کد خبر: ۱۵۱۰۱۴
تعداد نظرات: ۲۹۳ نظر
تاریخ انتشار:
رأی پاک هزینه دارد؛

آقا سعید! پرچمت بالاست که «اخلاق» را فدای «سیاست» نکردی

اصلا تو از ابتدا هم برای «رأی نیاوردن» آمده بودی نه رأی آوردن. وگرنه کیست که نداند با این حرف ها نمی شود رأی جمع کرد! در هر صورت٬ ما بجای همه‌ی کسانی که باید بخاطر «رقابت پاک» از تو تشکر می‌کردند و نکردند٬ تشکر می‌کنیم. پرچمت بالا آقا سعید که هنوز برای ما «بزرگ پرچم‌دار گفتمان مقاومت» هستی.
گروه فرهنگی ـ سیدمجتبی نعیمی: وقتی اولین بار با دوستان نشستیم تا ببینیم برای تبلیغ دکتر جلیلی چه می‌توانیم انجام دهیم٬ بعضی دوستان پر از شک و تردید بودند. نه من‌باب صلاحیت ایشان٬ بلکه در خصوص رأی‌آوری‌شان. اینکه: «جلیلی هیچ هیجانی در مردم ایجاد نمی‌کند٬ جلیلی خیلی آکادمیک حرف می‌زند٬ جلیلی خیلی خودش هست٬ خیلی حزب‌اللهی‌ست٬... این‌طوری او رأی نمی‌آورد و امثالهم.»

هرچند ما سعی می‌کردیم به دوستان انگیزه دهیم و با موضوعاتی مثل «تلاش برای اصلح»٬ آنها را متقاعد کنیم٬ اما ته دل خودمان آگاه بودیم که جنس دکتر جلیلی٬ جنس این انتخابات نیست. او زیادی خالی از خرده شیشه است. زیادی خالص است. زیادی بی شیله پیله است.

به گزارش بولتن نیوز، همان‌طور که از اولش به ما گفتند: «دکتر جلیلی٬ دغدغه‌ی رأی‌آوری ندارد.» و این یعنی٬ گربه را دم حجله کشتن. و این یعنی٬ نه خبری از قول‌های صد روزه و شش ماهه و دو ساله است٬ و نه خبری از رنگ و لعاب. حتی خبری از کلید و دستگیره هم نیست. چون قرار نیست به هر شکلی شده رأی بیاوریم.
قرار نیست کل تاریخچه‌ی جمهوری اسلامی را الک کنیم و بر ویرانه‌اش ایستاده٬ خود را تنها منجی مملکت معرفی کنیم. قرار نیست دولت نهم و دهم را بدترین دولت تاریخ ایران از زمان مادها تا امروز بیان کرده و دولت خود را سازنده‌ی مدینه‌ی فاضله نشان دهیم.
حالا این‌ها به کنار٬ از ما پرسیدند و ما هم از ستاد مرکزی پرسیدیم: «دکتر جلیلی٬ شعارش چیست؟» یعنی هسته‌ی اصلی وعده و وعیدهاش کدام است؟ تا مدت‌ها٬ نه ما جوابی به دیگران می‌دادیم و نه دیگران به ما. تا اینکه کم‌کم دست‌مان آمد «آزادسازی ظرفیت‌ها» را می‌توان به عنوان شعار اصلی دکتر جلیلی مطرح کرد. اما این شعارسازی کجا و شعارسازی دیگران کجا.
خوب٬ آقا سعید! خودت و ما خوب می‌دانستیم که «رأی پاک» هزینه دارد. هزینه‌ای که تا به حال٬ در برخی از انتخابات‌های دیگر هم پراخت کرده‌ایم. و آن هزینه چیزی نیست جز «رأی‌نیاوردن». اما به درک که رأی نیاوردی. آقا سعید٬ پرچمت بالا که در طول تبلیغات٬ هیچ‌کدام از کاندیداها را تخریب نکردی٬ هرچند نقد‌های نصفه و نیمه‌ات را هم تحمل نکردند و بی‌عرضگی‌های داخلی را به پای مقاومت تو و تحریم‌ها ریختند تا شاید رأی مردم درگیر معاش را جمع کنند. آنجا که در مقام نقد دیگر نامزدها برآمدی، در حقیقت دفاع از خود نبود، دفاع از مظلومیت و حقانیت انقلاب اسلامی بود.
آقا سعید٬ پرچمت بالا که حتی یک رأی تو نه از سر تخریب جمهوری اسلامی و زیرپا گذاشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی به دست آمد و نه از سر عوام‌فریبی و قول‌های چرب و چیل. حتی کسی از سر «شاید درست شود» هم به تو رأی نداد. چون در وعده دادن٬ کاملا محتاط عمل کردی و بیشتر از احتیاط٬ واقع‌بینانه حرف زدی.
تو نشان دادی که می توان هم در مناظره های انتخاباتی شرکت کرد و هم «اخلاق«را زیر پا نگذاشت. تو نشان دادی می شود «اخلاق» را به قربانگاه «سیاست» نبرد و آن را ذبح کرد. تو نشان دادی هم می توان از عملکرد دولت ها انتقاد کرد و هم در عین حال، موجب تضعیف انقلاب اسلامی نشد. حتی اگر همه اینها به قیمت رأی نیاوردن تو تمام شود. اصلا تو از ابتدا هم برای «رأی نیاوردن» آمده بودی نه رأی آوردن. وگرنه کیست که نداند با این حرف ها نمی شود رأی جمع کرد!
در هر صورت٬ ما بجای همه‌ی کسانی که باید بخاطر «رقابت پاک» از تو تشکر می‌کردند و نکردند٬ تشکر می‌کنیم. پرچمت بالا آقا سعید که هنوز برای ما «بزرگ پرچم‌دار گفتمان مقاومت» هستی.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۹۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۷۱
یه دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
44
47
داش سعید گرچه رای نیاوردی ولی تو قلب ما جا داری.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
یکی توضیح بده که چرا آقای جلیلی به داش سعید تبدیل شده!!!!!
از این داداش ها زیاد داریم داداش!!!!
امیرعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
http://www.ghadiany.ir/
طرفدار رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
94
35
عزیزم دیگه اینارو نگی چی بگی؟ بدم نیست یه جور آب خنکه دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
تو منطق سرت نمیشه. اگه سرت میشد، می فهمیدی گفتمان انقلاب ادامه دارد و این موانع برای دوستاران اسلام ناب، سنگ ریزه ای بیش نیست.
جوان23 ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
30
69
آقای جلیلی از اینکه بهت رأی دادم پشیمون نیستم و به خودم می بالم امام زمان(عج) نگه دارت باشه سرباز وطن، از بولتن نیوز هم ممنون خدا قوت امام زمان(عج) حافظ شما هم باشه
پاسخ ها
25 ساله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
شما به برنامه های پربارش برای متحول کردن زندگی مردم رای دادی؟؟؟؟؟
سیده طاهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
15
36
دکترجلیلی رادوست داشتم وخواهم داشت
به هرحال دست مابدبود واسه ایشون
ولی امیدوارم جناب دکترروحانی درمنصب رئیس جمهوری خوش بدرخشند وبه تعالی کشور همراه بادین کمک کنند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
17
13
آقای نعیمی خوب نوشتی و دستت درد نکنه اما کاش جلیلی را زمانی وارد می کردیم که پیروز می شد.ضمنا یک سوزن هم به خودمون بزنیم .خود زنی در جریان اصولگرایی در این دو سال گذشته و گم کردن رقیب اصلی و چسبیدن به انحرافات بی تاثیر هم مشکل ساز شد.اگر نه مردم فقط به دلایل اقتصادی به روحانی رای ندادند.اصولگرا ها خود رای همدیگر را ریختند.ولایتی رای دکتر را ریخت، رضایی رای قالیباف رو ریخت و ..... این رای های ریخته رفت سمت روحانی
جلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
19
39
سلام اقا سعید
من یک کارمنددر بخش خصوصی هستم که از رای دادن به شما ذره ای منفعت مالی نمی بردم ولی هیچ وقت هم از رای خودم بر نخواهم گشت .پاکی و صداقت شما در دل ما جای گرفته است.
ايليا حنيف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
22
52
آقا سعيد پرچمت بالا كه اصلح بودي هرچند درد نان را به حضور تو ترجيح دادند
لر بویراحمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
25
50
عشق است حاج سعید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
18
23
من از طرفداران پرو پا قرص احمد نژاد بودم ولی همین صداقت اقای جلیلی منرا وادار کرد که به جلیل رای دادم نه تنها من خواهرهایم نیز به ایشان رای دادند خوشحالم که چنین کردیم چر چون رضایت خدا را بدست اوردیم پرچمت پاینده باد تو رای خدا ودستان خدا را اوردی و ویزای ورود به بهشت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
22
59
ایشان مصداق بارز. جاهد الکفاروالمنافقین واغلظ علیهم پس ازرهبری درزمان مابودند
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
15
41
درودبرجلیلی، پاکترین رای ، رای شمابود ...شماباسیاه نمائی ودروغ وحیله ووعده بیخودوپاروی فرهنگ ناب اسلامی گذاشتن ،رای نیاوردید رای شمارای به اصول انقلاب بود ، ماهمچنان برگفتمان انقلاب اسلامی وحق هسته ای ایستاده ایم . همه خانوده های شهدا، همه بسیجیان ، همه مردم آزاده وعاشورائی 9دی درعین اطاعت محض ازولی فقیه ،برعهدخودپایدارند.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
20
32
اقاي جليلي من افتخار مي كنم كه به شما راي دادهم راي دادهم به ارزشهاي انقلاب نه راي براي حرفهاي تو خالي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
18
37
سلام من هم به دکتر جلیلی به خاطر رقابت سامشون تبریک میگم. مردمموم هنوز اماده ی داشتن دولتی که به اندازه یه ذره کوچیک شبیه حکومت امام زمان عج داره ندارن انشااله دوره بعد با رای تمام ملت
سما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
14
42
من با افتخار تمام به آقای جلیلی رای دادم ،اونو به خاطر تمامی اخلاقهای خوبش دوست دارم وتحسین میکنم
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
17
79
به خدا بغض گلومو گرفت. شک نکنید رای به جلیلی حلالترین رای ها بود. با تمام وجودم آقا سعیدو دوسش دارم. شاید نشه احساسمو بیان کنم ولی به نظرم پاکی این آدم از احمدی نژاد 84 هم بیشتر بود. مخلص همه ی دوستدارای آقا سعید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
59
12
خدایش وزن سیاسیش همین بود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
در جامعه ای که نون بر خون پیروز شود، خیلی نباید انتظاار پیروزی سیاست پاک را داشت.
سیاست وعده و وعید پیروز شد و این وزن اصلاً ارزش ندارد.
پویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
افتخارمیکنم که پاکترین رای را به دکترجلیلی دادم دادم ومتاسفم برای عده ایکه برایانتخاب نشدن جلیلی به روحانی رای دادن
samane
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
13
22
من هم ازتون ممنونم رای من و همسرم شما بودید هستید و خواهید بود
اشراقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
9
19
ایشون از سرمایه های بی بدیل کشورمون که نه بلکه تمدن اسلامی هستند امید در ادوارهای بعدی انتخاب تمام ملت عظمت وجود ایشون را درک کنند وبا افتخار از توانمندی ایشون استفاده کنند.
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
11
46
با افتخار من و تمامی بستگانم به اقا سعید این اسطوره جهاد و الحق شهید زنده رای دادیم و در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل دشمنان و بد خواهان خط مقاومت او را برگ برنده خود می دانیم .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
23
15
خجالت بکشید
و از شکست درس بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
من هرگز ازرای به گفتمان انقلاب که به نوعی رای به اصول اسلامی است خجالت نمیکشم و خداوند را برای رای به آقای دکتر جلیلی سپاسگزارم امیدوارم با این انجام وظیفه قلب رهبری عزیز و امام زمان(عج) را شاد کرده باشم .
یا صاب الزمان از ته دل میگویم آقا، بضاعتم در یاری شما بیش از این نبود خجالت میکشم از شما. برای فرج حضرت صلوات.
اشراقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
8
35
دیگران شعار اخلاق در سیاست دادند ولی ایشان در عمل باین شعار از دیگران پیشی گرفت آفرین برنده حقیقی این میدان شما بودی راهتان پور نور باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
7
24
آقا سعید درس مقاومت به ما آموختی و صبوری پیشه خواهیم کرد تا تاریخ پاسخگوی شعارهای دنیا طلبی دنیا طلبان باشد
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
7
73
خیلی مردی دکتر
تا ابد جاودانه ای تو تاریخ انقلاب
مریم ضاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
7
42
افتخار می کنم که رای پاکم را به ایشان دادم
پشیمان هم نیستم
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
6
58
کلا به خاطر همین چیزاست که عاشقشم خیلی ماهه نه تنها خودش کسی رو تخریب نکرد بلکه به بچه های ستادشم می گفت تخریب نکنن . هر چند که دیگران از داخل و خارج فقط کارشون شده بود تخریب ایشون ...... اجرشون با امام زمان (عج)
behzad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
6
16
ایشالا تن و جسمش سالام باشه مرد دوس داشتنی
همه به بودنت افتخار می کنن من رایم روحانی بود اما دکتر جلیلی رو هم خیلی دوس دارم امام زمان پشت و پناهت ایشالا یار رهبر کمک کار رییس جمهور و خادم ملت ایران باشی که مطمین هستم هستی
mahdi
|
DENMARK
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
4
49
خدا فظش کنه انشالله هرجا که میره موفق باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
19
4
با وادار کردن ایشان برای شرکت به انتخابات به گفتمان انقلاب خیانت کردید!
پاسخ ها
عباس/
| POLAND |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
از کجا فهمیدی ؟؟؟؟؟؟
رهجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
6
72
من نمیگویم ایمان جلیلی به اندازه ی ایمان امام یا حضرت آقاست اما بنده ایمانی از آن جنس را در جلیلی دیدم.او آن قدری که من میشناسمش و با رفتار و گفتارش نشان داد حقیقتا یک فردی است تربیت شده وخود ساخته به اسلام ناب که بالاترین چیز برای یک انسان است و نمونه ای زنده از سرداران صالح امام عصر ارواحنا له الفداء است.
سید جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
5
25
این یعنی ارزش . زنده باد جلیلی قهرمان
ساقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
6
36
ماهمچنان با اصلح می مانیم حتی اگر هفتاد و دو نفر باشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
7
68
من خودم به جلیلی رای دادم ولی به نظرم حیف جلیلی بود که بیاد توصحنه هدف تهمت وتوهین سرمایه داران وقدرت طلبا بشه،من تاقبل انتخابات ایشونو نمیشناختم به این صورت ولی آرامش عجیبی داره
حاج احمد صمیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
8
37
4168946 نفر به دکترجلیلی رای دادند اینها ادامه همانهایی هستند که با علی در صفین ماندند وهمینطور 72 نفری که با حسین درکربلا ماندند یعنی ولایتمدار واقعی نه شکمی ...اگربخواهیم ولایتمدارانه به انتخابات نگاه کنیم پیروز واقعی انتخابات مردم بودند وانان که ولایتمدار واقعی بودند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
احسنت برادر
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
66
8
همه اینا درست منم دوسش دارم ولی باید از اصول گراها یکیشون می موند حتی اگه به قیمت کنار رفتن جلیلی می بود!!!...
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
67
5
اتفاقا خیلی هم در برخورد با استادش دکتر ولایتی خوش اخلاق نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
دکتر ولایتی استاد جلیلی است؟!؟!!؟؟
این چه حرفی است؟! باید در مقابل حمله نادرست و مبتنی بر دروغ ولایتی، از خودش دفاع میکرد یا نه؟!
لابد توقع داشتید در مقابل اطلاعات غلط ولایتی، میگفت صحیح است! صحیح است!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
دفاع از اصول اسلامی و حاکمیت نظام اسلامی تعارف بردار نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
6
45
اقا سعید مرد پاکیهاست . ما از همین حالا باید پیگیری گفتمان جلیلی باشیم. می شود با همین رای اندک نیز پیروز باشد.
پیروز گفتمان ناب.
پیروز اخلاق مداری.
پیروز مردانی از جنس مقاومت
پیروز ...
اری می توان. می توان با گفتمان سازی و برگردان مردم برسر اصل انقلاب در دوره بعد به پیروزی رسید.
رای این مردم به ایشان از سر شناخت بود نه وعده و وعید.
من این پیروزی را که بر سر ارمانهای اصیل انقلاب به دست امد به اقا سعید و تمامی ترفداران ایشان تبریک می گویم
حسینی
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
5
71
تمام دنیا ودنیا داران را به پای اخلاقت فدا می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
خیلی جو گرفتت!!!
محمد
|
TURKEY
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
9
31
نه سازش نه تسلیم
یار ولایت هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
4
34
دكتر جليلي عزيز و بزرگوار رأي ما كه شما را ولايتمدارترين فرد و نزديكترين فرد به معيارهاي انقلاب و اسلام ديديم براي شما بود و قلبمان تا آخر با شماست خداوند در تمامي لحظات همراهتان باد يا علي
مجرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
8
4
جالبه که این مطلب رو گروه فرهنگی نوشته.
دوست دار حق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
4
33
ما به شما رأی دادیم و پشیمون نیستیم و اگر دوباره به ما بگن به کی رأی میدید میگیم "دکتر جلیلی"
انشااله خدا پشت و پناهت باشد
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
66
چه خوب گفتن که نگاه به مومن عبادته، هرچی نگات می کنم بیشتر لذت می برم و آروم میشم.
دکتر دوست داریم و همیشه در قلب ما جا داری.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
66
3
واقعا توهم دارید.به حساب خود رسیدگی کنید قبل این که به حسابتان رسیدگی کنن.آقایون ایراد های خود را بپذیرند .و اصلاح کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
4
14
واقعا برای بعضی مردم متاسفم که گول شعارهای الکی و بی پایه را خوردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
11
2
شهید چمران:
کسی که تخصص نداره و کاری رو می پذیره تعهد هم نداره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اولاً چه کسی گفته دکتر تخصص نداشت؟ حضور 20 ساله در وزارت خارجه، 2 سال معوان وزیر خارجه و 6 سال دبیر شورای عالی امنیت ملی، تخصص نیست؟!!
ثانیاً، انتخبات صحنه انتخاب از بین افراد موجود است. از بین کاندیداهای موجود، دکتر جلیلی بخترین تفکر را داشت، البته اگر قبول داشته باشید که عقیده از نان مهم تر است.
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
1
26
احسنت حرف دل مارو زدید.
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
18
عالی بود ......من و خانوادم از رای دادن به دکتر جلیلی عزیز افتخار میکنیم.
دکتر خیلی خیلی دوستت داریم .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
66
3
اگه اینانگی چی میگی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
میگم بزم خواص است نامحرمان ورود نکنند البته لطفا.
123
|
FRANCE
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
52
4
بولتن از رو برو .
اسمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
4
71
با اینکه ناراحتم مردم ایشون رو نشناختند ولی افتخار میکنم به ایشون رای دادم....و همیشه و همه جا ازشون حمایت میکنم...امیدوارم مردم از رای و انتخابی که کردن پشیمون نشن...!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
41
اری........ پرچمت بالاست مرد روزهای سخت
زنده باد یادگار مقدس
زلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
15
آقای دکتر جلیلی برای همه مردم ایرا عزیزه وکارهای که در دوره ایشان در مسئله هسته ای انجام شده را هیچ کس فراموش نخواهد کرد دلیل رای نیاوردن ایشان به معنی نا سیاسی از زحماتشان نیست امیدواریم زحمات ایشان وصبر وبردباری مردم هدر نشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
2
13
من فکر می کنم خدا مقدرات جمهوری اسلامی را دارد طوری می چیند و عقل مردم را کم کم بالا می برد تا مردم بفهمند که تنها مقاومت و عدالت است که به پیشرفت می انجامد.
به هر حال ما باید هزینه بدهیم و بزور هم نمی شود که چیزی را تحمیل به مردم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
همان طور که از صدر اسلام تا به حال برای اجرای اسلام ناب محمدی هزینه پرداخت شده است و این هزینه تا فرج آقا امام زمان ادامه دارد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
15
واقعا که حق ایشان بود که رئیس جمهور شوند ، امیدوارم دوستانی که به ایشان رای ندادند در آینده نه چندان دور پشیمان نشوند...
با این حال در پست و مقامی آقای جلیلی شما را دوست داریم
پیرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
2
54
خیلی مردی دکتر ... .دوستتون دارم ...
از طرف ما بچه حزب اللهی ها که بعضی ها ما را افراطی می خوانند به دکتر سلام برسانید و بگویید این ملت قدر شما را نفهمیدند ... بر خلاف کسانی که می گفتند دیر آمدی می گویم زود آمدی دکتر خیلی زود آمدی ... .
محسن از شهرری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
32
اقا سعید پرچمت بالاست چون سرباز ولایتی و سرباز ولایت با سیاه نمایی بدنبال جمع اوری رای نمیباشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
32
بچه ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید دوباره فتح میکنیم,مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند . . . شهید جهان آرا
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
34
پرچم دکتر جلیلی همون پرچم امام و رهبری و پرچم ایران که پاینده هست
هستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
61
جناب دکتر جلیلی واقعا تشکر شما رو از همون اوا دوست داشتم چون از نظرم شما پاک بودین ایراد نداره انتخاب نشدید که نشدید شما پاکیتون رو حفظ کنید که آخرت بهتره ما هوادارای شما پشت شماییم زنده باد دکتر جلیلی
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
4
38
واقعاً یاد بچه های دفاع مقدس رو دوباره زنده کردی

دوست دارم دکترجان
مهناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
2
33
سه میلیون خاطر خواه داره. همه کسایی که بهش رای دادن فقط و فقط به اصلح بودنش رای دادن. نه به رنگی نه به نیرنگی. خودش و خودش. خدا حفظش کنه همین که حضور داشت کافی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
4 میلیون مهناز خانم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
63
3
آقای جلیلی بسیار انسان با اخلاق و خوبی است وازهمخه مهمتر رزمنده دفاع مقدس اما نباید این را بهانه تخریب وتکذیب دیگران کنیم که بازنده ایم بپذیریم که مردم از وضعیت فعلی ونحوه تعامل هسته ای بیزار شده اند کمی واقع گرا بودن ما را از تفسیر غلط باز میدارد واز جامعه و مردم باز نمیمانیم بهر حال این کلید که نماد بازگشایی از بسیاری از رموزی است که سیاستهای فعلی بآن دچار شده جواب داده چه بخواهیم چه نخواهیم پس به قهقرا نرویم وتسلیم رضای خدا که اینبار در رضای خلق تبلور یافته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اتفاقا اینهمه کامنت خوندم تخریبی رو حس نکردم محسن خان ، یکسری تشکر و سپاس و قدردانی از کسی است که بدون هیاهو برای رضای خدا پا به میدان گذاشت همین وبس. آیا این به معنای تخریب دیگران است.
هستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
2
44
پرچمت بالا آقا سعید که هنوز برای ما «بزرگ پرچم‌دار گفتمان مقاومت» هستی.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
2
44
زنده باد مرد مقاومت
و یار ولایت دکتر سعید جلیلی
إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة التي كنتم توعدون

آره آقا سعید 4 سال مقاومت میکنیم وبه امید خدا پیروز خواهیم شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
1
38
عشق هايي كز پي رنگي بود
عشق نبود عاقبت ننگي بود
مظلوميت در جمهوري اسلامي مسبوق به سابقه است آقاي جليلي هم مظلوم واقع شد جرمش اين بود كه اسرار هويدا مي كرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
1
33
only dr jalili
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
2
55
با اینکه میدانستم سعید جلیلی رای نمی آورد باز هم به ایشان رای دادم . زیرا نه سیاه نمایی کرد نه از خود منجی ساخت و بقیه را تخریب کرد .

این به اصطلاح معتدلین و اصلاح طلبان که هاشمی ، خاتمی و همفکرانشان که برای حکومت و زمین زدن احمدی نژاد (بخوانید مردم) هر کاری که در توان داشتن انجام دادند فکر میکنند با کوتاه امدن در موضوع هسته و اندک کاهشی در شدت تحریم مردم آنها را منجی خود تصور میکنند اما بدانند دشمنان این انقلاب اگر در مورد هسته ای کوتاه آمدیم فردا به بهانه حمایت از حزب الله و سوریه تحریم ها را بیشتر میکنند اگر از این موضوع کوتاه امدیم به بهانه حقوق بشر و ... تحریم ها را اعمال میکنند تا جایی که میگویند انقلاب را کنار بگذارید یا تحریم و جنگ را به چشم خواهید دید .

آقا فرمودند اقتصاد مقاومتی و آقای جلیلی با اعتقاد به این فرمایش شعار آزاد سازی ظرفیت ها را مطرح کردند که اهرم تهدید و تحریم ها اگر نگوییم بی اثر ولی قطعاً کم اثر میشود .

تنها امید من به آقا است که در هنگامه فتنه 88 و غبار آلود بودن فضا فرمودند" تا وقتی زنده ام و مسئولیت دارم نمیگذارم این انقلاب ذره ای از اصول خود منحرف شود " آرامشی که این سخن به من میدهد صبر و تحمل را برایم آسان میکند که آقا به هیچ کس اجازه حرکت اشتباه و بازی در زمین دشمن را نمیدهد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
3
47
ما هنوز در شوک از بین رفتن فرصت داشتن رئیس جمهوری مانند دکتر جلیلی هستیم. من و همسرم شب انتخابات تا صبح از استرس بیدار بودیم ولی هنوز هم در شوک هستیم.
دکتر تنت سلامت باز هم منتظرت هستیم و ناامید نمیشویم .
یکی مثل همه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
61
7
الام میخواستین بگین رای رئیس جمهور منتخب پاک نبوده؟! اقا سعیدتون تو مناظره پشت سر آقای خاتمی چه ها گفت؟ هیچ کسی رو تخریب نکرد؟!!
تنها چیزی که لازم دارید یه مقدار منطق و تحمل ِ شکسته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
خیلی پیش میاد تو مثبت منفی زدن اشتباه کنم ولی این دفعه از مثبت اشتباهیم اعصابم خورد شد!!!
پنجاه و هقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
13
1
از یه نظر هم خوب شد دکتر جلیلی رأی نیاورد

چون سابقه ی اجرائی زیادی نداشت و هم این که او احمدی نژاد نبود که با افشاگری هاش سران اشرافی و باندهای قدرت رو حد اقل بترسونه که علنی علیه ش فعالیت نکنن، چرا که علناً تخریب شد

و با این حال احتمالش زیاد بود که نتونه نتیجه بگیره و اون وقت نا امیدی از جبهه ی مقاومت و گفتمان انقلاب خیلی زیاد می شد
إن شاء الله باید خود رو از همین امروز برای 8 سال بعد آماده کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
65
2
آقا سعید پرچمت افتاد!!!
پاسخ ها
ايليا حنيف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
علمدار مي افته اما پرچمش هرگز اين رو ما از جانباز دشت كربلا ياد گرفتيم و به او اقتدا مي كنيم جليلي هم علمدار رهبرمون سيد علي بود و هست كه گفتمان ناب انقلاب اسلامي رو برافراشته كرد. اگر علمدار كربلا افتاده پرچم جليلي هم آري اما ما علم كربلا را ايستاده ميبينيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
2
32
آموخته ایم به اصلح رای دهیم.....
حتی اگر 72 نفر باشیم.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
1
لازم بود ولی کافی نبود
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
13
34
پرچمت بالا آقا سعید...
کاظم رستگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
34
ازآقا سعید غیر از این انتظاری نبود

درود بر مردان حق وصداقت
کاظم رستگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
9
ازآقا سعید غیر از این انتظاری نبود

درود بر مردان حق وصداقت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
63
2
تومناظره بد بودي عزيز دل
مهدیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
41
بی نهایت دوسشون داریم و هیچ وقت از رایی که به ایشون دادیم پشیمون نمی شیم . ایشون واقعا اصلح بوده و هستن --چه می شه کرد وقتی ادم های زمانمان برای سیر کردن شکم خود از اعتقتادات و ارزشهایشان هزینه میکنند. ........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
39
1
ایشان اخلاقشان خوب بود اما برنامه هایشان خوب نبود
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
13
والا چی بگم
حرف حساب که جواب نداره.
در مصاحبه های پخش شده در اخبار رسانه ملی برای تبریک به آقای روحانی خوشحالی واقعی را فقط در چهره علمدار مقاومت میشد دید.
مرد مردی آقا سعید
چه آراء پاکی
اما حیف که امتیاز را به گل زدن می دهند و بازی خوب امتیازی ندارد
اخلاق را دیکته کردی به آقایان
خدا را شکر می کنم که رأی نیاوردی
حیف تو نبود که با فشار پنهان منابع قدرت و ثروت در این مملکت این همه صداقتت خدشه دار شود؟
خدایا شکرت
hashem
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
35
درود به شرف انسان های که جان میدن درد میکشن برای خدا دم نمیزنن اقا سعید خدا همه چیزو میبینه در تاریخ انقلاب همیشه سرافراز بوده وهستی برای تعجیل در فرج منجی واقعی انقلاب صلوات
مرغ حق
|
UNITED STATES
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
13
افرین و صد افسوس که هنوز ربا و دغلکاری هم فروشنده دارد و هم خریدار .......... درود بر اقای جلیلی
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
62
ازاین که به جلیلی رأی دادم بسیار خوشحالم وخوشحالتراینکه رأی نیاوردچراکه امروزه مردم لیاقت اینچنین فردی رانداشتند...
پاسخ ها
نیلوفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
- - - - - - - - - - - - - - -- -- - - - - - -- - - -
کاتب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
4
با سلام و تشکر از شما به خاطر درج این مطلب. واقعا درست میفرمایید. من به دکتر جلیلی رای دادم و بابت این رایم خداوند را شاکرم چون یکی از معیارهای اصلی بنده اخلاق مداری ایشان و عدم تخریب دیگر دوستانشان در رقابت ها بود و این را میدانم که ایشان در هرکجا باشند هدفشان خیر بوده و خدمت به رهبری و نظام را راس امورات خود دارند .بنده حقیر از زمان نهایی شدن نتیجه انتخابات خود را ملزم به کرنش در برابر دولت رسمی و برخاسته از رای مردم میدانم زیرا باید فرمایشات امام خمینی ره و امام خامنه ای حفظه الله در خصوص احترام به آراء مردم شریف را سرلوحه رفتارها و اخلاق خود قرار دهیم.انشاالله که دولت دکتر روحانی موفق باشد و بتواند با استعانت از خداوند متعال و فرمایشان و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان نظام آرمان های انقلاب را پیش برده و جامعه ای ایده ال و اسلامی تشکیل داده و مشکلات مردم شریف را در حد توان دولت خود رفع نمایند..
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
34
احسنت بر بولتن عزیز گل گفتی،جلیلی سرباز ولایت وتاج سر ماست تا وقتی که ولائی است خیر دنیا وآخرت را دارد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
39
درود خدا بر او
محمد شیرازی
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
11
سلام
درود و سپاس از کاندیدای عزیزم که با صبر و متانت و با افتخار تا آخر ایستاد هرچند رای نیاورد و تا ابد در دل ما جای دارد انشاالله در انتخابات بعد با قوت و با رای بالا قبول خواهد شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
59
4
خدایا صدهزارمرتبه شکرت که جلیلی نشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
42
ْاقاي جليلي حالا بيشتر از قبل شيفته شخصيت شما هستم به خودم افتخار مي كنم كه به شما راي دادم مهم نيست كه در چه مقامي باشي مهم نيست كه راي نياوردي مهم خود شما و رفتار شماست مهم اينه كه از حقه كشورم با تموم وجود دفاع مي كني من به شما افتخار مي كنم و از خداوند متعال برايت توفيق روز افزون مي خواهم
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
79
127
سلام

خوشحالم كه به كسي راي دادم كه مي توانم قيامت در جواب اينكه چرا به او راي دادي بگويم : چون او اصلح بود اخلاق محور بود به درد دين مردم مي خورد . سرباز رهبري بود دشمنان از او متنفر بودند وهابي ها از او بد مي گفتند .

نه اينكه مجبور شوم قيمت سيب زميني و آزادي و دفاع از .... و رابطه با آمريكا و رفع تحريم را بهانه كنم .

آغاز هشت سال دفاع مقدس مبارك
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جهاد ادامه دارد.....................
طاهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خداييش آقاي جليلي " ظرفيت " ريس جمهور شدن نداشت .
راي ملت يك كلام روحاني وسلام
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
هشت سال نه برادر ما کار را4 سال دیگر تمام میکنیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
هشت سال دفاع مقدس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شما که میگفید پشت خیمه های دشمن هستید پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ايليا حنيف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اميد وارم اغاز اين دفاع مثل هشت سال جنگ نشه كه عقب نشيني كنيم تا اون زمان وقت و حالا رفع تحريم و دوري از شورا امنيت بگيريم
اما به هر صورت اين دفاع اگر خدا بخواهد 4 ساله است و بعد از آن سنگر به سنگر دوباره با صلابت به پيش خواهيم رفت در خطي كه خط مقدم ارزشهاست و جليلي پيشگام ان است و فرماندهي آن با سيدعلي. هرچند انشاالله شاهد عقب نشيني نباشيم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
با نظرت موافقم و اتفاقا دوست داشتم که فرصت رای دادن دارم رایم رای درستی باشد و با افتخار به جلیلی رای دادم
جانم فدای سید علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
نه اينكه مجبور شوم قيمت سيب زميني و آزادي و دفاع از .... و رابطه با آمريكا و رفع تحريم را بهانه كنم .







کاملا موافقم
سرو مجنون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب طاهر نظرتون محترم ولی لطفا خدا رو وسیله اثبات حرفتون قرار ندین چون خیلی از بزرگان و علما و اقتصاد دانان کاملا خلاف نظر شما داشتند و شخصی به دور از وعده و عید دادن، گریزان از شهرت و دنبال تغییرات بنیادین و زیربنایی مثل ایشان را مناسب این منصب میدیدند
تاریخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
کدوم قیامت عامو انگار حالیت نیست سرورت روحانی و بس
رضا
|
-
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
76
114
درود بر سعید جلیلی که ثابت کردند که پیرو ولایت هستند و می شود سیاست را با اخلاق توامان داشت.
پاسخ ها
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
از این به بعد خواهید فهمید جلیلی چی میگفت
ان شاالله در این 4 سال هم پشت آقای جلیلی خواهیم بود و از راهنمایی های ایشون استفاده میکنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
19
0
باش تا اموراتت بگذره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خدا به شما ناشناس عزیز هم سلامتی بدهد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
به شما ناشناس دوم هم سلامتی بده!!!
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
49
98
من به ايشان راي ندادم ولي افراديكه به ايشان راي دادند راخيلي محترم وانسانها والا ميدانم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
کاش به همین رای می دادی که لیاقت بیشتر از این رو نداری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
همین انسانهای والا وقت بود سر بعضی ها رو تو خوشحالی مردم واسه روحانی بشکونن!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
71
106
جلیلی را عشقه
رضا
|
-
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
46
85
درود بیکران بر نجبای تاریخ اسلام وایران همان هایی که سوختن وبخاطر حفظ اخلاق اسلامی و انسانی، نانجیبان را تحمل کردند درود بر جلیلی
راشد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
52
95
با اینکه در 4 سال گذشته بیشترین سختی ها را کشیدم و تقریبا هر روز شرمنده خانواده ام شدم اما در رای به دکتر جلیلی شک نکردم و پشیمان هم نیستم چون خوب میدانم که ایشان می توانند یک احمدی نژادی دیگر منهای معایبش باشند و به قول شما عامل اصلی مشکلات نه تحریمها بلکه بی عرضگیها و شاید بهتره بگوییم لج بازیهای داخلی بود و البته کارشکنیهای حسودان وبد خواهان دولت احمدی نژاد را هم اضافه کنیم که شاهدش همین پایین آمدن طلا و ارز در عرض یکی دو روز می باشد . بنده از همین الآن برای 4 سال بعد برای همایت از دکتر جلیلی اعلام آمادگی میکنم
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
برداشت مردم از پایین اومدن نرخ ارز و طلا در زمان ثبت نام یک کاندیدای خاص و پیروز شدن کاندیدای مورد حمایت اون فرد خاص چه چیزی خواهد بود؟!!
اگر واقعا نقشی در اون خرابکاری ها ندارند چطور ممکنه همزمان با اون اتفاقات شاهد پایین اومدن نرخ ارز و طلا باشیم؟! اینها مردم رو چی فرض کردند؟! چرا مردم رو قربانی منفعت طلبی های سیاسی میکنند؟
هر بالا رفتنی یک سرپایینی خواهد داشت. امروز نوبت شماست!
پویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقا رضای عزیز
این واکنش طبیعی بازارهای مالی به تحرکات مهم و کلیدی در یک کشور هست.
در همه جای دنیا هم این اتفاق می افته.
استاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
راشد و رضا اصلا از اقتصاد هیچی نمی دونید

اقتصاد و سیاست به هم مربوط هستند هر خبر یا رویداد سیاسی خوب که نشانه پیشرفت در آینده باشه بر اقتصاد اثر میزاره و باعث کاهش قیمت میشه و هر خبر سیاسی بد باعث افزایش قیمت ها
این مسئله فقط مختص آقای روحانی نیست، در مورد همه افراد سیاسی مهم در کشور هست مثلا در مورد آقایان احمدی نژاد و جلیلی هم هست

زمانی که آقای جلیلی با خان اشتون برای مذاکره می رفتند رشد در بورس را شاهد بودیم زیرا امید بود که توافقی حاصل شود و تحریم ها کمتر شود اما بعد از پایان مذاکره چون توافقی حاصل نمی شد دوباره رشد برمی گشت
مروارید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
توی اون دنیا جواب خدا رو چی میدن اینک هراحت با زندگی مردم بازی میکنن مشخصه تورم و اینها همه دست این مافیاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
7
شرمنده ایم آقا سعید. تعداد کم بود اما دلمون بزرگه. یه جمله قشنگ هست که میگه: ما یاد گرفتیم همیشه اصلح رو انتخاب کنیم حتی اگه فقط 72 نفر باشیم و به قول استاد پناهیان عزیز: امام به ما یاد داد که باید از عمل به وظیفه خوشحال بود. به نتیجه کاری نداشت.
شهرکی علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
8
من به دکترسعیدجلیلی رای دادم و به آن افتخار می کنم.
سینا
|
CHINA
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
1
من چون اولین بار برای ریاست جمهوری رای میدادم اشتباهی داشتم بجای آقا سعید اسم خودم رو مینوشتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
6
کشور ما به یه همچین مردی واقعا نیاز داره که جلوی دشمنا کوتاه نمیاد خدا وکیلی مرده و برای ما اصلح جلیلی و هم قطاراشن/اقای راشد دست مریزاد با این حرف و نظری که دادی افرین حرفت حرف خیلیاست حرف دل مارو هم زدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
56
23
خدا را شکر که ایشان نشد . چرا که در این مدت کوتاه فرصت نوشتن و تدوین برنامه ای اقتصادی و نه فرهنگی و ... را نداشته بود و در مقام اجرا خودش اذیت می شد . باز روز از نو روزی از نو و مسائل پیش رو !!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
برنامه اقتصادیشو چون تو نمیدونستی دلیلی نمیشه که برنامه نداشتن.اگه برنامه های دکتر رو دنبال میکردی مثل هواداراش حتما میفهمیدی که برنامه دارن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
عزیزم شما که هیچ نمیدانی ننویس
اصلا از تیم اقتصادی ایشان چه میدانی ازپروفسور درخشان و افکار و سوابغش
عزیزم سعی کن با تحقیق و بررسی حرف بزنی نه ....
سونیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
قول دادن راحته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
برادر دانا ، سوابق صحیح است نه سوابغ!!!
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
یعنی با اینکه بدون برنامه آمده بود وعده های رای جمع کن نداشت جدا بدون برنامه ارائه طرحهای عمیق علمی برای ریشه کنی مسائل و مشکلات معیشتی داشت ناشناس محترم فکر کن !!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
9
39
باسلام.ای کاش وحدت داشتیم.والسلام
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
33
9
این مطالب , هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
پاسخ ها
raha
| QATAR |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شرمنده اینو میگم ولی شما متوجه نشدی مقصر دیگران نیستنا !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
38
17
اگر اخلاق را رعایت کرد.
قضیه کدخدا چی بود.
آقای روحانی گفتند که منظورشان از کدخدا، کدخدایی امریکا برای اروپا بوده است.
ولی در سخنان آقای جلیلی این طور گفته میشد که منظور کدخدایی بر ایران بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جلوی دوربین نظرش رو عوض کرد. من سرچ کردم اصل سخنرانیش رو پیدا کردم. توصیه می کنم محقق باشید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
کدخدای جهانی و ازجمله کدخدای ایران منظور بود. ولی استادانه آقای روحانی برای عدم ریزش آرا نظرشون را تغییر دادند.
ولایتمدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
9
31
منهم به نوبه ی خودم ممنونم از کسانی که به پاکی و روراستی رأی دادند .متأسفانه تهاجم های گوناگون فرهنگی اندیشه ملت ما را به سمتی برده که مصرف گرایی ودغدغه رفاه مالی باعث شده از حقیقت روگردان شوند وگرنه خیلی دورنیست سالهایی که بزرگان مملکت ما شخصی مانند آقای گاندی و نهضتی را که بنا کرد تاکشورش سربلند باشدرایادآوری میکردند...........حال چه شده که همه چیز ملت ما باید فکرنان باشد وبس آیا همه مسائل ایران همین است که حتی آقایان در پیام های تبریک هم دست از ذکر الفاظ توهین آمیز بیچارگی ،فلاکت،فقر و.....دست برنداشتند؟؟؟؟؟؟ اما بازهم پایان شب سیه سپیداست یا امام زمان(عج)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
نگید این حرف رو. مردم ایران متدین ترین جوامع هستن. اگر آقای روحانی ذره ای از مواضع انقلابی و رهبری فاصله می گرفت رای نمی آورد. حالا هم اگر ذره ای فاصله بگیره مردم تحملش نمی کنن.پس نگید فکر نان باعث شده به روحانی رای بدن. چنین چیزی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
47
23
نه به سعید نه به تمامیت خواهی بود. نه به این همه دروغگویی و اتهام زنی بود. نه به اصلح تراشی برای مردم بود. نه به هیچ انگاشتن مردم بود. نه به فراموش کردن مردم بود. نه به کسانی بود که فکر می کنند همه چیز می فهمند و مردم هیچ نمی فهمند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
تهمت و دروغگویی رو که فهمیدیم کار کی بود. شما اگر نفهمیدی برو به همون سایت هایی که دوست داری سر بزن و کامنت هاشون رو بخون توهین هایی که به جلیلی کردن بشمار. از دو شروع کن. (اولیش همین هایی بود که این جا خودت گفتی)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
عزیزم شما یا در زمان خاتمی نبودی یا کودک خردسال بودی چون اگه بودی این نه هارا بله میگفتی
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
احسنتم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
احسنت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شما که این همه نه ردیف کردی پشت هم یادت باشه روحانی با رای کمتر 51 درصد رئیس جمهور شد . امیدوارم معنی اینو بفهمی !!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
15
41
درود برمرد خدا و اخلاق رای خدا به تو است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
18
45
متاسفم که جو کشور را جوری موزیانه به سمت خود هدایت کردند که نتیجه این انتخابات فقط آری بالا بود و نه انتخاب اصلح بلکه انتخاب. . . والبته درود بر آن دسته از مردمی که با رای به جلیلی ثابت کردند که بسیار هوشیارندو ارزش و انسانیت و اخلاق و مسیر درست و راه موفقیت را فدای شعارهای گول زننده و تحریک کننده که دست رو زخمها گذاشته نکردند (که معلوم نیست اهداف این گونه شعارها چه خواهد بود..!) چون از عاقبت راه غلط مطلعند, بازهم امیدوارم که از مسیر درست منحرف نشیم و هرآنچه به مصلحت کشور و مردم است انجام شود ونه اهداف حزبی و شخصی و امثال هم(انشاالله).
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مردم ما فقط فکر شکمن.انرژی هسته ای که حق مسلم ماست فدای شکم کردن.آی ملت بیدار شید .انقد شکم برست نباشد.همه چیز نون و اب نیست.انرژی هسته ایو اومدن که تعلیق کنن تا تحریمها کم بشه.چه شهدایی که به خاطر همین شهید شدن.خداحافظ احمدی روشن.خداحافظ شهریاری.دکتر جلیلی چه زحمتهایی که نکشید حالا باید د دستی تقدیم اروبا کنیم
احمد ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
«إنَّ النَّاسَ عَبِيدُ الدُّنْيَا وَ الدِّينُ لَعْقٌ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ يَحُوطُونَهُ مَا دَرَّتْ مَعَايِشُهُمْ فَإِذَا مُحِّصُوا بِالْبَلَاءِ قَلَّ الدَّيَّانُون‏»(تحف العقول/ص245): «مردم بندگان دنيا هستند و دين به عنوان دستمايه تأمين معيشت آنها، تنها بر سر زبانشان است،
از دين تا آنجا دم مي زنند كه دنياي شان را رو به راه سازد اما هنگام بلاء دينداران واقعي(دَيّانون) بسيار کم اند.»
سيد علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
17
55
همين مسائل است كه آقا سعيد مارو دوست داشتني ميكنه.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
55
34
بولتن جان فکر نمیکنی دیگه از این حرفها گذشته بیا و دیگه با مردم باش ببین رای اقای روحانی را و خجالت بکش به نظرت دیگه خراب کردن یک جناح پر طرفدار و مردمی و چهره های زحمت کش و پرطرفدار همچون سید محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی برای افراد چون شما طی چهار سال نتیجه ای جز دور کردن مردم از خودتون داشت
پاسخ ها
پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اقا محمد نظر شما رو چند سال دیگه می پرسیم مگه نه اینکه اینا همون مردم 84 هستن که برای فرار از دست بعضی ها احمدی رو انتخاب کردن شب دراز است و قلندر بیدار این برا هردو جناح یه فرصته برا ما هم یه حکمته رای من جلیلی نبود ولی برا 4 سال دیگه اگه بیاد با تمام وجود پشتشم چون تازه حالا بعد تبریکا این مرد بزرگو شناختم
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مثه اینکه شما هر نظری که مخالف نظرتون باشه را تخریب می دونید الان تو این مطلب کی را تخریب کردند؟؟؟
اینجا از دکتر جلیلی تعریف کردند!!شما هم این بولتن را ول کن برو تو انتخاب و عصر ایران نظر بذار!!!که یه وخ بهتون بر نخوره از کسی تعریف می کنن!!
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اخوی شب دراز است و قلندر بیدار ...
مردم طرفدار شخصیت ادمها نبودند طرفدار برنامه هاشون بودند برنامه های رنگ و برنگی که معلوم نیست ایا واقعی بودند و اگر نباشند چه میشود اون موقع باز مردم قدرتشون رو نشون میدن ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقاي جليلي منتظرتم 4 سال ديگه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
با پوریا موافقم مردم از دست هاشمی فرار کردن و به احمدی نژاد رای دادن. احمدی نژاد به قدری مردم رو رشد داد که دیگه از هاشمی ترسی نداشته باشن
ولی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
42
28
شما رو به خدا بس کنید دیگه.
والا دکتر جلیلی عزیز هم راضی نیست که شما کاسه داغتر از آش باشید.
مگر اتفاق ناگواری افتاده که بعد از انتخاب دکتر روحانی، پروژه قداست دکتر جلیلی رو کلید زدید؟! چرا فکر می کنید که دکتر جلیلی عزیز نیاز به ترحم و بالا نگه داشتن توسط دستان شما دارد؟
مگر اتفاقی افتاده که هر روز مطلب مینویسید و از ایشون دارید یک قدیس می سازید؟!
دکتر جلیلی هم مثل همه ما یک انسان آگاه و مسلمان و آزاد اندیش هست. نیازی به پشتیبانی هیچکس هم نداره.
مطمئن باشید ترمیم به اصطلاح دلسوزانه شما نتیجه عکس خواهد داد. دکتر جلیلی در یک انتخابات کاملا آزاد نتیجه رو به دکتر روحانی واگذار کرد. همه می دونیم که این، انتخاب مردم فهیم و البته زجر کشیده اقتصادی سالهای اخیر هست.
چرا اینگونه تداعی می کنید که مردم عزیز ایران با انتخاب فرد دیگری به جز دکتر جلیلی، از خط و مشی اسلام و تفکر ناب امام خمینی کبیر و رهبری معظم و عزیز دور شده اند؟!
چرا تسلیم محض انتخاب مردم نیستیم؟ این انتخاب اگر هم اشتباه باشه، انتخاب قریب به 19 میلیون ایرانی باشعور هست.
شما رو به خدا، بس کنید این پروژه مظلوم نمایی برای دکتر جلیلی رو.
قطعا ایشون نه نیازی به این پروژه ها دارند و نه راضی به این دلسوزیها.
امیدوارم که بولتن عزیز نظرم رو درج کنه.
با تشکر
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
واااااااااای!!!آخه این کجاش مظلوم نمایی بود مظلوم نمایی برا دوران تبلیغاته که انواع واقسامش را دیدیم این مطلب شرحی بود بر رفتار انتخاباتی دکتر جلیلی حالا شما چرا بدتون میاد؟؟؟؟؟
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ما با روش خود از اقای جلیلی قدر دانی میکنیم .یعنی شما انتظار دارید ما قدردان ایشان نباشیم .
نگران نباشید اقای روحانی رئیس جمهور است از چه می ترسید .
ما بارها اعلام کردیم ما از قانون تمکین میکنیم و تسلیم امر ولی فقیه هستیم .
گویا شما هنوز متوجه نشدید ما عاشقانه به جناب جلیلی علاقمند بودیم و هستیم نه به خاطر وعده های تو خالی و پوچ .
ما اماده بودیم تا با تمام سختیهای موجود در کنار ایشان کشورمان را سر بلند کنیم .
ما ایشون رو یک رئیس جمهور نمیدیدم ما ایشون رو یک تکیه گاه محکم برای کشور عزیزمون میدیدم .

اقای ولی زاده نترسید اقای روحانی رئیس جمهور است .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای ولی زاده کسی سعی در مظلوم نشان دادن دکتر جلیلی نداره.بچها میان اینجا حرف دل خودشونو میزننداما به دوستداران آقای جلیل بگم که مگر رئیس جمهور شدن چه ثمره ای جز زیادشدن بار مسئولیت برای آقایون داره ؟هرکس رأی بیاره تازه اول دردسروگرفتاریشه .تازه اگر مسئولیت شناس و متعهد باشه؛ اگرهم نباشه که هیزمهای جهنم رو برای خودش بارگیری میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خانم زهرا سادات من احساس میکنم شما از همکاران بولتن هستید چون قبل از انتخابات هم از صحبتهای تندروانه و بی منطق شما انتقاد کردم متاسفانه تایید نشد !من خدارو شکر میکنم که اقای جلیلی رئیس جمهور نشدن چون موضع های تندرویی مثل شما داشتن من سر هر نمازم فقط دعا میکردم این بلا سر مردم نازل نشه چون با رئیس جمهور شدن اقای جلیلی وضع بیش از پیش بدتر میشد.
samen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
درسته 18 میلیونو خورده ای رای اوردند اما به نظر شما اگه از هاشمیو خاتمی توی تبلیغاش مایه نمذاشت بازم همین قدر رای می اورد؟
زنده باد مرد اخلاقی که انتخاباتو فدای ارزشهاش نکرد.دکتر سعید جلیلی
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب ناشناس من خودم را در حتی بولتن نمیدانم چه برسد به اینکه از همکارانشان باشم .
_________________________________
جرا فکر میکنید هر کسی بر خلاف نظر شما حرفی زد فردی تندرو و بی منطق است جرا همیشه حق رو به خودتون میدن
گویا شما بیشتر به قکر آزادی هستید تا ایمان

از وقتی جناب روحانی رئیس جمهور شدند دختران لاابالی در خیابان به بانوان محجبه میگویند چادرتون رو در بیارن روحانی رئیس جمهور شد به نظر شما این حرف یعنی چی ؟

خدا کند از دعاهای سر نمازتان شرمنده نشوید ...
لطفا الان هم نیایید بگویید من شرمنده نمیشم 4 سال صبر کنید بعد جواب بدید .
_______________________________
لطفا یک نام کاربری برای خودتون انتخاب کنید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ایتهای دیگر مراجعه کنید طرفداران دیگر کاندیداها هم در قدردانی از نامزدشون کامنتهای بسیاری گذاشتند از جمله آقای قالیباف نگران نباشید ما فقط یه قدردانی ناچیز از دکتر جلیلی عزیز کردیم و برای دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور قانونی احترام قائلیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
26
58
درود بر جلیلی
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
40
25
شما که اینقدر داعیه سرباز رهبری بودن دارید چرا به حرف رهبری گوش نمیدید و رقابت ها رو تبدیل به رفاقت نمیکنید ؟
چرا دائم در حال تفرقه افکنی و جنگ با ملت ایران هستید؟؟؟
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بله صد درصد موافقم

حتی سیصد درصد و هزار درصد هم موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اشتباه میکنید تفرقه و تخریبی در کار نیست دیدید که همه تبریک گفتن، سطل آشغالی اتش زده نشد، در خیابانها خونی ریخته نشد ناسزاگویی نبود همه شادیشان را داشتند در حالی که سال 88 مردم نتوانستند برای منتخب خود شادی کنند و با تهمت وتخریب ودروغ تقلب دل مردم و رهبری عزیز را خون کردند لطفا برای خدا کمی فکر کنید.
عاشق ایران و ایرانی سربلند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
43
28
بولتن ! واقعاً خجالت نمیکشی؟ بعد از اون همه تخریب دکتر روحانی ، نتیجه اش چی شد؟ بمیرم برای آقای جلیلی که برای رأی آوردن در مناظره چه کارهایی که نکرد ؟ برخورد با آقای روحانی و ولایتی یادتون رفته؟ همه اطلاعات رقبا به جز خودشو حداد عادل رو رد میکرد . دیگه دو دوزه بازی بسه . جوابتون رو از ملت گرفتید .... 18000000 و اندی رای بستون نیست که دارین از جلیلی قدیس می سازید . لطفا اینها رو به حضرت علامه !!! هم منتقل کنید .
پاسخ ها
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
در میان رییس جمهورهای ایران روحانی متزلزل ترین رای را اورد
پس اینقدر ملت ملت نکن
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
واقعا شما انتظار داشتی دکتر جلیلی در مقابل آقای ولایت سکوت کنند؟؟؟ یعنی انتظار داری که کسی جواب ندهد !!جواب های دکتر جلیلی جواب هایی کاملا منطقی بود و در مورد کار ایشون بود اگر ایشون جواب نمی دادند این شائبه بوجود می امد که در مذاکرات هسته ای حق ملت پایمال شده در ثانی در جواب های ایشون به دکتر ولایتی هیچگونه بی ادبی وبی احترامی دیده نشد!!
نسیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
روحانی شما هم خیلی با اخلاق نبودا. یادت رفته چطوری عصبانی شد و صداشو بلند کرد.بعدشم خیلی راحت گفت عصبانی نیستم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
عاشق ایرانی بعید میدانم عاشق ایران باشی چون کسی که عاشق ایران باشه روشش و راهش مثل بی بی سی و امثال اینها نمیشه
همین آقای ولایتی و روحانی بعد از آن مناظره چه تعریفی میشدن از این شبکه ها
عمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اتفاقا محض اطلاع جنابعالی باید عرض کنم که بااخلاق ترین و صادق ترین کاندید در این انتخابات آقای جلیلی بود که برای رای آوردن به سیاه نمایی و عوام فریبی نپرداخت .
همه ی 4 میلیون و 200 هزار نفری که به ایشون رای دادیم گوش به فرمان رهبر و دوستداران آقای جلیلی خواهیم بود.
درباره ی آیت الله مصباح درست صحبت کن خیلی مونده تا آدمایی مثل شما لیاقت پیدا کنن تا شخصیت بزرگ و ارزشمند ایشون رو بشناسن...... شما بهتره به سوت و کفتون بپردازید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن هر چیزی لیاقت میخواد
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پیروزی ملت و عاشق... تبریک میگوئیم 25 ملیون 88 هم کم نبود ولی واکنش 92 کجا و 88 کجا ضمنا تخریب دکتر جلیلی حتی تا روز انتخابات هم ادامه داشت هم شما نگران بودی هم ... هم شبکه های فارسی زبان معلوم الحال
سمانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
20
38
سعید جلیلی 21 اردیبهشت ثبت نام کرد خدا شاهده من تا قبل اون فقط گاهی تو تلویزیون دیده بودمش اصلح منو خانوادم و دوستام هم قالیباف بود اما به فاطمه زهرا قسم نمی دونم چی شد که 25 خرداد برای مردی که فقط 2 هفته بود که باهاش اشنا شدم گریه کردم هیچی از تو کم نمی شه اقا سعید که بدون شعار و دروغ تونستی دل منو 4میلیون نفره دیگرو تو 2 هفته بدست بیاری کاری که برای بعضی با دروغ یک عمر گول میکشه حالا ما تا 4 ساله دیگه منتظر می مونیم
فان حزب الله هم الغالبون
یک دانشجوی 22 ساله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
30
21
با همه احترامی که به تمام مردم و از جمله رای دهندگان آقای جلیلی دارم ، اما وزن سیاسی این طیف و این گفتمان در جامعه ما بیش از 3 تا 4 میلیون نیست.
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آره درسته !!میدونی چرا ؟؟چون اسلام در جامعه کمرنگ شده گفتمان دکتر جلیلی هیچ چیزی جز گفتمان انقلاب که بر پایه ی اسلام است نبود!!استفاده از الفاظی مانند تجدد در برابر تحجر موید همین موضوع است در این مدت 20 روز انتخابات با گفتمان تجدد و آزادی جلو آمدند بدون اینکه تعریف دقیقی از آن داشته باشند !!
اما این آزادی هیچ معنایی جز بی بند و باری ندارد وگرنه همه خوب می دانند در مملکت ما هیچ کس مخالف آزادی بیان نیست یک مثال : در این 2 سال اخیر بیشترین انتقادات از همین دولت دهم شد چه به حق و چه به ناحق!! اما نه سایتی فیلتر شد نه روزنامه ای توقیف !!!پس منظور از آزادی چیست ؟؟ تحجر و تجدد چیست !!!کسی میتونه جواب منا بده؟؟
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
وزن سیاسی شما زیاد نیست بلکه پولتون خیلی زیاده و از اسامی سو استفاده کردید و از هر کاری دریغ نکردید برای رای آوردن از چند سال قبل برنامه ریزی میکنید رنگ انتخاب میکنید و روزنامه هاتون غیر مستقیم و مستقیم عکس نامزد مورد نظرتون رو تو صفحه ای اول میزنید و هزار کار دیگه /حتی از کارهای کرده خودتون عقب نشینی میکنید و هزار قول و برنامه ای که قابلیت اجرایی نداره به مردم میدهید / تا رای بیارید/ عزیزم به این کارها وزن سیاسی نمیگن / به این کارها بی تقوایی ضعف ایمان و بی اخلاقی میگن که حزب الله و آقای جلیلی از این کارها مبرا است
نسیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
همین طیفی که شما میگید سال 84 یا 88 وزن سیاسیشون چقدر بود؟
اگه رفتار آقایون توی دولت کنونی درست بود و مردمو نسبت به خودشون بی اعتماد نیکردند مطمئن باش رای بالایی نصیب جلیلی میشد.
سما29
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
عزیزم با احترام به شما، توجه کنید که وزن سیاسی یاران امام حسین هم 72 نفر بود! کمی تعقل در حرف زدن بد نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
طیف و گفتمان جلیلی همون گفتمان انقلاب و رهبری هست در عالی ترین سطح. در انتخابات 36 میلیون نفر به این گفتمان رای دادن. بی جهت سیاست زده نشید.
پویا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
از احترامتون خیلی ممنون.......معنی وزن سیاسی داشتن به تعداد رای نیست بلکه به گفتمان و صداقت در عمل است ....
ایشونم اگر قصدش عوام فریبی بود الان منتخب ملت بود.پاک ترین برای جلیلی دوست داشتنی بود. : )*
raha
| QATAR |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
دوستان یه چیزی میگم لطفا به کسی بر نخوره ولی قبول کنیم یه کمَم مقصر ما بودیم چقدر سعی کردیم توی این مدت تبیین کنیم برتری گفتمان مقاوتو از گفتمان سازش به چند نفر گفتیم نتایج کوتاه مدتش شاید جواب بده ولی تو دراز مدت نتایج بر عکس میشه
چقدر تلاش کردیم بفهمونیم اگه الان ما از حق هسته ای دست بکشیم برا رفع تحریم چند وقت دیگه باید از چیزای دیگه دست بکشیم بدون رفع تحریم ...
و خیلی چیزای دیگه، که اگه این کارارو کرده بودیم شاید ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب احسان ! نه سایتی فیلتر شد نه روزنامه ای توقیف !؟
این آمارارو از کجا میاری ؟ البته کدوم آمار شما درست بوده که این بخواد درست باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
هموطن عزیز درک وزن سیاسی این طیف و گفتمان انقلاب اسلامی با افق فکری محدود میسر نیست.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
15
34
بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد . مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند. شهید محمد جهان آرا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
یک جور حرف می زنید که انگار در کشور جنگه ،متاسفم برای کسانی که همیشه دنبال جنگ و اختلاف داخلی هستن،اگه خیلی به اخلاق و ایمان پایبندین لطفا سعی کنید به اکثریت مردم احترام بگذارید و برای سرفرازی کشور تلاش کنید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مهدی جان شما طوری صحبت می کنید که انگا ر یزید بر ما مسلط شده!!!
ماهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
6
24
انشالله همیشه سربلند باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
40
27
بولتن ديگه بس كن بابا

جليلي محترم ولي به درد رئيس جمهوري نمي خورد
اينقدر تابغ احساسات پوچ و واهي نباشيد
پاسخ ها
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پ ن پ نوکر هاشمی و خاتمی به درد ریاست جمهوری میخورن/ کسی که در کار از خودش استقلال نداره به درد هیچ کاری نمیخوره
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
14
40
اقا سعید درود برتو که نه هدفت را قربانی کردی ونه هر وسیله ای رابرای رسیدن به ان توجیه!!

یاعلی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
29
مهم روحانی یا جلیلی نیست , مهم راه درسته ! ضمنا اوناییکه فقط 19میلیون رو مردم میدونن در جریان باشند که حدود 36 میلیون نفر رای دادند!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
دقیقا چهار سال پیش هم همین بود!!!! یه تعدادی هم به احمدی نژاد رای ندادند!!!
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
22
32
برای طرفداران روحانی متاسفم که دوباره همانند طرفداران موسوی ما را دشمن شاد کردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مخالفم. دشمن امروز غصه دار مشارکت بالای ایرانی هاست. من تنها از این متاسفم که اتفاقات خوبی که حالا افتاد باید 4 سال پیش می افتاد که به لطف قدرت طلبی موسوی و امثالش نیافتاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بیش از 50 درصد طرفدارای روحانی بودن
اگه رای نمیدادن که دشمن ذوق مرگ میشد
انصاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
20
7
آفرین
والی زاده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
8
26
مهم روحانی یا جلیلی نیست , مهم راه درسته ! ضمنا اوناییکه فقط 19میلیون رو مردم میدونن در جریان باشند که حدود 36 میلیون نفر رای دادند!
مهدي زاده عليزضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
6
33
كسي كه اداي تكليف را اصل وبرنامه زندگي مي داند هميشه پيروز است رهبرمان مستدام وگفتمان انقلاب اسلامي پايدار باد
زهرا سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
20
40
اقای جلیلی اگر زمان به عقب برگردد و روز انتخابات تکرار شود بازهم بدون هیچ تردیدی به شما رای میدادم .منتظر می مانیم ...
4 سال سپری خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خانم زهرا سادات تعصب بی جا گاهی مخرب است!!! همیشه به یاد احمدی نژاد ها باشید!!!!
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بله جناب ناشناس حق با شماست که تعصب بی جا مخرب هست .
رطب خورده کی توان منع رطب کند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
33
مامامور به تكليفيم نه نتيجه .مت اين رو از اماممون ياد گرفتيم حتي اگه تعدادمون كم باشه .بقيه اش دست خداست و ما راضي هستيم به مشيت اون.ضمناً ما منتظر فتنه اكبرهستيم
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
30
18
شرم کنین مردم واضح حرف زدن با رای که روحانی دادن
پاسخ ها
ولایتمدار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای کاوه من نمی دونم شماهایی که معتقدید الان جنبش سبزیها پیروز شدن نمیخواین دست از بدوبیراه گفتن وبی ادبی بردارید؟طرفداران کاندیداهای پیروزنشده در انتخابات92 که مثل سبزها درسال 88 توخیابونها نریختن سطل آشغال بسوزونن ، آدم به کشتن بدن،شیشه بشکنن و... میان درد دلهاشونوتوی کامنتها باهم ردوبدل میکنن .شما بااین هم مشکل دارید؟پس بازهم آفرین بر سعه صدر غیرسبزها
313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مردم 18 میلیون نیستند عزیزم
برو ریاضیاتت رو قوی کن
متزلزل ترین رای ممکن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
11
32
مگه روحانی چی از جلیلی بیشتر داشت اون چند سال پیش سمت الان جلیلی رو داشت وفقط با استفاده از اعتبار بقیه ریس جمهور شد اشکال مال خودمونه که اسلام رو به عنوان یک دین وبرنامه کامل قبول نداریم وفقط میخوایم از غرب تقلید کنیم اسلام همه ی راه ها رو به مانشون داده راه اقتصادفرهنگ و...ولی ماازش استفاده نمی کنیم ...اسلام درذات خود هیچ عیبی ندارد هرچه عیب است در مسلمانی ماست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
من به روحانی رای دادم چون مجتهد بود ولی نمیدانم چرا هر کسی به مذاقتان خوش نیامد بر رویش برچسب می زنید محمد جان کمی مطالعه کن تا متوجه شوی آقای جلیلی یهو آقای جلیلی شد ولی آقای روحانی در تاریخ سیاسی ایران از قبل از انقلاب و تا حال سابقه درخشانی در جهت حفظ نظام جمهوری اسلام و ارزشها داشته اند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
فعالیت سیاسی روحانی فقط سمت جلیلی تو اون دوره نبود
روحانی نماینده مجلس بود ، تو مجلس خبرگان بود ، تو مجمع تشخیص مصلحت بود ، نماینده رهبری بود ، از اول انقلابم فعالیت سیاسی داشت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شما توی مطالعاتتون به این نتیجه رسیدین که روحانی مجتهده؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
15
33
دكتر جليلي ما همچنان شما را ولايتمدارترين فرد و نزديكترين شخص به معيارهاي انقلاب و اسلام ميدانيم وتا آخر قلبمان با شماست خداوند در تمام لحظات ياورتان يا علي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
14
32
ای مالک از پشت خیمه ی دشمن بازگرد.
ای ولی عصر نیا که عصر، عصر شما نیست و مثل حسین...
وای از بی تقوایی و گناه که نتیجه اش آمدن حاکم... بر سر آن ملت است
وای از خواص ساکت و بی بصیرت
سرنوشت هر قومی به دست خودشان رقم خواهد خورد
چه بسا از چیزی اکراه داشته باشید در حالی که برای شما خیر است و سختی ها موجب پخته شدن شما می گردد.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
سلام از جمعه شب تا حالا کارم گریه است احساس می کنم برای من آخر دنیاست نمی تونم به اینها اعتماد کنم وشاید باز هم سالهایی پر از تنش در انتطار ما باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خدایا همه ی مریضان را شفا بده-
raha
| QATAR |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
دوستان ما تنها نیستیم ما چیزایی داریم که داشتن اونا جبران همه این نداشته هاس

نگران نباشید :)
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
3
6
ما یاد گفتیم که به صلح رای بدهیم اگر چه 72نفر باشیم. رفقا خدا قوت
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
4
2
معتقدم ایشان وقتی مکتب ایرانی را مورد هجوم قرار دادند دچار ریزش ارای شدیدی شدند .
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
4
12
درود بر مرد پاك و با ايمان... من با افتخار ميگويم كه به دكتر سعيد جليلي راي دادم.... ما شرفمان را براي شكم فدا نميكنيم...
تا زنده ايم رزمنده ايم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
شعار شما نه اینجا کاربرد داره نه مفهوم جالبی!!!!
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
5
درود بر مرد پاك و با ايمان... من با افتخار ميگويم كه به دكتر سعيد جليلي راي دادم.... ما شرفمان را براي شكم فدا نميكنيم...
تا زنده ايم رزمنده ايم
نازنین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
6
13
دکتر جلیلی اگه برنامه هم نداشتن(که داشتن)ما به ایشون رای میدادیم.چون بایند ولایت مطلقه فقیه بود.این برای ما ملاک بود.نه مثل بعضیا نونو آب
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
تنها ملاک شما پایبند ولایت فقیه بودنه ؟
دیدیم احمدی نژاد که 8 سال پیش دم از ولایت فقیه میزد چیکار کرد ...
حسین از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
6
10
من به دکتر حلیلی رای ندادم ولی ایشان بسیار انسان وارسته و خوبی است،البته به روحانی هم رای ندادم ولی فضای جامعه طوری بود که 50 درصد آرای روحانی به دلیل ترس از انتخاب جلیلی بود،ای کاش اصولگرایان می توانستند روی یک نفر اجماع کنند.بیشتر آرای روحانی بر میگرده به حمایت هاشمی از ایشان و بقیه هم به خاتمی و عارف اگر یک نفر از این سه نفر در رای گیری بود مطمئنا نصف این هم رای نمی آورد قصه طولانی است سرتان را به درد نیارم
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
فضای جامعه طوری بود که 50 درصد آرای روحانی به دلیل ترس از انتخاب جلیلی بود البته با سیل تهمتها تخریبها ی خودی و ناخودی حتی کاندیداهای رقیب نیز خودشان را رقیب ایشان میدانستند و سعی داشتند اول ایشان را از دور بیرون کنند
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
59
6
معتقدم ایشان وقتی مکتب ایرانی را مورد هجوم قرار دادند دچار ریزش ارای شدیدی شدند .
كارمند بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
4
65
بولتن جان ميدونم سانسور ميكني ...

درست مثل زمان دفاع مقدس بود، فقط اونهائي كه خالص بودند ميرفتند خط و آنهائي كه از مردن ميترسيدند و بيشتر دنبال جمع كردن مال و منال بودند يه جورهائي جيم بودند...
نمي دونم گرفتي قضيه چيه؟ يا نه...
همون اقليت خالص و بي توجه به شكم رفتند و راي به آقا سعيد دادند...
محمدسعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
14
سلام.من هم به آقای جلیلی عزیز رای دادم.شنبه شب هم از شدت ناراحتی نتونستم برم کلاس کاراته. اما، هان مشو نومید چون واقف نیی از سر غیب*باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور. الخیر فی ما وقع. شاید این خواست خدا و امام زمان باشه و به مصلحت اسلام و ایران و نظام و مقاومت و همه مردم باشه. و در قرآن داریم : "تلک الایام نداولها بین الناس".یعنی خداوند پیروزی را بین مردم میچرخونه تا همه را امتحان کنه چه در پیروزی چه در شکست.خب 8 سال آنها صبر کردند،ما هم صبر جمیل میکنیم، این معنی واقعی دموکراسیست.من به آقای روحانی تبریک می گویم.به گفته آقای جلیلی وظیفه ما و همه مردم کمک به ایشان در تحقق وعده هایشان در خدمت به مردم خوب ایران است.
313
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
8
24
ان شاالله در این 4 سال نیز از راهنمایی ها و نظرات ایشون استفاده خواهیم کرد
این راهی را که شروع کردیم با استقامت و یقین بیشتر ادامه خواهیم داد
آقای جلیلی شما در هر کجا و هر سمتی باشی ما باشما خواهیم بود
درود بر گفتمان انقلاب و مقاومت
محب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
12
33
به نام خدا
با کمال افتخار و ان شاءالله خالصانه به دکتر جلیلی رای دادم .
الحمدلله
مریم ضاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
1
5
برام علامت سواله که چرا نظرام که گاهی ایه قرآنه تایید نمیشه؟؟
این یعنی دیگه نظر نده؟؟
مدیر پایگاه خواهرم بخاطر حجم بسیار بالای نظرات فرصت بررسی  آنها هنوز نرسیده است  
پاسخ ها
مریم ضاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
خوب معلومه حجم کار بالاست چون دیدم رتبتون تو الکسا زیر صد رسیده اما نظرای من که مال پریروز بود و یکی دوتا نبود!!
خدا قوت ما که در هر حال سر می زنیم!1
مدیر پایگاه با تشکر از صبر و صبوری شما کاربران گرامی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
2
7
وای از شما که این حرفها رو می گید. یعنی چی امام عصر نیا؟؟؟؟ مردم به گفتمان انقلاب اسلامی رای دادن. نه به مخالف اسلام. به کسی رای دادن که لباس دین به تن داره. من به دکتر جلیلی رای دادم و افتخار می کنم به رای خودم و همچنین به رای مردم. مردم مثل شما فکر نمی کنن. شناختی که از آقای روحانی دارن مردی مومن و متعهد به انقلاب و پیرو ولی فقیه هست. حالا اگر ایشون وانمود کرده و این ها واقعی نیست ایشون هست که باید پاسخگو باشه نه مردم
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
9
14
زنده باد دکتر که همیشه پرچمش بالاس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
62
15
یک کمی از لاک خود بیرون بیاید و بجز شرکت درجلسات عرفانی تان به میان مردم بروید و ببیند چه می خواهند و دردشان چیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بعضی مردم از لاک این دنیا و اصالت آن بیرون بیایند.
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اصلا دوست ندارم اینطور بگم ولی باشه حالا که درد می خوای درد را هم میگم مشکلات اقتصادی ممکنه تاثیر گذار باشه ولی همه ی ماجرا نیست اون قشری که تا از خونه میان بیرون فقط دست کم 20 هزار تومان خرج آرایش صورتشان کردند و و همین قشر حداقل نیمی از آرای دکتر روحانی را تشکیل می دهند مشکلشان گرسنگی نیست !!!!؟؟و این قشر تنها وتنها وتنها بدلیل شعار آزادی دکتر روحانی به ایشان متمایل شدند و گرنه کیست که نداند که از نظر اقتصادی برنامه دکتر رضایی خیییلی بهتر از دکتر روحانی بود!!راستی جناب شما می تونی در 10 خط برنامه اقتصادی دکتر روحانی را برای من تشریح کنی؟
بولتن منتشر کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مردم فقط ارزونی میخوان
114
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
6
18
بچه ها نگران نباشد اینها اصلاح طلب نیستن
اصلاح طلبها رو ما دمشونو قیچی کردیم اکثرا رفتن در لندن و امریکا
اینها کبریت بی خطرن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
3
11
فرازي از پيام حضرت روح الله بعد از پذيرش قطعنامه 598
ما مى‏گوييم تا شرك و كفر هست، مبارزه هست. و تا مبارزه هست، ما هستيم. ما بر سر شهر و مملكت با كسى دعوا نداريم. ما تصميم داريم پرچم «لا اله الّا اللَّه» را بر قلل رفيع كرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوريم. پس‏اى فرزندان ارتشى و سپاهى و بسيجى‏ام، واى نيروهاى مردمى، هرگز از دست دادن موضعى را با تأثر و گرفتن مكانى را با غرور و شادى بيان نكنيد كه اينها در برابر هدف شما به قدرى ناچيزند كه تمامى دنيا در مقايسه با آخرت ..
امروز روز هدايت نسلهاى آينده است. كمربندهاتان را ببنديد كه هيچ چيز تغيير نكرده است. امروز روزى است كه خدا اينگونه خواسته است. و ديروز خدا آنگونه خواسته بود. و فردا ان شاء اللَّه روز پيروزى جنود حق خواهد بود.
محمد رحمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
21
من خودم به جلیلی رای دادم و ناراحت شدم از اینکه رای نیاورد ولی می خوام بگم که دعا کنید برای آقای روحانی که این چند سال ریاستش زحمات کسایی که تو این هشت سال زحمت کشیدن رو هدر نده ،دعا کنید خون شهدای هسته ای هدر نره ...
ما حاضریم نون خالی بخوریم ولی زیر بار حرف زور نریم ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
از هر دری فقر وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود
این جمله در جواب شما بس است
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
جناب ناشناس پس لابد در زمان پیامبر و در شرایط شعب ابی طالب همه دینشان را از دست دادند؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
72
13
درود بر روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
متاسفم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چرا متاسف!!! آقای روحانی سابقه خوبی دارن!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
11
52
همینمون مونده بود این نوری زاده نجس بمابگه بکی رای بدین همینمون مونده کاخ سفیدبهمون احترام بذاره سگ صفتهایی که برای نابودی همه نظام دلار هاشونوبه بدبختهای تاریخ صدقه میدادند امروز به رای مااحترام میذارن چه کردیم که شیطان بزرگ مارااحترام میکند این عمار؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
اللهم اشفع کل مریض
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
11
80
با کمال افتخار به جلیلی رای دادم . اصلا حساب آقای جلیلی از حساب خیلی ها جداست .... مردم به روحانی رای ندادن به ارزانی رای دادن چون خیلی ها میدونند گرانی ها از کجا آب میخوره ... این مقالتون دلمو خنک کرد . ممنون
پاسخ ها
مرتضی ص
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
متاسفم برات
سعیده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقای مرتضی ص برای خودتان متاسف باشید
ايليا حنيف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ستاره گل گفت اقاي مرتضي ص براي او متاسف نباش براي آنهايي متاسف باش كه سال 88 مهر بر لب زدند و حال كه نامزد مورد حمايتشان راي گرفت از سلامت انتخابات ميگويند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
4
20
جلیلی که اصلا بی اخلاقی نکرد ان شا الله زودتر رهبری راجع به مسائل مطروحه در مناظره صحبت کنند ببینیم ساکت می شوید شما یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
درود خدا بر جلیلی
متحیرالدوله
|
UNITED STATES
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
9
به عمل کار برآید به سخندانی نیست
متاسفانه هر روز بر تعداد افرادی که بیرون گود نشسته
و با صدای بلند لنگش کن میگویند اضافه میشود .
باید قبول کرد اگر دکتر جلیلی هم انتخاب میشد بدون حضور فعال و مسئولانه آحاد مردم نمیتوانست کاری از پیش ببرد.هواداران دکتر روحانی آگاه باشند وی قبل از اینکه مراد آنها باشد مرید مقام معظم رهبری است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
38
درود بر مرد با اخلاق این انتخابات
دکتر سعید جلیلی
کریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
7
23
باسلام
در تبلیغات ومناظره های انتخاباتی پیروز واقعی اقای حداد عادل بود که جانانه از نظام وحکومت اسلامی دفاع کرد .
اقای غرضی بود که ساده وخودمانی با مردم صحبت کرد
اقای جلیلی بود که وعده ی الکی وغیر اجرا به مردم نداد
نمی دادم مصلحت جامعه چه بود ما پیرو ولایت فقیه هستیم و گوش به فرمان اقامان هستیم
ان شاالله که این انتخابات به خیروصلاح مردم واسلام وایران باشد

