کد خبر: ۳۰۷۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
"انسان دوستى در هر شكل و آيينى زيباست"

فرهنگى زيبا در كشور آلمان

در آلمان دور انداختن هرگونه بطري شيشه اي و پلاستيكي كار كاملا عجيبي محسوب ميشود.
فرهنگى زيبا در كشور آلمان
گروه بین الملل-در آلمان دور انداختن هرگونه بطري شيشه اي و پلاستيكي كار كاملا عجيبي محسوب ميشود.

به گزارش بولتن نیوز،در آن كشور به علت اهميت مسئله بازيافت شما مي توانيد با برگرداندن بطري ها به هر سوپر ماركتي بخشي از پولي كه در ازاي خريد محصول داده بوديد را پس بگيريد.

اما در كنار اين قانون فرهنگ زيباتري شكل گرفته كه معمولا مردم بطري هاشون را در كنار سطل آشغال ها ميگذارند تا بى بضاعتها با برگرداندن آنها به سوپر ماركت پول خورد و خوراكشان را در بياورند.

"انسان دوستى در هر شكل و آيينى زيباست"
برچسب ها: فرهنگ ، المان ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
روشنفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
2
0
المان با فرهنگترین کشور جهان است
بهرام
|
Austria
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
مثل ما که گوشت مرغ و ماهی را تا آخر میخوریم و استخوانها را می مکیم و با دست و دلبازی تمام استخوانها را برای گربه میگذاریم!!!
نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین