کد خبر: ۲۶۲۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

جان کري در بيمارستاني در بوستون درمان ميشود

سخنگوی جدید وزارت امور خارجه ی آمریکا اعلام کرد جان کری وزیر خارجه به بیمارستانی در بوستون انتقال یافته است.

به گزارش بولتن به نقل از واحد مرکزی خبر، سخنگوی جدید وزارت امور خارجه ی آمریکا اعلام کرد جان کری وزیر خارجه به بیمارستانی در بوستون انتقال یافته است.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما؛جان کربی در صفحه ی خود در توئیتر نوشت:جان کری که از ناحیه ی پا دچار شکستگی شد به بیمارستانی در بوستون انتقال یافت.

وی نوشت:جان کری هرچند درد می کشد اما روحیه ی خوبی دارد.


منبع: واحدمرکزی خبر
برچسب ها: جان کری ، درمان ، بوستون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
آه ایرانی ها گرفتش
نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین