کد خبر: ۳۳۶۶۶۴
تاریخ انتشار:

جمشید مشایخی:پرویز پرستویی معلم من است

جمشید مشایخی گفت: درست است که سابقه بازیگری من از پرویز پرستویی بیشتر است ولی اکنون به مرحله ای رسیده است که او را معلم خود می دانم.
جمشید مشایخی:پرویز پرستویی معلم من است

به گزارش بولتن نیوز،«جمشید مشایخی» در مراسم تجلیل از 4 دهه فعالیت هنری استاد پرویز پرستویی  گفت: من سناریویی را می خواندم که پرویز پرستویی نقش پسر مرا داشت. یک پاکت بود که در آن کتابی مربوط به پرویزخان بود. عکس ایشان روی پاکت بود و مدادی پیدا کردم و تصویر ایشان را می کشیدم. یادم افتاد که بزرگی نوشته بود که هرچه کرد نتوانست فرزندش را در راه درست تربیت کند. پسر از او جدا شد و روزی یک مامور آمد و گفت من آمده ام شما را نزدحاکم ببرم. مرد به کاخ وارد شد و حاکم روی کرسی نشسته بود. مرد سلام کرد و حاکم جوابش را داد و گفت مرا شناختی؟ گفت خیر. نزدیک تر رفت و گفت بله شناختم. شما پسر من هستی. حاکم گفت متوجه شدی که آن روز حرف اشتباهی زدی؟ حالا من حاکم هستم و از حرفت خجالت بکش. مرد پاسخ داد من نگفتم تو حاکم و والی نمی شوی بلکه گفتم آدم نمی شوی و این پرویز پرستویی است. 

پرویز پرستویی رک گو است و پاک و شریف است و بهترین بازیگر است ولی مجیزگو نیست. او و فاطمه معتمدآریا امروز دو معلم من هستند. 

مشایخی سخنان خود را با شعری از حافظ شیرازی به پایان رساند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: مشایخی ، پرستویی ، معلم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین