کد خبر: ۱۳۲۸۲۴
تعداد نظرات: ۶۷ نظر
تاریخ انتشار:

اجرای طرح برخورد با بدحجابی با شکلی جدید/ از دستگیری بازیگر زن تا جلوگیری از اجرای کنسرت

برخورد با بدحجابی طرحی که تعطیل شدنی نیست و حتی به گفته مسئولان نیروی انتظامی در زمان انتخابات نیز اجرا می شود با حاشیه هایی همراه بود، طرحی که صف موافقان و مخالفان آن همچنان روبروی هم ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در سال 91 گشت امنیت اخلاقی یا همان ارشاد با حاشیه های بسیاری همراه بود طرحی که موافقان و مخالفان زیادی به همراه داشت. طرحی که برای نخستین بار مردان بد پوشش نیز مورد برخورد و ارشاد پلیس قرار گرفتند. در سال گذشته طرح امنیت اخلاقی با شکلی جدید به اجرا درآمد و حتی برای نخستین بار از برگزاری کنسرت های موسیقی که افراد بدحجاب در آن حضور داشتند جلوگیری شد.

بهار آغاز برخورد با بدحجابی

در حالیکه بسیاری از افراد با نفوذ اجرایی در محافل خصوصی از اجرای طرح امنیت اخلاقی ابراز نارضایتی می کردند این طرح در بهار با استقرار گشت های ویژه به اجرا در آمد. طرحی که در آن زمان چند مسئول نیز دررابطه با آن اظهاراتی را مطرح کردند که سردار رادان جانشین رئیس پلیس کشور در مقام دفاع از این طرح و اظهارنظرهای مخالفان گفت: اگر این طرح را اجرا نمی کردیم معلوم نبود وضعیت حجاب در کشور چگونه بود و وضع به مراتب وخیم تر از حال می شد. در همین رابطه و براساس خواست های مردمی راهپیمایی نیز در حمایت از پلیس به منظور اجرای این طرح بعد از نماز جمعه در پایتخت و برخی کلانشهرها برگزار شد.

تابستان اوج اجرای طرح با شکلی جدید

ابتدای تابستان رئیس پلیس تهران از اجرای طرح مقابله با هنجارشکنان اجتماعی به شکلی جدید خبر داد. در طرح جدید پلیس علاوه بر برخورد با بدحجابان با مزاحمان نوامیس و تولید کنندگان آلودگی صوتی نیز برخورد شد. البته در این طرح بسیاری از خودروها که اقدام به ایجاد مزاحمت کرده یا در خیابان ها دور دور می کردند، توقیف شدند. همچنین برای نخستین بار سیستم صوتی خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می کردند از خودروها برداشته و دیگر به انها پس داده نمی شد.

اعلام مصادیق بدحجابی

در ابتدای تابستان سردار رادان مصادیق بدحجابی را اعلام کرد و در این باره گفت: در خصوص بانوان مصادیقی که از نظر نیروی انتظامی بدپوششی محسوب می‌شود،‌ پوشیدن مانتوهای تنگ و چسبان، مانتوهای کوتاه که از نظر ما در صورت تنگ نبودن تا روی زانو مناسب است، لباس و مانتوهای آستین کوتاه و همچنین شال و روسری که موی سر از دو طرف آن پیدا باشد، است. متاسفانه برخی افراد از موضوع شال و روسری این گونه تعبیر می‌کنند که اگر از یک طرف موی آنها بیرون باشد اشکالی ندارد که این به منزله رفع مصادیق ما نیست. ماموران به افراد بدپوشش تذکر می‌دهند و اگر اصلاحی در محل صورت نگیرد این افراد به پلیس امنیت معرفی و برای آنها سابقه انتظامی در نظر گرفته می‌شود.

استفاده از کروات و آرایش بانوان در محل کار ممنوع

شاید یکی از موضوعاتی که در طرح جدید باعث ایجاد جنجال و موضع گرفتن برخی از دستگاه ها از جمله سازمان نظام پزشکی بود، ممنوعیت استفاده از کروات و آرایش غیرمتعارف کارکنان زن بود. موضعی که اولین بار از سوی جانشین رئیس پلیس کشور اعلام شد. پلیس در این باره می گوید: پليس حتما با بخشي از سازمان يا بيمارستان خصوصي كه از آرايش و كراوات به صورت سازمان يافته استفاده مي‌كند، برخورد مي‌كند. اگرچه پيش از اين نيز به صورت مكتوب اعلام كرده‌ايم اما بار ديگر و همين‌جا به روساي بيمارستان‌ها اعلام مي‌كنیم كه با آن بخشي كه به صورت سازمان يافته افراد از آرايش غليظ يا كراوات استفاده مي‌كنند، برخورد خواهد شد.متاسفانه برخي از كارمندان مجبور به استفاده از كراوات در آن سازمان يا بيمارستان مي‌شوند. اگر اين افراد از زدن كراوات اجتناب كنند از دريافت حقوق محروم شده يا استخدام نمي‌شوند.

برخورد با مردان بد پوشش

برای اولین بار در تابستان امسال با مردان بدپوشش برخورد شد. در این طرح با پسران و مردانی که لباس تنگ یا شلوار پاره پوشیده بودند برخورد و به پلیس امنیت اخلاقی منتقل می شدند. همچنین با پسرانی که آرایش کرده یا خالکوبی های خود را به نمایش گذاشته بودند نیز برخورد شده و از آنها نیز همانند بانوان بد پوشش تعهد گرفته شد.

دستگیری بازیگر زن/ جلوگیری از اجرای کنسرت ها

برای نخستین بار در سال 91 پلیس با حضور در مراکز فرهنگی از اجرای کنسرت هایی که در آن افراد بدحجاب حضور داشتند جلوگیری کرد. برای نخستین بار در مردادماه ماموران با حضور در برج میلاد از برگزاری کنسرت مازیار فلاحی تا اصلاح پوشش افراد بدحجاب جلوگیری کردن و عده زیادی از افرادی که با ظاهر نامناسب در این کنسرت حاضر شده بودند دستگیر و به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند. البته موضوعی که باعث ایجاد جنجال شد دستگیری خانم الف یکی از بازیگران سینما به علت بدحجابی و مقاومت در برابر ماموران بود. خانم بازیگر وقتی با تذکر پلیس روبرو شد اقدام به جنجال آفرینی کرد.

حذف سوابق افراد بدحجاب پس از یکسال

فرمانده نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال 91 با اعلام اینکه طرح امنیت اخلاقی تابع انتخابات یا موضوعی دیگر نیست و در تمامی ایام اجرا می شود، گفت: البته سوابق افراد بدحجاب اگر تا یکسال بار دیگر دستگیر نشوند امحا می شود. خوشبختانه بیش از 95 درصد دستگیر شده های بدحجابی تکراری نیست و با تذکر پلیس وضعیت خود را اصلاح می کنند.

به گزارش مهر، به نظر می رسد با مصمم بودن پلیس برای اجرای این طرح در سال جاری نیز شاهد اجرای ان با شکلی جدید باشیم. موضوعی که احتمالا در اولین نشست مسئولان پلیس در سال نو اطلاع رسانی می شود.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
33
24
باز هم پلیس اومده!... همگی درین!
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
فقط مجرمان و قانون شکنان از پلیس می ترسند و فرار می کنند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
تا سیه روی شود انکه در او غش باشد.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
ملخك يه بار جستي، ملحك دوبار جستي، بار سوم در دستي!

جناب ناشناس بهتر نيست به جاي اين كه تمام عمرتان را در فرار از دست پليس بگذرانيد، خودتان را اصلاح كنيد و مثل آدم زندگي نماييد؟
امیر حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
28
22
جناب بولتن نیوز!
سلام علیکم!
چندین بار نظر دادم ولی آنها را منتشر نکردی!
یادت نره که سایتت جای همه سلایق است! همانطوری که انتخابات برای همه سلایق است!
آقای محترم»
اینکه بد حجابی می گویید وجود دارد به خدا به مردم ربطی نداره به گرمای هوا ربط داره!
خودت رو! ما رو ! ملتی رو گیر آوردی چندین سال هستش که داری ...

گفتم اگر ادامه بدم منتشر نمی کنی!
البته همین جوری هم میدونم که منتشر نمیکنی!
چون اینجا برای همه سلایق سایت زدی!!!
درست مثل انتخابات!!!!!
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
حکم الهی به گرمای هوا ربط داره ؟ یعنی چهار فصل سال هوا گرمه ؟

نه بزار من بگم همه اینها به بی غیرتی مردان ربط داره که نمیتونن ناموسشونو از کف خیابونهاجمع کنن !!

از بولتن خواهش میکنم نظرات امثال شما رو منتشر کنند تا در حین خندیدن به چنین نظراتی به حال امثال شما تاسف هم بخوریم !
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
این ها بهانه است امیر حسین جان. کسی که بخواد دستور خداوند رو انجام بده در سخت ترین شرایط هم دست از این کار بر نمی داره ... .
اگه قرار باشه به هوای نفسمون گوش بدیم که فاتحمون خوندس ... .
تو ماه رمضون هم گرسنه میشیم، تشنه میشیم نمی خواد روزه بگیریم ... ها ؟
اه کی حال داره نماز صبح بخونه ... ها ؟
بابا امر به معروف دیگه چیه . موسی به دین خود عیسی به دین خود ... ها ؟
و ... .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
جناب امبر حسين، يكي از خواهران تازه مسلمان شده‌ي غربي كه در ايران هم زندگي نمي‌كنند مي‌گفت يكبار در فروشگاهي مشغول خريد بودم كه يكي از خانم‌ها با تمسخر به من گفت: "خفه نمي‌شي توي اين گرما اينقدر خودتو پوشوندي؟ مگه تو گرمت نيست؟". فكر مي‌كنيد اين خواهرمان چه جوابي به ايشان داده بودند؟ پاسخي كوتاه، خردمندانه و عالمانه: "چرا! هوا گرم است. ولي آتش جهنم از اين هوا گرم‌تر است و متاسفانه دايمي!".

جناب اميرحسين عزيز! اگر خوب فكر كنيد خواهيد ديد اينها همه بهانه است. اگر انسان ﴿به ويژه خانم‌ها﴾ بخواهند كاري را بكنند، هم توانش را دارند، هم تحملش را. چقدر ديده‌ايد همين افراد براي يك فيلم، ساعت‌ها در صف مي‌ايستند، ولي موقع نماز پايشان درد مي‌كند و نمي‌توانند ايستاده نماز بخوانند؟ الان به همين خانم بي‌حجاب بگوييد دماغت را فلان جا رايگان عمل مي‌كنند، يك هفته در گرم‌ترين هوا توي صف مي‌ايستد و صدايش هم در نمي‌آيد، ولي براي اطاعت فرمان خدا گرمش مي‌شود!

متاسفانه مشكل از بي‌اعتقادي و باور قلبي است، وگرنه گرما و خانواده و تمسخر ديگران و غيره و غيره همه بهانه است. وجود اين همه خانم محجّله خود بهترين دليل بر رد سخن شما است، چرا كه آنها هم آدمند و گرمشان مي‌شود. جز اين است؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
مرتضی جان این خاطره ای که تعریف کردین جای شک داره؟؟به نظرتون او کسی که سوال کرده مسلمون بوده؟؟چون فک میکنم مسیحی ها به حجاب سفارش نشدند.دوم اینکه من اینو یه جای دیگه شنیده بودم.
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
من کاملاباخانم سهیلاسادات موافقم
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
سهيلا خانوم زمانيكه قانون آزادگي بردگان در آمريكا شكل گرفت بزرگترين مخالفانش همان سياهان بودند چون نوع ديگري از زندگي بلد نبودند-مرد باشيد و نظرمو منتشر كنيد
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
جناب ناشناس عزيز، گرچه حجاب در مسيحيت نيز هست، ولي پرسنده اين سوال با توجه به شناختي كه از وجوب حجاب در اسلام داشته و از باب تمسخر چنين سوالي را پرسيده بود. گذشته از اين، در اينجا پاسخ هوشمندانه اين خانم محجبه مد نظر بنده است. گيريم اصلا اين ماجرا خيالي است. آيا پاسخ اين خواهر تازه مسلمان براي يك مسلمان ﴿و نه يك مسيحي كه ما در اينجا بحثمان حجاب داشتن يا نداشتن مسيحيان نيست!﴾، منطقي و عقلايي نيست؟

اصلا شما فرض كنيد اين سخن، پاسخ بنده به سخن آقا امير حسين كه فرمودند"بي‌حجابي به خاطر گرما است" بوده است. اين پاسخ، پاسخي غير منطقي براي ايشان به عنوان يك مسلمان است؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
این لباسهای تنگ و شلوارهای چسبان هم به دلیل گرمای هواست ؟! آرایشهای عجق وجق و کلاه گیسهای خفن که شخص رو شبیه اجنه جات میکنه هم لابد از گرمای زیاده !!!
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
جناب فرهاد :

آدمی از بدو تولد با تقلید از اعضای خانواده ؛ مدرسه ، گروه همسالان و اجتماع رشد و تربیت میشه .

وقتی منه مادر و شمائه پدر به نماز اول وقت احترام بزاریم و قبل از اذان آماده نماز خواندن باشیم و یا منه مادر برای بیرون رفتن از منزل ، آرایشم رو پاک کنم و با حجاب اسلامی بیرون برم و برخورد مناسبی با نامحرمان داشته باشم ، این موضوع از دید فرزندم پنهان نمی مونه و در وجودش نهادینه میشه و پایبند به اصول زندگی و احکام الهی میشه .

فرزندان ما از خانواده وارد اجتماع میشن و اگر باعث ناهنجاری در این عرصه میشن قصور و کوتاهی آنها بر میگرده به خود ما . متاسفانه انقدر خودمونو درگیر امور دنیوی و جمع آوری اموال کردیم که فراموش کردیم فرزندان ما راس المال هستند .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
آقا فرهاد عزيز لطفا واقعيت را وارونه نكنيد! قبل از هرچيز ابتدا بايد خدمتتان عرض كنم عبارت "قانون آزادگي بردگان در آمريكا" حرف كاملا غلط و بي‌اساسي است. صحيح آن "قانون منع برده‌داري در جنوب" است كه كاملا متفاوت از سخن جنابعالي است.

همانطور كه مي‌‌دانيد، آمريكا به دو بخش شمالي و جنوبي تقسيم مي‌شود كه سرزمين‌هاي جنوبي داراي زمين‌هاي حاصلخير فراواني هستند كه براي كاشت و بهره‌برداري از آنها، برده‌هاي فراواني به كار گرفته مي‌شدند، در حالي كه بخش شمالي، فاقد چنين زمين‌هايي است و لذا حضور بردگان در آن فايده‌اي نداشت و سياهان در شمال، سربار طلقي مي‌شدند تا اين كه با ظهور انقلاب صنعتي، پاي صنايع به شمال باز شد و شمالي‌ها نيز به نيروي كار ارزان و فراوان نيازمند شدند.

همين امر باعث شد تا آبراهام لينكلن كه نماينده شمالي‌ها ﴿يا حزب جمهوريخواه﴾ بود، از سوي صاحبان صنايع جديد شديدا تحت فشار قرار گيرد تا نيروي كار مورد نياز آنها را تامين نمايد. در نتيجه "قانون منع برده‌داري در جنوب" تصويب و وارد قانون اساسي آمريكا گرديد و بي‌شك مي‌دانيد اين قانون، چه جنگ‌هاي خونباري را براي ساليان مديد بين شمالي‌هاي جمهوريخواه و جنوبي‌هاي دموكرات برقرار نمود.

بخشي از سياهان كه تبليغات شمالي‌ها را باور كرده بودند، جان خود و خانواده‌شان را به خطر مي‌انداختند تا براي رسيدن به آزادي، به شمال بروند. ولي به مرور مشخص شد شمالي‌ها هم دست كمي از جنوبي‌ها ندارند و گرچه ظاهرا در شمال آزادي بيشتري وجود دارد، ولي عملا آزادي در كار نيست و آنها تحت استثمار سفيد پوستان هستند.

با وقوف به اين واقعيت، مسير كوچ سياهان به سمت غرب آغاز گرديد تا زندگي مستقلي را آغاز و براي خودشان زندگي كنند. اين پديده، نه به نفع شمالي‌هاي جمهوريخواه بود و نه به نفع جنوبي‌هاي دموكرات، پس اين سياهان مستقل بايد كشته مي‌شدند و گروه كوكلاس‌كلان‌ها پديد آمدند تا اين مهم را بر دوش بكشند و همه از جناياتشان با خبريم.

كجا سياهان با نظام ضد برده‌داري مخالفت كردند؟ فرموديد زندگي ديگري بلد نبودند! سياهان كه تمام كارهاي سفيدان بر دوششان بود، چگونه بلد نبودند مستقل زندگي كنند؟! كشاورزي سفيدان كه ببر دوش آنها بود، دامداري سفيدان كه بر دوش آنها بود، انجام امور روزمره سفيدان كه بر دوش آنها بود، پس ديگر چه چيزي مانده بود كه بلد نباشند؟!

سياهان حق زندگي فارغ از سفيدان نداشتند. يا بايد در جامعه سفيدان زندگي مي‌كردند يا بايد كشته مي‌شدند و اين باعث شد برخي از آنها بردگي يا استثمار را بر ازادي ترجيخ دهند كه شما آن را به غلط مطابق تفسير غربي‌ها، مخالفت سياهان با آزادي تفسيير نموده‌ايد.
__________________
خواهرم سركار خانم سهيلا سادات. خداوند حفظتان كند. از پاسختان بي‌نهايت حظ كردم. ان‌شاالله عاقبت بخير شويد و با حضرت زهرا ﴿سلام الله عليها﴾ محشور گرديد و دختر خانمتان آثار باقيه‌اي درخور و شايسته برايتان شود كه در بهشت به او تفاخر كنيد.
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
زنده باشید برادر مرتضی ، نمیدونید دعای شما چه در حق بنده حقیر و جه در مورد دخترم چطور به دلم نشست ، ان شاءالله خداوند دعاتونو مستجاب کنه .

اجازه میخوام در این روز به عنوان یک خواهر از شما تشکر کنم و یه عیدی بدم که نمیتونم بگم ناقابله .

دعاى هر روز جهت بهشتى شدن و رفع گرفتارى

امام باقر علیه السلام : هر کس در عرض سال هر روز یک بار این دعا را بخواند نمیرد تا جاى خود را در بهشت ببیند.



سبحان القائم الدائم سبحان الواحد الاحد سبحان الفرد الصمد سبحان الحى القیوم سبحان اللّه و بحمده سبحان الحى الذى لا یموت سبحان الملک القدوس سبحان رب الملائکه و الروحضرت سبحان العلى الاعلى سبحانه و تعالى .

و مداومت بر این ذکر براى فرج و رفع گرفتارى و غم نافع است .

بهشتی بشید برادرم . یاحق
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
از عيدي زيبايتان بي‌نهايت ممنونم. ان‌شاالله خواهم كوشيد بر آن مداومت كنم. ثوابش هم هديه به روح والدين محترمتان. هميشه دعاگويتان هستم. شما هم دعاگويم باشيد كه سخت محتاجم.

راستي يك سوال: حالا اگه خداي نكرده زبانم لال زبانم لال كسي توي بهشت جايي نداشته باشه چي مي‌بينه؟! :'(
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
از لطفی که به بنده و مادر عزیزم دارید بی نهایت ممنونم و امیدوارم بحق دستهای کوچک حضرت رقیه (س) خداوند گره از مشکلاتتون باز کنه .

من یک عذرخواهی به شما بدهکارم ، ظاهرا متن این ذکر ارزشمند رو اشتباه نوشتم که تصحیح میکنم ( سبحان الدائم القائم ، سبحان القائم الدائم ، سبحان الواحد الاحد، سبحان الفرد الصمد، سبحان الحى القيوم ، سبحان الله و بحمده ، سبحان الحى الذى لا يموت ، سبحان الملک القدوس ، سبحان رب الملائکة و الروح ، سبحان العلى الاعلى ،سبحانه و تعالى )

ضمنا " این سوال رو بنده ی روسیاه باید بپرسم نه شما .

یاحق
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
خواهش مي‌كنم خواهرم. بنده متوجه آن اشتباه تايپي شدم و خودم آن را اصلاح كردم. باز هم از لطف و زحمتي كه كشيديد ممنونم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
12
23
واقعیت اینه که دستگاه تبلیغاتی ضعیف عمل کرده.و دشمن قوی عمل کرده.بی حجابی رو چنان شیرین جلوه داده که نگو و نپرس. با فرستادن پلیس چیزی حل نمی شه باید حجابو شیرین تر از بد حجابی نشون داد.
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اونوقت نقش خانواده ها چیه این وسط ؟

همش پلیس ؟ همش فرهنگ سازی ؟ به نظرم اینها همش بهانه ست!
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
كاملا با خواهر سهيلا موافقم. اتفاقا مدتي پيش با عزيزي صحبت مي‌كردم كه ايشان نيز همين را گفت و گفت دشمنان خيلي قوي‌تر از مسلمانان عمل مي‌كنند و ما از پسشان بر نمي‌آييم.

به ايشان عرض كردم اينگونه نيست و موفق‌تر بودن عوامل شيطان به معناي قوي‌تر بودن آنها نيست.

كاري كه ما قرار است بكنيم، اين است كه انسان را واداريم براي رسيدن به قلّه، مدت‌ها سربالايي برود. بي‌شك سربالايي رفتن سختي‌هاي كمرشكني دارد، زمين خوردن دارد، بي‌خوابي دارد، گشنگي دارد، خستگي دارد و خيلي چيزهاي ديگري كه نفس راهت طلب ما دوست ندارد تحملشان كند.

در حالي كه كار ياران شيطان هل دادن انسان در سرازيري از قلّه به پايين است. كدام راهت‌تر است؟ شما چند روز جان مي‌كني تا به قلّه برسي، ولي يك لحظه سر مي‌خوري و تمام راه رفته را بر مي‌گردي. كيفش هم بيشتر است، چون هيجان بيشتري دارد، راحتي بيشتري دارد، با نفس ما سازگارتر است.

هميشه بالا رفتن سخت‌تر از پايين آمدن است، پس كار دشمنان ساده‌تر از كار ما است.

اين كه فرموديد با كار پليسي چيزي حل نمي‌شود هم صحيح نيست. درست است كه كار فرهنگي هم لازم است، ولي انسان فقط با ماچ و بوسه آدم نمي‌شود. هردو در كنار هم لازم است. بعضي‌ها را تا توي سرشان نزني آدم نمي‌شوند. اگر جز اين بود، خود خداوند اين همه تنبيه و در راس آن، جهنم را قرار نمي‌داد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اتفاقا اگه جلوی فروشنده های پوشاک زننده و لوازم آرایش ارزان قیمت گرفته بشه نصف مشکل حله .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
آره آقای مرتضی ام با این برخوردا و گشت ارشاد اینقدر وضع درست شده که نگو ونپرس .اصلا هم باعث واکنش منفی نشده ها !!!
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
ناشناس عزيز ببين اگر اين برخوردها نباشد ديگر چه شود!! حكايتمان مي‌شود حكايت آن خبر كه ٥ زن مي‌خواستند به وي تجاوز كنند و او پا گذاشته بود به فرار!!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
25
23
خدا حفظ شان کند این مساله حجاب مساله امنیت ملی است اگر لیبرالیسم در کشور حاکم شود دیگر جمهوری اسلامی ای باقی نمی ماند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
دقیقا . حجاب که آزاد بشه بعدش بقیه چیز ها هم باید ازاد بشه . از فاحشه خونه و کاباره و دیسکو و مشروب فروشی و ساحل مختلط تا همجنس بازی و ... باید سفت و سخت روبروی کسانی که دنبال رواج فساد و فحشا هستند ایستاد وگرنه جمهوری اسلامی دیگه معنایی نداره . نهایت میشیم مثل پاکستان که اسممون فقط جمهوری اسلامی ایرانه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
13
16
عزيزان من خلايق هر چه لايق.
آن كه خدا را ندارد به زور حجابش بديم كه چي بشه؟؟.
خدا را گم نكنيم بهترين ارشاد ها را خودش كرده.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
آن كه خدا را ندارد به زور براي خودش محجبه‌اش نمي‌كنيم. به زور محجبه‌اش مي‌كنيم براي حفظ جامعه و ديگران. حتي در حكومت‌هاي اومانيستي نيز هيچكس جمع را فداي فرد نمي‌كند. قوانينشان را بخوانيد. ما كه كلا فرد را ذيل حق خدا تعريف مي‌كنيم و حق فردي را تا جايي محترم مي‌شماريم كه حق خدا ضايع نشود.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
به درک که خدا نداره. حق نداره کمه امنیت روانی جامعه را خراب کنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
آن که خدا ندارد در خلوتش و خارج از مرزهای ایران هر غلطی دوست داشت می تونه بکنه ولی در معابر و اماکن عمومی باید به قانون حجاب احترام بگذاره و هر کس از قانون تخطی کنه سر و کارش با پلیس و دادگاهه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
12
20
این کلمه بی غیرت کلمه ای است که بار منفی زیادی دارد و انسان به هر فرد واقعا بی غیرتی هم بگوید با آدم دست به یقه میشود ولی بدانید که پیامبر ما (ص) فرمودند مردی که حاضر باشد همسر و دخترش با حجاب نامناسب در جامعه حضور پیدا کنند آن فرد بی غیرت است و کسی که بی غیرت باشد ایمان ندارد و از جرگه مومنین خارج است .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
در احاديث چيزي فراتر از بي‌غيرت به اين افراد اطلاق شده است كه اگر بگويم بولتن هم جرأت تاييد آن را به خود نخواهد داد!!!
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
و اتفاقا حدیث مذکور ، حدیثی از پیامبر اکرم ( ص ) است که میتوانید آن را در کتاب ازواج در اسلام بخوانید .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
چه كتاب معتبري؟
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
ضمن سلام گرم به خانم سهیلاسادات معلومه که باسوادهستی مثل بعضی هاازروی عقده حرف نمیزنی ضمنا درکلمه ازدواج حرف دال ازیادت رفته شرمنده
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
جناب ناشناس :

نویسنده ی این کتاب مرحوم آیت الله مشکینی هستند .

اگر اعتباری در این کتاب نمی بینید قدری اعتبار خودتونو سبک ، سنگین کنید !!!
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
جناب مهرداد : علیکم السلام

حق باشماست حرف دال جا افتاده . گاهی سرعت تایپم باعث میشه بعضی از حروف از زیر دستم در بره . ممنونم از تذکرتون .

ضمنا" بنده در مقابل اساتیدی چون برادر مرتضی ، خانم موسوی و فرزند ایران ، قابل نیستم و بحق در بسیاری از موارد احساس حقارت و کوچکی میکنم و درس پس میدم .

باز هم متشکرم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
اختیار دارید ؟ مردهای جدید زنهاشون رو شبیه معروفه ها می آورند تو خیابون تا از بقیه عقب نیافتند . و ادعای ناموس و غیرت هم دارند :) مثلن میگن گشت ارشاد چرا به نوامیس ما گیر میده :)))))))))
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
سركار خانم سهيلا، اين شكسته نفسي جنابعالي حاكي از بزرگواري شما است. گرچه مي‌‌دانم ابدا لايق چنين نگاه بزرگوارانه‌اي نيستم و كوچكتر از آنم كه نامم در كنار بزرگاني چون سركار خانم سادات موسوي و فرزند ايران عزيز برده شود، ولي اين حسن ظن جنابعالي برايم بسيار ارزشمند است و صميمانه از شما سپاسگذارم. ان‌شاالله خداوند چنينم كند.
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
خواهش میکنم برادرم . عرضم چیزی جز حقیقت نبود .
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
13
13
خدا به نیروی انتظامی قوت مضاعف بده
ولی وظیفه ی تذکر زبانی ما مردم حتما خیلی اثرگذارتر از نیروی انتظامی خواهد بود
متولیان امور فرهنگی هم که خوابن!!!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
احسنت بر شما. كاملا موافقم. اي كاش متوليان فرهنگي خواب بودند. در آن صورت حداقل آسيب‌هاي فرهنگي وارده كمتر مي‌شد. اكثر آنها خودشان شده‌اند يك بال شيطان.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
از متولیان امور فرهنگی خیری امید نیست؛ شر مرسانند. خیلی هاشون شبانه روز دارند برای شیطان کار می کنند.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
متولیان امور فرهنگی در دوران پهلوی ها مگر در راستای ترویج حجاب کار میکردند که از سالهای قبل از انقلاب حجاب جزو دغدغه های اصلی مردم شد؟

من هنوز هم نظر دارم که 2، 3 لباس متحد الشکل اجباری شود هر چند که یکی از کاربران بسیار آگاه و با بصیرت (جناب آقای سنگردار 38) دلایلی برای مخالفت آوردند.

اما یادمان نرود که هر حرکتی در راستای ترویج حجاب حال از طرف پدر و برادر و خانواده باشد یا از طرف پلیس یا معلم یا.... باید دو روی سکه را مد نظر داشته باشد که یکی حجاب ظاهری ست و یکی اعتقاد قلبی به آن چرا که اصرار به یکی بدون دیگری مسخره بازی ای بیش نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
16
8
مهدی هاشمی چی شد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
خداوندا! يك عقل، نه يك نيمچه غقل، نه يك سرسوزن عقل و شعور به اين ناشناس و امثال ايشان عطا بفرما تا شايد، شايد، شايد بفهمند هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
خداوندا! برای این عقل و شعور هم مثل همهء داده و نداده هایت شکر...
راستی بولتن عزیز ورزقان چی شد؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
5
15
باید قبول کنیم برخورمون از اول با حجاب درست نبود.چندین سال پول بیت المال حیف میل میشه جهت برخورد با بی حجابی که اون پول بخش اعظمش میره به قوه قهریه.اگه این پولهارو صرف فرهنگ سازی میکردنند و به تدریج مردم رو با فرهنگ والای حجاب آشنا میکردنند هیچ وقت اینطوری نمیشد.البته دولت خاتمی هم مقصر بود.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
شما را به خدا بنشينيد، پول‌هايي كه فرموديد را روي كاغذ بياوريد تا ببينيد چقدر پول صرف قوه‌ي قهريه شده و چقدر پول صرف كارهاي فرهنگي و اثرگذاري كدام بيشتر بوده است؟. اصلا چه پولي صرف قوه‌ي قهريه شده است؟ نيروي انتظامي بدبخت كه با همان بودجه هود دارد به اين بخش نيز رسيدگي مي‌كند!!

اگر همين پوشش نيم‌بند را نيز در خانم‌ها مي‌بينيد به لطف همان قوه‌ي قهريه‌اي است كه متوليان آن غيورانه و با احساس وظيفه‌اي كه نسبت به كار خود دارند به انجام مي‌رسانند. وگرنه الان خيابان‌ها باغ وحش شده بود ﴿كه در جاهايي نيز شده است﴾.

تمام آن كرور كرور پول‌هاي هنگفت خرج شده به اسم فرهنگ و فرهنگ‌سازي، همگي در راستاي ترويج بي‌فرهنگي و فساد و فحشا آن هم به صورت ريشه‌اي و از كودكي خرج مي‌شود. بالاترين ارگان فرهنگ‌سازي كشور كه صدا و سيما باشد، اوضاعش اين است، چه برسد به ساير ارگان‌هاي مثلا فرهنگي!
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
برادر مرتضی مظلوم نمایی نکن برادر نیروی انتظامی یه چیزی بین 4-6 میلیارد دلار هزینه سالیانه داره در که واقعا نوش جونشون که واقعا زحمت میکشن این برادرا.در صورتی که شما تمام بودجه ای صرف فرهنگ سازی میکنن خیلی دست دلباز بخوای حساب بکنی به500 میلیون دلار هم نمیرسه.یه مسئله دیگه ای هم که هست این 500 مییلون دلارو خیلی ها نمیدونن چطوری وکجا ازش استفاده کنن بخاطر همین خیلی هاش حیف و میل میشه؟؟من نمیگم نیروی انتظامی نباشه من میگم این قوه همیشه باید به عنوان پله اخر بهش نگاه بشه.ضعف ما تو مدیریت و نداشتن افراد مجرب که با فراهم کردن بستر مناسب حجاب و فرهنگ حجاب تویه جامعه جا بیافته.در غیر این صورت تا قیام قیامت نیروی انتظامی بگیره ببنده هیچ تاثییری نداره چه بسی بدتر هم بشه شما میتونید نتیجشو تویه واردات لوازم آرایشی به کشور ببینید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
پولهای فرهنگ سازی آخرش میشه مثل کلاه پهلوی که با شعار تاریخ کشف حجاب به ترویچ کشف حجاب می پردازد.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
جناب ناشناس عزيز، بنده از صحت و سقم ارقامي كه گفتيد اطلاعي ندارم، ولي مي‌شود بفرماييد از كي تا حالا كار فرهنگي بر عهده نيروي انتظامي است، آن هم در زمينه ترويج حجاب؟!!!!!! همين انيميشن‌هاي داداش سياه و غيره هم از كم‌كاري متوليان مربوطه است كه نيروي انتظامي خود راسا وارد آن شده است، وگرنه در هيچ كجاي دنيا، نيروهاي نظامي و انتظامي وظيفه كار فرهنگي بر دوش ندارند و اين مهم، متولي مخصوص خود را دارد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
حجاب در این کشور قانونه . اکثریت زنهای کشور هم این رو رعایت می کنند حتی اگه به حجاب اعتقادی نداشته باشند و حجاب کامل و دینی نداشته باشند . حتی زنهایی که از خارج کشور می آیند هم به قانون کشور احترام می گذارند . فقط یک اقلیت وقیح هستند که با تیپهای زننده و لجاحت سعی دارند این قانون رو زیر پا بگذارند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
3
5
اگه می خوایم بی حجابی از بین بره باید حجاب رو شیزین تر از بی حجابی معرفی کنیم.در این صورت می تونیم اسلام رو هم به کشور های غیر مسلمان هم به صورت انبوه صادر کنیم. این طرح ها فقط باعث لج بازی اون دسته افراد می شه چرا که بی حجابی رو با تبلیغ بهشون دادن و می خوان با زور محجبشون کنن.اما اگرپوچ بودن بی حجابی رو نشونشون بدیم میان سمت حجاب .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
2
7
مهمترین کاری که باید صورت بگیره نظارت سفت و سخت روی فروشگاهها و مغازه های پوشاکه . ولی متاسفانه در حال حاضر به حال خودشون رها شدند و هر چی میلشون بکشه می فروشند . وقتی مردم می بینند این پوشاک زننده فروخته میشه لابد خیال می کنند پوشیدنش هم مجازه دیگه !
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
پس عرقگیر هم نفروشند چون شاید عده ای فکر کنند پوشیدنش مجاز است!
شاید هم به همین دلیل متاسفانه مردان وقیحی نیز به چشم میخورند که با عرق گیر و شلوارک مامان دوز دم در خانه شان ولو میباشند.
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
جناب ناشناس من با بیشتر فرمایش شما موافقم . حقیقتا" وقتی برای خودم و یا دخترم میخوام خرید کنم عزا میگیرم چون لباسی که مناسب باشه گیرم نمیاد . یا آستین مانتوها و بلوزها توری هستند و در معرض دید نامحرمان قرار میگیریم یا شلوار جینی که میخوایم بخریم انقدر فاقش کوتاه و تنگ هست که مجبوریم برای تهیه لباسهامون پارچه بخریم و دست به دامان خانم خیاط بشیم .

ولی با بخش انتهایی فرمایشتونم مخالفم . خداوند به آدم عقل و شعور داده . فردی که محتاج نگاه دیگران نباشه دلیلی نداره پوشاک زننده خریداری کنه !
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
0
5
حجاب ازاعم واجبات است ودرکتاب الهی قران بدان اشاره نموده وماموظف به رعایت ان هستیم اسلام مادین کمالات است ومامسلمین باروش صحیح باید ازارکان ان بایداطاعت کنیم درهمه ادیان به رعایت حجاب سفارش شده بااینکه کتب دینی شان دچار تحریف گشته امابه امر حجاب واقف هستندحال اگر برخی جوامع به ویژه غرب رعایت نمی کننداین ربطی به دینشان نداردعلت فرهنگ منحط ا نها می باشد که منجرب به لاییک بودنشان گشته وجامعه ای که بی دین شدودر راستا جدایی دین از سیاست حرکت کرد انحراف وکجرویها وبی بند وباری ها حرف اول رامی زند ولی اسلام دین کامل وکتاب الهی این معجزه الهی تحریف نگشته ودست نخورده باقی مانده مامسلمین وظیفه داریم دفاع ازارزشهای این دین مبین رانماییم که حجاب ازارزشهاست عزیزان بیاییم بافرهنگ سازی صحیح اسلامی ورعایت حجاب درهرشرایط الگو مثبت وسازنده برا ی جوامع بویژه جوامع غربی باشیم ونه بابدحجابی خود عامل ضربه به ارزشهای اخلاقی باشیم که انها راحت فرهنگ انحرافی خود را برماتحمیل واشاعه دهند
آراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
5
1
نميدونم چرا وقتي بحث حجاب پيش مياد همه بلبل ميشن!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
2
0
سلام

امیدوارم که برخوردها برخوردهای اسلامی باشه و بگونه ای نباشه که طرف مقابل متنفر از اسلام بشه
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
اونی که عشق به اسلام داشته باشه با این سر و شکل وسط خیابون نمیاد .
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
0
5
سلام خانم سهیلاسادات بنده قصدجسارت درمردجاافتادن کلمه ازدواج نداشتم به هرحال ببخشید
پاسخ ها
سهیلا سادات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
علیکم السلام

نه بابا این چه حرفیه . کلامتون حق بود .
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
0
5
اقای اراد اگر منطورتان با امثال بنده بود بنده سعی دررعایت ان دارم ودراین راستا شامل حالم گشته وامیدوارم اعمالمان نیز اسلامی باشدوریادران نباشدطاهر وباطن انسان باید ازعفت وحجاب برخودارباشدوامیدوارم این توفیق الهی شامل حال همه ماگردد هدف بلبلی نیست سخنی از اعماق وجودبود خداوند به مردان غیرت وزنانمان عفت وپاکدامنی عطا کند
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
0
5
غیرت امریست ذاتی که عواملی آنرا تقویت و عواملی آنرا تضعیف می کند از عوامل تضعیف کننده آن خوردن گوشت خوک مشروب گوش کردن به موسیقی معاشرت با جنس مخالف نامحرم و غیره امر ذاتی قابل اثبات نیست فقط قابل ادراک است یا داریم و می فهمیم داریم یا نداریم فلسفه بافی هم ندارد آنکه ندارد باید برود دنبالش مثل کسی که احساس شادی نمی کند این یک نشانه از بیماری روانیست که باید حل شود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
5
حجاب ,,, همه چیز رو نمیشه با عقل سنجید , اگه می شد این همه پیامبر مبعوث نمی شدند تا از حرمت , پاکی , صداقت , خدا و حساب و کتاب حرف به میون بیارن , یا اون همه شهدایی که از اول خلقت تا به الان خونشون به خاطر خدایی زندگی کردن ریخته نمی شد . یعنی یک زن خودش رو به خاطر جلوه نمایی در معرض دیگران قرار بده تا سودی ببره , البته که خبر نداره که داره به چشم ناپاکان کمک میکنه که به خواستهاشون برسن و خود زن کم کم ار ارزشش تو اجتماع کم و کم و کمتر میشه و در آخر به چشم یه وسیله نگاهش بکنن .
نه زن هم جزء بهترین مخلوقات خداست ما به همون اندازه که به امام علی (علیه السلام) عشق و احترام میزاریم به فاطمه زهرا (علیه السلام) هم عشق و احترام میزاریم .
گوهر زن حجابشه که از چشم ها محافظت میشه که اگه این حجاب رو ازش بگیرن میشه ویترین مغازه جواهر فروش که هر کس و ناکسی بهش نگاه و دست میزنن
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین