت داشت مثل مرحوم فردین کنار ملتش می ماند نه مانند تمام مزدوران فرار کند اما افسوس...
شهراد وثوقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۰
17
17
بهترین بازیگر و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۲
74
16
اسم مهدی هاشمی رو مثلا چون قدش کوتاهه نوشته که توهین کنه سنگکی سر کوچه ی ما قدش از همه بلند تره عقده ای اون فاسدا وخرابایی اند که سی ساله تو غربت اواره ند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۰
19
18
اقای فرشید سخنران !هنر سینما زنده شده تازه بدون استفاده ی ابزاری از زن برهنه . فساد رو درزنی به نام شراب وممل امریکایی و......ببین خوب استعداد بازی گری هم داشت مخصوصا با حمایت عاطفی ومالی دربار این چه ربطی به موضوع داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۲
162
16
اقا یا خانم کوته فکر طرفدار بهروز وثوقی خوب بزی کردن طرف به درد باباش می خوره وقتی مال 90درصد مردمو که الونک نشین ودهاتین رو می خوره رو زنا تو فیلماش می خوابه که دل تو رو ببره ودهن بر کن باشه و........تازه ثروت کمک عاطفی دربار وفیلم کیمیایی بازیگریشم خوب کرد روحیه وثروت باعث میشه استعداد ادما زیاد شه
موید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۸
16
75
بهروز تو خاطراتش نوشته که پا فشاری پدر و مادر و دوستاش باعث شد که در آمریکا بمونه البته اونجاهم بهش چند فیلم ضد ایرانی پیشنهاد شد که به گفته ی خودش اونا رو رد کرد، لطفا اطلاعاته غلط نده عزیزم
فقــــــــــــــــط بهـــــــــــــــروز
امير
|
Germany
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۶
16
18
شايد نظرات شما صحيح باشه و واقعا اين مسايل بوده متاسفانه در سينما بواسطه جذابيتهايي كه داشته ازين موارد بوده و هنوزم هست ولي اگر از بعد هنري و ارتيستي شما در نظر بگيريد ايشون در سطحي بسيار بالاتر از همه حتي اقاي بازيگر بوده و هستند ( با تمام احترامي كه براي عزت انتظامي قايلم )
فریبرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۳
17
76
آخه بنده خدا تو کیو به مسخره گرفتی خودتو یا هنرا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۳
تورو مسخره گرفته بدبخت ذليل دمت گرم بولتن سالاري
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۳
آقای ناشناس به زور که نمیشه کسی رو از محبوبیت جدا کرد اگه تو از بهروز خان خوشت نمیاد بحثی نیست ولی اون چیزی که مشخصه رو دست بهروز خان دیگه هنرپیشه نخواهد اومد حتی هنرمندهای کشور هم اینو قبول دارند ...
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۰
68
20
سینمای آنروز ان بود وسینمای امروز این الله وکیلی اگربازیگران امروز در زمان فردین وبهروز وبیک وناصر بودند فقط نقش مریم مقدس وعیسی مسیح وابن سینا و...را با حجاب کامل وتقوای امروز بازی می کردند؟! نقش آفرینی نجیب امروز هنرمندان محصول وجود فضای مناسب وبه برکت جمهوری اسلامی ایران است. پس به جای این همه ایرادهای بیهوده بفکر ساختن خودمان باشیم و برای رفتگان ازآن هنر مندان استغفار طلب کنیم و رستگاری رابرای باز ماندگان ازآنان مسئلت داریم ،موفق باشید
پاسخ ها
بییطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۰
بنظرمن عبارت این اصلاح طلب درست ترین قضاوت میتونه باشه بقیه افراط وتفریط درقضاوت است نقش این 4بازیگراسطوره ای(فردین،بیک ایمانوردی،ناصر،وبهروزوثوقی) رانبایددربپانگهداشتن سینمای ایران نادیده گرفت
خوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۳
18
7
درود بر شما که با یاد هنر بیشه هارو در دل ادم زنده می کنید
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷
78
16
دمتون گرم بابا
حالم از اين به اصطلاح هنرمنداي فاسد به هم ميخوره
هنرمند فقط گلزار خودمون
كه اصلنم فاسد نيست
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷
17
37
من همه ی فیلماشو دیدم از گذشتش چیززیادی نمیدونم اما اگه اون ام الفساد بود یا هست همه چیزش اشکارا بود و یکرو نه مثل ادمای الان که چند رو دارن فیلمای وثوقی واسه من که یه دختر 23ساله هستم بیانگره یک جامعه رویاییه چون الان تو جامعه ایی زندگی میکنم که ادماش غیرت ندارن ناچارم دلمو با فیلمای امثال وثوق خوش کنم تا یادم نره که مرد باید غیرت داشته باشه
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷
درود بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۳
24
33
salam ina ke neveshtid raste?
فروغ
|
Germany
|
۱۳۹۰/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۴
16
30
بازیگرمحبوب من است هیچ وقت از دیدن فیلم هاش خسته نمیشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۱
36
23
هان اي دل عبرت بين در ديده نظر كن هان
محمود.ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷
18
16
بهروز کارش عالی بود.منو یاد حامد بهداد می اندازه.این دو تا تو عرصه ی سینما تک هستند...
علی بی غم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۰/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۴
56
22
مطلبتون عالی بود ولی از فردین هم بگید که جواب اشرف رو رد کرد
ادم عاقل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۴
77
16
هنر پیشه فقط و فقط شریفی نیا
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۷
17
83
حتمانویسنده بااشرف هم کلام بوده که اینقدر دقیق ازهمه چی خبرداره
نام من وجدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۱/۲۸ - ۰۰:۵۵
17
38
برات یا براتون متاسف هستم بهروز بهترین بازیگر ایران هست وخواهد ماند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۱/۰۲/۱۴ - ۰۱:۵۰
14
15
راستی پرسپولیس چند چند شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۳
70
20
بهترين بازيگر50سال اخيرايران علی صادقی
امين حيايی برنده 6 اسكار
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۴
17
26
یادتون رفت اسم پرویز پرستوئی را ببرید کسی که وثوقی هم از بازی اون لذت میبره.پر قدرت و توانادر (مارمولک- لیلی با من است- آژانس شیشه ای - زیر تیغ و .....)
نانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۷
23
15
می خوای ترکا رو خراب کنی دمت گرم
abi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶
21
20
سلام و خسته نباشيد اطلاعات جالبي بود.
ضمن تائيد فرمايش مطلب بالا مي خواهيد بدونيد اين هنرپيشه هنرپيشه نبود فيلم ممل امريكائي را ببينيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۱
19
22
شما تنها وثوقی رو نبینید که قبل انقلاب فیلمای اونجوری داره! همون داوود رشیدی یا بازیگرای دیگه قدیمی هم فیلمای اونجوری دارن فقط چون فرار نکردن بعد انقلاب همه فک میکنن خیلی ادمی درستی هستن!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۸
21
26
باب بي خيال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰
7
5
یییییییییییییییییی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۱/۰۳/۱۵ - ۱۶:۳۰
13
13
عاقلان دانند
ساسي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۱
58
17
خيلي عالي بود
ff
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۳/۲۳ - ۰۱:۵۵
18
22
این همه دعول نداره که خب فساد همیشه هست یه موقع با وثوق یه موقعه ام با سینمای امروز من از یه منبع موثق شنیدم کع تو سینمای ایران موفق نیستی مگر با کثافتکاری کلا سیستم جاکعه ما همیشه خراب بوده گذشته و حال هم نداره اما خب اقای وثوق تو بعضی فیلمهاشون واقعا درخشیدن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۱/۰۳/۲۵ - ۰۶:۲۰
20
71
ببین بولتن تو راست میگی . بهروز بازیگر ضعیف . بهروز خراب

شریفی نیا ستاره و اسطوره سینما و سالم ترین فرد سینما .
فرهاد رجبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۴/۰۳ - ۱۹:۱۹
72
14
تبلیغات کاه را در چشم نا اگاهان یونجه میکند. این اقا در برابر فرهیختگان و هنر مندان ایرانی عددی نبوده ونخواهد بود.حیف که مدیران در مبارزه با این فاسدان کار بلد نیستند. اینها را باید با هنر واقعی سرکوب کرد. خونندگان لوس انجلسی در نبود خوننده واقعی ایرانی جولان میدهد و خود نمایی میکند. زمان مدیریت لاریجانی هر صدایی که مردم دوست داشتند پیدا کرد. هنر پیشه های ایرانی وطن
aryamehr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۴/۰۴ - ۰۲:۰۷
17
63
سلام به همه بازیگرخوبی بود هرکسی هم توقبر خودش میذارن بازیگرای خوب تو این زمونم کم نیستن بازی خوب که فقط به بازیگرنیست به فیلمنامه کارگردان وچیزای دیگه بستگی داره بهروزتوبعضی فیلما خوب بوده بعضی هاش نبوده بازیگرای امروزم همینجور اینطورم نیست چون بهروز رفته سینما باطل شده فیلم نامه های خراب و عدم نظارت درست سینما روخراب کرده البته نظر منه نظر دیگران هم محترم
ناشناس z
|
Netherlands
|
۱۳۹۱/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۲
15
12
بهروز وثوقي زندسسسسست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۷
15
61
بابا بیخیال دارید سر چی با هم بحث میکنید میکنیدطوری حرف میزنید انگار الان خیلی وضع هنرپیشه هامون عالیه همین الان کسایی رو داریم که وثوقیو میزارن توجیبشون اسم چندین نفرو براتون بیارم که وثوقو دیگه فراموش کنید تازه اون موقع مث الان ادعای تعثب نداشتند
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۵/۱۹ - ۰۰:۲۸
26
16
از این حرفا اب و نون نمیشه که بهروز وثوقی کیه دیگه با اون فیلمای چرتش
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۵/۲۹ - ۲۲:۱۱
15
16
بالاخره باید بگن دیگه.....شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۶
76
16
وثوقی که اگه وضعش خراب نبود فرار نمیکرد و همین جا میموند و کسی هم کاری بهش نداشت.
مگه بازیگران برجسته دیگه موندن کسی چیزی گفته بهشون؟

به قولی گفتنی: طلا که پاکه چه منتش به خاکه؟!
فیلم دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۴
16
19
نام افراد مهم نیست آنچه مهم است عقاید و اعمال آنها می باشد اعمال یک فرد تا زمانی که در خفا و خصوصی باشد باید خودش در پیشگاه باریتعالی جواب گو باشد ولی وقتی این عقاید و اعمال در جامعه مطدح می شود و الگو می شود برای مردم آنوقت دیگر خصوصی نیست و کسی نباید در جامعه اسلامی به اشاعه منکرات بپردازد هر کس می خواهد باشد چه جدید چه قدیمی در ضمن ملاک باید هر کاری برای خدا بودن و انجام واجبات و ترک محرمات است و باید ببینیم افراد چقدر با الگو و ملاک فاصله دارند.
جواد داشی
|
Germany
|
۱۳۹۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۹
16
28
داش بهروز ما خرابتیم چاکریم فدای تو جوادم کوچیکت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۴
55
16
عالی بود دستتون دردنکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۲
55
16
سلام فقط میگم دست شمادردنکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۶
45
16
دستتون درد نکنه اگه میشه بیشتر دستشونو رو کنید.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۰۱:۳۷
73
16
ای ول ادامه بدید موفق باشید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۹
16
28
لااقلش این بود که بهروز وثوقی هرچی بود زیر وروش یکی بود!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۷/۱۳ - ۰۴:۰۲
16
78
حتما اقایان شریفی نیا حیایی سلحشور پاک پاکند.قدیمیها هرچی بودند به مردم خیانت نکردند و دستشون به خون اغشته نبود مثه بعضیا.هنوز بعد30سال ازین حرفا خسته نشدید.عجب پس فردین هم فاسد بوده
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۱
67
17
عالی بود
آقای ایکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۴
23
17
من نه از کسی بی خود طرفداری میکنم ونه بی خود او را رد می کنم دوستان بیایید با هم یکی باشیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵
34
19
آفرین خوب نوشتید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۸/۱۰ - ۲۳:۴۲
62
16
ما حرف شما را قبول داریم اما کسانی که در راستای تخریب فرهنگی جامعه به سمت فساد نقش آفرینی کردند موضوعشان فرق می کند امثال بهروز وثوقی و هنرمندان معروف به لوس آنجلسی که بعد از انقلاب از ایران فرار کردند و امروز در هر فرصتی بر علیه انقلاب مردم شعار می دهند ریشه در منجلابی به عنوان هنر طاغوتی دارند که جامعه فاسد زمان طاغوت ثمره فعالیتهای آنها بود حال چه بسا بسیاری از همین هنرمندان در ایران ماندند و با همراهی با هنر متعهد تا حدودی گذشته خویش را جبران و امروز جزو هنرمندان پیش کسوت ایران دارای ارزش و اعتبار در جامعه و در میان مردم هستند
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۱/۰۸/۱۲ - ۱۷:۵۷
16
59
اون گذشت ورفت یه فکری به حال وثوق های امروز سینمای ایران باشید
یکی
|
Netherlands
|
۱۳۹۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۷
17
66
اونی که در مورد پاک بودن ادما باید قضاوت کنه مانیستیم.......اینا بازیگرن و ماهم از جنبه هنرشون انتقاد یا تحسین میکنیم شما فکر خودت باش............
قديمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۸/۱۸ - ۲۳:۴۹
16
46
براي دوست عزيزمون واقعن متاسفم آقا بولتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۲
3
2
د
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۰
15
29
آقایون مخالف بهروز وثوقی بیایید بهروز وثوقی را از منظر استعداد هنری و هنر بازیگری قضاوت کنیم نه از لحاظ سیاسی اونایی که از وثوقی طرفداری می کنند نمی گند بهروز وثوقی آدم خوبی و یا بدی بوده بلکه می گند بهروز وثوقی بازیگر با استعداد و هنرپیشه خوبی بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۰/۰۱ - ۰۱:۳۹
48
16
سلام بچه ها .همه قبول دارن بهروز وثوق تو بازیگری همتا نداشت و شایدم نداره ولی خب فساد اخلاقی هم زیاد داشته دیگه تو کتابا و مقالات تاریخی هست..قبول دارم در حال حاضرم بازیگرای فاسدی داریم که هم فساد دارن هم بلد نیستن بازی کنند حالا بازم وثوق اگه فاسد بو بازیش عالی بود ...عوض این موضع گیری های متعصبانه و بیخود در مقابل عزیزی که برا آگاه سازی این مطلب رو نوشته فقط بگید خدا رحمتش کنه وثوق رو با یه صلوات
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۳
12
13
فقط از ماست که بر ماست همین
پاسخ ها
maria
| Turkey |
۱۳۹۱/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۳
خودت خیلییییییییییییی بی عیبی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۱/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۹
16
40
بریم سینما امروز ببینیم تو چه توش چه کارهای نمیکنن
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۱/۰۲ - ۰۲:۱۷
39
18
خیلی خوب بود خسته نباشید...
ياسر
|
Poland
|
۱۳۹۱/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۲
87
18
واقعا چنين افرادي لکه ننگ سينماي ايران بودن
ناشناس
|
-
|
۱۳۹۱/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۳
29
21
درود بر ملت ايران
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۸
9
8
آیا هنوز شمس پهلوی زنده است؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰
77
20
بسیار خوشحال شدم
naghme
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۶
18
56
شنونده باید عاقل باشه، گیرم که درست باشد ذره ای از انسانیت و مسلمانی در شما نیست. دینداری که هیچ، دریغ از ذره ای آزادگی در وجود امثال شما! کسانیکه در قلب مردم جای دارند با این مطالب خراب نمی شوند. قطعا ماهیت خودتان را بر ملت آشکار می سازید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۲/۱۰ - ۰۱:۰۸
20
89
شما ها همتون اشغال هستید.وثوقی سرمایه سینما ایران بود .خاک تو سرتون که این قدر نمک نشنا سین
مهرداد
|
Germany
|
۱۳۹۱/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۰
16
25
در دنیا ادماهای زیاد ی عروسک خیمه شب بازی دیگرانند ب
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۳
15
62
آفتاب: شهاب حسینی در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به اظهارنظر درباره فردین و بهروز وثوقی پرداخته است.

شهاب حسینی درباره بهروز وثوقی گفت: در ایران من هم مثل خیلی از هموطنان دیگرم چند تا از رل‌هایی که بهروز وثوقی بازی کرده را خیلی دوست دارم.

شهاب حسینی که با نشریه هفت نگاه مصاحبه می‌کرد، افزود: در کنار آن توانایی بهروز و ثوقی، چهره‌ی آرام و متین و دوست‌داشتنی فردین را هم همیشه دوست داشته‌ام.

در میان بازیگران پس از انقلاب هم از علاقه‌مندان همیشگی فرامرز قریبیان بوده‌ام. همیشه از علاقه‌مندان کارهای آقای هاشم‌پور بوده‌ام. تکنیک و ظرافت بازی آقای مهدی هاشمی هم همیشه برایم جذاب بوده.فروردین 1390
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۹
92
18
خیلی عالی بود دستد درست
سعيد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۲/۰۱/۱۵ - ۰۲:۱۱
73
21
بولتن ؟؟؟ اسمت گول زننده ست ولي مطالبت كاملا گوياست.
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۲
110
18
وثوقي وافرادي ماننداوبازيچه شيطان بودندفردي كه
الگوي شهوتراني وبي بند باري بود مانند محمد رضاواشرف پهلوي
مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۰
85
16
با تشكر فراوان از بولتون.....يا علي
مهدی
|
Germany
|
۱۳۹۲/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۶
89
17
بهروز یگ انگل بیش نبود
حسین عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۵
78
16
خیلی خوب نوشته شده بود ، مستند خوبی بود
حسین عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۷
106
16
خیلی خوب نوشته شده بود ، مستند خوبی بود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۸
15
3
سلام
زندگی شخصی هر هنرمندی از زندگی او در جلوی دوربین مجزاست.
خیلی از دوستان که به وثوقی علاقه دارند،به خاطر درخشش بدون شک او در جلوی دوربین بوده،دوربین از درونیات هنرمند اطلاع کامل به ما نمیده و میتونه از هر کسی یه قهرمان بسازه(متناسب با موضوع فیلم نامه و امکانات و استعداد بازیگر و ...) حتی کسانی که وثوقی رو مفسد می دونند،اگر هنر دوست باشند می دونند که او واقعا هنرمند بوده ولی در مورد زندگی شخصی شاید فاسد بوده باشه
این برمیگرده به اراده تماشاگر که بخواد از جلوی دوربینِ وثوقی الگو بگیره یا از اخلاقیات شخصی او امام حسین مدتها قبل از عاشورا وقتی دید در جمعی از یزید بدگویی میشه به اون جمع گفت شاید یزید هرزگی کنه ولی شعر خوب میگه و استعداد شعری داره.
باید همه ابعاد آدم ها رو دید.
حالا وثوقی یزید نبوده ولی اگه هم ذاتا فساد داشته نباید از حق گذشت چون در هنر از بهترین هاست.
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۵
15
1
بازیگر های قدیمی اگرچه بد هم باشند از این سوسول ها بهترند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۳
15
2
بهروز وثوقي يه اسطوره تمام نشدني است
djr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۷
4
20
درباریان شاه وهمچنین شاه فاسدبودند.اگرالان آنها مملکت رااداره میکردن بدتربود.مرسی ازاینکه ماروآگاه کردین ولی نباید پشت سر مرده حرف زد!!!!!!!!!!
djr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۱
2
16
انقلاب باعث شدکه این هامملکت رورهاکنن.مررررررررسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۷
16
2
اخه تا کی دروغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۹
15
3
نه که الان بازیگرامون خيلی معصومن و هیچ..تاکید میکنم هیچ حاشیه ای ندارن...
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۹
16
4
شما که دبگه همه افرادی که تودربار شاه بودن خراب کردین دیگه با بهروز چی کار دارین خلاصه میخوام به دوستان بگم تحت تاثیر این بادا قرار نگیرن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۲
16
3
یعنی دارم شاخ در میارم کسی این مطلب رو نوشتی یکم از خدا بترس دروغ تا چه حد اخه تو دیگه لایق جواب هم نیستی که جواب بهت بدم تو خواب نیستی که بیدارت کنم تو خودت رو به خواب زدی متاسفانه
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۳
16
4
هر چی دل تنگت می خواد بگو ما دلمون بزرگتر از این حرفهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۱۱ - ۰۰:۲۲
15
4
حالا هر كي هر جور بوده هر كار كرده ديگه به ما ربطي نداره :چون حالا ديگه رفته وداره اون سر دنيا زندگيشو مي كنه .كاش اونايي كه اسم خودشو ن رو گذاشتن هنرمند الگو مردم شدن و الانم تو كشور اسلامي زندگي ميكنن نخوان با كاراشون دل امام زمانمون رو به درد بيارن.
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ - ۰۲:۴۶
16
5
داش بهروز دیونتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ - ۰۰:۵۵
16
7
شما رو در حدی نمیبینم که بخای راجع به بهروز وثوقی نظر بدی
مدیر پایگاه چرا ؟

علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۷
15
6
به نظر من بهروز وثوق جدای از حاشیه هایی که من نمیدونم درسته یا نه یک بازیگر بسیا توانمند بوده که ارزشش بسیار بالاتر از بازیگران امروزی است شما به جای اینکه صفحه وب خودتون رو به بد گفتن از این شخصیت توانمند سینمای سابق پر کنید میتونید به خصوصیات یک بازیگر خوب در صحنه اشاره کنید تا بلکه صدا به بازیگران حالا که توانایی بازیگری ندارن ولی صحنه های نمایش رو پر کردن برسه وبلکه به خودشون بیان بهروز وثوق جدای از حاشیه وجدای از زنگی خصوصی اش که به هیچ شخصی ربط نداره در فیلم هایی نقش افرینی کرده که ادم پای این فیلم ها میخ کوب میش به شما هم توصیه میکنم یه نگاه به این فیلم ها بیندازین ازجمله قیصر گوزن ها سوته دلان و...
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۸
16
5
بهروز هنوزم ستارست
...........................
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۸
16
3
عشق بازیگری = بهروز وثوقی
هنر بازیگری = بهروز وثوقی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۴
16
3
بهروز اسطوره سینمای ایران بوده و سینما مثل بهروز دیگه به خودش نمیبینه . در ضمن شما که این همه از فساد بهروز میگید مگه هنر پیشه های الانمون کم فساد اخلاقی دارن؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۲/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۲
15
3
تازه یه چیزی هم که ایشون هنوز از اقای بهروز وثوقی لو نداده اینه که در اختلاس 3000 میلیاردی دست داشته .باور نمیکنید؟ اسنادش موجوده/خودتون میفهمید از ما گفتن بود. خود دانید.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳۹۲/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۵
16
4
همه نوشتهات مزخرفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۰
1
7
همين وثوقي كه دوستان دارن دم ميزنن ميدونيد بودجه فيلم قيصر و خانم پوري بنايي داده ١٠٠،٠٠٠ تومان ولي جناب وثوق در كتابشان گفته اند از بودجه خودم بو!!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۸
16
4
بهروز وثوقی اسطوره ای بی چونو چرا
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ - ۲۰:۳۰
16
2
بهروز وثوقی اسطوره ای بی جونو جرا
فرهاد
|
United States of America
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۹
14
3
مشکل ما اینه که دوست داریم برای همه قضاوت کنیم ولی هیچ قت خودمونو مورد قضاوت قرار نمیدیم.من از دیدن کارهای اقای وثوقی لذت میبرم وهمین برای من کافیه...به من هیچ ربطی نداره چیکارا کرده...گند کارای خودمونم چندسال دیگه در میاد عجله نکن...
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۷
16
4
عشق است داریوش
بهروز 3
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۶/۳۰ - ۰۸:۱۶
16
4
واقعا برات متأسفم؛بهروز وثوقی اسطوره سینما هست؛؛ب زندگی شخصیش چیکار داری؛اصل هنرپیشگیش هست ک باید نظربدی ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ - ۰۳:۰۴
16
2
ببىخشىد ها با کمال پوزش باىد بگم حرف ناروا نگووووو.. بهروز بهترىن بازىگر تارىخ اىرانه
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ - ۰۳:۳۲
15
1
از مردمی که دم سینماها میخوابیدن تا فیلم>اخراجی ها 2 !
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۰۱:۴۸
15
11
با سلام
البته اینکه در هر دورانی آدمهای سود جو موجود می باشند حرفی نیست و اینکه افرادی با استفاده از موقعیتهای کاذب و ... به شهرت می رسند هم بحی نیست اما میخواهم اینرو بگم در تفسیر اخبار فقط نباید به گذشته برگشت بلکه باید حال رو هم دید و مقایسه کرد. تخریب و دفاع باید اصولی باشه. ممنون
iman
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۳
15
2
من کاری ندارم کی بوده کی هست ولی قدیمی ها ناموس پرستی مردونگی یاد بشر می دادند ولی الان چطوری ناموس همدیگه رو بپیچونندوپسرها چطور ابرو بردارند.ایول به ناصر.فردین .بهروز.ایمانوردی.مفید
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۷
15
1
اگر از هنر حرف می زنی و اگه علم این کارو داری می دونی اسطوره در ایران بود هست خواهد بود حتی تو هالیود الان این همه سرو صدا بر پا کرده
ولی اگه می خوای خوردش کنی متاسفانه هنرش انقدر زیاده که صد برابر این حرفهای بی اساس گفته بشه بهروز وثوقی تو قلبها جا داره
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۹/۰۸ - ۰۲:۱۴
15
1
کاش خودت موقعیت وشهرت بهروز وداشتی..تا ببینم تو چکار میکردی .بهروز به حرف من وتو از ذهن وخاطره این مردم نمیره.هنوزم بعد 35 سال فیلماش دست به دست بین مردم میچرخه...کی مثل اون میشه..هنوز تکیه کلاماش روزبوناس..
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۳
16
1
میدونید مشکل ما ایرانی ها چیه؟اینه هنوز یاد نگرفتیم که زندگی هر کس به خودش مربوطه هر کس رو تو قبر خودش میزارن در مورد بهروزوثوق هم همینطوره ایشون اسطوره بودن و هستن من که دوستشون دارم و بهشون احترام میزارم
پاسخ ها
خسرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۲/۰۹/۱۸ - ۰۱:۳۳
بله هر کس رو تو قبر خودش میذارن اما یه هنر مند با فسادش باعث میشه که امثال شما و من منحرف شویم .خوب دوست عزیز من و تو رو که قراره تو قبر خودمون بذارن.
لاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ - ۲۳:۳۷
16
1
بهروز هنرمند بود هست
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰
10
2
مهم این نیست که هنرمند باشد یا نباشد مهم نظر مردم است که هرکس نظرش محترم است
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۱
16
1
بهروز وثوقی ستاره سینمای ایران بود و اسطوره بازیگری که از محالاته تاریخه ایران خواهد بود دیگری داشته باشه از بچه دوساله تا پیرمرد 70ساله میشناسنش پس مطمئن باشید که در قلبها جا داره و با وجود همه محدودیت ها و شرایط ان زمان بهترین نقش رو بازی کرده که الانم که الانه تو سینمای امروزی با وجود همه امکانات کسی قادر نیست و پیدا نمیشه که اونقد نقش زیبا و احساسی بازی کنه شما هم اگاهی خودتونو بالا ببرید که شناختتون کامل بشه از بازیگران قدیم البته ستارگان قدیم بعدشم هرچقد دستمزد گرفته نوش جانش باشه گوارای وجودش دزدی میلیاردها که نکرده
مدیر پایگاه آقای میلاد ، کاربر محترم هیچگاه نسبت به هیچ کس اینقدر مبالغه نکنید واین راه هم بدانید که دیده نشده کسی از منقدین سینما یا تاظرین این حوزه چنین نظری راجع به شخص محبوب شما داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۱
15
1
بهروز هر کاری کرد دیگه بدتر از این اختلاسهیای میلیار دی نبود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰
14
1
اصلا مابد شما خوووب
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۰۲:۲۴
3
4
اصلا چرا درباره این هنرپیشه موضوع و عکسش را میگذارید که این همه برای تعریف از او این همه مطلب و نظر بگذارند .
جناب رئیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۰۳:۰۸
15
1
اولا اگه بهروز وثوقی با داریوش اقبالی مشکل داشت امروز بهترین دوستان برای هم نبودند مقصوصا اگر قضیه ی ناموسی مطرح بود دوما اونی که این مطلب رو نوشته کاملا مشخصه که داره این شخصیت ها رو تخریب میکنه توی مجلات قدیم که بنده یه قسمت از یه مجله دارم که نوشته اشرف میخواسته داریوش رو بدست بیاره اینجا میگن بهروز رو شما کلا بجز خراب کردن شخصیت های قبل از انقلاب کار دیگه ای بلد نیستید
هنرمند رو هنرمند میشناسه اگه بهروز کسی بود که با یک تلفن هنرمندای دیگه رو خونه نشین میکرد سعید راد تو جشنواره ازش یاد نمیکرد حامد بهداد به او نمیگفت که از مرز اسطوره گذشته و به کمالات رسیده پس لطفا بجای این افشاگری های ساختگی بیایید دست این دزدا که میلیارد میلیارد میدزدن رو رو کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۸
15
1
از هرچی ملت خوششون میاد شما بدتون میاد
مدیر پایگاه شما چگونه نظر ملت را در اين زمينه بدست آورده ايد كه ما را به نقطه مقابل آنه متهم مي كنيد ؟ متاسفانه روال بدي در كشور ما رايج شده هركس نظر خود را نظر ملت ومردم قلمداد مي كند در حالي كه نظر مردم در بعد ملي از طريق انتخابات و در زمينه هاي ديگر از طريق نظر سنجي هاي دقيق علمي بدست مي آيد .
الشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۲
15
0
چی میگین
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۰۱:۳۹
15
3
عجب دروغ شاخ داری!!!!!!!!!
منصوري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۰
15
0
به قول يه دوستي:فرض که آقای وثوقی فاسد باشند، آیا یک انسان فاسد نمی تواند بازیگر خوبی باشد و عده ای هم در بازیگری اورا سرمشق خود قرار دهند؟ اظهار نظری که می توان با آن مخالف یا موافق بود. چنان که بسیاری با این نظر که مرحوم فردین در عرصه بازیگری هنرمند توانمند و ممتازی است مخالفند علاوه بر این در هیچ جای دنیا مردم بازیگران را سرمشق و الگوی زندگی خود قرار نمی دهند. توجه کنید که علاقه داشتن با الگو گرفتن و سرمشق قرار دادن دو مقوله کاملا متفاوت است. اگر قرار بود در همین سرزمین خودمان مردم از سینمای به قول دوستان فاسد و هنر پیشه های مفسد تاثیر می پذیرفتند که انقلاب اسلامی به وقوع نمی پیوست. ..
چون غرض آمد هنر پوشیده شد

صد حجاب از دل به سوی دیده شد
منصوري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۸
15
3
سايت شما عادل نيست و شهامت نمايش تمام متن مرا ندارد شما اسم خودتون رو گذاشتيد مسلمان اگر شهامت داشتيد تمام كامنت مرا مي گذاشتيد. متاسفم براي امثال شما كه آنچه را خوشايندتان است درج ميكنيد و آن چيزي كه انتقاد از شماست را درج نمي كنيد. متاسفم فقط همين
مدیر پایگاه اگر هر انتقادی متضمن  توهین و تخفیف نباشد انتشار آن تازه بره نفع ماست و از آن تشکر هم می کنیم ولی اغلب مشکل آنجاست که پیام ها با خطوطکلی قرمز و چهار چوب های قانونی سازگاری ندارد که واقعا انتشار آنها از عهده ما خارج است. باز هم عرض می کنیم که وقتی علت عدم انتشار پیامی را می پرسید خود پیام مذکور را همین جا بگذارید تا علت عدم انتشار آن را دقیقا توضیح دهیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
15
2
چرا به اين مطلب اشاره نكرديد كه وثوقي فيلمي به نام گوزنها رو بازي كرد كه تمام فيلم انتقاد از حكومت و جامعه زمان پهلوي بود.
Zeid Bazi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۲
15
1
کاش یکی مثل بهروز جان فیلم بازی کنه
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۳
15
3
حاشا بر ما که قصد داریم اسطوره های تکرار نشدنی و نوابغ بی بدیل هنر این دیار را با یکسری برداشتهای ........................روحشان شاد و یادشان همواره پایدار باد.
مدیر پایگاه حالا صرف نظر از مسایل سیاسی و اعتقادی اینطور هم که شما اینان را بالا برده اید نیست . تعریف اسطوره و نابغه مشخص است و هنوز شنیده نشده که منتقدین بی طرف نظری مثل شما داشته باشند 
منصوري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۳
15
3
زماني كه شما توانستيد نظر امثال من كه دستان شما را به نشانه تسليم بالا ميبرد را نمايش دهيد آنگاه ميتوان گفت با شهامت و انتقاد پذيريد. در غير اين صورت بايد قبول كنيد كه منصف نيستيد
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۲
15
1
تصويري از دوهنرمند سابق ويكي ازان دو الان بيشتر نقش سرهنك كلانتري رابازي وكاهي هم حاج اقا است روي تلفن همراهم امد كه درانزمان به شدت به وضعي كه داشت روزنامه كيهان اعتراض كرده بود ولي اين اقا امروزه هنرمند داستان يك شهر......بهروز شاكرد ايشان د ر فسادنميشد
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۳۱
14
2
بولتن نيوز قاضي ! يك اسطوره ونابقه توي سينما ي بعد از انقلاب معرفي كن ببينم !!!
فرامرز
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۷
8
7
سینمای الان هم که طبق گفته آقای سلحشور بی ادبی است یک فاحشه خانه است صدقه سر ................!!!!!!!!!!!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۰
15
1
با سلام من از صحت و سقم موارد یاد شده اطلاعی ندارم ولی اشاره و توجه به موارد ذیل را لازم میدانم :
1- سینمای قبل از 57 با بعد از ان قابل مقایسه نیست بنابراین هنرمندان و تماشاگران هم از این مقوله مثتثنی نیستند.
2- سینمای ایران مراحل مختلفی را گذرانده که در پارهای خوب و در پارهای نامناسب بوده است.
3- در دوران 57 سینما نیاز مبرم به بیننده داشته است و متاسفانه با توجه به فرهنگ ان زمان استفاده از سکس برای تماشاچی جذاب بوده است و این خود باعث به انحراف کشیده شدن بازیگران می شده است .
4- ایراداتی که به این بازیگر گرفته شده در دوران اخیر نیز می توان به برخی بازیگران هنرمندان سیاسیون و در نهایت مردم عادی گرفت.
انچه که مهم است این فرد به بخشی از تاریخ این سرزمین بدل شده و برای عدهای سرمشق بنابراین بازگوکردن فساد یا معایب ایشان نه از نظر عرف درست است و از نظر شرع
یک هنرمند را ابتدا باید بخاطر هنرش نقد کرد.
با تشکر - هر اطلاع رسانی درست نیست
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۱
16
2
زنده باد بهروز وثوقی زنده باد
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۸
17
3
زنده باد بهروز،دیگر مثل بهروز در سینمای ایران نخواهیم دید.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۴
15
3
سلام.
دوستمون راست گفت که اگر زمان شاه ادم هایی مثل بهروز وثوقی و فردین وامثالهم سینمای ایران رو به فساد کشیده بودند الان ادم هایی مثل ... و ... سینمای ایران رو به فساد کشیده اند.
بنابر این سینمای الان با سینمای زمان شاه چندان توفیقی نمیکنه با این تفاوت که زمان شاه حکومت اسلامی نبود
maria
|
Turkey
|
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ - ۰۵:۵۸
15
2
اصلا تو کی هستی که دیگران رو بخوای اصلاح کنی
...........................................
مریم
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۶
3
12
همه شون سر و ته یک کرباسند از اینکه بهروز یک ادم از خود راضی بود حرفی نیست یادتون چند سال پیش یک خبرنگار مجله را توی جاده چالوس به قصد کشت زد.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۳
15
1
سلام.هرکس یه نظری داره.مهم اینه که مردم عاشقه بهروز-فردین-ناصر-راد-بیک-قادری و....بودن و هستن.به نظرتون الان این چیزها وجود نداره-فساد همیشه بوده وهست.در کل هنرمندان ما از نظر کارهای هنری بی نظیرن.چه قدیمی چه جدید
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۴
15
2
ما هیچوقت به انها راه برگشت ندادیم وهمیشه بدیها را دیدیم ویه انها فرصت دوباره ریستن راندادیم مثل امامان معصوم اگرگدشت رایاد مگرفتیم الان وضعیت ما این نبود.
فر زین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۸
4
10
باید یاد آو ری کنیم در توا نایی آ قایی وثوقی شکی نیست ولی حمایت های سیا سی از ایشان نیز بی تئا ثیر نبوده
ماری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۳
14
1
شبیه بابامه
بنده خدا
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۳
16
3
در رابطه این مطالب باید گفت این مطالب از دو حالت خارج نیست یا راست است یا دروغ اگر راست باشد غیبت است اگر دروغ باشد تهمت است در هر صورت این افراد اگر بدترین انسان های روی زمین هم باشند با این عمل شما خود را مدیون این افراد کرده اید در نهایت می خواهم بگویم دید اخرتی داشته باشید و در پی اصلاح افراد باشید نه تخریب و اتقاد از افراد.
مدیر پایگاه نسبت دروغ نباید به هیچ کس داده شود ولی این معنا برای چهره ها و صاحب منصبان از مصادیق غیبت نیست .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۸
15
2
حیف
یه روز قدرشو میدونید که نیست
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۶
15
3
بولتن نیوز:شما گفته ها و عقاید خودتون رو نماینده عقاید فرهنگ عامه مردم میدونید در حالی که سیل کامنت هایی که بر ضد نظرات شما داده میشه نشون میده عقاید عامه مردم با شما مخالفه .....
aaa
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۷
16
2
من کاری به زندگی شخصی کسی ندارم ولی آقای وثوقی یکی ازبهترین بازیگران قبل ازانقلاب بودن که توی فیلم گوزن هاوقیصروکندو نابغه بودنشونشون داده البته بعدانقلاب هم آدم های بزرگی مثل پرستویی وشهاب حسینی هست که خداحفظشون کنه.
فریما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۷
16
3
انقلاب باعث شد ادمای بزرگی رو از دست بدیم...همش به خاطر این که میخاستند نشون بدندهما باحکومت جدید موافقن ...
مدیر پایگاه مثلا؟
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۰
4
11
آقايان اين آدم ها ارزش ندارند كه درباره شان اينقدر مفصل بحث كنيد . ايشان براي طرفداراش به خاطر فيلم هاش قابل احترام هستند نه مسائل پشت پرده .و براي مخالفاش به خاطر عياشي هاي پشت پرده قابل انتقاد هستند و اين دو قابل جمع بستن نيست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۲
15
2
به نظرم باید حرمت هنرمندهارا نگه داشت و علیه شون مطالب ننویسیم اتفاقا داریوش و بهروز را از عکسهای مشترکشون میشه فهمید که چقدر رفیقند با هم.متاسفم
erfan
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ - ۰۲:۳۷
15
3
ما میگیم بد بوده حداقل بازیگر بوده خیلیا باش خاطره دارن یه فیلمه سیاسی بازی نکرده ولی الان هزار تا بازیگر بی کیفیت که حزب بادن مثل(شریفی نیا) نه من نه شما در حدی نیستیم که بخوایم در مورد بهروز وثوقی حرف بزنیم
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۷ - ۰۴:۵۷
15
2
اگه خوب بوده دمش گرم خدا يارش اگه بد بوده بازم خدا ميدونه با اون چرا ما بايد به خاطر بنده خدا اعصاب خودمونو خرد كنيم
ميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۶
16
3
بهروز وثوق من كه عاشقتم واقعا دمت گرم......قيصررررررر گجاااااي كه داشتتتتتوو كشتننننن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۴
16
4
بهروز وثوقی یه بار به دنیا اومد و دیگه شبیهش هم پیدا نمیشه
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۴
16
3
واقعا گفتي...حرف دلمو زدي ديگه هيچ كس بهروز نميشه...بخدا عاشقش بودم وهستم
عاشق بهروز وثوق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۴
16
3
اره ننه تو فکر کردی که دل مردم برا ما میسوزه نه ننه .این حرف بهروزه. بهروز اسطوره ی سینما بوده وهست .اگه حتی کمک مالی هم شده باشه باز بازیگری تو خونش بوده این حرف را برستویی بازغی و .....میدونن و بیان کردن .بس سعی در خراب کردن چهره ی هنر بیشه محبوب ایران نکنید .بهروز جاش تو قلبه منه
خداپسند
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۷
16
2
آی آدمها با چه سند و قرینه ای تهمت میزنید؟کدام مدرک را از فساد این دو خود دیده اید که امروز در خفقان فکری وبدون در نظر گرفتن چهارچوب اخلاق اسلامی شهادت میدهید.دست بدارید از جهل.افراط.آنکس که مینویسد چرا اسناد نمیگذارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۳ - ۰۱:۱۹
15
2
اگه بهروز تو ایران میمونن مثل فردین دق مرگ میشد
صادق روراست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۳
15
1
طرفم تمام کسانیه که دارن به هنرمندان قبل از انقلاب توهین می کنند :اون موقع حجاب خانمها باز بوده فضای فرهنگی اونجوری بوده و متناسب با فضای بد یا خوبش (حالا کاری به خوب و بد بودنش نداریم )هنرمندان و حتی عامه مردم حواشی و ماجراهای خاص اون موقع رو داشتند که البته اقتصاد اختلاسی و ضدفرهنگ هیزگری و چشم چرونی خیلی از مردم دارند و تو خیابون و ادارات هم نسبت به جنس مخالف قالب تهی می کنند نداشتیم .این خیلی بده که نتیجه شهادت اون همه جوونها تو انقلاب و جبهه های جنگ علیه دیو و هیولا و سادیسم ضد ایرانی مانند صدام الان این فرهنگ ضربدری و رشد امثال جزایری و زنجانیه.ما نه فرهنگ بی بند و باری اون موقع رو می پسندیم نه فرهنگ ریاکاری و دورویی یکسری مومن مسلمون مسجد ندیده رو که جامعه رو پر کرده.
فرهاد ولی الهی
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۶ - ۰۰:۱۴
15
2
اگه تبادل افکار و نظرات بدور از هر گونه بغض و کینه یا احساس باسه خیلی بهتره.از اینکه هنرپیشه ای مثل بهروزوثوقی در سینمای ایران پا به عرصه نگذاشته شکی نیست.ارتباط ایشان بااشرف فقط باید توسط دستگاههای امنیتی تایید بشه.قرار نیست هرکس هرجور دلشمیخواد بازار تهمت و افترا رو داغ کنه.بولتن جان جواب های شما به نظرات خنده دار و بی منطقه.داریوش قبل از ازدواج گوگوش و بهروز به زندان رفت.درمورد عدم استقبال مردم از سینما ماهواره و ویدیو را باعثش میدونی.اگه اینجو ی باشه که در ام یکا سینماها بلید تعطیل بشن!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۳/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۵
15
4
بهروز مرد واقعی بود
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۴
15
2
بهروز وثوقی بزرگمرد تاریخ سینمای ایران است
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ - ۰۲:۱۳
15
1
به عنوان یک منتقد در حوضه سینمای ایران وجهان که بالغ بر 45 سال است که بطور حرفه ای فعالیت میکنم تاکنون چنین نقد بی پروایی نخوانده بودم.ما انسانها چگونه بخود اجازه میدهیم با این عبارات نسنجیده درمورد دیگران قضاوت نماییم ..................واما بعد............تاریخ 110 ساله سینمای ایران بازیگری به توانایی ونبوغ بهروز وثوقی تاکنون ندیده است.متاسفانه وی درسال 56 ایران راترک کردوسینما راازوجود خود محروم نمود .این درشرایطی بود که او تنها40 سال داشت ودراج بازیگری خودبود.بازیهای ماندگار او درقیصر .رضا موتوری.طوقی هیچگاه فراموش نخواهد شد.نقش سید درگوزنها.زارممد درتنگسیر داش اکل وووووتاثیر بیبدیل اورا درتاریخ ادبیات وسینمای ایران نشان میدهد بطوریکه حتی امروز هم بسیاری از کارگردانان وبازیگران ازتکنیکهای او بهره می برند....دکترشریعتی دوفیلم رافاخر میدانست گاو وقیصر ودوهنرپیشه رامیسوتود انتظامی وبهروز وثوقی .بزرگانی چون انتونی کویین .استوارت ویتمن.کیمیایی .مشایخی .داریوش ارجمند اورا اسطوره سینمای ایران میدانند ...........
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ - ۰۲:۵۰
15
1
حریم زندگی خصوصی افراد اگر وارد کار حرفه ایشان نشود منتقد مجاز نیست که به ان بپردازد .چرا نخبه کشی میکنیم واسطور ههای خود را مشکنیم .علی حاتمی میگفت اگر بهروز وثوقی نبود سوته دلان ساخته نمیشد .نابغه ای چون انتونی کویین اورا اسطوره سینمای ایران میداند .نقش سید درگوزنها .زارممد درتنگسیر ویا قیصر اثبات این مدعاست واهانت به بهروز وثوقی توهین به شعور تمام کسانی است که با فیلمهای او خاطره دارند واورامی ستایند وبی احترامی به بازیگران وکارگردانانی است که هنوز از تکنیکهای او درامر بازیگری سود میجویند
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۴
15
1
فکر نمیکنم سینمای ایران بتونه بهروز وثوقی دیگه ای پیدا کنه
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۹
15
1
رابطه در همه سازمانها وجود دارد. اینکه بهروز وثوقی با دربار ارتباط بوده مسلم است اما همین بازیگر با بازی زیبای خود نگاه ها را به سوی سینمای ایران جلب کرد و به موج سینمای ایران شکل داد.او یک بازیگر بین المللی است چرا که در همان سال های قبل از انقلاب در چند کار مشترک با هالیوود بازی کرده وافتخاری برای سینمای ایران به حساب می آید.اگر عدالت است باید برای همه یکسان باشد در این صورت بازیگرانی مثل حسین گیل و حمیده خیرآبادی نیز باید ممنوع الفعالیت میشدند. شمایی که این مطلب رو نوشتی الان سینمای ما چه کسی را دارد که به بودنش میبالی؟؟؟؟
اف16
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۵ - ۰۱:۰۰
15
1
نه که الان همه طلای پاکند شما فقط گناهان بهروز را دیدی بیچارگی ما ایرانیها این است که درتخریب همدیگه گوی سبقت را از ازهمدیگه می ربایم در کشورهای بیگانه که ما از انها بد می گوییم کی در مورد هنرمندان خود اینگونه حرف می زنند بهروز اگر ایران مانده بود حتما ممنوع تصویر بود همان نسلی که بهروز وناصر وفردین الگوی انها بودند همان نسل انقلاب کردند وجنگیدند تاثیر فیلمهای تنگسیر داش اکل قیصر سفر سنگ گوزنها را بر جوانهای ان دوره نباید فراموش کرد حالا شما چی دارید که به جوانهای امروز بدهید جوانهای امروز هم همان فیلمهای قدیمی را تماشا میکنند سینمای امروز چیزی جز یاس وناامیدی چیز دیگه ای نیست
مدیر پایگاه اولا سینمای بعداز انقلاب از ابتذال عریان نجات یافت و عمق و غنایشج جهانی شد ،دوم اینکه اگر جوانان این مرزوبوم الگویی برای دفاع از اعتقاد و خاک کشورشون داشتند همانان قهرمانان اعقابشون وشهیدان کربلا بودند 
اف16
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۵ - ۰۱:۰۱
15
2
نه که الان همه طلای پاکند شما فقط گناهان بهروز را دیدی بیچارگی ما ایرانیها این است که درتخریب همدیگه گوی سبقت را از ازهمدیگه می ربایم در کشورهای بیگانه که ما از انها بد می گوییم کی در مورد هنرمندان خود اینگونه حرف می زنند بهروز اگر ایران مانده بود حتما ممنوع تصویر بود همان نسلی که بهروز وناصر وفردین الگوی انها بودند همان نسل انقلاب کردند وجنگیدند تاثیر فیلمهای تنگسیر داش اکل قیصر سفر سنگ گوزنها را بر جوانهای ان دوره نباید فراموش کرد حالا شما چی دارید که به جوانهای امروز بدهید جوانهای امروز هم همان فیلمهای قدیمی را تماشا میکنند سینمای امروز چیزی جز یاس وناامیدی چیز دیگه ای نیست
مدیر پایگاه اولا سینمای بعداز انقلاب از ابتذال عریان پاک شد و آثارش چنان عمق پیدا کرد که حتی جهانی شد ، ثانیا آنکه الگوی جوانان این مرز وبوم برای دفاع از خاکشون شد شهدای کربلا و میهن دوستی اعقابشان بود
بابك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۷
16
1
ميدونيد اين كيه فولاد كيميايي هست داره انتقام باباشو از بهروز مي كيره
مي خواد با خراب كردن بهروز باباشو زركتر كنه
عقده هاي قديم باباشو ارضا مي كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ - ۰۶:۲۷
15
2
هرکسی درجایگاه این آدما که میگید اگه بود اونم تواون ثروت وشهرت معلومه کاری جز شادی ولذت از زندگی سگ مرگی دو روزه نمیبرد.اگه مسلمانی نباید اینهمه از رفتارهای بگفته ی خودت غلط ومعلوم نیست ازکجا وچطوری سرهم کردی نقل کنه که ماشالله ماشالله دهن به دهن بیفته اونم توفرهنگ غلط ما که چهارتا دیگه روش بزارن.نکنید اینکارو چون هرکلامیکه به دروغ بگید وهربارتکرارشه وهر کس بیشترخرمن آتیششو زیادتر کنه این شمایی که وسط کارزاری که واسه خودت ساختی میسوزی آخرتی هم هست خداهم همه چی رو میبینه نیازی به یادآوری شمانداره.برو خدا شفات بده
بابك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۹
15
2
ميدونيد اين كيه فولاد كيميايي هست داره انتقام باباشو از بهروز مي كيره
مي خواد با خراب كردن بهروز باباشو زركتر كنه
عقده هاي قديم باباشو ارضا مي كنه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۰
3
17
باعشق عباس زندگی کن ن وثوق
کوهیار
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۲
10
3
یادتونه هر کسی بدنش پر مو داش بهش میگفتن بهروز وثوق
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۴
16
2
باور کنید اگر خودتون در اون زمان از موقعیت این هنر مند برخوردار بودید از اون بدتر بودید با توجه به زمان وموقعیت وچهره ونیز سرمایه مطمئن باشید شما هم عیسی مسیح نبودید که از این گناهانشان مبری باشد درست بنویسید ودرست زندگی کنید
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۷
15
3
زنده باد بهروز....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۰
14
4
این که پر نفوذ. بوده درست
ولی بی شک اسطوره بازیگری نوین ایران هست
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۸
15
4
بیاید انسانی تصمیم بگیریم درسته که از نظر شما کارش اخلاقی نبوده ولی به گفته تمامی کارشناسان قدیم و جدید و بخصوص مردم بهروز و تمامی بازیگران قدیمی ستاره بودن و هستن
فضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۰۳:۴۷
15
3
ناصر ملک مطیعی و محمد علی فردین و ایرج قادري و منوچهر وثوق و بهروز وثوق و ميري و ظهوری بازیگرانی بودن که در ایران هیچوقت البته به غیر از جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب و فریبرز عرب نیا و محمدرضا فروتن همتا نخواهند داشت و ندارند، همین، این مستند رو هم همینطوری قبول ندارم
آرشام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۲
15
1
در متن تان فرموده اید:وثوقی پس از افتضاح افشای روابط همسرش با داریوش اقبالی و پس از طلاق همسرش این خواننده معتاد به مواد مخدر را توسط ماموران به دام انداخت و با حمایت اشرف مطبوعات را وادار ساخت تا تصویر او را به همراه مواد مخدر مکشوفه در صفحات حوادث خود به چاپ برسانند
این موضوع اشتباه هست بدلیل اینکه داریوش در 5 شهریور 1353 دستگیر و زندانی شد و در فروردین 54 آزاد شد در حالی که بهروز وثوقی و گوگوش در مهر 54 تازه با هم ازدواج کردند و یک سال بعد یعنی در سال 55 از هم طلاق گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۴
15
1
زنده باد بهروز وثوقی سلطلنه من.تمام
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۷
15
2
آخه یه بازیگرنشون بده بهروزوثوقی رو الگونکرده باشه حالا دنبال عیبه چه کسی میگردین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۱
13
3
یه مسئله کلی ، همه الکی جوش چه چیزی رو می زنید. هر کی به اون چیزی توجه می کنه که مورد علاقشه و بقیه چیزا براش ارزش نداره حالا هر چی بقیه بگن . در کل همه سر کارید چون نه من آنم که رستم بود پهلوان نه اینکه خیلیا و خیلی خیلیا به این حرفا اهمیت نمی دن . بهروز وثوق بوده یا نبوده تموم شد. می خواد باشه یا نمی خواد باشه هم چیزیه که به نفر بعدی مربوطه . تو اون چیزی باش که فکر می کنی درسته . آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی ....
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۹
3
3
زنده باد ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۰:۵۳
15
2
بهروز خان وثوقى اسطوره بى تكرار سينماى ايران،هرجا كه هست خدا نگهدارش باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۶
15
1
مواظب بهروزهاي .. فعلي كه در عرصه باصطلاح هنري فعالييت دارن باشيم
علی احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۸
15
2
بهروز بازیگری بود که هنوز میخواهند بازیگر خوب معرفی کنند با ان مقایسه میکنند من عاش بهروزم
نقاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۵
14
1
قرن بیست و یکه.دست تو دماغت کنی همه فهمیدن. یکم مطالعه کنین
عسگر ازخوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۸
15
1
فيلمهاي بهروز خان درزمان خودش ودراقتضاي ان زمان بود منطقي باشيم مفاسد سينماي امروز بيداد ميكند
زنده باد ايراني اصيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۷
15
2
اره امروزه هيچ چيز بيداد نميكنه هركاري كنيد محبوبيت هنرمندان قديمي بيشتر ميشه ..
papatya
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۸
15
2
اصلا بهروز وقتی ک 18 سال داشت و تازه میخواست بیاد تهران با اشرف سروسری داشت ک تونست خودش رو جاکنه تو سینما...بابا خجالت بکشین این چ حرفایی ک میزنید؟ببینید اون زمان چ مملکتی داشتیم ک استعدادها کشف میشدند اما الان واسه ی کارگر بودن پارتی میخواد!اونا ک هرچی و هرکس ک بودن بلد بودن جلو دوربین نقش بازی کنن ومهمتر از همه خودشون روتو دل مردم اون زمان و امروز جاکنند...
salman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۰
13
2
بلاخره باید هینو قبول داشت که تو برکه ای که ماهی نباشه قورباغه سبهسالهره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۰۱:۲۳
15
1
نظر خیلی از شما خواندم شاید شما ندونید ولی این بولتن راست میگه ولی بولتن اینو بدون بهروز اسطوره سینما ایران بود به همین حرمت نباید گذشته شخم زد سپاس
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۸
15
1
با سلام خدمت تمامی دوستان/ مثلا ما میگوییم بهروز بدترین ادم روی این کره خاکی بوده / ولی از نظر بیشتر مردم ایران بهروز وثوقی یه فوق ستاره سینمای ایران بوده البته به دوره خودش/ دیگه اینو نمیشه پنهان کرد/ اگه دروغ میگم بگویید/ درسته قیافه نداره و مثلا ادم بسیار پستی بوده /ولی یکی از بهترین هنر پیشه های جهان بوده فقط همین/ ادم باید فقط بدیهای یک شخصیت رو نبینه عزیزانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۱
15
1
بهروز وثوقی ابرمرد کل تاریخ سینمای ایرانه و اون ذاتآ یه بازیگره
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۳
14
1
بولتون حالا که شاه و اشرف و وثوقیو و اینا بیرون رونده شدن زبون باز کردین. تو داخلم آدم فاسد داریم اگه جرئت داری اونا رو بکوب.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۵
15
1
بولتون حالا که شاه و اشرف و وثوقیو و اینا بیرون رونده شدن زبون باز کردین. تو داخلم آدم فاسد داریم اگه جرئت داری اونا رو بکوب.
پاسخ ها
رضا
| United States of America |
۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۵
ميگه عزيز اما بعد از سرنگوني بزدل ها اين مدلي كار ميكنن مثل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۵
11
5
بابا دس مریزاد ، آخر شعور و کمالاتی این همه اطلاعات دست اول از کجا کش رفتی باحال؟...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۰:۱۳
15
2
من نمیدونم شما از تخریب هنرمندا چی گیرتون میاد
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۰:۲۶
15
2
بهروزبهترین هنرپیشه بوده بایدکارهرکسی راخداوندقضاوت کند نه بنده
sajjad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱
15
2
همش شروور از اقای وثوق بهتر . همه دوست دارن که بیاد ایران بعد شما این شروور هارو میگین.
محمد رضا
|
Australia
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۲
16
1
جان مادرت چقد پول گذاشتن جیبت تا این چخانارو در مورد اسطوره ی سینما بگی ?
shahyad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۴
15
1
بهروزوثوق ستاره سینمای ایرانه،مثل فردین،گوگوش،پوری بنایی و خیلیای دیگه،هرکی ام گفته قیافش زشته عکس خودشو بزاره ببینیم چه شکلیه،لابد شماخوشکلیو تو دماغ و چهره عملی میبینین،انقدرم راجب زندگی خصوصی مردم نظر ندین،هرکی و بااعمال خودش تو قبرش میزارن
shahyad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۶
15
2
بهروزوثوق ستاره سینمای ایرانه،مثل فردین،گوگوش،پوری بنایی و خیلیای دیگه،هرکی ام گفته قیافش زشته عکس خودشو بزاره ببینیم چه شکلیه،لابد شماخوشکلیو تو دماغ و چهره عملی میبینین،انقدرم راجب زندگی خصوصی مردم نظر ندین،هرکی و بااعمال خودش تو قبرش میزارن
کرماشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰
15
2
بهروز بهترین بازیگر تاریخ ایرانه.پاینده و پیروز باشن.ان شاالله
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۸
2
11
فلیم های قدیم خوب بودند اما بی بند باری زیاد ی داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۰۴:۰۰
15
3