با انتخاب اقای روحانی مظلومیت امت حزب الله و حقانیت ما در 4 سال پیش ثابت شد.
چرا حالا نمی گویند که تقلب شده و دموکراسی وجود نداردو رهبر دیکتاتور است.
درود بر ایران زمین ورهبر فهیممان
وحیف جوانانی که در 4سال پیش گول حرفهای دشمنانمان را خوردند والکی جان خود را از دست دادند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
2
18
سلام به همه دوستداران آقای جلیلی
صادقانه اعتراف می کنم که از رئیس جمهور شدن آقای روحانی خوشحال نشدم، اما باید همانند آقای جلیلی در حمایت از دولت آقای روحانی کوتاهی نکنیم. اگر باران ببارد برای همه خواهد بارید و اگر سنگ ببارد باز هم برای همه خواهد بارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
5
17
سعید جلیلی و حداد عادل مرد بودن و هستن ولی...
منتظرالمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
2
14
بله که اتفاق ناگواری افتاده والی زاده.وقتی ارزش ها ضد ارزش است در بین بعضیا و شعار موسوی آزاد باید گردد سر بدن و بعضیا در شعارهای انتخاباتیشون وعده میدن که همه زندانیای سیاسی را آزاد میکنم.حالا دیگه سر هسته ای چه بلایی میخوان بیارن بماند با وجود 5شهید که دادیم.واقعا سقوط شهره.واقعا باید گریه کرد.کارشکنی نمیکنیم برای چنین دولتی که البته خودشون بدترین کارا رو کردن.
ولی دلیل نمیشه آرمان هامونم یادمون بره و به خواب غفلت بریم. انشاء الله 4سال دیگه اوضاعو درست می کنیم به لطف خدا.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
8
بنده به جلیلی رای دادم و از نظر خودم به اصلح ترین فرد رای داده ام ولی حالا که جناب روحانی رای بیشتری آورد با تمام قدرت تا وقتی که پشت سر ولایت فقیه هست ایشان رو حمایت میکنم.
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
2
39
آقای دکتر جلیلی نوکرتم به مولا
ارزو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
2
10
مشکلات و غم هایتان را به باد بده اینجا دلهایی هست که برای آرامشت دستی به اسمان بردارند.ما تا اخر هستیم با اقای جلیلی ان شالله هر روزشاهد موفقیت روز افزون ایشان باشیم و 4 سال دیگه صدر نشین انتخابات.
انیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
5
7
ازاینکه نمیتونستم امسال رای بدم خیلی ناراحت بودم چون میخواستم باایمان قلبی به اقای جلیلی رای بدم ومیدونستم انتخابم درسته
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
11
3
این انتخابات نشون داد که دوره افراطیگری سر آمده...یکی از این افراطیون در مذهب و سیاست هم آقای جلیلی هستن که هنوز در عهد پیامبر زندگی میکنند و به نشر من حضرت محمد(ص) خیلی امروزی تر و روشن تر از ایشون بودند چه در زندگی و چه در سیاست...یک کم واقع بین باشید و احساساتی حرف نزنید...
پاسخ ها
یاسر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
سلسله ی موی دوست حلقه ی دام بلاست//هرکه در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست...
درود بر اسلام ناب محمدی که زمان و مکان نمی شناسه
زهرا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
گر برود جان من در طلب وصل دوست /
حیف نباشد که دوست ،دوست تر از جان ماست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
2
13
آقای جلیلی خودت رو برا 4 سال دیگه از همین حالا آماده کن
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
1
9
آقای جلیلی درکت میکنمو برای این جامعه ی کم بصیرت تاسف که مانند مرواریدی درون صدف ها گم شده ای امیدوارم هرجا هستی پیروز و سربلند باشی
به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
9
آقای دکتر جلیلی افتخار میکنم که خانوادگی به جنابعالی و البته گفتمان امام و رهبری عزیز رای دادیم.در پناه حق مستدام باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
1
7
آقای دکتر جلیلی افتخار میکنم که خانوادگی به جنابعالی و البته گفتمان امام و رهبری عزیز رای دادیم.در پناه حق مستدام باشید.
مادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
3
8
من 50 سال سن دارم خونه مون را کرده بودم ستاد دکتر جلیلی ، خودم و بچه هام به ایشان زآی دادیم و خوشحالم که رآی من و فرزندانم برای طرح گفتمان انقلاب صرف شد و خوشحالم که ایشان با کسی ائتلاف نکرد چون تنها کاندیدای گفتمان انقلاب ایشان بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
3
5
من به خاطر دکتر جلیلی نبود که به ایشون رأی دادم بلکه فقط به خاطر خدا و اسلام و تشیع بود که به ایشون رأی دادم و حتی اگه می دونستم که فقط من به ایشون رأی میدم و در این کار تنهام بازم این کار رو می کردم چون تکلیف خودم می دونستم چه برسه به اون موقعی که امیدوار بودم تو این مملکتی که ما مملکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می نامیمش ایشون گزینه اول مردم بشه که متأسفانه نشد. اما من ناراحت نیستم چون وظیفه ام رو به نحو احسن انجام دادم و در اون کم نذاشتم.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
2
9
من جوان نیستم واز حزب بازی هم متنفرم از اول تمام کامنت ها راخواندم چهار خط در میان یک نظر تند وافراطی را خواندم که بقیه را متهم به افراط گری میکرد در صورتی که خودشان با بی ادبی و بیسوادی سیاسی برای خالی نبودن عریضه نظر گذاشتند اماجالب اینجاست که بچه های مذهبی خیلی با ادب وبا فرهنگ وسطح سواد سیاسی ودینی فوق العاده جواب اینها را دادند اصلا کامنت های تحقیر از اینها ندیدم وحالا متوجه شدم افراطی وافراطی گری کیست وچیست
ناشتاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
1
4
وقتی فکرمی کنم دلم به حال کسانی که دنیا را مادیات را به معنویت فروختند میسود یاد حضرت علی می افتم وتنهائی اش در کوفه پرجمت پاینده باد جلیلی
مهاجر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
7
سعید جلیلی دوست داشتم چون نمیخواستم کشورم درنزددشمنان کوتاه بیایدوکمرخم کند.جلیلی دوست داشتم چون ناموس کشورم نمیخواستم به بازی گرفته شود. دوست داشتم چون محکم ایستاده بودی دربرابر یاوه گویان. جلیلی بازم دوست دارم. برای آقای روحانی هم آرزوی موفقیت داریم وبداند دست ازپاخطا کند وکشوررادست منافقان ودشمنان نظام بدهد آقای روحانی بداندمنتظر اشاره رهبر عزیزمون هستیم تا ازسمتی که قبلا بوده هم برنگرده. یاحق
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
6
مقاومت رمز پیشرفت
شعار ما تا چهار سال آینده و پیروزی نهایی ...
يك ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
4
ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند

امام خامنه اي را تنها نميگذاريم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین